jokerjo
03-25-2016, 10:41 PM
الجزء الاول
(زوجتى منى التى استعبدتنى )
تبدا قصتي في فترة المراهقة مكنتش اعرف اي حاجة عن الفتشية ولا الماسوشية بس كنت بمارس العادة السرية بتخيلي بقيام امرأة او بنت بعقابي وذلي لغاية ما تخرجت من الجامعة واشتغلت وعجبتني واحدة جارتي اسمها مني وهيا اللي بدات معايا الكلام انها معجبة بيا والصراحة هيا جميلة جدا وبيضاء وتمتلك رجلين في منتهي الجمال يتاكلوا اكل وبعد فترة اتخطبنا واتجوزنا بدون اي مشاكل وشقتي في بيت الاسرة ولكن معظم وقتنا بنقضيه تحت مع امي وبمجرد تزوجي من مني وكل مشاعر الفتشية والماسوشية تفجرت ومكنتش قادر امسك نفسي وقعدت اقاوم اني مقولش لمراتي ولا افضح نفسي ومش قادر اتوقع رد فعلها ايه هيعجبها هترفضه هاسقط من نظرها فضلت كده كام شهر مش عارف اعمل ايه ومرة زعلتها وحاولت اصالحها وهيا كانت رافضة اي مصالحة روحت موطي وبست رجليها علشان تسامحني فقالت لا قوم مينفعش خلاص هاسمحك بس قولتها مش هاقوم الا لما اقولك علي اللي في نفسي من ساعة ما اتجوزنا قولتلها انا بحبك تعاقبيني لما اغلط وتربيني علي مزاجك وتذليني واكون خاتم في صباع رجليكي اندهشت اوووي من الكلام ده وكانت مستغربة قعدت اشرحلها واوضحلها وهيا مستغربة ومش مصدقة المهم ورتها شوية حاجات علي النت من قصص وافلام وصور
برضه فضلت مندهشة ومكنتش مستوعبة وقالتلي سبني لبكرة ااقولك راي
تاني يوم بسالها عن الاخبار قالت هيا مش هتقدر تضربني ولا تذلني معندهاش القدرة علي كده وسكتنا علي كده وحصلت مشكلة مع والدتي وامي قالتلي وشتمتها وضربتها رغم انها مش غلطانة وراحت بيت ابوها وسبتها ست شهور مسالتش فيها المهم حاولت اكلمها وارجعها بس بعد الشوق ما قتلني ليه بس اللي سبب الجفاء والبعد كان والدتي والزن علي الودن امر من السحر واقعدت اتصل بيها كل يوم واحاول اقنعها انها ترجع وأخيرا وافقت تقابلني بره بيتهم في كافيه شوفتها كانت في قمة الحلاوة وسلمت عليا بفتور وقالتلي انا عايزة الطلاق مش هاعيش معاك تاني ولا مع امك هيا قالت كده وانا انهرت وتوسلت ليها الموضوع مش هيتكرر تاني وهتكوني انتي الرجل وانا الست والشورة شورتك وانتي كل حاجة قالتلي ايه اللي يضمنلي كده قولتها شوفي انت عايزة ايه ضمان كل اللي عايزاه يضمنلك كده قالتلي دفتر ايصالات امانة خمسين ورقة تمضيه وتبصم علي بياض وحاجة تانية العقاب اللي كان نفسك فيه هتاخده بس قبل ما تيجي تتحايل عليا وعلي ابويا وامي اني اروح معاك قلتلها فين هتعاقبيني قالتلي في شقة وفاء صاحبتها جوزها مسافر اسبوع شغل وهيا هتسبلنا الشقة من الضهر لغاية ما اخلص معاك لو عايزني ارجعلك دي شروطي
والي اللقاء في الجزء الثاني
(زوجتى منى التى استعبدتنى )
تبدا قصتي في فترة المراهقة مكنتش اعرف اي حاجة عن الفتشية ولا الماسوشية بس كنت بمارس العادة السرية بتخيلي بقيام امرأة او بنت بعقابي وذلي لغاية ما تخرجت من الجامعة واشتغلت وعجبتني واحدة جارتي اسمها مني وهيا اللي بدات معايا الكلام انها معجبة بيا والصراحة هيا جميلة جدا وبيضاء وتمتلك رجلين في منتهي الجمال يتاكلوا اكل وبعد فترة اتخطبنا واتجوزنا بدون اي مشاكل وشقتي في بيت الاسرة ولكن معظم وقتنا بنقضيه تحت مع امي وبمجرد تزوجي من مني وكل مشاعر الفتشية والماسوشية تفجرت ومكنتش قادر امسك نفسي وقعدت اقاوم اني مقولش لمراتي ولا افضح نفسي ومش قادر اتوقع رد فعلها ايه هيعجبها هترفضه هاسقط من نظرها فضلت كده كام شهر مش عارف اعمل ايه ومرة زعلتها وحاولت اصالحها وهيا كانت رافضة اي مصالحة روحت موطي وبست رجليها علشان تسامحني فقالت لا قوم مينفعش خلاص هاسمحك بس قولتها مش هاقوم الا لما اقولك علي اللي في نفسي من ساعة ما اتجوزنا قولتلها انا بحبك تعاقبيني لما اغلط وتربيني علي مزاجك وتذليني واكون خاتم في صباع رجليكي اندهشت اوووي من الكلام ده وكانت مستغربة قعدت اشرحلها واوضحلها وهيا مستغربة ومش مصدقة المهم ورتها شوية حاجات علي النت من قصص وافلام وصور
برضه فضلت مندهشة ومكنتش مستوعبة وقالتلي سبني لبكرة ااقولك راي
تاني يوم بسالها عن الاخبار قالت هيا مش هتقدر تضربني ولا تذلني معندهاش القدرة علي كده وسكتنا علي كده وحصلت مشكلة مع والدتي وامي قالتلي وشتمتها وضربتها رغم انها مش غلطانة وراحت بيت ابوها وسبتها ست شهور مسالتش فيها المهم حاولت اكلمها وارجعها بس بعد الشوق ما قتلني ليه بس اللي سبب الجفاء والبعد كان والدتي والزن علي الودن امر من السحر واقعدت اتصل بيها كل يوم واحاول اقنعها انها ترجع وأخيرا وافقت تقابلني بره بيتهم في كافيه شوفتها كانت في قمة الحلاوة وسلمت عليا بفتور وقالتلي انا عايزة الطلاق مش هاعيش معاك تاني ولا مع امك هيا قالت كده وانا انهرت وتوسلت ليها الموضوع مش هيتكرر تاني وهتكوني انتي الرجل وانا الست والشورة شورتك وانتي كل حاجة قالتلي ايه اللي يضمنلي كده قولتها شوفي انت عايزة ايه ضمان كل اللي عايزاه يضمنلك كده قالتلي دفتر ايصالات امانة خمسين ورقة تمضيه وتبصم علي بياض وحاجة تانية العقاب اللي كان نفسك فيه هتاخده بس قبل ما تيجي تتحايل عليا وعلي ابويا وامي اني اروح معاك قلتلها فين هتعاقبيني قالتلي في شقة وفاء صاحبتها جوزها مسافر اسبوع شغل وهيا هتسبلنا الشقة من الضهر لغاية ما اخلص معاك لو عايزني ارجعلك دي شروطي
والي اللقاء في الجزء الثاني