عطشان العسل
10-23-2019, 09:24 PM
الجزء التاني-
بعد اللي حصل امبارح مع امي، اليوم التالي محصلش اي حاجة، وانا اليوم التالت نزلت الكلية و فضلت اروح الكلية ٣ ايام وراء بعض، و في يوم الاجازة الاول انا صحيت بدري ، صحيت فتحت النت و البيت فاضي و امي نايمة، اتفرجت على ٦ افلام كاملين طول كل واحد ٣٠ او ٤٥ دقيقة مش بحب المقاطع ٧ و ٥ دقايق دي خالص.. و ده المعدل الطبيعي بتاعي ، باخد وقت ابن كلب علشان اجيبهم، ولما اجيبهم بجيب شلال و يمكن اجيبهم مرتين و تلاته بيكون مرة كل اسبوع ولكن الضرب، كل يومين لازم ضرب عشرة علشان انا بحب زبري جدا و شكله حلو جدا و ضخم و ليه اعوجاج لفوق ودي ميزة فشيخة ،بيملاء ايدي و انا بضرب عشرة و بهيج اكتر لما اضرب قدام مراية و ده اللي حصل في اليوم ده، اتعودت ان امي شرموطتي خلاص ولو شافتني بضرب عشرة هتيجي تمصهولي اصلا مش هتقول حاجة... بقيت اضرب عشرة علي الارض عادي في اوضتي و كنت يومها مشغل النور و قالع ملط و واخد راحتي جدا و امي نايمة،و بتفرج على الكومبيوتر كمان علشان الشاشة تكون اكبر و مشغل السماعات الخارجية بس على قدي علشان الجيران ميوصلهاش صوت،
و انا قاعد عمال العب في بتاعي قدام الكومبيوتر على خفيف علشان ماجيبهمش ولما احس اني هجيب اسيب بتاعي و اقعد اقرص في حلماتي علشان ماينامش و افضل هايج و انا بتفرج، في اثناء ما انا باتفرج حسيت ان امي صحيت، بس ماهتمتش عادي لو شافتني مش هتعمل حاجة... و كملت عادي .. امي صحيت و حضرت فطار لينا الاتنين و جاية تقولي تعالي افطر مكملتش الجملة و هي بتفتح الباب لقيتني قاعد بلعب في زبي و ملط و قدامي الكومبيوتر مشغل سكس و صوت الآهات تحديدا كانت ممثلة (klaree Gray) لاني بحبها جدا،.. قالتلي يابني انت مش راحم نفسك...تعالى علشان نفطر...قولتلها لسا مجبتهمش..اخلص و اجي... دخلت و قالت ياعم اساعدك انا، بكل بجاحة، مسكت زبري، و هاتك يا فرك بسرعة ...و ملحس من عليه نقطة المذي اللي نازلة منغير ما تمصه و انا عمال اصرخ هااااااح تحت اديها و رفعت وسطي و قومت ناطر كمية لفوق وصلت لفوق دماغي و نزلت على الكيبورد و الارض.. و عمال اجيب لفوق تقريبا ٥ نطرات...و ايديها اتغرقت و قالت يلا قوم ناكل الفطار..و قامت غسلت ايديها و راحت تفطر و انا لبست البوكسر بس و طلعت افطر معاها، قالتلي و احنا بناكل: مش ناوي النهاردة، قولتلها انا لسا جايب عشرة جامدة و ماليش نفس دلوقتي... قالتلي شوية كدا هيبقالك ده دوري انا بقا....قولتلها بلاش خليها بظروفها انا مش عاوز اخد سكة النيك دي انا لسا صغير اصلا ٢٢ سنة .و في كلية و عندي امتحانات، انتي خليتيني بقيت اشوف البنات شراميط قدامي و اكساسهم مفتوحة ليا و ممكن انيك اي واحدة في اي وقت، و ده غلط و ممكن انيك كذا واحدة و يجيلي الايدز!! قالت ياعم امسك نفسك و انا اكفيك عنهم كلهم،قولتلها ماهم جسم تاني خالص بصراحة و بنات ملبن و لسا لحمة طرية، انتي كبرتي خلاص يادوب فتحة كس... قالتلي بس ياكسمك هوريك النهاردة لما ارجع لشبابي هعمل ايه، اتحايلت عليها اني ما اعملش حاجة النهاردة و خليها بكرا انا لسا جايبهم قالتلي بص، انا هديك حباية زرقا تخليك تشوفني اجمل بنت و تنيكني ٥ او ٦ مرات كمان، بس مش هعودك عليها مرة كل فترة كدا.... قولتلها انا اصلا مش عاوز اكمل الموضوع ده معاكي تاني انتي بردو امي و مش عاوز اشوفك بنظرة وحشة.. قالتلي ياعرص انت بتقول ايه بعد ما نكتني بمزاجك مرة عاوز تعمل شريف و ابن خلوق..