دخول

عرض كامل الموضوع : الأسطوره..


Michael magdy
10-20-2018, 05:37 AM
الأســـــــــطوره


الشخصيات الاساسيه

مايكل 30 سنه حاليا ( وكيل نيابه جسمه رياضي بيعشق لعب الكوره ونسوانجي زبره طويل بس رفيع )
رافت 30 سنه حاليا ( محامي جسمه رياضي بس بكرش زبره متوسط وعريض فشخ )
ساره 29 سنه حاليا ( قمحاويه متوسطه الطول شعرها كاريه بزازها صغيره طيزها مقلوظه ومدوره متوسطه برضو جسمها فرنساوي فشخ عينيها حلوه ونضيفه نيييييك )


محكمه مجلس القضاء الاعلي


القاضي ( رئيس محكمه النقض ) : محامي المتهم يتفضل بالدفاع
المحامي : بداية معاليك وقبل أن أتحدث عما قد أحاط هذه الدعوي من أمور سنوضحها بأوجه دفاع المتهم فإنني وأنا علي يقين بأن المحكمة باعتبارها خير قارئ لأوراق الدعوي .أدعوها أن تطالع رواية المجني عليه حين قرر بأقواله بأن........(بيبدا يشرح)....وهو ما دعاني إلي الدفع بهذه الدلائل الموضحه امامكم وبشهاده القاتل الحقيقي اتمني من المحكمه التماس البراءه لموكلي المدعو مايكل مجدي وشكرا لسعه صدر هيئه القضاه والساده المستشاريين.
القاضي : المتهم حابب يقول كلمه اخيره
انا : لا ياسياده القاضي
القاضي : الحكم بعد المداوله رفعت الجالسه
انا : جبته منين دا يارافت مين دا
رافت (المحامي ) : متخافش يامايكل كله مترتب ملكش دعوه انت بس
انا : يااااااااارب
(بعد فتره)
القاضي : بعد الاطلاع علي ماتقدم الي هيئه المحكمه من ادله ووثائق واعتراف الجاني الحقيقي بارتكابه للجريمه قررنا نحن (اساميهم ) بالحكم علي المتهم مايكل مجدي في قضيه قتل المجني عليه ساره الديرباوي بالبراءه (بيخبط بالشاكوش) هدوووووووء هدوووووء من فضلكم و إخلاء سـبيل المـتهم اذا ما لم يكن علي ذمه قضايا اخري والزامه بدفع اتعاب المحاماه وعلي المتهم (خربئ الخرباوي ) بالسجن 25 عاما رفعت الجلسه
انا : *بصوت كله فرحه * يحياااااااااااا العدل يحياااااااااااااااا العدل
بعض من الحضور : *بحرقه وعياط وصويت *حسبي **** (جمله دينيه ) منك لله حراااااااااااام عليكو بقي هو دا العدل
البعض الاخر : *مع تصفير وتسقيف وتهليل * يحياااااااااااا العدل
رافت : مبروووووووووووووك يامايكل براءه براءه مش قلتلك هطلعك زي الشعره من العجين
انا : *بمسح دموعي * انا مش مصدق ياراافت احااااااااااا انا براءه ولا القاضي بيشتغلني
رافت : هههههههههههههه تقريبا بيشتغلك
انا : ****م لك الحمد والشكر

( بعديها بكام يوم قدام باب السجن )

