مصري خول
02-15-2019, 12:57 PM
انا اسمي وائل 33 سنة ديوث و عرص و متناك ... حابب اشارك معاكم القصة دي:
مرة النت عندي كان مش شغال بسبب التليفون و بعتنا للسنترال عشان يجي حد يشوف المهم جه حد و امي وقتها كانت بتستحمى
راجل عنده تقريبا ظ£ظ¥ سنة رفيع و معضل و مشعر حبة و عنده دقن لابس قميص و جنز ضيق خبط عالباب فتحت قالي انا من السنترال قولتله اتفضل دخلته الاوضة عندي و شرحتله المشكلة و ابتدى يشتغل
المهم امي نادت عليا من جوا الحمام تسألني مين جه قولتلها بتاع السنترال قولت للراجل معلش اصل امي بتستحمى جوا ماردش و شاف شغله شوية امي نادت تاني و بتقولي هاتلي الكلوت الأحمر بتاعي من الدولاب عشان نسيت اجيب كلوت وحت عندها الاوضة و قعدت ادور و بصوت عالي قولتلها مش لاقيه قالتلي يمكن في الغسيل برا اطلع شوفه المهم طلعت اشوفه في الغسيل و لقيته و قولتلها من برا الحمام اني لقيته قالتلي حطه عالباب من برا عبال ما اخلص حمام دخلت الاوضة تاني لقيت الراجل كان ماسك بتاعه من فوق الهدوم و باين انه واقف اول ما شافني سابه بسرعة و بص في شغله عرفت انه هيجان على امي
قولتله معلش امي طلبت مني حاجة انزل أجيبها من تحت .. هانزل و لو اتاخرت امي هاتطلع تحاسبك قالي اوك طلعت من الاوضة و فتحت باب الشقة و قفلته و انا لسة جوا عشان يتهيأ له اني خرجت و استخبيت في حتة في الصالة بحيث اشوف الحمام
مافيش دقيقة لقيت الراجل بتاع السنترال طالع بيتسحب ناحية الحمام و بص من عقب الباب على امي و هيا بتستحمى و مسك كلوتها الأحمر و قعد يشم فيه عمال يلعب في بتاعه و هوا بيتفرج عليها شوية فك زرار البنطلون و طلع بتاعه كبير و تخين فشخ و واقف زي الخشبة مافيش شوية و جابهم عالارض و خاف فشخ و اتخض دخل زبره بسرعة جوا البنطلون و دخل الاوضة
المهم امي طلعت مالحمام و وطت تجيب الكلوت لقت لبن الراجل عالارض اتخضت فشخ لانها عارفة ايه دة و مسكت الكلوت و بالراحة قعدت تبص مين اللي كان بيتفرج عليها ى جابهم نادت عليا ماردتش على اساس اني نزلت نادت عليا تاني قام الراجل رد من جوا قالها نزل يا مدام قامت راحت عالاوضة و انا لسة سامع الحوار و شايفه من الزاوية اللي انا مستخبي فيها بصت عليه كدة و قالتله نزل من امتى قالها من خمس دقايق كدة قالتله يعني انت اللي كنت بتتفرج عليا؟ الراجل خاف فشخ و اترعب قالها و**** مش انا يا مدام و بتاع
امي عارفة ان مافيش حد في البيت الا هيا و هوا قامت قلعت قميص النوم اللي لابساه كانت بس لابسة سنتيان و مش لابسة كلوت كسها تخين و مكلبظ و فيه شوية شعر فوق البظر بس الشفرات ناعمة الراجل تنح و فتح بقه و اتصدم قالتله بسرعة قبل ما الخول ابني يجي قام بسرعة عليها و حضنها زي المجنون نزل بوس فيها و قفش في بزازها قلعها السنتيان و بزازها نطت في وشه نزل بوشه جوا بزازها و قعد يرضع في بز و يقفش في التاني و شوية يبوسها على شفايفها لحد ما ساحت و مش قادرة تقف اخدها حطها عالسرير و ابتدى يقلع هدومه قلع القميص و كان لابس تحتيه فنلة بيضا قلعها و كان صدره مشعر قلع البنطلون و زبه كان طالع من البوكسر من كتر الهيجان قلع البوكسر و الشراب و بقى عريان ملط و امي نايمة على ضهرها بتتفرج عليه و هوا بيقلع و بتفرك كسها كسها عمال ينزل و باين عليه مبلول
نزل عليها عالسرير و هاتك يا قفش و لحس و مص في كل حتة فيها و جه عند كسها و فتح شفراتها و طلع بظرها برا و نفخ عليه و امي عمالة تصرخ من الهيجان و بتقفش في حلماتها بعدين ساب شفراتها و ضغط بصباعه بالراحة على بظرها و دعكه دعكة خفيفة بعدين خبط عليه بكف ايده امي اترعشت و نطرت كأنها بتشخ من كسها و ميتها جت على صدره ابتسم لها فشخ و نزل على كسها مص و لحس و أكل و هيا عمالة تنزل و تصرخ و تتلوى تحت ايديه ابتدت تقوله مش قادرة نيكني قالها لسة اصبري قالتله الواد ابني قالها ماليش فيه انا هانيك بمزاجي نطرت تاني
