دخول

عرض كامل الموضوع : قصة حقيقية مع خادمتى الفريدة من نوعها … الجزء الأول


donthemed
12-05-2015, 09:17 PM
قصة حقيقية مع خادمتى الفريدة من نوعها … الجزء الأول
القصة حقيقية وقضيت مع خادمتى سنتين واتقابلنا بالفعل وحصلت علاقة السادية بشكل حقيقى وساحكى القصهه كاملة فى اجزاء واتمنى التشجيع منكم
البداية ……
فتحت ايميلى باليل ومتعود ان يكون فيه اضافات احيانا اولاد وعاملين نفسهم بنات واحيانا بنات عاوزة تفهم يعنى ايه
سادية والم وتعذيب وبنات لطيفه تدخل تعمل نفسها شخصيه ومش بتتهز من حاجة
لكن الاضافة اليوم مختلفة قبلت الاضافه مثل العادة وتوجهت للحديث مع سليفات يردن التقدم لخدمتى
فجاة تحدث الايميل الجديد
هى مرحبا
انا اهلا
هى ممكن نتعرف
انا معاكى ماستر 28 سنة …. القصه كانت من سنتين انا الان 30
هى انا بنت 33 سنة
فرحبت بها وسكت ثم شكرتنى وسكتت ايضا
بعد دقايق سالتنى سؤال كان .. هو بجد موضوع الاسياد والجوارى ده
قلت لها انتى شايفه ايه او معلوماتك عنه
قالت لى انا دخلت منتديات وقرات قصص عنه بس مش مصدقه
قلت لها الموضوع صحيح وحقيقى وكل ما قرأت بيحصل
سكتت قليلا ثم قالت انا شوفت موضوعك باحد المنتديات
قلت لها انا عامله عشان انتى وغيرك تشوفيه
قالت لى انا كنت بشوفه مجرد قراءة للتعمق وتزويد معلومات
قلت لها وبالنسبه للاضافه … فلم ترد
قلت لها انتى بعد قرائتك للنظرى واكتفائك منه عاوزة تجربى العملى
ثم ارسلت لها سؤال سريع
جاهزة تكونى كلبة مطيعه
فاأجابت هذه المرة برد سريع …نعم
قلت لها فى اوروبا بيحصل اتفاق ويتكتب عقد وشرط جزائى‎‏ ولكن نظر لاننا مجتمع شرقى وظروفنا غيرهم
انا هتفق معاكى وبعد كده تقررى هتكملى ولا لا و العقد هيكون وعد منك ومنى اتفقنا ؟
قالت اتفقنا
سالتها عن حالتها الاجتماعية كانت منفصلة وهو امر جيد فهى حرة تستطيع قضاء اوقات طويلة على النت
سالتها ماهى قدراتك على الخدمة شات كتابى ام شات كاميرا ام فون ام حقيقى
فردت بسرعه حقيقى مش هقدر وماعنديش كاميرا
قلت لها ما بحبش الكدب مافيش بيت مافيش فيه على الاقل لاب توب بكاميرا او جهاز عادى بكاميرا
اما بالنسبه لحقيقى انا عارف انك خايفه وقلقانه وماتعرفيش الشخص الى معاكى ممكن يخدعك ويفضحك
فقالت لى انا فعلا عندى كاميرا بس ارجوك بلاش خليها شات وممكن فون
قلت لها انا بتفق معاكى ومش هجبرك على حاجة انا بتفق معاكى وده حقك وحقى عشان اشوف هنبتدى مين
قولى عندى كل حاجة بس نبدأ شات كتابى وتاخديها تدريجى لحد ما تثقى فيا ولو عاوزة تنسحبى لاى سبب
قهرى ومش هتقدرى تكملى مافيش مانع وحتى لو هتخلفى وعدك فمش مشكله لانك كائن رخيص
فاعتزرت وشكرتنى على تعاونى معها
قلت لها كده عرفنا هنبتدى ازاى قلت لها فيه جدول يومى او شبه يومى هيكون ليكى ميعاد محدد
ممكن يختلف على حسب فقولى لى نظامك واوقات فراغك عشان نحدد
قالت لى انها بتشتغل من 8 صباحا حتى 3 عصرا وبتكون فاضيه من 7 الى 3 فجرا وزياراتها قليلة
قلت لها كويس مش هحتاجك اكتر من 3 ساعات وربما اقل وربما اكثر
قلت لها الميعاد الى احدده تكونى موجودة فيه ولو حصل تغيير هقولك
فقالت حاضر
قلت لها من الان وصاعدا تكلمينى باسلوب وقار واحترام تكثرى من كلمات سيدى ,معلمى,حضرتك,سيادتك

وماتتكلميش بضمائر بشرية بدل ما تقولى انا تقولى كلبتك خادمتك جاريتك وتكملى كلامك مفهوم كلبتى؟
فقالت مفهوم سيدى
قلت والان قدمى طلب التقدم لسيدك وترجيه بقبولك
فكان عندها افكار لابأس بها فى القراءه فادت بشكل جيد قائلة
ارجو من سيدى ان يقبلنى كلبته الحقيرة خادمته الذليله جاريته المهانة
فشرف كبير سيدى ان تمنحنى حياة جديدة فى مملكتك الخاصه واعدك ببذل قصارى
جهدى كى اكون كلبتك المطيعه وافضل من كل كلبة بالعالم
فقلت لها عظيم كده انتى بشكل رسمى كلبتى الغير مروضه غدا اول ايام لينا فى تهيأتك على خدمتى
وانتهى الجزء الاول (/ 9-%D9%85%D8%B9-%D8%AE%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%AA%D9%8 9-%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%B1%D9%8A%D8%A F%D8%A9-%D9%85%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B9%D9%87%D8%A7/)