انا : انا مش مصدق يامتر اقسم ب**** اني شفت الشارع تاني
رافت : هههههههههه انت ابن حلال وتستاهل قولي بقي هتعمل ايه دلوقتي
انا : ولا حاجه هحاول ادور علي شغل وابدا من جديد معاك ولاعه
رافت : *بيدور في جيوبه * امسك ياعم خساره فيك
انا : ياعم مقبوله *بشد نفس من السيجاره * يااااااااااااااااااه سيجاره نضيقه اخيرا شكرا علي الولاعه ياروفه
رافت : ههههههههههههه هات الولاعه بدل مارجعك القفص تاني
انا : وانت عايزها ليه انت بتدخن اصلا وبعدين دي ولاعه علي شكل دبدوب حلوه وجديده
رافت : اوعي جاتك القرف مش كفايه قتال قتله لا وحرامي كمان
انا : ههههههههههههه مقبوله منك ... بالمره بقي ياروفه انا عشمان فيك تتقل عليا في الفلوس انت شايف الدنيا عامله ازاي معايا وابويا حتي مفكرش يسال عليا واتبري مني
رافت : انت بتقول ايه ياخول انت احنا اخوات عيب عليك
انا : انت لسا لابس الساعه دي يابني و**** شكلها وحش
رافت : ههههههههههههههههه خد دول خليهم معاك
انا : مش عارف اقولك ايه الصراحه يعني جمايلك مغرقاني ....كام دول ؟؟
رافت : ههههههههه بص هسيبك يومين كدا ولا حاجه تشم نفسك وتدور علي شغل ولو ملقتش انت عارف مكتبي مفتوحلك
انا : دا العشم برضو ...... مراتك عامله ايه
رافت : بدور عليها لحد دلوقتي مش لاقيها شكلها طفشت
انا : انت ابن متناكه بصراحه متتعاشرش
رافت : *بيهز راسه * خير خير باذن **** خير
انا : ياعم دي مصلحه تشوف حالك وتنيك نسوان براحتك وترجع للشقاوه تاني
رافت : هههههههههههه ماشي ياعم الزبير هسيبك انا بقي يالا سلام
( وصلت البيت بفتح باب الشقه وبولع النور والتراب فاشخ الشقه وتحس انك داخل مغاره مش شقه نمت لاني كنت مشتاق للسرير جداااا وصحيت تاني يوم بعد الضهر فطرت واستحميت وشغلت التليفزيون ورحت لابس ونازل رحت علي المدافن ازور ساره مراتي وادعيلها بالرحمه )

مشهد المدافن

انا : عامله ايه ياساره وحشتيني سبتيني ليه ومشيتي انتي عارفه اني مقتلتكيش اااااااااااااااه ياساره علي الوجع اللي في قلبي هعيش ازاي من بعدك دلوقتي بصي دي صوره البيت اللي كنتي عايزاه اهوووه وبجنينه كمان وزارع فيها القرنفل اللي بتحبيه طب قوليلي اعمل ايه دلوقتي من غيرك البيت مالوش طعم من غيرك ياحبيبتي اتطمني انا باكل وبشرب كويس دلوقتي وهرجع الجيم تاني زي ماكنتي عايزه وحاضر ياحبيبتي هبقي اسيب نور الحمام منور بليل علشان انتي بتخافي من الضلمه وهبقي اتطمن عليكي كل يوم ياحبيبتي نسيت اقولك ان الفراخ اللي كنتي بتعمليها كانت طعمها حلو بس انا اللي كنت بتدلع عل....... ايه دا انتو مين اوعي انتو م...اااااااااااااااااااااااااه

مصنع مهجور

(انا مربوط في كرسي من ايديا ورجليا و شخص بيرفع الغطا من علي وشي )
انا : *بفتح عيني بصعوبه بحاول اشوف مين اللي قدامي وانا فين * حد يخطف حد كدا الاساليب دي اتلغت من زمان
رافت : المره اللي جايه هنبقي نقولك لو سمحت ممكن نخطفك
انا : ايه البضان دا رافت انت بتعمل ايه هنا
رافت : فلوس خالد فين انطق
انا : خالد مين
رافت : انت هتستهبل يابن المتناكه انطق لحسن وشرفي ارجعك السجن تاني
انا : لو هتعرف اعملها ايدي علي كتفك
رافت : *بيضربني بالبوكس* زي مادخلتك السجن اقدر اطلعك تاني وانت عارف اني اقدر اعمل كدا كويس
انا : انت بتقول ايه !!!!!!!!
رافت : ههههههههههههه *بيضربني* انطق وديت فلوس خالد فين
انا : انت بتعمل ايه يارافت انت صديق عمري يارافت انا ساره ماتت يارافت *بعيط * مراتي لسا ميته يارافت ساره فاكرها
رافت : وهي دي تتنسي طبعا فاكره الوسخه المتناكه اللي سابتني واتجوزتك
انا : ربنا يسامحك ياصاحبي ثم انت بتقول ايه يارافت انت حاضر فرحي بنفسك وقايلي انه خلاص انت نسيتها
رافت : انت الظاهر الزوق مش نافع مع كس.....
خالد : *بيخش بعلو صوته * سيبه يارافت
انا : احاااااااااااااااااااا خالد
خالد : مفاجاه مش كدا
انا : انا مش فاهم حاجه انتو ازاي مع بعض
خالد : فين فلوسي يامايكل
انا : ماانت عارف انها ضاعت وعلي يدك
خالد : مممممممم ضاعت اصل ولاد الحرام قالولي انك ضحكت عليا وخدتها الكلام دا صحيح
انا : ياخالد انا خسرت كل حاجه مراتي اتهموني بقتلها ورافت صاحبي مش ناسي اني اتجوزت حبيبته وفلوسك فعلا ضاعت
رافت : انت هتستعبط ياكسمك
انا : طب خرجتني ليه طالما عايز تنتقم مني
خالد : فلوسي فين يامايكل انا خلقي ضيق وصبري بينفذ
رافت : يعني انت مش عايز تتكلم وتقول الفلوس فين طب تمام سييبهولي ياباشا 5 دقايق هنيكه واخليه يعترف
انا : ايه اللي غيرك كدا يارافت وايه اللي عرفك علي الراجل دا
خالد : زي ماقتلنا مراتك وحبسناك وخرجناك ممكن نقتلك هنا او نحبسك تاني فبالذوق انطق فين الفلوس
انا : *بحرقه في الصوت وبقهر* ياولاااااااااااااااد المتناااااااااااااااااااااااااااااك ه وشرف كسمي لانيكوا ياولاااااااااااااااد المتناااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااكه قتلتوها ليييييييييييييييييه كسم الفلوس مش معايا قتلتوهاااااااا ليه
رافت : هههههههههههه لسببين ياكسمك الاول علشان خدتها مني وانت عارف اني كنت بحبها بس هي اختارت وكيل النيابه وسابت المحامي
انا : *بحرقه في الصوت وبقهر* يابن المتنااااااااكه يارافت مش هيكفيني عيلتك كلها ياكسممممممممك
خالد : والتاني علشان نصبت عليا وخت فلوسي ياكسمك مش خالد الفيشاوي اللي يتنصب عليه بس الشهاده لله انا مكنتش عايز اقتلها دي كانت فكره رافت
رافت : والشهاده لله انا مكنتش عايز اخرجك من السجن كنت عايز اخليك عايش بقيه حياتك مسجون لحد اما تتجنن وتنهار علشان مراتك اللي ماتت وعلشان لما تعرف ان انا اللي قتلتها بس خالد بيه ياسيدي كان عايزك تخرج من السجن علشان يعرف ياخد فلوسه هنقول ايه بقي قلبه الطيب
انا : *بعيط * ليه ياولاد المتناكه لييييييييييييييه عملتلكو ايه دي كانت غلبانه وطيبه ياولااااااااااااااااد الوسخه
خالد : اخلص ياكسمك فين الفلوس مش هنبات هنا
انا : *بعيط وباصص في الارض* مش قبل مااعرف عملتو كدا ازاي وليه
خالد : حقك بس وشرفي لو منطقت الفلوس فين لاكون نايكك ودافنك هنا ( بيحكيلي ) هاااااااااااااا ايه رايك بقي رافت طلع معلم بصحيح
انا : *بزعيق * ياولااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااد المتناكه
خالد : ....ايه الصوت دا شوف في ايه يارافت عقبال مخلي ابن المتناكه دا يعترف

فلاش بااااااااااك رافت
قبلها ب 10 سنين


(هتبقي مشاهد متقطعه بتسلسل الاحداث لحد وقتنا هذا )

