دخول

عرض كامل الموضوع : حكاية. آسيا 2


آسيا
08-27-2019, 02:37 AM
بما اني مش عارفه اضم الجزء دا علي الجزء الاول
ف هنزل دا لحد ما حد من المشرفين يضم الموضوعين

بعد سنتين من علاقتنا اللي كلها بوس وتحسيس من فوق الهدوم وتقفيش وحاجات كلها من فوق الوش
بس عرفت كل حاجه عن السكس
بس كله نظري هههههه
حسام كان عايز يعلمني السكس وف نفس الوفت افضل آسيا البنت الخجوله اللي متعرفش حاجه
خلصت ثانوي و جبت مجموع حلو اوي وكله كان عايزني ادخل كلية عاليه
وحسام كان فرحانلي اوي اوي
بس انا قررت ادخل كلية تجاره عشان بحب الحسابات
حسام اتضايق وحاول يقنعني اغير رأيي بس انا صممت
لقيته بيكلمني قبل التنسيق ما ينزل وبيقولي هدية نجاحك عندي
قولتله فين بقا
قالي قولي لأهلك انك طالعه رحله مع صحابك يومين بس
قولتله لا صعب اوي واهلي مش هيرضو فضل يتحايل ويلح عليا وقالي انا اخدت مفتاح شاليه واحد صاحبي وفيه بيسين وحاجه نضيفه وقريه فاضيه وهنبقا براحتنا
قولتله طب هحاول
روحت البيت و قولتلهم اني في رحله مع واحده صاحبتي و هيبقا معانا مامتها وخالتها واخواتها البنات و قعدت اتحايل عليهم لحد ما وافقو
اول ما وافقو نزلت اشتريت بكيني قطعه واحده لونه اصفر
وجبت بكيني قطعتين ابيض
و جبت كلت فتله* وستيان احمر* وصدري كله كان طالع من الستيان وانا بقيسه
و حضرت شنطتي و حطيت شورتات وحاجات قطن واسعه تخلي الجسم يتهز و تغري وحطيت كريمات جسمي وبرفانات
*ملحوظه انا من الناس المهووسه ب جسمها وبحب احط كريمات و اعمل ساونا ومساج وكده وبحب جسمي دايما بيلمع وبحب البرفان وبعتبره جزء من شخصيتي😎
حضرت شنطتي و طلبت معايا معايا اعمل تليفوني صامت وانام من غير ما اتفق مع حسام علي هنتقابل امته ولا اي حاجه كل اللي عملته بعتله رساله ف البيت وافقو ع السفريه
ونمت* وصحيت الساعه 6 الصبح
لقيته متصل اكترر من 90 مره
اول ما صحيت اتصلت بيه ملحقتش الرنه تكمل كان رادد عليا وبيزعقلي انتي فين بزعيق قولتله معلش نمت هاه هنتقابل امته راح مزعق وقالي لا خلاص مش رايحين ف حته
قولتله طيب هقولهم مش مسافره بقا
قالي استني بنرفزه كده
خلاص ماشي البسي وانزلي علي 8
انا اخدت عربية بابا وهنروح بيها ربنا يستر بقا عشان انا منمتش كده خالص ومش عارف هقدر اسوق ولا لا
لبست بتطلون واسع وقميص جينز بيتربط من علي الوسط
انا اصلا لبسي محترم مش بلبس حاجه عريانه ف العادي بتاعي مش بحب اي حد يشوف جسمي ولا اي حد يتغزل ف لحمي دا طبعي الا لو عجبني 😎
اول ما ركبت العربيه لقيته قالب وشه ع الاخر* قولتله انا عطشانه مشا ب العربيه ومردش عليا قولتله عايزه اشرب ومجبتش ميه راح عاطيني ازازة. ميه من غير ما يكلمني
قولتله طب قولي اتفضلي
مردش عليا
روحت رايحه علي شفايفه ومصتها
وقولتله ممكن اشرب من ريقك راح فعلا مشربني من ريقه وراح ضحك
قالي ايه شغل العصافير دا ههههه
كان جايبلي وجبه من ماك عشان عارف اني بحبه فضلت احط البطاطس علي لساني واخليه ياكل الاكل من علي لساني
واحطله الكاتشب علي شفايفي وهوا يمصه ويمص شفايفي
صالحته وقعدت ابوسه ونمت ف حضنه وهوا سايق وشغلنا اغاني هاديه لقيته مره واحده وانا نايمه ف حضنه مسك الدركسيون ب ايد واحده وقفش ف صدري اتخضيت قولتله في ايه قالي انا بنام وانا سايق ومش هفوق غير لما اهيج
قعدت اضحك قولتله بس كده روحت فاتحه القميص بتاعي من فوق اول زرارين وشاف فرق صدري لقيت بتاعه عمل خيمه ف الشورت
اول مره اشوف حسام بشورت من يوم ما عرفته بشوفه لابس جينز ودا بيمنعني اني اشوف حجم بتاعه
