عرض كامل الموضوع : حولت حياة اخواتي البنات للمتعة
عاشق الناس
05-06-2020, 12:04 AM
انا سيد ٢٤ سنة عندي أختين تؤام عبير و منال ١٩ سنة جسمهم يلفت نظر اي حد من و هما عندهم ١٦ سنة بزاز منفوخة طياز مدورة حاجة تدوخ احنا اسره متوسطة الحال ابويا و موظف و امي مدرسه اخواتي البنات محترمين لدرجة لا توصف أو كانوا كدة طبع الترام لئلا يكون متفاهم في كل حاجة أو العكس مختلف في كل شيء لكن ودة كان طبع اخواتي الاختلاف لدرجة أن عبير كانت قريبة مني جدا و منال عكسها يعني ممكن نهزر اه و نضحك لكن مش اي حاجة. تحصلها تقولهالي علي عكس عبير حكاياتي بدأت من هنا قصص منتدي نسوانجي بعد ما سمعت عن قصة واحد تلك أخته علي الفيس حبيت اكتب علي جوجل و جاب ليا المنتدي هنا الي خلاني ابص لخواتي بطريقة غريبة و فيها متعة لكن ديما بكون حذر اني مخرجش الكبت الجنسي عليهم علشان المشاكل بقيت مدمن قرأه قصص بطريقة غريبة و علشان مطولش عليكم في الكلام كنت خلاص بدأت مش مستحمل بحك جسمي في عبير لأنها القريبة مني بحاول و انا بهزر معاها احسس علي طيزها الي تخلي اي حد مجرد ما يبص ليها يشتهي طيزها و يبقي عايز بكلها لكن موضوع الحك دة مبقاش يشبعني لحد ما شوفت قصة بتحكي أن بنت فتحت كمبيوتر اخوها وشافت أنه كان بيتفرج علي سكس و هاجت لكن طبعا كان تعليقي في سري مستحيل لو عملت انا كدة اختي تهيج الاحترام الي هما فيه يخليهم يقولوا لبابا علي طول بس مع قلة حيرتي و هيجاني الغير طبيعي الي بقي علي اخواتي و اني بقيت اشوف كل البنات وحشة علشانهم و كأن بقيت مدمن اخواتي قولت اجرب هشغل سكس علي الاب توب و هسيب اللاب يطفئ لوحده علشان لما تفتح تشوف انا كل خططي كانت علي عبير لان منال بعيده عني يعني مستحيل افكر فيها لكن المفاجأة أن الي تمسك الأب اليوم دة منال مش عبير طبعا للتوضيح انا شغلت سكس الصبح و هما في المدرسة و لما رجعوا نزلت بحجة رايح مشوار و لما رجعت حسيت ان عبير عادية مفيهاش حاجة و منال كالطبيعي في أوضاعا سألت عليها عبير قالتلي معاها اللاب توب بتاعك و في الأوضة هي قالت كدة و انا حسيت برعشة خوف و قلق مكنتش محصلتش عبير حست قالتلي مالك قولتلها لا مليش و سكتنا و بعد حوالي ساعة لقيت اختي خارجة و وشها مكشر جدا و بتقول لأختي الاب توب اهو بس خدي بالك عبير مفهمتش الكلمة و انا عملت نفسي اهبل عدي كذا يوم و الصراحة حبيت ألم نفسي و في يوم قاعدين انا و اخواتي في البيت كان يوم جمعة قولتلهم بما اننا قاعدين في البيت مع بعض كل واحد يعمل حاجة يعني منال تقوم تعمل لينا حاجة. نشربها عبير تعمل الاكل و انا اتفرج علي التلفزيون ضحكوا و فعلا شوية و مناال قامت تعمل لينا شاي قومت وراها عادي مكنش في دماغي حاجة كنت رايح اشرب و لقيت منال موطية بتجيب المعلقة الي وقعت علي الارض و قدام مني طيز عايزه الاختراق ممسكتش نفسي و روحت حكيت نفسي فيها عدلت نفسها و قامت قائلة ليا انا عارفه بلاوي عنك و ساكتة متخليش الببلاوي تزيد تلاقي رديت عليها قولتلها بلاوي الاب توب الي قعد معاكي اكتر من ساعتين في الأوضة بصت ليا و قالت يعني انت كنت عارف قولتلها اه بس مش ساعتين كتير عليكي في أول مرة سكتت ووشها احمر و قاتلي طب اخرج علشان اعمل الشاي خرجت فعلا و كنت زعلان اني قولت لأختي علي الصراحة مكنش ينفع خالص بس انا مشكلتي اني فعلا دبش بقول كلام بعد كدة اندم عليه و في نفس اليوم دة بليل منال حت صحتني الساعة ٣ الفجر اختي عبير بتنام علي سرير جمبي في نفس الأوضة لان منال حبت تقعد لوحدها بقول لمنال فيه ايه قالت ليا وطي صوتك عايزاك كنت مخضوض قولت حد تعبان أو في مصيبة الساعة ٣ خرجنا الصالة لقيتها بتقول عايزة اقولك حاجة بس امسك اعصابك مكنتش قادر مسكتها من دراعة بقولها حد مات ضحكت و قالتلي اهدا بس مش للدرجة بس انا عايز اتناك منك الكلمة نزلت علي زي السيف صدمة لا نهائية رديت عليها انتي بتقولي ايه قالتلي انت سمعت قولتلها مش هكدب عليكي انا نفسي فيكي انتي و اختك لكن دة مجرد خيال و انتي اصلا عرفتي الكلمة ديه منين حكت ليا أنها بعد ما وصلت ليا اللاب توب لما اتفرجت علي الافلام حفظت ام الموقع و بقت تشوف الافلام علي موبايلها و أنها فقط حابه تجرب معايا لو الموضوع عجبها تكمل معجبهاش محصلش حاجة سكت و قولتها موافق بس لازم يوم يكون محدش هنا و قومت مكمل كلامي قولتها بصي بكرة و انتي رائحة المدرسة في نص الطريق قولي لأختك انك تعبانة و ارجعي هيكون بابا و ماما نزلوا لأنهم بينزلوا معاكم اصلا بصت ليا و قالت دة انت محضر كل حاجة ضحكت و دخلت الأوضة و الصراحة نمت ههههه مفكرتش في الموضوع ولا حاجة بس كان لازم اعرف ازاي افتح طيزها دخلت و بدأت أقرأ و اشوف الزيوت و المراهم و كانت قصص بالنيل علي النيك الخلفي و فعلا اختي رجعت من نص الطريق و جت خبطت الباب كنت بالبوكسر بس علي الرغم من أننا في شهر ١٢ قولتلها اهم حاجة في العلاقات المضافة وانا الصراحة مش هعرف اوصف ليكي ازاي تنضفي نفسك لكن ممكن اوريكي صور كنت بطلع ليها صور طياز بتلمع و الخورم و اضح فيهم قالتلي طب انا هخش الاحمام اشطف نفسي طولت جدا في الحمام و انا كان زي مشدود شدة لدرجة أنه وجعني و لما دخلت عليا الأوضة كانت بالسنتيال و الكلوت و شوفت جسم قدامي احسن من هيفاء و هبي قربت منها و فضلت ابوس فيها و احط لساني علي لسانها و نزلت علي بزازها لحس و تفعيض و عض كانت عماله تقول اااه اااه بصوت خفيف كنت حاسس اني خلاص لازم ادخله نيمتها علي بطنها و حطيت تحتها مخدتين مش واحدة علشان طيزها تبقي مرفوعة اوي ليا و جبت زي وفضلت ادهم طيزها و الفتحة و يدوبك حطيت بتاعي اتزحلق جوه مع صرخة منها جامدة جدا مقدرتش اني ادخل رأسه و الكلام دة كنت خلاص علي اخري نمت فوقها و كتمت بوقها بأيدي و فضلت ادخل و اخرج و لما شيلت ايدي كانت عمال تقول اااااه اووف دخله اكتر انا بحبك جدا اوعي تخرجه الكلام هيجني بقيت عمال افتح طيزها اكتر بايدي و ادخل بتاعي لحد لما حسيت اني هجبهم و قومت نايم فوقها وقضيت لبني كله في طيزها لدرجة لنا قومت كانت طيزها بتنزل لبن هكمل ليكم الجزء الثاني لو لقيت تفاعل
