big butt
01-13-2016, 09:17 PM
الجزء الاول
اول مشاركه ليا في المنتدى وحبيت أكتبلكم قصتي لو حسيت إن القصه عجبتكم هأكمل باقي القصه
انا سامر عمري 20 سنه لون بشرتي برونز طولي172سم أملك جسم جميل ومثير لكل رجل وامراه حيث املك طيز كبيره ومدوره ومرفوعه مما يظهرها بإنها أكبر وأتخن حاجه في جسمي وملحوظه جداً إنها كبيره أما وراكي من فوق تخينه وملفوفه وعريضه من الأجناب لتعطي الشكل الإنثوي لإن خصري نحيف أما بالنسبه لبزازي زي الليمونه صغيره ولكنها ظاهره وكإني بنت في أول بلوغها شعري ناعم زي الحرير وطويل واصل لغاية نص ظهري جسمي ناعم اوي ومقلوظ ومفيهوش عضل في دراعي ولا في رجليا ملفوفين ومقلوظين زي الملبن وناعمين أوي لإن جسمي مش بيطلعلو شعر نهائي حتى خدودي ناعمه وطريه مش طالع ليه شعر بإستثناء شعر العانه وشعر الباط اما صوتي واطي ورقيق وحنين اوي زي صوت البنات ولكن للآسف يوجد ما بين رجليا زب صغير كان مضيقني أوي ومش لايق خالص على جسمي البنوتي أسكن مع ماما ألهام 46سنه جسمها جميل لا تخينه ولا رفيعه متوسطه بيضا جسمها متناسق مع بعضه بزاز كبيره وطيازها كبيره وخصرها معقول متناسق مع بزازها وطيازها وملهاش بطن أما عنيها جمال جداً واسعين وسود وعنيا انا طالعه لعيون ماما الواسعهوساكن معانا كمان في نفس الشقه أخويا رامي 23سنه جسمه رياضي بيحب اوي الجنس الناعم أما أختي مها اختي21سنه بيضا وجسمها جميل بزازها كبيره ورجليها مقلوظين أما طيزها صغيره بعض الشئ عن طيزي ومتزوجه من كمال 26سنه وله جسم رياضي وفيه شعر كثيف على صدره أما سعيد أخو كمال زوج اختي أخو فهو 24سنه طول بعرض جسمه جنان وأسمراني وكله عضل وبيحب يروح الجيم كتير وحساس ورومانسي اوي انا كنت مشدوده ليه اوي وكانت فيه ما بينا نظرات وهزار بالايد كمان كنا بنحب بعض اوي بس محدش صرح للتاني بحبه انا كنت عايشه في الشقه على طول ومش بنزل الشارع كتير زي كتير من البنات وكنت بحب اوي إحس إني بنوتي كنت مهتمه بجسمي وبشرتي اوي كان عندي علبة مكياج وكريمات تفتيح وترطيب البشره وملابس بناتي كتيره كنت بلبس كيلوتات حريمي سترينج وكان عندي مجموعه كتيره منه وكان عندي كمان قمصان نوم وبيجامات نوم ستان وبرموده بناتي وبديهات بناتي وكنت بلبس الملابس دي في البيت عادي قدام ماما واخويا واختي مها على أساس أنهم ملابس رجالي عادي ولما كنت بلبس شورت ضيق وقصير لغاية أول طيزي كنت بسمع تعليقات ومعاكسات من ماما واختي مها بتولعني وتهيجني زي مثلاً مها تقولي رجليكي أحلى من رجليا ياساموري ياحبيبي مقلوظين وناعمين عن رجليا وكنت بتكسف اوي وبضحك وماما تقولي بهزار انتي نتفتي رجليكي بالحلاوه إمتى يامزه ؟ ومرات ماما تضربني على طيزي لما تلاقيني لابسه ملابس بيتي ضيقه وتقولي: كبرتي وإحلويتي ياسوسو وفي يوم اختي مها كانت عندنا في الشقه وقولتلها: تعالي ننزل نشتري شوية حاجات من السوق قالتلي: يلا ياسوسو ونزلنا وفي طريقنا للسوق مها قالتلي: هتشتري إيه ؟ قولتلها: هتعرفي كل حاجه في وقتها بس أعملي إنك مراتي قدام الناس قالتلي: حاضر لما نشوف أخرتها معاك،، دخلنا انا ومها صيدليه وقولت للدكتور عاوز حقنة تكبير الثدي والأرداف الدكتور قالي: دول حقنتين واسمهم هرمونات أنوثه قولتلو اوك هات الحقنتين قالي: لمين قولتله للمدام وشاورت على مها اختي كل ده ومها مستغربه من اللي بعملوا قالتلي في ودني: انا مش عاوزه حاجه قولتلها : بس استني المهم سألت الدكتور وقولتله جسمها يكبر بعد أد إيه يادكتور قالي من ثلاث ايام الى أسبوع على حسب استجابة الجسم للهرمونات أخدت حقنتين وسيرنجتين ومشينا انا ومها وأول ما طلعنا من الصيدليه قالتلي: أنت إيه اللي عملتوا ده انا قولتلك عاوزه حقن ؟ قولتلها ما هو الحقن دي مش ليكي قالتلي أومال لمين قولتلها: ليه أنا قالتلي وهو انت ناقص ماانت جسمك حلو أهو وعامل زي جسم البنات قولتلها أيوه ياماهي بس انا عاوز بزازي تكبر قالتلي كان ممكن تاخد حقنة البزاز بس رديت عليها بإبتسامه كسوف وقالتلي: ده انتي عاوزه تتناكي في عينيك قولتلها: بس بقى متكسفنيش يامها قالتلي: لا وانتي وش كسوف المهم كملنا طريقنا ودخلنا محل ملابس لانجيري وقعدنا نتفرج على الكيلوتات والسنتيانات مها قالتلي انت عاوز تجيب من ده قولتلها : ايوه قالتلي: طيب استنى أجيبلك على زوقي قولتلها: اومال انا جايباكي معايا ليه واشترينا اربع كيلوتات فتله بسنتياناتهم وقمصين نوم وروحنا وفي طريقنا للشقه قالتلي ممكن ياسوسو ياحبيبتي أخد منك قميص نوم النهارده وأجيبوهلك بكرا قولتلها طبعاً ياحبيبتي خدي اللي انتي عاوزاه وخدت القميص وقولتلها خدي طقم داخلي قالتلي ميرسيه ياسوسووخدتهم وقالتلي: خد بالك ياسامر هيبقى شكلك مفضوح أوي لو أخدت الحقنتين لإن طيزك وبزازك كبار ومش عاوزين ولا ناقصين كبر قولتلها: ياماهي انا عاوزه أتحول لبنت وألبس ملابس بناتي خروج عاوزه ألبس الحاجات دي قدام الناس من غير خوف قالتلي: على فكره انا وماما كنا عارفين إنك عاوز تبقى بنت قولتلها: عرفتوا إزاي؟ قالتلي: من تصرفاتك وطريقتك في الكلام وصوتك اللي بقى زي البنات وجسمك البنوتي اللي مفيهوش ولا شعره وطيازك ورجليكي ووراكك اللي مقلوظين زي البنات ولبسك البناتي اللي بتلبسها في الشقه قولتلها: كويس أنكم عرفتوا قالتلي: وانت ياسامر عاوز تبقي بنت ليه قولتلها: بصي يامها انا هقولك عشان انا عارفه انك انتي الوحيده اللي هتفهميني اولاً انا مش حاسس إني راجل ثانياً لما بشوف بنت قالعه قدامي مش بتهيجني ولا بتثيرني إنما لما بشوف راجل قالع وجسمه كله عضل بتجنن وبهيج