اول مره اشوفه لابس شورت وقماش وواسع لقيت الشورت فيه خيمه فعلا بمعني الكلمه اتخضيت قعد يضحك علي منظري قولتله حسام هوا دا جاي معانا وبشاور علي بتاعه
قالي دا حاجز قبلينا و فضلنا نهزر ويقفش في صدري و يبوسني و يمص ف شفايفي و قالي ما تمسكيه يا آسيا اانتي عمرك ما مسكتيه
بصيت علي منظره قولتله لا دا كبير اوي مش همسكه قالي طب جربي قولتله طب ينفع امسكه من غير ما اشوفه مش عايزه اشوفه دلوقتي قالي ماشي و روحت حطيت ايدي عليه اول ما حطيت ايدي وهشد الشورت* تليفونه رن قولتله باباك بيتصل ههههههه
رد عليه وفضل يتكلم معاه لحد ما وصلنا الشاليه**
اول ما دخلنا الشاليه اترمي ع السرير و قالي انا فصلت
وقفت قدامه وحطيتله ايدي ف وسطي قولتله انت جاي تنام ولا ايه
قالي بصراحه اه هيا دي المفاجآه جايبك هنا عشان ننام براحتنا بعيد عن دوشة البيت وقعد يضحك
روحت ماسكه شنطته وحادفاه بيها وقولتله طلع هدومك يلا عشان تاخد دوش و مسكت شنطتي طلعت كلوت فاتله ابيض ومطلعتش ستيان وطلعت توب ابيض من غير حمالات وواصل للسره و شورت قماش واسع يادوب معدي طيزي
واخدت كريمات جسمي ودخلت اخد دوش لقيته قاعد مكانه لسه وماسك الشنطه وبيبصلي قولتله انت مش هتتحرك قالي هوا ايه كل الحاجات اللي طلعتيها من الشنطه دي
فصلت ضحك علي منظره وهوا بيسأل قولتله حاجتي
وانت فين حاجتك لقيته مطبق شورت ف ايده قالي احنا ابسط من كده مفيش غير دا قعدت اضحك ودخلت الحمام اخدت دوش و لبست الكلوت الابيض ودهنت جسمي كريم
*ملحوظه انا من البنات اللي بتهتم بجسمها بعمل مساج وساونا وجاكوزي ولو اخر جنيه ف جيبي ممكن اصرفه علي كريم لجسمي او برفان …

لبست التوب من غير ستيان و فضلت واقفه مكسوفه اطلع روحت مناديه عليه جالي عند باب الحمام وكلمته والباب مقفول قالي في ايه ما تطلعي هوا الباب معلق
قولتله لا مكسوفه قالي مكسوفه من ايه دا انا شايفك بتاخدي هدوم ولا كانك طالعه الفضاء
قولتله اتلم بقا راح فاتح الباب فجأه وانا بكلمه راح بصلي كده وفاتح بوقه وراح قافل الباب تاني ومشي فتحت الباب وطلعت من الحمام لقيته قاعد ع السرير قولتله سبتني ومشيت كده* ليه
قالي لو كنت وقفت ثانيه كمان كان زمانك نايمه ف الارض و بتغتصبي يا آسيا انا بنهار لما بشوف حلاوتك وانتي لابسه ما بالك واقفه قدامي بكمية الحلاوه دي انا بصراحه خايف عليكي مني وبعدين ايه ريحتك اللي فايحه ف المكان دي هوا في كده ارحميني حرام عليكي
قعدت جمبه ع السرير وربعت رجلي ووراكي بقت قدامه لقيته اتعدل ومسك صدري وقالي يا لهوي علي الملبن انتي مش لابسه ستيان قولتله لا
قالي يا لهوي انتي مش هتجيبيها ل بر معايا ولقيت* بتاعه هوب وقف الشورت ع الاخر راح بص علي بتاعه وبصلي قالي حاولت اسيطر عليه معرفتش
راح ماسكني من رقبتي ب ايده وجايبني عليه و حط شفايفه علي شفايفي و مص شفتي اللي تحت وهوا كان بيحب يشرب من ريقي اوي قالي شربيني من ريقك حطيت لساني علي لسانه وشربته من ريقي
راح ممشي اطراف ايده علي كتفي ونزل علي ايدي و نزل ب ايده علي بطني وشغايفه لسه بتقطع شفايفي ومره واخده لقيت هووووب شد التوب وطبعا التوب من غير حمالات ومفيش تحته ستيان اول ما شده لقيت صدري بيترج قدامه والحلمتين واقفين ع الاخر وناشفين وهوا لسه بيبوسني راح منيمني علي ضهري وحط تحت راسي مخده
وراح نازل علي رقبتي بلسانه بيلحسلي رقبتي لقيت نفسي خلاص مش قادره* روحت ممشيه ايدي علي ضهره و مسكت شعره لقيته نزل علي صدري
مسك صدري اليمين ب ايده اليمين وحطه ف بوقه وبيمص الحلمه وبيعضعضها بلسانه و مسك صدري الشمال ب ايده الشمال وقاعد يلعب ف الحلمه بصوابعه و يشد فيها وطبعا انا اول مره اجرب كل دا ف انا كنت ف دنيا تانيه
لقيته بيبصلي ف عيني وراح عاضض الحلمه ف اتنفضت وحسيت بقشعره ف حسمي كله نزل بلسانه علي بطني و مسك الشورت بتاعي وعايز ينزله ويكمل لحس ف جسمي مرضتش قولتله لا مش دلوقتي
قالي مش قادر
قولتله لا روحت قومت ومصيت شفايفه ونيمته علي ضهره و ركبت علي بطنه ونزلت بشفايفي علي رقبته مصيتها لقيته مستمتع اوي مصيت رقبته اكتر لقيت ايده بتعفص ف صدري وقاعد يشد الحلمات نزلت بلساني علي بطنه لحدما وصلت للشورت* بصيت لقيته واقف اوي اكتر ما كنا ف العربيه
لقيته بيقولي قولت اخليه يعد براحته وراح شادد الشورت لقيته قاعد من غير بوكسر تحت الشورت
وبتاعه وقف ف وشي انا رجعت لورا وبلعت ريقي وملامح وشي اتغيرت راح قام وقالي انتي اتضايقتي قولتله هوا كبير كده ازاي
قالي مش عارف بس هوا فعلا كبير بس الكبير دا حلو وبيمتع وراسه كانت كبيره قولتله طب انا اعمله ايه عشان انت تتبسط قالي تعالي اوريكي راح حط ايدي عليه لقيته سخن اوي وعروقه واقفه جامد اوي وبارزه وراسه حمرا وكبيره
قولتله الحق دا سخن قعد يضحك قالي ما انتي اللي مولعاه كده بصدرك ولبسك وريحتك وكل حاجه فيكي مسك ايدي وحط ايده علي ايدي علي بتاعه ووراني ازاي ادعكهوله ونام علي ضهره وخلاني ادعكهوله وهوا مادد ايده حاططها علي صدري و فاعد بيقرص ف حلماتي و راح قالي تعالي قومي نامي جمبي وهاتي شفايفك روحت نايمه جمبه وقعدت ابوسه وهوا قعد يدعك بتاعه لحد ما لقيته اتشنج كده وراح مطلع لبن من بتاعه
دي اول مره ليا اشوف كل دا واول مره احس الحاجات دي
لقيته هدا كده
قولتله هوا كده خلاص هوا دا السكس قعد يضحك قالي انا مش جايبك اغتصبك علي فكره وانا خايف عليكي مني انا بحاول اسيطر علي نفسي و معملش حاجه تضايقك قولتله طب هنعمل ايه دلوقتي قالي هموت وانام نمت وعطيته ضهري وحضني من ضهري وحط وشه عند رقبتي عشان بيحب يشم ريحتي
مفيش دقيقتين لقيته بيتحرك كتير* وراح قايم قالي لا مش قادر قولتله في ايه قالي مش عارف انام وانتي طيزك قدام بتاعي كده بحاول اسيطر علي نفسي مش قادر
ضحكت اوي علي شكله وهوا بيتكلم قولتله طب انا اصلا مش عايزه انام هقوم الف ف الشاليه شويه و اشوف البيسين وشويه هطلع لو معرفتش تنام ننزل البيسين قالي ماشي*
تزلت قعدت الف ف الشاليه* هوا دورين بسلم داخلي بجنينه صغيره و بيسين حلو وطلعت الجنينه وجبت ورده حطيتها ف شعري 😂

طلعت الاوضه لقيت حسام رايح ف سابع نومه غيرت هدومي وقلعت ملط ولبست المايوه القطعه واحده لقيت كسي مرسوم اوي و صدري مرسوم رسم ف المايوه لميت شعري كحكه عاليه لفوق وحطيت الورده و حطيت روج خفيف والبرفان اللي حسام بيحبه و* لبست ايشارب اسود شفاف علي وسطي ونمت جمبه وحطيت صدري ف وشه علطول و داريت نفسي من تحت بالايشارب* ومسكت التليفون و قعدت اتصور انا وهوا لقيته فتح عينه كده ومركز علي صدري واول ما ركز كده مسك صدري طلعه من المايوه وفضل يلحسه وانا لسه بتصور روحت بايساه من شفايفه وبشيل الغطا لقيت الشورت هيتخرم من بتاعه
قولتله هوا ايه علطول كده قالي تخيلي بتقوليلي ألو ف التليفون بيقف ما بالك انا معاكي وانتي لابسه كده وف مكان مقفول علينا انا بصراحه عازره* ومستغرب هوا ازاي لسه مغتصبكيش روحت قايمه بدلع و رقصتله طيزي و قولتله انا نازله البيسين
اول ما وقفت نط من ع السرير و لقيته بيقولي هوا دا مايوه !
