دخول

عرض كامل الموضوع : زواج المتعه والعائله ( الجزء الحادي والثلاثون )


folcan
09-16-2016, 03:59 AM
الجزء الجادي والثلاثون



وقفت مذهول من كلام الجوري لانني نكت خالتها وكان هذا الحوار بيننا كالتالي:-
الجوري : ايه الي انت عملته ده
انا : عملت ايه
الجوري : ايه الي خلاك تنيك خالتي وايه الي جابها عندك
انا : اولا هي الي جات من نفسها مش اتصلت بيها ولما جات قولت ليها انكم في المحل علشان تروح ليكم هناك بس هي الي قعدت وقالت انا جايه ليك وعاوزاك في موضوع وللاسف جات وانا كنت بانيك في الخدامه ودخلت علي الغرفة وانا كنت عريان اعملها ايه يعني ثانيا انا شايف منكم اهمال لي طبعا انتوا الاتنين بتروحوا الشغل لما ترجعوا مش باشوف واحدة منكم بتكونوا اكلتوا ونمتوا ولما باجي اطلب واحدة فيكم تقولي تعبانه من الوقفه طول اليوم في المحل وعاوزين تناموا يبقي اعمل ايه ارجع تاني اعمل زي المراهقين واضرب عشرات وانا متجوز مش ينفع الي بتعملوه ده
الجوري : يا سلام تقوم تنيك خالتي وكمان الخدامه
انا : اعمل ليكم ايه وبعدين خالتك عارفه كل شيء وعارفه كل الي كنا بنعمله والي انتوا كنتوا بتعملوه مع جدتك العنود
الجوري : وعرفت منين دي
انا : اسألي امك هي الي قالت ليها كل شيء وكانت بتحكي ليها كل التفاصيل
الجوري : بتقول لامها يانهار اسود انتي بتفضحينا يا شرموطه عند اختك وحكيتي ليها كل شيء
دانا : انا حكيت ليها وخلاص ومش تخافوا منها
الجوري : طبعا مش نخاف منها ماهي شرموطه زيك وعاوزة تتناك وخلاص
انا : انتي يعني فاكرة خالتك ايه شريفه يا ماما دي فاتحه الحمام والمساج علشان تعرف تتناك كويس ومن غير ما حد يعرف وكمان ايه تختار وتنقي الي هي عاوزاه
الجوري : وانت بقي عاوز ترجع الماضي ولا ايه عاوزنا نروح كل يوم بلد ونهرب من الناس علشان مش نتقتل ولا حد يحاول يقتلنا
انا : لا عاوز كده ولا كده احسن حل كل واحد يروح لحاله وانا اطلق امك واسيبكم وامشي واسيب ليكم كل حاجه بتاعتكم ودي فلوسكم وانتوا احرار فيها وانا ايه الي يخليني عايش في رعب وتهديد من شوية متناكين وشراميط انا اساسا تعبت وزهقت انا خلاص قرفت والتفت الي دانا وقولت بصي يا دانا بكره نروح للمحكمه علشان اطلقك وكمان انا هاشوف حد انقل كفاله عليه وكل واحد يروح لحاله وبلاش القرف ده
دانا : لا ارجوك مش تسيبني انا مش عاوزة اطلق ارجوك انا عارفه اني اهملتك وسيبتك لوحدك خلاص من النهارده مش هاروح الشغل وهقعد هنا تحت رجليك ألبي كل طلباتك ومش هاسيبك لحظه
انا : خلاص مش عاوز حاجه من حد ولا عاوز اعيش هنا انا قرفت ومن بكره تشوفوا حد علشان يقف في المحل او تقفلوه ويبقي كفايه عليكم محل الملابس وسيبتهم قاعدين وروحت علي غرفة التدخين قعدت فيها لوحدي وانا مخنوق من الي حصل وبفكر اني اشوف حد انقل كفاله او ارجع تاني بلدي وبعد شويه لاقيت الباب بيتفتح وكانت الجوري الي بتفتحه بصيت ليها بقرف وعدم اهتمام وقولت عاوزه ايه دخلت وقفلت الباب وجات جنبي تقعد وقالت مش تزعل مني انا بحبك وباغير عليك ومش عاوزه نرجع تاني للقرف الي كنا فيه قولت هو انا الي جيبتها ولا امك الي كانت بتحكي ليها كل شيء