boobs man
01-23-2020, 06:13 PM
ازيكم يا نسوانجية
يمكن اول مره اكتبلكم هنا بس عايز اشارك معاكم اول تجربه جنسيه حصلتلي
( قصة حقيقية )
كنت ساكن فشقه طلبه فالمنصورة وكنا 4 كل واحد فاوضه وطبعا كل اخر اسبوع كانو بينزلو يروحو لاهاليهم ف فمره انا كنت مكسل انزل ففضلت فالشقه ورجعت من الجامعة نمت صحيت على المغرب لقيتهم كلهم مشيو قمت رايح الحمام خدت شاور وحلقت شعر زبري وبيوضي وطيزي خليتني ناعم اوي كاني عروسه فليلة دخلتها وخرجت من الحمام ورحت عالسرير وجبت خياره صغننه دخلتها جوه طيزي لاني كنت هايج اوووووي وفتحت التلفون على برنامج ايامها كان اسمه نيمبز ودخلت جروب الشواذ وبدات اتكلم لغايه اما لقيت صيدلي دخل يكلمني ولقيت مسوله زي ميولي ( تبادل ) بدأنا نتكلم وارتحتله واتفقنا نتقابل في قهوه الاول لبست ونزلت استنيته لغايه اما كجه وكلن شخص محترم جدا شرينا اتنين لمون عشان نهدي اعصابنا وبعدين خدته الشقه اللي قاعد فيها كانت في شارع الثانوية فالمنصورة ( اكيد اللي من المنصورة عارفينه ) وبعدين دخلنا الشقه وكنت مكسوف اوي الصراحه وفنفس الوقت هايج جدااا واللي فضحني زبي كان واقف وباين جدا من البنطلون قعدنا على الكنبه وبدانا نتكلن فالكوره وفالالعاب وبعد كده قالي انت مكسوف مني قلتله اه قالي مش هعمى حاجه انت مش عايزها فخدته من ايده ودخلنا الاوضه وبدانا نقلع بعض الهدوم لغايه اما بقينا عريانين خالص وفتحت اللاب اشغلنا فيلم سكس عشان نهيج وكده وهو هاج فعلا بس انا عشان اول مره زبي نام وبقى صغنن خالص فانا زعلت قالي متزعلش ونيمني عالسرير وقعد يبوس ويحضن فيا لحد اما هجت ويبعدين عملنا 69 ونمص لبعض جامد وقام منيمني وبدا يحك زبه فخرمي وحاول يدخله مستحملش قالي متزعلش وقعد يعبصني ويمصلي ونبدل كل شويه وبعدين قمنا رحنا الحمام وشغلنا السخان ناخد دش دافي سوا حضني من ضهري وفتح رجلي وحط لوشن كنت جايبه وبد يدخل راسه براحه وانا اقول اااااااه ااااااه اححححح بيحرق وهو يدخل ويخرج لحد ما اتعودت على زبه جوايا وفضل يررررزوووع وانا اتمتع من جوايا لغايع اما قرب يجيب خرجه وغسل زبه واداهوني امصه لحد اما نطر على وشي وبزازي وبعدين لفلي وقالي نيكني ارويني دخلت زبي جوه طيزه وفضلت انيييك وانيييك وهو يتلوى تحتي لحد اما قريت اجيب قلتله اجيب فين قالي هاتهم جوايا وفعلا جبتهم حواه وخلصنا الشاور وشكرته على الوقت اللطيف اللي قضيناه سوا وركبته سيرفيس
بس للاسف هو اتجوز حاليا ومعتش بيرد عليا
اتمنى تكون قصتي عجبتكم
اخوكم د احمد ...
تمت ...... :g014:
يمكن اول مره اكتبلكم هنا بس عايز اشارك معاكم اول تجربه جنسيه حصلتلي
( قصة حقيقية )
كنت ساكن فشقه طلبه فالمنصورة وكنا 4 كل واحد فاوضه وطبعا كل اخر اسبوع كانو بينزلو يروحو لاهاليهم ف فمره انا كنت مكسل انزل ففضلت فالشقه ورجعت من الجامعة نمت صحيت على المغرب لقيتهم كلهم مشيو قمت رايح الحمام خدت شاور وحلقت شعر زبري وبيوضي وطيزي خليتني ناعم اوي كاني عروسه فليلة دخلتها وخرجت من الحمام ورحت عالسرير وجبت خياره صغننه دخلتها جوه طيزي لاني كنت هايج اوووووي وفتحت التلفون على برنامج ايامها كان اسمه نيمبز ودخلت جروب الشواذ وبدات اتكلم لغايه اما لقيت صيدلي دخل يكلمني ولقيت مسوله زي ميولي ( تبادل ) بدأنا نتكلم وارتحتله واتفقنا نتقابل في قهوه الاول لبست ونزلت استنيته لغايه اما كجه وكلن شخص محترم جدا شرينا اتنين لمون عشان نهدي اعصابنا وبعدين خدته الشقه اللي قاعد فيها كانت في شارع الثانوية فالمنصورة ( اكيد اللي من المنصورة عارفينه ) وبعدين دخلنا الشقه وكنت مكسوف اوي الصراحه وفنفس الوقت هايج جدااا واللي فضحني زبي كان واقف وباين جدا من البنطلون قعدنا على الكنبه وبدانا نتكلن فالكوره وفالالعاب وبعد كده قالي انت مكسوف مني قلتله اه قالي مش هعمى حاجه انت مش عايزها فخدته من ايده ودخلنا الاوضه وبدانا نقلع بعض الهدوم لغايه اما بقينا عريانين خالص وفتحت اللاب اشغلنا فيلم سكس عشان نهيج وكده وهو هاج فعلا بس انا عشان اول مره زبي نام وبقى صغنن خالص فانا زعلت قالي متزعلش ونيمني عالسرير وقعد يبوس ويحضن فيا لحد اما هجت ويبعدين عملنا 69 ونمص لبعض جامد وقام منيمني وبدا يحك زبه فخرمي وحاول يدخله مستحملش قالي متزعلش وقعد يعبصني ويمصلي ونبدل كل شويه وبعدين قمنا رحنا الحمام وشغلنا السخان ناخد دش دافي سوا حضني من ضهري وفتح رجلي وحط لوشن كنت جايبه وبد يدخل راسه براحه وانا اقول اااااااه ااااااه اححححح بيحرق وهو يدخل ويخرج لحد ما اتعودت على زبه جوايا وفضل يررررزوووع وانا اتمتع من جوايا لغايع اما قرب يجيب خرجه وغسل زبه واداهوني امصه لحد اما نطر على وشي وبزازي وبعدين لفلي وقالي نيكني ارويني دخلت زبي جوه طيزه وفضلت انيييك وانيييك وهو يتلوى تحتي لحد اما قريت اجيب قلتله اجيب فين قالي هاتهم جوايا وفعلا جبتهم حواه وخلصنا الشاور وشكرته على الوقت اللطيف اللي قضيناه سوا وركبته سيرفيس
بس للاسف هو اتجوز حاليا ومعتش بيرد عليا
اتمنى تكون قصتي عجبتكم
اخوكم د احمد ...
تمت ...... :g014: