Solly1990
09-21-2019, 06:05 AM
انا سليم او سولي.. القصه الأولى في الرابط
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=451879
ياااه بعد اول مره ادوق فيها متعة النيك. رجعت البيت ودخلت الحمام. وقفت قدام المرايا ابص بطيزي
و فرحان بنفسي اني قدرت اكيف دكر عليا.. ايوا احنا زي الستات من جوانا. و نتضايق لو الراجل مش
متكيف مننا على السرير. المهم. بدأت افكر في طرق تانيه غير النت. تكون أمنه اكتر
كنت داخل على الدراسه. و الجامعة في بلد غير بلدي. مش هضحك عليكم لولا أن أول مره مكنتش
اتعرفت على حد من النت...بذات افكر اوصل لازبار الناس ازاي بسهوله. المهم وانا في المدينة وراجع
من الجامعة بصيت لقيت الشنطة اتسرقت. يا لهوي دا فيها كل لبسي. المهم بلغت ومفيش حاجه حصلت
مفيش قدامي حل غير أني اشتري جديد. استنيت فلوس من اهلي. و بعد كدا كان فيه محلات قريبه
بس كان فيه محل اعرفه شغال فيه شاب من سني و رياضي. وكنت اشتريت من عنده قبل كدا
شرابات. المهم قلت اروح هناك احسن و علشان مش الف كتير. كان اليوم الجمعة. هو بيفتح بدري.
انا بقوم بدري في الدراسه. الحقيقه كنت غاسل الداخلي علشان مفيش غيره بعد سرقة الشنطة
لبست الترنج على جسمي من غير بوكسر والبنطلون كان ضيق عليا. كويس ان الحرامي مش اخده
كان ورا الباب. ونزلت و المدينه كلها تقريبا فاضيه بدري. و الشارع فيه حركه بسيطه
اجازه بقا وجمعة. رحت لقيته لسه بيفتح في المحل و مستني حد يرفع معاه الباب. قلتله ازيك يا احمد
قالي **** يسلمك. انت جيت في وقتك. قلتله ليه. قالي علشان ترفع معايا الباب. قلتله من عناياخ
وضحكت ضحكة مايعة كدا وطيت قدامه علشان انزل ارفع الباب. طبعا البنطلون مفصل طيزي
و قصير يعني بيظهر حتة من الفرق بين طيزي و انا مش لابس. برفع لقيت مش قادر ببص
عليه لقيته منزلش. واقف بيبص على طيزي. ضحكت وقلته يلا يا استاذ علشان نرفع مع بعض
بضحكة دلع كدا. قام نزل ورفعنا الباب ببص عليه لقيت زبه بدا يظهر من تحت هدومه. قلته ايه
مش هندخل. قال اتفضل. شكرا انك ساعدتني. قلتله على ايه ما انت هتساعدني و تكرمني في
السعر. قالي انت محتاج ايه. قلتله انا الشنطة كلها اتسرقت. حتى انا جاي بالترنج. قالي كله
ضحكت وقلتله كله. حتى البوكسرات وضحكت بدلع. قالي محتاج ايه. قلتله طقمين و بوكسربن
قالي نبدأ بايه. قلتله البناطيل. قالي ماشي. جاب كزا حاجه اخترت اتنين. و قلتله المقاس. قالي
بس المقاس ممكن يختلف من شركة لشركة. قلتله يعني ايه. قالي لازم تقيس. قلتله مش هينفع.
قالي ليه. قلتله ما انا قلتلك مش لابس حاجه و الداخلي غسلته قالي عادي احنا رجاله. وانا هقفل
الباب الداخلي. قلتله ماشي. بس بص بعيد. وضحكت ضحكة شرموطه. وشه احمر وقالي ماشي
انا بدأت اقلع و موطي ببص لقيت قدامي مرايا و هو مديني ضهره بس قدامه مرايا. يعني شايفني
قلت اعمل مش واخد بالي. وطيت قوي. وطيري انفتحت و خرمي باين و وبحاول اخرج رجل
بنطلون الترنج. لقيته بيبلع ريقه. عملت نفسي وقعت و انا بخلع الرجل. وقلت اااه. رجلي.
