osama_ayman
11-25-2019, 07:02 AM
دي بدايتي في عالم المتعة الزبر اعرفكم بنفسي اسمي اسامة ساعت الاحداث دي كان عمري ١٦ سنه كنان ليا صحاب في المدرسة كتير بس اقربهم ليا كان حسين بطل القصة كنت بحب اعد جمبة و اتكلم معاه و كدا و هو كان بعد ما اتعرفت علي صحابي الجداد بيسال اسالة غريبة يمكن انا مكنتش افهم معناها ساعتها بس بعد كدا فهمتها اسالة زي انتا بتحبهم اكتر مني انتا بتحب مين اكتر انا و لا هما و كان يعد يتخانق عشان معدش جنب واحد فيهم ساعت الاحداث كان عمري ١٦ سنه زي ما قلت بس قبليها بسنه كنت عارف اني شاذ و دي حصلت من ساعت ما لقيت فيلم فيديو سكس عند ابويا كان منتشر فيديوهات السكس في الفترة دي مفيش سي دي ولا فلاشة ولا الحجات دي استغليت الفرصة و اتفرجت عليه و اهلي مش في البيت و شفت ازاي البنات تمص الازبار و الولد ينكها في كسها و طيزها و طبعا ك اي ولد طبيعي المفروض اني اتمني اكون مكان الولد لكن العكس اللي حصل كنت دائما بتخيل نفسي مكان البنت لحد ما في يوم قررت اعرف احساس البنت ايه و هو بيخش في طيزها !! بس اجرب ازاي و مفيش زبر فكرت اني اجرب الاول في اقلام الالوان التخينة دي اللي باخدها المدرسة و فعلا دخلت الحمام مره و جيت ادخلة وجعني اوي و حرقني جدا فكرت احط صابون عليه و فعلا دخل بسهولة و من ساعتها ادمنت الحكاية دي كل لما تجيلي فرصة اعمل الحكاية دي نرجع بقي ل حسين صاحبي زي ما قلتلكم كان بيقولي كلام زي بتحب مين و انا بحبك و الحجات دي بس علي الرغم اني شاذ بس ملفتش نظري الكلام ده يمكن لصغر سني او لعدم الخبره الكافية المهم حتي و انا اعرفة كنت بمارس عاده نيك نفسي بالاقلام و كدا و تطور الموضوع ل خيار في يوم كدا و احنا بنتكلم في السكس انا و هو ك اي شباب يعني 😄 انا عامل فيها شاب بقي و هو ميعرفش اني شرموطة اصلا هههههه قالي انه عرف ان بواب عمارته اسمه عم طه بينيك واحد في العماره عندهم اسمه مينا انا اتفاجئت و معرفتش اقول ايه و سكت قالي غريبة صح قلتلة فعلا قالي مره سمعتهم و عم طه بيقلي هجبهم في طيزك انا طبعا الكلمه احرجتني و وشي احمر بس عديت الموضوع عادي .كنا بنخرج في ايام كتير مع بعض في شلة كدا و مره من المرات قعد ب هزاز يقولنا بتاعي بيوجعني و مش عارف ايه و مره واحده راح فاتح السوستة و مطلعة !! اااااح انا شفتة مقدرتش كان كبير اكبر من زبري كتيير و اتخن من الاقلام اللي بحطها في طيزي من ورا انا عيني اتسمرت عليه فضلت ابحلق في الكام ثنيه اللي طلعه فيهم بصراحة انا تعبت عليه جدا مش عارف ليه و قررت لازم بقي اخلص من الاقلام و اجرب احساس البنت لما بيخش فيها،زبر بجد لما شفته في المدرسة تاني يوم قلتلة عايز اجي البيت عندك تشرحلي حاجه هو كان ساكن قريب من بيتنا و اهله يعرفوا اهلي المهم رحتلة قعدنا نذاكر شويه و بعد كدا انا تعمدت افتح كلام في السكس تاني المهم رحت قلتلة ايه مش بتتفرج علي سكس 😄 قالي لا بتفرج طبعا قلتلة ما تفرجني بس وطي عشان اهلك بره قالي ماشي كان فيلم ٢ رجالة بينيكوا بنت انا اعدت اتفرج طبعا هو مستمتع بتخيل نفسه مكان الرجالة و انا مستمتع بدوري في تخيل،نفسي مكان البنت المهم استغليت الفرصة قلتلة بس اول مره اعرف ان في اختلاف في احجام و اشكال الازبار قالي طبعا مش كل واحد زي التاني قلتلة طيب و بتاعك كبير ؟ قالي اااه قلتلة،كام سم قالي ١٨ قلتلة و شكلة اعد يوصف كدا،قلتله لا انا عايز اشوف مش فاهم من الشرح،حاجه و انا اوريك بتاعي و،نشوف الفرق المهم طلع بتاعة فعلا بعد تردد بس كان نايم من الكسوف او الخضة المهم قلتلة فين ال١٨ دول دي نص ميليي ههههه قالي لا ما،هو،كدا نايم استغليت الفرصة و قلتلة،اصحيهولك زي ما،البنت عملت في الفيلم و من قبل،ما يتكلم هجمت عليه امصة و اقلد كل حركة البنت اللي في الفيلم مع الازبار اللي بتنكها فضلت امص فيه و الحسه ممممم كان جنان طعمة اول مره اذوقة مفيش ٥ دقائق و راح جابهم في فمي انا اتقرفت طبعا مش متعود علي اللبن في فمي المهم قالي ايه ده انا اسف قلتلة علي ايه انا،اللي عايز كدا بس بجد،بتاعك تحفة انا بتاعي نملة بالنسبالك فعلا بتاعة كان كبير يجي ١٨ سم و تخين جدا،بس راسه صغيرة التخن كله في الوسط و الاخر المهم راح مدخلة و لسه هيقفل السوسته انا من الهياج بقي مش قادر خلاص قلتلة ايه هتسبني كدا قالي ازاي مش فاهم قلتلة لازم تحطه ورا زي ما، الولد عمل مع البنت المهم قالي ازاي انتا ولد ف شرحتلة،انا،طول عمري بعمل،ايه في،موضوع الاقلام،ده هو اتحمس و بتاعة وقف زي الوحش تاني انا اعدت امص فيه شويه و مكناش نعرف اوضاع اوي بس قعدت في وضع الكلب ركبي علي الارض و جسمي علي السرير و،هو جه من ورا و حاول يدخلة طيزي ديقة طبعا اعد يحاول يضغط جامد و دخل حته فعلا بس حسيت بوجع و حرقان،جامد كنت هصوت قلتله لا طلعة انا،كدا، هصوت و اهلك بره نتفضح قلتلة هات جيل حطة الاول جاب الجيل و بعد كدا غرق بتاعة و خرمي بيه و جرب يدخلة،تاني مع اول ضغطة حسيت بنصه جوايا شهقت شهقة اوووه شهقة وجع و نشوه اكن طيزي بتقلي اخيرن في دكر هيعشرني بدل الاقلام و الخيار هو بقي عجبه الوضع جدا طيز سخنة و ضيقة مفيش احلي،من كدا عشان زبره اعد ينييك فيا بسرعة و،جامد و انا خلاص عمال اكتم الصريخ و الوجع عشان اهله اللي بره و هو مش فارق معاه عمال يدق فيا ولا اجدع شنيور و انا اتاوه و اتمحن اااااه اووووه اووووف و اقله براحه براحه مش قادر،و هو ولا هنا الشهوه تملكته خلاص فضلنا علي الوضع ده و من كتر ما عمال يدق فيا بسرعة السرير بقي بيطلع صوت تزيق و كان بيخبط في الحيطة و هو شغال زي المكنه و بعد فتره لقيته بيترعش و لبنه السخن انفجر جوايا زي الحنفية ساعتها الشهوه زادت عندي ااااااح لبنه كان سخن اوي اوي ااااااح وعلي الرغم من وجع طيزي بس اخيرا حسبت احساس البنت و هي بتتناك بجد و طلع احساس جامد جدا 😊 بعد ما،جاب اخر نقطة لبن في طيزي طلع بتاعة و قالي يخربيت طيزك دي جنان كبيره و طرية،اوي رحت قايلة بمياصة كدا يعني احلي من طيز البنت اللي في الفيلم هههههه قالي بكتيير انا فرحت اوي ان حد علق علي جسمي و عجبة خصوصا اني كنت مليان و بزازي متوسطة كدا مش بزاز ولد اصلا طبعا معرفتش اخش الحمام عنده عشان انظف نفسي عشان اكيد لو اهلة شافوني في الحالة اللي،كنت فيها حتي.