وخلتها تيجي هنا وهي عارفه انكم في الشغل قالت خلاص مرة وراحت لحالها ومش تكررها تاني وكل الي انت عاوزه هيتنفذ قولت بعد ايه ماخلاص الي في دماغي هانفذه ومش هقعد تاني هنا وامك هطلقها واسيب ليكم البلد كلها وامشي ومش هانقل كفاله علي حد انا قرفت قالت ارجوك سامحني مش هاعمل كده تاني انا بجد بحبك وانا عارفه اني الفترة الي فاتت من يوم ما فتحت المحل وانا اهملتك ومكنتش بادور غير علي الشغل وبس خلاص هارجع زي الاول ومش هارحمك ولا اسيبك قولت ترجعي مش ترجعي انا خلاص هأعمل الي في دماغي والاسبوع الي جاي هارجع تاني بلدي وفي خلال الاسبوع ده نشوف حد يقف في المحل او عاوزين تقفلوه براحتكم دي فلوسكم وانتم احرار انا عاوز ارتاح واعيش في راحه مش نكد وقرف قالت ارجوك بلاش تجيب السيرة دي تاني وشيل الفكرة من دماغك قولت خلاص انا مصمم علي الي في دماغي ومش هتراجع ولو سمحتي سبيني لوحدي عاوز انام قالت يعني مش عاوزني اقعد معاك قولت مش عاوز حد ولا عاوز اشوف حد خالص قالت ياااااه للدرجة دي قولت واكتر من الدرجة دي مدام انا هنا بتعملوني كأني خدام عندكم انفذ الي انتوا عاوزينه وبس قالت ابدا مش كده انتي سيدي وحبيبي وحياتي كلها ليك قولت ارجوكي عاوز ابقي لوحدي روحي نامي علشان شغلك قالت يعني كده قولت ايوه كده واكتر من كده انتي بتهدديني ولا ايه قالت لا ابدا انا هاسيبك الحين لانك معصب ولما تروق نبقي نحكي تاني قولت لا تاني ولا تالت خلاص الي في دماغي هانفذه ومش عاوز كلام في الموضوع ده تاني ولوسمحتي سبيني لوحدي قالت طيب هاسيبك لوحدك بس صدقني مش هاسيبك تمشي من هنا علي جثتي لو ده حصل وقامت خرجت وقفلت الباب وراها وانا فضلت لوحدي قاعد افكر هاعمل ايه واتصرف ازاي لحد لما وصلت اني بكره لازم اسيب البيت واروح اي فندق او اشوف شقه اقعد فيها فتره لحد ما اشوف حل ونمت مكاني للصبح وصحيت الصبح علي تليفون من العمال الي بتشتغل معايا في المحل بيصحوني علشان اتأخرت عليهم في فتح المحل قولت للعامل تعالي خد المفتاح افتح لان تعبان ومش هاقدر انزل الشغل النهارده وبالفعل العامل جه البيت اخد المفتاح وقولت ليه يجيب المفتاح تاني البيت مع ايراد المحل ويديهم للمدام لما يجي لان ممكن اكون نايم قالي حاضر ومشي العامل واتصلت علي دانا قولت ليها ان العامل اخد المفتاح وهيرجعه تاني بالليل مع الايراد وانا هامشي دلوقتي اروح اقعد في فندق الاسبوع ده لحد لما نخلص وكل واحد يروح لحاله قالت لا ارجوك مش تسيب البيت انا جايه البيت الحين مش تمشي قولت خلاص انا بالفعل هاركب العربيه وماشي وانتظري مني مكالمه اخر الاسبوع علشان نخلص وياله سلام وهي تقوم استني مش تقفل استني وانا بالفعل قفلت المكالمه ودخلت البيت علشان اخد هدومي والتليفون بتاعي قعد يرن وكانت دانا الي بتتصل وسكت شويه ورجع تاني يرن وكانت الجوري ال بتتصل المرة دي قفلت خالص التليفون ويدوب جمعت لبسي وحاجتي في الشنط ومش سيبت لي اي شيء في البيت ده ودخلت الحمام علشان اخد دش والبس وامشي لاقيت الي بيفتح باب الحمام ويدخل علي وكانت الجوري داخله بتعيط ووشها مخطوب ومرعوبه كأن حد حاول يغتصبها او يقتلها ومرة واحدة جات علي حضنتني وقالت كنت هاموت لو جيت ومش لاقيتك ارجوك مش تسيبني وكنت لسي واقف تحت الدوش والمياه بتنزل علينا احنا الاتنين وهي كل هدومها غرقت ميه وانا خرجتها من الحمام وروحنا الغرفه وكنت مش باتكلم ولا باقول اي شيء بالبس هدومي مش بارد عليها وكأنها اصلا مش موجوده وهي بتكلمني وبتعيط لحد لما لبست وهي جات علي تاني وحضنتني وبلت تاني هدومي وقتها اتكلمت وقولت عاجبك كده اديكي غرقتيني ميه قالت ايوة عاجبني ومش هاسيبك تخرج ولو حاولت هقتل نفسي قبل ما تخرج من باب الغرفه ويبقي ذنبي في رقبتك ومش هسامحك طول عمري هو انتي هيبقي فيكي عمر بقي علشان تسامحي ماخلاص هتموتي قالت يعني عاوزني اموت قولت انا مش عاوز انتي الي عاوزة اعملك ايه بقي قالت بقي كده ماشي بس برده مستحيل تخرج قولت صدقيني هاخرج ومش راجع تاني هنا قالت بس اهدي واقعد كده وفهمني قولت مافيش فيها كلام تاني خلاص انا قرفت وتعبت ولازم امشي قالت سامحني اعمل الي انت عاوزة نيك الي يريحك بس مش تمشي من هنا ارجوك انا بحبك ومش هاقدر استغني عنك قولت هو الي يحب واحد يعمل معاه الي انتي عملتيه ده وخلتيه يحس كأنه خدام زي باقي الخدم قالت انا اسفه بس ارجوك سامحني ابوس ايدك ابوس رجلك مش تسيبني وانا اسفه ولو كررتها تاني ابقي اعمل الي انت عاوزة قولت طيب سبيني اروح اغير جو هاروح اقعد في اي فندق يومين او تلاته قالت خليك هنا ومافيش حد هيقولك حاجه قولت لا هاخرج هاروح اغير جو واريح اعصابي شويه قالت مش هتاخد اغراضك سيبها هنا خد لبس علي قد اليومين بس قولت هاقعد اسبوع قالت كتير قولت ياستي اديكي في شغلك مش هتفكري في حتي اذا كنت موجود او لا قالت ارجوك سامحني ومش تحاول تحسسي بالذنب قولت طيب بس سبيني امشي اغير جو ولما اروق هاكلمك قالت يعني مش زعلان قولت ياستي حتي لو زعلان هتفرق في ايه معاكي قالت لا طبعا تفرق كتير انت حبيبي وعمري كله قولت طيب روحي غيري وارجعي شغلك وانا هاغير الهدوم الي اتبلت ميه دي واخرج وهابقي اكلمك لما اروق قالت وانا مش هاسيبك دلوقتي خليك قاعد معايا شويه وبعدين هاسيبك تروح قولت خليني اروح قالت لا واتحولت من دور البكاء والزعل الي دور الغنج والدلع الي يخلي زب الميت يقف لوحدة ويحرك شهوته وايه مش اي دلع ولاكن دلع الجوري وغنجها وضع تاني مختلف عن اي ست الي ان نيكتها وبعد ما خلصت وكنت نايم جنبها قمت من مكاني جيبت التليفون علشان افتحه واقوم بعدها اخد دوش والبس واخرج اروح اي مكان علشان افكر فيه بهدوء وبالقعل قومت دخل الحمام واخدت الدوش وخرجت بسرعه روحت البس هدومي وبعد شويه لاثيت تليفوني بيرن وكان رقم غريب مش مسجل عندي استغربت مين ده المهم جاوبت علي المكالمه وكان صوت حرمه الي بتتكلم وبعد السلام وكده قولت مين معايا قالت يعني خلاص لحقت تنسي صوتي قولت معلش انا اسف مش واخد بالي قالت طبعا ماهو انا لو عايشه معاك مكنتش نسيتني قولت طيب قولي مين انتي والا انا مش ناقص بجد وجع راس وتخمينات قالت انا نوارة عرفت بقي مين معاك قولت ايوة عرفت معلش انا اسف دماغي مشغوله شويه ومزاجي متعكر قالت عارفه قولت عارفه ايه ........؟؟؟؟