E.Loma
05-06-2020, 08:05 AM
بص حاول تطول فالاحداث اهتم بالتفاصيل متتسرعش فالقصه عشان المواقف الجنسيه هتلاقي نفسك دماغك اشتغلت اكتر وابتديت تالف القصه علي نحو اكبر ده هيفتحلك مواضيع كتير تتكلم فيها واحداث اكتر تقدر تضم امهم او صحباتهم حد من العيله هتلاقيك عملت قصه كامله متكامله..احسنت وبدايه موفقه
عاشق الناس
05-06-2020, 12:20 PM
تمااااااام اوك
Passion for lov
05-06-2020, 11:18 PM
اسلوبك كويس بالنسبة لاول مرة تكتب ومعندكش اخطاء املائية كتير
الاحداث مقبولة الى حد ما مفيهاش مبالغة كبيرة ولكن انت متسرع شوية يعنى ادي نفسك وقت
اوصف الاحداث بتفصيل اكتر شوية يعنى مشهد النيك فى الاخر انت كتبته فى سطرين تلاتة قد يكون ده مقبول لان طبيعي اول مرة البطل ينيك هو واخته فاكيد مش هيكون فيه تفاصيل لانعدام الخبرة بس ده ميمنعش انك توصف بشكل مفصل شوية وطول فى الاجزاء ومتاخرش لانى حاسس انها هتكون قصة كويسة بس افتكر القصة بتموت لما الكاتب ياخر فى تنزيل الاجزاء وفيه قصص كتير اكتر من روعة ولكن محدش متابعها لان صاحبها بينزل جزء كل اربع سنين
Squall Leonhart
05-07-2020, 12:51 AM
القصة كويسة بس سريعة
Bobegy
05-07-2020, 12:56 AM
حلو استمر علي كدة بس طول الاحداث
عاشق الناس
05-07-2020, 09:33 AM
انا سيد ٢٤ سنة عندي أختين تؤام عبير و منال ١٩ سنة جسمهم يلفت نظر اي حد من و هما عندهم ١٦ سنة بزاز منفوخة طياز مدورة حاجة تدوخ احنا اسره متوسطة الحال ابويا و موظف و امي مدرسه اخواتي البنات محترمين لدرجة لا توصف أو كانوا كدة طبع الترام لئلا يكون متفاهم في كل حاجة أو العكس مختلف في كل شيء لكن ودة كان طبع اخواتي الاختلاف لدرجة أن عبير كانت قريبة مني جدا و منال عكسها يعني ممكن نهزر اه و نضحك لكن مش اي حاجة. تحصلها تقولهالي علي عكس عبير حكاياتي بدأت من هنا قصص منتدي نسوانجي بعد ما سمعت عن قصة واحد تلك أخته علي الفيس حبيت اكتب علي جوجل و جاب ليا المنتدي هنا الي خلاني ابص لخواتي بطريقة غريبة و فيها متعة لكن ديما بكون حذر اني مخرجش الكبت الجنسي عليهم علشان المشاكل بقيت مدمن قرأه قصص بطريقة غريبة و علشان مطولش عليكم في الكلام كنت خلاص بدأت مش مستحمل بحك جسمي في عبير لأنها القريبة مني بحاول و انا بهزر معاها احسس علي طيزها الي تخلي اي حد مجرد ما يبص ليها يشتهي طيزها و يبقي عايز بكلها لكن موضوع الحك دة مبقاش يشبعني لحد ما شوفت قصة بتحكي أن بنت فتحت كمبيوتر اخوها وشافت أنه كان بيتفرج علي سكس و هاجت لكن طبعا كان تعليقي في سري مستحيل لو عملت انا كدة اختي تهيج الاحترام الي هما فيه يخليهم يقولوا لبابا علي طول بس مع قلة حيرتي و هيجاني الغير طبيعي الي بقي علي اخواتي و اني بقيت اشوف كل البنات وحشة علشانهم و كأن بقيت مدمن اخواتي قولت اجرب هشغل سكس علي الاب توب و هسيب اللاب يطفئ لوحده علشان لما تفتح تشوف انا كل خططي كانت علي عبير لان منال بعيده عني يعني مستحيل افكر فيها لكن المفاجأة أن الي تمسك الأب اليوم دة منال مش عبير طبعا للتوضيح انا شغلت سكس الصبح و هما في المدرسة و لما رجعوا نزلت بحجة رايح مشوار و لما رجعت حسيت ان عبير عادية مفيهاش حاجة و منال كالطبيعي في أوضاعا سألت عليها عبير قالتلي معاها اللاب توب بتاعك و في الأوضة هي قالت كدة و انا حسيت برعشة خوف و قلق مكنتش محصلتش عبير حست قالتلي مالك قولتلها لا مليش و سكتنا و بعد حوالي ساعة لقيت اختي خارجة و وشها مكشر جدا و بتقول لأختي الاب توب اهو بس خدي بالك عبير مفهمتش الكلمة و انا عملت نفسي اهبل عدي كذا يوم و الصراحة حبيت ألم نفسي و في يوم قاعدين انا و اخواتي في البيت كان يوم جمعة قولتلهم بما اننا قاعدين في البيت مع بعض كل واحد يعمل حاجة يعني منال تقوم تعمل لينا حاجة. نشربها عبير تعمل الاكل و انا اتفرج علي التلفزيون ضحكوا و فعلا شوية و مناال قامت تعمل لينا شاي قومت وراها عادي مكنش في دماغي حاجة كنت رايح اشرب و لقيت منال موطية بتجيب المعلقة الي وقعت علي الارض و قدام مني طيز عايزه الاختراق ممسكتش نفسي و روحت حكيت نفسي فيها عدلت نفسها و قامت قائلة ليا انا عارفه بلاوي عنك و ساكتة متخليش الببلاوي تزيد تلاقي رديت عليها قولتلها بلاوي الاب توب الي قعد معاكي اكتر من ساعتين في الأوضة بصت ليا و قالت يعني انت كنت عارف قولتلها اه بس مش ساعتين كتير عليكي في أول مرة سكتت ووشها احمر و قاتلي طب اخرج علشان اعمل الشاي خرجت فعلا و كنت زعلان اني قولت لأختي علي الصراحة مكنش ينفع خالص بس انا مشكلتي اني فعلا دبش بقول كلام بعد كدة اندم عليه و في نفس اليوم دة بليل منال حت صحتني الساعة ٣ الفجر اختي عبير بتنام علي سرير جمبي في نفس الأوضة لان منال حبت تقعد لوحدها بقول لمنال فيه ايه قالت ليا وطي صوتك عايزاك كنت مخضوض قولت حد تعبان أو في مصيبة الساعة ٣ خرجنا الصالة لقيتها بتقول عايزة اقولك حاجة بس امسك اعصابك مكنتش قادر مسكتها من