bas amor
12-10-2019, 12:11 PM
القصه دي قصتي
اول القصص ليا الحقيقيه الي حصلت معايه و ازاي بدات ابقي موجب
و في مواضيع جايه هاقولكم امتي بقيت تبادل و التبادل عندي بالوقت فقط و مع مين ممكن اتبادل
في البدايه هاعرفكم عليا و علي وصفي انا احمد من اسكندريه عندي 24 سنه موجب بس امور اوي بشهادة الجميع مش بكلامي
في البدايه كلمت واحد علي الواتس دخل جاب رقمي من الفيس بعد ما شاف صوري و عجبتو دخل كلمني اتعرفنا علي بعض بعتلي صورتو لاقيتو امور اوي زيي بس مكنتش اعرف ايه غرضو كنت مفكرو حابب بس نبقي اصحاب المهم
انا علشان بخب السهرات و الخروج و العزومات عزمني في يوم عندو علي العشا و نسهر شويه
روحتلو بالفعل و اول مادخلت سلم عليا و بوسنا بعض من الخد زي سلام اي اصحاب بس هو استهبل و باسني من بوقي ال يعني اتلغبط و اعتذرلي بس انا مزعلتش عادي المهم دخلنا قعدنا و اكلنا ف طلب مني نلعب شويه بلايستيشن انا وافقت و شويه وهو بيجبلنا العصير دلقوا علي هدومي و عمل زي الافلام بالظبط علي فكره و**** ده الي حصل فعلا اامهم قلعت البنطلون و قالي ادخل خدلك شور هتبات عندي للصبح لما الهدوم تنشف انا وافقت مفيش مشكله دخلت فعلا اخد شور و قلعت هدومي بس مكنش فيه جوه فوطه انشف بيها المايه من علي جسمي ف ناديت عليه قالي هجبهالك نسيت و سبت الباب مش متسكر ف جيه شتف الباب مفتوح و قعد يبص عليا و يبعبص نفسه و ده الي عرفتو لما قالي المهم دخل وانا باحط الشور علي جسمي انا اتفجعت و ببص لاقيت هو صديقي الامور لكن حاطت روج و لابس باروكه و جسمو ابيض ملبن ف قلع قدامي علشان يسخني وانا كل دخ مزهول و قرب مني و اتا مداري نفسي بايدي ف مسكو روحت قايل ااااه راح موطي مديلو بوسه كده انا كنت هاصرخ من الاحساس ده وهو بيعمل كده
فجاه نزل علي ركبو و قعد يمص زبري و يلحس الفتحه بتاعتو و يمص الراس بس لغايت ماهيجني اوي قومتو و اخدتو ف حضني و انا ايدي علي طيزو بدعكها و ببوسو من شفايفو و كان شويه يبوسني و شويه يمص لساني و يبوسني من وشي كلو روحت شايلو بقي و دخلت بيه الاوضه و مدرتش بنفسي غير و انا برضع من حلمات صدرو علشان كان كبير زي بزاز البنات و قعد يتموحن و يقول احححح ااااه و انا شغال و روحت لافو مقعدو في وضعية. dogs و دخلتو فيه وهو مميل براسو لتحت و بقيت ادخلو جامد وهو يصوت و يتاوه و فجاه وانا شغال راح طالع من خرمو روحت مدخلو قعد يتاوه تاني و قالي خرجو خرجتو قالي دخلو فهمت روحت مطلعو و رازعو اكتر من الاول راح نايم علي بطنة روحت قاعد بين رجلو و بقيت برزع وهو يصوت و ارزع وهو يثوت و فجاه قربت انزل ف اتاوهت بقوه و عنف راح قايم بسرعه و ساحب زبري و خاطو ف بوقو وانا نزلت جواه وانا بصرخ من الشهوة مش قادر زبري جوا بوقو بينزل وهو مبسوط و مبتسم و بعدين اخدتو ف حضني و نمنا لغايت الصبح اول ماقومت لاقيتو محضر الفطار ف قعدنا نفطر بقي يديني الاكل بايجو و كل ماكل لوقمه يديني بوسه و بعدين حط الاكل علي شفايفو و سابو كده لغايت ما اخدتو من شفايفو واكلتو و شيلتو و دخلنا خدنا شور و كلعنا نمت معاه و فضلنا علي كده سنه كامله لغايت مافترقنا
