دخول

عرض كامل الموضوع : جارتى الفرسة


عاشق الانس
08-31-2016, 05:47 PM
اول قصة ليا اتمنى تعجبكم
انا اسمى اشرف عايش فى منطقة شعبية وعندى 19 سنة وفى المناطق الشعبية بتبقى البيوت قريبة من بعض جامد وكانت ساكنة قدامنة ارملة اسمها سوسن كانت ساكنة جديد واول ما شوفتها اتجننت عليها وعلى جسمها هى بيضة ومتوسطة الطول وتخينة شوية وبزازها متوسطة الحجم وطيظها كبيرةوبعد فترة من يوم ما شوفتها كنت فى اوضة نومى وكان اخويا فى الشارع وكنت عايز انادى عليه فوقفت عند الشباك واول ما فتحته لقيتها نايمة عريانة مش باين منها غير رجليها لحد سرتها وكسها كان باين ولقيتها بتلعب فيه فضلت واقف ورحت مطلع زوبرى وقعدت العب فيه ونسيت الدنيا كلها لحد ما قامت فجأة و شافتنى راحت لطمت وانا قفلت الشباك
فضلت افكر اعمل ايه وهى هاتقول ايه لامى لحد ما قلت هو انا خايف ليه دى فرصة ليا عشان انيكها
تانى يوم وانا راجع من الجامعة قبل ما ادخل البيت لقيتها بتنادى عليا رحتلها ووقفنا فى المدخل قالتلى ينفع تبص عليا من الشباكقلتلها وينفع اللى انتى كنت بتعمليه ده قالتلى وانت مالكقلتلها صح وانا مالى بس لما الشارع كله يشوف الصورة اللى انا صورتهالك هاتعرفى انا مالىاتخضت لما قلتلها صورة بس انا فى الحقيقة مصورتهاش وقعدت تعيط قلتلها لو تعبانة انا ممكن اريحك قالت اخرس يا حيوان قلتلها حيوان حيوان الصورة بتاعتك هتبقى على كل موبايلات الشارع سكتت فقلتلها بكرة الساعة تسعة هاكون عندك عايزك تجهزى نفسك وتشوفيلك حاجة حلوة تلبيسيهالى وسبتها ومشيت وانا مش عارف هاروح بكرة اعمل ايه دي اول مرة قلت يللا اسيبها تيجى بظروفها حلقت شعرتي وتانى يوم عملت نفسى رايح الجامعة وطلعت وخبطت على الباب فتحتلي وهى لابس قميص نوم لحد كسها ومش لابسة حاجة تحتيه شيلتها وقفلت الباب ودخلت بيها جوة وابتديت اقلع هدومى قالتلى والصورة قلتلها بعدينبقيت عريان قدامها ومن كتر ما هاتجنن قطعتلها قميص النوم حاولت تستر جسمها لكن ما عرفتش لأنى شيلت ايدها وقعدت ابوس فى كل حتة فى جسمها لحد ما وصلت لكسها قعدت الحس زى مابشوف فى الافلام وشوفت مايتها بتنزل اتجننت وطلعت حطيت زبرى كله مرة واحدة راحت مصوطة رحت كاتم بقها بأيدى وقعدت انيك فيها وارضع فى بزازها وهى ابتدت تتجاوب معايا وتقول كمان اكتر لحد ما قربت اجيب قلتلها انا هانزل قالتلى ماتجبش جواية رحت مطلع زوبرى وغرقتها بلبنى واترميت جنبها على السرير وكنا غارقانين فى العرق قالتلى مش هاتمسح الصورة بقى قلتلها وانا باضحك انا ماصورتكيش اصلا اندهشت وسكتت فترة وبعدين قالتلى انا هاسمحك عشان عجبتنى قوم امشى بقى قلتلها لا انا قاعد معاكى عشان انا مفهمهم انى فى الجامعة وفضلت معاها طول اليوم واحنا عريانين لحد ما قلتلها انا هامشى بقى ولبست ولما كنتعلى الباب قلتلها هجيليك تانى قالتلى بس ابقى هات معاك قميص غير اللى قطعته ضحكت وبوستها فى بقها ومشيت وبيت باجيلها كل ما اكون هايج ومحتاجها
اتمنا تكون عجبتكم وياريت تشجعونى

نساووين
08-31-2016, 11:11 PM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو ووور

