كاتبة جنسية
09-07-2019, 01:02 PM
لأول مرة أقرر اكتب بلهجتي الاصلية فتحملوني ولو حد مش فاهم حاجة ممكن يسألني
نوع القصة تقدر تقول رعب
القصة من الخيال ولا شيء منها واقع و أي تشابه بينها و بين الحقيقة مجرد صدفة
السلام عليكم اولا بعرفكم ع نفسي اني مصوره اسمي دعاء القادري التصوير شغفي من واني جاااهله خصوصا تصوير الناس كنت اشل جوال ابي الساحر ادا تدكرنه واجلس اصور الناس من الطاقه
مع الحرب اضطرينا نطلع مصر وعشان اجزع الوقت كنت ادخل من معهد واخرج من التاني وع كدا لمده تلاته اشهر
لما بيوم فتحو دورات تصوير م صدقت سجلت فيبه ساني والمشرفين علينا كانو مصورين مشهورين واغلبهم من قنوات مصريه اتعلمت ع يدهم كل شي
الصراحه استمتعت بكل لحظه بدوره هادي لما كملت كطبيعه الحال جلست ب البيت لانه ابي م يخليني اتزحزح من قدامه وخصوصا اننا بمصر
وكملت الحرب رجعنا عدن وكل شغف وامل انه بشتهر وبلاقي شغل بسرعه بحكم الدوره هادي لانه اخدت منهم شهاده تقدير امتياز
بس اجت الصدمه طلع التصوير هنا كل بتطبيل من صورت بحر ولا صاحبته اجو شلته يطبلو له واني مافيش معي مطبلات ههههههه
برجعكم للموضوع الاصلي الي خلاني اكتب لكم القصه دي ي بنات اني من كتر م كنت متعلقه بتصوير كنت ادور اي حاجه حتى ي ربي عيدميلاد عشان اروح اصور واتعمد م اشل بيس كتير لاني احب دا الشغل اولا
وتانيا مخسرش شي من جيبي بس الي بصورهم يجيبو لي سياره تشلني وتروح فيبي
ولانه كنت كدا متبخسه بسعر محد كان يشلني رغم انه تصويري احسن من المصورات ابو سفنطعشر الف هههههههههه
اعرف اسقط الظل فين واعرف ب ايش من زاويه بتطلع الصوره مليحه المهم
في يوم كنت بالفيس اقري قصص المستورات الي يورمو بالقلب فجاه شفت وحده نزلت منشور خير بمعنى انه في عروسه وعريس تعابى ويشتو مساعده ب اي شي حتى بقاروره عطر
اني مافيش بيدي شي الا كايمرتي علقتو وي ريتني م علقت مش ثواني في حساب دخلي بالخاص دار هدا الحوار بيننا
-السلام عليكم ي اختاه
= اني ضحكت قلت شكلهم مساكين من صدق وع نياتهم وعليكم السلام
-اليوم الساعه الثامنه مساء سوف تاتي سياره في حافه القااضي لونها اسود
هادي ب تجيبك لنا
= اني انبهتو مسررع وقدهم محددين طيب يسالوني ادا فاضيه طيب القاعه فين عشان ازكن ع ابي بدون حس وكانه حد قرء عليه قلت لهم تمام كانت تقريبا الساعه ٦ ونص
قفلت النت وبدات ابدل واجهز حاجاتي اهلي لانهم واثقين فيبي محد قلي لفين رايحه بس قلت لهم معي جلسه تصوير وفحطت بس بعدين هادي الثقه تودف و**** بتعرفو ليش المهم ولا اني انسانه انجليزيه بمواعيدي ٨ فتحت باب بيتنا فجاه شفت سياره تجنننننننننننن سودا من كبره دخلت الحافه بزجا
ايش هادي المواعيد الانجليزيه وبعدين كيف محتاجين مساعده ودي السياره معاهم بقيمه التاير بس بعيش فيبه ملكه
م عليه يمكن حد اتبرع فيبه لهم يزفهم فيبه فتحت الباب بروووود خرج من السياره امانه واني جمب الباب حسيت كاني بموفا
بس الريحه كانت كانه كافور وريحه مزعجه جو متوتر بسياره نفس مش حلو فيبه رغم انه مكيفه وكبيره وبنفسي جالسه بس كنت احس بضيق ولا اني من خوفي لبصت بالباب عشان ادا حصل شي افتحه وافحط م اقلكمش اول مره بحياتي احس بدا الاحساس كاني رايحه ومش راجعه الدمعه طارفه بعيني