دراعة بقولها حد مات ضحكت و قالتلي اهدا بس مش للدرجة بس انا عايز اتناك منك الكلمة نزلت علي زي السيف صدمة لا نهائية رديت عليها انتي بتقولي ايه قالتلي انت سمعت قولتلها مش هكدب عليكي انا نفسي فيكي انتي و اختك لكن دة مجرد خيال و انتي اصلا عرفتي الكلمة ديه منين حكت ليا أنها بعد ما وصلت ليا اللاب توب لما اتفرجت علي الافلام حفظت ام الموقع و بقت تشوف الافلام علي موبايلها و أنها فقط حابه تجرب معايا لو الموضوع عجبها تكمل معجبهاش محصلش حاجة سكت و قولتها موافق بس لازم يوم يكون محدش هنا و قومت مكمل كلامي قولتها بصي بكرة و انتي رائحة المدرسة في نص الطريق قولي لأختك انك تعبانة و ارجعي هيكون بابا و ماما نزلوا لأنهم بينزلوا معاكم اصلا بصت ليا و قالت دة انت محضر كل حاجة ضحكت و دخلت الأوضة و الصراحة نمت ههههه مفكرتش في الموضوع ولا حاجة بس كان لازم اعرف ازاي افتح طيزها دخلت و بدأت أقرأ و اشوف الزيوت و المراهم و كانت قصص بالنيل علي النيك الخلفي و فعلا اختي رجعت من نص الطريق و جت خبطت الباب كنت بالبوكسر بس علي الرغم من أننا في شهر ١٢ قولتلها اهم حاجة في العلاقات المضافة وانا الصراحة مش هعرف اوصف ليكي ازاي تنضفي نفسك لكن ممكن اوريكي صور كنت بطلع ليها صور طياز بتلمع و الخورم و اضح فيهم قالتلي طب انا هخش الاحمام اشطف نفسي طولت جدا في الحمام و انا كان زي مشدود شدة لدرجة أنه وجعني و لما دخلت عليا الأوضة كانت بالسنتيال و الكلوت و شوفت جسم قدامي احسن من هيفاء و هبي قربت منها و فضلت ابوس فيها و احط لساني علي لسانها و نزلت علي بزازها لحس و تفعيض و عض كانت عماله تقول اااه اااه بصوت خفيف كنت حاسس اني خلاص لازم ادخله نيمتها علي بطنها و حطيت تحتها مخدتين مش واحدة علشان طيزها تبقي مرفوعة اوي ليا و جبت زي وفضلت ادهم طيزها و الفتحة و يدوبك حطيت بتاعي اتزحلق جوه مع صرخة منها جامدة جدا مقدرتش اني ادخل رأسه و الكلام دة كنت خلاص علي اخري نمت فوقها و كتمت بوقها بأيدي و فضلت ادخل و اخرج و لما شيلت ايدي كانت عمال تقول اااااه اووف دخله اكتر انا بحبك جدا اوعي تخرجه الكلام هيجني بقيت عمال افتح طيزها اكتر بايدي و ادخل بتاعي لحد لما حسيت اني هجبهم و قومت نايم فوقها وقضيت لبني كله في طيزها لدرجة لنا قومت كانت طيزها بتنزل لبن هكمل ليكم الجزء الثاني لو لقيت تفاعل
الجزء التاني
شكرا علي التفاعل علي الجزء الاول و السرعة فقط لأن مش بحب اطول في القصص
هفكركم بنفسي انا سيد و عندي أختين توؤام عبير و منال...بعد ما خلصت اول ليلة من المتعة مع منال وهي دخلت أوضاعا وانا نمت علي سريري محستش غير لما عبير جت صحتني و بتقولي الساعة ٢ الضهر اصحي كان جسمي كله مدغدغ بس عندي شعور أن نفسي اخش الأوضة علي منال انيكها تاني مش قادر اشبع منها خالص بدأت انا و منال نتعامل مع كأني بتعامل مع شرموطة يعني اضربها علي طيزها ابعبصها بس طبعا من غير ما حد ياخد باله ة علشان نيك الكسز ادمان للبنت الي بتجربه منال كانت هايجة اوي و في يوم قررنا نطلع انا وهي فوق السطح علشان انيكها السطح بتاعنا مش كبير لانه عباره عن شقة بس مليانة زباله طلعنا فوق و كانت لابسة كلوت فتلة احمر شفاف يخلي الواحد يحبهم من غير اي حاجة مجرد ما نزلت البنطلون هجمت عليها بوس و تقطيع شفايف و كان عندي هيجان فظيع هي كمان راحت من علي الاخر نزلت علي بزازها كنت بقطعهم مش بمصهم و قولتها أنس حابب الحس ليها كسها علي كان عليه شعر خفيف بس منفوخ و ووردي و هيهيج جدا نزلت علي ركبتي و بدأت الحس ليها كسها الي كان غرقان عسل و بينزل زي الشلال حاولت اكتم صوتها الب كان بدأ يطلع بسبب بحسي ليها لكنها كانت ثابتة علي كلمة و إحده .دخله بقي يا سيد هموت. دخله في طيزي انا المتناكة بتاعتك نزلتها علي ركبتها و قولتها مصي بتاعي يا أبوه مكنتش محترفه اوي بس كان وضع لذيذ جدا قومتها وخليت طيزها ليا و حشرت بتاعي فيها علي الناشف و مكنتش عارف ادخله اوي لأنها اقصر مني و احنا كنا واقفين بس اهي اي حاجة تصبر فضلت ادخله في طيزها و انا نازل تقفيش و بعبصة خفيفه علي كسها لحد ما حسيت اني هبجبهم خرجت بتاعي و جبتهم علي الارض علشان مفيش حاجة تيجي علي بنطلونها نزلنا انا و هي و لقينا عبير في وشنا و هي بتقول كنتم فين قولتلها فوق السطح قالتلي نقولتليش ليه قولتلها عادي وسكتنا و دخلت منال أوضتها و شوية و دخلت الحمام و هي شكلها متوتر عدت الايام و بقي حياتي انا و منال هي عبار عن نيك خفي خوفا من أن حد يشوفنا و في يوم بتكلم مع منال قالتلي انا مش خايفة من ماما و بابا لايشفونا لأنهم أغلبية الوقت في الشغل الخوف من عبير لازم نشوف ليها حل هي قريبة منك و انا حاسه انها بدأت تفهم انك بقيت قريب مني لسبب ما هي لسة مش فهماه قولتله طب و الحل قالتلي انا فكرت اعمل معاها سحاق تهيجق تخش علينا تنكها قولتلها و بالسهولة ديه عبير هتوافق دية ممكن تفضحك قبل ما اخش عليكم قالت لا متخفش أحيانا كنت أنا و عبير بنبوس بعض اه كنا مش فاهمين حاجة بس هي هبلة و مش هترفض وسكت و عدي اليوم لحد لما جيه الوقت الي احنا الثلاثة كنا في البيت لوحدنا و منال خدت عبير الأوضة وانا بدأت انسحب اشوف بيعملوا ايه كانوا بيتكلموا بصوت واطي من ثم بدأ الاتنين يقلعوا ملط بتاعي وقف و بدأت العب فيه وهما نازلين بوس و منال يتحط أيدها علي كس عبير و البت بدأت تسيح مقدرتش دخلت عليهم عبير اترمت علي الارض بنحاول تغطي نفسها و منال واقفة بتضحك و بتقولها قومي قومي بدأت تقومها وانا بقرب من عبير و قومت ماسك