دخول

عرض كامل الموضوع : انا وهى


فحل 6 اكتوبر
01-14-2017, 03:28 PM
قصتى الاولى اللى بشاركها معاكم وكنت متردد كتير انى انشرها وهتعرفوا ليه لما تقراء الحكاية كاملة
انا احمد 23 سنه وفى الوقت اللى دارات فيه احداث القصة كنت حواللى 19 سنه
ساكن فى احدى المناطق الشعبية (عين شمس)
و انا واقف فى البلكونة.. وبسأل امى (اللى كانت واقفة تنشر الغسيل): هو فى حد هيسكن هنا ولا ايــه يامـا؟
قالتلى اه يا حبيبى دى الشقة اللى قصادنا
قلتلها ويا ترى عرسان جداد ولا عيلة وبتعزل؟
...قالتلى و**** يابنى مانا عارفة
قلتلها طيب.. يا خبر انهارده بفلوس.. بكرة يبقى بفلوس اكتر..
...
و بعد أسبوع......
أمى واقفة بتنشر الغسيل بردو.. وانا واقف جنبها بردو.. وبتقولى: مش السكان الجداد وصلوا خلاص
قلتلها يا شيـــــخة!
قالتلى: اه.. مرات الراجل عدت عليا انهارده وسلمت عليا وعرفتنى بيهم
قلتلها: ايــه بقى عرسان جداد؟؟
قالتلى لا دول أسرة.. عندهم ولدين وبنت
قلتلها خير.. خير.. (والشر بيبظ من عينيا)
و أثناء الحديث الشيق ده..
طلعت مامت الولاد م البلكونه.. ولما شافت أمى هزت راسها - بتسلم على امى يعنى -.. وطبعا أمى ردتلها الهزة - بترد السلام يعنى -
و بعدين طلع ولد صغير ابتسم لنا اول ما شافنا....
أصل البلكونة فى وش البلكونة , بس هم مركبين ستارة واحنا مش مركبين ستارة... بس باين عليهم ناس طيبين اوى...
المهم.. الأم ندهت لبنتها...
الحقيقة انا كنت أول مرة فى حياتى أسمع الاسم اللى هى ندهت به..
أول مرة أعرف ان فى بنت اسمها كده أصلا...
الام بتنده: يــــــا روفيدة (على وزن بثينة , بضم الراء يعنى)
اسم جامد مووووووت... عجبنى الاسم اوى... وبدعى ربنا تكون رُفيدة حلوة زى اسمها..
و طلعت روفيدة من ورا الستارة فـى حركة Slow Motion من بتاعة الافلام..
و انا متنح تتنيحة سوده... روفيدة طلعت احلى من اسمها.. جميلة جمال لا يوصف... ناصعة البياض..
مش قادر ارفع عينى من عليها.. مينفعش ارفع عينى من عليها اصلا...
فضلت متنح لحد ما شافتنا انا وامى..
لما شافت امى ابتسمت لها..
و لما شافتنى زى ما تكون شافت عفريت ودخلت على جوة جرى...
و تمر الأيام..
و مشكلتى ان البلكونة بتاعتنا تدخلها من اوضتى.. عشان كده فى الرايحة والجاية ابص اشوف روفيده واقفة ولا لأ..
ساعة ما الاقيها واقفة.. اطلع البلكونة..
مرة اعمل نفسى بتكلم فى التليفون.. او بشم الهوا مثلا - مع إن الدنيا تراب وعفرة -
او بلعب عشر ضغط.. اى تلكيكة والسلام
الغريب انها كانت فى الاول لما تشوفنى تروح داخلة جرى على جوة..
لكن بعد فترة لاحظت انها مكانتش بتدخل اول ما تشوفنى.. وكانت بتفضل واقفة هى كمان...
بقيت فى عز الشمس اقف.. لحد ما اعرق واجيب جاز.... فى عز البرد واقف بتكتك م البرد
واقف بالساعات مدام روفيدة واقفة... ارمى نظرة.. ابتسامة.. أشاور
و كانت هى بتكتفى بالابتسام وعلامات الخجل...
و ف يوم من ذوات الايام..
بشاورلها.. شاورتلى
بقيت هطير م الفرحة.. روفيده شاورتلى يا جدعان...
قعدت اطنطط ع السقف وأغنى وحياة قلبى وأفراحه..
و هبا إيـه هبا أاه.. إن شاء **** هنظبط
امتى بقى اتكلم معاها ونهظر سوا...
لحد ما جه اليوم...
انا راجع م الكلية.. وعلى اول الشارع شفت أمى واقفة مع مامت روفيده..
و المفاجاة: روفيده واقفة معاهم
لقيت نفسى بجرى زى شخصيات الكرتون.. نصى التحتانى بيجرى قبل نصى الفوقانى تشووووووووو...
لحد ما بقيت عندهم.. عرقان طبعا وبنهج وحالتى حالة...
نزلت عليهم زى الباراشوط..
ازيك ياما.. ازيك يا طنط عاملين ايه...
و بصيت لرٌفيدة.. كانت بصالى وبتضحك..
كانت زى القمر اليوم ده.. ولابسة تى شيرت حمالات - اصل الجو كان حر اوى اليوم ده -
قلتلها: ازيك يا روفيده؟!
و كان رد فعلها غير متوقع بالمررررة... كان صدمة حقيقية بالنسبة لى..
لقيتها بتمد ايديها وبتسلم عليا...
و بتقولى: الحمد لله.. ازيك انت؟؟!
رحت مسلم عليها....
و قلتلها: **** يسلم قلبك يا روح قلبى..
و رحت بايس ايديها....
و رحت شايلها...........
و قلتلها: انتى عندك كام سنة بقى؟؟
"
***********
"
"
"
قالتلى عندى 3 سنين
رحت بايسها تانى وانا هطير م الفرحة وفضلنا نلعب ونضحك ونهزر... لحد ما مامتها شالتها وطلعوا البيت
و من يومها وانا وروفيده اصحاب... كل ما تطلع البلكونه نلعب ونهزر مع بعض/ ارجاله من غير شتيمه />

عصر يوم
01-15-2017, 08:45 PM
أسلوب جميل في الكتابة يحتوي التشويق والمفاجأة...
تسلم الأيادي....