بدات ادور هدره من الي يسوق فين رايحين نحنا مافيش رد طيب ليش معكسه كدا من قوه التعكيس كنت اشوف برع غشاش كنت اتمنى يوقفونا بنقطه يفتشونا عشان انزل لانه احس بضيق وكربه
الوقت بطي يجزع ساعه يدي وقفت اووه عادني بدلت له بطاريه اول امس ليكون صاحب الساعات زاد عليه
بطلع جوالي فجاه م لقيته والسياره غدره ولانه معكسه حتى الضوء حق برع م يدخل
بدات اعد براسي عشان اعرف كم جزع من الوقت وصلت للالف للالفين لتلاته الف بدات احس بدوخه فضيعه الريحه تدوخ والبرود يسفي الجسم والوقت بطي كاني مسافره صنعاء
فقدت وعيي صحيت واني بقاعه عرس وجمبي كايمرتي وشقاديفي لفت لساعه تمشي او بلا هباله متى مشت كانت واقفه
بدات اجمع افكاري اش حصل وكم جلست بسياره م قدرت من الخوف مشتيش اصدق الي حصل بدات اجهز نفسي اخرج الكايمرا ركبت داكرتي القاعه بارده حلو بس بروده يدخل للعظاام كانه يشفط حراره الجسم في بنات جهال لابسين تياب زفاف عاري محسنهم يتجارو كيف امهم خلتهم كدا م تخاف عليهم يسقعو لقيت حرمه كبيره بسن جمبه بنات شبات يعبو حاجه ب اكياس شكله العشاء حق العرس الصدق من الخوف م اجا لي فضول لشي اشتي اخلص التصوير وبروح مشي
العجوزه لابسه لبس عدني قح درع اخظر وشيدر ولتمه حق الوجه خظراوشمبل صيني اخظر يبان من تحت اللتمه كانه عامله وشم سنى دقنه خط وجمبه نقط شكله مالووف لي كاني شفته بمكان بس بهيئه وتياب تانيين
والبناات الشبات تيابهم عجبببتني
الصدق
فين العروسه بدات ادور حد من المشرفين حق القاعه عشان اساله فين غرفه العروسه القاعه اول مره ادخله تجنننننننن بس عيبه المكيفات والبروده بالعظام تجلس ي ريتني جبتو جاكيات معي
كل م تجزع ساعه احس بدات اسفي مع البروده زحفت واني ادور للعروسه
فين اهلي محد اتصلي يطمن اتاخرت كتييير
بدات ادور لجوالي ليكون صامت لقيته الحمدلله بس رن رنه اني م عملته غريبه ومهليش بجوالي شكله حد اطابز عليه واني واقفه بقعتي مستغربه من الوضع الي حولي اسمع لكم اغاني عدني حق زمااااااااااان الي يجو متل الااشعار ويطبلو عليهم حريم
الصوت كان واطي وكل م اركز يعلي لما ماشاء **** عبى القاعه بداو البنتين الشبات الي جمب العجوزه يرقصو رقص غرريب يدنو ويرفعو يداتهم ورجولهم طبعا دا الوقت كله م شفت وجوههم كانو مقفيات وم اجا لي شجن اتفرج عليهم
مع الرقص بدات اشوف ملامحهم مرعبه ي بنات تخيلو ملامح مرعبه مع فل فل ميك اب والشعر لفوق وجههم اجت لي السومه كنت اقول ي رب اموت مش عارفه اش بيحصل فجاه قامت العجوزه تشترح معاهم ايليه تلات يشترحو دي غريبه والبنات الجهال مكانهم وهم يتجارو ولا قرو
مافيش حل غير امسك الجهال اسالهم
جريت بعدهم مسكت وحده والتانيه وقفت معه بنفس اللحظه كانهم مبرمجين مع بعض
اول م لمحت وجههم كانهم بنات شبات ملامحهم كبيره افتجعت دنا مش جهال دنا مش جهال بس اجسامهم حق جهال
وتدكرو البنات الشباات الي يفجعو كانت ملامحهم حق جهال تخيلو
اني اش جابني هنا ي رب خارجني وبلتزم بصلاه خلاص
مستنيه حد يدخل مستنيه حد يجي بدات اعد عشان اصتدي بالوقت ولا حد اجا مافيش الا الجهال والحرمه العجوزه والبنات الشبات فجاه وطفت القاعه مش خففو الاضاءه لا طفت كله كانه الكهرباء فصلت يبست مكاني