عليه اوي هو ده إحساسي قولتلها: وفي حاجه كمان عاوزه أقولك عليها انا بحب سعيد اوي ومش عارفه اقوله اني بحبه ازاي قالتلي: اوعي تعملي كده قولتلها: ليه يعني انا عارفه ومتأكده إنه هو كمان بيحبني بس مش عارفه مش عايز يقولي ليه قالتلي: وانتي إتأكدي إزاي إنه بيحبك قولتلها بيكلمني كل يوم على الموبايل بالليل ويقعد يتكلم معايا اكتر من ساعه قالتلي: انا حسيت إن فيه حاجه بينك وبين سعيد قولتلها إزاي قالتلي: لما كنتي بتيجي تنضفي معايا البيت كان بيبلط معانا في الشقه وبيبقى بيتكلم معاكي وأول ما أدخل عليكم تسكتو حسيت وقتها إن في حاجه ما بينك وبينه بس مجاش في بالي إنكم بتحبو بعض قالتلي: أهاااا يبقى انت عاوز تكبر طيزك وبزازك عشان حبيب القلب إتكسفت اوي وبصيت في الارض وقالتلي: بركاتك ياسي سعيد قولتلها: بس بقى يامها متكسفنيش المهم وصلنا الشقه واديتني مها الحقنتين وقالتلي: تعالى يا سوسو أعملك حاجه حلوه قولتلها هتعملي ايه قالتلي: أعملك أرفعلك حواجبك التخينه دي عشان تبقى بنت بجد قولتلها: انتي بتعرفي تظبطي الحواجب قالتلي: انتي نسيتي اني كنت شغاله في كوافير قبل ما اتجوز كمال قولتلها اه صح نسيت مسكت الفتله وقعدت تظبطلي حواجبي لمدة نص ساعه ولما خلصت وبصيت في المرايا هيجت اوي على منظرهم وقولتلها تضربي يامها ده انتي خلتيهم زي حواجب البنات لما يشوفني رامي ولا كمال يقولوا إيه قالتلي: سيبك منهم أهم حاجه سعيد حبيب القلب قولتلها طالما جبتي سيرة حبيبي اعمليلي مكياب على زوقك قالتلي وفين هو المكياج قولتلها: موجود فتحت الدولاب واديتها العلبه وقالتلها كل حاجه موجوده ياحبيبتي قالتلي ده انتي مهتمه بنفسك اوي بقى يا سوسو قولتلها: طبعاً يلا بقى اعمليلي مكياج خفيف بس قالتلي حاضر وفتحت علبة المكياج وابتدت تعملي ميكاب خفيف روج روز وكحلتني حددت حواجبي بالقلم وحطيتلي بودره خفيف اوي ولما خلصت بصيت لنفسي في المرايا وولعت وهيجت اكتر وقولت فينك يا سعيد تشوف مراتك روحت فتحت الدولاب وطلعت قميص نوم ضيق وقصير اوي لونه روز وقلعت التيشرت والبنطلون وكنت لابسه كيلوت فتله لونه موف بصيتلي مها وقالتلي وكمان بتخرجي بالكيلوت البناتي قولتلها انا معنديش كيلوتات رجالي اصلاً المهم لبست قميص النوم وبصيتلي مها وقالتلي عارفه انا لو راجل كنت هريتك نيك في طيزك المربربه دي،، دي أكبر من طيزي ياشرموطه لاقيت ماما فتحت الباب وبصيتلي وقالتلي إيه ياشرموطه اللي انتي لابساه ده لفيت حوالين نفسي وقولتلها: إيه رآيك ياماما قالتلي: شرموطه كبيره وعايزه اللي يفشخلك طيزك ضحكنا انا ومها وماما قالتلي: تعالي يابت ياسوسو نحضر الغداء عشان اخوكي قرب يجي من الشغل قولتلها: من عنيا يامامتي ومها قالت: انا همشي بقى راحت ماما قالتها لا اقعدي اتغدي معانا