دخول

عرض كامل الموضوع : ايه الحل مع البنت دى؟؟


هانى اليكس
09-24-2013, 09:59 AM
انا هانى 27 سنة من اسكندرية
اترددت كتير قبل ما احكى القصة دى
خصوصاً إن انا مش من هواة كتابة القصص
المهم .. لعدم الاطالة
باشتغل مدرس .. لونى قمحى فاتح .. وسيم شوية
الاسبوع اللى فات كلمنى واحد قالى ازيك يا ا هانى
- اهلا بحضرتك مين ؟؟
- انا ( فلان ) والد (فلانة ) هى فى اولى ثانوي وعايزه تبدا مع حضرتك من اول السنة
- طيب حضرتك مافيش مشكلة ( وعطيته المواعيد اللى انا فاضى فيها )
بعد ماتوصلنا لاتفاق على لميعاد اول حصة
رحت المكان اتصلت نزلى تحت وطلعنا الشقة
عرفنى على مراته واستاذن عشان المحل
ووضح لى من اول مقابلة ان البيت مش محافظ زى بقية البيوت المصرية
امها فتحت باب الاوضة اللى هنقعد فيها وخرجت تعمل مشروب
البنت دخلت بشكل مستفز
جسم كبير .. لبس شبه شفاف .. وهى جميلة
طبعا مش هخوض فى التفاصيل اكتر
جسمى بدات فيه تغيرات اول ماشوفتها
وجات قعدت جنبي بشكل مستفز
بتاعى وقف من اول ماسلمت على
جات قعدت جنبى وكل شوية تبص لتحت
انا مش مبين ان فى حاجه ومحرج جدا
مش عارف هابدا شرح ازاى ؟؟
بقى شكلى بايخ قوى وانا ماسك المذكرات مش عارف ابدأ
شوية ومامتها نادت عليها : يا (فلانة) هاتيلي كاس من النيش
فبتقولى : بعد اذنك يا مستر
- ايه ؟
- اقف هجيب الكاس (عرفت انها عايزه تحطنى فى موقف محرج عشان بتاعى واقف ) فوقفت وانا محنى شوية عشان مافيش حاجه تبان
قامت خابطة فى وماسكاه
- سورى يامستر
قعدت وانا وشى احمر جدا وماردتش
كل اللى فى بالى انى شخصيتى قوية
ازاى اضعف ادام بنت زى دى ؟؟ يمكن عشان دى اول مرة يحصل معايا موقف جنس حقيقي ؟؟
طول عمرى بفكر ان اول واحدة هحس انها عايزانى امارس معاها مش هتردد
بفكر .. شربت المشروب .. قلتلها : انا هاستاذن جالى مشوار
وعلى معادنا المرة اللى جايه
طبعا من ساعتها وانا كل البنات اللى فى الدروس بقيت ابصلهم
وده مش من طبعى وماكنتش حابب اوصل لكده
نفسي بقى من الموقع هنا اتعرف بست كبيرة فى السن
تبقى حبيبتى لابع الحدود اخاف عليها وتخاف على وتغير على وتقولى اعمل ايه فى المواقف دى
بجد انا محتاج حبيبة مش ست
[email protected] ([email protected])

فتوكة
09-24-2013, 10:11 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
الجرس ضرب خلاص

habeeb zeen
09-24-2013, 11:07 AM
قصتك تحير و مبين أنها حقيقية حتى لو كانت تأليف و ممكن تحدث مع أي واحد في مجتمعنا خاصة عند الناس المتفتحين و المتحررين .
ملاحظة : فتوكة في حياتك على الاقل مرة يكون رأيك في مشاركات الاعضاء إيجابي لو سمحتي راح تكرهي كل الاعضاء فيكي ؟؟؟

هانى اليكس
09-27-2013, 01:16 PM
فتوكة
ياريت لو عايز تتريقي شوفى حد غيري

هانى اليكس
09-27-2013, 01:16 PM
habeeb zeen
ِاكر جدا لردك بس ماقولتش حل

هانى اليكس
09-29-2013, 07:32 PM
ايه ؟؟
ماحدش عنده حل ؟؟

super1
09-30-2013, 02:09 AM
سيبك من فتوكة هى بتبح الضحك بس

zopr nar
09-30-2013, 02:12 AM
ياريت واتمنى انك متنزلش جنسيا للطالبات لانهم سهل جدا يفضحوك او يشتغلوك
وحاول دايما تظهر قدامهم انك مش واخد بالك لا لجمالهم او شكلهم اى حاجة جنسية فيهم