حق ثواني لصت شفت العروسه قبال وجهي بيني وبينه مسافه بسيطه متى اجت متى مشت مع التوب دا بعدت منه اتعدرت بالكايمرا بجيبه تصدقو ب**** انه حتى نسيت فين باب القاعه من الفجعه رحت اجيب الكايمرا ع اساس بفحط م عرفت لفين بهرب القاعه فيبه طاقات مافيبه ابواب العروسه بدات تعمل حركات نفس الحرمه العجوزه والبنتين الشبات تخيلو ويشترحو سوا
م عرفت ايش اعمل غير اقري **** اقري كل السور الي حافظاها
ومن كتر البرود حق القاعه جسمي ثلج اشوف اصابعي زرقو شفايفي م احس فيبهم
كاني داخل تلاجه من صدق
دوخت صحيت واني داخل تلاجه بمستشفى الجمهوريه كنت اسمع الناس تهدر بس محد سامعني ولا حد يشوفني مدريش كم لي داخل التلاجه دي بس الي اعرفه انه الي كنت فيبه مش حلم ودا نهايتي ميته موته غريبه حتى اني مش عارفه كيف وصلت لهنا كل الي ادكره القاعه والعجوزه و محد عارف السبب لقوني في بيت مجدوله بس ساعتي الي وقفت تدكروها مهليش بيدي الاماره حق الساعه هله لانه كانت مضبوطه مره ها الساعه دي وحده عجوزه بمصر عطتني ياته لما رحت اصوره عشان اطبق دورات التصوير الي درسته
نسيت م اقلكم العجوزه الي بالعرس هيه نفسه العجوزه الي صورته بمصر وبكل صوره اصوره تكون متلاا جالسه ولا بعيده بس بصوره تظهر لي وواقفه قبالي وفي تنتين جهال بركن الصوره يتجارو
ولاني بمصر ومحد معي هناك ومعرفش حد وفي مشرفين علينا م حبيت ابعسس ورا العجوزه والجهال من خوفي منهم منظرهم مرعب م حبيت ادخل بتفاااصيل ولا سالت حد يلا اكمل الدوره عشان اسكهه منه
ونسيت الموضوع دا حصل من سنين له اربع سنين وانتهى مش عارفه انه بتلحقني عشان الساعه
منشان كدا ي بنات خصوصا المصورات لا توثقو بحد وحسكم تروحو مكان م تعرفوه اسالو وافحسو الي بيشلكم لفين ولكم ساعات ولا تروحو بنفوسكم شلو اي حد معاكم وقولو لاهلكم فين بتكونو عشان لو حصل شي يلحقوكم
كاتبة جنسية
نوع القصة تقدر تقول رعب
القصة من الخيال ولا شيء منها واقع و أي تشابه بينها و بين الحقيقة مجرد صدفة
السلام عليكم اولا بعرفكم ع نفسي اني مصوره اسمي دعاء القادري التصوير شغفي من واني جاااهله خصوصا تصوير الناس كنت اشل جوال ابي الساحر ادا تدكرنه واجلس اصور الناس من الطاقه
مع الحرب اضطرينا نطلع مصر وعشان اجزع الوقت كنت ادخل من معهد واخرج من التاني وع كدا لمده تلاته اشهر
لما بيوم فتحو دورات تصوير م صدقت سجلت فيبه ساني والمشرفين علينا كانو مصورين مشهورين واغلبهم من قنوات مصريه اتعلمت ع يدهم كل شي
الصراحه استمتعت بكل لحظه بدوره هادي لما كملت كطبيعه الحال جلست ب البيت لانه ابي م يخليني اتزحزح من قدامه وخصوصا اننا بمصر
وكملت الحرب رجعنا عدن وكل شغف وامل انه بشتهر وبلاقي شغل بسرعه بحكم الدوره هادي لانه اخدت منهم شهاده تقدير امتياز
بس اجت الصدمه طلع التصوير هنا كل بتطبيل من صورت بحر ولا صاحبته اجو شلته يطبلو له واني مافيش معي مطبلات ههههههه
برجعكم للموضوع الاصلي الي خلاني اكتب لكم القصه دي ي بنات اني من كتر م كنت متعلقه بتصوير كنت ادور اي حاجه حتى ي ربي عيدميلاد عشان اروح اصور واتعمد م اشل بيس كتير لاني احب دا الشغل اولا
وتانيا مخسرش شي من جيبي بس الي بصورهم يجيبو لي سياره تشلني وتروح فيبي
ولانه كنت كدا متبخسه بسعر محد كان يشلني رغم انه تصويري احسن من المصورات ابو سفنطعشر الف هههههههههه
اعرف اسقط الظل فين واعرف ب ايش من زاويه بتطلع الصوره مليحه المهم