هو مش كمال بيجي من الشغل اخر النهار قالت ايوه قالتلها: خلاص اقعدي معانا يامها عشان خاطري قالت: حاضر وقولتلها : افتحي الدولاب وإلبسي اي حاجه من عندي ضحكت وقالتلي: انتي مليانه عني قولتلها: لا مليانه ولا حاجه قالتلي: حاضر قلعت هدومها ولبست بيجامه بناتي خفيفه اوي من عندي وماما واقفه مستغربه من اللي بيحصل قولت لماما يلا ياحبيبتي نجهز الغدأ قالتلي: هتجهزي الغدأ وانتي لابسه كده قولتلها وفيها ايه ياماما قالتلي: لو رامي جه وشافك لابسه كده وطيازك عريانه هينيكك يانانوس ماما ضحكت وقالتلها: خلاص هلبس حاجه طويله شويه قالتلي: متلبسيش قمصان نوم ياشرموطه قولتلها: بلاش تقولي شرموطه دي تاني ياماما قالتلي: زعلتي يابيضه قولتلها: لا ياماما انا مش ممكن ازعل منك ياحبيبتي بس الكلمه دي عيب اوي قالتلي: تضرب ياسامر إحلويت ياواد وبقيت زي البنات إبتسمت بكسوف وكنت فرحانه اوي من جوايا إني بقيت بنت بشهادة ماما روحت على الدولاب وطلعت شورت إستيرتش ابيض لازق على جسمي وكإنه فيزون فلقات طيزي كبيره اوي فيه واصل لغاية فوق ركبتي بحاجه بسيطه ولبست بدي ضيق وقصير اوي بطني الناعمه عريانه فيه وطلعت لماما ومها في المطبخ بصيتلي ماما وقالتلي: ايوه كده بس شيلي الهباب ده من وشك وكان قصدها على الميكاب قولتلها: ليه ياماما وده حتى مكياب خفيف وقالتلي: انتي حره شويه وسمعنا باب الشقه بيتفتح وكان رامي ودخل علينا المطبخ وقال لماما جهزتي الغدأ قالتلوا: ايوه ياحبيبي غير هدومك على ما نحضر السفره دخل رامي يغير هدومه ومكنش لسه شاف شكلي وحضرنا احنا السفره وبحط أخر طبق على السفره وطلع رامي وكان لابس شورت خفيف وفانله حماله جه من ورايا من غير ما أحس وراح ضربني على طيزي جامد وقالي: كبرت ياسوسو شهقت وقولت آآآآي وقعدت أدعك وأدلك طيزي من فوق الشورت لإن فعلاً إيده وجعتني اوي وقولتله: إتلم ياقليل الأدب وماما ومها كانوا بيضحكو عليا وانا بدعك في طيزي راح بص في وشي وقالي كمان مظبطه حواجبك وحاطه روج وكحله ياسوسو مش بقولك إحلويتي إتكسفت اوي وعضيت على شفايفي وكان رد فعله غريب عكس ما كنت متوقعه المهم بعد ما خلصنا الغدأ وجينا نشيل الأطباق وهو قاعد على السفره وعنيه هتأكلني وعماله يبص على طيزي ولما لاقيته بيبص على طيزي إبتديت أتقصع وأتمايص في مشيتي قدامه وكل ما أجي أخد طبق من على السفره أبص بين رجليه ولاقيت زبه واقف عليا هيجت اوي لما شوفت زبه واقف راح قالي أعملي شاي وهاتيه الاوضه دخلت المطبخ أعمل الشاي وكانت مها وماما بيغسلو الاطباق مها قالتلي: جننتي الواد ياسوسو إستهبلت وقولتلها واد مين اللي انا جننتوا قالتلي: رامي هايج عليكي وزبه قرب يطلع من الشوررت بتاعه عايز يدخل في طيزك اول ما قالت كده حسيت بنار وحرقان في طيزي انتظروا الجزء الثاني قريباً
