الكاتب الصغير
01-04-2021, 08:21 PM
الجزء الأول :
صعب جداً إنك تعترف بميولك لحد وصعب أكتب إنك تكمل مع اللي اعترفتله بس الأصعب إنك ترجع تاني زي الأول
قصتي بدأت لما كنت في الإعدادي وصحبي غاب وولد جه قعد جنبي مكانه مكنتش بتكلم معاه أو بتربطني معاه حاجة الولد مكنش وسيم بس طويل شوية أسمر أملس زي حالتي بالظبط وقتها لكني كنت وسيم وطخين شوية ووسيم أكتر المهم بدئنا نتكلم مع بعض وسط الحصص واتعرفنا أكتر ووسط الحصص حصلت حاجة استغربتها حط رجله وهو قاعد جنبي مبين رجلي وسطهم يعني مش ده اللي استغرابته اللي استغربته أنه بعد شوية بدأ يلمس بيها زبي وشال رجله بسرعة الحركة عجبتني جداً بالذات إن زبي بدأ يقف من التفكير لإني كنت بتفرج على سكس ويضرب عشرة عادي لكن مكنتش أعرف المثلية المهم أنا عجبتني الحركة وعاوزه يعملها تاني المهم فكرت أعمل زيه وبالفعل عملت كده حطيت رجلي مبين رجليه ولمست زبه بس هو قفل عليها وزقها جامد حسيت بزبه ناشف قوي فضل يبعد ويزق رجلي ويخلط في زبه وساب رجلي بعد شوية تقريباً جابهم ومتكلمناش باقي اليوم المهم قعدت فترة أتفرج على سكس وأتخيل الموقف وأضرب عشرة عليه واتفرجت على فيديوهات سكس ولاد كتير وكان نفسي أجرب بس كنت بطبعي واحد دلوقتي إنطوائي مبحبش الكلام ده حتى مش مصاحب غير 3 المهم عدى أسبوع دخلت الفصل في مرة ولقيته قاعد في تختة لوحده دخلت في التختة بدون تفكير شوية ومن غير كلام بدأ يعمل نفس الحركة ويحسس على زبي برجله بس المرة دي بعد ما شاف زبي وقف شال رجله وبدأ يدوس ب أيده عليه كأنه بيسند على التخته وده كان بيهيجني أكتر لحد ما جبتهم وبصيت على بنطلونه لقيت بتاعه واقف رفع نفسه كده وبينه كأنه بيقولي دورك عملت زيه بالضبط فضلت أدوية عليه لحد ما لقيت نقطة لبن طلعت على البنطلون طلع منديل ومسحها ومتكلمناش باقي اليوم روحت البيت الموقف مش قادر أنساه مهيجني جداً وكان نفسي أكلمه ونعمل زي الأفلام بس مقدرتش كان خلاص فاضل على الإمتحانات أسبوعين غبتهم وقعدت ألم اللي ناقشني لأنها شهادة ولازم أجيب مجموع وجبت مجموع كبير ودخلت الثانوي ومعرفته أي حاجة عن الولد ده تاني بعد كده بس ميولي ورغباتي بدأت تزيد بدأت أحب الولاد أكتب وأبصلهم بنظرة شهوة وأتخيلهم واحنا بنمارس وأنزلهم وأنا بتخيل لحد ما لقيت واحد بعتلي على صفحتي على الفيس بإميل بنت شكلك حلو قولتله شكراً وبدأنا نتكلم ونتعرف عادي لحد ما قلي إنه ولد في نفس سني في ثانوي وبيحب الولاد وعاوز نتكلم وكده رد فعلي كان غريب أنا استغربته عملتله بلوك 🙂 بس الموقف ده ربى عندي فكرة إني ممكن أتعرف على ناس من نفس ميولي من غير ما يعرفوا المهم عملت صفحة بإسم مزيف وبدأت أدخل على صفحات الشواذ وبدأت أتكلم مع ولاد اللي معظمهم بيدخل يتفرج على جسمي ويعمل بلوك واللي يطلع مش نضيف أعمله بلوك واللي يطلع كبير في السن لحد ما واحد بعتلي إنه من سني مش مشعر زيي ونضيف بس من غير صور مقابلة على طول وترددت كتير لحد اليوم اللي بعده واترددت لما كلمني في التيلفون بس لما لقيته واقف مستنيني