Mimoo1985
01-18-2017, 04:44 PM
قصه واقعيه جدا
دور احداث القصة فى احد الاحياء الراقيه جدا وانا بالمناسبه شاغل مهندس ديكور وكنت بعمل شغل ديكور فى احد الشقق فى مصر الجديدةوكنت كل يوم طبعا اكيد لازم اروح علشان اخلص شغلى وكمان اتابع العمال وهما بينفذوا شغلى وفى يوم كنت هناك من الساعه 9 صباحا وقابلت صاحب الشقه ولكن المره دى كان معاه مفاجاه بجد لقيت جنبه بنت جميله موووووووت واستايل جدا بجد جامده اخر حاجه المهم اتكلمت مع صاحب الشقهعن مراحل الشغل وفى وسط الكلام كنت عايز اعرف مين دى فسئلته مين قالى دى بنتى طالبة فى احد الجامعات الاجنبية فسلمت عليها وعرفتها بنفسى وبصراحه ان كنت هتجنن واكلمها المهم والدهاكان بيتفرج على الشغل استغليت الفرصه ولقيت البنت لوحدها فبدانا نتكلم مع بعض وسلئلتها انتى بتدرسى ايه وكلام كتير وعرفتها بنفسى لقيتها بتقولى على فكره انت شغللك والاستايل اللى انت عامله فى الشقه يجنن قولتها ميرسى جداوكان لازم اخد منها ميعاد واستغليت انها بتدرس كمبيوتر وديزاين فقولتها ممكن اديكى رسوم ليا بس محتاج اسيفها على الكمبيوتر وتنسخيها على اسطوانه علشان اللاب بتاعى عطلان وفى التوكيل قالتى اوكى مفيش مانع وخدت رقم موبيلها واتفقت معها انى هكلمها واعرف عملت ايه وسلمتها رسوم كانت معايا ملهاش لازمه بس كان لازم اعمل كده علشان اعرف اكلمها وابدا معها حوار وبالفعل بعدها بيومين لقيتها بتتصل عليا وبتقولى انا خلصت الرسوم ونزلتها خلاص على سى دى قولتها اوكى ممكن اشوفك علشان اخد منك السى دى فى الاول مانعت بس بعض تحايل وافقت ورحنا كافيه وقعدنا وبدان فى الضحك والكلام وخدنا كتير على بعض بعدها بدات قولتها ان اللاب لسه عطلان والتوكيل رجعه ومش عارف اعمل ايه قالتى ممكن اخده احاول انا اصلحه واهى تجربة قولتها اوكى تحبى تجيى معايا علشان تخديه قالتى لا سور مش هينفع فتحججت بانى مش هجى بكره الشقه وانا مستعجل جدا على اصلاح اللاب فوافقت ودخلت عندى الشقه وكانت لابسه بدى بنك جامد موووت وبنطلون جينز ضيق مبين كل جسمها بصراحه انا كنت هايج جدا عليها وبدات احك فيها وهى فى الشقه لقيتها اتغيرت وبتقولى بتعمل ايه قولتها نا بجد هتجنن عليكى من اول ما شوفتك وعايزك اووى وبدات امسك صدرها وهى تتحرك وتقولى بليززز عيب كده لحد ما اتمكنت من صدرها وبدات ابوسه والحس رقبتها بلسانى وامصمص فى شفايف بقها لقيتها هاجت موووت وقالتى انت مجنون اووى قولتها لا انا هايج اووى وقولتها البدى وشوفت اجمل صدر وبزاز وحلمه لونها بنك وطويله مسكتها وقعدت الحسها اوووى وامص فى بزازها وابوسها وهى تقول اه اه اه بالراحه بليززز بالراحه وانا مش راحم الحلمتين عامل احك الحلمتين فى بععض اوووى لحد ما يحمروا واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد وهى بدات تهيج جدا وتصوت وتقولى انت مجنون طلعت زبرى وقولتها مصى قالت لا بجد بقرف قالت ممكن ابوسه بس المهم وهى بتبوسه مسكتها من شعرها ودخلت زبرى كله فى بقها وخليتها تمصه اووى وهى مش راضيه وتقولى اف بجد مش عايزه لحد ما خليتها تمصه اوووى وتقولى سبنى امصه ده كبير اوووى نزلت تحت على كسها قلعتها الاندر وير كان لونه اسود بس جامد موووووووووووت وفضلت ابوس الاندر والحس فى كسها وهو جوه الاندر وهى تقول اه اه اه حرام عليك وقلعتها الاندر ودخلت لسانى جوه خرم كسها اووى وقعدت الحس شفايف كسها بلسانى اووووى وهى تقولى كفايه كفايه بليزززز ارحمنى وانا هتججن عامل اعضض فى كسها بسنانى واحط شفايف كسها تحت سنانى واشدها وهو تصوت وتقول اه اه ووقفت وقولتها ثوانى هجيب حاجه ورحت فاتح الديب فيرزير وطلعت علبه عصير وقالتى هتعمل ايه رفعت رجلها وورميت العصير على كسها وبدات الحس العصير من على شفايف كسها بشفط وطلعت زبرى وقعدت امشيه على شفايف كسها اووى وهى تقولى اه اه اه بجد انتى هيجتنى اووى براحه بليزز مش قادره ارحمنى وانا رحت مدخل زبرى كله فى كسها على الا خر وعامل اطلع وانزل بزبرى فى كسها وهى تصوت وتقولى اه اه اه وقلبتها على بطنها ومكست اجمل طيز بيضه ابوسها اووى وامشى لسانى على خرم طيزها ودخلت لسانى كله جوه خرم طيزهاوقعدت الحسه اوووى وهى تقولى كمان كمان الحس نكنى ودخلت زبرى كله فى خرم طيزها اوووى وعامل اطلع وانزل بزبرى جوه طيزها لحد ما صوتت اووى وقالتى طلعه ونزلتهم على جسمها كله ومن الوقت ده وانا بنام معها لحد دلوقتى بس هى سافرت مع مامتها القصه واقيعه جدا ومن غير حلفان
جوه طيزها