مشهد الجامعه

رافت : كل سنه وانتي طيبه ياحبيبتي
ساره : وانت طيب ياروحي جبتلي ايه هديه
رافت : افتحي بنفسك وشوفي
ساره : الللللللللللللللللله دي حلوه اوووووي ربنا يخليك ليا ياحياتي
رافت : دي اقل حاجه ممكن اجيبهالك يارو..... مش تحاسب يااعمي
شخص: هو مين دا اللي اعمي انت عبيط ياض
رافت : لا انا مش عبيط انت اللي اعمي ومش بتشوف
شخص: طب اتكل علي **** علشان ماقلش منك انت والمزه اللي معاك دي
رافت : لو سمحت متقولش عليها كدا واحترم نفسك
شخص: انت شكلك عيل خول متني وانا مش فايق لك
ساره : انت ازاي تتكلم كدا ياحيوان انت
شخص : الجميل زعلان ليه بس
رافت : لو سمحت ملكش دعوه بيها كلمني انا
صاحب الشخص : يالا ياعم سيبهم دول عاملين فيها تامر وشيرين
انا : جالك فاندام ياكسمك
*بضرب الواد بالروصيه واشتغل الضرب والمعجنه وشلاليت وكله زاط في الزيطه وشتايم وسب دين ومدعكه الناس الحلوه وطبعا رافت خد ساره علي جنب وانا في المدعكه لوحدي بضرب وبتضرب وبعد ماخلصت المعمعه والضرب )
رافت : ماكنش ليه لازمه الخناقه دي هو خلاص كان هيمشي
انا : احا انت صاحبي انت عبيط ولا ايه معاك مناديل
ساره : خد اهيه متشكره جدا هما فعلا اشكال وسخه
رافت : ايه الالفاظ دي ياحبيبتي مينفعش
انا: انت مش ناوي تنشف شويه ياض متبقاش خول كدا
ساره : ههههههههههههه قولو دا انا انشف منه
رافت : *بيكلمني في ودني * معاك فلوس علشان خارج معاها ومعيش فلوس
انا : في بعبوص تاخد
ساره : متتعلم من صاحبك شويه خليك اسطوره زيه كدا
انا : دا انت اللي اسطوره يا اسطوره
ساره : هههههههه ماشي يارفاعي يادسوقي استاذنكو انا بقي لا خليك يارافت انا هروح لوحدي
انا : مش ناوي تسترجل بقي يالا دي البت ارجل منك
رافت : جرا ايه يامهزء انت بحبها فشخ ياعم وبعدين انت مالك
انا : بس دي محتاجه دكر هههههههههه ياعم فك بروش مع كسمك يابن الكئيبه

