دخول

عرض كامل الموضوع : أنا ومديري في الشركه (منقوله )


أفندينا
08-13-2015, 02:34 PM
القصه حصلت معايا لما كنت موجود في أحد الدول العربيه أولا أنا متجوز واضطريت أنا ومرتي نترك بلدنا علشان لقمه العيش أخدت مراتي وسافرنا وأبتدئت رحله التفتيش عن شغل بحثت كثير في كل مكان وإخرها لقيت إعلان في الجريده انهم يبحثون عن موظف استقبال ذهبت للتقديم إلى الوظيفه وكإن هناك ناس كثيرين وبلفعل تمت المقابله ولكن من سوء حظي لم أكن من المقبولين
كان هناك شاب في الاستقبال ندالي وقال أنو هو عندو شغل وممكن تكسب ذهب من وراه فلما سألتو عن الوظيفه قال تعال انت بس وهتنبسط وفعلا تقابلنا في اليوم الموعود وذهبنا إلى مكان العمل الذي تحدث عنه واكتشفت أنها شقه ولما سألتو عن المكان قالي الوظيفه مش مهمه المهم انك عايز فلوس صح قلتلو أنا بحاجه إلى الفلوس بس بنفس الوقت الوظيفه تهمني أخبرني بأن جسمي جميل وقوامي أعجبه وانني أصلح للنيك !! استفزني وصرخت في وجه ؤانا وخارج قال أنا متأكد انك هترجع ومش هتلاقي شغلانه تكسب منها ذهب زي هنا
عندما رجعت للبيت فضلت أفكر في الموضوع وتقدمت للعديد من الوظائف ؤللأسف لم أجد ووجدت نفسي ؤانا بكلم الرجل نفسو واعلن عن موافقتي
اتقابلنا تانئ يوم وتوجهنا إلى الشقه وكإن هناك العديد من الرجال من جنسيات مختلفه وكإن أول زبون لي سوداني زوبرو كبير ومشعر وتوجهنا إلى الغرفه معن أول حاجه عملها قعد أمامي وهو ملط وبيحك في زوبرو وطلب مني اقلع هدومي وهو بيتفرج وقال أنو هو بحب يتحكم في كل حاجه ومش هيقبل أني أتكلم خالص وفقت طبعا علشان الفلوس كانت أول مره ليا حسيت بخجل شديد وكإني عروس في أول ليله مصمصلي شفايفي وأيدو بتنزل وبتطلع في زوبري جامد ؤانا مش قادر أوقف ايد على زوبري وأيد على بيحرك فيها على بخشي ؤانا بجد بضعف بضعف ومش قادر أوقف وبتأوه زي حرمه وأيدو الخشنه على زوبري بتتحرك بعدها نزلني على الأرض بركبي وفضل يحرك زوبرو على شفايفي وطلب مني افتح فمي ونكني منو جامد كنت هختنق وكل ماحظ أيدي كان يقولي من غير أيدين وهو بينكني بقوه جدا وكنت هبلع زوبرو ولما شافني سخسخت قالي هيديني إكتر من الأول لو دخل صاحبو معانا ووافقت وكإن سوداني برضو واحد ورايا والتاني قدامي فشخوني فشخ ؤانا بتالم وبقول كفايه وهما يقولو انت بفلوسنا ياحرمه يإمره. لما نزلو آلاتنين فيني وارتعشت زي المره وهما بيضحكو ؤمن يومها ؤانا شغلي ده ومراتي مش عارفه وبرجع الليل ؤانا مفشوخ من كل الأساليب إلي بيعملوها معايا بس علشان الفلوس بستحمل ولكنها كانت بداية للذة رائعه

توتا رورو
08-13-2015, 03:08 PM
جنان يا روحي ,,, تسلم :g058:

أفندينا
08-14-2015, 04:45 AM
شكرا على الزيارة

امجداحمد
08-16-2015, 04:22 PM
وكانت بداية للذة رائعه
روعه وعاشت ايدك

أفندينا
08-16-2015, 08:05 PM
شكرا على الزيارة

انا الجنس
08-19-2015, 02:26 PM
روووووووووووووعة

على كيفي
08-20-2015, 07:49 AM
الف شكر شكرا‎‎

Max Mix
08-20-2015, 08:27 AM
قصه جميله منتظرين مراتك لما هي كمان تشتغل ;)

على كيفي
08-26-2015, 02:32 PM
دنس.ذ دشنسفد

دخله براحه
08-27-2015, 11:19 AM
ممكن اشتغل معاك

أفندينا
08-29-2015, 05:39 PM
يسلمو على زيارتكم

darklove
09-15-2015, 10:19 AM
قصة روووووعة.....

