زبر من ذهب
09-21-2012, 09:38 PM
احب اعرفكم بنفسى
انا احمد
29
هذه القصة قد حدثت معى
بالاول هى مدام كانت متزوجة من ثلاث اشخاص وكنت انا على صداقه معها وكانت دائما ما تتحدث معى عنى مشاكلى الشخصية وكانت تسبقنى ب6
اعوام وكنت على علم بان كل ما تتجوز وتطلق بيكون سببه الجنس حيث ان ازواجها جميعا يعملون اعمالا شاقة تارة او ضعف جنسى تارة
وكانت تتحدث عن الجنس طول الوقت لحميتها وفى يوم من الايام طلبت من ان ادخل الشقى لاقوم بتغيير الانبوبة فوافقت ودخلت الشقة لاجدها تضع كولتن احمر على طربيزة السفرة وهى كانت قاصدة وهذه المرة هى المرة التالتة لها فى الزواج ويالها من حظ سىء لها حيث انها مدمنة فى الجنس ولكن لا تقوم بالمتعة مع احد وكان حظى الحلو ان اكون انا من اختارت فقمت بتغير الانبوبة وهى عينيها على زبرى المنتصب وتركتنى وغابت لثوانى وتاتى متزينة ولابسة استرتش وبادىالاسترتش اسود شفاف وكانت زوجسم ابيض متناسق وحينما وقفت امامى وانا بعاود الانبوبة لمكانها وحينما التفت اجد وسطها امام راسى وعينى بمستوى كسه لارى تقسيمة احلى واشيك كس من داخل الاسترتش وحينما نظرت الى هذا الكس المنتفخ فزوهلت فقالت اية انت لسة هتفكر فقومت بمسك طيزها وكسها فى بوقى امصة والحسة من فوق الاسترتش وهى تقول كمان ياحمد ريحنى بدل الخولات اللى انا بتجوزهم انت شكلك جامد وليك خبرة لالالالا عض بشويش اه ه ه ه ه وبعد كده قمت بخلع الاسترتش لارى هذا الكس اللى بعد كده عرفت ان جوزها اللى هى معاه اللى هو التالت متزوجها من 6 اشهر وما ناكهاش ولا مرة من يوم الدخلة لضعف الجنسى المهم
ظهر كسها امامى ليجن جنونى اكتر واقوم بالحس ومص شفراتة المتصاقلة بالحم وكلما الحس وامص تزيد هى بتاوهاتها وكلامها اووووووووووووووووووووووووووووف احح وتقومى برفع رج اليمنى لتعطينى مساحة الحس تحت كسها اكتر وبصرخات وتاوهات يجن جنونى ويشد زبى وبعدها اجلستها على طربيزة المطبخ وقومت بفتح رجليها وانغمس فى لحس كسه اللى كان باين من فتحتة وانا بلحسة انة ضيق لبعد الرجال عنة لفترة مش بقليلة وكنت اسعد بالقبولات الى السوة لاجد سوة فاقة الجمال واقوم بتخليع البضى لها لارى ابزاز مستديرة وحينما وضعت يدى عليهم صرخت وقالت حرام عليك مش قادرة سيبهم النهاردة انتى هيجتنى جامد فقولتها شوية واسيبهم فقالتلى بسرعة عشان اتمتع بزبرك
ومع المص بدات التاوهات تكون صرخات وتوسلات ان ارحمهم من الحرمان وكانت تقول مص ياحمد الحس كسىىىىىىىىىىىىىىى وتمسك راسى بايديها وتجزب راسى الى كسها وتحتضنى على ابزازه وقالت كفاية جة دورى انا ياحمد
وتقومى هى بخلع بنطالى لتجد زبرى امام اعينها لتشهق من المفاجاة لتقولى اية ده ياحمد كل ده زبر يابخت اللى تتجوزك وبدءت فى الحس ومص البيوض مع كلمات اشتياق وتمتع زى انا نفسى فى زبر زى دة من زمان اممممممم دة طعمة يجنن وطبعا انا كنت بدخل صوابعى فى كسها وهى بتمص زبى قولت لها كفاية تعالى ادخلة
قامت وخدتها وطلعنا على الصالون ونزلت على ركبها وتسندت على الطراببزة لارى طيز ممتلئة وبيضاء قالتلى انا عارفة انك بتحب تشوف طيزى لانها كبيرة وانا ميلت ليك عشان تنيك وتتمتع بطيزى فنفس الوقت راحت فاشخة طيزها لارى الكس المحروم وهى بتقولى بينده عليك ويادوب راس زبرى وصلت على فتحت كسها ودخلت راسة لتصرخ وتقولى خلى بالك ياحبيبى هتعور كسى قولتلها انا افدية بزبرى نوع من الهزار معاها وبداءتادخلة شوية بشوية لحد ما دخلت نصة وهى بتصرخ اوووووووووووووف احححححححح اه ه ه اممممم اخخخخخ وطلبت منى ادخل زبرى كلة فى كسها ففعلت وبات انيك بسرعة وهى تصرخ وتقولى كمان انت موتنى انا ارتعش لحد دلوقت من لحسك ونيكك 4 مرات بدات اضرب طيزها وقفش افلاكها واقوم بتدليك ظهرة واحتضنها وامس ابزازها ادلكهم وهى تصرخ كمان نيك انت جامد عايزة جوزى ييجى يشوفك ازى بتنيكنى
اه ه ه ه ه فخرجت زبرى عشان انزلهم قالتلى دخلة انا عايزة احمل منك وقد كان
وكانت يكه ليها العجب
تانى يوم جات عندنا وقالت لاختى وانا واقف مش تباركيلى قالت لها ازاى قالت دخلتى كانت امبارح وطبعا اختى ما فهمتش انها بترمى الكلام ليا
