دخول

عرض كامل الموضوع : حكايتي من وقت طفولتي الجزء الرابع...الغلق للدمج


عاشق الحسسس
02-04-2016, 06:28 PM
طبعا احنا وقفنا لحد مااغتصبت اختي شيماء في الجزء اللي فات .
بعد اليوم دة اتحولت شيماء في نظري لوسيلة لاشباع رغباتي مجرد خرم عشان انيكة وبقيت مابفكرش غير ازاي استفرد بيها عشان انيكها بل كنت بستمتع بنيكها واغتصابها ومع الوقت قلت مقاومتها واستسلمت لزبي وسلمتلي طيظها اعمل فيها اللي انا عايزة ومع الوقت خلاص بقت اول ما تدخل البيت تقلع لباسها وتجهز طيظها لزبي وانا خلاص بقيت اول ما بشوف طيظها قدامي بتعمي ولو لوحدينا بهجم عليها وبقفش في البنطلون جامد ومش بسيبها غير لما بجيب في طيظها وكنت كل يوم بالليل لما امي تنام اتسحب علي اودتها واقلبها واجهز طيظها وانيكها لحد الصبح وهي بطلت تروح لشباب برة وبقت تستناني اجي من برة عشان انيكها ولكن دوام الحال من المحال حمدي دراعة خف وكان ناوي ياخد بطارة باي طريقة حاول زنق شيماء بس انا كنت صاحيلة وضربتة تاني بس هوا ماياسش وفضل ورا شيماء لحد ما ميل دماغها وناكها تاني وميل دماغها انة لازم تتفق معاة عشان ياخدو الفيديوهات ويبقوا احرار وهي اتفقت معاة بس ابن المتناكة كان ناوي علي نية بنت كلب اتفق مع اختي انها تغريني وتعرف مني الفيديوهات فين وابتدت اختي في خطتها طبعا قلعت لباسها كالعادة وانا دخلت المطبخ كنت بعمل الاكل لاقتها دخلت المطبخ وعملت نفسها بتوطي بتلم حاجة من الارض انا شوفت طيظها قدامي زبي كان هينفجر قمت لزقت فيها من ورا وفضلت احسس علي خرم طيظها من علي الهدوم عشان اسخنها وقفشت في البنطلون بتاعها جامد ونزلتة وفضلت اوسع في طيظها بصوابعي عشان انيكها وبعد ماجهزت طيظها واستوت لاقتها لفت وانزلت علي ركبها ونزلت بنطلوني مرة واحدة ومسكت زبي وفضلت تمص فية باحتراف وانا بقيت في عالم تاني وهي بتمص وتلعب في خرم طيظي بصوابعها واول مادخلت صوابعها في طيظي انفجر زبي بالمني في بوقها وهي ماخلتش نقطة تنزل منة برة بوقها وقامت ماسكاني وبايساني في بوقي وتفت لبني اللي كان في بوقها جوا بوقي ونزلت فيا بوس تقطيع وبصتلي جامد وسابتني وهيا اصلا انا كنت مقلعها بنطلونها قامت سابتني بعد مازبي قام من البوسة بتاعتها ومشيت قدامي وهي عريانة من تحت وتهز طيظها يمين وشمال قدامي وانا كل ما اكون عايز امسك طيظها تضربني علي ايدي وتقولي مش كدة ياشقي وتمشي قدامي باغراء لحد ماموتتني وعمتني من الشهوة وراحت نايمة علي طرابيظة السفرة وفتحت رجليها قدامي وفضلت تلعب في طيظها وتقولي بدلع ودلال تعالي الحس الطيظ اللي هاريها نيك وانا بقيت زي المنوم مغناطيسي بنفذ بس ونزلت لحس في طيظها وهيا كل شوية تحط صوابعها في بوقي