مشهد البيت

(رافت قاعد في الاوضه لوحده بيتفرج علي سكس (لمستريس بتضرب وتشتم سليف بتاعها) علي الكمبيوتر وبيضرب عشره وزبره واقف علي الاخر ونفسه يكون مكان الخول اللي في الفيلم وهايج نيك علي نفسه راح مقلب في الفيس بوك بالاكونت التاني بتاعه وبيدور علي اي ملكه او مستريس تشتمه وتستعبده ولمح ارقام تليفونات كتير لمستريس وكل لما يتصل بحد فيهم يااما الرقم مغلق يااما اول ماترد عليه تقوله حولي كارت ب50 ب 100 باي نيكه وتقفل في وشه وهو نفسه يتناك او يسمع بنت بتشتم لحد اما بيقلب في النت لقي فيديو لمستريس مصريه بتشتم وبتنيك خول وصوتها واضح هاااااج نيك وبقي بيضرب عشرات كتير علي الفيلم دا وبيدور علي افلام زيه وقعد ايام كتير علي نفس الحال وجاتله فكره انه يجيب خط جديد ويتصل بالبنات اللي يعرفهم او ارقام البنات اللي عنده علي الموبايل بس من خط تاني ويكلمهم علي انه خول وكانت دماعه مسوحاه انهم هيوافقو وينيكوه وابتدي يكلم في البنات اللي معاه في الجامعه ويقولهم ممكن ابقي خدامك او ممكن تنيكيني او اي كلام من الكلام دا وطبعا كلهم اللي يقفلو في وشه واللي يشتموه وهو كان بيهيج نيك لما يتشتم لحد اما جيه في مره كلم جيهان صاحبته في الجامعه وعرفت صوته بس هو شغل دماغه ساعتها وهي عدت الحوار ولما اتقابلو في الجامعه عمل عبيط وبعديها خاف يكرر الحركه دي تاني لكن زبره موافقش علي الكلام دا وفي يوم راح مكلم ساره حبيبته وحاطط مصاصه في بوقه علشان يغير صوته قال يعني بكسمه صوته كدا هيتغير )
رافت : الو انتي كاتبه علي الفيس بوك انك بتنيكي خولات
ساره : مين معايا
رافت : انا خول وخدامك
ساره : *بعصبيه * جبت رقمي منين
رافت : ممكن تنيكيني وابوس رجلك
ساره : خلي امك تنيكك ياخول *قفلت في وشه *
(رافت هاج نييييييك لما اتشتم واتصل بيها تاني ومبتردش عليه وعملتله بلوك بقي بيجيب في ارقام كتير ويكلمها لحد اما هي عرفت صوته في مره )
رافت : ممكن اكون كلبك وخدامك
ساره : انت مبتزهقش
رافت : خدامك وتحت رجلك يامولاتي
ساره : انت اسمك ايه
رافت : اسمي سمير
ساره : وعايز ايه ياسي سمير ممكن تسبني في حالي وتبطل تتصل
رافت : نيكيني واشتميني وانا هبقي تحت رجلك
ساره : كسمك ارتاحت كدا ممكن مترنش عليا تاني
رافت : ااااااااااااااااه كمان يامولاتي اشتميني تاني اححححححححح
ساره : انت بتضرب عشره صح هههههههه
رافت : اوووووي ياستي بجيبهم علي صوتك
ساره : بتحبني اشتمك يامتناك
رافت : اووووووي ياستي
ساره : قول انا متناكك
رافت : انا متناكك
ساره : قول انا متناك ستي علا
رافت : انا متناك ستي علا
ساره : هههههههههههههه شاطر ياروفه
(رافت اتصدم وبلم احااااااااااا مفيش غير ساره اللي بتقوله كدا وراح قفل المكالمه بسرعه بعديها بدقيقتين لقي ساره بتكلمه علي خطه الاساسي )
ساره : ايه ياروقه قفلت ليه
رافت : *بيبلع ريقه* انتي عارفه
ساره : اه ياخول عارفه من بدري صوتك باين طب مش كنت تقولي انك خول وبتحب تتشتم يامتناك ههههههههههههه يامعرص انت بتتنفس بسرعه ليه بتجيبهم ههههههههه
رافت : طب ممكن متقوليش لحد وهعملك اللي انتي عايزاه
ساره : انت اهبل يالا يعني هقول للناس اني بكلم خول ومتناك
رافت : *استريح شويه * ربنا يخليكي ليا
ساره : طالما انت طلعت خول بقي يبقي استغلك انا بشوفهم كلهم بيعملو كدا جات عليا
رافت : تحت امرك اللي عايزاه
ساره : بس ياض يااهبل انت خلي عندك كرامه شويه متبقاش خول كدا علي العموم عادي دي حاجه بتاعتك لا هذلك ولا هستغلك
رافت : يعني انتي مبسوطه
ساره : اكيد مبسوطه اي واحده في الدنيا تتمني انها تتجوز راجل خول زيك كدا يسمع الكلام ويعملها اللي هي عاوزاه
رافت : انا بحبك اوووووي ياساره
ساره : هههههههههههههه منا عارفه