في يوم كنت بالفيس اقري قصص المستورات الي يورمو بالقلب فجاه شفت وحده نزلت منشور خير بمعنى انه في عروسه وعريس تعابى ويشتو مساعده ب اي شي حتى بقاروره عطر
اني مافيش بيدي شي الا كايمرتي علقتو وي ريتني م علقت مش ثواني في حساب دخلي بالخاص دار هدا الحوار بيننا
-السلام عليكم ي اختاه
= اني ضحكت قلت شكلهم مساكين من صدق وع نياتهم وعليكم السلام
-اليوم الساعه الثامنه مساء سوف تاتي سياره في حافه القااضي لونها اسود
هادي ب تجيبك لنا
= اني انبهتو مسررع وقدهم محددين طيب يسالوني ادا فاضيه طيب القاعه فين عشان ازكن ع ابي بدون حس وكانه حد قرء عليه قلت لهم تمام كانت تقريبا الساعه ٦ ونص
قفلت النت وبدات ابدل واجهز حاجاتي اهلي لانهم واثقين فيبي محد قلي لفين رايحه بس قلت لهم معي جلسه تصوير وفحطت بس بعدين هادي الثقه تودف و**** بتعرفو ليش المهم ولا اني انسانه انجليزيه بمواعيدي ٨ فتحت باب بيتنا فجاه شفت سياره تجنننننننننننن سودا من كبره دخلت الحافه بزجا
ايش هادي المواعيد الانجليزيه وبعدين كيف محتاجين مساعده ودي السياره معاهم بقيمه التاير بس بعيش فيبه ملكه
م عليه يمكن حد اتبرع فيبه لهم يزفهم فيبه فتحت الباب بروووود خرج من السياره امانه واني جمب الباب حسيت كاني بموفا
بس الريحه كانت كانه كافور وريحه مزعجه جو متوتر بسياره نفس مش حلو فيبه رغم انه مكيفه وكبيره وبنفسي جالسه بس كنت احس بضيق ولا اني من خوفي لبصت بالباب عشان ادا حصل شي افتحه وافحط م اقلكمش اول مره بحياتي احس بدا الاحساس كاني رايحه ومش راجعه الدمعه طارفه بعيني
بدات ادور هدره من الي يسوق فين رايحين نحنا مافيش رد طيب ليش معكسه كدا من قوه التعكيس كنت اشوف برع غشاش كنت اتمنى يوقفونا بنقطه يفتشونا عشان انزل لانه احس بضيق وكربه
الوقت بطي يجزع ساعه يدي وقفت اووه عادني بدلت له بطاريه اول امس ليكون صاحب الساعات زاد عليه
بطلع جوالي فجاه م لقيته والسياره غدره ولانه معكسه حتى الضوء حق برع م يدخل
بدات اعد براسي عشان اعرف كم جزع من الوقت وصلت للالف للالفين لتلاته الف بدات احس بدوخه فضيعه الريحه تدوخ والبرود يسفي الجسم والوقت بطي كاني مسافره صنعاء
فقدت وعيي صحيت واني بقاعه عرس وجمبي كايمرتي وشقاديفي لفت لساعه تمشي او بلا هباله متى مشت كانت واقفه
بدات اجمع افكاري اش حصل وكم جلست بسياره م قدرت من الخوف مشتيش اصدق الي حصل بدات اجهز نفسي اخرج الكايمرا ركبت داكرتي القاعه بارده حلو بس بروده يدخل للعظاام كانه يشفط حراره الجسم في بنات جهال لابسين تياب زفاف عاري محسنهم يتجارو كيف امهم خلتهم كدا م تخاف عليهم يسقعو لقيت حرمه كبيره بسن جمبه بنات شبات يعبو حاجه ب اكياس شكله العشاء حق العرس الصدق من الخوف م اجا لي فضول لشي اشتي اخلص التصوير وبروح مشي
العجوزه لابسه لبس عدني قح درع اخظر وشيدر ولتمه حق الوجه خظراوشمبل صيني اخظر يبان من تحت اللتمه كانه عامله وشم سنى دقنه خط وجمبه نقط شكله مالووف لي كاني شفته بمكان بس بهيئه وتياب تانيين
والبناات الشبات تيابهم عجبببتني
الصدق
فين العروسه بدات ادور حد من المشرفين حق القاعه عشان اساله فين غرفه العروسه القاعه اول مره ادخله تجنننننننن بس عيبه المكيفات والبروده بالعظام تجلس ي ريتني جبتو جاكيات معي
كل م تجزع ساعه احس بدات اسفي مع البروده زحفت واني ادور للعروسه
فين اهلي محد اتصلي يطمن اتاخرت كتييير