طلع جمبها عالسرير حط ذراعه ورا ضهرها و أيد لسة بتفرك كسها و هيا عمالة تترعش و تنزل و هوا يبص لها و يقولها كسك بظرك كسمك بزازك جسمك انتي نزلتي كتير اوي يا حبيبتي انا بحبك ايه جسمك دة قمر و انتي عريانة و هيا مش قادرة و على اخرها عمالة تلعب في زبه اللي زي الخشبة سالها زبري و لا زب جوزك قالت له جوزي مرا جمبك قالها احا هانيكك قام و فشخ رجلها و تف في ايده و دهن زبه بتفافته و حك زبه على باب كسها سالها ... يالا بينا؟ قالتله يالا قام مدخل زبه واحدة واحدة و هيا المومس اخدته كله و ابتدى ينيك ينيك فيها بيضانه عمالة تخبط على طيزها و ايده بتفرك و تشد في حلماتها و ينزل يبوسها و اشوف طيزه من ورا تحفة جسمه تحفة رياضي و يجنن
انا هجت و ماقدرتش قلعت هدومي و ابتديت اضرب عشرة المهم شغال في كسمي نيك و في بزازها تفعيص و ينزل عليها بوس و لحس .. و هيا تطلع زبه مرة واحدة و ترش مية من كسها اد ما هيجانة و متمتعة و هوا يهدي شوية و ينام فوق منها و زوبره فوق كسها و يبوسها في بوقها و يهمس لها كلام مش سامعه و هيا تضحك بدلع و تفتح رجليها تشفط زوبره جوا كسها و انا عمال اشوف المناظر دي و ماقدرتش و عمال اضرب عشرة لحد ما جبتهم و انا بجيبهم صرخت من المتعة و هما اتخضوا فشخ و قاموا من عالسرير امي مش عارفة تغطي كسها و لا بزازها و هوا زبه مدلدل قدامه شفته من قدام الراجل جسمه مشدود و صدره مشعر و كتافه عريضة و سكسي فشخ شافني عريان و لبني عالارض عرف على طول اني عرص و ديوث قال لامي ماتخافيش ابنك هوا اللي رتب النيكة دي و لازم نشكره
قالي تعالى يا كسمك مص زبي امي اد ما عايزة تتناك تاني و لا عبرتني و حضنت الراجل و نزلت فيه بوس و هوا غمض عنيه و باسها كأنها حبيبته و مشي ايده على جسمها و كسها بعدين نيمها على ضهرها تاني و فتح رجلها و قعد يفرك في بظرها و بصلي و انا بمص زبره و قالي كسمك حلو فشخ الحس عسلها من على زبي يا ابن المتناكة ابن المتناكة مش شتيمة يالا .. انا بنيك امك دلوقتي اهو روح اقف في اخر الاوضة هناك و ماتعملش صوت عشان عايز انيك حبيبة قلبي امك دي بمزاج
روحت في ركن في الاوضة و وقفت العب في زبي الصغير و اتفرج على امي و هيا بتتناك من اكتر راجل سكسي شفته في حياتي و هوا غيرلها الوضع خلاها على أيديها و رجليها و طيزها ليه و قعد يفرك و يدعك و يضرب كسها بأيديه و زوبره و ينيك فيه جامد لانها وسعت و هيا عمالة تجيب كتير لحد ما تعبت فشخ منه نيمها على ضهرها ى حضنها و باسها و قالها ماتزعليش يا حبيبة قلبي بس انتي جامدة نيك و زبي مايقدرش يشوف الكس المبلول دة من غير ما يتجنن كدة و هيا في ملكوت تاني و شبه مغمى عليها
قام ناحيتي و انا خفت منه فشخ قالي تعالى يا ابن الزانية اكسر عينك قولتله فيه ايه قالي خخخخخه احا انا مانزلتش لبني امك كسها واسع نيك شوف بتتناك من مين تاني قولتله مش عارف ضحك فشخ و قالي محدش مكفي امك و الا ماكنتش تعرض لحمها و كسها هالغريب يا ابن الزنا المهم ضربني قلم على وشي و قالي فنس يا ابن اللبوة انا فرحت نيك اني هاتناك من فارس أحلامي اخيرا بسرعة فنست و فتحت خرمي و متحسيتش غير بزبه و هوا داخل بغشومية في طيزي و هوا احححح خرمك ضيق يا كسمك لا نام على ضهرك عشان خرمك يتفشخ اكتر نمت على ضهري و سندت رجلي على كتافه و هوا رشق زبه في طيزي و قعد يلعب في بضاني زي المادلية و يضرب زبي و يقولي يا كسمك ايه دة انت محسوب علينا راجل ازاي دة زب دة يا ابن المومس و انا مبسوط فشخ من النيك و الكلام و نزلت ميتي من غير ما امسك زبي وانا بنزل خرمي كان بيضغط على زبه و هوا ابتدى يترعش و يشخر و يشهق فيضان لبن نزل جوايا سخن فشخ طلع زبه من خرمي و تف عليا و قالي ملعون ميتين كسمك يا ديوث يا وسخ يا ابن المعرصين و أداني شلوت و مسك تليفونه و اتصل تقريبا كان مديره قاله اه خلصت الشغلانة و مروح البيت من برا برا سلام و بصلي قالي باقولك ايه انا هاقضي الليلة عندكم هنا عشان كسمك لسة ماشبعتش منه ... ابوك نظامه ايه قولتله لا أبويا مسافر برا قالي و لو حتى هنا كان هايتناك هوا راخر خخخخخ