انا احمد
29
هذه القصة قد حدثت معى
بالاول هى مدام كانت متزوجة من ثلاث اشخاص وكنت انا على صداقه معها وكانت دائما ما تتحدث معى عنى مشاكلى الشخصية وكانت تسبقنى ب6
اعوام وكنت على علم بان كل ما تتجوز وتطلق بيكون سببه الجنس حيث ان ازواجها جميعا يعملون اعمالا شاقة تارة او ضعف جنسى تارة
وكانت تتحدث عن الجنس طول الوقت لحميتها وفى يوم من الايام طلبت من ان ادخل الشقى لاقوم بتغيير الانبوبة فوافقت ودخلت الشقة لاجدها تضع كولتن احمر على طربيزة السفرة وهى كانت قاصدة وهذه المرة هى المرة التالتة لها فى الزواج ويالها من حظ سىء لها حيث انها مدمنة فى الجنس ولكن لا تقوم بالمتعة مع احد وكان حظى الحلو ان اكون انا من اختارت فقمت بتغير الانبوبة وهى عينيها على زبرى المنتصب وتركتنى وغابت لثوانى وتاتى متزينة ولابسة استرتش وبادىالاسترتش اسود شفاف وكانت زوجسم ابيض متناسق وحينما وقفت امامى وانا بعاود الانبوبة لمكانها وحينما التفت اجد وسطها امام راسى وعينى بمستوى كسه لارى تقسيمة احلى واشيك كس من داخل الاسترتش وحينما نظرت الى هذا الكس المنتفخ فزوهلت فقالت اية انت لسة هتفكر فقومت بمسك طيزها وكسها فى بوقى امصة والحسة من فوق الاسترتش وهى تقول كمان ياحمد ريحنى بدل الخولات اللى انا بتجوزهم انت شكلك جامد وليك خبرة لالالالا عض بشويش اه ه ه ه ه وبعد كده قمت بخلع الاسترتش لارى هذا الكس اللى بعد كده عرفت ان جوزها اللى هى معاه اللى هو التالت متزوجها من 6 اشهر وما ناكهاش ولا مرة من يوم الدخلة لضعف الجنسى المهم
ظهر كسها امامى ليجن جنونى اكتر واقوم بالحس ومص شفراتة المتصاقلة بالحم وكلما الحس وامص تزيد هى بتاوهاتها وكلامها اووووووووووووووووووووووووووووف احح وتقومى برفع رج اليمنى لتعطينى مساحة الحس تحت كسها اكتر وبصرخات وتاوهات يجن جنونى ويشد زبى وبعدها اجلستها على طربيزة المطبخ وقومت بفتح رجليها وانغمس فى لحس كسه اللى كان باين من فتحتة وانا بلحسة انة ضيق لبعد الرجال عنة لفترة مش بقليلة وكنت اسعد بالقبولات الى السوة لاجد سوة فاقة الجمال واقوم بتخليع البضى لها لارى ابزاز مستديرة وحينما وضعت يدى عليهم صرخت وقالت حرام عليك مش قادرة سيبهم النهاردة انتى هيجتنى جامد فقولتها شوية واسيبهم فقالتلى بسرعة عشان اتمتع بزبرك
ومع المص بدات التاوهات تكون صرخات وتوسلات ان ارحمهم من الحرمان وكانت تقول مص ياحمد الحس كسىىىىىىىىىىىىىىى وتمسك راسى بايديها وتجزب راسى الى كسها وتحتضنى على ابزازه وقالت كفاية جة دورى انا ياحمد
وتقومى هى بخلع بنطالى لتجد زبرى امام اعينها لتشهق من المفاجاة لتقولى اية ده ياحمد كل ده زبر يابخت اللى تتجوزك وبدءت فى الحس ومص البيوض مع كلمات اشتياق وتمتع زى انا نفسى فى زبر زى دة من زمان اممممممم دة طعمة يجنن وطبعا انا كنت بدخل صوابعى فى كسها وهى بتمص زبى قولت لها كفاية تعالى ادخلة
قامت وخدتها وطلعنا على الصالون ونزلت على ركبها وتسندت على الطراببزة لارى طيز ممتلئة وبيضاء قالتلى انا عارفة انك بتحب تشوف طيزى لانها كبيرة وانا ميلت ليك عشان تنيك وتتمتع بطيزى فنفس الوقت راحت فاشخة طيزها لارى الكس المحروم وهى بتقولى بينده عليك ويادوب راس زبرى وصلت على فتحت كسها ودخلت راسة لتصرخ وتقولى خلى بالك ياحبيبى هتعور كسى قولتلها انا افدية بزبرى نوع من الهزار معاها وبداءتادخلة شوية بشوية لحد ما دخلت نصة وهى بتصرخ اوووووووووووووف احححححححح اه ه ه اممممم اخخخخخ وطلبت منى ادخل زبرى كلة فى كسها ففعلت وبات انيك بسرعة وهى تصرخ وتقولى كمان انت موتنى انا ارتعش لحد دلوقت من لحسك ونيكك 4 مرات بدات اضرب طيزها وقفش افلاكها واقوم بتدليك ظهرة واحتضنها وامس ابزازها ادلكهم وهى تصرخ كمان نيك انت جامد عايزة جوزى ييجى يشوفك ازى بتنيكنى
اه ه ه ه ه فخرجت زبرى عشان انزلهم قالتلى دخلة انا عايزة احمل منك وقد كان
وكانت يكه ليها العجب
تانى يوم جات عندنا وقالت لاختى وانا واقف مش تباركيلى قالت لها ازاى قالت دخلتى كانت امبارح وطبعا اختى ما فهمتش انها بترمى الكلام ليا