دخول

عرض كامل الموضوع : اخت تجعل من اخوها بنت الجزء السادس عشــــر"تم قفله"


manal big booty
01-09-2017, 01:26 AM
الجزء السادس عشر
لما روحت اوضتي قعدت افكر في اللي حصل واللي قاله هشام ليا وعرف ازاي اني انا بتناك من حسين اكيد حسين حكالو عني وعن اللي بيعملوا معايا لانهم اصحاب لكن ازاي حسين هو اللي قاله وفي نفس الوقت حسين بيغير عليا من هشام يبقى اكيد ولاء هيا اللي حكيتلوا لانها نامت معاه قبل كده وبعد تحليل كتير وتفكير اتأكدت إن هشام بيشتهيني بصراحه وقتها انا كمان كنت معجبه بيه ونفسي اكون في حضنه خصوصا بعد مااتحرش بيا وزبه اللي واضح انه كبير وتخين وناشف لمس واحتك بطيازي الكبيره الطريه ولما شوفته وهو مرتخي لكن انا مش عاوزه اعمل كده معاه وإلا في الحاله دي هتحول لواحده شرموطه زي ولاء وهايدي وخصوصا اني بحب سامي وكمان بيريحني هو وحسين، لكن هشام عرف بعلاقتي بحسين وممكن يفضحني قدام سامي وتبقى مصيبه هو ممكن يهددني بحاجه زي كده لو مااتجاوبتش معاه وخليتوا يعمل معايا اللي هو عايزو، بعد تفكير طويل قررت وقولت لنفسي انا مستحيل ادي الفرصه لهشام واخليه يعمل معايا كده حتى لو هددني بعلاقتي بحسين المهم وانا نايمه على السرير بفكر لاقيت باب غرفتي بيخبط روحت فتحت لاقيتها ولاء وهشام بصيتلهم بإستغراب وقولتله: انت جاي ليه يا هشام كفايه انا مش عاوزه اسمع كلامك السخيف وانا كنت غلطانه اني جيت معاكم المصيف، لاقيته قاطعني وقالي: انا جاي علشان اتأسفلك على اللي قولته انا مكنتش في واعيي واللي قولته ده كان من فعل الويسكي والحشيش قولتله: انت كلامك كان فيه اهانه وتجريح فيا وفي سمعتي يا هشام قالي: طيب ممكن ندخل نتكلم جوه قولتلهم اتفضلوا ودخلت ولاء وهشام وقالي: منال انا عارف كل حاجه عنك وعلاقتك بحسين دي مش تهديد مني دي حريه شخصيه وانا مستحيل اذيكي لان زي ما ولاء قالتلي علاقتك بجوزها قالتلي كمان انك طيبه ورقيقه وانا مستحيل أذيكي لاني حبيتك وارتحتلك من قبل ما اشوفك قولتله: انا كمان ارتحتلك لكن اللي قولتو ليا ده خوفني منك وجرحني قالي: انا بتأسفلك ياريت تسمحيني لان سبق وقولتلك ان الويسكي والحشيش خلوني مش في واعيي قولتله: خلاص ياهشام حصل خير بس ارجوك متخوفنيش منك انا مش هخبي عليك انت لما كلمتني اول مره في البلكونه شدتني ليك بإحترامك ليا قالي: انا متأسف حقك عليا وارجو انك تنسي الكلام السخيف اللي انا قولتهولك قولتله بإبتسامه تدل على مصالحته: انا فعلا نسيتوا ونفتح صفحه جديده قالي بإبتسامته الحنونه: يعني صافي يالبن؟! قولتله بدلع ومياصه وصوت كله رقه: صافي اللبن، روحت لاقيته بص لبزازي جامد وقالي: فعلا اللبن صافي، خلاني ابتسمت وعضيت على شفايفي ولمحت زبه وقف في الشورت خلاني ارتبكت اكتر وقتها ولاء قالتله: اهدى على البت ياهشام قالها: اصلها جميله اوي ياولاء، خلاني اتكسفت اكتر وضحكت بدلع وقولتله: بس هايدي اجمل مني يا هشام قالي: بصراحه يا منال انا مشوفتش في جمال جسمك قولتله: ايه هيا الحاله جتلك تاني ولا ايه يا هشام؟! لاقيته ضحك وقالي: غصب عني يا منال اعذريني بصراحه انا بحسد سامي عليكي قولتله: طيب اوعى تقول كده قدام سامي لانه بيغير عليا اوووي قالي: انا عارف انه غيور عليكي وده من حقه انتي لو معايا انا كنت خبيتك في قلبي من جوه، وقتها قلبي كان بيدق بسرعه وكنت حاسه فرحه ابتسمت بخجل وقولت لولاء: هو سامي فين؟ قالتلي: سامي بقى طينه من كتر الشرب وقاعد مع حسين بيلعب الطاوله قولتلهم: طيب تعالوا نروحلهم علشان عاوزه اطمن على سامي هشام قالي: أد كده انتي بتحبي سامي يامنال قولتله: طبعا مش جوزي ياهشام قالي: يابختك ياعم سامي خلاني ابتسمت وقولتله: طيب يلا علشان انا بجد ابتديت اقلق عليه وطلعنا وروحنا اوضة هشام وهايدي اللي هما قاعدين فيها لاقينا حسين وهايدي قاعدين بيلعبوا الطاوله لان هايدي بتعرف تلعب اللعبه دي هشام علمها وسامي قاعد على الكرسي وساند دماغه على مسند الكرسي لورا ومغمض عنيه في الاول انا اتخضيت عليه وجريت عليه وقولتله: حبيبي مالك، وهو مكنش بيرد من أثر الخمره قولتله: رد عليا يا سامي ارجوك متقلقنيش عليك ياحبيبي لاقيت حسين وهشام قالولي: هو متعود على كده يا منال متقلقيش عليه يامنال قولتلهم: ايوه بس يرد عليا ياسامي رد عليا ياحبيبي لاقيته وقف من على الكرسي واتجه ناحية السرير وقالي: سبيني نايم شويه قولتله: طيب قوم نام في اوضتنا، راح هشام قالي: سبيه يامنال ابقى ننام انا وهايدي في اوضتكم الليله، اطمنت شويه لما سامي رد عليا وكلمني، ولاء قعدت على السرير وبتلعب في الموبايل بتاعها لكن كانت واخده بالها من نظرات هشام ليا ولجسمي وهشام قعد على الكرسي وانا كنت قاعده على السرير وهشام كان بيبصلي وبيبتسم وكانت كل ما عنيه تيجي في عنيا ابتسم ولمحت زبه وقف وهو قاعد بيبص على فخادي العريانه المربربه الناعمه وقتها نظراته اشعلت النار فيا اوووي وحسيت بحرقان بين وراكي وفتحة طيازي خصوصا لما بصيت على زب هشام ولاقيته واقف وكان كبير اوووي وكنت ببص على سامي الاقيه نايم وكنت مضايقه اوي لاني كنت عاوزه اتناك الليله دي خصوصا لما سامي قالي في المطعم انه هيأكل جمبري واستاكوزا علشان انا واحشاه اوووي وكنت معشمه نفسي وقتها حسين وهايدي كانوا منسجمين مع بعض وبيلعبوا الطاوله وحسين كان بيتحرش بهايدي وبيمسك إيديها لما تيجي تلعب اللعبه لكن هشام مكنش واخد باله ولاحظناهم انا وولاء، وقتها قولتلهم : انا دخله المطبخ اعمل حاجه اشربها، رد عليا هشام وقالي: اعمليلي نسكافيه يامنال لو سمحت وسألت حسين وولاء وهايدي رديت عليا ولاء وهايدي وقالوا : لاء وكانوا عايزين يشربوا مع حسين ويسكي ودخلت وانا بعمل النسكافيه كنت بفكر في هشام ونظراته لجسمي وابتسم وبصراحه هو هيجني وولعني منظر زبه وهو واقف في الشورت وكمان افتكرته لما احتك بطيازي ولاقيت نفسي بقفش في بزازي من الهيجان وروحت ناديت على ولاء وقولتلها: ممكن تساعديني ياولاء وتيجي تعملي معايا النسكافيه، ردت عليا وقالتلي: مش قادره يامنال انا تعبانه وهيا بتبصلي غمزتلي وحسيت انها بتدي فرصه لهشام انه يعرض عليا المساعده بدلا منها لاقيت هشام بيقولي: ممكن انا اساعدك يامنال؟! قولتله بدلع: مش عاوزه اتعبك ياهشام لاقيته جايلي بسرعه وكنت ماشيه ببطئ قدامه وكنت بتقصع علشان يغازلني ويغازل مفاتني واسمع كلامه الجميل اللي بيخلي قلبي يدق من الفرحه وفعلا اول ما ابتديت اتمايص واتقصع بطيازي قالي: ياخرابي على الزلزال، وهو كان بيقصد بيها طيازي وهيا بتترجرج وبتتهز قدامه وكنت ببتسم وبعض على شفايفي من الهيجان ولما وصلنا للمطبخ وبقينا انا وهو بس جوه المطبخ كان هو واقف ورايا على طول بس مكنش لازق جسمه فيا كان بعيد عني بشويه ولما حسيت انه واقف ورايا بالظبط عملت اني وقعت المعلقه من ايدي على الارض غصب عني وروحت وطيت علشان اجيب المعلقه ورجعت بظهري علشان اخبط طيازي في زبه وهو واقف ومنتصب علي طيازي الكبيره الطريه ولما احتك وخبط زبه بفلقات طيازي قولت بصوت رقيق وواطي وكله نعومه وانوثه: ااااااي وروحت وقفت وبصيت عليه وانا بدلك فلقة طيازي وكإنها وجعتني من اصطدام زبه ليها وقولتله: انا اسفه يا هشام، لاقيته فاتح بوقه وبيبلع ريقه بالعافيه وقالي: اسفه على ايه؟ روحت ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وقولتله بدلع: على اللي حصل دلوقتي! قالي وهو بيستهبل وكان عايز يجرجرني في الكلام: ايه هو اللي حصل دلوقتي؟ قولتله وانا بضحك بدلع خلاص محصلش حاجه وروحت عدلت وشي على البتوجاز وهو واقف ورايا وكنت متأكده انه بيبص على طيازي فإبتديت اغريه واثيره اكتر وبقيت بغني وانا بهز طيازي وكإني برقص وبقول: ( ده عينه مني ده نفسه فيا وانا نفسي فيك انت آآآآآآآآآه بشويش عليااا ده انا وحدانيه متحبنيش) ولاقيته هاج اوووي عليا واتجنن اوووي وبقى بيحضني من ورا ولزق زبه في طيازي وبيحك زبه في فلقات طيازي اوووي وبيبوس في رقبتي وايديه بتقفش في بزازي وبتعصرهم وانا بعمل نفسي بتملص منه وكنت بزق طيازي لورا علشان احس بزبه اكتر وعلشان زبه يدخل بين فلقاتي وكنت بقوله بدلع ومياصه: اااااااه لاء ياهشام لاقيته طلع بزازي من قميص النوم لبره بإيد واحده وبعد ما طلعهم بنفس الايد نزل الشورت بسرعه ورفع قميص النوم من على طيازي وجنب الكيلوت الفتله على فلقتي وبلل زبه بريقه وبإيده إبتدا يدخل راس زبه في طيازي بالعافيه محشور وكإني او مره يدخل فيا زب لانه كان بيدخل فيا حشر لانه تخين اوووي كل ده وانا بعمل نفسي اني بحاول اتملص منه لكن في الحقيقه انا كنت مستسلمه له ومستنيه يدخل زبه جوه طيازي المربربه الكبيره