شوفته عجبني شكله قلت هطلع معاه عجبني نكمل معجبنيش أمشي المهم إتعرفت عليه كان اسمه أحمد في تانية ثانوي زيي وقتها كان لابس شورت كان مليان شوية بس فعلاً زي ما وصف نفسه رحنا شقتي لأن بابا وماما واخواتي كانوا عند جدي والشفقة فاضية بس بالكتير ساعتين عشان ميحسوش إني طولت خدته وطلعنا الشقة يدوبك قفلت الباب لقيته لازق فيا من ورا وزبه كان ناشف جداً وواقف قوي وحسس على زبي من على الهدوم قولتله متستعجلش يا أبو حميد وحدته من إيدي على سريري وقولتله إنت موجب ولا سالب قالي أي حاجة وحسس على زبي وقالي انت جميل قوي شيلت أيده قولتله انت جربت قبل كده قال لي لا أول مرة ، أنا كمان أول مرة يتقفل عليا باب أوصى وعلى سرير مع ولد وهنعمل زي الفيديوهات حلم بيتحقق كل اللي كنت يكلمهم لو طلعوا من اللي بحبهم يقولي بس مش هننيك بعض أو يقولي أنا موجب فكنت بعمله بلوك ، المهم لقيته وقف وقلع الشورت والبوكسر ياااااه ده أكبر من زبي عجبني شكله بدأ يقرب من وشي وحطه على بوقي فهمت طبعاً أنه عاوزين أمصه بدأت أمصه لكن مكنتش بعرف أمص كويس راح شاله وقلع باقي هدومه وبقى ملط قدامي وجه عليا قلعني هدومي حتة حتة ووقفني وبدأ إنه ينيك فخادي من ورا بيدخله بين فخادي ويلمس بيه زبي من قدام كان موضوع مهيج فشخ وشوية وحضني من ورا جامد واحنا واقفين ونفسه على رقبتي من ورا وبدأ يمص حلمة ودني ورقبتي وأنا سايح ف أيده وشوية ونيمني على بطني وحط مخدة تحت وسطي وبدأ يلحس خرم طيزي ويدخل لسانه وفضل يتف في الخرم ويدخل صوباع لحد ما طيزي خدت عليه راح مدخل واحد تاني وأنا زبي صخرة تحتي من الهيجان ااااااااااااااااااه أووووووووف بتأوه زي الأفلام بالظبط ااااااااه راح شال صوباعه وحط رأس زبه على طيزي وزقها اتألمت وحسين بوجع جامد راح شاله فضلت أتلوى مكاني لحد ما الوجع راح وقعد على السرير راح نزل مص زبي بس بردو مكنش بيعرف يمص لحد ما وقف وراح منيمني تاني بس كنت خايف المرة دي قوي كنت بفكر أقوله كفاية ونمشي لكن قلت أهي مرة وخلاص نيمني وقعد يلحس طيزي وخرمي قوي ويرسل ويتفق فيها ودخل صوباعيين ويطلعهم اااااااه اااااه ااااااه اااااااه اااااه وحط زبه على خرمي من برة وبدأ يدخل رأسه دخلت بس بألم أخف طلعت قدام عشان يطلعه طلع معايا قدام ودخل نصه الوجع زاد وبدأت أصرخ بصيت أي ااااااه اااااه اااه طلعه راح طلعه فضل حاطه دقيقة برة على خرمي ودخله تاني لحد نصه وطبعه وبعدها دخله كله مرة واحدة صرخت ااااه في المخدة وفضل نايم بنقله فوقي بينهج في رقبتي وبدأ يطلعه ويدخله اااااه اااااااه اااااااااااااااه اااااه ويفعص بزازي من قدام لحد ما جبتهم على نفسي وهو فضل ينيك فيا 5 دقائق لحد ما نام فوقي جامد وبدأ يقول ااااه الإله **** ويدخله للآخر ونافورة لبن انفتحت في طيزي وبعدها قام قعد على السرير قمت قعدت جنبه وطيزي بتنقط لبنه على سريري ومال على زبي عشان يمصه مردتش يقف عشان كنت بدأت إني أتخأرت ولازم أمشي قولتله كفاية كده انهاردة واستأذني ياخد شور وافقت دخل يستحمى وطلب فوطة وهدومه اديته فوطتيي وهدومه طلع لبس كوتشينه ومشى