جامد لحد مااريل جامد علي طيظها وتاخد لعابي وتحطة جوة طيظها بصوابعها بقيت زي اللعبة في ايدها توصل بيها لشهواتها بعدين زقتني علي الارض ووقعت علي ضهري قامت فضلت تلعب برجليها في زبي لحد ماجيبت علي رجليها قامت شالت رجليها وفضلت تدخلها في بوقي وانا نايم وماطلعتش رجليها من بوقي لغاية مابلعتني لبني كلة من رجليها وانا بقيت مستسلم للمتعة وسيبتها تعمل اللي هيا عايزاة وانا اول ماحطت رجليها في بوقي زبي ابتدا يقوم تاني وهيا شافتة قامت لفت ونزلت مص في زبي وصدرت طيظها في وشي وكل ما اعوذ امسك خرم طيظها تبعد عني وتقوم وهيا بتمص قامت حطت صوباع في طيظي كانها بتقولي لو دخلت حاجة في طيظي هدخل في طيظك انت كمان بس انا خلاص استويت وعايز انيكها قمت دخلت صوباع في طيظها وابتديت احشرة واطلعة قامت لفتلي بوشها وقالتلي شكلك لسة مافهمتش قامت شالت صوباعها ودخلت صوباعين في طيظي وقامت فضلت تطلعهم وتدخلهم وانا اصلا طيظي متعودة من نيك حامد قبل كدة في طيظي قامت شالت صباعين وحطت تلاتة حسيت انها بتفلق طيظي وابتدت تحرك صوابعها بعنف لحد ماشلت صياعي من طيظها عشان ترحم طيظي اول ماشلت صباعي من طيظها لفت وقالتلي شكلك فهمت ياعدولة قامت راحت قامت وقعدت علي كرسي السفري وحطت رجل علي رجل وقالتلي عايز تنيكني ياعدولة قلتلها اة وانا ماسك زبي واحاول اني الفها عشان انيكها مش عارف مهما عملت مش قادر اوصل لخرم طيظها لحد مالقيت نفسي بقلها ماتيلا بقي ياشيماء تعبتيني قالتلي بس انا لازم اتبسط انا كمان مش تقلبني وتعبيلي طيظي وتسيبني قلتلها طب انتى عايزة اية وانا هاعملهولك قالتلي اول حاجة انزل الحس رجلي علي ركبك وانا هخليك تنيكني نزلت من غير كلام الحس رجليها وكل هدفي اني اوصل لطيظها ولما وصلت لقمة هياجي وهي حست بكدة قامت فتحت رجلها وزقتني برجلها وفضلت تحسس علي طيظها قدامي وتقولي عايز تنيكني ياعدولة روحت عليها وحاولت افتح رجليها عشان انيكها بس هيا قامت قفلت رجليها وكل ما افتح رجليها تقفل رجليها تاني لحد مااقلتلها ماتيلا ياشيماء تعبان قالتلي بشرط قلتلها اية تاني قالتلي تقولي الفيديوهات بتاعتي فين عشان اطمن انا ساعتها فكرت قلت اقلها وبعدين اروح لعماد صاحبي انقل الفيديوهات قمت قلتلها عند عماد جارنا علي الكمبيوتر بتاعة اول ماسمعت الكلمة دي ظهرت ابتسامة صفراء علي شفايفها ماعرفتش معني الابتسامة دي غير بعدين قمت قلتلها متحايل يلا بقي ياشيماء حسيت ان مقاومتها سابت قمت لاففها وقمت دخلت زبي في طيظها كاني خايف ترجع في كلامها ونزلت نيك فيها ماكملتش عشر دقايق كنت جيبت جوة طيظها سيبتها ودخلت الحمام اتشطف وكنت جيبت ساعتها تلات مرات وانا بتشطف القي شيماء داخلة عليا وهي