اول مشاركه ليا في المنتدى وحبيت أكتبلكم قصتي لو حسيت إن القصه عجبتكم هأكمل باقي القصه
انا سامر عمري 20 سنه لون بشرتي برونز طولي172سم أملك جسم جميل ومثير لكل رجل وامراه حيث املك طيز كبيره ومدوره ومرفوعه مما يظهرها بإنها أكبر وأتخن حاجه في جسمي وملحوظه جداً إنها كبيره أما وراكي من فوق تخينه وملفوفه وعريضه من الأجناب لتعطي الشكل الإنثوي لإن خصري نحيف أما بالنسبه لبزازي زي الليمونه صغيره ولكنها ظاهره وكإني بنت في أول بلوغها شعري ناعم زي الحرير وطويل واصل لغاية نص ظهري جسمي ناعم اوي ومقلوظ ومفيهوش عضل في دراعي ولا في رجليا ملفوفين ومقلوظين زي الملبن وناعمين أوي لإن جسمي مش بيطلعلو شعر نهائي حتى خدودي ناعمه وطريه مش طالع ليه شعر بإستثناء شعر العانه وشعر الباط اما صوتي واطي ورقيق وحنين اوي زي صوت البنات ولكن للآسف يوجد ما بين رجليا زب صغير كان مضيقني أوي ومش لايق خالص على جسمي البنوتي أسكن مع ماما ألهام 46سنه جسمها جميل لا تخينه ولا رفيعه متوسطه بيضا جسمها متناسق مع بعضه بزاز كبيره وطيازها كبيره وخصرها معقول متناسق مع بزازها وطيازها وملهاش بطن أما عنيها جمال جداً واسعين وسود وعنيا انا طالعه لعيون ماما الواسعهوساكن معانا كمان في نفس الشقه أخويا رامي 23سنه جسمه رياضي بيحب اوي الجنس الناعم أما أختي مها اختي21سنه بيضا وجسمها جميل بزازها كبيره ورجليها مقلوظين أما طيزها صغيره بعض الشئ عن طيزي ومتزوجه من كمال 26سنه وله جسم رياضي وفيه شعر كثيف على صدره أما سعيد أخو كمال زوج اختي أخو فهو 24سنه طول بعرض جسمه جنان وأسمراني وكله عضل وبيحب يروح الجيم كتير وحساس ورومانسي اوي انا كنت مشدوده ليه اوي وكانت فيه ما بينا نظرات وهزار بالايد كمان كنا بنحب بعض اوي بس محدش صرح للتاني بحبه انا كنت عايشه في الشقه على طول ومش بنزل الشارع كتير زي كتير من البنات وكنت بحب اوي إحس إني بنوتي كنت مهتمه بجسمي وبشرتي اوي كان عندي علبة مكياج وكريمات تفتيح وترطيب البشره وملابس بناتي كتيره كنت بلبس كيلوتات حريمي سترينج وكان عندي مجموعه كتيره منه وكان عندي كمان قمصان نوم وبيجامات نوم ستان وبرموده بناتي وبديهات بناتي وكنت بلبس الملابس دي في البيت عادي قدام ماما واخويا واختي مها على أساس أنهم ملابس رجالي عادي ولما كنت بلبس شورت ضيق وقصير لغاية أول طيزي كنت بسمع تعليقات ومعاكسات من ماما واختي مها بتولعني وتهيجني زي مثلاً مها تقولي رجليكي أحلى من رجليا ياساموري ياحبيبي مقلوظين وناعمين عن رجليا وكنت بتكسف اوي وبضحك وماما تقولي بهزار انتي نتفتي رجليكي بالحلاوه إمتى يامزه ؟ ومرات ماما تضربني على طيزي لما تلاقيني لابسه ملابس بيتي ضيقه وتقولي: كبرتي وإحلويتي ياسوسو وفي يوم اختي مها كانت عندنا في الشقه وقولتلها: تعالي ننزل نشتري شوية حاجات من السوق قالتلي: يلا ياسوسو ونزلنا وفي طريقنا للسوق مها قالتلي: هتشتري إيه ؟ قولتلها: هتعرفي كل حاجه في وقتها بس أعملي إنك مراتي قدام الناس قالتلي: حاضر لما نشوف أخرتها معاك،، دخلنا انا ومها صيدليه وقولت للدكتور عاوز حقنة تكبير الثدي والأرداف الدكتور قالي: دول حقنتين واسمهم هرمونات أنوثه قولتلو اوك هات الحقنتين قالي: لمين قولتله للمدام وشاورت على مها اختي كل ده ومها مستغربه من اللي بعملوا قالتلي في ودني: انا مش عاوزه حاجه قولتلها : بس استني المهم سألت الدكتور وقولتله جسمها يكبر بعد أد إيه يادكتور قالي من ثلاث ايام الى أسبوع على حسب استجابة الجسم للهرمونات أخدت حقنتين وسيرنجتين ومشينا انا ومها وأول ما طلعنا من الصيدليه قالتلي: أنت إيه اللي عملتوا ده انا قولتلك عاوزه حقن ؟ قولتلها ما هو الحقن دي مش ليكي قالتلي أومال لمين قولتلها: ليه أنا قالتلي وهو انت ناقص ماانت جسمك حلو أهو وعامل زي جسم البنات قولتلها أيوه ياماهي بس انا عاوز بزازي تكبر قالتلي كان ممكن تاخد حقنة البزاز بس رديت عليها بإبتسامه كسوف وقالتلي: ده انتي عاوزه تتناكي في عينيك قولتلها: بس بقى متكسفنيش يامها قالتلي: لا وانتي وش كسوف المهم كملنا طريقنا ودخلنا محل ملابس لانجيري وقعدنا نتفرج على الكيلوتات والسنتيانات مها قالتلي انت عاوز تجيب من ده قولتلها : ايوه قالتلي: طيب استنى أجيبلك على زوقي قولتلها: اومال انا جايباكي معايا ليه واشترينا اربع كيلوتات فتله بسنتياناتهم وقمصين نوم وروحنا وفي طريقنا للشقه قالتلي ممكن ياسوسو ياحبيبتي أخد منك قميص نوم النهارده وأجيبوهلك بكرا قولتلها طبعاً ياحبيبتي خدي اللي انتي عاوزاه وخدت القميص وقولتلها خدي طقم داخلي قالتلي ميرسيه ياسوسووخدتهم وقالتلي: خد بالك ياسامر هيبقى شكلك مفضوح أوي لو أخدت الحقنتين لإن طيزك وبزازك كبار ومش عاوزين ولا ناقصين كبر قولتلها: ياماهي انا عاوزه أتحول لبنت وألبس ملابس بناتي خروج عاوزه ألبس الحاجات دي قدام الناس من غير خوف قالتلي: على فكره انا وماما كنا عارفين إنك عاوز تبقى بنت قولتلها: عرفتوا إزاي؟ قالتلي: من تصرفاتك وطريقتك في الكلام وصوتك اللي بقى زي البنات وجسمك البنوتي اللي مفيهوش ولا شعره وطيازك ورجليكي ووراكك اللي مقلوظين زي البنات ولبسك البناتي اللي بتلبسها في الشقه قولتلها: كويس أنكم عرفتوا قالتلي: وانت ياسامر عاوز تبقي بنت ليه قولتلها: بصي يامها انا هقولك عشان انا عارفه انك انتي الوحيده اللي هتفهميني اولاً انا مش حاسس إني راجل ثانياً لما بشوف بنت قالعه قدامي مش بتهيجني ولا بتثيرني إنما لما بشوف راجل قالع وجسمه كله عضل بتجنن وبهيج عليه اوي هو ده إحساسي قولتلها: وفي حاجه كمان عاوزه أقولك عليها انا بحب سعيد اوي ومش عارفه اقوله اني بحبه ازاي قالتلي: اوعي تعملي كده قولتلها: ليه يعني انا عارفه ومتأكده إنه هو كمان بيحبني بس مش عارفه مش عايز يقولي ليه قالتلي: وانتي إتأكدي إزاي إنه بيحبك قولتلها بيكلمني كل يوم على الموبايل بالليل ويقعد يتكلم معايا اكتر من ساعه قالتلي: انا حسيت إن فيه حاجه بينك وبين سعيد قولتلها إزاي قالتلي: لما كنتي بتيجي تنضفي معايا البيت كان بيبلط معانا في الشقه وبيبقى بيتكلم معاكي وأول ما أدخل عليكم تسكتو حسيت وقتها إن في حاجه ما بينك وبينه بس مجاش في بالي إنكم بتحبو بعض قالتلي: أهاااا يبقى انت عاوز تكبر طيزك وبزازك عشان حبيب القلب إتكسفت اوي وبصيت في الارض وقالتلي: بركاتك ياسي سعيد قولتلها: بس بقى يامها متكسفنيش المهم وصلنا الشقه واديتني مها الحقنتين وقالتلي: تعالى يا سوسو أعملك حاجه حلوه قولتلها هتعملي ايه قالتلي: أعملك أرفعلك حواجبك التخينه دي عشان تبقى بنت بجد قولتلها: انتي بتعرفي تظبطي الحواجب قالتلي: انتي نسيتي اني كنت شغاله في كوافير قبل ما اتجوز كمال قولتلها اه صح نسيت مسكت الفتله وقعدت تظبطلي حواجبي لمدة نص ساعه ولما خلصت وبصيت في المرايا هيجت اوي على منظرهم وقولتلها تضربي يامها ده انتي خلتيهم زي حواجب البنات لما يشوفني رامي ولا كمال يقولوا إيه قالتلي: سيبك منهم أهم حاجه سعيد حبيب القلب قولتلها طالما جبتي سيرة حبيبي اعمليلي مكياب على زوقك قالتلي وفين هو المكياج قولتلها: موجود فتحت الدولاب واديتها العلبه وقالتلها كل حاجه موجوده ياحبيبتي قالتلي ده انتي مهتمه بنفسك اوي بقى يا سوسو قولتلها: طبعاً يلا بقى اعمليلي مكياج خفيف بس قالتلي حاضر وفتحت علبة المكياج وابتدت تعملي ميكاب خفيف روج روز وكحلتني حددت حواجبي بالقلم وحطيتلي بودره خفيف اوي ولما خلصت بصيت لنفسي في المرايا وولعت وهيجت اكتر وقولت فينك يا سعيد تشوف مراتك روحت فتحت الدولاب وطلعت قميص نوم ضيق وقصير اوي لونه روز وقلعت التيشرت والبنطلون وكنت لابسه كيلوت فتله لونه موف بصيتلي مها وقالتلي وكمان بتخرجي بالكيلوت البناتي قولتلها انا معنديش كيلوتات رجالي اصلاً المهم لبست قميص النوم وبصيتلي مها وقالتلي عارفه انا لو راجل كنت هريتك نيك في طيزك المربربه دي،، دي أكبر من طيزي ياشرموطه لاقيت ماما فتحت الباب وبصيتلي وقالتلي إيه ياشرموطه اللي انتي لابساه ده لفيت حوالين نفسي وقولتلها: إيه رآيك ياماما قالتلي: شرموطه كبيره وعايزه اللي يفشخلك طيزك ضحكنا انا ومها وماما قالتلي: تعالي يابت ياسوسو نحضر الغداء عشان اخوكي قرب يجي من الشغل قولتلها: من عنيا يامامتي ومها قالت: انا همشي بقى راحت ماما قالتها لا اقعدي اتغدي معانا هو مش كمال بيجي من