وجدتها تخرج الى البلكونه بقميص النوم هجت عليها اووى وزبرى وقف عليها وانا من غير حلفان طول زبرى ثلاثين سنتى وكنت لبس شورت وواقف فى البلكونه كل يوم ارقبها وهى بتنشر الغسيل البيط بتاعها وبزازها طالعه من القميص وبيضه وحلمتها واقفه اووى كل يوم من ده لحد ما قررت انى بجد انكها انا هايج اوووى ومره طلعت عندهم العماره وبدون مقدمات رنيت الجرس بتاعهم هى اللى فتحت وقلت اسالها اى سوال بينى وبينكوا قلت هسالها على ايه فقررت النزول مره اخرى ولكن بعد ان اضرب عشره على باب شققتها وكنت فى منتهى الجراه لا اشى ان اى شخص ممكن ينزل ويشوفنى كنت هروح فى داهيه بس جمدت قلبى وفعلا نزلت العشره على باب شقتها وانا هايج وقلت المره الجايه لازم اطلع واستعبط واكلمها فى اى حاجه ومره لقيتها واقفه فى البلكونه قلت لالازم اكلمها بقا ده فرصتى وبالفعل كلمتها وقولت ليها مساء الخير فردت عليا بابتسامه وكنت واقف بالشورت وزبرى واقف اووى لقيتها بتنظر على زبرى اوووى فدخللت ونفضت وقلت كده لازم اطلعلها وبالفعل صعدت للمره الثانيه ولكن هذه المره رنتيت الجرس ففتحت ودهشت فسلمت عليا وقولتها مدام رانيا انا جارك وابطاريه الموبيل بتعاتى وقعت عندك فى البلكونه وانا نسيت اقول انى رميت بطاريه الموبيل بتاعى عنها علشان يبقى ليا حجه اطلعهاوهى على فكره البلكونه بتعاتها قدامى مباشره فالقت ليا اتفضل وانا هدخل اجبها دخلت فاحضرت البطاريهوقولتها كرا وسالتها بخبث هل تعيش بمفردها قالت لا وانما زوجهاظروف عمله تجبره على المبيت خارج المنزل وكانت لبسه روب وبزازهاطالعه اووى فنظرت الى صدرها وكدت ان اكل صدرها بنظراتى فلاحظت ذللك وابتمست ولكن بحدود فجاه وقف وغصب عنى زبرى كان واقف مقدرتش انيمه فنطرت الى زبرى وقولت ليها ايه رايك عجبك قالتى هو ايه اللى عجبنى قوتها زبرى قالت انت قليل الادب وغضبت فهجمت عليها وكاننى اغتصبها فرحات تموج بجسمها يمينا وشمالا حتى امسكت بها وقلعتها الروب ومسكت اجمل واكبر واحلى بزاز شوفتها فى حياتى بزاز طلما ضربت عليها كتير من العشارى فقالت ليا انت بتعمل ايه يامجنون قولتها حرام عليكى انا هموت عليكى ازاى تخبى البزاز دى منى ومسكت بزازها ابوس فيها اوووى واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد اوووى لبره وهى تصوت وتقول اه اه فينك من زمان قلتها موجود وتحت امرك ونفضت لكلامها ومسكت الحلمتين احكهم فى بعض جامد اوووى واحطهم فى بقى وارضع منهم بعنف اووى لحد ما الحلمه احمرت وهى تقول حرام عليك مش قادره الحلمه هتقطع رحت ماسك السنتيان بتعاها وقعدت الحس فيه واحطه على زبرى وهى تقولى انت للدرجه ده عايزانى قولتها انا كل يوم بهيج عليكى وبشوفك من البلكونه قالتى طيب كمل انت تعبنتى اووى رحت ماسك شفايف بقها وقعدت الحس فيهم اووى وامص لسانها اووى ونزلت على الحلمتين تانى اعضهم واحطهم تحت سنانى واشدهم وهى تقول اه مش قادره ارحمنى وصلت لمرحله هيجان كنت مش قادر فعلا رحت شتمها وقولتها اقلعى الاندر يامنتاكه قالت ايه الالفاظ الوحشه دى رحت شددها من ايدهاوقلعتها الاندر ومسكت الاندر بوسته ولحسته مطرح كسها اووى وشوفت اجمل كس فى حياتى لونه محمر وكبير رحت مدخل صباعى اللى فى النص الاول جوه كسها وقعدت الفه جوه كسها اووى وفى نفس الوقت ماسك الحلمه بشدها وهى تقول اه نكنى مش قادره وانا اقولها مش هنيكك دلوقتى يالبوه استنى رحت مطلع صباعى ودخلت لسانى كله بين شفايف كسها وقعدت الحس الكس العسل وهى تصوت وتقول نيك ياشادى اووى اتجننت عليها رحت ماسك شفايف كسها وحطتطتهاتحت سنانى وشددتها لبره اووى تعبت اووى رحت قايم قالت رايح فين قولتها عندك عصير قالتى عندى بس مش وقته قولتها جيبى بس العصير راحت جايبه العصير وطيزها بتطلع فوق وتنزل تخت وانا زبرى واقف جابت العصير رحت رميت العصير على كسها وقعدت الحس واشرب العصير من على كسها اووى وهى تقول اه اه يامجرم انت اجمد من جوزى رحت ضربها على بزازها اووى ورميتها على بطنها وقولت ليها عايز اشوف الطيز اللى هتججن زبرى قالتى خدها مسكت طيزها وهى مفلقسه طيزها ليا ودخلت لسانى جوه خرم طيزها ولحست خرم طيزها بلسانى اووى وهى تصوت وتقول دخله مش قادره رحت مطلع لسانى ودخلت صباعى فى طيزها واطلع وادخل فى صباعى اووى والفه جوه طيزها وخرم طيزها يفتح ويقفل وتصوت وتقول نيك ياشادى مسكتها من شعرها وطلعت زبرى ودخلته كله جوه خرم طيزها براحه الاول كده بعد كده دخلته جامد وهى تصوت وتعلى صوتها مش قادره هموت رحت ضربها على طيازها البيضه اووى بايدى وادخل زبرى فى طيزها والفه جامد وتقولى طلعه مش قادره وكل ما تصوت انا اضربها لحد ما فشخت خرم طيزها وكبر وطلعت زبرى من طيزها وخليتها تمص زبرى اوووى وتلحس بجنون كانها اول مره تشوف زبر وتقولى يالهوووى كل ده زبر انت لازم تنكنى على طول رحت مطلع زبرى من بقها ورفعت رجلها ومشيت زبرى على شفايف كسها اووى لفوق وتحت وهى تقول اه اه بحبك نيك دخله وانا اقولها مش هدخله يامنتاكه تقولى ابوس رجللك دخله رحت مدخله كله جوه خرم كسها واطلع ةاخرج جامد اووى وبسرعه وهى تصوت ومسكتها من شعرها وخليتها تفلقس طيزها وكسها ليا وانا ادخل زبرى شويه فى كسها واطلعه وادخله شويه تانى فى خرم طيزها من غير كريم وهى تصوت وتقول نكنى حرام عليك انا هموت رحت قايم وشلتها على كتفى وخليت كسها عند لسانى بمصه اوووى وراسها متشقلبه تحت تمص فى زبرى وتقولى انا نزلت مش قادره ممكن تنزل واما ماسك نفسى مش عايز انزل الا لو اعممل معاها وضع جامد رحت موفقها ادامى ومكتها من شعرها ودخلت زبرى فى طيزها الكبيره البيضه وقعدت الف زبرى جوه طيزها وخليتها تمشى ادامى وانا وراها وزبرى جوه طيزها وهى تصوت وانا انزل اللبن فى طيزها لحد ما طلعت زبرى ومسكتها من شعرها بالعافيه وخليتها تمصه وهى تقولى تحت امرك بحبك ومن ساعتاها وانا عشقيها اللى بنكها وبس .