شفايفها بوسه طويلة و نزلت علي رقبتها بوس كانت عبير مش قادر تسند طولها منال خدتها علي السرير و فتحت ليا رجلها نزلت علي كسها لحس كانت هي بتنزل شلالات من كسها و انا نازل لحس ومنال بدأت تنزل تمص زبي هيجنني اكتر فضلت الحس اقوي عبير كانت عماله تحط أيدها علي رأسي و ترفع كسها اكتر ليها حسيت اني عجبهم من مص و دعك منال فعلا نزلتهم علي وشها و خدت عبير تلحس وشها من اللبن منال فضلت ماسكة زبي لحد ما وقف اكتر من الاول و قولتها افتحي طيز اختك جامد مسكت عبير الي كانت في قمة هيجانها و منال بتفتح طيزها بدأت احط صباعي في خرم طيز عبير الي كانت بتشهق مع كل لمسة لخرمها نزلت فضلت الحس في الخرم و عبير عمالة تتأوه و تشد ملايه السرير ببقها لحد جبت زبري و قمت رشقته في طيزها صوتت هههههههههههههه كانت صوتها يوصل للشارع خرجت بتاعي من الخضة قالتلي كمل أرجوك دخلت بتاعي تاني و منال. حطت أيدها علي بوقها وانا الهيجان عندي بقي اكتر و فضلت انيك كمان في طيز عبير و اضربها علي طيزها الي بتحمر بسرعة من أي ضربه و دة هيجني اكتر حسيت اني هجبهم تاني خليت منال فتحت طيزها جامد و نزلت لبني جوه حرمها و نمت جمبها علي السرير و طيزها كانت بتنزل في لبن و بعد كدة قومت دخلت الحمام و هما الاتنين بدأ. يلبسوا هدومهم
محمد حسن عفيفى
05-08-2020, 12:05 AM
goooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooood
حور محب
05-08-2020, 12:35 AM
وصفك جيد جدا فى القصه ولكن متعه جنس المحارم هي مقاومه ابطال القصه لشهاوتهم ناحيه محارمهم لان العلاقه إذا تمت بسهوله شديده وبدون مقاومه تذكر لتحولت القصه لقصه جنسيه عاديه جدا اهم شئ مقاومه الفكره لحين السقوط فى بحر الشهوه وغياب العقل تماما
تحياتي
y.ali
05-09-2020, 11:41 PM
احسنت ك بداية ليك
لكن خد بنصيحة الناس ولازم تخلى الجزء طويل وشرح الاحداث باسترسال
EL-fahd
05-10-2020, 12:05 AM
في انتظار التكملة
james10
05-10-2020, 03:29 PM
كويس كمل و يا ريت متتأخرش
lost60
05-11-2020, 12:17 AM
قصة حلوة احسنت
زي ما قالولك حاول تفصل في أحداث الجنس و كمان انتبه للاخطاء الإملائية احيانا بتحط حرف مكان حرف تاني
لأنك ممكن بتكتب من تليفون
عاشق الناس
05-11-2020, 06:54 PM
الجزء التاني
شكرا علي التفاعل علي الجزء الاول و السرعة فقط لأن مش بحب اطول في القصص
هفكركم بنفسي انا سيد و عندي أختين توؤام عبير و منال...بعد ما خلصت اول ليلة من المتعة مع منال وهي دخلت أوضاعا وانا نمت علي سريري محستش غير لما عبير جت صحتني و بتقولي الساعة ٢ الضهر اصحي كان جسمي كله مدغدغ بس عندي شعور أن نفسي اخش الأوضة علي منال انيكها تاني مش قادر اشبع منها خالص بدأت انا و منال نتعامل مع كأني بتعامل مع شرموطة يعني اضربها علي طيزها ابعبصها بس طبعا من غير ما حد ياخد باله ة علشان نيك الكسز ادمان للبنت الي بتجربه منال كانت هايجة اوي و في يوم قررنا نطلع انا وهي فوق السطح علشان انيكها السطح بتاعنا مش كبير لانه عباره عن شقة بس مليانة زباله طلعنا فوق و كانت لابسة كلوت فتلة احمر شفاف يخلي الواحد يحبهم من غير اي حاجة مجرد ما نزلت البنطلون هجمت عليها بوس و تقطيع شفايف و كان عندي هيجان فظيع هي كمان راحت من علي الاخر نزلت علي بزازها كنت بقطعهم مش بمصهم و قولتها أنس حابب الحس ليها كسها علي كان عليه شعر خفيف بس منفوخ و ووردي و هيهيج جدا نزلت علي ركبتي و بدأت الحس ليها كسها الي كان غرقان عسل و بينزل زي الشلال حاولت اكتم صوتها الب كان بدأ يطلع بسبب بحسي ليها لكنها كانت ثابتة علي كلمة و إحده .دخله بقي يا سيد هموت. دخله في طيزي انا المتناكة بتاعتك نزلتها علي ركبتها و قولتها مصي بتاعي يا أبوه مكنتش محترفه اوي بس كان وضع لذيذ جدا قومتها وخليت طيزها ليا و حشرت بتاعي فيها علي الناشف و مكنتش عارف ادخله اوي لأنها اقصر مني و احنا كنا واقفين بس اهي اي حاجة تصبر فضلت ادخله في طيزها و انا نازل تقفيش و بعبصة خفيفه علي كسها لحد ما حسيت اني هبجبهم خرجت بتاعي و جبتهم علي الارض علشان مفيش حاجة تيجي علي بنطلونها نزلنا انا و هي و لقينا عبير في وشنا و هي بتقول كنتم فين قولتلها فوق السطح قالتلي نقولتليش ليه قولتلها عادي وسكتنا و دخلت منال أوضتها و شوية و دخلت الحمام و هي شكلها متوتر عدت الايام و بقي حياتي انا و منال هي عبار عن نيك خفي خوفا من أن حد يشوفنا و في يوم بتكلم مع منال قالتلي انا مش خايفة من ماما و بابا لايشفونا لأنهم أغلبية الوقت في الشغل الخوف من عبير لازم نشوف ليها حل هي قريبة منك و انا حاسه انها بدأت تفهم انك بقيت قريب مني لسبب ما هي لسة مش فهماه قولتله طب و الحل قالتلي انا فكرت اعمل معاها سحاق تهيجق تخش علينا تنكها قولتلها و بالسهولة ديه عبير هتوافق دية ممكن تفضحك قبل ما اخش عليكم قالت لا متخفش أحيانا كنت أنا و عبير بنبوس بعض اه كنا مش فاهمين حاجة بس هي هبلة و مش هترفض وسكت و عدي اليوم لحد لما جيه الوقت الي احنا الثلاثة كنا في البيت لوحدنا و منال خدت عبير الأوضة وانا بدأت انسحب اشوف بيعملوا ايه كانوا بيتكلموا بصوت واطي من ثم بدأ الاتنين يقلعوا ملط بتاعي وقف و بدأت العب فيه وهما نازلين بوس و منال يتحط أيدها علي كس عبير و البت بدأت تسيح مقدرتش دخلت عليهم عبير اترمت علي الارض بنحاول تغطي نفسها و منال واقفة بتضحك و بتقولها قومي قومي بدأت تقومها وانا بقرب من عبير و قومت ماسك شفايفها بوسه طويلة و نزلت علي رقبتها بوس كانت عبير مش قادر تسند طولها منال خدتها