قام جه وقالي قوم هساعدك. وانا ماسك رجلي وطيزي مكشوفه. قلتله لف وشك انا هعرف
قالي لا. انت رجليك احمرت. وكمان انت وقعت على ضهرك. لقيته بيقوم فيا و بيحضن فيا من ورا
بحجة انه يرفعني وانا بتتمحن عليه. وبوطي أدعك رجلي. وطيزي في حجره بالظبط. وهو ماسك
وسطى. زبه بقا حديد. في نص طيزي. وانا بحرك طيزي عليه. قلتله بتعمل ايه. ايه دا. انت قليل
الأدب. قالي انا اسف. قلتله انت عايز ايه. تفضحني. قالي لا.. انا حبيتك و انت عارف اني محترم
قلتله يعني محترم تعمل معايا كدا غصب عني. قالي لا عمري ما اعمل كدا. قلتله طب قلعني الرجل
التانيه. نزل لتحت. و وشه بقا قدام طيزي. وانا وطيت على المكتب. وهو بيقلعني
قالي الوقعة شكلها وجعتك و احمرت من ورا. و بيحط ايده. قلت اااه. الحته دي بتوجع. بدلع عليه
قالي هدعكها ليك. قلتله بس اوعي حد يعرف. قالي برقبتي. دا انا السبب.
وقعد يحسس على طيزي كلها انا اتنهد قوي اااااه.. حلو.. كمان. وهجت على الآخر. لقيته بيحط ايده
بين الفردتين قلته عيب.. وانا بتنهد وبفتح طيزي. قالي انا بحبك و هخاف عليك. متقلقش. قلتله
ماشي. قعد يدعك في طيزي و وقرب من الخرم.. و بيحرك صباعه عليه. انا قلت ََ اااااه.. اوووف.
قالي اكمل. قلتله بسرعة. بل صباعه و قعد يضغط و انا بفتح خرمي. و صباعه يدخل جوا وانا صوتي
بقا عالي ااااه.. احح كمان.. لقيته طلع صباعه و دخل بوشه يلحس.. قلتله انت مجنون. اااه
كمان.. قوي.. آآآآآآه... بسرعة.. دخل لسانك.. انا غاسل طيزي كويس.. دخل لسانه و بيلعب في
بيوضي وزبي. وانا هموت من المتعه. بياكل في طيزي مش بيلحس.. بموت من الهياجان. قلتله
انت حكايه يا شفي. قالي وانت مش اول مره. قلتله عرفت منين. قالي خرمك سهل.. قلتله انت بتعرف
بتحب الشباب. قالي انه له زباين كتير كدا. وهو بيحب كدا. قلتله المايه تكدب الغطاس
.. قعد باكل في طيزي.. و بعدها نزلت لتحت و قلعته البنطلون و قعدت الحس و امص في زين
زبه ابيض و رفيع بس طويل. وانا بموت في كدا.. خليته يصوت من المتعة. قالي دا انت لبوة
خبره. وقلتله اومال ايه.. انا متناك وعايز اتناك بس تعملي تخفيض. قالي عنيا. قعدت امص دقايق..
و قالي وطي على المكتب. وطبت وهو بدا يحك زبه في خرمي. ودي تاني مره احس بالزب
يووووه.. وحشني.. بدأت احزق شوية علشان اساعده يدخل. فعلا ضغط شويه. دخل بسهوله
ودخل براحه. كان الروح دخلت جوابا.. انا متناك.. انا خول.. انا مليش غير الزب..