راح على امي و كانت نايمة على سريري و صحاها ببوسة على بزها قالها يالا يا بيبي ناخد شاور قامت معاه و لا كأنها شايفاني و جسمها كله متبهدل من عرقه و ميتها اللي غرقت الاوضة و مش قادرة تمشي بتعكز عليه انا عملت نفسي برتب الاوضة و اول ما هما دخلوا الحمام و قفلوا الباب رحت اتفرج عليهم من عقب الباب واقفين جوا الحمام و مشغلين المية السخنة و الدخان طالع حواليهم و هما الاتنين عريانين جسمهم لازق في بعض و نازلين بوس كانهم في شهر العسل زبه وقف تاني و هيا ابتدت تتموحن و تتلوى المهم قعدها على كرسي الحمام و ضهرها عالحيطة و بالراحة فتح لها رجلها و فتح كسها قالها ايه الكسكوس العسل دة و نزل باسه و باسها على شفايفها و جاب الشاور و حطه على كسها و قعد يدعك مع المية بظرها و هيا عمالة تتلوى و تصرخ من المتعة و هوا مبسوط و مبتسم و زبه واقف نيييك بعدين غسل جسمها بالشاور و جاب صابون و دعكها كلها من فوق لتحت بزازها و وراكها حسيت ان امي بقت ملكه و ان هوا جوزها مش ابويا بعدين اخدها جوا البانيو وقفها و غسل نفسه بالصابون و زنقها عالحيطة و رفع رجل من رجلينها عالبانيو و دخل زبه جوا طيزها و ايده بتلعب في كسها و الايد التانية بتقفش بزازها و هوا عمال يقولها بحبك حركتي شهوتي من ساعة ما شفت كسك و جسمك و انتي بتستحمى انتي ايه يا مرا جسمك للنياكة يا لبوة و قعد ينيك فيها خمس دقايق تاني و بعدين جابهم و استحموا عادي و بعدين نشفها و لفها بفوطة و هيا نشفت جسمه كأنها بتعبده و هوا عمال يتفرج عليها و هيا بتخدمه و لفته بفوطة و طلعوا حاضنين بعض على أوضة النوم و قفلوا على نفسهم الباب و لا كاني انا موجود اصلا
الجزء الثاني
حكيت في الجزء الأول إزاي أمي اتناكت قدامي من فني السنترال "عماد" و انه نوى يقضي اليوم عندنا و يعمل ليلة على كسمي:
هاكمل باقي القصة في الجزء دة:
عماد بتاع السنترال مقضيها مع امي ماشي في البيت بالبوكسر ولا هامه و عمال يؤمر و يتأمر و لما أعترض يجي يقولي هانيك امك .. يضحك فشخ و يقولي ما انا بانيكها فعلا و مخلي امي تمشي في البيت عريانة ملط و كل ما تعدي يقعد يتفرج عليها و يحك زوبره و يقولي احا يالا امك جامدة نيك
دخلت المطبخ تعمله شاي دخل وراها و قالي تعالى اتفرج يا كسمك راح زنقها عالمطبخ و فشخ رجليها و نزل كلوته و دخل زوبره جوا كسها رزع مرتين بس و طلعه قالها خليكي كدة ممحونة و قالي تعالى ياض يا ابن الزانية مص نضفلي زبي من نجاسة امك رحت وطيت و مصيتله قالي خخخخخ ايه الخرا اللي انت لابسه دة اديله كلوت من كلوتاتك يا مرا خلاني البس كلوت امي الفتلة بس و كل جسمي عريان و امي عمالة تترعش من كتر المحنة عايزة تتناك و مش مريحها عمال أقوله حرام عليك نيكها يقولي اصبروا يا متناكين هاظبطكم
عماد قلع كلوته و قعد عالانتريه ملط و عمال يلعب في بيضانه و زبه لسة نايم جاب تليفونه و اتصل و تقريبا واحد صاحبه اسمه اسامة قاله باقولك - في حوار لو عرفته هاتسيب اللي في أيدك ى تيجي جري بص ... وقعت على حتة دين مرا مكنة و ابنها ديوث بيتناك و الراجل مسافر المرا مقبلة و اشطة و مضيفة فشخ تعالى نعمل ليلة عليها ايه رأيك كان صاحبه وافق - قاله خلاص هانستناك
عماد نده على امي قالها يا حبيبتي في راجل صاحبي جاي كمان ساعة عايز ينيك عايزك تظبطيه .. امي قالتله اكيد يا روح قلبي و هيا طايرة مالفرح و هوا بص عليا و ضحك فشخ و قالي هانعمل ليلة على امك يا هفأ يا دغف