لو لابس هدومي،كانوا عرفوا اني كنت بتناك من ابنهم حاسس اني طيزي واسعة و رجليا مش شيلاني و مش مظبوط كدا راح جابلي منديل كتير حتطهم علي خرمي و ليست الكلوت و روحت بيتنا مش قادر امشي ولا انسي زبره 😊 روحت طبعا دخلت الحمام و قلعت و يا ريتني ما قلعت لقيت لبنه مغرق الكلوت بقعة كبيره كدا انا هجت ساعتها قلت اما ده اللي نزل امال اللي شربته طيزي كان اد ايه و ضحكت جوايا،كدا خفت احط الكلوت في الغسيل لحسن امي تشوفة و قلت لو شافته عمرها ما هتفكر انه استحلام عشان اللبن كله من عند الطيز كنت مرعوب اعمل ايه فكرت اخده الغرفة عندي و بليل ارميه في اخر الزبالة،من تحت و اخلص منه الكام ساعة بقي اللي قداهم معايا في الاوضة قعدت اشم لبنه من علي الكلوت و اثارتني الريحة و فكره اني خلاص بقالي دكر بينكني و لبنه اهو مغرق طيزي و كلوتي هجت اوي و قعدت العب في بزازي اللي كبروا السنين اللي فاتت من كتر لعبي فيهم
و قبل ما انام كدا خرجت لقيت كله نايم رحت واخد كلوتي اللي عليه لبن دكري و شميته اخر شمة و رميته في الزبالة،من تحت
تاني يوم في المدرسة قابلته و حاولنا نتصرف عادي الا من بعض الاحاديث عن ليلة امبارح 😊 و طلب مني اجيلة تاني و انا رحبت جدا طبعا او بمعني اصح طيزي اللي رحبت جامد ههههه المهم رحتلة تاني و خبط علي الباب اخته فتحتلي الباب سلمت عليها و دخلتلة الاوضة راح قايم و قفل الباب و راح حاضني اوي من ورا و،حسيت زبره واقف و خبط في طيزي انا تعمدت احك طيزي فيه بعد كدا عشان احس بنشفان زبره علي طيزي الطربة دي سابني و قالي يلا قلتلة كدا علطول ههههه قالي امال ايه قلتلة مش اي واحده شرموطة في الفيلم بيسخنوها الاول هههه قالي ماشي هسخنك يا شرموطة انا ضحكت بلبونه كدا و اثارني اوي انه شتمني قلعت هدومي في ثانيه و هو قلع كمان ااااااح بجد زبره كان وحش قدامة واقف زي الحديد انا نمت علي ظهري و هو ابتدي يلعب في بزازي نقطة ضعفي اول لما يتلمسوا الهيجان يسري في جسمي كلة و هو مش راحمهم عمال يلحسهم و انا اتاوه بصوت مكتوم عشان اخته الصغيره اللي بره متسمعش بس مش عارف ليه كان نفسي يقدمني ل اخته علي اني صاحبته مش صاحبه هههههه بجد كان عندي احساس اني صاحبتة البنت اللي بينكها المفروض اتعرف علي،اخته و نبقي ٢ بنات مع بعض هههههه فقت من الافكار دي علي ضربة من اديه علي جانب طيزي اللي باينه و قالي يلا كل ده مسخنتش قلتلة انا ولعت خلاص هههههه قالي يلا قلتلة مش امصلك قالي لا سيبك طيزك اهم حط الجيل علي بتاعة و نيمني نفس النومة و راح حاطط زبره مره واخده انا صرخط جامد قلتلة ايه يا حسين براحه قالي بس يا شرموطة اسكتي انا اثارتني الكلمه قلتلة