Ahmed bom
11-25-2019, 02:10 PM
انا شغال هيد كاشير في مركز العاب اون لاين كبير جدا اسمي احمد ٢٥ سنه زبي وسط ١٥ سم المهم اليوم
ده روحت الشغل كالعاده الصبح بدي الساعه ٧ بيبقى المكان فاضي خالص بيبقى في
بالكتير ٥ او ٦ أشخاص في الدورين في المكان الدور التاني ٥ حمامات كبار المهم دخلو اتنين
صحاب الصبح المكان كانو اول اتنين يدخلو منهم ولد اسمو خالد شعرو سايح وطويل
وشفايفو لونها وردي تحس انو بيعشق المص من شكلها جسمو جسم بنت ٢٠ سنه مدور
قعر كيرفي حكايه وقصه المهم اول مدخل انا كنت شاكك فيه وتعبان عليه اووووووووي
وهزرت وضحكت معاه وبقيت اسأله عن المكان وايه رأيه واللي نفسو فيه راح قعد على الاجهزه
بعد نص ساعه جالي ووقف اتكلم معايا شويه وانا عيني على شفايفو منزلتش وبتاعي واقف
في البنطلون المهم قالي ممكن اعرف مكان الحمام احنا لينا حمام مخصص غير الزباين
قولتلو ثواني هدخلك الحمام بتاع الاستف وجبت المفتاح فتحتلو الحمام ودخلتو باب الحمام
بيتفتح لجوه ففتحت الحمام ودخلت وقولتو ادخل عشان يعدي لازم يحك فيا فعلا دخل واداني
ضهرو حكي في زبري ولمس طيزو انا قشعرت من طراوتها لقيته بصلي وضحك قولتلو خلص
وقولي اقفل الباب هستناك هنا مفيس ثواني ولقيتو بيفتح بيقولي خلصت جاي بيخرج كنت واقف
قدام الباب قولتلو ايه رايك قالي في ايه قولتلو في الحمام قالي تمام حلو وبيضحك
المهم كنا قدام بعض اوي وشنا قريب راح بايسني ومسك زبري دخلنا الحمام وقفلنا الباب
في ثانيه كنت منزل البنطلون ولفيته بقا ضهره ليا فكست البنطلون بتاعه ونزلته لتحت
حطيت زبي بين فخاده اللي زهلتني بمنظرها ومفهاش وله شعرايه بداي احك فيه واقفش
وابوس رقبته فلت مني ولف نزل على ركبته يمص زبي حوالي عشر دقايق باحتراف قومته
وخليته وطي قدامي نص كده وحطيت زبي على خرم طيزه وقعدت افرك واحرك وسنه سنه
لحد معدت الراس وسنه سنه لحد مدخل زبي للآخر وبات انيك سنه سنه وهو بيان وعمال ااااه
امممممم وانا ايدي على بقه وخايف حد يسمع وفي نفس الوقت الشهوه مخلياني مش شايف
قفلت القعده ونيمته على ضهره حطيت رجله على كتفي ودخلت زبي وهاتك يانيك وغيرنا تاني وشيلته
على أيدي وزبي من تحت جواه ودب طاخ في الطيز الملبن لحد مكنت هجيبهم خد زبي قي بقه
وفضلت انزل لبنى وبلعه كله قام ظبتنا هدومنا واتصوت على الباب الدنيا تمام خرجت وهو
ورايا وخدت رقمه وهو مروح لقيت صحبه بيقولي بس **** ينور وبيغمزلي فهمت انه عرف اللي
حصل........... واستنو الجزء التاني..........مستني ردودكم
ده روحت الشغل كالعاده الصبح بدي الساعه ٧ بيبقى المكان فاضي خالص بيبقى في
بالكتير ٥ او ٦ أشخاص في الدورين في المكان الدور التاني ٥ حمامات كبار المهم دخلو اتنين
صحاب الصبح المكان كانو اول اتنين يدخلو منهم ولد اسمو خالد شعرو سايح وطويل
وشفايفو لونها وردي تحس انو بيعشق المص من شكلها جسمو جسم بنت ٢٠ سنه مدور
قعر كيرفي حكايه وقصه المهم اول مدخل انا كنت شاكك فيه وتعبان عليه اووووووووي
وهزرت وضحكت معاه وبقيت اسأله عن المكان وايه رأيه واللي نفسو فيه راح قعد على الاجهزه
بعد نص ساعه جالي ووقف اتكلم معايا شويه وانا عيني على شفايفو منزلتش وبتاعي واقف
في البنطلون المهم قالي ممكن اعرف مكان الحمام احنا لينا حمام مخصص غير الزباين
قولتلو ثواني هدخلك الحمام بتاع الاستف وجبت المفتاح فتحتلو الحمام ودخلتو باب الحمام
بيتفتح لجوه ففتحت الحمام ودخلت وقولتو ادخل عشان يعدي لازم يحك فيا فعلا دخل واداني
ضهرو حكي في زبري ولمس طيزو انا قشعرت من طراوتها لقيته بصلي وضحك قولتلو خلص
وقولي اقفل الباب هستناك هنا مفيس ثواني ولقيتو بيفتح بيقولي خلصت جاي بيخرج كنت واقف
قدام الباب قولتلو ايه رايك قالي في ايه قولتلو في الحمام قالي تمام حلو وبيضحك
المهم كنا قدام بعض اوي وشنا قريب راح بايسني ومسك زبري دخلنا الحمام وقفلنا الباب
في ثانيه كنت منزل البنطلون ولفيته بقا ضهره ليا فكست البنطلون بتاعه ونزلته لتحت
حطيت زبي بين فخاده اللي زهلتني بمنظرها ومفهاش وله شعرايه بداي احك فيه واقفش
وابوس رقبته فلت مني ولف نزل على ركبته يمص زبي حوالي عشر دقايق باحتراف قومته
وخليته وطي قدامي نص كده وحطيت زبي على خرم طيزه وقعدت افرك واحرك وسنه سنه
لحد معدت الراس وسنه سنه لحد مدخل زبي للآخر وبات انيك سنه سنه وهو بيان وعمال ااااه
امممممم وانا ايدي على بقه وخايف حد يسمع وفي نفس الوقت الشهوه مخلياني مش شايف
قفلت القعده ونيمته على ضهره حطيت رجله على كتفي ودخلت زبي وهاتك يانيك وغيرنا تاني وشيلته
على أيدي وزبي من تحت جواه ودب طاخ في الطيز الملبن لحد مكنت هجيبهم خد زبي قي بقه
وفضلت انزل لبنى وبلعه كله قام ظبتنا هدومنا واتصوت على الباب الدنيا تمام خرجت وهو
ورايا وخدت رقمه وهو مروح لقيت صحبه بيقولي بس **** ينور وبيغمزلي فهمت انه عرف اللي
حصل........... واستنو الجزء التاني..........مستني ردودكم