aboalhob
03-08-2017, 11:47 AM
ليلة مع حبيبتي أخت مراتي
الجزء الأول
لاول مره اكتب قصه ليا مع حبيبتي اخت مراتي… في ليله هي الاحلى والاجمل والامتع راحت مراتي مع امها للدكتور في بلد تانيه وقعدت حبيبتي تنتظرهم في بيتنا لحد ما يرجعوا وكنت مسافر انا في شغل ورجعت في اليوم ده فجأه
دخلت البيت وعارف ان مراتي مع امها والبيت فاضي.. دخلت فوجئت بالغاليه نايمه ع سريري وتقريبا المحنه عامله عمايلها معاها وبتلعب في نفسها وصوتها يجنن ف وقفت اراقبها واتمتع بالمنظر الرااااائع والكس اللذيذ اللي بتلعب فيه بحنيه وتتأوه وتتدلع وتكلم نفسها كأن حد نايم معاها وتقول كمان نيك كسي كمان ياحبيبي … انا فضلت اتفرج وماسك نفسي ع الاااخر ومعنتش قادر فتركت الشنطه من ايدي وخلعت كل هدومي ورحت ليها على مهل وقربت منها قبل ماتجيب السبعه ونص
قربت من كسها ومديت لساني اتمتع من رحيق عسلها وشيلت ايديها بالراحه فاتخضت بس بصيت في عينيها بمنتهى الحنان ثواني ونزلت ع كسها لحس ومص وهي تتأوه وتقول كمان ياحبيبي مص اوي . .الحس كمان .. قطع كسي كمان ياقلبي.…
نكمل المره اللي جايه لما اشوف تعليقاتكم الاول وتشجيعكم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء التاني
في الحقيقه انا بحبها من زمااان اوي وهي بتبادلني نفس الحب بس من غير ماتيجي الفرصه ونتكلم لانها كانت متجوزه وفي منطقه تانيه انما سابت جوزها لاسباب بلاش ذكرها.. المهم نكمل حكايتنا.……
نزلت ع احلى واجمل كس لمسته وتذوقته بطرف لساني حسيت بلسعه جمييييله وقويه وهي اصدرت احلى اااااااااه
اااااااااه ياحبيب كسي انا الخس كمان . .قطعه.. خليني اجيب وادوقك اجمل عسل ياعمري
انا تهت من كلامها الجميل ده وبدأت في اللحس والمص وفرك الزنبور لغاية ماحسيت اني هاقطعه وهي اهاتها تعلو وتعلو وتعلو لحد ما شدت شعري وقربتني اكتر وكتر لكسها لغاية ماكانت عاوزه تدخل راسي في كسها واترعشت بطريقه جنونيه ودقت ساعتها عسل حبيبتي الطعم وبعدها طلعت دوبنا في اروع بوسة من شفايفها ونزلت ع صدرها ودعك في بزازها الكبيره اللي بعشقها وهي تتاوه في نشوه مابعدها نشوه وتترجاني ..دخله ياحبيبي مش قادره… دخله.. دخله
قمت من ع بزازها الملبن ودخلته حسيت انه دخل فرن مووولع.. وشهقت شهقه وكأن روحها طالعه منها
دخلته كله واستنيت شويه تهدا وبعدين ادخله واطلعه وادخله واطلعه وهي تتغنج وتتاوه وتقولي كمان كمان ياقلبي اوي اوي اوي ياقلبي
كسي كله ملكك قطعه. اهريه.. وانا انيك اجمل واحلى واطعم كس رهيييييييييييب
اقعدت انيك كسها وانيك وامص بزازها لحد ماحسيت اني هجيب واترعشنا سوا ونمنا جنب بعض بعدها فتره ماحسيناش بمدتها بس كانت نيكه لوكنا اتفقنا عليها ماكنتش هتطلع اجمل من كده
بحبك بحبك يازوح قلبي
والى اللقاء في نيكه جديده مع حبيبتي برضه بس المره دي بالاتفاق