براحة علي طيز الشرموطة و كمان عشان اختك ما تسمعش قالي وطي صوتك بقي يا لبوه عشان مجبش جزمة اختي دي احشرها في فمك عشان توطي صوتك لقيتني بقلة حاضر هو اقد يخرجة و يطلعة بسرعة و انا عمال اكتم وجعي بس مع سرعتة و بتاعة الجبار ده طلعت مني ااااه عالية شويه راح مطلع بتاعة مره واحده انا حسيت بروحي بنتسحب مني قالي و بعدين،يا لبوه انا طبعا طيزي علي اخرها و لما بهيج بكون اوسخ شرموطة قلتلة اعمل ايه طيب زبرك كبيره و بيوجعني قالي خلاص مفيش زبري قلتله لا خلاص خلاص اعمل انتا عايزه قالي و لو صوتك طلع قلتله مش عارف قالي خلاص لما تعرف هتبقي تاخده في طيزك من هياجي قلتلة خلاص هات جزمة اختك احشرها في بقي عشان اكتمه طيب بس ارجوك نكني قالي انا قلتوكدا،من الاول خرج بره و بعد دقيقة لقيته راحع بجزمة اخته اللي بتروح بيها المدرسة،اخته كانت في نفس المدرسة كانت في ٥ ابتدائي تقريبا و احنا في ثانوي راح اداني فرده و قالي يلا،حطها في فمك و احشرها كويس من غير تفكير رحت عامل اللي قالي عليه بقي المنظر كالاتي جزمة اخته في بقي و نايم علي بطني وضع الكلب و و هو راح جي حاطط بتاعة تاني و قعد ينيك بعنف و انا اتاوهرمش قادر هموت تحت زبره عمال يدق في طيزي غصب عني بعد فتره من الفشخ اللي فاشخ طيزي بزبره طلع مني صوت عالي تاني راح ضاربني علي طيزي و قالي،مسبتليش حل تاني شد الجزمة من بقي و راح مطلع الشراب منها و طلع الشراب التاني من الفرده التانيه و قالي تحط دول جوا فمك والا مفيش نيك هتفضحينا،كدا يا لبوه مسكت الشرابين بتوع اخته كان فيهم ريحت رجليها انا هجت اوي من الموضوع ده و قعدت اشم فيهم زي الكلب هو سابني شويه و عرف اني شرموطة شهواتها متعدده قالي هتفضل كدا كتير قلتلة لا قالي يا حطه حطيته و فعلا مبقاش طالهع صوت مسموع خالص قعد يدق فيا ولا اجدع شنيور ببتاعة الجباره ده و من كتر النيك و قوته طيزي المربربه دي كانت عماله تتهز و انا عمال العب في بزازي لحد ما فجأه لبنه نزل زي الحنفية جوايا اااااح علي ده شعور مش هتحس متعته الا لما تجربة مممممممم بعد ما خلص و نزل كله جوايا قالي طلع الشراب يا وسخ من فمك و تعالي مص نظف زبي طبعا انا جربت نفذت اوامره هو عرف من ساعتها اني خلاص كلب تحت زبره و شرموطة لخدمة زبره بس بعد ما خلصنا قالي انا من هنا و رايح كلب عندي فاهم قلتلة فاهم قلي طيزك دي انا اللي انكها بس قلتله حاضر قالي ماشي
سكت شويه كدا و قالي انا هسيب طيزك ترتاح شويه عشان لسه هفشخها تاني النهارده قلتله تحت امرك قالي شفتك عجبك اوي شراب و جزمة اختي و بما انك كلب هلاعبك بقي قلتلة ازاي قالي زي كل الكلاب هحدف الجزمة و انتي تروح تجبها انا عجبني فكره الذل اللي بيذلهالي و دي كانت بدايه حبي ل الجنس العنيف او السادي اللي فيه ذل نفسي اكتر من البدني المهم راح قالي تقف هنا علي اديك و رجليك قلتلة حاضر قالي يلا روح هات دي حدف جزمة اخته فعلا في اخر الغرفة رحت رايح ليه همسكها ب ايدي قالي هو