علي السرير و فتحت ليا رجلها نزلت علي كسها لحس كانت هي بتنزل شلالات من كسها و انا نازل لحس ومنال بدأت تنزل تمص زبي هيجنني اكتر فضلت الحس اقوي عبير كانت عماله تحط أيدها علي رأسي و ترفع كسها اكتر ليها حسيت اني عجبهم من مص و دعك منال فعلا نزلتهم علي وشها و خدت عبير تلحس وشها من اللبن منال فضلت ماسكة زبي لحد ما وقف اكتر من الاول و قولتها افتحي طيز اختك جامد مسكت عبير الي كانت في قمة هيجانها و منال بتفتح طيزها بدأت احط صباعي في خرم طيز عبير الي كانت بتشهق مع كل لمسة لخرمها نزلت فضلت الحس في الخرم و عبير عمالة تتأوه و تشد ملايه السرير ببقها لحد جبت زبري و قمت رشقته في طيزها صوتت هههههههههههههه كانت صوتها يوصل للشارع خرجت بتاعي من الخضة قالتلي كمل أرجوك دخلت بتاعي تاني و منال. حطت أيدها علي بوقها وانا الهيجان عندي بقي اكتر و فضلت انيك كمان في طيز عبير و اضربها علي طيزها الي بتحمر بسرعة من أي ضربه و دة هيجني اكتر حسيت اني هجبهم تاني خليت منال فتحت طيزها جامد و نزلت لبني جوه حرمها و نمت جمبها علي السرير و طيزها كانت بتنزل في لبن و بعد كدة قومت دخلت الحمام و هما الاتنين بدأ. يلبسوا هدومهم
الجزء التاني
شكرا علي التفاعل علي الجزء الاول و السرعة فقط لأن مش بحب اطول في القصص
هفكركم بنفسي انا سيد و عندي أختين توؤام عبير و منال...بعد ما خلصت اول ليلة من المتعة مع منال وهي دخلت أوضاعا وانا نمت علي سريري محستش غير لما عبير جت صحتني و بتقولي الساعة ٢ الضهر اصحي كان جسمي كله مدغدغ بس عندي شعور أن نفسي اخش الأوضة علي منال انيكها تاني مش قادر اشبع منها خالص بدأت انا و منال نتعامل مع كأني بتعامل مع شرموطة يعني اضربها علي طيزها ابعبصها بس طبعا من غير ما حد ياخد باله ة علشان نيك الكسز ادمان للبنت الي بتجربه منال كانت هايجة اوي و في يوم قررنا نطلع انا وهي فوق السطح علشان انيكها السطح بتاعنا مش كبير لانه عباره عن شقة بس مليانة زباله طلعنا فوق و كانت لابسة كلوت فتلة احمر شفاف يخلي الواحد يحبهم من غير اي حاجة مجرد ما نزلت البنطلون هجمت عليها بوس و تقطيع شفايف و كان عندي هيجان فظيع هي كمان راحت من علي الاخر نزلت علي بزازها كنت بقطعهم مش بمصهم و قولتها أنس حابب الحس ليها كسها علي كان عليه شعر خفيف بس منفوخ و ووردي و هيهيج جدا نزلت علي ركبتي و بدأت الحس ليها كسها الي كان غرقان عسل و بينزل زي الشلال حاولت اكتم صوتها الب كان بدأ يطلع بسبب بحسي ليها لكنها كانت ثابتة علي كلمة و إحده .دخله بقي يا سيد هموت. دخله في طيزي انا المتناكة بتاعتك نزلتها علي ركبتها و قولتها مصي بتاعي يا
أبوه مكنتش محترفه اوي بس كان وضع لذيذ جدا قومتها وخليت طيزها ليا و حشرت بتاعي فيها علي الناشف و مكنتش عارف ادخله اوي لأنها اقصر مني و احنا كنا واقفين بس اهي اي حاجة تصبر فضلت ادخله في طيزها و انا نازل تقفيش و بعبصة خفيفه علي كسها لحد ما حسيت اني هبجبهم خرجت بتاعي و جبتهم علي الارض علشان مفيش حاجة تيجي علي بنطلونها نزلنا انا و هي و لقينا عبير في وشنا و هي بتقول كنتم فين قولتلها فوق السطح قالتلي نقولتليش ليه قولتلها عادي وسكتنا و دخلت منال أوضتها و شوية و دخلت الحمام و هي شكلها متوتر عدت الايام و بقي حياتي انا و منال هي عبار عن نيك خفي خوفا من أن حد يشوفنا و في يوم بتكلم مع منال قالتلي انا مش خايفة من ماما و بابا لايشفونا لأنهم أغلبية الوقت في الشغل الخوف من عبير لازم نشوف ليها حل هي قريبة منك و انا حاسه انها بدأت تفهم انك بقيت قريب مني لسبب ما هي لسة مش فهماه قولتله طب و الحل قالتلي انا فكرت اعمل معاها سحاق تهيجق تخش علينا تنكها قولتلها و بالسهولة ديه عبير هتوافق دية ممكن تفضحك قبل ما اخش عليكم قالت لا متخفش أحيانا كنت أنا و عبير بنبوس بعض اه كنا مش فاهمين حاجة بس هي هبلة و مش هترفض وسكت و عدي اليوم لحد لما جيه الوقت الي احنا الثلاثة كنا في البيت لوحدنا و منال خدت عبير الأوضة وانا بدأت انسحب اشوف بيعملوا ايه كانوا بيتكلموا بصوت واطي من ثم بدأ الاتنين يقلعوا ملط بتاعي وقف و بدأت العب فيه وهما نازلين بوس و منال يتحط أيدها علي كس عبير و البت بدأت تسيح مقدرتش دخلت عليهم عبير اترمت علي الارض بنحاول تغطي نفسها و منال واقفة بتضحك و بتقولها قومي قومي بدأت تقومها وانا بقرب من عبير و قومت ماسك شفايفها بوسه طويلة و نزلت علي رقبتها بوس كانت عبير مش قادر تسند طولها منال خدتها علي السرير و فتحت ليا رجلها نزلت علي كسها لحس كانت هي بتنزل شلالات من كسها و انا نازل لحس ومنال بدأت تنزل تمص زبي هيجنني اكتر فضلت الحس اقوي عبير كانت عماله تحط أيدها علي رأسي و ترفع كسها اكتر ليها حسيت اني عجبهم من مص و دعك منال فعلا نزلتهم علي وشها و خدت عبير تلحس وشها من اللبن منال فضلت ماسكة زبي لحد ما وقف اكتر من الاول و قولتها افتحي طيز اختك جامد مسكت عبير الي كانت في قمة هيجانها و منال بتفتح طيزها بدأت احط صباعي في خرم طيز عبير الي كانت بتشهق مع كل لمسة لخرمها نزلت فضلت الحس في الخرم و عبير عمالة تتأوه و تشد ملايه السرير ببقها لحد جبت زبري و قمت رشقته في طيزها صوتت هههههههههههههه كانت صوتها يوصل للشارع خرجت بتاعي من الخضة قالتلي كمل أرجوك دخلت بتاعي تاني و منال. حطت أيدها علي بوقها وانا الهيجان عندي بقي اكتر و فضلت انيك كمان في طيز عبير و اضربها علي طيزها الي بتحمر بسرعة من أي ضربه و دة هيجني اكتر حسيت اني هجبهم تاني خليت منال فتحت طيزها جامد و نزلت لبني جوه حرمها و نمت جمبها علي السرير و طيزها كانت بتنزل في لبن و بعد كدة قومت دخلت الحمام و هما الاتنين بدأ. يلبسوا هدومهم
