دخول

عرض كامل الموضوع : قصه كفاج مع النكاج 12


رافت
09-13-2014, 09:02 AM
قائق وحسيت به يقوم من فوقى .. كنت فى حاله من النشوه ماحستش راح فين .. أنتبهت بعد فتره .. حسيت بيه قاعد جنبى يتأملنى .. ابتسمت .. فأبتسم .. أجلسنى وهو يناولنى كاس من العصير .. وامسك مثله .. وشربنا بلذه وعينانا تقول كلام عشق لايسمعه غيرنا .. أمسكنى من يدى يرفعنى وهو يقول يلا نبرد جسمنا فى الميه .. كنت فعلا فى حاجه لتجديد نشاطى .. فقد أتعبنى من النيك .. سبحنا ولعبنا وشبعنا قبلا ومصا ومزق بزازى قفشا ومصا .. ومديت أ يدى العب فى زبه .. المنتصب بقوه ... مال على ودانى وهو يقول كسك لسه بيوجعك .. قلت .. لا .. فى الحقيقه كان هناك بعض الالم .. ولكننى كنت مشتاقه لزبه يقتحم كسى ويرطبه .. قفز خارج الماء وهو يشدنى اليه فخرجنا ... قعدنى على الشازلونج وفتح رجليا . نزل على ركبتيه حط بقه على كسى يمصه.. كصغير بقره يرضع من أمه.. فتحت ساقاى على أخرهم لتستوعب رأسه .. قتلنى مصا ولحسا وعضا .. وجسمى كله يهتز وينتفض .. أه أه أه .. صرخت أقول له... أجيبهم فى بقك .. حاأجيبهم فى بقك ..حا أجيبهم فى بقاااااااااااااك.. لم يتحرك .. فسالت شهوتى على شفايفه وخده ولسانه .. وهو مستمتع بطعمها .. نزلت على الارض مكومه وانا اشير له بأصبعى يعنى قرب وأنا أضع أصبعى فى فمى أمصه .. فهم ما أقول .. أقترب بزبه من فمى ودسه فى شدقى .. كومت فمى عليه بصعوبه وأنا أمصه بصوت عالى .. ويدى تفرك بيضاته .. وهو يتمايل ويتأوه هياجا ... لم يعد يتحمل مصى. سحبه بقوه من فمى .. وأمسك بساقاى مباعدا أياهم عن بعضهم وجلس بينهم وهو يدفع زبه الجبار بقوه فى كسى صرخت أووووووه أووووووه أوووووه .. يامجرم .. مش كده .. كسى مش قدك .. ولا قد زبك .. وتمايلت كأننى أرقص تحته ولفيت رجليا ورا ظهره لمنعه من أخراجه.. لف يده يفك فدماى المتصلبه خلف ظهره .. وبدء يسحب زبه ببطء للخارج .. شهقت .. فدفعه بكامله داخلى فصرخت .. كنت أشهق واصرخ .. حتى أحتبس صوتى .. فكنت أغمغم وأتأوه وأتوسل اليه بأن يرحمنى ... شرى أرحمنى .. أرحم كسى .. مش قادره أتحمل مش قادره أتحمل .. زبك جبار لها حق بثينه تصرخ كده وأكثر .. عاوزه أصرخ .. وضعت يدى فى فمى أعضها لآمنع نفسى من الصراخ.. ولكن لم استطع ..صرخت .. وماء شهوتى يفور من كسى نافوره لآشعر به يسحب زبه بقوه من كسى ويكب شلالا من اللبن على بزازى ووشى . وجسمه بنتفض وهو يتأوه ويزوم ويزئر ويعوى ويصدر اصواتا شبقه ممتعه . كان لسانى يبحث عن لبنه لآتذوقه .. فأقترب بزبه من فمى .. فسكب ما تبقى من اللبن فى فمى وهو يعصر زبه بقوه .. حتى افرغه تماما .. وضع يده على جبينه وهو يترنح وتمدد بجوارى وهو يقول .. بأموت فيكى... أنت تجننى .........بعد فتره . حسيت به بيدور عن شئ بجيب الجاكت المرمى على الارض وحسيت بايده تلبسنى أسوره او أنسيال فى يدى ويطوق عنقى بعقد ويضع فى يدى خاتم .. تمايلت للجلوس .. ساعدنى للوقوف .. كنا نترنح كالسكارى .. وقفت أمام المرآيه علشان أشوف هديته .. كان طقم من الذهب الابيض المرصع بفصوص رائعه .. ثلاث قطع روعه.. باسنى على خدى وهو يقول .. مبروك .. فعرفت انه يهدينى ثمن بكارتى .. لم أحزن .. فكان الثمن كثير .. احاطنى بذراعه وتمشينا للحمام .. وقفنا تحت الدش نحمم بعضنا .. قبلنى قبله سريعه فى فمى وهو يقول كفايه عليكى كده النهارده .. لبس هدومه وغادر القصر ..
لم أستطع ارتداء ملابسى فوضعت بورنس الحمام على كتفى وحملت ملابسى على يدى وسرت عاريه بخطوات عرجاء مفشوخه .. فقد انهكنى ما فعله زبه فى أحشائى .. وصلت الى حجرتى .. أرتميت على سريرى كما أنا ونمت وخدر لذيذ يسير فى جسمى كله ... لا أدرى كم من الوقت مضى .. أفقت وقد زال التعب عن جسدى .. ولكن مازال كسى يشعر ببعض الحرقه.. مسحته بيدى وأنا أقول له كأنه يسمعنى .. معلش كله يهون علشان عيون وزب شرى .. ارتديت ملابسى وأخذت بورنس الحمام لآعيده .. سمعت باب القصر الكبير يفتح .. نظرت من النافذه .. كان بابا .. ناديته .. نزلت مسرعه لآرتمى فى حضنه وأنا أقول حمد**** بالسلامه .. مد يده بلفافه وهو يقول خدى .. جئت لك بهديه .. لقد كان البيه كريما معى .. ابتسمت وأنا أخاطب نفسى وكان كريما معى أيضا ..