الكلب عنه ايد !! قلتلة،لا قالي تجبها ب فمك يا شرموط فعلا رحت نازل بفمي جبتها و جيت و كرر الحكاية دي اكتر من مره و بعديها جاب الشراب و قالي يلا تعالي شم اعدت اشم فيه و انا مستمتع و بعد كدا لقيته وقف و قعد يمشي الشراب علي الارض ب ايهده كدا و انا عمال امشي وراه و اشمه و هو قعد يضحك و قالي ده انتي كلبه شرموطة انا ابتسمت كدا 😊 و عجبني النيك بالذل اللي كان بيعنله معايا و بعديها قالي خلاص كدا طيزك ارتاحت اكييد قلتلة و مشتاقة ليك اوي قالي تنام علي بطنك بقي المره دي و نمت فعلا و انا من غير ما يقول رحت ماسك جزمة اخته حاططها في فمي و هو ضحك قالي برافوو يا لبوه اتعلمتي اهوو اعد ينكني زي ما هو و جابهم ل تاني مره في طيزي قلتلة ايه الفكره كل مره جوه طيزي قالي انا بزرع بذره جواك قلتلة ازاي قالي هتفهم بعدين قلتله ماشي قالي البس يلا قلتله مش هخش الحمام اتشطف قالي انتا وسخ اصلا مش هتفرق معاك نظافة و انا سكت و ليست هدومي و انا ماشي قالي يلا خد الجزمة و الشراب اديهم ل اختي و قلها شكرا و ضحك و انا مش عارف اعمل ايه رحت ماسكهم و لسهوهخرج قالي تعالي هنا انتا عبيط انا بهزر هههههه قالي يلا امشي مشيت و لما روحت البيت رجعت اتقتلت نوم لحد الصبح
تاني يوم كان الجمعة مفيش مدرسة معرفتش اشوفة كلمته في التليفون و قلتلة عامل ايه و،ازيك و مستنيه يقلي تعالي زي كل مره مقالش حاجه عدي الجمعة و السبت و شفته في المدرسة الاحد و،انا هموت خلاص قلتلة ايه مش هنيجي البيت عندك قالي لا شويه كدا قلتلة ليه قالي ظروف انا طبعا اتنكدت جامد مش عارف اعمل ايه و فضلنا،كدا ل الخميس اللي بعده لقيتني من غير وعي و احنا مروحين قلتلة ابوس رجلك مش مستحمل ارجوك اجيلك البيت قالي هفكر كدا قلتلة ابوس رجلك انا بموت ضحك دا ضحكه بسسيطة و قالي تيجي علي الساعة ٧ يناسبك قلتلة اي حاجه انا تحت امرك حتي لو دلوقتي يالي لا مش دلوقتي قلت ٧ فعلا ٧ بالظبط رحتلة خبط فتحت الباب فتحلي و احنا داخلين سلمت علي ابوه و امه و اخته الصغيره و انا عمال اقول في نفسي اااه لو ابوه يعرف اني الشرموطة بتاعته و ابنه كل مره ينكني و اااه لواخته عرفت كمان اني بحط جزمتها في فمي و اخوها بيحط بتاعة الجبار في اعماق طيزي دخلت وراه و من غير ولا كلمة مجرد ما قفل الباب اترميت علي بتاعة امصه و ابوس فيه قلتلة ارحمني من قادر هموت عايزه في طيزي اوي ارحمي قالي اهدي يا لبوه ماشي هديهولك حاضر قالي بس عرفت بقي ايه هي البذره اللي زرعتها فيك ساعتها بس فهمت قصده اني خلاص بقيت مقدرش استغني عن لبنه و زبره جوه طيزي و فعلا دي حقيقة قلتلة ايه مفيش جزمة اختك النهارده و ضحكت قالي شكلك حبيت الموضوع جدا قلتلة اااه اوي ههههههه قالي لا مينفعش النهارده كلهم بره زي ما شفت و مش هينفع المهم قعد ينكني اليوم ده بس براحه عشان مطلعش صوت اصلي انا شرموطة متسترش ههههه بس كان دايما يسخني ب انه يشتمني و كمان وصلت ل الشتيمه بالام و انا مش ممانع يعمل اي