في شهوة بالغة
إبتسمت خلود وقالت إتفقنا يا أجمل غرام في الكون يا غرامي وعشقى وحبي و... اسكتتها قبلة غرام وتحولت تلك القبلة الى قبلات فابتعدت غرام عن خلود وهي تقول في غنج لن استطيع ان أتحكم في نفسى أكثر من هذا يا حبيبتي ... ولا استطيع مقاومتك أكثر من ذلك إذا ما استمرينا في تلك القبلا ت هيا لنذهب للعشاء إبتسمت خلود وقالت لقد اشتعلت النيران في جسمي منذ أول قبلة .. وأنا أحترق في كل ثانية ولا اريد أن ابتعد عنكِ شوقي إليك يزداد مع كل قبلة ... فإن استطعتي مقاومة قبلاتي ... فأنا لا استطيه حتى مقاومة كلماتكِ مسكت غرام بذراع خلود وتأبطته من جديد وهي تبتسم قائلة بنعومة العشاء أولا ... وأعدك يا حبيبتي إنكِ لن ترين مني بعد ذلك إلا ما يسرك ويرضيكِ دخلت غرام متابطت ذراع خلود إلى غرفة الطعام وجلستا على الطاولة لكن خلود جلست نوعا ما بعيدة عن غرام فقالت غرام حبي أجابتها خلود بدلال نعم يا أميرتي قالت غرام بعذوبة ورقة لماذا أنتِ مبتعدة عني يا حبيبتي ..تعالي هنا أمامي لكي أستمتع بالنظر إلى جمالك العذب قامت خلود من مجلسها وسحبت كرسيا مقابلا لكرسي غرام وأخذتا في تناول طعام العشاء وكل واحدة تلقم الاخرى بيدها وتشرب من كاس عصير الاخرى رفعت غرام رجلها ناحية ساق خلود وأخذت تتلمس ساق خلود باصابع رجليها في نعومة من تحت الطاولة فأبتسمت خلود فارتفعت اصابع رجل غرام واخذت تتلمس افخاذها والاخيرة تبتسم من الاثارة والمتعة وضعت غرام اصابع رجلها على كس خلود وأخذت تحركها بخفة على كسها فاغمضت خلود عينيها وهى تتنهد مممممممممممممممممم....آآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآي. ....امممممممممم كانت غرام تلاحظ حركات خلود وتزيد من حركاتها على كس خلود وخلود تزداد نشوة ومتعة حتى إنها فتحت افخاذها وقربت كسها لاصابع غرام للتترك لها الراحة والحرية المطلقة وهي تلوي رقبتها ببطء شديد وهي تتمتم متأوه واخرجت خلود لسانها واخذت تمسح به شفتها العليا فامتدت يد غرام الى كسها وتحرك شفراته في سرعة واصابع رجلها تلعب في كس خلود أحست خلود بتوقف اصابع غرام عن الملاعبة بكسها ففتحت عيناها لتجد غرام قد نهضت وهي تقول حبيبتي لا استطيع الاحتمال أكثر ... لقد جعلتني أخرج من عقلي ... أنتظركِ في الغرفة بعد خمس دقائق ثم خرجت وهي تقول خمس دقائق فقط ... لا تتأخري كانت خلود تلعن تلك الدقائق الخمس مع كل دقة عقرب من عقرب ثواني ساعة الحائط والوقت يمر ببطء وثقل وشهوتها تبلغ أوجها وما كادت أن تنتهي تلك الدقائق اللعينة حتى صعدت السلالم في سرعة الى غرفة غرام ووقفت أمام باب الغرفة المغلق وهي تلهث توقفت حتى تستجمع أنفاسها ثم طرقت الباب ... أتاها صوت غرام الناعم أدخلي يا ملاكي فتحت خلود باب غرفة غرام كانت الغرفة ذات جو رومانسي تغرق في ظلام دامس تبدده أضواء الشموع واضفت الموسيقى الكلاسكية مزيجا جميلا من الجو الشاعري وغرام مستلقية على السرير وقد خلعت الثوب الذى ترتديه وضوء الشموع ينعكس على جسدها الطري ليجعل من يراها لا يستطيع مقاومة إفتراسه خطت خلود بخطوات متانية ناحية السرير وجلست على طرفه بعدما تجردت من ثوبها وامتدت يدها الى ثدي غرام واخذت تلعب في حلماته باطراف اصابعها بخفه ونعومة ويدها الاخرى تتلمس في اجزاء جسدها من فخذها ولغاية صدرها صعودا ونزولا ثم قالت أين كنتِ عني قبل هذا ؟؟؟ ابتسمت غرام ابتسامة ساحرة واعتدلت من استلقائها وقبلت خلود في جبينها ثم مسكتها من رقبتها وقلبتها على السرير واصبحت غرام فوق خلود وخلود مستلقية على ظهرها وهما تتبادلا القبل بحرارة مليئة بالشبق والشهوة ونزلت غرام بلسانها لحسا لرقبة خلود ويدها تلعب في حلمات ثديها ويدها الاخرى تستكشف كسها في حركات ناعمة وعندما لامست البظر تلوت خلود من الشهوة وهى تصرخ بصوت أخفته نشوتها ومتعتها آآآآآآآآآآآآآآآى آه آه آه آه آه آه آه آآآآآى آه آه آه آه وصلت غرام بلسانها الى ثدى خلود واخذت تلحس ثديها بنعومة دون أن تلمس منطقة الحلمة تلك الدائرة الزهرية الجملية وخلود قد بلغت من نشوتها ما بلغت وتطلب المزيد ولا اردايا احاطت ذراع خلود براس غرام وضغتها ناحية ثديها بقوة فأخذت يد غرام تتحرك بسرعة على بظر خلود فخففت خلود من الضغط على راسها وخلود تتأوه في صوت مكتوم انتقلت غرام الى الثدى الاخر وابعدت يداها عن كس خلود وانتقلت الى افخاذها في منطقة قريبة من الكس واخذت تمسح بنعومة على الافخاذ والكس ولسانها يداعب ثدى خلود ثم التقمت الحلمة وقبلتها قبلة قصيرة وأخذت تداعبها بلسانها وتحرك لسانها عليها وتعضها برفق وخلود تئن وهي تقول آه آه آه آه آه اكثر يا حبيبتي ....... آآآآآآآى كلي لكِ ....