اكمل ليكم الجزء القادم .........!!!!!

هايج 24
09-16-2016, 07:41 AM
تسلم ايدك ياكبير

manfair
09-16-2016, 09:33 AM
قصه جميله ومشيقه ومنتظيرين باقى الاجزاء وشكرا لك

عمرو باشا
09-18-2016, 12:24 AM
تسلم ايدك نحفة

el gokr
09-18-2016, 09:19 PM
رووووووعة بجد

folcan
09-18-2016, 11:35 PM
تسلم ايدك ياكبير


ميرسي يا برنس

folcan
09-18-2016, 11:36 PM
قصه جميله ومشيقه ومنتظيرين باقى الاجزاء وشكرا لك

الجميل مرورك وردك الحلو

folcan
09-18-2016, 11:39 PM
تسلم ايدك نحفة


اسعدني مرورك وردك

folcan
09-18-2016, 11:49 PM
رووووووعة بجد

حبيبي يا جوكر منورني بجد

محمد النمري
09-22-2016, 12:10 PM
روووووعه وممتاز قصه حلوه

BladeLight
07-05-2018, 03:36 PM
هذا متوقع من البرنس



/archive/index.php/t-568172.htmlام احسان بين الذئابقصة لواط كويتيهقصص نيك محارم في بغداد بالهجه عراقيهعائلة جيم قصص سكسسكسي قصص عاشق النيك الخرمانقصص سكس تفيدةصورطيز الشغاله الكبيرقصصتمتع وتلزز بين آلام والا بن صور سك سكس بيروتXnxxxصورسكس عربي مصري(الأرشيفجيب بتمي سكس عربطوبزي ماما قصص محارمقصص سكس خالد ومشيره site:landsmb.ruقصص اختي تساعدني وتجلخ زبي بيدهاقصيدة ثابت بن عوض "xnxx"قصص سكس الفلاحه المراهقههنديه جسم فندق سكسقصص سكس بنات سعوديات يعاكسها في الشارعدلال وبناتها ونيك احمد لهمأكبر طيز 1090/archive/index.php/t-43567.htmlراح انسيكي زب زوجك قصص سكسارضع لساني امانقصص محارم يحبين يتناكين في الطيزشرموطه امريكيه تتنك من صديق اخوهاصور سوالب بالكلوت نسوانجيارشيف نسوانجيحلاوة الزبر م site:landsmb.ruشرموطالحلقةقصص سكس امي وزوجتى والعائلهقصص سكس فشخ مع الدلع اثناء النيكقنص طيز محارم صور جميع النيك من الخلف علي السرير واظهار الخورم/archive/index.php/t-588117.htmlسكس نيك أمك ياعرصهيحكى أخ ناك أخته شيما وحبلت منهجسم مراتي/showthread.php?p=863219زوجتي ةحب نيك مطيزقصص محارم ابوزوجي قصص سكسصور شرموطات محترفة قنص اطياز محارم/archive/index.php/t-191722.htmlصور سكس دياثة امي الخمسنية لعيونكم نسونجي/archive/index.php/t-497275.htmlنيك اختو في المطبخ من الخلف وهيا بتحضر الاكل وتشوفو امو.comمنتديات نسوانجي صفحة صور تبادل زوجات عربيالجزا اول قصص مصوره فياني/archive/index.php/t-392608.htmlقصه جنسيه رغبات مكبوته متسلسله site:foto-randewu.ruقصص محارم الشهوة والحرمانقصص نيك الطيز لاول مرةقصص سكس ابي وزوجتي منتدى نسونجينيك في السباحه اجنبيقصص نسوانجي اشميل نيك فتاة /archive/index.php/f-9-p-666.htmlقصص سكس سمير وعيلته كاملهعوز اقره قصص نيك محارم جديده وحقيقيهالزوجةالهيجانة اكس فيديوقصص نيك مثيره مكتوبه باللهجه اليمنية صنعاءارشيف نسونجيقصه سالب جاب صاحبي محارمقصص سكس من الريف أنا و الغلابةقصص نهر العطش محارم عرب "مليف"مطلقات في عمارة نيكقصص سكس خالتي اليمنيه/showthread.php?t=7008قصصة سكس مصوره الابنته تمص زب الاب مقابل المصروف.comاجمل قصص السكس المثيرة لبنات مصريه مع المتسول ولةwww.xnxx.com اكبير يااسمرافلام سكس سورية نار روعة آهاتقصص سكس زوجه اخي تخاف من كبر الزب الارشيفمتسلسله حكايتي مع خرم طيزينيك خرميصور منايك يلبسو حريمينسوانجي الأرشيف الصفحةالسابعةقص رومنسية ادت الى نيك