حاجه بس ينكني حتي لو هينيك امي مش فارقة قعدت علي الحالة دي معاه لمده ٦ شهور و كل مره انا اللي اترجاه ينكني مش هو بجد مش قادر استغني عن زبره و كان كل فتره كدا يحكيلي علي عم طه البواب و مينا اللي بيتناك منه يقلي بقيت زي عم طه اهو بقي ليا متناك بتاعي و انا اضحك و اقلة ااااه يا بختي انا و مينا بيكم ههههه حصل بقي اللي مكنتش عامل حسابة حسين ساب البيت هو و اهلة و راح مدرسة تانيه و طبعا مش عايز اقلكم ايه اللي حصلي بعديها بس برده عرفت اتصرف و لقيت زبر ل طيزي اكملكم في الجزء التاني بقي
ده الميل بتاعي :
[email protected]
و قبل ما انام كدا خرجت لقيت كله نايم رحت واخد كلوتي اللي عليه لبن دكري و شميته اخر شمة و رميته في الزبالة،من تحت
تاني يوم في المدرسة قابلته و حاولنا نتصرف عادي الا من بعض الاحاديث عن ليلة امبارح 😊 و طلب مني اجيلة تاني و انا رحبت جدا طبعا او بمعني اصح طيزي اللي رحبت جامد ههههه المهم رحتلة تاني و خبط علي الباب اخته فتحتلي الباب سلمت عليها و دخلتلة الاوضة راح قايم و قفل الباب و راح حاضني اوي من ورا و،حسيت زبره واقف و خبط في طيزي انا تعمدت احك طيزي فيه بعد كدا عشان احس بنشفان زبره علي طيزي الطربة دي سابني و قالي يلا قلتلة كدا علطول ههههه قالي امال ايه قلتلة مش اي واحده شرموطة في الفيلم بيسخنوها الاول هههه قالي ماشي هسخنك يا شرموطة انا ضحكت بلبونه كدا و اثارني اوي انه شتمني قلعت هدومي في ثانيه و هو قلع كمان ااااااح بجد زبره كان وحش قدامة واقف زي الحديد انا نمت علي ظهري و هو ابتدي يلعب في بزازي نقطة ضعفي اول لما يتلمسوا الهيجان يسري في جسمي كلة و هو مش راحمهم عمال يلحسهم و انا اتاوه بصوت مكتوم عشان اخته الصغيره اللي بره متسمعش بس مش عارف ليه كان نفسي يقدمني ل اخته علي اني صاحبته مش صاحبه هههههه بجد كان عندي احساس اني صاحبتة البنت اللي بينكها المفروض اتعرف علي،اخته و نبقي ٢ بنات مع بعض هههههه فقت من الافكار دي علي ضربة من اديه علي جانب طيزي اللي باينه و قالي يلا كل ده مسخنتش قلتلة انا ولعت خلاص هههههه قالي يلا قلتلة مش امصلك قالي لا سيبك طيزك اهم حط الجيل علي بتاعة و نيمني نفس النومة و راح حاطط زبره مره واخده انا صرخط جامد قلتلة ايه يا حسين براحه قالي بس يا شرموطة اسكتي انا اثارتني الكلمه قلتلة براحة علي طيز الشرموطة و كمان عشان اختك ما تسمعش قالي وطي صوتك بقي يا لبوه عشان مجبش جزمة اختي دي احشرها في فمك عشان توطي صوتك لقيتني بقلة حاضر هو اقد يخرجة و يطلعة بسرعة و انا عمال اكتم وجعي بس مع سرعتة و بتاعة الجبار ده طلعت مني ااااه عالية شويه راح مطلع بتاعة مره واحده انا حسيت بروحي بنتسحب مني قالي و بعدين،يا لبوه انا طبعا طيزي علي اخرها و لما بهيج بكون اوسخ شرموطة قلتلة اعمل ايه طيب زبرك كبيره و بيوجعني قالي خلاص مفيش زبري قلتله لا خلاص خلاص اعمل انتا عايزه قالي و لو صوتك طلع قلتله مش عارف قالي خلاص لما تعرف