عرض كامل الموضوع : مُجاب قصص محارم
يوسف يوسف 555
06-23-2019, 02:13 PM
الحقيقة أنا بألف قصص سكس وعاوز انشرها عندكم ومش عارف اتواصل مع مين
*ESRAA*
06-23-2019, 02:22 PM
اهلا بيك معانا
حضرتك لسه عضو جديد بالتالي اي موضوع قصص او غيره بتنشره في القسم هنا للاعضاء الجدد واحنا بننقله لقسمه المناسب
تقدر حضرتك تكتب قصتك بموضوع هنا واحنا ننقلها قسمها المناسب وهتكون تحت اشراف مشرفي قسم القصص
نورتنا
شوفوني
06-23-2019, 02:25 PM
بامكانك ان تنشر ما تشاء هنا في قسم موضوعات الاعضاء الجدد
والمشرفين سيتولون مراجعة الموضوع او القصة ونقله الى القسم المناسب
لاي استفسارات بخصوص القصص راجع ضوابط النشر في اقسام القصص من هنا
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=420776
تحياتي ومودتي
يوسف يوسف 555
06-25-2019, 11:36 AM
حريم عوف 1
انا احمد 33 سنه متجوز الجواز التقليدي .. متجوز ست ماما وخالتى جوزوهالي بدون حب ولا خبره لاني بعد الجامعه علي طول سافرت الامارات وكان حظي حلو عملت قرشين كويسين ورجعت وكان اهلي عاملين ليا شقه ومجهزين كل حاجه اشتغلت موظف ببكالوريوس التجاره اللي معايا وبتحويشه الغربه اشريت عشرين فدان قريب من البد علشان ايرادهم اتسند عليه في حياتي وفعلا بقيت كل يوم الصبح اروح امضي في الشغل واطلع علي العزبه ودخلت هناك انترنت وجبت كمبيوتر وكنت بقضي احلي وقت في البيت اللي بنيته بمزاج هناك علشان يبقي خن المتعه بتاعي علاقتي بمراتي علاقه بارده من بعد شهر الجواز الاول وانا حاسس اني مش مبسوط وفيه حاجه ناقصاني والحقيقه كبرت دماغي وقلت العمر قصير وقررت انى اعيش واتمتع وانا في الامارات في يوم تعبت بعد شويه لخبطه في الاكل ورحت مستوسف خاص والدكتوره السودانيه اللي كشفت عليا قالت لازم تاخد حقنه شرجيه والحقيقه اخر مره كنت اخدتها من امي يمكن في ابتدائي المهم اخدتها من ممرضه فيليبنيه وبعدها حسيت بمتعه رهيبه كاني مارست الجنس مع واحده ست وبعد كده كل فتره اروح اعمل نقسي عيان لاي مستوسف واخد الحقنه الشرجيه اللي ادمنتها لما رجعت مصر اتجوزت وحاولت اني امثل علي مراتي اني عيان وعاوز الحقنه لقيت ان مفيش امل هي بتقرف من الحقنه دي ومتقدرش تتعامل معاها انا كمان نسيت الموضوع لحد متعرفت علي بنت اسمها نجلا عندها حوالي 25 سنه بتشتغل في عياده دكتور واول مره رحتلها الصبح ولسه العياده فاضيه وسالت علي ست كبيره اسمها ام ابراهيم كانت بتشتغل في العياده مكانها من سنه او اكتر قالت لا ياستاذ ام ابراهيم معدتش بتشتغل هنا انا عملت نفسي زعلان وقلت متعرفيش هي بتشتغل فين قالت لا و**** معر فش حضرتك كنت عاوزها فشغل ولا حضرتك معرفه قلت لا في شغل قالت انا تحت امرك انا برضو تمرجيه وبقالي كتير بشتغل في عيادات قلت الحقيقه انا كنت متعود ان كل فتره لما اتعب اجي لام ابراهيم واخد حقنه قالت بس كده انا بعرف ادي عضل وعرق وكل حاجه ده لو حضرتك تحب ...انا بصطلها وعملت مكسوف وقلت لا هي لو عضل ولا عرق مكانش بقي فيه مشكله بصطلي مستغربه وقالت امال حقنه ايه وسكتت ..... وقالت حقنه شرجيه انا بصطلها وسكت شويه وقلت الحقيقه اه وانا كنت واخد علي ام ابراهيم وانتى عارفه الحقنه دي محرجه اد ايه هى ضحكت وقالت لا محرجه ولا حاجه وبعدين الرجاله مش بتتكسف انا بعملها اكتر من عشر مرات في اليوم انت عارف قبل الاشعه دايما العيان لازم ياخدها وانا تحت امرك لو عاوز اديهالك هما خمس دقايق وتكون جاهزه انا قلت ماشي دخلت وبعد شويه رجعت وقالت اتفضل دخلت علي الحمام كان واسع ومركبين فوق البانيو خشب بالطول متجلد بجلد اسود وسفنج يعني كانه سرير قالت اقلع هدومك من تحت خالص ونام علي جنبك انا نزلت البنطلون والكلوت ونمت علي البانيو اللي معمول سرير قالت لا كده هدومك هتتبل وراحت هي اللي مساعداني في قلع البنطلون والكلوت وانا مستسلم لنجله علي الاخر كنت منضف طيزي كويس مافيهاش شعر خالص قربت مني ناجله ومعاها خرضوم الحقنه المتعلقه علي الحامل الابيض اللي بيكون موجود في العيادات وحسيت يكف ايدها البارد وهي بتفتح فلقه طيزي وقالت متتكسفش يا استاذ انا كل يوم بشوف اكتر من خمس ست رجاله بس الحقيقه في نضافتك مشوفتش انا قلتلها متشكر ومكنتش واخد بالي انها تقصد نضافه طيزي حسيت بصباعها بيدهن خرم طيزي حاجه عرفت بعدها انه فزلين طبي ودخلت بوز الحقنه التخين في طيزي رحت قافل طيزي عليه جامد رد فعل عادي دايما كنت بعمله وحسيت بالميا جوايا بتملاني وزبي كل شويه يقف لحد موقف خالص خلصت الحقنه وهي سحبت الحقنه مني وقالت انا هخرج وانت خد راحتك يا استاذ قعدت علي التوايت وانا مستمتع بالتجربه اوي وخلصت وطلعت شكرتها واديتها خمسين جنيه هي قالت ايه ده انا مش معايا فكه قلت لا كلها ليكي البت كانت مش مصدقه وقالت الف شكر يا استاذ انا قلتلها يا نجله لو حبيت اخدها في البيت ينفع تديهالي قالت طبعا وادتني رقم المحمول بتاعها وهي مش مصدقه نفسها وكانت نجله بتجيلي البيت اللي في العزبه كل فتره تديني حقنه شرجيه تمتعني لدرجه اني كنت كل يوم جمعه بضبط معاها الحقنه الشرجيه لانها مش بتكون فاضيه غير الجمعه عدي كذا شهر علي الحال ده وهي كانت دايما قبل الحقنه تدخل صابعها بالفزلين بس في اخر مرتين كانت بتطول شويه وانا مكنتش بقدر اداري متعتي واكتم الشهقه اللي كانت بتطلع غصب عني وبعد مخلصت الحقنه قالت بقولك ايه يا استاذ احمد هو انت عيان بجد علشان الحقنه اللي كل اسبوع دى ولا لامؤخذه يعني ... وسكتت وقالت يعني بتاخدها مزاج وضحكت انا مرتدش وشويه وقلت هو انتي مش عاوزه تيجي تاني قالت لا و**** بس لو فتحتلي قلبك ممكن بدل تضيع الوقت في الحقنه والكلام ده ممكن اعملك اللي تحبه علي طول قلت وانا مبتسم وانتي عارفه ايه اللي انا بحبه قالت باين يا استاذ وعملتلي بصابعها الوسطاني علامه البعبوص وقالت لكن لو عاوز اديلك الحقنه زي متحب انا قلت طيب لو انا عاوز اتمتع من غير حقنه هتعملي ايه قالت نام علي بطنك كنت لابس بنطلون ترينج راحت علي شنطتها ورجعت معاها جزره كبيره ومغسوله ونضيفه ورحت مقلعاني البنطلون والاندر وتفت ببقها علي خرم طيزي ودخلت الجزره جامد انا صرخت راحت ضربانى جامد علي طيزي وقالت ها متعليش صوتك وبدات براحه تدخل الجزره وتطلعها وانا هموت من الالم والمتعه مع بعض وهي بتنيكني بالجزره كانت بتضربني بايدها علي طيزي جامد استمر الوضع ده حوالي ربع ساعه بعد خمس دقايق كنت رحت في عالم تاني وبستني الضربه اللي بتضربهالي علي طبزي بمتعه وشويه وخلصت وانا زي منا نايم علي بطني زي السكران قامت لمت الشنطه بتاعتها وقالت ايه انت مالك مش قادر تصلب طولك كده قلت من المتعه قالت منتي اللي غلطان لو كنت قلت من الاول كنا وفرنا الحقن والدوشه دي كلها قلت مكنتش اقدر اقول ضحكت وقالت بس انا شاكه فيك من اول يوم قلت اشمعنه قالت لما كنت لاموخذه حالق طيزك ومنضفه انا حسيت ان الحقنه دي وراها حاجه ضحكت وقلت بس انتي عرفتي ده كله منين وانتي مش متجوزه قالت هو انا لو متجوزه هعمل كده مع جوزي بردو ضحكت وهي كملت وقالت اصل انا واصحابي البنات عوانس وبنعمل كده مع بعض وليا اتنين من صحباتي البات بيحبوا يعملوا كده مع الرجاله ولما حكيتلهم علي نضافه طيزك والحقنه الشرجيه كل اسبوع قالوا ده عاوز يتبعبص علشان كده كنت بتقل ايدي وابعبصك قبل الحقنه كتير علشان اجيب اخرك قلت دنتي صايعه قالت امال لو عرفتك علي نيفين وسالي دول يموتوك هما اللي معلمينني قلت طيب انا عاوز اقابلهم قالت هتكلم معاهم واجيبهم معايا المره اللي جايه بس تكرمهم قلت انا عنيه ليهم واديتها في اليوم ده 100 جنيه ومشيت نجلا وانا حاسس اني سكران من المتعه ومنتظر متعه اكبر مع نيفين وسالي
يتبع من يوسف
BuShRa
06-25-2019, 11:43 AM
حريم عوف 1
يتبع من يوسف
افتح موضوع جديد باحد اقسام القصص حسب الاختصاص
//landsmb.ru/yohohub/forumdisplay.php?f=4
للغلق
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd. Translated By vBulletin®Club.com ©2002-2021