مشهد شقه رافت

( يوم من الايام الصبح مفيش حد في البيت رافت قاعد لوحده ابوه في الشغل موظف حكومه وامه بتشتغل في حضانه وعنده اخين اصغر منه في المدرسه وساره كانت عنده في البيت )
ساره : اوووف ايه الحر دا شغل التكييف
رافت : معلش ياحبيبتي المروحه يادوب علي قدها
ساره : طيب طيب خلصنا فين هديتي
رافت : اهيه ياحبيبتي
ساره : بتحبني يارافت ومستعد تعمل اي حاجه علشاني
رافت : انتي بس تؤمري انتي مش عارفه انا بحبك قد ايه
ساره : ممكن اجرب حاجه نفسي اعملها بس هتستحملني
رافت : طبعا ياحبيبتي
ساره : *بتقوم تقف وتضربه بالقلم *
رافت : *بيمسك خده ومتنح * ليه كدا ياساره
ساره : كنت بتاكد من حاجه بس ايه دا انت زعلت يبقي انت مش بتحبني
رافت : لا بحبك طبعا ياحبيبتي بس اتفاجئت
ساره : ممكن تقلعني الشوز
رافت : *ابتدي يهيج بس مكسوف وخايف لانها اول مره ليه يعمل كدا علي الحقيقه ونزل علي رجله يقلعها الشوز وايديه بتترعش شويه *
ساره : بس خلاص روح هاتلي مايه عطشانه
رافت : *حاضر وراح يجيبلها المايه وجيه * اتفضلي ياحبيبتي
ساره : قولي بقي انت بتحب تتشتم صح زي مقوولتلي في الموبايل ولا دا كلام هيجان بس
رافت : يعني حاجه زي كدا
ساره : انت مكسوف مني مكسوف من مراتك حبيبتك مش انا هبقي مراتك في حد يتكسف من مراته
رافت : *بيبتسم وابتدي يهدي شويه * لا ياحبيبتي بس اول مره ابقي مع بنت في مكان لوحدنا وكدا
ساره : ههههههههه طب ايه رايك تقولي كل اللي قلتهولي في التليفون دلوقتي علشان الكسوف يروح
رافت :*بيعرق وبيمسح وشه من العرق* لا سامحيني مش هقدر
ساره : طب اهدي طيب مالك عرقان ليه كدا بص خد موبايلي صور نفسك فيديو وانت بتقوله ووريهوني وسنه بسنه نشيل الكسوف دا
رافت : لا طبعا تصوير لا مش هينفع استحاله
ساره : سلام ياخول يامتناك لما تبقي راجل ابقي كلمني *بتلبس جزمتها *
رافت : *بينزل علي الارض يمسك رجليها قبل ماتلبس الجزمه * لا خلاص علشان خاطري متمشيش
ساره : *بتبرق بعينيها وبترفع حاجبها * سيب رجلي
رافت : طب ابوس رجلك متمشيش خليكي قاعده شويه
ساره : رافت متخوفنيش منك سيب رجلي
رافت : *بيسيب رجليها * اهوه بس متسيبنيش انا بحبك اوووي ياساره اوووووي *نزل علي رجليها يبوسها وبيعيط*
ساره : *بتطبطب علي راسه زي الكلب * وانا بحبك يارافت بس انت مش بتسمع الكلام
رافت : *بيمسح دموعه * طب جربيني وهتلاقيني بسمع الكلام
ساره : ماانا مش فاهمه انت بتحب ايه لازم تقولي علشان اعرف وصور نفسك وانت بتقول الكلام دا علشان اذاكره في البيت واعرف اعملهولك ياحبيبي انا مش شاطره زيك
رافت : حاضر انا بحب ابوس الرج....
ساره : استني ممكن اصورك وانت بتقول الكلام دا
رافت : *قاعد عند رجل ساره وبيبصلها وبيبص علي السرير وبيفكر * طب حد هيشوف الفيديو دا او تفضحيني
ساره : هفضح نفسي واقول ان كنت عندك في البيت انا وانت لوحدينا انت اهبل يابني
رافت : *اطمن شويه * طب ماشي صوري .... انا انا انا بحب الرجلين بتوع البنات وكدا
ساره : بتحب فيهم ايه
رافت : يعني بحب ابوسهم بحب اشم اشمهم وكدا *بيبص في الارض *