بوبو الشرموطة
09-15-2015, 11:00 PM
راااائعة.جداااا يا ريتني مكانك

أفندينا
09-16-2015, 07:22 PM
تسلموا على المشاركات الجميلة

Fire OF Desire
11-08-2015, 02:53 AM
ياريت تقبلني زبون عندك

mosamosa447
11-11-2015, 03:43 PM
انيكك بجد هبلتنى

وحيد ف الحياة
11-15-2015, 03:35 PM
يا حلاوة النيك

/>

أفندينا
11-16-2015, 05:26 AM
شكرا على الزيارة



قصص سكس مرتي القحبة تنتاك من غيريسكس نسوان لبن زبادي على الهادي/archive/index.php/f-15-p-28.htmlكيف تنتاك المراة غصبا قصص سكساطياز مكورهقصص سكس ولد وخالتة قالت لا تقذف منيكصور اكساس مليانه لبنودهنت زبي وفتحة طيزها وبدأت ادخل تاني وهي ريحت علي كدا وبقت تتاوه جامد وفي ربع ساعه كنت جايبهم علي طيزهامحجبة مع حلاق نيك سريقصه سكس يمنيه نيك بنت بعد مالقيت تلفونهاقصتي مع منيره المثيرهامير الذوق قصص نيك سكسopenload Tina.Kay.Doctors.High.School.Crushقصة نيك ولاء المطلقة كاملWww.hekayat.jenseya.jarati.comصورفلاحه نسوانجي منتدياتقصص سكس ازواج وزوجات متحررة/archive/index.php/t-197392.html/archive/index.php/t-234105.htmlقصص محارم أخي ومرض السكرينيك محارم العادة السريه وقذفقصص سكس سحاق بين الجداةاحلا ققص سكس محارم مكتوبه كتابه مرفقه بصور/archive/index.php/t-403463.htmlسقس فديو قصير معا امرت اخي في البيت مترجم عربي /archive/index.php/t-494124.htmlقصص سكس فيلاماقصص سكس منتهي اللذةقصص متسلسلة نيك دياثة منتدى نسوانجي site:forum.lazest.ruقصص نيك حريم فوق البركان نسوانجي سورياتقصص سكس حبلني كس امكنيك جزائري في الغابةبالصورفقط سحاقيات عاريات ولحس اكساسشطو طيزي مفتوحه صور قصص مكتوبه ريحة الكسقصص سكس ابن الجيران والست كريمةنسوانجي قصص هانيقصص جنس مدام كويتيةارشيف نسوانجي طيز عمتي الكبيره م site:landsmb.rubn bnقصص سكس يمنيقصةسكس بشتلء بلصدفةقصص نيك محارم عدة أجزاء جديد site:bfchelovechek.ruصور موخراتكبيرهفيديهاتسكس hd عرض سريعsite:landsmb.ru "baddays"قصص سكس محارم ملابس شفافه مثيرهعمو زبك يوجعني بدي ادخل الحمامقصص سكس ساديه مدام فاتن قصص سكس نسونجي النيك اللذيذفي الطيزقصه نيك مصورة الام والاخت العاهرات الملكة منتديات نسونجيام ندي شنباره سكسقصص محارم امي تجلب الرجل البيت مواقع قصص سكس يمني منتدا وارشيفات نيك مع القات والشيشهقصه شاف أمه بتتناك مع عشيقهاقصص ديوث وخول ومنيوك زوجتيقصص سكس مصورة في بيت دعارة عرب نارقصص دخلت الصناعى فى زنبورهاقصص سكس مكتوبه للصيدلىقصص نيك هيامقصص السكس قصة جنس ممتع عربي ممتع/archive/index.php/t-137954.htmlقصص سكس محارم مصوره نسوانجي امي تعلمني.الجنس/archive/index.php/t-360076.htmlقصص حب ورومنس مشوقة مصورة بالصور موقع نسونجيقصص سكس انا وجارتي الصبيةمقاطع سكس البنوتي ودلوعيقصص سحاق رومانسية إرشيفسكس صوراخته تقله نيكنيقصص متسولاتشموطه من الجيذه سكس/archive/index.php/t-211039.html/archive/index.php/t-476976.htmlقصص سكس عربي حياتي متسلسلة/archive/index.php/t-256780.htmlكيف أعرف مبهل منيوكاختلاف اشكال فتحة اطياز النساء بالصورقصص سكس مصري متسلسله مارفل نسوانجي/archive/index.php/t-230590.htmlتنزيل قصص سكس انا شرموطع تعبانه عايزه قصص ترحنيسكس قصص زوجتي والرجال الجزء الاخير