انت هتنيكني بمزاجي بعد كدا...و انا مش هتعبك و مش هأثر على مذاكرتك و الكلية...احنا نخليها اول يوم اجازة ليك و ال٣ الباقيين تذاكر و تاخد راحتك كانني مش موجودة...بس اليوم ده يبقى يوم ابن وسخة تقيل مانساهوش لآخر الاسبوع، سكت و قومت ماتكلمتش..و السكوت علامة الرضا... و رجعت دخلت اوضتي .قولت انا هجهز نفسي للمعركة.. و جبت ماكينة الحلاقة و دخلت الحمام احلق زبري بضاني و اخليهم ناعمين، و هي شافتني في الحمام بعمل كدا فهمت اني وافقت .. قالتلي خد الحباية بتاعت ابوك الخول اهي..خدها قبل ما تنيك بربع ساعة تكون اشتغلت...اخدتها و انا بحلق زبري و حطيتها في بؤي و شربتها على طول... و انا بحلق زبي حسيت اني سخنت و زبي و انا ماسكة وقف جامد زي الحديد منغير ما ادعكة...و جسمي مكهرب و عاوز اعمل مجهود جامد علشان اهداء... قومت قاعد على البانيو من برا و فارك زبري و مغمض عيني على افلام السكس اللي شوفتها الصبح و ضارب عشرة مجبتش كتير زي الصبح بس ارتاحت شوية و هديت، بس جبتهم متأخر عن العادي لدرجة اني ساعدت نفسي و بقيت العب في خرم طيزي بالايد التانية علشان اهيج اكتر و اجيبهم اسرع... طلعت لقيت امي بتعمل حلاوة في الاوضة و برفانات و كريمات تلميع جسم و دهانات نعومة و مكياج خفيف.. و قعدت في اوضتي مستنيها و زبي سخن تاني بسبب الحباية ديه و وقف جامد.لوحدة..و انا قلعت ملط و نايم ع السرير و الزب عمودي عليا واقف لوحدة..لقيتها دخلت فجأة بقميص نوم اسود و شفاف منغير سنتيان...و الكلوت بتاعه فتلة..جسمها ازداد حلاوة، و قولتلها تعالي هنا اقعدي على رجلي .. و هي بتقعد مسكت الكلوت الفاتلة شديته ظهر الكس واضح و نضيف و بيلمع رغم انه اسود بس اشتهيته جدا... و قعدتها على رجلي و نشنت زبي في كسها مباشرة... قالت اااااححح يامحمد انت مستعجل.قولتلها انا اخدت الحباية من بدري و مش قادر..قالت طب نام و اريحك مبدأيا،و مخرجتش زبي من كسها، و فضلت تطلع و تنزل عليه و تصوت هاااااح ..زبك حديد يابن الوسخة .. حديييييد، و انا اضربها على جسمها كله و اقولها اسرع يا وسخة .اسرع . اااااه . هاااااح.. و هي طالعة نازلة و انا لسا مش عارف اجيبهم انا عمال اتحرق من جوايا و خرجت مذي كتير فششخ بس مافيش مني عاوز يجيي... قالتلي شكله هيبقى نهار عنب...و قامت بعد ما صرخت صرخة النشوة و ضربتني على بضاني و قالت يلا قوم الحس جسمي نضفتهولك و دوق طعمه يامعلم... قومت قلعتها القميص و الكلوت و نيمتها ع السرير و هاتك يا فعص و تقفيش و رضاعة في بزها....و هي هيجانة تحتي و عمالة تءن و تقولي حلو اوي يا محمد حلو اوي،...ماتسيبهوش.قطع حلماتي.قطعها... و ايديها راحت لكسها على طول.