آه آه آه آه آه انتقلت غرام الى الثدى الاخر وفعلت به ما فعلت بالاخر حتى احمرت الحلمات من شده المص وفي خط مستقيم من بين النهود الى الكس انهالت غرام تقبيلا حتى وصلت للكس فقبلته قبلة واحدة محمومة ثم ارتدت الى الاعلى حتى وصلت الى فم خلود فقبلت وجنتيها وهمست لها أحبك ِ احبك ِ احبكِ أحبـــــــــــــــــــــــــــــــك ِ ثم قبلت شفتاها ووجنتها مرة اخرى وهمست بنفس النعومة أعشقكِ ... اهواكِ .... أموت فيكِ .. أحبــــــــــــــــكِ أحبـــــــــــــــــــــــــــــــك ِ وعادت لتقبل شفتاها احاطت ذراع خلود براس غرام والاخرى بظهرها وشفتاهما متلاحمتان وانقلبت بها خلود فاعتدلت خلود جالسة على ركبتيها ورفعت رأسها في سرعة لترجع شعرها الحريري الى الوراء وابتسمت في عذوبة وانحنت في بطء وهجمت في شراسة على نهدي غرام الهبتهم تقبيلا ومصا لم تترك منطقة في صدر غرام الا والهبتها بلسانها وغرام مغمضة العينين من الشهوة وتئن ويدها تتلمس في كسها وادخلت احدى اصابع يدها داخله واخذت تخرجه وتدخله وهى تلهث وتزفر بطريقة مثيرة واخرجت اصبعها من كسها ووضعته داخل فمها ومصته واخرجته وورفعت راس غرام من على ثديها بيدها الاخرى ولمست باصبعها شفتا خلود الورديتين ووضعته بين شفتاها في رفق وبطء فافرجت خلود شفتاها قليلا بحيث سمحت لطرف اصبع غرام بالدخول واصتدم اصبع غرام بلسان خلود فقبلته الاخيرة قبلة بسيطة وادخلته تدريجيا في فمها ولسانها يتحرك حول الاصبع بطريقة دائرية اخرجت غرام اصبعها من فم خلود فانهالت خلود على فمها ومصت لسانها وهى تهمس لها أحبكِ اعبدكِ يا ملاكي ... أعشقكِ بجنون انتِ روحي وكياني ... أحبكِِ وتركت راس غرام واتجهت لكسها ولاول وهلة رأت كس غرام الاحمر اللون الناعم شعرت انها لا تريد تركه ابدا قبلته واخذت تتحسس بلسانها جدارنه وادخلت لسانها اكثر تريد ان تصل الى نهايته وامسكت البظر بشفتيها و اخرجت طرف لسانها تتلمسه ببطء واخذت تلحسه وغرام تتلوى ويدها تمسك بشعر خلود وتدفعها بقوة ناحية كسها واستمرت تاوهاتها فقالت اريد كسكِ ...آه آه آه اعطني كسكِ يا اميرتي تحركت خلود واتخذت وضعية تسعة وستون واصبح كس خلود عند راس غرام وكس غرام عند راس خلود ولسان خلود داخل كس غرام تنيكها بلسانها عندما رأت غرام كس خلود امامها اخذت تلحسه و تعض بظرها بخفة وتدخل لسانها داخله بعنف لم تتحمل خلود فتوقفت عن لحس كس غرام واخذت تشهق وتئن في شهوة بالغة جراء ما فعلته غرام بكسها واخذت كلاتهما تمص وتلحس للاخرى قامت غرام من استلقائها وقابلت خلود وجها لوجها وهما في وضعية الجلوس فرفعت رجلها ووضعتها فوق فخذ خلود ورجلها الاخرى تحت رجل خلود الاخرى ووضعت يدها للخلف واستندت عليها وتحركت للامام حتى تلامس الكسين وقالت افعلي كما افعل يا حبيبتي فعلت خلود كما فعلت غرام وتحركت غرام في لطف بالبداية وتحولت حركتها الى العنف وكلاتهما تصرخان آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه كانت كلاتهما تشعر بحرارة كس الاخرى والذى يشتعل نارا ويبث لهيبه في أجزاء الجسم وغرام وخلود قد بلغتا اوجهما من الشهوة وتدفق عسلهما في آن واحد ابتسمت غرام لخلود واقتربت منها وقبلتها بهدوء وهي تقول انت رائعة يا خلود .... بل اكثر من رائعة ابتسمت خلود لغرام وقالت بل الروعة والاروع أنت يا غرامي قبلتها غرام مرة اخرى وقالت هل من الممكن ان اطلب منك طلبا أجابتها خلود في سرعة بالتاكيد أنت تامرينني ولا تطلبين يا حبيبتي قالت غرام في حنان اريدك أن تبقي معي ... والى الابد ابتسمت خلود واقتربت منها وغابتا في قبلة طويلة
دور احداث القصة فى احد الاحياء الراقيه جدا وانا بالمناسبه شاغل مهندس ديكور وكنت بعمل شغل ديكور فى احد الشقق فى مصر الجديدةوكنت كل يوم طبعا اكيد لازم اروح علشان اخلص شغلى وكمان اتابع العمال وهما بينفذوا شغلى وفى يوم كنت هناك من الساعه 9 صباحا وقابلت صاحب الشقه ولكن المره دى كان معاه مفاجاه بجد لقيت جنبه بنت جميله موووووووت واستايل جدا بجد جامده اخر حاجه المهم اتكلمت مع صاحب الشقهعن مراحل الشغل وفى وسط الكلام كنت عايز اعرف مين دى فسئلته مين قالى دى بنتى طالبة فى احد الجامعات الاجنبية فسلمت عليها وعرفتها بنفسى وبصراحه ان كنت هتجنن واكلمها المهم والدهاكان بيتفرج على الشغل استغليت الفرصه ولقيت البنت لوحدها فبدانا نتكلم مع بعض وسلئلتها انتى بتدرسى ايه وكلام كتير وعرفتها بنفسى لقيتها بتقولى على فكره انت شغللك والاستايل اللى انت عامله فى الشقه يجنن قولتها ميرسى جداوكان لازم اخد منها ميعاد واستغليت انها بتدرس كمبيوتر وديزاين فقولتها