المهم كمان ساعة صاحبه جه اول ما خبط الباب قالي روح افتح .. لسة هالبس حاجة عماد قالي لاااا .. تفتحله كدة بكلوت امك بس اترددت شوية بس الفكرة هيجتني فشخ روحت للباب و انا لابس كلوت امي الفتلة و فتحت الباب لقيت شاب زي فلقة القمر شعره اسود طويل و عنده دفن و لابس سلسلة فضة و تيرشرت مفتوح و شورت و شبشب جسمه نحيف معضل اول ما شافني صفر و قال واو ليلتنا فل دخل و شالني بأيديه الاتنين و هوا بيضحك و قال لصاحبه انت شكلك مسيطر يا عمدة بقى هههه ايه المزة دي نزلني عالارض و قلعني الكلوت و قعد يفتح في فلقتي عشان يشوف الخرم و بعبصني بعدين لعب في بضاني من تحت جنني و بعدين و هوا بيكلم صاحبه قعد يلف فيا و بتفرج عليا و شد حلماتي بعدين خدني في حضنه و قعدني على حجره و هوا لسة بيكلم صاحبه عن الشغل و الطريق و كدة و هوا بيتكلم شاف امي معدية حسيت بزبه نط جوا الشورت و أتنقض كدة و قال لصاحبه احا ايه الصاروخ دة ... و مخليها ملط كمان اه يا جاحد قالي بعد إذنك يا مز ... هاجيلك بعد ما اشوف امك الصاروخ دي
قام و قلع الشبشب و نزل الشورت و مكانش لابس كلوت و فضل بالتي شيرت و مشي ناحية امي و هوا ماسك زبه باصصلها ايه يا مدام مالك بس .. ايه جسمك دة وريني كدة و قام مسك بز و باسه ايه اللي بيوجعك .. كسك؟ كسك بيوجعك؟ شاوريلي عليه كدة شاورتله على كسها نزل باسه شالها و دخلها أوضة النوم صاحبه فاتح التليفزيون بس عينه معاهم الواد قلع التيشيرت و بقى ملط و احا على جسمه ... حلماته لونها زهري و عنده شعر خفيف على جسمه و هوا نفسه لونه ابيض محمر و امي شكلها معجبة بيه فشخ و انا غيران نيك و نفسي ينيكني انا
نام جمبها عالسرير و بوسة على بزها و بوسه على كسها بعدين بوسة عالبز اليمين و بوسة عالشمال و بعدين فشخ رجليها و قعد على ركبه قدام كسها و قالها تعالي نلعب بقى بقى يخبط على كسها بعدين على بزها اليمين و الشمال و هيا عمالة تتنفض بعدين بصيت على زبه لقيته واقف فشخ مسك شفراتها و فتح كسها بص على صاحبه و قاله حرام عليك المرا غرقانة انت مشرقها كدة ليه قاله عد الجمايل ... مجهزهالك و الواد فتحته كمان و هوا بيكلم صاحبه دخل زوبره فكسمي و شغال نياكة قال لصاحبه لا ابنها دة علاجه عنديلف لامي و قالها ... كسك خف يا حبيبتي؟ و امي عمالة تترجاه ينيكها اكتر مسك بزازها و فعص فيهم و عمال ينيك فيها و قلبها وضع الدوجي و هاتك يا تلطيش على طيازها و يطلع زوبره برة و يرزعه كله جوا بصلي قالي كسمك واسع يالا
لفها و خلاها على ضهرها قالها ايه يا بيبي ... عماد ناكك جامد؟ عارف زبه كبير الخول ... مش مشكلة ... انتي ماجبتيش ولا مرة معايا طلع زبه و قعد جمبها و دخل بصاعين جوا كسها و صباعين من ايده التانية على بظرها يصبعلها بايد و يدعك بظرها بايد و عالحوار دة لمدة خمس دقايق و امي عمالة تصوت عماد قفل التليفزيون و عمال يتفرج عليهم و زبه وقف و نشف نده عليا قالي تعالى عايز انيك روحتله بسرعة و فنست طيزي و هوا تف على زوبره وًعلى خرمي و في ثانية كان مدخل في خرمي و بينيكني و اسامة عمال شغال في كس امي لحد ما رشت من كسها غرفت الأرض قالها احا هو أنتي بتجبيهم كدة و هيا مش دريانة و ممحونة .. عمالة تصوت و تتموحن و عماد شغال عمال بينيك فيا و هوا بيتفرج على اسامة
اسامة ابتدا يطبطب على كسمي بعدين ضحك و ابتدا يطبل عليه بأيديه الاتنين و يبصلها و يضحك و بعدين بسرعة نط على بزازها و حط زبه بينهم و قعد ينيك بزازها بسرعة لحد ما جابهم غرق وشها و شعرها بلبنه لطشها كف و قام من عليها
و عماد لسة عمال ينيكني اسامة راح قدام عماد و بيقوله ايه لسة ماوصلتش؟ عماد ماردش عليه قام جه من ورا عماد و اداله بعبوص في طيزه لقيت عماد طلع زبه بسرعة و زبه نامعماد زعق في اسامة و قاله يلعن كسمك يا اخي الحركة دي بتفصلني سامة قاله كسمك انت شغال نياكة فيهم مالصبح بهزر معاك يا جدع بعدين ماليوم طويل اسامة غمزلي و قالي قوم خلي ماما تستحمى و تستريح و هما الاتنين فتحوا سجاير و ابتدوا يدخنوا كان منظرهم رائع اتنين رجالة أغراب عريانين في بيتنا بيشربوا سجاير واحد منهم كان بينيك امي و التاني كان بينيكني الدخان كان طالع من بقهم و عامل زي سحابة حوالين اجسامهم الرائعة كان منظر فشيخ لقيت امي قامت و مكسوفة مني فشخ و غطت كسها و بزازها بأيديها و راحت بسرعة عالحمام