صعب جداً إنك تعترف بميولك لحد وصعب أكتب إنك تكمل مع اللي اعترفتله بس الأصعب إنك ترجع تاني زي الأول
قصتي بدأت لما كنت في الإعدادي وصحبي غاب وولد جه قعد جنبي مكانه مكنتش بتكلم معاه أو بتربطني معاه حاجة الولد مكنش وسيم بس طويل شوية أسمر أملس زي حالتي بالظبط وقتها لكني كنت وسيم وطخين شوية ووسيم أكتر المهم بدئنا نتكلم مع بعض وسط الحصص واتعرفنا أكتر ووسط الحصص حصلت حاجة استغربتها حط رجله وهو قاعد جنبي مبين رجلي وسطهم يعني مش ده اللي استغرابته اللي استغربته أنه بعد شوية بدأ يلمس بيها زبي وشال رجله بسرعة الحركة عجبتني جداً بالذات إن زبي بدأ يقف من التفكير لإني كنت بتفرج على سكس ويضرب عشرة عادي لكن مكنتش أعرف المثلية المهم أنا عجبتني الحركة وعاوزه يعملها تاني المهم فكرت أعمل زيه وبالفعل عملت كده حطيت رجلي مبين رجليه ولمست زبه بس هو قفل عليها وزقها جامد حسيت بزبه ناشف قوي فضل يبعد ويزق رجلي ويخلط في زبه وساب رجلي بعد شوية تقريباً جابهم ومتكلمناش باقي اليوم المهم قعدت فترة أتفرج على سكس وأتخيل الموقف وأضرب عشرة عليه واتفرجت على فيديوهات سكس ولاد كتير وكان نفسي أجرب بس كنت بطبعي واحد دلوقتي إنطوائي مبحبش الكلام ده حتى مش مصاحب غير 3 المهم عدى أسبوع دخلت الفصل في مرة ولقيته قاعد في تختة لوحده دخلت في التختة بدون تفكير شوية ومن غير كلام بدأ يعمل نفس الحركة ويحسس على زبي برجله بس المرة دي بعد ما شاف زبي وقف شال رجله وبدأ يدوس ب أيده عليه كأنه بيسند على التخته وده كان بيهيجني أكتر لحد ما جبتهم وبصيت على بنطلونه لقيت بتاعه واقف رفع نفسه كده وبينه كأنه بيقولي دورك عملت زيه بالضبط فضلت أدوية عليه لحد ما لقيت نقطة لبن طلعت على البنطلون طلع منديل ومسحها ومتكلمناش باقي اليوم روحت البيت الموقف مش قادر أنساه مهيجني جداً وكان نفسي أكلمه ونعمل زي الأفلام بس مقدرتش كان خلاص فاضل على الإمتحانات أسبوعين غبتهم وقعدت ألم اللي ناقشني لأنها شهادة ولازم أجيب مجموع وجبت مجموع كبير ودخلت الثانوي ومعرفته أي حاجة عن الولد ده تاني بعد كده بس ميولي ورغباتي بدأت تزيد بدأت أحب الولاد أكتب وأبصلهم بنظرة شهوة وأتخيلهم واحنا بنمارس وأنزلهم وأنا بتخيل لحد ما لقيت واحد بعتلي على صفحتي على الفيس بإميل بنت شكلك حلو قولتله شكراً وبدأنا نتكلم ونتعرف عادي لحد ما قلي إنه ولد في نفس سني في ثانوي وبيحب الولاد وعاوز نتكلم وكده رد فعلي كان غريب أنا استغربته عملتله بلوك 🙂 بس الموقف ده ربى عندي فكرة إني ممكن أتعرف على ناس من نفس ميولي من غير ما يعرفوا المهم عملت صفحة بإسم مزيف وبدأت أدخل على صفحات الشواذ وبدأت أتكلم مع ولاد اللي معظمهم بيدخل يتفرج على جسمي ويعمل بلوك واللي يطلع مش نضيف أعمله بلوك واللي يطلع كبير في السن لحد ما واحد بعتلي إنه من سني مش مشعر زيي ونضيف بس من غير صور مقابلة على طول وترددت كتير لحد اليوم اللي بعده واترددت لما كلمني في التيلفون بس لما لقيته واقف مستنيني شوفته عجبني شكله قلت هطلع