العميــد
03-24-2017, 09:35 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه ماشى هنعديها المره دى

زوبر جاهز
12-04-2017, 09:29 PM
ههههههههههههههههههههههههه
نصدق انها احلى قصه

الحالم10
12-04-2017, 11:52 PM
قصة جدا جدا

محب العشق
12-05-2017, 08:20 AM
هههههههههههههههه حلوه المفاجأة دى

ابوزب55
12-06-2017, 08:53 PM
قصة جميله وممتعة جدااااااااااا وفي منتهى الرووووووووووعة
تسلم على السرد

ميدو الأسطورة
12-07-2017, 12:35 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

سوري بالسعودية
12-07-2017, 11:31 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
حلوة ومشوقة جدا



انا عاسقة للزب قصص محارمشمبل زنجيه تنيك لوطى خو ل بنوتي قصص جنسيه متسلسله لاتوقف site:forum.lazest.ruقصص نيك عنيف بكاء وألم شديدقصص سحاق مصوره 2020نارقصص نيك بنت عمي وسلفتهاكس عاطش للقذف ليةفديوهات نيك ‏jpg‏ مسربة/archive/index.php/t-577981.htmlارشيف قصص نيك نسوانجينبي قصص نيك لي سناء الضابطه والسجينقصة سكس نعمات مصوره خيانهقصص سكس محارم نسوانجي ارشيف ماما site:landsmb.rusite:landsmb.ru "الزاني اوي"اخبطي طيزكقصص جنس طيزي والحارسصور سكس موقع منورناقصص سكس اظخم زب يدك كسي دكsex brazzers favorite افلام كاملهسكس ود 22سنةسكس مزه بعيون دبلانهقصص سكس راجلي جاب واحد معاه ينيكونيقصص كتابية لشم رائحة الكلوتقصه نيك ح اجيب في كسكقصص سكس اااااااااه اووووف ممممممم مش قادرهقصص سكس نسوان ارامل نارمروه فضيه سكس ليبيهقصص سكس محارم نسونجي درس site:foto-randewu.ruشرميط.٢٠٢٠.شهر٣.قصص جنسية عن نيك الطيزسكس نصري نياكي فوتو بضيزياناحر في طيزي لواطبانجو مع امه سكسصوربنات شباب تنتاك اكس وردي بوطع متحركهسكس عربدة الود يفشخ ذوجت عمي اسنا العملفضفضة نسوانجيبنيك امي وهيا بتنكني بصناعيقصص طيزك عجبانيمرات وليدامل الشرموطةنيكني يازبكلام سكسي اثناء الجماعقص نيك ديوث ناك اختى انامستمتعصورسك نهديدكتور موجب دمشققصص سكس مع متسولين وشحاتينقصص سكس لحس كس وابط زوجتي المنتاكهمدرسات ريفي اباحيصور سكس كونان وامهقصص محارم نسوانجي ام لاتلبس كليوت تتعمد اظهار كسها لابنها يهيج وينيكااناخول ام اتناك بالساعهمتسلسلة المهندس نسونحيمنتديات نسونجي طريقة توسيع الطيز للرجال/archive/index.php/t-76126.htmlقصص سكس الولد الئيم وأمهكسي بيوجعني براحة علياقصص/archive/index.php/t-101953.htmlابوس رجلك متفضحنيش جنسنيك بنات محجبات رافعه رجليهاقصص سكس نسوانجي متسلسلة 😂😂😂افضل مززز لمص الزب ونيك الطيز الناعمقصص نيك الكس المجروح من الدكتورسكس صور جميلية سكوسالب عاوز موجب ينكنيقصص سكس نسوانجي فوفا وشوشواحلي سكس غجري مدهلXNXX قصص" "عرب" ميلف " مدام بدرية قصص سكس سوالب وسحاق/archive/index.php/t-292376.htmlبورنستارقصص نيك محارم عربية ابي فتحنيقصة سكس نيك زوجة اخي.comقصص سكس متسلسلة قصة ليلى site:foto-randewu.rulandsmb.ru site: متسلسلة العبيطبنت تنيك أختها بزبها الذكوريحسام واخته سالى )قصص سكس محارم مصوره (!!!!!!!!!!.comالديوث انيك مراته أمامه قصص سكسصورحصري واصلي كس نسوانجي حقيقيعشان ياخد الترقيه لازم مراتو تتناكحبيتو وناك كسي جامدسكس مشعارف يعمل ايهان شاب سالب نكني ابن الجيرانسكس اه اي خطيبتي ومرات اخوها نسوانجيقصص نيك اقراها توقف زبي قصص مولعةرجلين الستات الميلفاتمحارم اخ يستفرد باخته فالشقة وشغال يحك بتاعه/archive/index.php/t-581605.html