اتمنى تعجبكم
مرة النت عندي كان مش شغال بسبب التليفون و بعتنا للسنترال عشان يجي حد يشوف المهم جه حد و امي وقتها كانت بتستحمى
راجل عنده تقريبا ظ£ظ¥ سنة رفيع و معضل و مشعر حبة و عنده دقن لابس قميص و جنز ضيق خبط عالباب فتحت قالي انا من السنترال قولتله اتفضل دخلته الاوضة عندي و شرحتله المشكلة و ابتدى يشتغل
المهم امي نادت عليا من جوا الحمام تسألني مين جه قولتلها بتاع السنترال قولت للراجل معلش اصل امي بتستحمى جوا ماردش و شاف شغله شوية امي نادت تاني و بتقولي هاتلي الكلوت الأحمر بتاعي من الدولاب عشان نسيت اجيب كلوت وحت عندها الاوضة و قعدت ادور و بصوت عالي قولتلها مش لاقيه قالتلي يمكن في الغسيل برا اطلع شوفه المهم طلعت اشوفه في الغسيل و لقيته و قولتلها من برا الحمام اني لقيته قالتلي حطه عالباب من برا عبال ما اخلص حمام دخلت الاوضة تاني لقيت الراجل كان ماسك بتاعه من فوق الهدوم و باين انه واقف اول ما شافني سابه بسرعة و بص في شغله عرفت انه هيجان على امي
قولتله معلش امي طلبت مني حاجة انزل أجيبها من تحت .. هانزل و لو اتاخرت امي هاتطلع تحاسبك قالي اوك طلعت من الاوضة و فتحت باب الشقة و قفلته و انا لسة جوا عشان يتهيأ له اني خرجت و استخبيت في حتة في الصالة بحيث اشوف الحمام
مافيش دقيقة لقيت الراجل بتاع السنترال طالع بيتسحب ناحية الحمام و بص من عقب الباب على امي و هيا بتستحمى و مسك كلوتها الأحمر و قعد يشم فيه عمال يلعب في بتاعه و هوا بيتفرج عليها شوية فك زرار البنطلون و طلع بتاعه كبير و تخين فشخ و واقف زي الخشبة مافيش شوية و جابهم عالارض و خاف فشخ و اتخض دخل زبره بسرعة جوا البنطلون و دخل الاوضة
المهم امي طلعت مالحمام و وطت تجيب الكلوت لقت لبن الراجل عالارض اتخضت فشخ لانها عارفة ايه دة و مسكت الكلوت و بالراحة قعدت تبص مين اللي كان بيتفرج عليها ى جابهم نادت عليا ماردتش على اساس اني نزلت نادت عليا تاني قام الراجل رد من جوا قالها نزل يا مدام قامت راحت عالاوضة و انا لسة سامع الحوار و شايفه من الزاوية اللي انا مستخبي فيها بصت عليه كدة و قالتله نزل من امتى قالها من خمس دقايق كدة قالتله يعني انت اللي كنت بتتفرج عليا؟ الراجل خاف فشخ و اترعب قالها و**** مش انا يا مدام و بتاع
امي عارفة ان مافيش حد في البيت الا هيا و هوا قامت قلعت قميص النوم اللي لابساه كانت بس لابسة سنتيان و مش لابسة كلوت كسها تخين و مكلبظ و فيه شوية شعر فوق البظر بس الشفرات ناعمة الراجل تنح و فتح بقه و اتصدم قالتله بسرعة قبل ما الخول ابني يجي قام بسرعة عليها و حضنها زي المجنون نزل بوس فيها و قفش في بزازها قلعها السنتيان و بزازها نطت في وشه نزل بوشه جوا بزازها و قعد يرضع في بز و يقفش في التاني و شوية يبوسها على شفايفها لحد ما ساحت و مش قادرة تقف اخدها حطها عالسرير و ابتدى يقلع هدومه قلع القميص و كان لابس تحتيه فنلة بيضا قلعها و كان صدره مشعر قلع البنطلون و زبه كان طالع من البوكسر من كتر الهيجان قلع البوكسر و الشراب و بقى عريان ملط و امي نايمة على ضهرها بتتفرج عليه و هوا بيقلع و بتفرك كسها كسها عمال ينزل و باين عليه مبلول
نزل عليها عالسرير و هاتك يا قفش و لحس و مص في كل حتة فيها و جه عند كسها و فتح شفراتها و طلع بظرها برا و نفخ عليه و امي عمالة تصرخ من الهيجان و بتقفش في حلماتها بعدين ساب شفراتها و ضغط بصباعه بالراحة على بظرها و دعكه دعكة خفيفة بعدين خبط عليه بكف ايده امي اترعشت و نطرت كأنها بتشخ من كسها و ميتها جت على صدره ابتسم لها فشخ و نزل على كسها مص و لحس و أكل و هيا عمالة تنزل و تصرخ و تتلوى تحت ايديه ابتدت تقوله مش قادرة نيكني قالها لسة اصبري قالتله الواد ابني قالها ماليش فيه انا هانيك بمزاجي نطرت تاني