ايام وبنعشها
09-13-2014, 03:23 PM
تســــــــــلم

fares9090
09-13-2014, 03:34 PM
/ (/>



قصة سكس مستر متسلسلةصور فلقتين الكسقصص سادية طويلة منتديات اكثر من جزءسكس حلوان قصص في مكروباص نسونجيقصصةسكس ضرتي شبقةاختي المتزوجة الجميلة قصص سكسزبه طعمه امصهسكس دكتورامرض نساء كل يومصورسكس لضابطات الشرطهروايات سكس لولط جميله عن الممرض الذكرالزوج يخر زبه لزوجتهقصص محارم انا وابن اخوقصص نسوانجى 3bقصص سكس خالي وابو زوجي/archive/index.php/t-34352.htmlصورسك ينات حلوت نسواجيشواذ الارشيفاعترافات جنسية نيك محارمقصص نيك شيماء الدلوعةدروسي في نيك حصري عربيجعلوني عاهرة الاجزاء كاملةقصص عرب "ميلف"الابن وامه وخالته في عمارةقصص خياليه سكسيه متسلسلهسكسي بنات الاساس عمر 12 نيكمدام هاله نسوانجياناحنان قصتي سكس نيك تمتيع ماخرقصه سكس يمنيه اغرات بن جارتهااطول قصص نيك اجزابحب فوفو سكس لبليبعبصه نسوانجيقصة نيك في بيت زميلهاقصاص نيك جماعي بين الجارات مع الحارسقصة سكسي سحاق عنيفه منتدي نسونجيقصص دياثة يمنيه مكتوبة.comاحلا نيك مع زوجتي وهي مخزنهتحميل صورسكس محارم مترجمسكس اه اي اح اخت مراتي نسرين في الطبيب/showthread.php?t=345034&page=3خدام الست قصص سكساناسالب نفسي اتناك فون/archive/index.php/t-269511.htmlتسريب صور سكس اختياخت تجعل من اخوها بنت الجزء ال17 وال18sxs شرا ميط الإسكندرية نسواجي ديوثمنتديات الكس المنفوخقصص عراب ونيك بعدالقات تخزينة قصص بنوتي سالب حريميصور سكس جيش امريكيقسم سكس المحارم نقاشىقصص نيك محارم نسوانجي من الارشيف سكس عرب عنفافلام.سكس.حلبي.شرموطا.حلبيا.بتقلو.لابنا.نيك.كسي.كتر.بحكني.كلام.حلبي.واضح.صوة.و.صورى.قصص سكس ﺍﻧﺜﻲ ﺿﺎﺋﻌﺔ ﻓﻲ ﺑﺤﺮ ﺍﻟﻤﺘﻌﺔ السلسلة الثانيةقصص سكس ونيك بنات في سن المراهقهاستعراض بي الملابس الداخلية صور طيز كبيرقصص سكس امي مع المعلمة ابتهالنيك شرقاويصور نهودسكس طبيعي من ارض الواقعشرموطةمصرية زانية مع زوجها تحميل سكس أولأد أتكركييقصة سكس سمر المايصهقصص سكس بلدي المعلم نياك/showthread.php?t=46849قصص اثاره جنسيه طويله مصريه نسونجيقصص محارم مثيره وساخنه/archive/index.php/t-36548.htmlسكس نيك نار نيك قوي نيك مشرمط رجل على بنات اربعنيك البنات راقد على البطن في الفرج صورقصص سكس بنت واخوها site:bfchelovechek.ruقصص زوجتي تحب تمسك ازبار الرجالصور سكس طيز مفشوخه نيك لون ورديإكسفيديوس عنيف صراخ وبكاء وخلع ملابس بالقوهسكسمحارم مترجم مقاطعجوالاتقصص سكس مثيرة سلوي وجلال