اول القصص ليا الحقيقيه الي حصلت معايه و ازاي بدات ابقي موجب
و في مواضيع جايه هاقولكم امتي بقيت تبادل و التبادل عندي بالوقت فقط و مع مين ممكن اتبادل
في البدايه هاعرفكم عليا و علي وصفي انا احمد من اسكندريه عندي 24 سنه موجب بس امور اوي بشهادة الجميع مش بكلامي
في البدايه كلمت واحد علي الواتس دخل جاب رقمي من الفيس بعد ما شاف صوري و عجبتو دخل كلمني اتعرفنا علي بعض بعتلي صورتو لاقيتو امور اوي زيي بس مكنتش اعرف ايه غرضو كنت مفكرو حابب بس نبقي اصحاب المهم
انا علشان بخب السهرات و الخروج و العزومات عزمني في يوم عندو علي العشا و نسهر شويه
روحتلو بالفعل و اول مادخلت سلم عليا و بوسنا بعض من الخد زي سلام اي اصحاب بس هو استهبل و باسني من بوقي ال يعني اتلغبط و اعتذرلي بس انا مزعلتش عادي المهم دخلنا قعدنا و اكلنا ف طلب مني نلعب شويه بلايستيشن انا وافقت و شويه وهو بيجبلنا العصير دلقوا علي هدومي و عمل زي الافلام بالظبط علي فكره و**** ده الي حصل فعلا اامهم قلعت البنطلون و قالي ادخل خدلك شور هتبات عندي للصبح لما الهدوم تنشف انا وافقت مفيش مشكله دخلت فعلا اخد شور و قلعت هدومي بس مكنش فيه جوه فوطه انشف بيها المايه من علي جسمي ف ناديت عليه قالي هجبهالك نسيت و سبت الباب مش متسكر ف جيه شتف الباب مفتوح و قعد يبص عليا و يبعبص نفسه و ده الي عرفتو لما قالي المهم دخل وانا باحط الشور علي جسمي انا اتفجعت و ببص لاقيت هو صديقي الامور لكن حاطت روج و لابس باروكه و جسمو ابيض ملبن ف قلع قدامي علشان يسخني وانا كل دخ مزهول و قرب مني و اتا مداري نفسي بايدي ف مسكو روحت قايل ااااه راح موطي مديلو بوسه كده انا كنت هاصرخ من الاحساس ده وهو بيعمل كده
فجاه نزل علي ركبو و قعد يمص زبري و يلحس الفتحه بتاعتو و يمص الراس بس لغايت ماهيجني اوي قومتو و اخدتو ف حضني و انا ايدي علي طيزو بدعكها و ببوسو من شفايفو و كان شويه يبوسني و شويه يمص لساني و يبوسني من وشي كلو روحت شايلو بقي و دخلت بيه الاوضه و مدرتش بنفسي غير و انا برضع من حلمات صدرو علشان كان كبير زي بزاز البنات و قعد يتموحن و يقول احححح ااااه و انا شغال و روحت لافو مقعدو في وضعية. dogs و دخلتو فيه وهو مميل براسو لتحت و بقيت ادخلو جامد وهو يصوت و يتاوه و فجاه وانا شغال راح طالع من خرمو روحت مدخلو قعد يتاوه تاني و قالي خرجو خرجتو قالي دخلو فهمت روحت مطلعو و رازعو اكتر من الاول راح نايم علي بطنة روحت قاعد بين رجلو و بقيت برزع وهو يصوت و ارزع وهو يثوت و فجاه قربت انزل ف اتاوهت بقوه و عنف راح قايم بسرعه و ساحب زبري و خاطو ف بوقو وانا نزلت جواه وانا بصرخ من الشهوة مش قادر زبري جوا بوقو بينزل وهو مبسوط و مبتسم و بعدين اخدتو ف حضني و نمنا لغايت الصبح اول ماقومت لاقيتو محضر الفطار ف قعدنا نفطر بقي يديني الاكل بايجو و كل ماكل لوقمه يديني بوسه و بعدين حط الاكل علي شفايفو و سابو كده لغايت ما اخدتو من شفايفو واكلتو و شيلتو و دخلنا خدنا شور و كلعنا نمت معاه و فضلنا علي كده سنه كامله لغايت مافترقنا