أفندينا
12-05-2015, 11:40 PM
تسلم الايادى

ماستر راقى
12-09-2015, 09:43 PM
يا عم دى قصتى ادينى حقى وقول انها بتاعتى خليك جنتل

شاطى العطش
04-11-2016, 12:46 AM
/ (/>



عذرا زوجي فأنت البادئ مكتمله نسوانجيقصص سكس متسلسله تعريص site:foto-randewu.ruصور زب اسمر ضخم وعريض site:bfchelovechek.ruصورسكس مصريات في بيت دعارهقصص سكس كتابة انا امرأة اعشق الزب اخو زوجي الذي ناكنيصور بنات 80سنه كبيره كسي وطيز بنت صورaudrey Bitoni عددافلام كام فلمأضاجع أمي من مؤخرتها اللذيذة قصص محارم أمهات من مداعنة طيزي أصبحت سالب ممحونقصص سكس عربي نار عيله فيصلارشيف نسوانجي الدوده عاوزه لبن م site:landsmb.ruادخل اصبعة داخل طيزي لوسعهاصور سكس سوري نسوانجيﺍﻟﻔﻨﺠﺎﻥ ﺍﻟﺴﻠﺴﻠﻪ ﺍﻟﺜﺎﻟﺜﻪ ﻧﺴﻮﺍﻧﺠﻲقصةقحبةيمنيةتنتاكتدفع المال عشان ينيكهاقصص.سكس.مصورة.امرة.من.نارصور سحاق حميمةقصص نيك بنت جارنا العانسه نسوانجيهيجتني بلبسها بعد القات قصةقصص جنسية مع اختيقصص سكس ام فكوهWww.hekayat.jenseya.madame.marwa.comصورسكس وكس مدام نهله مدىنةالسادس من اكتوبرقصص جنسيه محارم 2019 موقع طيز الارشيفقصص مدام فردوس عرب مليف نيكقصص محارم سوري انتكت من اختي السادية أخي تبول في كسيابنى عشرنىصوره للكسقصة سكس حبأحمد خلص أبوك حيخش ‏Xnxx ‎احلى قصه نيكه رهفانا معتز لكل زوجه ممحونهمتنعنا سكسنيك يمنيه بلخمسينأفلام سكش وبت هربت من زبرضخمقصة لواط وحضنته مصري بيجيب صديقتة الشقة وينيكها وهي مكسوفة ومش عايزةsite:landsmb.ru "امي"امراة تنتاك دون علم زوجها وتجني قصص نيكالشرموطه صفاءMommeygot boobs brazzers.comقصص سكس الام والابن والشهوهوالحرمان كيف اعرف احتي انها تحرشفيا انيكهاقصص سكس محارم من يقدر اميقصتي نيك أخته طيحت مصيبة/archive/index.php/t-194345.htmlقصص سكس محارم ودياثهقصص سكس موخرات ناضجهقصص جنس محارم بيت العايلة متسلسلة حتى الجزء30عرض سكس مصري علي فيديو كلورسجوز اختي ناكني في طيزي حتي لا يطلق اختي صور زب شباب وهو مرخي قصص سكس حارمع الكهربايصور سكس نساء سمينات مفشوخاتقصص سكس مولعة/archive/index.php/t-124157.htmlقصص شافني عاريهنيكت عمتي لما دخلت عليها في الحمامقصة سكس الهام وعنايات وممدوحlandsmb ru قصص دياثة site:landsmb.ruالبيت الضيق وعجائبة قصص سكس محارمسكس زوجتي طللب نيكك مزدوجسكس مع اجمل ربه منزل متناكهسكس وراعين وساريه مترجم العربيلواط عندما اتفتحت في السجن قصص سكسsite:landsmb.ru "الام"السوالب اليبين سكسينفل كسهانيك قدامهصور سكس ابن ينيك أمة خطوة بخطوة من قلع ملابسها للنهايةارشيف نسوانجي حماتي ا م site:landsmb.ruنفسي انيك منقابصور سكس ام مليف تنياك أبنهاجمل صور سكي ذنق/archive/index.php/t-212498.htmlقصص سكس قصتي مع الدياثة من جزئين ارشيف/archive/index.php/t-35530.htmlتبعبيص ونيك ااااااي راك توجع راك تعذب فيا مكتوبة قصص سكس الداله اغراء واثارهمنتديات نسوانجي قصص سكس طويلة وكاملة عن الذل والتعريصقصة نيك جارتني تهدي امي لسايقهاقصة خدام نسونجيقصص سكس عربي اااه كسي حبيبي نيكني كسي نار حرام عليك site:forum.lazest.ruقصص سكس متسلسلة طياز العا ائلةقصص تفريش طيزيصور طياظ خرم واسعتشم طيزى/archive/index.php/t-375433.htmlقصص سكس لواط تحت السيطرةقصص تبادل ابزوجات مروىكيف اغريت اخو جوزي ان ينكني في طيزي مترجمقصص سكس ناكني بتاع الدليفرياعترافات فضفضة نيك محارماكساس بيطلع منها نافور