نيكني.. قاعد بنيك فيا لغايه ما نزلهم جوابا.. وانا نزلت.. واتفقنا كل يوم جمعة نعملها. و اخدت الهدوم بتخفيض كبير
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=451879
ياااه بعد اول مره ادوق فيها متعة النيك. رجعت البيت ودخلت الحمام. وقفت قدام المرايا ابص بطيزي
و فرحان بنفسي اني قدرت اكيف دكر عليا.. ايوا احنا زي الستات من جوانا. و نتضايق لو الراجل مش
متكيف مننا على السرير. المهم. بدأت افكر في طرق تانيه غير النت. تكون أمنه اكتر
كنت داخل على الدراسه. و الجامعة في بلد غير بلدي. مش هضحك عليكم لولا أن أول مره مكنتش
اتعرفت على حد من النت...بذات افكر اوصل لازبار الناس ازاي بسهوله. المهم وانا في المدينة وراجع
من الجامعة بصيت لقيت الشنطة اتسرقت. يا لهوي دا فيها كل لبسي. المهم بلغت ومفيش حاجه حصلت
مفيش قدامي حل غير أني اشتري جديد. استنيت فلوس من اهلي. و بعد كدا كان فيه محلات قريبه
بس كان فيه محل اعرفه شغال فيه شاب من سني و رياضي. وكنت اشتريت من عنده قبل كدا
شرابات. المهم قلت اروح هناك احسن و علشان مش الف كتير. كان اليوم الجمعة. هو بيفتح بدري.
انا بقوم بدري في الدراسه. الحقيقه كنت غاسل الداخلي علشان مفيش غيره بعد سرقة الشنطة
لبست الترنج على جسمي من غير بوكسر والبنطلون كان ضيق عليا. كويس ان الحرامي مش اخده
كان ورا الباب. ونزلت و المدينه كلها تقريبا فاضيه بدري. و الشارع فيه حركه بسيطه
اجازه بقا وجمعة. رحت لقيته لسه بيفتح في المحل و مستني حد يرفع معاه الباب. قلتله ازيك يا احمد
قالي **** يسلمك. انت جيت في وقتك. قلتله ليه. قالي علشان ترفع معايا الباب. قلتله من عناياخ
وضحكت ضحكة مايعة كدا وطيت قدامه علشان انزل ارفع الباب. طبعا البنطلون مفصل طيزي
و قصير يعني بيظهر حتة من الفرق بين طيزي و انا مش لابس. برفع لقيت مش قادر ببص
عليه لقيته منزلش. واقف بيبص على طيزي. ضحكت وقلته يلا يا استاذ علشان نرفع مع بعض
بضحكة دلع كدا. قام نزل ورفعنا الباب ببص عليه لقيت زبه بدا يظهر من تحت هدومه. قلته ايه
مش هندخل. قال اتفضل. شكرا انك ساعدتني. قلتله على ايه ما انت هتساعدني و تكرمني في
السعر. قالي انت محتاج ايه. قلتله انا الشنطة كلها اتسرقت. حتى انا جاي بالترنج. قالي كله
ضحكت وقلتله كله. حتى البوكسرات وضحكت بدلع. قالي محتاج ايه. قلتله طقمين و بوكسربن
قالي نبدأ بايه. قلتله البناطيل. قالي ماشي. جاب كزا حاجه اخترت اتنين. و قلتله المقاس. قالي
بس المقاس ممكن يختلف من شركة لشركة. قلتله يعني ايه. قالي لازم تقيس. قلتله مش هينفع.
قالي ليه. قلتله ما انا قلتلك مش لابس حاجه و الداخلي غسلته قالي عادي احنا رجاله. وانا هقفل
الباب الداخلي. قلتله ماشي. بس بص بعيد. وضحكت ضحكة شرموطه. وشه احمر وقالي ماشي
انا بدأت اقلع و موطي ببص لقيت قدامي مرايا و هو مديني ضهره بس قدامه مرايا. يعني شايفني
قلت اعمل مش واخد بالي. وطيت قوي. وطيري انفتحت و خرمي باين و وبحاول اخرج رجل
بنطلون الترنج. لقيته بيبلع ريقه. عملت نفسي وقعت و انا بخلع الرجل. وقلت اااه. رجلي.