لسة عريانة من تحت ومشيت قدامي وبتتعمد ترقص طياظها انا حسيت بالسخونة بس كنت تعبت من اللي عملتة فيا لاكن هيا رجعت تاني وعدت من ورايا ولاقيتها ابتدت تحسس علي خرم طيظي وراحت دخلت صباع في طيظي وابتدت تلعب في زبي لحد مابقا حديد وهيا ماسكاني من ورا صباع في طيظي وايد بتجلخ في زبي وعمالة تبوس في رقبتي كانها هيا بتنكني قامت زقاني برة وماشية بيا من غير ماتطلع صباعها من طيظي او تشيل ايديها من علي زبي لحد مادخلتني في اودتها وقفلت علينا الباب ورمتني علي السرير وشالت ايديها من طيظي وقامت ركبت علي زبي وابتدت تنيك فيا وتدخل بتاعي في طيظها وبعنف وبسرعة في اليوم دة انا عرفت اد اية شيماء اختي شبقة جنسية كانت تنيكني لحد ما تحس انها هتجيب تقوم شايلة زبي وتقوم تجيب في وشي وترجع تاني تركب زبي تاني لغاية مااجيب تقوم نازلة علي زبي مص وطيظي تاخد نصيبها من الصوابع لحد ما زبي يقف وتركبني تاني استمرت شيماء في نيكها ليا لحد ما حسيت ان جسمي اتكسر حتي بعد ماشيماء دخلت 3 صوابع في طيظي زبي مارداش يقف قامت تفت علي وشي وقالتلي وعملي فيها راجل دة انا ولا عايزة اربعة زيك عشان يكيفوني قامت قعدت علي وشي بطيظها وقالتلي ابلع لبنك اللي في طيظي ياخول لما تبقي راجل ابقي اسيبو في طيظي سابتني شيماء متكسر ومهدود واول ما طلعت شيماء من الاودة واتاكدت اني تعبان رفعت سماعة التليفون واتكلمت مع حمدي و قالتلة الفيديوهات مع عماد ونشوف الناحية التانية الابتسامة علي وش حمدي وهوا بيقول جي يومك ياعدولة وراح حمدي لعماد زيارة وقالة ازيك ياعماد وازي ايامك الحلوة وسلمة علي بعض وراح حمدي قالة علي فكرة ياعماد ممكن استعمل الكمبيوتر بتاعك في فيديوهات شخصية كدة عايز اشوفها علي الفلاشة قالة اتفضل ياحمدي وسابة عماد ومشي عشان ياخد راحتة وطبعا عماد مابيعرفش اصلا ان عادل سايب حاجة علي الكمبيوتر ومابيعرفش في الكمبيوتر اصلا دور حمدي لحد مالقي الفولدر ونقلة علي الفلاشة ومسحة من علي جهاز عماد وكلم شيماء وقالها انة لقي الفيديو وكلة تمام وقالها كلة تمااااااااااام
وقفل معاها وابتسم ايتسامة وقال في سرة جة يومك يابت ياعدولة

شاطى العطش
02-04-2016, 06:43 PM
/>

امجداحمد
02-10-2016, 03:40 AM
اااااااااااه ياريتني كنت أخو شيماء



جدول طيز كسقصص جنسيه عربيه من زبر زي زبرالحمارقصص نيك لواط ام صاحبي ناكتني واستعبدتني/archive/index.php/t-368892.htmlقصص سكس محارم قلت اشتي احبل منك/archive/index.php/f-9-p-341.htmlقصص سكس رقاصه نار مولعه/archive/index.php/t-465424.html منتديات نسوأنجي تجميعه صور الكساس وزن ثقيلقصص سكس أرملة ومطلوبقصة بزازي خطيب بنتي حناناخو زوجي فحس كسي قصص سكس