قولتله اه
قالي اومال ايه الايشارب دا
قولتله شوق ولا تدوق و قعدت اضحك ونزلت اجري ع السلم لحد ما طلعت* ع البيسبن وهوا ورايا و بتاعه بيجري قدامه ف الشورت
قلعت الايشارب و نطيت ف البيسين قبل ما هوا ينزل
واول ما شاف الايشارب ع الارض نط ورايا ف البيسين وغطس ف المايه و شاف منظر المايوه من تحت و فضل يبوس ف وراكي وفتحلي رجلي وانا واقفه وهوا ف المايه تحت ورايح بايس كسي من فوق المايوه انا اتنفضت راح طالع
قولتله ايه اللي عملته دا
قالي اه* يا بنتي انا اخد بطولات سباحه و اطول نفس تحت المايه ما انتي عارفه
قولتله لا مش دا الحاجه التانيه
راح غطس و باسني تاني ف كسي بس المرادي عض كسي عضه خفيفه من فوق المايوه
انا بقيت مش قادره اقف
طلع لقيته بيقولي قصدك دا
شاورتله براسي اه قالي لا دا مش انا مش عارف مين بيعمل كده
قولتله طب استني انزل اشوف مين بيعمل كده
نزلت
روحت شاده الشورت و بتاعه طلع منه وروحت ماسكاه ب ايدي و قعدت ادعكهوله ف المايه ب ايدي لحد ما نفسي جاب اخره
روحت طالعه اول ما طلعت خطفني بوسه قطعلي شفايفي و راح موديني لحرف البيسين و سند ضهري وحضني و فضل يبوس فيا و يقفش ف صدري قولتله مش قادره اقف مش عارفه ليه راح حاطط ايده علي كسي قالي دا اللي مخليكي مش قادره تقفي بس انتي لسه مش عارفه ليه
بصتله و سكت و قالي تعالي اوريكي حاجه هتعجبك قولتله تعالا راح رافعني و مقعدني علي سور البيسين و رجلي ف المايه وفتحلي رجلي ووقف ف نص رجلي ومشي ايده علي كسي من فوق المايوه وكان كسي قدام وشه علطول
قولتله بتعمل ايه قالي نفسي اشوفه
بصتله وسكت راح زايح المايوه وشاف كسي اول ما شافه فضل يبص كتير كده و بصلي قالي انتي مجهزه نفسك بقا
قولتله مش فاهمه
قالي يعني منضفاه من الشعر
قولتله لا يا ابني انا اصلا عامله ليزر يعني مش بيطلعلي شعر
قالي يعني هوا علطول بيلمع كده قولتله اااه
وقرب وشه من كسي وراح مطلع لسانه و يا لهووووي علي اللي حسيته
لقيت نفسي بقول* ااااه و حاسه بمتعه راح بصلي ف عيني وهوا لسه بيلحس كسي بلسانه وفاشخ رجلي ووشه جوا كسي فضل يلحس كسي ويعمل حركه دائريه كده بلسانه جننتني الحركه دي
قولتله اعملها تاني
كل شويه اقوله اعملها تاني
لحد ما حسيت نفسي هنزل حاجه من كسي
قولتله انا. خلاص هجيبهم مش قادره
راح. ماسك الحلمه من فوق المايوه
و ب إيده التانيه راح دعك كسي من فوق كده وبلسانه شغال مص ولحس ف كسي لحد ما لقيت نفسي بنزل شهوتي راح واخد اللي نزل من كسي وحطه علي ايده و قعد يلحس ايده
وانا حاسه اني لسه هايجه
قولتله تعالا اعد مكاني
نزلت البسين
وهوا طلع قعد ع حرف سور البيسين مكاني
و كان قالع الشورت و بتاعه واقف شبه الحديده
بصتله وقولتله عايزه امص بتاعك
قالي متأكده
قولتله اه
راح ماسكني من راسي وقرب راسي علي بتاعه و قالي امسكيه و مصيه بالراحه كانه مصاصه و ابعدي عن سنانك
عملت زي ما هوا قالي واول ما حطيت بتاعه ف بوقي لقيت بتاعه واصل لنص بوقي بس* بصتله لقيته مستمتع
يبقا انا مكمله صح
فضلت امص فيه و قعدت اشفطه و لقيته مبسووط لحد ما لقيته بصلي و قالي سرعي المص ومصي الراس
سرعت و بقيت ادعك بتاعه ب ايدي و امص الراس ببوقي لحد ما لقيته اتشنج وراح ساحبه من بوقي و نزل لبنه ف المايه شديته ونزلنا البيسين و قعدنا نعوم 3 ساعات قولتله كفايه ويلا بينا نطلع
طلعنا من الميه ودخلنا الشاليه قالي تعالي ناخد دوش سوا قولتله لا مش هعرف اعمل كده لسه
قالي ماشي
دخل ياخد دوش وانا طلبت اكل و جهزت هدومي وحاجتي* عشان لما يطلع من الحمام ادخل انا
و قعدت* ع الكرسي و سرحت شويه لقيته جاي بيفوقني و قرصني ف وركي
حسام /مالك سرحانه ف ايه
انا / عجبني اوي اللي حصل ف المايه
حسام/ اتبسط قالي بجد عرفت ابسطك
انا / حسام انت متأكد انك معملتش كده مع واحده تانيه ؟
حسام / لا معملتش و المفروض انك عرفاني و مينغعش تسألي السؤال دا
لو عملت حاجه من قبلك كنت هقولك و مكنتيش هتزعلي عشان مش من حقك
بصتله كده و قولتله طب انا عايزه اقولك سر بس نتفق مفيش زعل
لقيته بصلي كده ب استغراب ووشه باين عليه القلق قولتله هخاف اقولك راح. متعصب اوي و قالي انجزي بتعصب اوي