هتبقي تاخده في طيزك من هياجي قلتلة خلاص هات جزمة اختك احشرها في بقي عشان اكتمه طيب بس ارجوك نكني قالي انا قلتوكدا،من الاول خرج بره و بعد دقيقة لقيته راحع بجزمة اخته اللي بتروح بيها المدرسة،اخته كانت في نفس المدرسة كانت في ٥ ابتدائي تقريبا و احنا في ثانوي راح اداني فرده و قالي يلا،حطها في فمك و احشرها كويس من غير تفكير رحت عامل اللي قالي عليه بقي المنظر كالاتي جزمة اخته في بقي و نايم علي بطني وضع الكلب و و هو راح جي حاطط بتاعة تاني و قعد ينيك بعنف و انا اتاوهرمش قادر هموت تحت زبره عمال يدق في طيزي غصب عني بعد فتره من الفشخ اللي فاشخ طيزي بزبره طلع مني صوت عالي تاني راح ضاربني علي طيزي و قالي،مسبتليش حل تاني شد الجزمة من بقي و راح مطلع الشراب منها و طلع الشراب التاني من الفرده التانيه و قالي تحط دول جوا فمك والا مفيش نيك هتفضحينا،كدا يا لبوه مسكت الشرابين بتوع اخته كان فيهم ريحت رجليها انا هجت اوي من الموضوع ده و قعدت اشم فيهم زي الكلب هو سابني شويه و عرف اني شرموطة شهواتها متعدده قالي هتفضل كدا كتير قلتلة لا قالي يا حطه حطيته و فعلا مبقاش طالهع صوت مسموع خالص قعد يدق فيا ولا اجدع شنيور ببتاعة الجباره ده و من كتر النيك و قوته طيزي المربربه دي كانت عماله تتهز و انا عمال العب في بزازي لحد ما فجأه لبنه نزل زي الحنفية جوايا اااااح علي ده شعور مش هتحس متعته الا لما تجربة مممممممم بعد ما خلص و نزل كله جوايا قالي طلع الشراب يا وسخ من فمك و تعالي مص نظف زبي طبعا انا جربت نفذت اوامره هو عرف من ساعتها اني خلاص كلب تحت زبره و شرموطة لخدمة زبره بس بعد ما خلصنا قالي انا من هنا و رايح كلب عندي فاهم قلتلة فاهم قلي طيزك دي انا اللي انكها بس قلتله حاضر قالي ماشي
سكت شويه كدا و قالي انا هسيب طيزك ترتاح شويه عشان لسه هفشخها تاني النهارده قلتله تحت امرك قالي شفتك عجبك اوي شراب و جزمة اختي و بما انك كلب هلاعبك بقي قلتلة ازاي قالي زي كل الكلاب هحدف الجزمة و انتي تروح تجبها انا عجبني فكره الذل اللي بيذلهالي و دي كانت بدايه حبي ل الجنس العنيف او السادي اللي فيه ذل نفسي اكتر من البدني المهم راح قالي تقف هنا علي اديك و رجليك قلتلة حاضر قالي يلا روح هات دي حدف جزمة اخته فعلا في اخر الغرفة رحت رايح ليه همسكها ب ايدي قالي هو الكلب عنه ايد !! قلتلة،لا قالي تجبها ب فمك يا شرموط فعلا رحت نازل بفمي جبتها و جيت و كرر الحكاية دي اكتر من مره و بعديها جاب الشراب و قالي يلا تعالي شم اعدت اشم فيه و انا مستمتع و بعد كدا لقيته وقف و قعد يمشي الشراب علي الارض ب ايهده كدا و انا عمال امشي وراه و اشمه و هو قعد يضحك و قالي ده انتي كلبه شرموطة انا ابتسمت كدا 😊 و عجبني النيك بالذل اللي كان بيعنله معايا و بعديها قالي خلاص كدا طيزك ارتاحت اكييد قلتلة و مشتاقة ليك اوي قالي تنام علي بطنك بقي المره دي و نمت فعلا و انا من غير ما يقول رحت ماسك جزمة اخته