والناعمه واول ما دخلت راس زبه جوه خرمي راح مسكني من بزازي بإيديه الاتنين وبيقفش فيهم وبيعصرهم، وقتها راس زبه بس اللي كانت جوه طيازي وانا كنت متشوقه لدخول زبه كله جوايا وكنت عاوزاه كله جوه طيازي وهو بيقفش في بزازي الملبن بإيديه الاتنين روحت عملت اني بتملص منه روحت رجعت طيازي لورا بقوه علشان اخد زبه جوايا واخفيه في طيازي خلاني صرخت بصوت مكتوم وانا حاطه ايدي على بوقي علشان محدش يسمعني وانا بصرخ ويعرفوا ان هشام زانقني في المطبخ ونازل فيا هري وهو بيبوس في رقبتي وظهري خلاني لفيت وشي وانا بقرب خدودي وشفايفي لشفايفه علشان يقطعهالي وكإني بتلوى وبتملص منه لكن كنت باصه بعيوني بعيد عن عيونه علشان كنت مكسوفه ابص في عنيه واول ما قربت شفايفي من شفايفه لاقيته مسك شفايفي في بوسه خلاني لفيت ايدي لورا حوالين رقبته لما حس بيا لفيت ايدي حوالين رقبته دليل اني استسلمتلو خلاص وبقيت مبسوطه لاقيته بيحرك زبه جوايا بيطلعوا ويدخلوا بالراحه وانا مستمتعه ولما رقبتي وجعتني لما كان بيبوسني روحت عدلت وشي لقدام واتسندت بإيدي على المطبخ وانحنيت لقدام على طيازي كانت بتوجعني وهو لازق فيا وبينكني ومقطعني ومنسجمين ومتمتعين سمعت صوت ولاء بتقول: ايه يامنال هو النسكافيه صعب اووي للدرجه دي ؟! خلتني اتخضيت وزقيت هشام ونزلت قميص النوم ودخلت بزازي جوه البيبي دول وهشام لبس الشورت بسرعه وقولتلها: انتي عاوزه تشربي نسكافيه ياولاء؟! قالتلي: لا يامنال انا بشرب ويسكي بس انتي هتنامي عندك ولا ايه ؟ قولت لهشام بصوت واطي: اطلع بره دلوقت ولما اخلص اجيلكم قالي: انا عايز اكمل معاكي يامنال قولتله: مش وقته انت مش سامع الزفته دي بتنادي عليا ازاي؟ قالي: وفيها ايه ما ولاء عارفه اني عايزك قولتله: طيب وهايدي وحسين وسامي هنعمل ايه في كل دول؟! قالي: طيب خلاص بس انا عايز اخد رهن قولتله: رهن ايه دلوقت؟ قالي: علشان متنسيش وعدك ليا قولتله: صدقني انا هخليك تعمل كل اللي انت عايزو بس اطلع بره دلوقت قالي وهو مصمم: انا مش هطلع بره غير لما اخد رهن منك يامنال! قولتله: طيب انت عايز رهن ايه ؟ قالي: اي حاجه منك تثبتلي انك مش هتخلفي وعدك! قولتله: طيب قول عايز ايه؟ قالي: هاخد منك الاندر! إبتسمت وانا في ذهول من طلبوا الغريب وقولتله: انا مش لابسه غيرو قالي: ما انا عارف وعلشان كده انا عايزو وكمان علشان لما اسلمهولك تسلميني ! قولتله: اسلمك ايه تاني؟ قالي: طيازك وراح قفش فيها فلقات طيازي الطريه اوووي ضحكت بخجل وقولتله: انت مجنون وهتودينا في داهيه قالي: اخلصي وهاتي الاندر بتاعك قولتله: البيبي دول قصير ولو حد من اللي قاعد بره اكتشف اني مش لابسه اندر هتبقى مصيبه قالي: متخافيش مفيش حد هيعرف ولا اقلعهولك انا بإيدي؟! قولتله: لاء لاء خلاص اهو وابتديت أقلع الاندر ونزلتوا من رجليا وانحنيت قدامه علشان اجيب الاندر من