قولتله انت بتمص حلو اوووووووي
وطلعت اجري وهوا ورايا دخلت الحمام وملحقش يمسكني وقعد يقولي ماشي ما انتي كده كده هتطلعي هقطعك يا آسيا هههههه

كعادتي اتأخرت ف الحمام استحميت و حطبت كريمات و ماسكات و حاجات بتاخد زبين ساعه اصلا بس اختصرتها ف ساعه 😁
لبست الكلوت الفاتله الأحمر و الستيان الأحمر وعليهم فستان اسود فوق الركبه ب شبرين و تحت الطيز بحته صغنونه سدري كله كان طالع م الفستان بشكل سيكسي اوي لان الفستان ضيق من عند الصدر
و سيبت شعري و طلعت
دورت عليه فالأوضه ملقتهوش نزلت الدور اللي تحت لقيته طلب أكل والاكل جه وقاعد مشغل التي في ومستنيني
اول ما شافني راح مصفرلي
وقام جري عليا قالي يخربيتك ف اختيار الالوان
حط ايده علي وسطي ومسك ايدي و لفني و قالي هتموتيني من اول يوم قعدت اضحك وجيت جمب ودنه وقولتله* الأكل دا فيه بطاطس بصلي بقرف قالي ضيعتي كل الرومانسيه اللي حضرت ف دماغي
وضربني علي راسي قالي اه طبعا في بطاطس
قعد ع الكنبه وفتح الاكل
وانا فضلت واقفه
قالي يلا اعدي عشان ناكل
قولتله لا هناكل علي السفره اللي هناك دي
بصلي باستغراب سفرة ايه تعالي ع الكنبه
قولتله لا مش هاكل غير ع السفره واخدت الاكل. و مشيت اترقص بطيزي قدامه وروحت علي السفره وحطبت الاكل جه ورايا و سحب كرسي وقعد ومسك الساندوتش وابتدا اكل قولتله هجيب البيبسي قومت واتاخرت شويه ف المطبخ كان خلص اول ساندوتش
روحت ع السفره و شديت الاكل و جبته علي جمب بصلي اوي روحت طالعه ع السفره و قعدت مكان الاكل اللي قدامه وفشخت رجلي قدامه بقيت انا قاعده ع السفره وفاشخه رجاي وهوا قاعد ع الكرسي ف نصي وكسي باين قدامه بصلي اوي كده قولتله هتاكل ايه وشاورت ع الساندوتش اللي ف ايده وشاورت علي كسي
راح رامي الساندوتش ورفع الفستان ورفعلي رجلي الاتني ع السفره ورجعت نصي لورا وسندت علي ايدي ورايا
ووهوا قاعد ع الكرسي شدني عليه كسي بقا علي بوقه قعد يلعبلي عليه من فوق الكلوت الفاتله و قالي الكلوت احمر و كسك احمر
اول ما قال كسك انا اتنفضت وبصتله اوي
راح بصلي قالي ايوا اسمه كس دا وراح ضربني عليه اسمه كس اسمه ايه مردتش عليه راح ضاربني عليه ضربه خفيفه قولتله اي يا حوس لا بيوجعني
قالي هوا ايه اللي بيوجعك قولي عشان مضربكيش جامد وتوحوحي اكتر ما انتي
قولتله كسي
قالي مش سامع قولتله كسي بيوجعني وعايزاك تمصه
راح زايح الكلوت ولسه هينزل بشفايفه
قولتله استني اوصفلي كسي كده راح قالي كسك اللي قدامي دا وفركه بصوابعه اتنهدت وقولتله ااااي* بدلع
قالي كسك أبيض اوي و زنبورك احمر و انتي مش مطاهره عشان كده كسك حلو اوي و عسلك طعمه يجنن حتي دوقي كده و راح ممشي صباعه علي كسي وحاطه ف بوقي ونزل بشفايغه علي زنبوري وقعد يمص فيه بشفايفه وانا و يمسك* شفرتين كسي بصوابعه و يمشي عليهم لسانه و يدخل لسانه خرم كسي من بره و يفرش بلسانه علي كسي و يدعك كسي بلسانه وانا حطيت ايدي علي راسه وبقيت بزق راسه علي كسي واشده من شعري واقوله الحس يا حووس كس حبيبتك و ريحه شويه راح حاطط صوابعه وعصر الشفرتين ب ايده وهوا بيمص ف اول كسي من فوق الحركه دي هيجتني وخلتني نزلت شهوتي* فضل يشرب كل اللي نزل مني لقيته بيقولي طعم كسك يجنن يا إيسو
دا عسل فعلا ميتشبعش منه
وراح قام وقف ونزل الشورت بتاعه وبتاعه كالعاده واقف علي اخره اول ما شوفته نطيت وهجمت عليه بشفايفي و نزلت امصه واشد فيه واشفطه بشفايفي والاعب راس بتاعه بلساني و فضلت امصه وهوا طلع منه صوت انه مستمتع سرعت ف المص وشلت ايدي وبقيت بدخله لحد اخر بوقي وكان بيدخل نص بتاعه بس ف بوقي* لقيته بيتك علي راسي و يحشره اكتر لحد ما قرب يجيبهم راح مطلعه وقالي ادعكهولي دعكتهوله ب ايدي و طلعت سدري من الفستان والستيان و قعدت ع الكرسي قدام بتاعه و قولتله هات هنا علي صدري اول ما قولتله كده راح منزلهم كانو اكتر من المرتين اللي فاتو غرقو صدري روحت دعكت صدري بلبنه وطلعته علي رقبتي فضل يتفرج عليا و بتاعه لسه واقف قولتله هوا مكمل اليوم واقف قالي انتي مش شايفه منظرك* طبعا انا سدري طالع بره واللبن مغرقني من فوق ورافعه الفستان وكسي باين و شكلي باين عليه اني متقطعه بوس من شفايفي