طلع جمبها عالسرير حط ذراعه ورا ضهرها و أيد لسة بتفرك كسها و هيا عمالة تترعش و تنزل و هوا يبص لها و يقولها كسك بظرك كسمك بزازك جسمك انتي نزلتي كتير اوي يا حبيبتي انا بحبك ايه جسمك دة قمر و انتي عريانة و هيا مش قادرة و على اخرها عمالة تلعب في زبه اللي زي الخشبة سالها زبري و لا زب جوزك قالت له جوزي مرا جمبك قالها احا هانيكك قام و فشخ رجلها و تف في ايده و دهن زبه بتفافته و حك زبه على باب كسها سالها ... يالا بينا؟ قالتله يالا قام مدخل زبه واحدة واحدة و هيا المومس اخدته كله و ابتدى ينيك ينيك فيها بيضانه عمالة تخبط على طيزها و ايده بتفرك و تشد في حلماتها و ينزل يبوسها و اشوف طيزه من ورا تحفة جسمه تحفة رياضي و يجنن
انا هجت و ماقدرتش قلعت هدومي و ابتديت اضرب عشرة المهم شغال في كسمي نيك و في بزازها تفعيص و ينزل عليها بوس و لحس .. و هيا تطلع زبه مرة واحدة و ترش مية من كسها اد ما هيجانة و متمتعة و هوا يهدي شوية و ينام فوق منها و زوبره فوق كسها و يبوسها في بوقها و يهمس لها كلام مش سامعه و هيا تضحك بدلع و تفتح رجليها تشفط زوبره جوا كسها و انا عمال اشوف المناظر دي و ماقدرتش و عمال اضرب عشرة لحد ما جبتهم و انا بجيبهم صرخت من المتعة و هما اتخضوا فشخ و قاموا من عالسرير امي مش عارفة تغطي كسها و لا بزازها و هوا زبه مدلدل قدامه شفته من قدام الراجل جسمه مشدود و صدره مشعر و كتافه عريضة و سكسي فشخ شافني عريان و لبني عالارض عرف على طول اني عرص و ديوث قال لامي ماتخافيش ابنك هوا اللي رتب النيكة دي و لازم نشكره
قالي تعالى يا كسمك مص زبي امي اد ما عايزة تتناك تاني و لا عبرتني و حضنت الراجل و نزلت فيه بوس و هوا غمض عنيه و باسها كأنها حبيبته و مشي ايده على جسمها و كسها بعدين نيمها على ضهرها تاني و فتح رجلها و قعد يفرك في بظرها و بصلي و انا بمص زبره و قالي كسمك حلو فشخ الحس عسلها من على زبي يا ابن المتناكة ابن المتناكة مش شتيمة يالا .. انا بنيك امك دلوقتي اهو روح اقف في اخر الاوضة هناك و ماتعملش صوت عشان عايز انيك حبيبة قلبي امك دي بمزاج
روحت في ركن في الاوضة و وقفت العب في زبي الصغير و اتفرج على امي و هيا بتتناك من اكتر راجل سكسي شفته في حياتي و هوا غيرلها الوضع خلاها على أيديها و رجليها و طيزها ليه و قعد يفرك و يدعك و يضرب كسها بأيديه و زوبره و ينيك فيه جامد لانها وسعت و هيا عمالة تجيب كتير لحد ما تعبت فشخ منه نيمها على ضهرها ى حضنها و باسها و قالها ماتزعليش يا حبيبة قلبي بس انتي جامدة نيك و زبي مايقدرش يشوف الكس المبلول دة من غير ما يتجنن كدة و هيا في ملكوت تاني و شبه مغمى عليها
قام ناحيتي و انا خفت منه فشخ قالي تعالى يا ابن الزانية اكسر عينك قولتله فيه ايه قالي خخخخخه احا انا مانزلتش لبني امك كسها واسع نيك شوف بتتناك من مين تاني قولتله مش عارف ضحك فشخ و قالي محدش مكفي امك و الا ماكنتش تعرض لحمها و كسها هالغريب يا ابن الزنا المهم ضربني قلم على وشي و قالي فنس يا ابن اللبوة انا فرحت نيك اني هاتناك من فارس أحلامي اخيرا بسرعة فنست و فتحت خرمي و متحسيتش غير بزبه و هوا داخل بغشومية في طيزي و هوا احححح خرمك ضيق يا كسمك لا نام على ضهرك عشان خرمك يتفشخ اكتر نمت على ضهري و سندت رجلي على كتافه و هوا رشق زبه في طيزي و قعد يلعب في بضاني زي المادلية و يضرب زبي و يقولي يا كسمك ايه دة انت محسوب علينا راجل ازاي دة زب دة يا ابن المومس و انا مبسوط فشخ من النيك و الكلام و نزلت ميتي من غير ما امسك زبي وانا بنزل خرمي كان بيضغط على زبه و هوا ابتدى يترعش و يشخر و يشهق فيضان لبن نزل جوايا سخن فشخ طلع زبه من خرمي و تف عليا و قالي ملعون ميتين كسمك يا ديوث يا وسخ يا ابن المعرصين و أداني شلوت و مسك تليفونه و اتصل تقريبا كان مديره قاله اه خلصت الشغلانة و مروح البيت من برا برا سلام و بصلي قالي باقولك ايه انا هاقضي الليلة عندكم هنا عشان كسمك لسة ماشبعتش منه ... ابوك نظامه ايه قولتله لا أبويا مسافر برا قالي و لو حتى هنا كان هايتناك هوا راخر خخخخخ