الارض بزازي طلعت من البيبي دول لاني مكنتش لابسه سنتيانه ولما جيت اقف لاقيته بيبص لبزازي وبيعض على شفايفه بصيتله وابتسمت بخجل وروحت مسكت بزازي ودخلتهم تاني جوه القميص وقولتله بدلع ومياصه: كفايه هتأكلهم بعنيك قالي: انا نفسي اكلهم بجد قولتله: طيب بعدين اطلع بره دلوقت وراح حط الاندر في جيب الشورت اللي هو لابسه وطلع بره لولاء وهايدي وحسين وانا كملت النسكافيه وطلعتلهم ولاقيت ولاء بتبصلي وبتبتسملي وكإنها فهمت ايه اللي حصل معايا جوه في المطبخ قدمت النسكافيه لهشام وروحت قعدت جمب ولاء لاقيتها بتقولي بصوت واطي: وشك اصفر ليه هو مسكك القرموط ولا ايه؟ بصيتلها باستغراب وروحت ابتسمت وقرصتها في فخادها وخليتها صرخت وقالتلي: اااااااااااي متقرصيش ياجذمه، إبتسمت وقولتلها: علشان تقصري لسانك، راحت ضحكت وقالتلي: طالما اتنرفزتي يبقى حصل! قولتلها: اتلمي ياولاء وبلاش قلة ادب قالتلي: يابنتي انا اختك ومستحيل افضحك وكمان انا متأكده إن هشام عملك حاجه في المطبخ ، رديت عليها بإبتسامه كلها خجل وعضيت على شفايفي وقالتلي: أهو شايفه اتكسفتي ازاي؟ يبقى اكيد قطعك في المطبخ ، قولتلها: هاحكيلك بس مش دلوقت قالتلي: طيب بعدين بس تحكيلي كل حاجه قولتلها: حاضر، وقتها هشام كان بيبص على بزازي ووراكي ورجليا ويعض على شفايفه وزبه واقف زي المدفع انا كنت بلمح زبه وهو بيتحرك وبيقف تحت الشورت الخفيف وقلبي بيدق وبيوجعني اوووي وكنت ممحونه وهايجه اوووي وعاوزه هشام يتمتع برمز انوثتي ويكيفها وانا كمان كنت عاوزه ادلع واشبع برمز رجولته، وعلشان اسيطر على نفسي شويه واهدأ من النار والهيجان اللي كنت فيهم طلعت البلكونه علشان لا هشام ولا زبه يكون قصاد عيوني لاني كنت ممكن اهجم على هشام واخليه يركبني قدامهم كلهم من شدة الهيجان اللي انا كنت فيه، ولما طلعت البلكونه كان حسين وهايدي خلصوا لعب وزهقوا وكانوا سكرانين طينه ومش قادرين يسندوا نفسهم وراسهم تقلت وإبتدأ حسين يمدد جمب سامي وهايدي جمبهم عادي، شويه ولاقيت ولاء وهشام طلعوا ورايا البلكونه وسألوني: مالك يامنال؟ قولت لولاء بعفويه: مضايقه اوووي وحاسه بوحده رغم اني قاعده في وسطكم إلا اني حاسه اني وحيده( طبعا انا مكنتش اقصد أي حاجه من الكلام ده وكان احساس طبيعي نابع من نقص وحرمان جنسي بعض الشئ) لاقيت هشام رد عليا وقالي وهو بيلزق فيا من ورا وزبه بيحتك بفلقات طيازي الكبيره الطريه من فوق قميص النوم وقالي: وحيده ازاي يا نونا وانا جمبك؟! إبتسمت بخجل ولفيت وجهي وقولتله: إتلم وارجع لورا ومتلزقش فيا كده تاني لو سمحت! وكنت مبتسمه مما يدل إن كلامي اللي قولتهوله كان من ورا قلبي لاني كنت مستمتعه وفرحانه ومبسوطه بتحرشاته وبزبه المتوحش الكبير وهو بيتعرف على طيازي الكبيره الملبن، كإني بقوله قفش فبها واهريها اكتر ولاقيته حضني وايديه بتقفش في بزازي وانا بضحك بدلع وبقوله: بتعمل ايه يامجنون؟! اوعى احسن حد يشوفنا تبقى مصيبه قالي وهو بيقفش وبيهري في بزازي الملبن وزبه الناشف بيهرس في فلقات طيازي الطريه : مش قادر اسيبك هو فيه حد يقدر يفرط في الجمال ده؟! قولتله وانا طايره من الفرحه: طيب مش وقته ياهشام انا تعبانه وعاوزه انام وكمان لما تسمح لينا الفرصه هخليك تتمتع بالجمال كله ، رد عليا وقالي: وهو بيبص ناحية البلكونه بتاعتي: طيب خلاص انا كمان هدخل انام جوه قولتله: هتنام جوه ازاي؟ وهايدي هتنام فين وحسين وسامي نايمين معاكم!؟ قالي: عادي انا هخلي هايدي نايمه على الطرف وانا انام وسطهم واكون فاصل ما بينهم، ولاء قالتله: طيب والسرير هيكفيكم كلكم ؟ هشام رد على ولاء وقالها: اه يا ولا السرير كبير زي ما انتي شوفتيه قولتله: طيب خلاص ولو اضايقت في نومتك شيل هايدي ودخلها اوضة حسين وولاء وروح نام معاها قالي: اوك انا هظبط روحوا انتوا استريحوا ومتشغلوش بالكم بيا! قولتله بصوت كله رقه وحنان : منشغلش بالنا بيك ازاي بس ياهشام؟! ده انا عاوزه راحتك، لاقيته قرب مني وزنقني في الحيطه بتاعت البلكونه وقطعلي شفايفي بوس وبزازي وطيازي تقفيش وتقريص وانا سايحه وسايبهله نفسي غصب عني مش بإرادتي لانه سيحني بإيديه اللي بتهري في وبتقفش في بزازي وطيازي ووراكي وبشفايفه اللي قطعتلي وورمتلي شفايفي اكتر ما هيا متورمه وانا بين ايديه وزانقني في الحيطه سمعت صوت حسين وهو بيكح بصوت عالي وقتها اتخضيت واترعشت وزقيت هشام ونزلت البيبي دول وغطيت طيازي بسرعه لان هشام شلحلي قميص النوم علشان يلعبلي في طيازي الكبيره الناعمه والطريه وبعدين دخلنا من البلكونه انا وولاء وكان حسين نايم على السرير وفي سابع نومه طلعنا انا وولاء وروحنا اوضتنا ولاقيت ولاء ضربتني على طيازي خليتها اترجرجت وخلتني شهقت وقولت بصوت دلوع ومايص: آآآآآي يا ولاء بقى ايدك بتوجع قالتلي: ايدي انا بتوجع وإيد هشام مش بتوجع يا شرموطه؟! قولتلها وانا سرحانه في هشام ومعاملته ليا ولمساته وتحرشاته لبزازي وطيازي وشفايفي اللي قطعهالي وقولتلها بصوت ممحون اوي: هشام إيده حنينه ورقيقه وبتمتع وبدلعني مش ايدك انتي الي بتوجعلي طيازي الرقيقه قالتلي: عارفه انك ممحونه وعاوزاه في عينك يا منال؟! ضحكت وبشرمطه وقولتلها بدلع ومياصه: عارفه ياحبيبتي ومش بس عاوزاه في عيني ده انا عاوزاه جوه قلبي آآآآآآآآه ياقلبي راحت قالتلي: قوليلي يا منال هو انتي مش كنتي لابسه اندر واحنا في شقة هايدي وهشام ؟! إبتسمت وعضيت على شفايفي وإرتبكت وولاء لاحظت إرتباكي ده وقولتلها: ايوه يا ولاء قالتلي: طيب وقلعتيه ليه؟ قولتلها: علشان هشام خدو مني! ضحكت وقالتلي: وكمان هشام خد الكيلوت بتاعك! ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي ومكسوفه اوووي ومرضيتش اقولها إن هشام دخل زبه في طيازي وناكني جوه المطبخ..