معاه عجبني نكمل معجبنيش أمشي المهم إتعرفت عليه كان اسمه أحمد في تانية ثانوي زيي وقتها كان لابس شورت كان مليان شوية بس فعلاً زي ما وصف نفسه رحنا شقتي لأن بابا وماما واخواتي كانوا عند جدي والشفقة فاضية بس بالكتير ساعتين عشان ميحسوش إني طولت خدته وطلعنا الشقة يدوبك قفلت الباب لقيته لازق فيا من ورا وزبه كان ناشف جداً وواقف قوي وحسس على زبي من على الهدوم قولتله متستعجلش يا أبو حميد وحدته من إيدي على سريري وقولتله إنت موجب ولا سالب قالي أي حاجة وحسس على زبي وقالي انت جميل قوي شيلت أيده قولتله انت جربت قبل كده قال لي لا أول مرة ، أنا كمان أول مرة يتقفل عليا باب أوصى وعلى سرير مع ولد وهنعمل زي الفيديوهات حلم بيتحقق كل اللي كنت يكلمهم لو طلعوا من اللي بحبهم يقولي بس مش هننيك بعض أو يقولي أنا موجب فكنت بعمله بلوك ، المهم لقيته وقف وقلع الشورت والبوكسر ياااااه ده أكبر من زبي عجبني شكله بدأ يقرب من وشي وحطه على بوقي فهمت طبعاً أنه عاوزين أمصه بدأت أمصه لكن مكنتش بعرف أمص كويس راح شاله وقلع باقي هدومه وبقى ملط قدامي وجه عليا قلعني هدومي حتة حتة ووقفني وبدأ إنه ينيك فخادي من ورا بيدخله بين فخادي ويلمس بيه زبي من قدام كان موضوع مهيج فشخ وشوية وحضني من ورا جامد واحنا واقفين ونفسه على رقبتي من ورا وبدأ يمص حلمة ودني ورقبتي وأنا سايح ف أيده وشوية ونيمني على بطني وحط مخدة تحت وسطي وبدأ يلحس خرم طيزي ويدخل لسانه وفضل يتف في الخرم ويدخل صوباع لحد ما طيزي خدت عليه راح مدخل واحد تاني وأنا زبي صخرة تحتي من الهيجان ااااااااااااااااااه أووووووووف بتأوه زي الأفلام بالظبط ااااااااه راح شال صوباعه وحط رأس زبه على طيزي وزقها اتألمت وحسين بوجع جامد راح شاله فضلت أتلوى مكاني لحد ما الوجع راح وقعد على السرير راح نزل مص زبي بس بردو مكنش بيعرف يمص لحد ما وقف وراح منيمني تاني بس كنت خايف المرة دي قوي كنت بفكر أقوله كفاية ونمشي لكن قلت أهي مرة وخلاص نيمني وقعد يلحس طيزي وخرمي قوي ويرسل ويتفق فيها ودخل صوباعيين ويطلعهم اااااااه اااااه ااااااه اااااااه اااااه وحط زبه على خرمي من برة وبدأ يدخل رأسه دخلت بس بألم أخف طلعت قدام عشان يطلعه طلع معايا قدام ودخل نصه الوجع زاد وبدأت أصرخ بصيت أي ااااااه اااااه اااه طلعه راح طلعه فضل حاطه دقيقة برة على خرمي ودخله تاني لحد نصه وطبعه وبعدها دخله كله مرة واحدة صرخت ااااه في المخدة وفضل نايم بنقله فوقي بينهج في رقبتي وبدأ يطلعه ويدخله اااااه اااااااه اااااااااااااااه اااااه ويفعص بزازي من قدام لحد ما جبتهم على نفسي وهو فضل ينيك فيا 5 دقائق لحد ما نام فوقي جامد وبدأ يقول ااااه الإله **** ويدخله للآخر ونافورة لبن انفتحت في طيزي وبعدها قام قعد على السرير قمت قعدت جنبه وطيزي بتنقط لبنه على سريري ومال على زبي عشان يمصه مردتش يقف عشان كنت بدأت إني أتخأرت ولازم أمشي قولتله كفاية كده انهاردة واستأذني ياخد شور وافقت دخل يستحمى وطلب فوطة وهدومه اديته فوطتيي وهدومه طلع لبس كوتشينه ومشى