ممكن اديكى رسوم ليا بس محتاج اسيفها على الكمبيوتر وتنسخيها على اسطوانه علشان اللاب بتاعى عطلان وفى التوكيل قالتى اوكى مفيش مانع وخدت رقم موبيلها واتفقت معها انى هكلمها واعرف عملت ايه وسلمتها رسوم كانت معايا ملهاش لازمه بس كان لازم اعمل كده علشان اعرف اكلمها وابدا معها حوار وبالفعل بعدها بيومين لقيتها بتتصل عليا وبتقولى انا خلصت الرسوم ونزلتها خلاص على سى دى قولتها اوكى ممكن اشوفك علشان اخد منك السى دى فى الاول مانعت بس بعض تحايل وافقت ورحنا كافيه وقعدنا وبدان فى الضحك والكلام وخدنا كتير على بعض بعدها بدات قولتها ان اللاب لسه عطلان والتوكيل رجعه ومش عارف اعمل ايه قالتى ممكن اخده احاول انا اصلحه واهى تجربة قولتها اوكى تحبى تجيى معايا علشان تخديه قالتى لا سور مش هينفع فتحججت بانى مش هجى بكره الشقه وانا مستعجل جدا على اصلاح اللاب فوافقت ودخلت عندى الشقه وكانت لابسه بدى بنك جامد موووت وبنطلون جينز ضيق مبين كل جسمها بصراحه انا كنت هايج جدا عليها وبدات احك فيها وهى فى الشقه لقيتها اتغيرت وبتقولى بتعمل ايه قولتها نا بجد هتجنن عليكى من اول ما شوفتك وعايزك اووى وبدات امسك صدرها وهى تتحرك وتقولى بليززز عيب كده لحد ما اتمكنت من صدرها وبدات ابوسه والحس رقبتها بلسانى وامصمص فى شفايف بقها لقيتها هاجت موووت وقالتى انت مجنون اووى قولتها لا انا هايج اووى وقولتها البدى وشوفت اجمل صدر وبزاز وحلمه لونها بنك وطويله مسكتها وقعدت الحسها اوووى وامص فى بزازها وابوسها وهى تقول اه اه اه بالراحه بليززز بالراحه وانا مش راحم الحلمتين عامل احك الحلمتين فى بععض اوووى لحد ما يحمروا واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد وهى بدات تهيج جدا وتصوت وتقولى انت مجنون طلعت زبرى وقولتها مصى قالت لا بجد بقرف قالت ممكن ابوسه بس المهم وهى بتبوسه مسكتها من شعرها ودخلت زبرى كله فى بقها وخليتها تمصه اووى وهى مش راضيه وتقولى اف بجد مش عايزه لحد ما خليتها تمصه اوووى وتقولى سبنى امصه ده كبير اوووى نزلت تحت على كسها قلعتها الاندر وير كان لونه اسود بس جامد موووووووووووت وفضلت ابوس الاندر والحس فى كسها وهو جوه الاندر وهى تقول اه اه اه حرام عليك وقلعتها الاندر ودخلت لسانى جوه خرم كسها اووى وقعدت الحس شفايف كسها بلسانى اووووى وهى تقولى كفايه كفايه بليزززز ارحمنى وانا هتججن عامل اعضض فى كسها بسنانى واحط شفايف كسها تحت سنانى واشدها وهو تصوت وتقول اه اه ووقفت وقولتها ثوانى هجيب حاجه ورحت فاتح الديب فيرزير وطلعت علبه عصير وقالتى هتعمل ايه رفعت رجلها وورميت العصير على كسها وبدات الحس العصير من على شفايف كسها بشفط وطلعت زبرى وقعدت امشيه على شفايف كسها اووى وهى تقولى اه اه اه بجد انتى هيجتنى اووى براحه بليزز مش قادره ارحمنى وانا رحت مدخل زبرى كله فى كسها على الا خر وعامل اطلع وانزل بزبرى فى كسها وهى تصوت وتقولى اه اه اه وقلبتها على بطنها ومكست اجمل طيز بيضه ابوسها اووى وامشى لسانى على خرم طيزها ودخلت لسانى كله جوه خرم طيزهاوقعدت الحسه اوووى وهى تقولى كمان كمان الحس نكنى ودخلت زبرى كله فى خرم طيزها اوووى وعامل اطلع وانزل بزبرى جوه طيزها لحد ما صوتت اووى وقالتى طلعه ونزلتهم على جسمها كله ومن الوقت ده وانا بنام معها لحد دلوقتى بس هى سافرت مع مامتها القصه واقيعه جدا ومن غير حلفان
جوه طيزها
وجدتها تخرج الى البلكونه بقميص النوم هجت عليها اووى وزبرى وقف عليها وانا من غير حلفان طول زبرى ثلاثين سنتى وكنت لبس شورت وواقف فى البلكونه كل يوم ارقبها وهى بتنشر الغسيل البيط بتاعها وبزازها طالعه من القميص وبيضه وحلمتها واقفه اووى كل يوم من ده لحد ما قررت انى بجد انكها انا هايج اوووى ومره طلعت عندهم العماره وبدون مقدمات رنيت الجرس بتاعهم هى اللى فتحت وقلت اسالها اى سوال بينى وبينكوا قلت هسالها على ايه فقررت النزول مره اخرى ولكن بعد ان اضرب عشره على باب شققتها وكنت فى منتهى الجراه لا اشى ان اى شخص ممكن ينزل ويشوفنى كنت هروح فى داهيه بس جمدت قلبى وفعلا نزلت العشره على باب شقتها وانا هايج وقلت المره الجايه لازم اطلع واستعبط واكلمها فى اى حاجه ومره لقيتها واقفه فى البلكونه قلت لالازم اكلمها بقا ده فرصتى وبالفعل كلمتها وقولت ليها مساء الخير فردت عليا بابتسامه وكنت واقف بالشورت وزبرى واقف اووى لقيتها بتنظر على زبرى اوووى فدخللت ونفضت وقلت كده لازم اطلعلها وبالفعل صعدت للمره الثانيه ولكن هذه المره رنتيت الجرس ففتحت ودهشت فسلمت عليا وقولتها مدام رانيا انا جارك وابطاريه الموبيل بتعاتى وقعت عندك فى