:g058::g014: منــــــــــــال :g014::g058:

max222
01-09-2017, 05:33 AM
يسعدني ويشرفني اني اكون اول من رد عليكي
احساسك علي اوي وهياجك رهيب وكسوفك اكتر من رائع
يا بخت كل اللي حواليكي رجال ونساء علشان شيفينك

m.karim
01-09-2017, 05:54 AM
روعة زى ما قلت كتاباتك روعة واحساسك روعة انتى فى مصاف الكتاب الكبار

Pop7910
01-09-2017, 06:51 AM
جامد الجزء ده

brins42
01-09-2017, 03:23 PM
هيجتينى لم هشام كل شوية يقفش فيكي وانتى عاملة نفسك مكسوفة انتى هيجانة من جوالي :g058:

lost60
01-09-2017, 04:01 PM
اه يا بختك يا موني يا ريتني كنت مكانك
الجزء ده جامد جدا يا حبيبتي انت فعلا مبدعه تستهلي جائزة نوبل في الادب
تسلم ايديك و تسلم طيازك من ضرب ولاء ليها

بنوتي منتاك
01-09-2017, 05:30 PM
بصراحه يامنال لما اشوف مشاركتك واعيش احداثها على طول طيازي بتحكني واكون عايزه انتاك جوزيني حد من صحابك دول

بنوتي منتاك
01-09-2017, 05:35 PM
مين يريح طيازي حموت لو مانتكتش النهار ده والسبب انتي يا منال اخذتي كل الازبار ليكي نوله ارجوك تسلفيني زبر هشام او حسين عشان تعبانه اوي

mrla1000
01-09-2017, 05:37 PM
روعه روعه روعه رهيبه نتظر الجديد

salysaleb
01-09-2017, 06:20 PM
روعه انتي وقصتيك الجديد امتي يياما نفسي ابقي زيك يامنال

ميرو333
01-10-2017, 02:16 AM
تجنن روعه كمل:99:

manal big booty
01-10-2017, 04:44 AM
يسعدني ويشرفني اني اكون اول من رد عليكي
احساسك علي اوي وهياجك رهيب وكسوفك اكتر من رائع
يا بخت كل اللي حواليكي رجال ونساء علشان شيفينك
ميرسيه ياماكس انت كتير زوق جنتل وكلامك رقيق :g058::g014:

manal big booty
01-10-2017, 04:46 AM
روعة زى ما قلت كتاباتك روعة واحساسك روعة انتى فى مصاف الكتاب الكبار
ده شئ يسعدني ياكيمو ميرسيه ياحبيبي على المجامله الرقيق دي :g058::g014:

manal big booty
01-10-2017, 04:49 AM
جامد الجزء ده
ميرسيه يابوب :g058:



قصص سكس محارم نسونجي الصدمةسكس شيلي فيديو متحركالطيز الذي يشوق للنيكقصص سكس محارم أصبحت حامل بعد النيكقصص سكس حبيبتي ناكتنيقصة زب مولع ومشتاقمدام مصرية تكلم عشيقهاوتقلع/archive/index.php/t-158529.htmlسكس بكل خرم امام الكاميراقصص محارم ابوزوجي قصص سكسبنطلون امي مفتوح فوق كسهاكلام سكسي اثناء الجماعقصص سكس محارم علي نسوانجي الصفحة 112/archive/index.php/t-231638.html/archive/index.php/t-566623.htmlقصص حريم شرموطه بتتشتم وتتناك بتهزيققصص سكس عربي الإرشيف الصفحة 800مكالمات جنسيه كلها أهات ومحن علي اليتيويوبقصةنيك ساميهصورسكس الاميرةخلودقصص سكس محرم/archive/index.php/t-84845.htmlقصص جنسيه فيلاما نسوانجيقصص لواط جديدهقصص سكس اوتار كاملهzepawyليلى خورشيد سكس مصري/archive/index.php/t-279762.htmlينيك متسولة في بيتوقصص نيك عرب "ميلف نجلة في غيطنيك علي الواقف ورعشه جماعسكس سولب 2021تجسس قنص طياز النساء العرب عاريات في الشاطىقصص سوالب لواط 33 سنةقصص سكس نيك امهات اصحابهقصص بنات هيجانهسودانيه تمعط شعرته سكسكنت ممحونة بشدة واستي تلهب واشتي زب يعربنيصور اختي متحرره/archive/index.php/t-6912.htmlsite:landsmb.ru "بابا"صورسكس بكين جملمدرب الكراتيه سكس الجزء العاشرسكس عربي وكلام ساخن اوي mp4لواط ناكني هدتني بفضحهقصص نيك في حفلات راس السنهخزنت عند جارنا وخنثني امام اختهقصص سكس سعوديه مع سواق هندي وخياروع صور سكس متحركة لااول مرة نشوفهاقصص كسها المولع والفحل المزبب نيكردت فعل المراهقات عند مشاهدة زب اسود علي ويبصور اختي ام بزار وام طيذسكس إمرإه تدخل قلم الروج داخل الحمام/archive/index.php/t-304816.htmlناكني مدرس العلومفديوهات سكس نيك احلى عود/archive/index.php/t-533196.htmlقصص سكس لواط من الأرشيف قصص سكس ونيك محارم عربيsite:landsmb.ru "الجامحة"قصص سكس طبيباتنيك امهات في العزلةقصة سحاق مع امهامساج صيني مثير ويقضي الشهوى وممتعسكس من البلكونة إلى فراش زوجيﻟﻌﺸﺎﻕ, ﺍﻟﺼﻮﺭ, ﺍﺣﻠﻲ, ﺍﺟﺴﺎﻡ, ﺟﺪﻳﺪﺓ,اشواق الممحونة قصص نيكصورنيك.حصرياتقصص التحرر في المصيفاستي جحري قصص سكسقصه خلاتي شرميط سكسسكس.نيك. مسابقه. اليخسر. يناكقصص سكس مدام هالهسكس. سكين. في. طيز. البنات/archive/index.php/t-477122.htmlزاوجي يصرحني عند الجماع الشرجي يحب طيز خالتي قصص سكس محارم جعلوني عاهرةقصص سكس ديوث ولكنقصص سكس امي ماري واختي مريم/archive/index.php/t-166609.htmlقصص سكس الشكولاتة ئلي غيرت حياتيقصص نساء انتاكت بالصدفةصور تاتا نسوانجيقصتي اني واخي المراهق الذي علمني نيك محارم site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-299315.htmlنيك مغربيه بمكان مهجور وتصوتسكس نيك طيزه بلقوه وبكتبكانت البيت تنام عندي ودخل زبي بين خذيهاصورسكس سلفي منتديات نسونجيماما تنضر الا زبي وهي ممحونهقصص لواط منتديات نسوانجيقصص سكس أختي شافنني انيك زوجة اخيصور سكس بكلواخر قصص جنسيه ساخنه في رمضان عربيه جديده مكتوبه ومصوره واقعيهمنتصر و طيزقصص سكس في طائره مصورهقصص سكس اناوعمتي 2020 site:forum.lazest.ru