راح على امي و كانت نايمة على سريري و صحاها ببوسة على بزها قالها يالا يا بيبي ناخد شاور قامت معاه و لا كأنها شايفاني و جسمها كله متبهدل من عرقه و ميتها اللي غرقت الاوضة و مش قادرة تمشي بتعكز عليه انا عملت نفسي برتب الاوضة و اول ما هما دخلوا الحمام و قفلوا الباب رحت اتفرج عليهم من عقب الباب واقفين جوا الحمام و مشغلين المية السخنة و الدخان طالع حواليهم و هما الاتنين عريانين جسمهم لازق في بعض و نازلين بوس كانهم في شهر العسل زبه وقف تاني و هيا ابتدت تتموحن و تتلوى المهم قعدها على كرسي الحمام و ضهرها عالحيطة و بالراحة فتح لها رجلها و فتح كسها قالها ايه الكسكوس العسل دة و نزل باسه و باسها على شفايفها و جاب الشاور و حطه على كسها و قعد يدعك مع المية بظرها و هيا عمالة تتلوى و تصرخ من المتعة و هوا مبسوط و مبتسم و زبه واقف نيييك بعدين غسل جسمها بالشاور و جاب صابون و دعكها كلها من فوق لتحت بزازها و وراكها حسيت ان امي بقت ملكه و ان هوا جوزها مش ابويا بعدين اخدها جوا البانيو وقفها و غسل نفسه بالصابون و زنقها عالحيطة و رفع رجل من رجلينها عالبانيو و دخل زبه جوا طيزها و ايده بتلعب في كسها و الايد التانية بتقفش بزازها و هوا عمال يقولها بحبك حركتي شهوتي من ساعة ما شفت كسك و جسمك و انتي بتستحمى انتي ايه يا مرا جسمك للنياكة يا لبوة و قعد ينيك فيها خمس دقايق تاني و بعدين جابهم و استحموا عادي و بعدين نشفها و لفها بفوطة و هيا نشفت جسمه كأنها بتعبده و هوا عمال يتفرج عليها و هيا بتخدمه و لفته بفوطة و طلعوا حاضنين بعض على أوضة النوم و قفلوا على نفسهم الباب و لا كاني انا موجود اصلا
الجزء الثاني
حكيت في الجزء الأول إزاي أمي اتناكت قدامي من فني السنترال "عماد" و انه نوى يقضي اليوم عندنا و يعمل ليلة على كسمي:
هاكمل باقي القصة في الجزء دة:
عماد بتاع السنترال مقضيها مع امي ماشي في البيت بالبوكسر ولا هامه و عمال يؤمر و يتأمر و لما أعترض يجي يقولي هانيك امك .. يضحك فشخ و يقولي ما انا بانيكها فعلا و مخلي امي تمشي في البيت عريانة ملط و كل ما تعدي يقعد يتفرج عليها و يحك زوبره و يقولي احا يالا امك جامدة نيك
دخلت المطبخ تعمله شاي دخل وراها و قالي تعالى اتفرج يا كسمك راح زنقها عالمطبخ و فشخ رجليها و نزل كلوته و دخل زوبره جوا كسها رزع مرتين بس و طلعه قالها خليكي كدة ممحونة و قالي تعالى ياض يا ابن الزانية مص نضفلي زبي من نجاسة امك رحت وطيت و مصيتله قالي خخخخخ ايه الخرا اللي انت لابسه دة اديله كلوت من كلوتاتك يا مرا خلاني البس كلوت امي الفتلة بس و كل جسمي عريان و امي عمالة تترعش من كتر المحنة عايزة تتناك و مش مريحها عمال أقوله حرام عليك نيكها يقولي اصبروا يا متناكين هاظبطكم
عماد قلع كلوته و قعد عالانتريه ملط و عمال يلعب في بيضانه و زبه لسة نايم جاب تليفونه و اتصل و تقريبا واحد صاحبه اسمه اسامة قاله باقولك - في حوار لو عرفته هاتسيب اللي في أيدك ى تيجي جري بص ... وقعت على حتة دين مرا مكنة و ابنها ديوث بيتناك و الراجل مسافر المرا مقبلة و اشطة و مضيفة فشخ تعالى نعمل ليلة عليها ايه رأيك كان صاحبه وافق - قاله خلاص هانستناك
عماد نده على امي قالها يا حبيبتي في راجل صاحبي جاي كمان ساعة عايز ينيك عايزك تظبطيه .. امي قالتله اكيد يا روح قلبي و هيا طايرة مالفرح و هوا بص عليا و ضحك فشخ و قالي هانعمل ليلة على امك يا هفأ يا دغف