بدات ادور لجوالي ليكون صامت لقيته الحمدلله بس رن رنه اني م عملته غريبه ومهليش بجوالي شكله حد اطابز عليه واني واقفه بقعتي مستغربه من الوضع الي حولي اسمع لكم اغاني عدني حق زمااااااااااان الي يجو متل الااشعار ويطبلو عليهم حريم
الصوت كان واطي وكل م اركز يعلي لما ماشاء **** عبى القاعه بداو البنتين الشبات الي جمب العجوزه يرقصو رقص غرريب يدنو ويرفعو يداتهم ورجولهم طبعا دا الوقت كله م شفت وجوههم كانو مقفيات وم اجا لي شجن اتفرج عليهم
مع الرقص بدات اشوف ملامحهم مرعبه ي بنات تخيلو ملامح مرعبه مع فل فل ميك اب والشعر لفوق وجههم اجت لي السومه كنت اقول ي رب اموت مش عارفه اش بيحصل فجاه قامت العجوزه تشترح معاهم ايليه تلات يشترحو دي غريبه والبنات الجهال مكانهم وهم يتجارو ولا قرو
مافيش حل غير امسك الجهال اسالهم
جريت بعدهم مسكت وحده والتانيه وقفت معه بنفس اللحظه كانهم مبرمجين مع بعض
اول م لمحت وجههم كانهم بنات شبات ملامحهم كبيره افتجعت دنا مش جهال دنا مش جهال بس اجسامهم حق جهال
وتدكرو البنات الشباات الي يفجعو كانت ملامحهم حق جهال تخيلو
اني اش جابني هنا ي رب خارجني وبلتزم بصلاه خلاص
مستنيه حد يدخل مستنيه حد يجي بدات اعد عشان اصتدي بالوقت ولا حد اجا مافيش الا الجهال والحرمه العجوزه والبنات الشبات فجاه وطفت القاعه مش خففو الاضاءه لا طفت كله كانه الكهرباء فصلت يبست مكاني
حق ثواني لصت شفت العروسه قبال وجهي بيني وبينه مسافه بسيطه متى اجت متى مشت مع التوب دا بعدت منه اتعدرت بالكايمرا بجيبه تصدقو ب**** انه حتى نسيت فين باب القاعه من الفجعه رحت اجيب الكايمرا ع اساس بفحط م عرفت لفين بهرب القاعه فيبه طاقات مافيبه ابواب العروسه بدات تعمل حركات نفس الحرمه العجوزه والبنتين الشبات تخيلو ويشترحو سوا
م عرفت ايش اعمل غير اقري **** اقري كل السور الي حافظاها
ومن كتر البرود حق القاعه جسمي ثلج اشوف اصابعي زرقو شفايفي م احس فيبهم
كاني داخل تلاجه من صدق
دوخت صحيت واني داخل تلاجه بمستشفى الجمهوريه كنت اسمع الناس تهدر بس محد سامعني ولا حد يشوفني مدريش كم لي داخل التلاجه دي بس الي اعرفه انه الي كنت فيبه مش حلم ودا نهايتي ميته موته غريبه حتى اني مش عارفه كيف وصلت لهنا كل الي ادكره القاعه والعجوزه و محد عارف السبب لقوني في بيت مجدوله بس ساعتي الي وقفت تدكروها مهليش بيدي الاماره حق الساعه هله لانه كانت مضبوطه مره ها الساعه دي وحده عجوزه بمصر عطتني ياته لما رحت اصوره عشان اطبق دورات التصوير الي درسته
نسيت م اقلكم العجوزه الي بالعرس هيه نفسه العجوزه الي صورته بمصر وبكل صوره اصوره تكون متلاا جالسه ولا بعيده بس بصوره تظهر لي وواقفه قبالي وفي تنتين جهال بركن الصوره يتجارو
ولاني بمصر ومحد معي هناك ومعرفش حد وفي مشرفين علينا م حبيت ابعسس ورا العجوزه والجهال من خوفي منهم منظرهم مرعب م حبيت ادخل بتفاااصيل ولا سالت حد يلا اكمل الدوره عشان اسكهه منه
ونسيت الموضوع دا حصل من سنين له اربع سنين وانتهى مش عارفه انه بتلحقني عشان الساعه
منشان كدا ي بنات خصوصا المصورات لا توثقو بحد وحسكم تروحو مكان م تعرفوه اسالو وافحسو الي بيشلكم لفين ولكم ساعات ولا تروحو بنفوسكم شلو اي حد معاكم وقولو لاهلكم فين بتكونو عشان لو حصل شي يلحقوكم
كاتبة جنسية