استاذ نسوانجى
09-30-2013, 09:08 AM
يا عم البنت صغيره لسه
واسمعوا
فتوكه من احسن صاحبى افضل الردود
سلم لسانك يا فتوكه



قصص سكس صنعانيات مطلقاتسكس٨٠ صورانا عاوز اكلم لمراتي سكسشرموطه عرقيهقصص سكس محارم أرشيف نسونجي كاميرات/archive/index.php/t-473022.htmlsite:landsmb.ru "عاشق الايام"ساديه مرات الابن site:bfchelovechek.ruصور اجمل جسم مراهق بملابس شفافة سكسيةسكس بورن هود ابن مع بت خالتهقصص سكس نيك المتزوجات/archive/index.php/t-19774.htmlقصص نيك ممتعة ف العطلةقصص لواط الارشيف الصفحة site:forum.lazest.ruقصص سكس يمني مثيرة index ur.comقصه كيف متعه السالب الممحون وكم ينتاك مرات ليصل للمتعه كسي مولع لأ لأ لأ لأ لأ كفايه كده اخخخخخخ نيك وبوس ساهقصص سكس وحنة إرشيف نسونجيقصه ضرب الطيز السمينمنتديات سكس نيك محارم نوسنجي راوايهقصص مقامرات نيك حموديقصص سكس متسلسله زوجتي و عشيقها المديرقصص لواط سوالب متزوجين مع نسوانهمصور سكس نيكول شياتنزيل صور كس مشعرنادرلهيب نسوانجيقصص نيك يدلع حماته الفرسه خادم تحت أقدام landsmb.ruالف ليلة وليلة نسوانجي الثلاثمائةعائلة شوشو وفوفا/archive/index.php/t-396325.htmlقصص.نيك.طيز.عواطف.عبودصور سكساوية للعشاقانا وامهات اصحابي السلسلة الثانيه ارشيف قصص محارمام سعيد  القواده و امي نسوانجي قصصاضرب عشره على صور امي محارمصور سوالبوصفة.احلا.نيكهصور نيك متحركة شرقانصورنيك جديدةخلفىقصص سادية فى الجامعة متسلسلةقصص شراميط حارتناسكسي بعد مشافوكبف تعرف الطيز المفتوحةتقسام ابي وامي عمه ‏XXXقصه ولد وجد امه تنتاك من الحصان بزبه الكبيرقصص "نيك"عرب ""ميلف" "مني وفاطمة في اسكندريةصورة جسمي وظيزيصورةسكس ذكر فيلبيباقصص سكس محارم يمنيه والحساء قصص نيك قصص نسوانجي عاهرات الريف صور شيمل جامدقصص مطلقات سودانية للكبارفقطصور بنات حقيقيه وقصص في الجنس والجماع. من لبنان والخليج للكبار/archive/index.php/t-151427.htmlقصص سكس نييك مراتي وحماتيقصص سكس وذل وضربمحارم صاحبة اميمنتدى نسونجي ﻗﺴﻢ ﺍﻟﺴﻜﺲ ﻣﻊ ﺍﻟﺤﻴﻮﺍﻧﺎﺕقصص سكس في سيارة site:bfchelovechek.ruأعترافات نيك اخواتصباعها في طيزي وقالت لي ولسه هنيكك ياخول وضربتني ع طيزياختي هيجتنيقصص نسونجي من مؤدبه لعلاقتي بمحمودقصتي كان زبه مقوم/archive/index.php/t-387214.htmlخروف العيد نسوانجيوحده حاطه ذب حمار في كسهقصص زوجتي والنيك متسلسلةسكس الام ينيكها صاحب ابنها وتدعي انها نايمه مترجم عربيمدام سلوي سكسقصص نسوان شرميط اتناكت بمذجهاسكس نيك اناسالب جسمي بجنن قصه/archive/index.php/t-460402.htmlقصص سكس اخو زوجي ناكني جديدجديد التانجو الحصرى - 29 دقيقه برايفت سهره نيك للشرموطه صاحبه القناع وعشيقهاقصص سكس اول مرة اتناك نسوانجي site:foto-randewu.ru