الجزء الثالث شكرا علي التفاعل الجميل دة
تذكيرا بيا انا سيد عندي اختين توؤام عبير و منال بعد ما خلصت مع عبير و خليتهم الاتنين شراميط و حياتنا اتغيرت من الأدب و الاحترام للمتعة الجميلة فضلنا حوالي شهر كل يوم انيكهم لحد ما بدأنا تزهق مفيش تجديد و من خلال قرأه القصص علي موقع نسوانجي كنت بحب اوي قصص الدياثة عملت اميل مزيف و بدأت اخش العالم دة علي صفحات الفيس بوك و اصدقاء و غيرهم وحاجات كتير و كنت بصور اخواتي تصوير شبه خفي لان حتي لو شافوني مش هيقولوا حاجة لأن كل حاجة أصبحت مكشوفه بينا+ أنهم لسه مش عارفين اني ببعت الصور ديه لحد اصلا كل منهم ان الصور ديه عندي كنت يصورهم وانا خافي وشهم و اكلم دة و دة ينزل صورهم علي صفحة و احب اقرأ تعليقات الناس الي كانت بتهيجني لحد ما في يوم قررت اني اكون جاد شوية لازم اخد خطوة في الموضوع دة واني احقق متعتي في اني اشوف اخواتي بيتناكو من زب غريب بس كان لازم اقولهم الاول فضلت افكر ازاي اقولهم و أبدأ كلامي ازاي يعني هروح اقول ليهم انا عايز اشوفكم بتتناكوا من واحد غريب الهيبة بتاعتي هتروح فضلت افكر لحد ما قررت اني اجيب ليهم الموضوع بشكل تدريجي علي مرة واحدة وقولتلهم أن احنا يوم السبت عايزين نقعد مع بعض عايزكم في موضوع مهم و فعلا قعدنا و بدأت أسألهم و اطمن أن محدش فيهم في الفترة الي فاتت فترة الزهق من النيك حد شاف طريقه بره و الاتنين كانوا صادقين جدا و محدش يقدر يفتح عنيهم عليهم بره البيت بس حصل ليا صدمة و عبير بتقولي أن النيك في الطيز دة ادمان و انت بطلت تعمل معانا خليتنا لجأنا للخيار و العصيان لازم ترجع تاني هنا بدأت اقول ليهم علي فكرتي و أكدت ليهم أن الشخص دة هيكون غريب علشان هي مره معاه و شكرا و هيكون في شقتي الي بابا جبهالي علشان اجهزها للجواز هي فيها كنبة
صغيرة و سرير علي قدو بس تنفع شغل بابا في اسكندرية كان في مكاسب كتير خلاه يشتري لينا حاجات اكتر و الشقة دبه كانت أكبر فائدة بعد حوار طويل مع اخواتي و موافقة جماعية دخلت علي النت و لقيت واحد مكلمني قالي فحل اسمر لمحارمك اتعرفت عليه و أكدت ليه أن اخواتي محترمين و كدة حب يتأكد و حظي أنه كان اسكندراني قالي نتقابل في كافيه و معاك اخواتك و عرفهم عليا علي اساس اني صديقك كان اسمه رامي قولت لخواتي و فهمتهم أنه عارف انكم محترمين و كدة و نزلنا و قعدنا علي كفايه و رامي كان شكله قمة الاغراء طويل و لاعب چيم واضح عليه كان فحل بمعني الكلمة و كان بيهزر و يضحك طول القاعدة و قام مكلمني في ودني اني اقوم الحمام شوية و قومت و بعدها رجعت لقيته بيقول أنه هيمشي و هيبقي يكلمني تاني خلاصة القاعدة أن اخواتي معندهمش خبره يعني انا اه طولت في الحمام و طولت جدا يعني بس هو في الفترة ديه كان جريء معاهم و عرفهم اني ديوث و هما بسذاجه كبيرة قالوا إنهم عارفين رغم اني أكدت ليهم أن انا قايل ليه أنهم محترمين اول لما روحنا كان كلمني و بدأنا نتفق علي المكان و قولت ليه علي مكان الشقة بتاعتي و روحت انا و اخواتي قبله جهزتهم و وصل هو و قام قلع التشيرت مجرد ما دخل و كان سكس بكس و حاجة روشة كدة و قام مطلع برشامة و خدها و كان باين انها فياجرا أو حاجة زيها لان بتاعه وقف بعد قعدنا شوية بدأت مع عبير فضل يبوس فيها و يلحس في رقبتها قامت منال نزلت مص في بتاعه الي كان فحل بجد و طويل و هو كان عارف أنه عينيك طيزهم بس نزل لحس لعبير في كسها الي كانت في دنيا تانية و شغاله تتأوه بلبونة و تحط أيدها علي رأس رامي علشان يلحس اكتر و قام رامي عدل نفسه علي منال و بدأ يبوس فيهم و يلحس راقبتها و ينزل علي بزها عصر و لحس و بدأ يكسها زي ما يكون بيهيجهم الاول عدل منال و خلالها تاخد وضع الكلب و نفع بتاعه و قام بشوية مياه علي طيز منال و حرمها و قالي تعالي افتح طيز شرفك ياض روحت و فتحت طيز منال الفحل الي دخل نص بتاعه و منال كانت بتصوت سيبت طيزها تقفل عليه و هو بدأ يخرج و يدخل بتاعه براحة في الاول و منال في قمة الهيجان و عبير بتضرب سبعة ونص من الهيجان و الاتنين صوتهم بدأت يعلي و رامي بدأ يدخل زبره اكتر و منال تقوله أنا لبوتك و الشرموطة بتاعتك دخل اكتر و هو مش راحمها لحد ما حبهم بعد و قت طويل جابهم كلهم جوه طيزها و فضل مخليها علي وضع الكلب و قالي الحس يا خول نزلت لحس في خرم طيزها الي اللبن نازل منه و كان مغري قوي رامي بدأت يخلي عبير تمص ليه و أول لما زبه وقف نيمها علي بطنها و بدأ لحس في طيزها و حرمها و كانت منال قامت تشطف نفسها وهي مش قادره تمشي من الفشخة و رامي بدأ ينام فوق عبير بوضع اول مره عبير تجربه أنها تبقي هي الي تحت و حد فوقها كانت مش قادره تتحرك ولا كأنها مربوطة و رامي مرحمهاش فعلا و دخل زبرة مره واحد فيها و كاتم بوقها بأيده و فضل علي الوضع دة يجي 10 دقائق و عدلها وضع الكلب و كمل نيك فيها لحد ما حبهم و انا كملت شغلتي في لحس طيزها و قام لابس رامي و نزل و اخواتي شطفوا نفسهم و استنوني في جزء جديد
الحرق موت
05-12-2020, 10:11 PM
كمل انا حبيت القصه اوي
العميــد
05-14-2020, 12:57 AM
*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ تسلــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــم˜ •°*”˜
˜”*°•˜ شكــــــــــــــــــــــــرراا ˜ •°*”˜
˜”*°•˜تحيــــــاتــى˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.