ضحكت وقولتله لا مش علطول ورا بعض كده نيمه بقا قالي لا دا طالما وقف خلاص
قولتله هتعارك معاك هينام ف ساعتها هههههههه
قالي لا لا خلاص هنيمه انا طلع البلكونه وكلم امه وابوه وشغل نفسه شويه ودخل أكلنا و قعدنا ف حضن بعض ع الكنبه و شغلنا التي في ونمنا لحد الصبح
صحيت اخدت دوش كان لسه نايم لقيت كذا منيو ف المطبخ
طلبت فطار
وحضرتله الفطار
و لبست شورت ابيض علي كلوت ابيض
و قميص واسع ابيض بيتربط من فوق البطن من غير ستيان*
وظبط نفسي وروحت صحيته
اول ما فتح عينه راح مسك حلمة بزي قرصها صوت عشان وجعتني
وهوا هيكمل نوم روحت ناطه عليه و صحيته بالعافيه
قام وشالني وقعدني علي رجليه وقالي عايزه ايه
قولتله عايزه افطرك قالي ما انا هفطر اهو و بيدخل ايده ف الشورت وصل لكسي وقعد يلعب بصوابعه روحت فتحتله رجلي راح مزود الحركه ب ايده بقيت بتنطط علي رجله قولتله انت بتعمل ايه بس انا مش قادره
راح ضاربني علي سدري و قالي بسخن الفطار و شغال دعك ف كسي
روحت واقفه وقالعه الشورت وركبت عليه و قولتله الفطار كده استوي راح شادد الشورت بتاعه وبتاعه واقف زي الحديده قولتله نفسي فيه اوي قالي انتي عارفه اني طيزك بتجنني ومن امبارح بحاول مجيش جمبها عشان فعلا لو* مسكتها هفشخها
قولتله بجد
قالي اه
روحت قايمه و عطيته ضهري ووطيت قدامه و طيزي كلها بقت ف وشه الا الفتله اللي راشقه ف نص طيزي ووطيت اخدت الشورت من الارض* ولفيت قولتله هلبس بقا عشان خايفه علي التوتا بتاعتي
قالي اسمها طيزك و بعدين خايفه عليها ومش خايفه علي دا وشاور علي بتاعه
روحت قاعده علي ركبتي وخدت بتاعه وشفطته ف بوقي وكان سخن اوي و مسكت ايد حسام و حطيتها علي سدري من فوق القميص فضلت امصله بتاعه لحد ما جابهم علي وراكي وخدت بوسه من شفايفه
و قومت مشيت قدامه وانا لابسه الكلوت الفتله الابيض و القميص الابيض مربوط فوق بطني و كتفي ونص ضهري باين من القميص
لقيته بيحط المخده علي وشه وقالي البسي يا آسيا انا كل دا ماسك نفسي عنك ضحكت و لبست الشورت وقعدنا فطرنا وقولتله انا عايزه اخرج اتمشي قالي ماشي البسي ويلا بينا نخرج ف القريه
لبسنا وخرجنا سوا لفينا ب العربيه وقعدنا ف كافيه و روحنا علي بعد المغرب قولتله تعالا ننزل البيسن دخلنا لبسنا وانا لبست البكيني القطعتين الابيض
ودا اصلا لوني المفضل

وهوا بصلي وراح شايلني ومنزلني البيسين وفضلنا نلعب ف الميه و نحب ف بعض و طلعنا استحمي هوا وقالي هريح شويه لحد ما تخلصي عشان هنمشي الصبح بدري قولتله ماشي دخلت خدت دوش ولبست فستان اسود علي اللحم من غير اي حاجه تحتيه و طلعت لقيت حسام نايم تليفونه رن اخدته عشان ميصحاش ووقفت ف البلكونه وفتحت تليفونه دخلت ف الاستوديو لقيته مليان افلام سكس شغلت واحد اتفرجت عليه لقيت نفسي مهيجتش خالص
قفلت الفون وحطيته جمبي و حطبت السماعات ف ودني وشغلت اغاني وفجأه
لقيت حاجه ناشفه ف نص طيزي من فوق الفستان
ولقيت حسام بيحضني من ضهري بس انا كنت اترعبت لاني كنت سرحانه خالص

فضل يهديني وهوا حاشر بتاعه ف طيزي من ورا لقيتني هيجت ماسك بزي وفضل يشد الحلمه وانا ف البلكونه وهوا حاضني من ضهري وراح قالي اثبتي عشان انا علي اخري
وراح رافع الفستان وشال ايده من علي بزي حطها ف بوقي واخد من ريقي وبل زبه و حشره بين فلقة طيزي وبقا يحركه وهوا ضامم طيزي ب ايده
لقيته بيقول يا لهوووووي ازاي طيزك طربه وناعمه كده
انا كنت خلاص هيجت خالص فضلت افنسله وروحت لفيت و شديته ودخلنا الاوضه قعدت ع* السرير و قولتله دخله ف طيزي
بصلي ب استغراب و قالي هيوجعك
قولتله هستحمل
قالي طب هاتي زيت او كريم
عطيته زيت
و نيمني علي بطني ونام جمبي و فضل يبوسني ف شفايفي و يلعب ب ايده ف شعري و ايده التانيه بيلعب ف طيزي
راح مدخل صوباع ف طيزي اتوجعت سنه صغيره فضل يلعب بصوبعه شويه وراح مدخل التاني
قولتله لا دخل بتاعك
مش عايزه صوابعك كنت خلاص هيجت ع الاخر و عايزه يحشر بتاعه الكبير دا جوايا
قالي طب بصي هوا هيوجعك اول ما يدخل بس شويه و هيبقا حلو
قولتله ماشي راح نايم علي ضهري و راح حاطط زيت علي بتاعه و حط راسه علي فتحة طيزي قالي دي مش ضيقه
دي تقريبا مفيش فاتحه راح حاطط مخده تحت بطني و نزل بلسانه علي فتحة طيزي و قعد يلحسلي خرم طيزي ويفتحه ب ايده و ايده التانيه بتلعب ف شفرات كسي لقاني خلاص بتأوه جامد و بنزل مايه من كسي
راح اخد المايه دي وفضل يمشي زبه علي كسي وطيزي وراح حاطط راس زبه علي طيزي و مسك شعري جابه علي جمب و حط شفايفه علي رقبتي و راح مدخل بتاعه مره واحده انا صوت و كتمت وشي ف المخده وهوا فضل مثبت بتاعه جوايا و بيبوسني وبيحاول يهديني وقالي سيبي نفسك شويه هديت شويه بس حسيت بحرقان فظيع قالي اطلعه قولتله لا راح ابتدا يتحرك و الوجع اتحول لمتعه و بقيت ارفعله طيزي لفوق بس فعلا زبه كان كبير كان فاشخ طيزي نصين فضل ينيك ف طيزي وانا وهوا جبنا مع بعض اول ما طلعه جريت ع الحمام و لقيت دم مغرق طيزي و نازل علي رجلي اتعورت جامد
جه ورايا وملالي البانيو ونيمني فيه و فضل يبوس فيا لحد ما هديت
قومت و طيزي هدت شويه و لقيت عليا الفوطه و طلعت لقيته حسام ف* البلكونه اول ما شافني جالي وحضني و قالي معلش مكنتش عايز اوجعك بس هيا ف الاول بس كده
مردتش علبه و دخلت الاوضه وقفت اسرح شعري
قالي انتي مش بتكلميني ليه
مردتش عليه
راح جه حضني من ضهري و قالي مش بتردي ليه مخصماني
روحت اخداه من ايده وقعدته ع الكرسي و قعدت علي حجره و قولتله طيزي اللي زعلانه منك قالي طب قومي والبسي حاجه عشان مهيجش تاني ومش عايز اعمل حاجه توجعك تاني قولتله حاضر و قومت وقفت قدامه وروحت شاده الفوطه وقعتها ف اقل من ثانيه كان زبه وقف
مش عارفه ازاي كده قولتله معلش الفوطه وقعت بدلع كده روحت لافه وعطياه ضهري ووطيت اخدت الفوطه ورجعت بطيزي عليه و قولتله شوف كده الخرم اتفتح راح نزل علي طيزي بلسانه وقعد يدخل لسانه فيا و راح قايم واقف و زنقني ف الحيطه و مشي بتاعه علي كسي من ورا لقاه مبلول
راح بل زبه وحطه ف طيزي تاني بردو وجعني بس انا قررت استمتع روحت رافعه ايدي ع الحيطه و فنستله طيزي وجبت ايده حطيتها علي بزي
وحسيت بنار ف طيزي مطفاش النار دي غبر اللبن لما حسام جابهم وقالي اهدي بقا و كفايه عشان انتي متتعبيش انا معنديش مشكله اشتغل كده للصبح
قولت لا كفايه ودخلنا نمنا
و صحيت الصبح علي صوت كركبه لقيته بيلم الشنط ومحضر فطار
قولتله صباح الفل
صباح العسل يا مهلبيه
مصحتنيش ليه
صحيت لقيت شعرك علي وشي و وصدرك طالع بره البادي هيجت اوي
قولت اعمل اي حاجه تلهيني
قعدت اضحك قولتله انت علطول هايج
قالي اه بس معاكي انتي بس
قومت و فطرنا و حضرنا الشنط و قالي مفيش اي حاجه قبل ما نمشي فولتله لا خالص ومش قادره قالي ماشي عشان كان لازم نوصل بدري البيت قفلنا الشاليه و ظبطنا كل حاجه و احنا خلاص طالعين علي باب الشاليه وماشين و شنطنا ف ايدنا وانا لابسه بنطلون واسع و عليه تيشيرت واسع تحته ستيان ضيقهوتحت كلوت فتله لقيته ضربني علي طيزي جامد انا ثبت مكاني من الضربه راح ضاحك ومكمل وطالع من الباب
روحت ماسكه ايده و شديته دخلته قالي في ايه
قولتله انت عملت ايه ضحك
روحت لافه وعطياله طيزي
قولتله انت عملت ايه راح ضاربني تاني لقيت نفسي هيجت اوي
روحت قافله باب الشاليه و فتحت النور وهوا واقف مش فاهم حاجه روحت سانده علي البار و نزلت البنطلون
و قولتله قلعني الكلوت دا و فنست ف وشه بصلي ب استغراب بس طبعا كان بتاعه وقف خلاص
وطي و مسك الفتله بتاعة الكلوت وشدها و خلاها تطرقع علي خرم طيزي انا اتنفضت و فنستله وفشختله رجلي راح عاملها تاني و منزل الكلوت و قعد يلحس خرم طيزي وراح مطلع زبه وبله ب ايده و حاشره ف طيزي وهبدني ف طيزي و بقا يطلعه كله و يذخله كله مره واحده قولتله اححححححح ايه دا حلو اوي
انت بتعمل ايه قالي بنيكك لقيت جسمي قشعر و هيجت زياده قولتله بتعمل ايه مسمعتش قالي بنيكك ف طيزك* و راح ضاربني تاني علي طيزي
اووووووف ع الاحساس روحت لفيت ايدي و حطيتها علي طيزه وبقيت بزقه عليا عشان ينيكني
هوا هاج من هيجاني وفضل يرزع ف طيزي لحد ما جابهم ف طيزي و لبسنا وطلعنا و روحنا البيت اتقتلت نوم
اقابلكو الجزء الجاي 😘💋

y.ali
08-27-2019, 02:53 AM
حلوة جدا احسنتى

Sami Tounsi
08-27-2019, 06:28 AM
يغلق و يدمج مع القصه الاصلية ..