قومت شيلت اديها و حطيت ايدي انا و بقيت شغال ع البز الشمال و الايد التانية تبعبص كسها و تلعب في زنبورها و هي عمالة يا محمد يا محمد يا محمد هجيبهم يا محمااااااد، ااااااه .ااااااه، و رفعت وسطها و طرطشت squirt من اللي بحبها ع السرير ، و غرقت ايدي و اخدت ايدي قعدت تلحسها ... و قومت ماسك زبي اللي اتضخم بشكل ابن كلب بقى ٢٢ سم و عرض ٤ سم ، و فارك كسها براسه قالتلي لااااا، الحس الاول ياروح امك، و شيلت زبي و قومت نازل مسحت الماية من على فخادها بلساني و قومت مباشرة مسكت زمبورها باسناني ...صرخت و زقت راسي بعيد..و ارتخت اكتر و قالت انت عاوز تموتني .. كهربا جامدة كهربت جسمي يا ابن الكلب...قولتلها و هو المطلوب...و رجعت اكمل و ادخل صباعي في كسها و سناني و لساني شغالين على الزنبور ..لغاية ما قعدت تصوت و تقول هموووووت هاااااااح هاااااااح..يخربيت ابوك يا محمد ااااااااه و قامت جابتهم على وشي تاني... قومت نيمتها على بطنها و قولتلها لسا احسس و العب في طيزك بقا...قالت ايوة كدا انت بتفهم اهو، و فتحت رجلها و قومت راشق زبي جامد في كسها من ورا و هي نايمة على بطنها، صوتت و قالت متخرجوش...كمل كمل..نييييييك..زبك كبر اوي كدا ليييييه، نيييييك..و قومت قعدت انيك و بطني تخبط في طيزها و تترج و انا اضربها على طيزها كل فترة زي ما بشوف في الافلام لانها بتهيج الست اكتر و بيحبواها جدا... و هي عمالة تصوت تحتي . نييييييك نيييييك ااااااه .اااااه، و انا هوووح هااااح هووووح هااااح، هجيبهم يا وسخة هجيبهم...ردت هاتهم جوااااااااااه.. قومت كابب لبني كله جوا..و لما طلع قعد كسها ينزل على السرير ... قومت واخد من اللي نازل ده و حطيت صوابعي في بؤها و هي تمص صوابعي و تبلع اللبن....نمت جنبها اريح ...قامت و قعدت تلعب في بتاعي علشان يقف تاني و قولتلها ماتيجي 69 هاتي كسك على وشي و انا نايم و خدي زبي في بؤك... قالت ماشي حلوة دي.. لقيت كوم لحم نايم عليا، بس انا مبسوط .... و كسها على مناخيري قعدت اطلع و انزل بمناخيري و لساني على كسها من فوق لتحت و هي سابت زبي و ركزت مع اللحس ده و قعدت تصوت يا ابن الوسخة دا انت استاااااذ.. استااااااذ ... الحس لغاية ما اجيبهم .الحس و قطع كسي و النبي يامحمد هموت في ايديك ماتسيبنيش غير لما اجيبهم بطني هتفرقع و نفسي اجيبهم و**** يا محمد..... ااااااه ااااااه ااااه يلاهواااااي يامحمااااااد.. انا هيجانة اووووي هيجانة و بطني مليانة ماية و عاوزة اجيبهم .... قومت شغال بصوابعي على الg-spot لاني فاهم جدا في الجنس و بتفرج كتير فشخ على فيديوهات...و دي هتخلي اجدع بنت تدوب في ايدك زي الملبن ... دابت و صوتها علي اكتر و قالت خلاااااااص هموووووت و فجاة لقيت شلااال بينزل عليا دفعات ورا بعض.... و جسمي و وشي اتغرقوا...و هي عمالة تصوت يابن الوسخاااااه اااااه، و نامت عليا محستش بنفسها... و انا زبي شد و انتصب تاني. .. قالتلي هخليك تجيب باللحس. قولتلها ياريت blowjob بعشقة..بس ماتنسيش تلحسي البضان و خرم الطيز علشان دول اوسخ من اللحس للزب نفسه.. قالت من عنيا...
و مسكت زبي و حطته في بؤها و انا هاتك يا نحنحة ..هااااح حوووووح. هااااح و صوت المصمصة بيهيج اكتر وتطلع من بؤها و تصرب بيه بسرعة بسرعة ... و انا اصرخ تقوم حطاه في بؤها تاني ... و طلعته و نزلت بلسانها على بضاني.. قومت انا معلي صوتي يا شرموطاااااااه .حاااااااح، و لحست بضاني بلسانها و عضتها باسنانها كذا مرة فشختني بالحركات دي...و مسكت زبي ضربت بيه بسرعه و انا على وشك اني اجيبهم قولتلها هجيب في بؤك .قالت ماشي..و قعدت تمص و تمص و انا قولت هجييييب حطته في بؤها و مخرجتوش و لغاية ظورها و انا قومت ناطر جامد و عمال ارفع جسمي من ع السرير و اهبده تاني من وجع خروج المني و كمية كبيرة خارجة من بؤها و اللي نزل في ظورها...و لما خلصت قعدت تلحس الباقي من على بطني و بضاني .. قولتلها كفاية.كدا... قالت ماشي و ضربتها قلم ابن كلب على وشها قولتلها ياشرموطة.انتي ممتعة اوي...ضحكت و قالت ولسا يا قلب امك.... و خرجت هي و استحمت و انا نمت عريان من التعب و هي جات شافت كدا قفلت النور و باب الاوضة علشان لما ابويا يجي من الشغل بعد شوية مايشوفش حاجة و تقوله سهران و نايم لغاية دلوقتي.. و صحيت على ٧ بليل لبست و خرجت استحميت و لقيت غداء اكلت و رجعت انام تاني ..
انتظر جزء الثالث
بعد اللي حصل امبارح مع امي، اليوم التالي محصلش اي حاجة، وانا اليوم التالت نزلت الكلية و فضلت اروح الكلية ٣ ايام وراء بعض، و في يوم الاجازة الاول انا صحيت بدري ، صحيت فتحت النت و البيت فاضي و امي نايمة، اتفرجت على ٦ افلام كاملين طول كل واحد ٣٠ او ٤٥ دقيقة مش بحب المقاطع ٧ و ٥ دقايق دي خالص.. و ده المعدل الطبيعي بتاعي ، باخد وقت ابن كلب علشان اجيبهم، ولما اجيبهم بجيب شلال و يمكن اجيبهم مرتين و تلاته بيكون مرة كل اسبوع ولكن الضرب، كل يومين لازم ضرب عشرة علشان انا بحب زبري جدا و شكله حلو جدا و ضخم و ليه اعوجاج لفوق ودي ميزة فشيخة ،بيملاء ايدي و انا بضرب عشرة و بهيج اكتر لما اضرب قدام مراية و ده اللي حصل في اليوم ده، اتعودت ان امي شرموطتي خلاص ولو شافتني بضرب عشرة هتيجي تمصهولي اصلا مش هتقول حاجة... بقيت اضرب عشرة علي الارض عادي في اوضتي و كنت يومها مشغل النور و قالع ملط و واخد راحتي جدا و امي نايمة،و بتفرج على الكومبيوتر كمان علشان الشاشة تكون اكبر و مشغل السماعات الخارجية بس على قدي علشان الجيران ميوصلهاش صوت،
و انا قاعد عمال العب في بتاعي قدام الكومبيوتر على خفيف علشان ماجيبهمش ولما احس اني هجيب اسيب بتاعي و اقعد اقرص في حلماتي علشان ماينامش و افضل هايج و انا بتفرج، في اثناء ما انا باتفرج حسيت ان امي صحيت، بس ماهتمتش عادي لو شافتني مش هتعمل حاجة... و كملت عادي .. امي صحيت و حضرت فطار لينا الاتنين و جاية تقولي تعالي افطر مكملتش الجملة و هي بتفتح الباب لقيتني قاعد بلعب في زبي و ملط و قدامي الكومبيوتر مشغل سكس و صوت الآهات تحديدا كانت ممثلة (klaree Gray) لاني بحبها جدا،.. قالتلي يابني انت مش راحم نفسك...تعالى علشان نفطر...قولتلها لسا مجبتهمش..اخلص و اجي... دخلت و قالت ياعم اساعدك انا، بكل بجاحة، مسكت زبري، و هاتك يا فرك بسرعة ...و ملحس من عليه نقطة المذي اللي نازلة منغير ما تمصه و انا عمال اصرخ هااااااح تحت اديها و رفعت وسطي و قومت ناطر كمية لفوق وصلت لفوق دماغي و نزلت على الكيبورد و الارض.. و عمال اجيب لفوق تقريبا ٥ نطرات...و ايديها اتغرقت و قالت يلا قوم ناكل الفطار..و قامت غسلت ايديها و راحت تفطر و انا لبست البوكسر بس و طلعت افطر معاها، قالتلي و احنا بناكل: مش ناوي النهاردة، قولتلها انا لسا جايب عشرة جامدة و ماليش نفس دلوقتي... قالتلي شوية كدا هيبقالك ده دوري انا بقا....قولتلها بلاش خليها بظروفها انا مش عاوز اخد سكة النيك دي انا لسا صغير اصلا ٢٢ سنة .و في كلية و عندي امتحانات، انتي خليتيني بقيت اشوف البنات شراميط قدامي و اكساسهم مفتوحة ليا و ممكن انيك اي واحدة في اي وقت، و ده غلط و ممكن انيك كذا واحدة و يجيلي الايدز!! قالت ياعم امسك نفسك و انا اكفيك عنهم كلهم،قولتلها ماهم جسم تاني خالص بصراحة و بنات ملبن و لسا لحمة طرية، انتي كبرتي خلاص يادوب فتحة كس... قالتلي بس ياكسمك هوريك النهاردة لما ارجع لشبابي هعمل ايه، اتحايلت عليها اني ما اعملش حاجة النهاردة و خليها بكرا انا لسا جايبهم قالتلي بص، انا هديك حباية زرقا تخليك تشوفني اجمل بنت و تنيكني ٥ او ٦ مرات كمان، بس مش هعودك عليها مرة كل فترة كدا.... قولتلها انا اصلا مش عاوز اكمل الموضوع ده معاكي تاني انتي بردو امي و مش عاوز اشوفك بنظرة وحشة.. قالتلي ياعرص انت بتقول ايه بعد ما نكتني بمزاجك مرة عاوز تعمل شريف و ابن خلوق..انت هتنيكني بمزاجي بعد كدا...و انا مش هتعبك و مش هأثر على مذاكرتك و الكلية...احنا نخليها اول يوم اجازة ليك و ال٣ الباقيين تذاكر و تاخد راحتك كانني مش موجودة...بس اليوم ده يبقى يوم ابن وسخة تقيل مانساهوش لآخر الاسبوع، سكت و قومت ماتكلمتش..و السكوت علامة الرضا... و رجعت دخلت اوضتي .قولت انا هجهز نفسي للمعركة.. و جبت ماكينة الحلاقة و دخلت الحمام احلق زبري بضاني و اخليهم ناعمين، و هي شافتني في الحمام بعمل كدا فهمت اني وافقت .. قالتلي خد الحباية بتاعت ابوك الخول اهي..خدها قبل ما تنيك بربع ساعة تكون اشتغلت...اخدتها و انا بحلق زبري و حطيتها في بؤي و شربتها على طول... و انا بحلق زبي حسيت اني سخنت و زبي و انا ماسكة وقف جامد زي الحديد منغير ما ادعكة...و جسمي مكهرب و عاوز اعمل مجهود جامد علشان اهداء... قومت قاعد على البانيو من برا و فارك زبري و مغمض عيني على افلام السكس اللي شوفتها الصبح و ضارب عشرة مجبتش كتير زي الصبح بس ارتاحت شوية و هديت، بس جبتهم متأخر عن العادي لدرجة اني ساعدت نفسي و بقيت العب في خرم طيزي بالايد التانية علشان اهيج اكتر و اجيبهم اسرع... طلعت لقيت امي بتعمل حلاوة في الاوضة و برفانات و كريمات تلميع جسم و دهانات نعومة و مكياج خفيف.. و قعدت في اوضتي مستنيها و زبي سخن تاني بسبب الحباية ديه و وقف جامد.لوحدة..و انا قلعت ملط و نايم ع السرير و الزب عمودي عليا واقف لوحدة..لقيتها دخلت فجأة بقميص نوم اسود و شفاف منغير سنتيان...و الكلوت بتاعه فتلة..جسمها ازداد حلاوة، و قولتلها تعالي هنا اقعدي على رجلي .. و هي بتقعد مسكت الكلوت الفاتلة شديته ظهر الكس واضح و نضيف و بيلمع رغم انه اسود بس اشتهيته جدا... و قعدتها على رجلي و نشنت زبي في كسها مباشرة... قالت اااااححح يامحمد انت مستعجل.قولتلها انا اخدت الحباية من بدري و مش قادر..قالت طب نام و اريحك مبدأيا،و مخرجتش زبي من كسها، و فضلت تطلع و تنزل عليه و تصوت هاااااح ..زبك حديد يابن الوسخة .. حديييييد، و انا اضربها على جسمها كله و اقولها اسرع يا وسخة .اسرع . اااااه . هاااااح.. و هي طالعة نازلة و انا لسا مش عارف اجيبهم انا عمال اتحرق من جوايا و خرجت مذي كتير فششخ بس مافيش مني عاوز يجيي... قالتلي شكله هيبقى نهار عنب...و قامت بعد ما صرخت صرخة النشوة و ضربتني على بضاني و قالت يلا قوم الحس جسمي نضفتهولك و دوق طعمه يامعلم... قومت قلعتها القميص و الكلوت و نيمتها ع السرير و هاتك يا فعص و تقفيش و رضاعة في بزها....و هي هيجانة تحتي و عمالة تءن و تقولي حلو اوي يا محمد حلو اوي،...ماتسيبهوش.قطع حلماتي.قطعها... و ايديها راحت لكسها على طول.قومت شيلت اديها و حطيت ايدي انا و بقيت شغال ع البز الشمال و الايد التانية تبعبص كسها و تلعب في زنبورها و هي عمالة يا محمد يا محمد يا محمد هجيبهم يا محمااااااد، ااااااه .ااااااه، و رفعت وسطها و طرطشت squirt من اللي بحبها ع السرير ، و غرقت ايدي و اخدت ايدي قعدت تلحسها ... و قومت ماسك زبي اللي اتضخم بشكل ابن كلب بقى ٢٢ سم و عرض ٤ سم ، و فارك كسها براسه قالتلي لااااا، الحس الاول ياروح امك، و شيلت زبي و قومت نازل مسحت الماية من على فخادها بلساني و قومت مباشرة مسكت زمبورها باسناني ...صرخت و زقت راسي بعيد..و ارتخت اكتر و قالت انت عاوز تموتني .. كهربا جامدة كهربت جسمي يا ابن الكلب...قولتلها و هو المطلوب...و رجعت اكمل و ادخل صباعي في كسها و سناني و لساني شغالين على الزنبور ..لغاية ما قعدت تصوت و تقول هموووووت هاااااااح هاااااااح..يخربيت ابوك يا محمد ااااااااه و قامت جابتهم على وشي تاني... قومت نيمتها على بطنها و قولتلها لسا احسس و العب في طيزك بقا...قالت ايوة كدا انت بتفهم اهو، و فتحت رجلها و قومت راشق زبي جامد في كسها من ورا و هي نايمة على بطنها، صوتت و قالت متخرجوش...كمل كمل..نييييييك..زبك كبر اوي كدا ليييييه، نيييييك..و قومت قعدت انيك و بطني تخبط في طيزها و تترج و انا اضربها على طيزها كل فترة زي ما بشوف في الافلام لانها بتهيج الست اكتر و بيحبواها جدا... و هي عمالة تصوت تحتي . نييييييك نيييييك ااااااه .اااااه، و انا هوووح هااااح هووووح هااااح، هجيبهم يا وسخة هجيبهم...ردت هاتهم جوااااااااااه.. قومت كابب لبني كله جوا..و لما طلع قعد كسها ينزل على السرير ... قومت واخد من اللي نازل ده و حطيت صوابعي في بؤها و هي تمص صوابعي و تبلع اللبن....نمت جنبها اريح ...قامت و قعدت تلعب في بتاعي علشان يقف تاني و قولتلها ماتيجي 69 هاتي كسك على وشي و انا نايم و خدي زبي في بؤك... قالت ماشي حلوة دي.. لقيت كوم لحم نايم عليا، بس انا مبسوط .... و كسها على مناخيري قعدت اطلع و انزل بمناخيري و لساني على كسها من فوق لتحت و هي سابت زبي و ركزت مع اللحس ده و قعدت تصوت يا ابن الوسخة دا انت استاااااذ.. استااااااذ ... الحس لغاية ما اجيبهم .الحس و قطع كسي و النبي يامحمد هموت في ايديك ماتسيبنيش غير لما اجيبهم بطني هتفرقع و نفسي اجيبهم و**** يا محمد..... ااااااه ااااااه ااااه يلاهواااااي يامحمااااااد.. انا هيجانة اووووي هيجانة و بطني مليانة ماية و عاوزة اجيبهم .... قومت شغال بصوابعي على الg-spot لاني فاهم جدا في الجنس و بتفرج كتير فشخ على فيديوهات...و دي هتخلي اجدع بنت تدوب في ايدك زي الملبن ... دابت و صوتها علي اكتر و قالت خلاااااااص هموووووت و فجاة لقيت شلااال بينزل عليا دفعات ورا بعض.... و جسمي و وشي اتغرقوا...و هي عمالة تصوت يابن الوسخاااااه اااااه، و نامت عليا محستش بنفسها... و انا زبي شد و انتصب تاني. .. قالتلي هخليك تجيب باللحس. قولتلها ياريت blowjob بعشقة..بس ماتنسيش تلحسي البضان و خرم الطيز علشان دول اوسخ من اللحس للزب نفسه.. قالت من عنيا...
و مسكت زبي و حطته في بؤها و انا هاتك يا نحنحة ..هااااح حوووووح. هااااح و صوت المصمصة بيهيج اكتر وتطلع من بؤها و تصرب بيه بسرعة بسرعة ... و انا اصرخ تقوم حطاه في بؤها تاني ... و طلعته و نزلت بلسانها على بضاني.. قومت انا معلي صوتي يا شرموطاااااااه .حاااااااح، و لحست بضاني بلسانها و عضتها باسنانها كذا مرة فشختني بالحركات دي...و مسكت زبي ضربت بيه بسرعه و انا على وشك اني اجيبهم قولتلها هجيب في بؤك .قالت ماشي..و قعدت تمص و تمص و انا قولت هجييييب حطته في بؤها و مخرجتوش و لغاية ظورها و انا قومت ناطر جامد و عمال ارفع جسمي من ع السرير و اهبده تاني من وجع خروج المني و كمية كبيرة خارجة من بؤها و اللي نزل في ظورها...و لما خلصت قعدت تلحس الباقي من على بطني و بضاني .. قولتلها كفاية.كدا... قالت ماشي و ضربتها قلم ابن كلب على وشها قولتلها ياشرموطة.انتي ممتعة اوي...ضحكت و قالت ولسا يا قلب امك.... و خرجت هي و استحمت و انا نمت عريان من التعب و هي جات شافت كدا قفلت النور و باب الاوضة علشان لما ابويا يجي من الشغل بعد شوية مايشوفش حاجة و تقوله سهران و نايم لغاية دلوقتي.. و صحيت على ٧ بليل لبست و خرجت استحميت و لقيت غداء اكلت و رجعت انام تاني ..
انتظر جزء الثالث