عجبتكم? ? عاوز ردود وتفاعل عشان نكمل المره التانيه
الجزء الأول
لاول مره اكتب قصه ليا مع حبيبتي اخت مراتي… في ليله هي الاحلى والاجمل والامتع راحت مراتي مع امها للدكتور في بلد تانيه وقعدت حبيبتي تنتظرهم في بيتنا لحد ما يرجعوا وكنت مسافر انا في شغل ورجعت في اليوم ده فجأه
دخلت البيت وعارف ان مراتي مع امها والبيت فاضي.. دخلت فوجئت بالغاليه نايمه ع سريري وتقريبا المحنه عامله عمايلها معاها وبتلعب في نفسها وصوتها يجنن ف وقفت اراقبها واتمتع بالمنظر الرااااائع والكس اللذيذ اللي بتلعب فيه بحنيه وتتأوه وتتدلع وتكلم نفسها كأن حد نايم معاها وتقول كمان نيك كسي كمان ياحبيبي … انا فضلت اتفرج وماسك نفسي ع الاااخر ومعنتش قادر فتركت الشنطه من ايدي وخلعت كل هدومي ورحت ليها على مهل وقربت منها قبل ماتجيب السبعه ونص
قربت من كسها ومديت لساني اتمتع من رحيق عسلها وشيلت ايديها بالراحه فاتخضت بس بصيت في عينيها بمنتهى الحنان ثواني ونزلت ع كسها لحس ومص وهي تتأوه وتقول كمان ياحبيبي مص اوي . .الحس كمان .. قطع كسي كمان ياقلبي.…
نكمل المره اللي جايه لما اشوف تعليقاتكم الاول وتشجيعكم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء التاني
في الحقيقه انا بحبها من زمااان اوي وهي بتبادلني نفس الحب بس من غير ماتيجي الفرصه ونتكلم لانها كانت متجوزه وفي منطقه تانيه انما سابت جوزها لاسباب بلاش ذكرها.. المهم نكمل حكايتنا.……
نزلت ع احلى واجمل كس لمسته وتذوقته بطرف لساني حسيت بلسعه جمييييله وقويه وهي اصدرت احلى اااااااااه
اااااااااه ياحبيب كسي انا الخس كمان . .قطعه.. خليني اجيب وادوقك اجمل عسل ياعمري
انا تهت من كلامها الجميل ده وبدأت في اللحس والمص وفرك الزنبور لغاية ماحسيت اني هاقطعه وهي اهاتها تعلو وتعلو وتعلو لحد ما شدت شعري وقربتني اكتر وكتر لكسها لغاية ماكانت عاوزه تدخل راسي في كسها واترعشت بطريقه جنونيه ودقت ساعتها عسل حبيبتي الطعم وبعدها طلعت دوبنا في اروع بوسة من شفايفها ونزلت ع صدرها ودعك في بزازها الكبيره اللي بعشقها وهي تتاوه في نشوه مابعدها نشوه وتترجاني ..دخله ياحبيبي مش قادره… دخله.. دخله
قمت من ع بزازها الملبن ودخلته حسيت انه دخل فرن مووولع.. وشهقت شهقه وكأن روحها طالعه منها
دخلته كله واستنيت شويه تهدا وبعدين ادخله واطلعه وادخله واطلعه وهي تتغنج وتتاوه وتقولي كمان كمان ياقلبي اوي اوي اوي ياقلبي
كسي كله ملكك قطعه. اهريه.. وانا انيك اجمل واحلى واطعم كس رهيييييييييييب
اقعدت انيك كسها وانيك وامص بزازها لحد ماحسيت اني هجيب واترعشنا سوا ونمنا جنب بعض بعدها فتره ماحسيناش بمدتها بس كانت نيكه لوكنا اتفقنا عليها ماكنتش هتطلع اجمل من كده
بحبك بحبك يازوح قلبي
والى اللقاء في نيكه جديده مع حبيبتي برضه بس المره دي بالاتفاق
عجبتكم? ? عاوز ردود وتفاعل عشان نكمل المره التانيه