المهم كمان ساعة صاحبه جه اول ما خبط الباب قالي روح افتح .. لسة هالبس حاجة عماد قالي لاااا .. تفتحله كدة بكلوت امك بس اترددت شوية بس الفكرة هيجتني فشخ روحت للباب و انا لابس كلوت امي الفتلة و فتحت الباب لقيت شاب زي فلقة القمر شعره اسود طويل و عنده دفن و لابس سلسلة فضة و تيرشرت مفتوح و شورت و شبشب جسمه نحيف معضل اول ما شافني صفر و قال واو ليلتنا فل دخل و شالني بأيديه الاتنين و هوا بيضحك و قال لصاحبه انت شكلك مسيطر يا عمدة بقى هههه ايه المزة دي نزلني عالارض و قلعني الكلوت و قعد يفتح في فلقتي عشان يشوف الخرم و بعبصني بعدين لعب في بضاني من تحت جنني و بعدين و هوا بيكلم صاحبه قعد يلف فيا و بتفرج عليا و شد حلماتي بعدين خدني في حضنه و قعدني على حجره و هوا لسة بيكلم صاحبه عن الشغل و الطريق و كدة و هوا بيتكلم شاف امي معدية حسيت بزبه نط جوا الشورت و أتنقض كدة و قال لصاحبه احا ايه الصاروخ دة ... و مخليها ملط كمان اه يا جاحد قالي بعد إذنك يا مز ... هاجيلك بعد ما اشوف امك الصاروخ دي
قام و قلع الشبشب و نزل الشورت و مكانش لابس كلوت و فضل بالتي شيرت و مشي ناحية امي و هوا ماسك زبه باصصلها ايه يا مدام مالك بس .. ايه جسمك دة وريني كدة و قام مسك بز و باسه ايه اللي بيوجعك .. كسك؟ كسك بيوجعك؟ شاوريلي عليه كدة شاورتله على كسها نزل باسه شالها و دخلها أوضة النوم صاحبه فاتح التليفزيون بس عينه معاهم الواد قلع التيشيرت و بقى ملط و احا على جسمه ... حلماته لونها زهري و عنده شعر خفيف على جسمه و هوا نفسه لونه ابيض محمر و امي شكلها معجبة بيه فشخ و انا غيران نيك و نفسي ينيكني انا
نام جمبها عالسرير و بوسة على بزها و بوسه على كسها بعدين بوسة عالبز اليمين و بوسة عالشمال و بعدين فشخ رجليها و قعد على ركبه قدام كسها و قالها تعالي نلعب بقى بقى يخبط على كسها بعدين على بزها اليمين و الشمال و هيا عمالة تتنفض بعدين بصيت على زبه لقيته واقف فشخ مسك شفراتها و فتح كسها بص على صاحبه و قاله حرام عليك المرا غرقانة انت مشرقها كدة ليه قاله عد الجمايل ... مجهزهالك و الواد فتحته كمان و هوا بيكلم صاحبه دخل زوبره فكسمي و شغال نياكة قال لصاحبه لا ابنها دة علاجه عنديلف لامي و قالها ... كسك خف يا حبيبتي؟ و امي عمالة تترجاه ينيكها اكتر مسك بزازها و فعص فيهم و عمال ينيك فيها و قلبها وضع الدوجي و هاتك يا تلطيش على طيازها و يطلع زوبره برة و يرزعه كله جوا بصلي قالي كسمك واسع يالا
لفها و خلاها على ضهرها قالها ايه يا بيبي ... عماد ناكك جامد؟ عارف زبه كبير الخول ... مش مشكلة ... انتي ماجبتيش ولا مرة معايا طلع زبه و قعد جمبها و دخل بصاعين جوا كسها و صباعين من ايده التانية على بظرها يصبعلها بايد و يدعك بظرها بايد و عالحوار دة لمدة خمس دقايق و امي عمالة تصوت عماد قفل التليفزيون و عمال يتفرج عليهم و زبه وقف و نشف نده عليا قالي تعالى عايز انيك روحتله بسرعة و فنست طيزي و هوا تف على زوبره وًعلى خرمي و في ثانية كان مدخل في خرمي و بينيكني و اسامة عمال شغال في كس امي لحد ما رشت من كسها غرفت الأرض قالها احا هو أنتي بتجبيهم كدة و هيا مش دريانة و ممحونة .. عمالة تصوت و تتموحن و عماد شغال عمال بينيك فيا و هوا بيتفرج على اسامة
اسامة ابتدا يطبطب على كسمي بعدين ضحك و ابتدا يطبل عليه بأيديه الاتنين و يبصلها و يضحك و بعدين بسرعة نط على بزازها و حط زبه بينهم و قعد ينيك بزازها بسرعة لحد ما جابهم غرق وشها و شعرها بلبنه لطشها كف و قام من عليها
و عماد لسة عمال ينيكني اسامة راح قدام عماد و بيقوله ايه لسة ماوصلتش؟ عماد ماردش عليه قام جه من ورا عماد و اداله بعبوص في طيزه لقيت عماد طلع زبه بسرعة و زبه نامعماد زعق في اسامة و قاله يلعن كسمك يا اخي الحركة دي بتفصلني سامة قاله كسمك انت شغال نياكة فيهم مالصبح بهزر معاك يا جدع بعدين ماليوم طويل اسامة غمزلي و قالي قوم خلي ماما تستحمى و تستريح و هما الاتنين فتحوا سجاير و ابتدوا يدخنوا كان منظرهم رائع اتنين رجالة أغراب عريانين في بيتنا بيشربوا سجاير واحد منهم كان بينيك امي و التاني كان بينيكني الدخان كان طالع من بقهم و عامل زي سحابة حوالين اجسامهم الرائعة كان منظر فشيخ لقيت امي قامت و مكسوفة مني فشخ و غطت كسها و بزازها بأيديها و راحت بسرعة عالحمام
اتمنى تعجبكم