الشغل اخر النهار قالت ايوه قالتلها: خلاص اقعدي معانا يامها عشان خاطري قالت: حاضر وقولتلها : افتحي الدولاب وإلبسي اي حاجه من عندي ضحكت وقالتلي: انتي مليانه عني قولتلها: لا مليانه ولا حاجه قالتلي: حاضر قلعت هدومها ولبست بيجامه بناتي خفيفه اوي من عندي وماما واقفه مستغربه من اللي بيحصل قولت لماما يلا ياحبيبتي نجهز الغدأ قالتلي: هتجهزي الغدأ وانتي لابسه كده قولتلها وفيها ايه ياماما قالتلي: لو رامي جه وشافك لابسه كده وطيازك عريانه هينيكك يانانوس ماما ضحكت وقالتلها: خلاص هلبس حاجه طويله شويه قالتلي: متلبسيش قمصان نوم ياشرموطه قولتلها: بلاش تقولي شرموطه دي تاني ياماما قالتلي: زعلتي يابيضه قولتلها: لا ياماما انا مش ممكن ازعل منك ياحبيبتي بس الكلمه دي عيب اوي قالتلي: تضرب ياسامر إحلويت ياواد وبقيت زي البنات إبتسمت بكسوف وكنت فرحانه اوي من جوايا إني بقيت بنت بشهادة ماما روحت على الدولاب وطلعت شورت إستيرتش ابيض لازق على جسمي وكإنه فيزون فلقات طيزي كبيره اوي فيه واصل لغاية فوق ركبتي بحاجه بسيطه ولبست بدي ضيق وقصير اوي بطني الناعمه عريانه فيه وطلعت لماما ومها في المطبخ بصيتلي ماما وقالتلي: ايوه كده بس شيلي الهباب ده من وشك وكان قصدها على الميكاب قولتلها: ليه ياماما وده حتى مكياب خفيف وقالتلي: انتي حره شويه وسمعنا باب الشقه بيتفتح وكان رامي ودخل علينا المطبخ وقال لماما جهزتي الغدأ قالتلوا: ايوه ياحبيبي غير هدومك على ما نحضر السفره دخل رامي يغير هدومه ومكنش لسه شاف شكلي وحضرنا احنا السفره وبحط أخر طبق على السفره وطلع رامي وكان لابس شورت خفيف وفانله حماله جه من ورايا من غير ما أحس وراح ضربني على طيزي جامد وقالي: كبرت ياسوسو شهقت وقولت آآآآي وقعدت أدعك وأدلك طيزي من فوق الشورت لإن فعلاً إيده وجعتني اوي وقولتله: إتلم ياقليل الأدب وماما ومها كانوا بيضحكو عليا وانا بدعك في طيزي راح بص في وشي وقالي كمان مظبطه حواجبك وحاطه روج وكحله ياسوسو مش بقولك إحلويتي إتكسفت اوي وعضيت على شفايفي وكان رد فعله غريب عكس ما كنت متوقعه المهم بعد ما خلصنا الغدأ وجينا نشيل الأطباق وهو قاعد على السفره وعنيه هتأكلني وعماله يبص على طيزي ولما لاقيته بيبص على طيزي إبتديت أتقصع وأتمايص في مشيتي قدامه وكل ما أجي أخد طبق من على السفره أبص بين رجليه ولاقيت زبه واقف عليا هيجت اوي لما شوفت زبه واقف راح قالي أعملي شاي وهاتيه الاوضه دخلت المطبخ أعمل الشاي وكانت مها وماما بيغسلو الاطباق مها قالتلي: جننتي الواد ياسوسو إستهبلت وقولتلها واد مين اللي انا جننتوا قالتلي: رامي هايج عليكي وزبه قرب يطلع من الشوررت بتاعه عايز يدخل في طيزك اول ما قالت كده حسيت بنار وحرقان في طيزي انتظروا الجزء الثاني قريباً