اي اضافه تكون في قصتك الاصلية اي الجزء الاول على شكل رد/تعليق ثم تخبرينا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج ..
رابط الموضوع الموحد
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=362784



فضائح خالد يوسف سكس مع فنانات مصرية site:bfchelovechek.ruقصص سكس الأم وأبنها في ليلة الدخلةقصص عبط الطيز وفشخه ووضع لبوسة عقابقصص نيك عرب مليف مدام احسانصور سكس بنات مدلعه أويموقع نسونجي قصص محارمسكس لايقاومه النساءقصص لواطه ناكني نك شرفيقصص مع اختي من أبي سكسسكس ظيز مدام مع عشيقها عربي site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-178524.htmlقصص عائلتي قحبه بسبب الفقر/archive/index.php/t-39468.htmlقصص زوفيلياقصص نيك ابن الجيران المراهققصص سكس مراتي خلتني عرص منتاك غصبا عنيقصتي بدات في المنزل قصص محارم متسلسله حقيقية.comسوالب الخرطوم/archive/index.php/t-488415.htmlقصص سكس محارم البيت الكبير/archive/index.php/t-115133.htmlسلمي الكيرفي المربربه من الإسكندريه بتصور وهي بتتناكطياظ كرفى صباح عربي سكس في الحمام تستحمي بالشامبوقصص سكس بحرينيةكنت ادخل زبي في طيزه الساخنه اه اه ماأحلها/archive/index.php/t-85912.html/archive/index.php/t-523911.htmlقصص محارم وانا نايمه على بطني صرت أفرك خرقي باصبعيمشاهده نسوان كسهم مليان وطيزها كبيرة وبزازه كبيرة اوي مشاهدهقصص هنتاي مصورة للسمرsite:landsmb.ru ابن عمتي فحل ماما طيزهاالنيك الرمسنسينيك ادهم وزمردقصص سكس كساس طريةتركب على زبهقصصسكس مدرب رياضيsite:landsmb.ru رغبات طيزفلم سكس ام حنين كاملقصص سكرتيرة هايجات طيزمتحرك اتعرف عليها وناكهاسكس عندما يتلذذ ابن بجسم امه جزء الثانيماما من كامل الاحترام الى العهر ودياثتى قصص سكس/archive/index.php/t-26036.htmlقصص نيك انا لبوة طيزيسكس خالدوخته ومفيدقصص سكس اه اه نيك زبك حكه ع زنبوري اه ااااه/archive/index.php/t-82791.htmlنيك المحامية المحجبة اكس موفزألصقت مؤخرتها بزبيصور زب محننقصص مكتوبه سكس محارم خالتي نكتهافي وخالي مسافر.com/archive/index.php/t-444625.htmlسكس طياز جزاباتسكس شرموطه مصريه مع عشيقها من الفيس بوكقصص نسوانجي زوجه اخيﻗﺼﺺ ﺟﻨﺴﻴﺔ ﺍﻣﻮﺭﺓ ﻟﺒﻨﺎﻧﻴﺔ ﺗﺎﺧﺬ ﺍﻟﺰﺏ ﺑﻄﻴﺰﻫﺎ مصوؤةقصص سكس منتديات نسونجي مطلقه شهوانيهقصص نيك امي متسلسلةقصص سكس النجار المسلح وصاحبة المنزلقصص سكس كيف انتاكة حنان اليمنيهسكس كولكش في الشارعقصة مكتوبه صادني الصبح وناكني احلى نيكهقصص يمص شفايفي ضروعياختي وامي يتنكو على طول قصاص النيكقصص ام تقول نيكني واشتمني وقولي ياشرموطناكوني أكثر في طيزي وكسي افشخوني قصتي مع الزبين قصص نيك أم عشيقتيقصتي أتناك من عامل الوقودقصصه نيك ارمله من الزقازيقحبيبي يشتمني وقت النيك ويركب طيزي ويتبول فوق جسميقصص سكس زوجه الاخ الارشيف10شات سالب فونقصه شرموطة سودانيةكيف‏ ‏اكون‏ ‏سيكس‏ ‏ب‏ ‏ليله‏ ‏دخله‏ ‏صورقصص سكس مع الهايجه الثريهنزل لي مقاطع اسم نرمينسكسقصص سكس عربي مذكراتقصص نيك زميلتي الاجنبيه في الشغل