عاشق الجنس31
05-14-2020, 04:17 PM
جميله جدا كمل بسرعه
عاشق الناس
05-15-2020, 11:36 AM
الجزء الثالث شكرا علي التفاعل الجميل دة
تذكيرا بيا انا سيد عندي اختين توؤام عبير و منال بعد ما خلصت مع عبير و خليتهم الاتنين شراميط و حياتنا اتغيرت من الأدب و الاحترام للمتعة الجميلة فضلنا حوالي شهر كل يوم انيكهم لحد ما بدأنا تزهق مفيش تجديد و من خلال قرأه القصص علي موقع نسوانجي كنت بحب اوي قصص الدياثة عملت اميل مزيف و بدأت اخش العالم دة علي صفحات الفيس بوك و اصدقاء و غيرهم وحاجات كتير و كنت بصور اخواتي تصوير شبه خفي لان حتي لو شافوني مش هيقولوا حاجة لأن كل حاجة أصبحت مكشوفه بينا+ أنهم لسه مش عارفين اني ببعت الصور ديه لحد اصلا كل منهم ان الصور ديه عندي كنت يصورهم وانا خافي وشهم و اكلم دة و دة ينزل صورهم علي صفحة و احب اقرأ تعليقات الناس الي كانت بتهيجني لحد ما في يوم قررت اني اكون جاد شوية لازم اخد خطوة في الموضوع دة واني احقق متعتي في اني اشوف اخواتي بيتناكو من زب غريب بس كان لازم اقولهم الاول فضلت افكر ازاي اقولهم و أبدأ كلامي ازاي يعني هروح اقول ليهم انا عايز اشوفكم بتتناكوا من واحد غريب الهيبة بتاعتي هتروح فضلت افكر لحد ما قررت اني اجيب ليهم الموضوع بشكل تدريجي علي مرة واحدة وقولتلهم أن احنا يوم السبت عايزين نقعد مع بعض عايزكم في موضوع مهم و فعلا قعدنا و بدأت أسألهم و اطمن أن محدش فيهم في الفترة الي فاتت فترة الزهق من النيك حد شاف طريقه بره و الاتنين كانوا صادقين جدا و محدش يقدر يفتح عنيهم عليهم بره البيت بس حصل ليا صدمة و عبير بتقولي أن النيك في الطيز دة ادمان و انت بطلت تعمل معانا خليتنا لجأنا للخيار و العصيان لازم ترجع تاني هنا بدأت اقول ليهم علي فكرتي و أكدت ليهم أن الشخص دة هيكون غريب علشان هي مره معاه و شكرا و هيكون في شقتي الي بابا جبهالي علشان اجهزها للجواز هي فيها كنبة
صغيرة و سرير علي قدو بس تنفع شغل بابا في اسكندرية كان في مكاسب كتير خلاه يشتري لينا حاجات اكتر و الشقة دبه كانت أكبر فائدة بعد حوار طويل مع اخواتي و موافقة جماعية دخلت علي النت و لقيت واحد مكلمني قالي فحل اسمر لمحارمك اتعرفت عليه و أكدت ليه أن اخواتي محترمين و كدة حب يتأكد و حظي أنه كان اسكندراني قالي نتقابل في كافيه و معاك اخواتك و عرفهم عليا علي اساس اني صديقك كان اسمه رامي قولت لخواتي و فهمتهم أنه عارف انكم محترمين و كدة و نزلنا و قعدنا علي كفايه و رامي كان شكله قمة الاغراء طويل و لاعب چيم واضح عليه كان فحل بمعني الكلمة و كان بيهزر و يضحك طول القاعدة و قام مكلمني في ودني اني اقوم الحمام شوية و قومت و بعدها رجعت لقيته بيقول أنه هيمشي و هيبقي يكلمني تاني خلاصة القاعدة أن اخواتي معندهمش خبره يعني انا اه طولت في الحمام و طولت جدا يعني بس هو في الفترة ديه كان جريء معاهم و عرفهم اني ديوث و هما بسذاجه كبيرة قالوا إنهم عارفين رغم اني أكدت ليهم أن انا قايل ليه أنهم محترمين اول لما روحنا كان كلمني و بدأنا نتفق علي المكان و قولت ليه علي مكان الشقة بتاعتي و روحت انا و اخواتي قبله جهزتهم و وصل هو و قام قلع التشيرت مجرد ما دخل و كان سكس بكس و حاجة روشة كدة و قام مطلع برشامة و خدها و كان باين انها فياجرا أو حاجة زيها لان بتاعه وقف بعد قعدنا شوية بدأت مع عبير فضل يبوس فيها و يلحس في رقبتها قامت منال نزلت مص في بتاعه الي كان فحل بجد و طويل و هو كان عارف أنه عينيك طيزهم بس نزل لحس لعبير في كسها الي كانت في دنيا تانية و شغاله تتأوه بلبونة و تحط أيدها علي رأس رامي علشان يلحس اكتر و قام رامي عدل نفسه علي منال و بدأ يبوس فيهم و يلحس راقبتها و ينزل علي بزها عصر و لحس و بدأ يكسها زي ما يكون بيهيجهم الاول عدل منال و خلالها تاخد وضع الكلب و نفع بتاعه و قام بشوية مياه علي طيز منال و حرمها و قالي تعالي افتح طيز شرفك ياض روحت و فتحت طيز منال الفحل الي دخل نص بتاعه و منال كانت بتصوت سيبت طيزها تقفل عليه و هو بدأ يخرج و يدخل بتاعه براحة في الاول و منال في قمة الهيجان و عبير بتضرب سبعة ونص من الهيجان و الاتنين صوتهم بدأت يعلي و رامي بدأ يدخل زبره اكتر و منال تقوله أنا لبوتك و الشرموطة بتاعتك دخل اكتر و هو مش راحمها لحد ما حبهم بعد و قت طويل جابهم كلهم جوه طيزها و فضل مخليها علي وضع الكلب و قالي الحس يا خول نزلت لحس في خرم طيزها الي اللبن نازل منه و كان مغري قوي رامي بدأت يخلي عبير تمص ليه و أول لما زبه وقف نيمها علي بطنها و بدأ لحس في طيزها و حرمها و كانت منال قامت تشطف نفسها وهي مش قادره تمشي من الفشخة و رامي بدأ ينام فوق عبير بوضع اول مره عبير تجربه أنها تبقي هي الي تحت و حد فوقها كانت مش قادره تتحرك ولا كأنها مربوطة و رامي مرحمهاش فعلا و دخل زبرة مره واحد فيها و كاتم بوقها بأيده و فضل علي الوضع دة يجي 10 دقائق و عدلها وضع الكلب و كمل نيك فيها لحد ما حبهم و انا كملت شغلتي في لحس طيزها و قام لابس رامي و نزل و اخواتي شطفوا نفسهم و استنوني في جزء جديد