قام جه وقالي قوم هساعدك. وانا ماسك رجلي وطيزي مكشوفه. قلتله لف وشك انا هعرف
قالي لا. انت رجليك احمرت. وكمان انت وقعت على ضهرك. لقيته بيقوم فيا و بيحضن فيا من ورا
بحجة انه يرفعني وانا بتتمحن عليه. وبوطي أدعك رجلي. وطيزي في حجره بالظبط. وهو ماسك
وسطى. زبه بقا حديد. في نص طيزي. وانا بحرك طيزي عليه. قلتله بتعمل ايه. ايه دا. انت قليل
الأدب. قالي انا اسف. قلتله انت عايز ايه. تفضحني. قالي لا.. انا حبيتك و انت عارف اني محترم
قلتله يعني محترم تعمل معايا كدا غصب عني. قالي لا عمري ما اعمل كدا. قلتله طب قلعني الرجل
التانيه. نزل لتحت. و وشه بقا قدام طيزي. وانا وطيت على المكتب. وهو بيقلعني
قالي الوقعة شكلها وجعتك و احمرت من ورا. و بيحط ايده. قلت اااه. الحته دي بتوجع. بدلع عليه
قالي هدعكها ليك. قلتله بس اوعي حد يعرف. قالي برقبتي. دا انا السبب.
وقعد يحسس على طيزي كلها انا اتنهد قوي اااااه.. حلو.. كمان. وهجت على الآخر. لقيته بيحط ايده
بين الفردتين قلته عيب.. وانا بتنهد وبفتح طيزي. قالي انا بحبك و هخاف عليك. متقلقش. قلتله
ماشي. قعد يدعك في طيزي و وقرب من الخرم.. و بيحرك صباعه عليه. انا قلت ََ اااااه.. اوووف.
قالي اكمل. قلتله بسرعة. بل صباعه و قعد يضغط و انا بفتح خرمي. و صباعه يدخل جوا وانا صوتي
بقا عالي ااااه.. احح كمان.. لقيته طلع صباعه و دخل بوشه يلحس.. قلتله انت مجنون. اااه
كمان.. قوي.. آآآآآآه... بسرعة.. دخل لسانك.. انا غاسل طيزي كويس.. دخل لسانه و بيلعب في
بيوضي وزبي. وانا هموت من المتعه. بياكل في طيزي مش بيلحس.. بموت من الهياجان. قلتله
انت حكايه يا شفي. قالي وانت مش اول مره. قلتله عرفت منين. قالي خرمك سهل.. قلتله انت بتعرف
بتحب الشباب. قالي انه له زباين كتير كدا. وهو بيحب كدا. قلتله المايه تكدب الغطاس
.. قعد باكل في طيزي.. و بعدها نزلت لتحت و قلعته البنطلون و قعدت الحس و امص في زين
زبه ابيض و رفيع بس طويل. وانا بموت في كدا.. خليته يصوت من المتعة. قالي دا انت لبوة
خبره. وقلتله اومال ايه.. انا متناك وعايز اتناك بس تعملي تخفيض. قالي عنيا. قعدت امص دقايق..
و قالي وطي على المكتب. وطبت وهو بدا يحك زبه في خرمي. ودي تاني مره احس بالزب
يووووه.. وحشني.. بدأت احزق شوية علشان اساعده يدخل. فعلا ضغط شويه. دخل بسهوله
ودخل براحه. كان الروح دخلت جوابا.. انا متناك.. انا خول.. انا مليش غير الزب..
نيكني.. قاعد بنيك فيا لغايه ما نزلهم جوابا.. وانا نزلت.. واتفقنا كل يوم جمعة نعملها. و اخدت الهدوم بتخفيض كبير