البلكونه وانا نسيت اقول انى رميت بطاريه الموبيل بتاعى عنها علشان يبقى ليا حجه اطلعهاوهى على فكره البلكونه بتعاتها قدامى مباشره فالقت ليا اتفضل وانا هدخل اجبها دخلت فاحضرت البطاريهوقولتها كرا وسالتها بخبث هل تعيش بمفردها قالت لا وانما زوجهاظروف عمله تجبره على المبيت خارج المنزل وكانت لبسه روب وبزازهاطالعه اووى فنظرت الى صدرها وكدت ان اكل صدرها بنظراتى فلاحظت ذللك وابتمست ولكن بحدود فجاه وقف وغصب عنى زبرى كان واقف مقدرتش انيمه فنطرت الى زبرى وقولت ليها ايه رايك عجبك قالتى هو ايه اللى عجبنى قوتها زبرى قالت انت قليل الادب وغضبت فهجمت عليها وكاننى اغتصبها فرحات تموج بجسمها يمينا وشمالا حتى امسكت بها وقلعتها الروب ومسكت اجمل واكبر واحلى بزاز شوفتها فى حياتى بزاز طلما ضربت عليها كتير من العشارى فقالت ليا انت بتعمل ايه يامجنون قولتها حرام عليكى انا هموت عليكى ازاى تخبى البزاز دى منى ومسكت بزازها ابوس فيها اوووى واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد اوووى لبره وهى تصوت وتقول اه اه فينك من زمان قلتها موجود وتحت امرك ونفضت لكلامها ومسكت الحلمتين احكهم فى بعض جامد اوووى واحطهم فى بقى وارضع منهم بعنف اووى لحد ما الحلمه احمرت وهى تقول حرام عليك مش قادره الحلمه هتقطع رحت ماسك السنتيان بتعاها وقعدت الحس فيه واحطه على زبرى وهى تقولى انت للدرجه ده عايزانى قولتها انا كل يوم بهيج عليكى وبشوفك من البلكونه قالتى طيب كمل انت تعبنتى اووى رحت ماسك شفايف بقها وقعدت الحس فيهم اووى وامص لسانها اووى ونزلت على الحلمتين تانى اعضهم واحطهم تحت سنانى واشدهم وهى تقول اه مش قادره ارحمنى وصلت لمرحله هيجان كنت مش قادر فعلا رحت شتمها وقولتها اقلعى الاندر يامنتاكه قالت ايه الالفاظ الوحشه دى رحت شددها من ايدهاوقلعتها الاندر ومسكت الاندر بوسته ولحسته مطرح كسها اووى وشوفت اجمل كس فى حياتى لونه محمر وكبير رحت مدخل صباعى اللى فى النص الاول جوه كسها وقعدت الفه جوه كسها اووى وفى نفس الوقت ماسك الحلمه بشدها وهى تقول اه نكنى مش قادره وانا اقولها مش هنيكك دلوقتى يالبوه استنى رحت مطلع صباعى ودخلت لسانى كله بين شفايف كسها وقعدت الحس الكس العسل وهى تصوت وتقول نيك ياشادى اووى اتجننت عليها رحت ماسك شفايف كسها وحطتطتهاتحت سنانى وشددتها لبره اووى تعبت اووى رحت قايم قالت رايح فين قولتها عندك عصير قالتى عندى بس مش وقته قولتها جيبى بس العصير راحت جايبه العصير وطيزها بتطلع فوق وتنزل تخت وانا زبرى واقف جابت العصير رحت رميت العصير على كسها وقعدت الحس واشرب العصير من على كسها اووى وهى تقول اه اه يامجرم انت اجمد من جوزى رحت ضربها على بزازها اووى ورميتها على بطنها وقولت ليها عايز اشوف الطيز اللى هتججن زبرى قالتى خدها مسكت طيزها وهى مفلقسه طيزها ليا ودخلت لسانى جوه خرم طيزها ولحست خرم طيزها بلسانى اووى وهى تصوت وتقول دخله مش قادره رحت مطلع لسانى ودخلت صباعى فى طيزها واطلع وادخل فى صباعى اووى والفه جوه طيزها وخرم طيزها يفتح ويقفل وتصوت وتقول نيك ياشادى مسكتها من شعرها وطلعت زبرى ودخلته كله جوه خرم طيزها براحه الاول كده بعد كده دخلته جامد وهى تصوت وتعلى صوتها مش قادره هموت رحت ضربها على طيازها البيضه اووى بايدى وادخل زبرى فى طيزها والفه جامد وتقولى طلعه مش قادره وكل ما تصوت انا اضربها لحد ما فشخت خرم طيزها وكبر وطلعت زبرى من طيزها وخليتها تمص زبرى اوووى وتلحس بجنون كانها اول مره تشوف زبر وتقولى يالهوووى كل ده زبر انت لازم تنكنى على طول رحت مطلع زبرى من بقها ورفعت رجلها ومشيت زبرى على شفايف كسها اووى لفوق وتحت وهى تقول اه اه بحبك نيك دخله وانا اقولها مش هدخله يامنتاكه تقولى ابوس رجللك دخله رحت مدخله كله جوه خرم كسها واطلع ةاخرج جامد اووى وبسرعه وهى تصوت ومسكتها من شعرها وخليتها تفلقس طيزها وكسها ليا وانا ادخل زبرى شويه فى كسها واطلعه وادخله شويه تانى فى خرم طيزها من غير كريم وهى تصوت وتقول نكنى حرام عليك انا هموت رحت قايم وشلتها على كتفى وخليت كسها عند لسانى بمصه اوووى وراسها متشقلبه تحت تمص فى زبرى وتقولى انا نزلت مش قادره ممكن تنزل واما ماسك نفسى مش عايز انزل الا لو اعممل معاها وضع جامد رحت موفقها ادامى ومكتها من شعرها ودخلت زبرى فى طيزها الكبيره البيضه وقعدت الف زبرى جوه طيزها وخليتها تمشى ادامى وانا وراها وزبرى جوه طيزها وهى تصوت وانا انزل اللبن فى طيزها لحد ما طلعت زبرى ومسكتها من شعرها بالعافيه وخليتها تمصه وهى تقولى تحت امرك بحبك ومن ساعتاها وانا عشقيها اللى بنكها وبس .