الجزء الرابع...شكرا ليكم و علي التفاعل بتاعكم و اتمني المزيد من النصائح
بعد اول دياثة حقيقية ليا مع اخواتي راحت رهبة الخوف من اني اعرض اخواتي البنات للشباب علي النت و الكلام دة كله بس كان ناقص حاجة أنهم لازم يتفتحوا مش اي حد هيحب نيك الطيز اه هو ليه متعة خاصة و كبيرة جدا ميرعفهاش غير الي ناك واحدة في طيزها ولكن في نفس الوقت هيجان البت من كسها.. كان كلامي مع اخواتي خلاص بقي فري جدا كل حاجة بقت علي المكشوف كنت فرحان أنهم في البيت و بره البيت واحنا مع بعض فقط كانوا بيحبوني و شايفني راجل رغم اني بعرص عليهم و لكن برضاهم و حبهم فكان من الطبيعي اني اعرض عليهم انهم يتفتحوا و لما يكبروا يعملوا عمليه غشاء البكاره الي بقت منتشره و عادية جدا محبتش اني الح عليهم مجرد عرضت الفكرة و شكرا و كان ردهم أنهم هما موافقين بس هما الي هيفتحوا نفسهم اول مره خوفا من الوجع و عدت فترة لحد لما الاتنين قالولوي أنهم مبقوش انسات و خلاص مستعدين لأي حاجة كنت في الفترة ديه بكلم واحد اسمه خالد وكان بيطلب مني صور ليهم في البيت و كنت برفض في الاول و لما حسيت أنه جاد و مستعد يجي لخواتي لا وكمان يدفع بدأت ابعت ليه صور وهما في البيت طبعا بالاتفاق مع اخواتي ان الصور تبقي فيها اغراء يبقي هيموت و هو بيتفرج غرقان و طالع عينه من التعب و فعلا كنت عامل البوم صور ليهم تهيج العيل الصغير الي مبلغش قبل الكبير بس خالد كان شكاك فعمل ليا بلوك في الوقت دة عرفت أن مش اي حد أكلمه بس كنت هيجان ونفسي اشوف اخواتي بيتناكوا بأي طريقة فدخلت علي طول علي اي واحد و كان اسمه عبد**** من اسيوط اتكلمنا يومين ثلاثة و لما عرفت أنه فعلا من اسيوط محبتش اني أحور عليه و اقوله أن اخواتي محترمين و كدة و بدأت تخليهم يبعتوا ليه رسائل صوتيه خليته يومين و كلمني و قالي أنه هينزل اسكندرية مخصوص اخواني مع صاحبه محمد هيوصل الصبح يقضي معانا شوية ويمشي و أفقت و روحت جبته من محطة الاتوبيس و كان اخواتي في شقتي بيجهزو نفسهم عبد**** و محمد الشكل مكنش حلوين اوي يعني ولكن شكلهم فحوله الصعيد دخلنا الشقة قعدو يهزرو مع اخواتي شوية علشان القاعدة تفك و قام عبد**** قال نبدا بيك يا سيد... اتخضيت طبعا من الكلمة و قولتله لا انا مليش رد عليا وقالي جرب و مش هتبطل بعد الحاح منه و من اخواتي دخلت شطفت نفسي ومش عايز اقولكم أن عبير هي الي كانت بتشطفني لاني مكنتش عارف انضف نفسي اوي لاني مش متعود خرجت قلعت البوكسر و خدت و ضع الكلب و دهنوا ليا زيت و علي زبهم و بدأت ألمعركة نيك صعيدي عنيف في خرم طيزي الضيق مع شهقات من في الاول حاولت اعدل نفسي لكن بعد ما محمد حط زبه في بوقي بقيت شبه المربوط خازوق بيخش في طيزي داخل خارج عبد**** بدل مع محمد و انا كنت هيجان اوي و قولت لمحمد دخله بسرعه مش قادر قالي مش قولتلك يا لبوة هتتعودي دخل بتاعوا فيا مره واحدة و فضل ينيك فيا و انا مش قادر اتحرك من تحته لحد ما حبهم و انا طيزي بقت متغرقه لبن.. رموني علي الارض و بدأ يقلعوا اخواتي و يرموا كلوتاتهم عليا و عبد**** ومحمد مسكوا عبير و منال فشخوهم جدا يعني في كسهم كانوا رافضين نيك الطيز و كان كل واحد لما يحس أنه عايز يحبهم يطلع بتاعه و ينزل لبنه عليا و انا في الأرض كان عبد**** ماسك منال و مقعدها علي زبه و عمال يطلع و ينزل فيها وكان محمد فاتح رجل عبير و نايم فوقها لدرجة أن لما محمد قام من فوقها فضلت هي فاتحة رجلها مش قادره تضهم بتاع ربع ساعة معركة دامت اكتر من ٤ ساعات نيك فينا احنا الثلاثة حتي في الحمام لما دخلنا نتشطف كان محمد و عبد**** نازلين دعك بأيدهم في كس اخواتي دعك جامد كان مخليهم مش قادرين يقفوا علي رجليهم و اخواتي نزلوا مصوا ليهم لحد ما نطروا علي وشهم و كل واحد ليس هدومو ومشي و استنوني في جزء خامس
عنتيل البعبصه
05-16-2020, 08:00 PM
اسلوب جديد..انا عمالة كده مع بنت خالي
حودة12
05-18-2020, 07:48 AM
كويسة بس ناقصها تفاصيل كتير
وسام اسماعيل
05-29-2020, 08:40 AM
قصة جميلة ولكن فيها سرعة بالأحداث
sexy man51
05-30-2020, 10:21 AM
الفكرة جميله بس ركز على تفاصيل النيك اكتر من تفاصيل حياتك
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd. Translated By vBulletin®Club.com ©2002-2021