حاططها في فمي و هو ضحك قالي برافوو يا لبوه اتعلمتي اهوو اعد ينكني زي ما هو و جابهم ل تاني مره في طيزي قلتلة ايه الفكره كل مره جوه طيزي قالي انا بزرع بذره جواك قلتلة ازاي قالي هتفهم بعدين قلتله ماشي قالي البس يلا قلتله مش هخش الحمام اتشطف قالي انتا وسخ اصلا مش هتفرق معاك نظافة و انا سكت و ليست هدومي و انا ماشي قالي يلا خد الجزمة و الشراب اديهم ل اختي و قلها شكرا و ضحك و انا مش عارف اعمل ايه رحت ماسكهم و لسهوهخرج قالي تعالي هنا انتا عبيط انا بهزر هههههه قالي يلا امشي مشيت و لما روحت البيت رجعت اتقتلت نوم لحد الصبح
تاني يوم كان الجمعة مفيش مدرسة معرفتش اشوفة كلمته في التليفون و قلتلة عامل ايه و،ازيك و مستنيه يقلي تعالي زي كل مره مقالش حاجه عدي الجمعة و السبت و شفته في المدرسة الاحد و،انا هموت خلاص قلتلة ايه مش هنيجي البيت عندك قالي لا شويه كدا قلتلة ليه قالي ظروف انا طبعا اتنكدت جامد مش عارف اعمل ايه و فضلنا،كدا ل الخميس اللي بعده لقيتني من غير وعي و احنا مروحين قلتلة ابوس رجلك مش مستحمل ارجوك اجيلك البيت قالي هفكر كدا قلتلة ابوس رجلك انا بموت ضحك دا ضحكه بسسيطة و قالي تيجي علي الساعة ٧ يناسبك قلتلة اي حاجه انا تحت امرك حتي لو دلوقتي يالي لا مش دلوقتي قلت ٧ فعلا ٧ بالظبط رحتلة خبط فتحت الباب فتحلي و احنا داخلين سلمت علي ابوه و امه و اخته الصغيره و انا عمال اقول في نفسي اااه لو ابوه يعرف اني الشرموطة بتاعته و ابنه كل مره ينكني و اااه لواخته عرفت كمان اني بحط جزمتها في فمي و اخوها بيحط بتاعة الجبار في اعماق طيزي دخلت وراه و من غير ولا كلمة مجرد ما قفل الباب اترميت علي بتاعة امصه و ابوس فيه قلتلة ارحمني من قادر هموت عايزه في طيزي اوي ارحمي قالي اهدي يا لبوه ماشي هديهولك حاضر قالي بس عرفت بقي ايه هي البذره اللي زرعتها فيك ساعتها بس فهمت قصده اني خلاص بقيت مقدرش استغني عن لبنه و زبره جوه طيزي و فعلا دي حقيقة قلتلة ايه مفيش جزمة اختك النهارده و ضحكت قالي شكلك حبيت الموضوع جدا قلتلة اااه اوي ههههههه قالي لا مينفعش النهارده كلهم بره زي ما شفت و مش هينفع المهم قعد ينكني اليوم ده بس براحه عشان مطلعش صوت اصلي انا شرموطة متسترش ههههه بس كان دايما يسخني ب انه يشتمني و كمان وصلت ل الشتيمه بالام و انا مش ممانع يعمل اي حاجه بس ينكني حتي لو هينيك امي مش فارقة قعدت علي الحالة دي معاه لمده ٦ شهور و كل مره انا اللي اترجاه ينكني مش هو بجد مش قادر استغني عن زبره و كان كل فتره كدا يحكيلي علي عم طه البواب و مينا اللي بيتناك منه يقلي بقيت زي عم طه اهو بقي ليا متناك بتاعي و انا اضحك و اقلة ااااه يا بختي انا و مينا بيكم ههههه حصل بقي اللي مكنتش عامل حسابة حسين ساب البيت هو و اهلة و راح مدرسة تانيه و طبعا مش عايز اقلكم ايه اللي حصلي بعديها بس برده عرفت اتصرف و لقيت زبر ل طيزي اكملكم في الجزء التاني بقي
ده الميل بتاعي :
[email protected]