في شهوة بالغة
إبتسمت خلود وقالت إتفقنا يا أجمل غرام في الكون يا غرامي وعشقى وحبي و... اسكتتها قبلة غرام وتحولت تلك القبلة الى قبلات فابتعدت غرام عن خلود وهي تقول في غنج لن استطيع ان أتحكم في نفسى أكثر من هذا يا حبيبتي ... ولا استطيع مقاومتك أكثر من ذلك إذا ما استمرينا في تلك القبلا ت هيا لنذهب للعشاء إبتسمت خلود وقالت لقد اشتعلت النيران في جسمي منذ أول قبلة .. وأنا أحترق في كل ثانية ولا اريد أن ابتعد عنكِ شوقي إليك يزداد مع كل قبلة ... فإن استطعتي مقاومة قبلاتي ... فأنا لا استطيه حتى مقاومة كلماتكِ مسكت غرام بذراع خلود وتأبطته من جديد وهي تبتسم قائلة بنعومة العشاء أولا ... وأعدك يا حبيبتي إنكِ لن ترين مني بعد ذلك إلا ما يسرك ويرضيكِ دخلت غرام متابطت ذراع خلود إلى غرفة الطعام وجلستا على الطاولة لكن خلود جلست نوعا ما بعيدة عن غرام فقالت غرام حبي أجابتها خلود بدلال نعم يا أميرتي قالت غرام بعذوبة ورقة لماذا أنتِ مبتعدة عني يا حبيبتي ..تعالي هنا أمامي لكي أستمتع بالنظر إلى جمالك العذب قامت خلود من مجلسها وسحبت كرسيا مقابلا لكرسي غرام وأخذتا في تناول طعام العشاء وكل واحدة تلقم الاخرى بيدها وتشرب من كاس عصير الاخرى رفعت غرام رجلها ناحية ساق خلود وأخذت تتلمس ساق خلود باصابع رجليها في نعومة من تحت الطاولة فأبتسمت خلود فارتفعت اصابع رجل غرام واخذت تتلمس افخاذها والاخيرة تبتسم من الاثارة والمتعة وضعت غرام اصابع رجلها على كس خلود وأخذت تحركها بخفة على كسها فاغمضت خلود عينيها وهى تتنهد مممممممممممممممممم....آآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآي. ....امممممممممم كانت غرام تلاحظ حركات خلود وتزيد من حركاتها على كس خلود وخلود تزداد نشوة ومتعة حتى إنها فتحت افخاذها وقربت كسها لاصابع غرام للتترك لها الراحة والحرية المطلقة وهي تلوي رقبتها ببطء شديد وهي تتمتم متأوه واخرجت خلود لسانها واخذت تمسح به شفتها العليا فامتدت يد غرام الى كسها وتحرك شفراته في سرعة واصابع رجلها تلعب في كس خلود أحست خلود بتوقف اصابع غرام عن الملاعبة بكسها ففتحت عيناها لتجد غرام قد نهضت وهي تقول حبيبتي لا استطيع الاحتمال أكثر ... لقد جعلتني أخرج من عقلي ... أنتظركِ في الغرفة بعد خمس دقائق ثم خرجت وهي تقول خمس دقائق فقط ... لا تتأخري كانت خلود تلعن تلك الدقائق الخمس مع كل دقة عقرب من عقرب ثواني ساعة الحائط والوقت يمر ببطء وثقل وشهوتها تبلغ أوجها وما كادت أن تنتهي تلك الدقائق اللعينة حتى صعدت السلالم في سرعة الى غرفة غرام ووقفت أمام باب الغرفة المغلق وهي تلهث توقفت حتى تستجمع أنفاسها ثم طرقت الباب ... أتاها صوت غرام الناعم أدخلي يا ملاكي فتحت خلود باب غرفة غرام كانت الغرفة ذات جو رومانسي تغرق في ظلام دامس تبدده أضواء الشموع واضفت الموسيقى الكلاسكية مزيجا جميلا من الجو الشاعري وغرام مستلقية على السرير وقد خلعت الثوب الذى ترتديه وضوء الشموع ينعكس على جسدها الطري ليجعل من يراها لا يستطيع مقاومة إفتراسه خطت خلود بخطوات متانية ناحية السرير وجلست على طرفه بعدما تجردت من ثوبها وامتدت يدها الى ثدي غرام واخذت تلعب في حلماته باطراف اصابعها بخفه ونعومة ويدها الاخرى تتلمس في اجزاء جسدها من فخذها ولغاية صدرها صعودا ونزولا ثم قالت أين كنتِ عني قبل هذا ؟؟؟ ابتسمت غرام ابتسامة ساحرة واعتدلت من استلقائها وقبلت خلود في جبينها ثم مسكتها من رقبتها وقلبتها على السرير واصبحت غرام فوق خلود وخلود مستلقية على ظهرها وهما تتبادلا القبل بحرارة مليئة بالشبق والشهوة ونزلت غرام بلسانها لحسا لرقبة خلود ويدها تلعب في حلمات ثديها ويدها الاخرى تستكشف كسها في حركات ناعمة وعندما لامست البظر تلوت خلود من الشهوة وهى تصرخ بصوت أخفته نشوتها ومتعتها آآآآآآآآآآآآآآآى آه آه آه آه آه آه آه آآآآآى آه آه آه آه وصلت غرام بلسانها الى ثدى خلود واخذت تلحس ثديها بنعومة دون أن تلمس منطقة الحلمة تلك الدائرة الزهرية الجملية وخلود قد بلغت من نشوتها ما بلغت وتطلب المزيد ولا اردايا احاطت ذراع خلود براس غرام وضغتها ناحية ثديها بقوة فأخذت يد غرام تتحرك بسرعة على بظر خلود فخففت خلود من الضغط على راسها وخلود تتأوه في صوت مكتوم انتقلت غرام الى الثدى الاخر وابعدت يداها عن كس خلود وانتقلت الى افخاذها في منطقة قريبة من الكس واخذت تمسح بنعومة على الافخاذ والكس ولسانها يداعب ثدى خلود ثم التقمت الحلمة وقبلتها قبلة قصيرة وأخذت تداعبها بلسانها وتحرك لسانها عليها وتعضها برفق وخلود تئن وهي تقول آه آه آه آه آه اكثر يا حبيبتي ....... آآآآآآآى كلي لكِ ....آه آه آه آه آه انتقلت غرام الى الثدى الاخر وفعلت به ما فعلت بالاخر حتى احمرت الحلمات من شده المص وفي خط مستقيم من بين النهود الى الكس انهالت غرام تقبيلا حتى وصلت للكس فقبلته قبلة واحدة محمومة ثم ارتدت الى الاعلى حتى وصلت الى فم خلود فقبلت وجنتيها وهمست لها أحبك ِ احبك ِ احبكِ أحبـــــــــــــــــــــــــــــــك ِ ثم قبلت شفتاها ووجنتها مرة اخرى وهمست بنفس النعومة أعشقكِ ... اهواكِ .... أموت فيكِ .. أحبــــــــــــــــكِ أحبـــــــــــــــــــــــــــــــك ِ وعادت لتقبل شفتاها احاطت ذراع خلود براس غرام والاخرى بظهرها وشفتاهما متلاحمتان وانقلبت بها خلود فاعتدلت خلود جالسة على ركبتيها ورفعت رأسها في سرعة لترجع شعرها الحريري الى الوراء وابتسمت في عذوبة وانحنت في بطء وهجمت في شراسة على نهدي غرام الهبتهم تقبيلا ومصا لم تترك منطقة في صدر غرام الا والهبتها بلسانها وغرام مغمضة العينين من الشهوة وتئن ويدها تتلمس في كسها وادخلت احدى اصابع يدها داخله واخذت تخرجه وتدخله وهى تلهث وتزفر بطريقة مثيرة واخرجت اصبعها من كسها ووضعته داخل فمها ومصته واخرجته وورفعت راس غرام من على ثديها بيدها الاخرى ولمست باصبعها شفتا خلود الورديتين ووضعته بين شفتاها في رفق وبطء فافرجت خلود شفتاها قليلا بحيث سمحت لطرف اصبع غرام بالدخول واصتدم اصبع غرام بلسان خلود فقبلته الاخيرة قبلة بسيطة وادخلته تدريجيا في فمها ولسانها يتحرك حول الاصبع بطريقة دائرية اخرجت غرام اصبعها من فم خلود فانهالت خلود على فمها ومصت لسانها وهى تهمس لها أحبكِ اعبدكِ يا ملاكي ... أعشقكِ بجنون انتِ روحي وكياني ... أحبكِِ وتركت راس غرام واتجهت لكسها ولاول وهلة رأت كس غرام الاحمر اللون الناعم شعرت انها لا تريد تركه ابدا قبلته واخذت تتحسس بلسانها جدارنه وادخلت لسانها اكثر تريد ان تصل الى نهايته وامسكت البظر بشفتيها و اخرجت طرف لسانها تتلمسه ببطء واخذت تلحسه وغرام تتلوى ويدها تمسك بشعر خلود وتدفعها بقوة ناحية كسها واستمرت تاوهاتها فقالت اريد كسكِ ...آه آه آه اعطني كسكِ يا اميرتي تحركت خلود واتخذت وضعية تسعة وستون واصبح كس خلود عند راس غرام وكس غرام عند راس خلود ولسان خلود داخل كس غرام تنيكها بلسانها عندما رأت غرام كس خلود امامها اخذت تلحسه و تعض بظرها بخفة وتدخل لسانها داخله بعنف لم تتحمل خلود فتوقفت عن لحس كس غرام واخذت تشهق وتئن في شهوة بالغة جراء ما فعلته غرام بكسها واخذت كلاتهما تمص وتلحس للاخرى قامت غرام من استلقائها وقابلت خلود وجها لوجها وهما في وضعية الجلوس فرفعت رجلها ووضعتها فوق فخذ خلود ورجلها الاخرى تحت رجل خلود الاخرى ووضعت يدها للخلف واستندت عليها وتحركت للامام حتى تلامس الكسين وقالت افعلي كما افعل يا حبيبتي فعلت خلود كما فعلت غرام وتحركت غرام في لطف بالبداية وتحولت حركتها الى العنف وكلاتهما تصرخان آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه آه كانت كلاتهما تشعر بحرارة كس الاخرى والذى يشتعل نارا ويبث لهيبه في أجزاء الجسم وغرام وخلود قد بلغتا اوجهما من الشهوة وتدفق عسلهما في آن واحد ابتسمت غرام لخلود واقتربت منها وقبلتها بهدوء وهي تقول انت رائعة يا خلود .... بل اكثر من رائعة ابتسمت خلود لغرام وقالت بل الروعة والاروع أنت يا غرامي قبلتها غرام مرة اخرى وقالت هل من الممكن ان اطلب منك طلبا أجابتها خلود في سرعة بالتاكيد أنت تامرينني ولا تطلبين يا حبيبتي قالت غرام في حنان اريدك أن تبقي معي ... والى الابد ابتسمت خلود واقتربت منها وغابتا في قبلة طويلة