شاطى العطش
09-07-2016, 04:18 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

darw
09-07-2016, 08:04 PM
تسلم الايادى



عمو ليش الزب يكون حار قالها عشان يدخل الكس.com site:landsmb.ruسكس اغتصاب بنت بيضا KBنسوانجى جديدلبوه بطايا تعرض لحبيبهاقصص محارم مصوره امي والراجل ابوزب كبير/archive/index.php/t-215394.htmlصور طياز نانسيقصص سكس اختي القطه نرمين site:landsmb.ru/archive/index.php/t-354847.htmlفضفضه النيك مع زميلتك في الشغلقصص سكس حدثت مع ممثلات مطلقات/archive/index.php/t-7992.htmlقصص نيك اكساس ممحونه لاتشبع من النيكسكس ستا منوفىقصص نيك ممتعه ومثيرهيركب طيزها ويدوس برجله علي وشها xnxxقصص سكس في السفر والمصيفقصص نيك براحة انا بحبك أختهالبوم شرموطات سعودية حصرن اعترافات جنسية محارمقصص شيميل مصوره بنت وصاحبتهاعلى اخوها/archive/index.php/t-566623.htmlصورسكس وعادق صص سكس محارم الارشيفقصص ديوث يصور محارمه وهي تتناكقصص رغبات مكبوتة مرفت حقيقية site:landsmb.ruخول بينيك بنت اخوه وبتقوله اوعى تقول لبابا وبيقولها كس ام ابوكى.comنيك ورعان عربي وانجليزي 14سنهسكس 5دفاىفزب جزايري لنساءصورقنص ساخن الاطيازالمحجبات في الشارعمكالمات جنسيه مصريهقصص سكس مخزنات بالقاتقصص سكس بنات لبنانسكس نيك عربيات ممتلئات بالطيزسكس 55نيكمراتي تتناك من الزبائن/archive/index.php/t-575596.htmlأنفسي أنيكرقص سوري بحفلة سكسية/archive/index.php/t-152638.htmlقصص محارم نسوانجي محدثه وكاملةالاجزاlandsmb ru قصص دياثة site:landsmb.ruبنات في مول تمسك زبة عربياجمل قصص سكس يمنيه مع مجنون في القرية قصص سكس يمنيهنیک محارم متقدّمةارشيف قصص سكس محارم منتدى نسونجيقصص منتدا نسونجي للقراءه قصص زنا المحارم اخ ينيك اختو بزبوه الكبير site:bfchelovechek.ruقصص نيك مطلقات شراميط قصة محارم طالبة وابوها نسوانجى قصة مدم تحب نيك في طيزقصص سكس ماما من كامل احترامانا واخت زوجتي قصصسكس بجد نيك حريم شراميط/archive/index.php/t-379658.htmlجيبه من غير بانتي قصص سكسسكس يحتوى مساج ذكور صغار ونيك صبيان ورعان من مختلف جنسيات العالم؟ site:landsmb.ruسكس عرض المشاركاتقصتي مع زب ابو يمنصور سيكس نيك شباببالطيزقصص سكس بنت بضرب عشر قصص سكس كرتون العاشق الليليبنات تحكي عن قصص النيك والمتعه الجنسيهحريم عيلتنا قصص سكس نسونجي متسلسلةقصص ديوت امه سكس مع خدم قراءةمسكت زبه امصه وهو يمص استي قصصقصص ولدمتحرر/archive/index.php/t-139531.htmlقصص سكس خادمة شيميلحــصــريــاً : لعبة العقاب القذرة بين الأصدقاء !! ( جميع الأجزاء ) تجنننننن !!قصص نيك اختي العانس تقرا قصص محارم اخ ينيك اختهوطلبت مني نيكها.comقصص نيك السلسه الكاملةعروض إباحيه بلاي بوي/archive/index.php/t-207342.htmlصور سكس اتقن عملك ونيك بقوة/archive/index.php/t-73709.htmlنيك فرسة مصريه شرقانة وبكس مولع نار مع عشيقها فري سكس قصة احلى نيكه في كوم القش مع فلاحهقصص سكس من اليمن منتديات نسوانجيقصص جنس انا و ابلهقصص نيك كس جارتي العجوز محارمصور سكس سحاق الغابةقصاص سالب ومحارمه نسونجيصور سكس عربي سالب صوري بعد غياب طويل قصص نيك طويله عائله