صنعانيةافلام بلطيه مشعره واحسن عرضقصص سكس بنات اليمن نيك امهات محارمقصص تعريص علي مراتيقصص شواذ مع فحل اسود افترسنىما هي اكبرمدينة ل سكسxxxسكس نار النسوان احميك عاميمحارم انا وحماتي لوحدناقصة هاني ناكني وحملت منهمسلسل سكس عربي عائلة/archive/index.php/f-77-p-5.htmlاختي حبيبتي محارمقصص جنس بنتها ممحونه متسلسلةمكوتي ام راميقصص ﺍﻟﺨﺎﺩﻣﻪ ﺍﻻﺛﻴﻮﺑﻴﻪ ﻭ ﻃﻴﺰﻫﺎ ﺍﻟﺸﻬﻴﻪ ‏رقص سراميطسكس اختي خلت جوازه ينكني قصص قصص جنس نيك بنت وجميع افراد الاسره/archive/index.php/t-239504.htmlسكس سوس بىره مسلسور.نسونجي.مبللقصص نسوان جوزها ميت ومحرومة من النيكقصه إمراه علقه سكسقصص سكس نار مع مدرب السباحةقصص نسوانجي محارم قبول اختة في الجامعةﻣﻜﺘﻤﻠﺔ ﺍﻧﺜﻲ ﻣﻦ ﻧﺎﺭ ﻣﻦ 26 ﺟﺰﺀﺍ قصص نسوانجيسكس صور ماخوزه.من فيديو نيك حوامل نيكقصص سكس قصة سوزان متسلسةلواط ناكني هدتني بفضحهاغمض عيناي وناكني صديقه سكس site:bfchelovechek.ruاسمي هنادي اول مره انتاك من وراء من ابن عميقصص سكس سلوى اليمنيهقصص سكس شرموطه تنتاك من مدير زوجهاقصص نيك سلسلة كفاحاغتصبني متحرش قصص سكس عبيربنت عميسكس فرنسي علي المسنجرسكس.رائده.نيكاحلي نيكةقصتي نيك مع جارتي المتزوجةخالته طلبت منه المساعده في ملابسهاضيقه ينيكهاقصص نيك مؤخره حماتي وخالتي "وصاحبتها"قصص نيك طيزي المأمبره الهايجه المتسلسلهlandsmb نيكني يا حبيبي خيانه ودياثه site:landsmb.ru/archive/index.php/f-5-p-5.htmlقصص سكس فتحت اختى الكبيره من طيزهاافلامسكس نيك مدام امينة التعبانه تحميلقصص سكسية دياثة ارشيفقصص سكس حبلت من حبيبي اتجوزني بعد اسبوعقصص سكس جنسيه مصريه متسلسله أه أح أي براحهسكس افلام رمسسه سمينامي تنتاك من رجال اسوقالبنت بتناك من أول مرة وتنزلابنهاقصص سكس موارشفهنسونجي سالب حلوينقصص نيك المطلقه واخوها site:bfchelovechek.ruنسوان دمياط عرب نار قصص جنسيهﻋﺮﺑﻲ ﺑﻴﻨﻴﻚ ﺻﺎﺣﺒﺘﻮ ﻣﻦ ﻃﻴﺰﺍ ﻣﺤﺠﺒﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺮﻩ ﻭﺧﺠﻼﻧﻪ ﻣﻨﻮمزق كلسوني وادخل قضيبه في كسي قصصقصص سكس المدم في القطار تحميل صور سكس في المنتزه قصةنيك بنت اسمهارحابقصص نيك الظابطهاحلا قصه نياكه بالكس وهوي عم يشخ منتدى نسونجياخ واخت على كام نيك زغارنسوانجي عربي نيك حقيقي طبيعيمنتديات يمني نسوانجيقصص سكس بنات ناكني جارنا ومصيت زبهنيك.قحبتك.ورم.كسي.من.النيكصور سكس غريبةقصة خالد ومينا وامه مشيرهقصص نيك سعوديات من الهندي والبنقالي منتديات نسونجي/archive/index.php/t-34144.htmlقصص نيك طيز واهات جديدسكس ماما مع حارس البمايةقصص عن لحس الشرج��� �������������� �����الارشيف اجمل قصص سكس نيك امهات منقبةومحجبات مصري نسوجينيك كلبات دايموند