ساره : كمل قول كله علي بعضه
رافت : وبحب ااااااااااا بحب ااااا اتشتم وكدا واتضرب بس من بنت بس لكن انا راجل اووووي كمان وسيد الرجاله
ساره : *بتشاورله بايديها اخلص وكمل *
رافت : وبحب اتتتتت اتتتت اتبعبص بس من بنت بس برضو وبحب *زبره وقف * بحب ابقي اكون خدام تحت رجليكي وابقي مراتك وتنيكيني ياساره
ساره : *بتضربه بالقلم * يابن الوسخه بتقول اسمي ليه
رافت : *بنطلون الترينج اللي لابسه اتبل * انا اسف مش قصدي
ساره : *بتزقه برجليها * امشي غور كتك القرف ...ايه دا انا حسيت بحاجه مبلوله في رجليا ايه دا
رافت : *بييترعش وبيتهته وعرقان فشخ وحاطط ايده مخبي وشه * دا دا انا دا
ساره : اخلص انت لسا هتتهته اوعي كدا *بتزقه برجليها وقع علي ضهره وبتشدله البنطلون ولمحت انه مبلول وهو بيحاول يمسك بنطلونه وهي بتبرقله بعينيها فبيشيل ايده وبتسحب البنطلون منه لقيته لابس كلوت ابيض ومبلول كله نزلتله الكلوت لقيته مبلول كله * يعععععععع ايه القرف دا انت عملت بيبي علي روحك
رافت : *خايف ومرعوب وبيترعش وعرقان * اااااه
ساره : طب انت خايف ليه كدا متخافش *بتطبطب علي راسه زي الكلاب
رافت : *بيبوس ايديها بهيجان وبشغف * انا بحبك اووووووي ياساره اووووي اووووووي مقدرش اعيش من غيرك
ساره : هههههههههههه طب اهدي طيب هههههههههه دا انت حكايه لوحدك قوم قوم نضف نفسك ريحتك وحشه اوووي
رافت : *بيقوم بسرعه * حاضر حاضر هقوم بسرعه *وبيجري راح واقع علي وشه لانه منزل البنطلون والكلوت فاتكعبل وهو بيجري *
ساره : ههههههههههههههههههههه دا انت نيله خالص اومال ازاي بس الاول علي الدفعه
رافت : *بيبتسم وهو مكسوف وبيلبس بنطلونه *
ساره : استني قبل ماتروح تنضف نفسك لف وريني طيزك
رافت : *مكسوف وزبره واقف اوووووي راح منزل البنطلون براحه والبوكسر ولف ادالها طيزه *
ساره : *بتنزله البنطلون للاخر* مش شايفه حاجه وطي شويه ياروفه
رافت : *بيفلقسلها طيزه * اهوه
ساره : افتح طيزك بايدك ياروفه علشان قرفانه من الشعر
رافت : *بيفتح طيزه وايده بتترعش * اهوووووووووه
ساره : يييعععععععععع ايه القرف دا انت مبتغسلهاش ولا بتنضفها *بتضربه علي طيزه *
رافت : ااااااااااه هنضفها حاضر
ساره : خليك كدا متتحركش *بتطلع من شنطتها قلم جاف وبتلعب بيه علي خرم طيزه وبتزوقه
رافت : اااااااااه لا مش هيخش كدا انا اول مره
ساره : طب خلاص غور امشي نضف نفسك واغسل طيزك دي وتعالي اخلص يالا امشي واقف ليه
رافت : *بيجيبهم علي روحه * اااااااااااااااااه حاضر اهوه هروح
(دخل يستحمي وخرج ملقهاش موجوده )

مشاهد الجامعه

رافت : هاي ازيكم ساره ممكن كلمه علي انفراد
شمس : ههههههههههه يابني اعدل بقك دا بقي
ساره : عايز ايه مش شايفني بتكلم انا وصحبتي
رافت : مش بتردي علي تليفوناتي ليه
ساره : مزاجي كدا يالا ياشمس الجو هنا مقرف اووووي

رافت : ساره ممكن بس تسمعيني قوليلي بس في ايه
ساره : رافت انت مقرف انا مش بحبك
رافت : ليه بس انا عملتلك ايه طب بصي جبتلك هديه
ساره : *خدت منه الهديه * شكرا بس انت مقرف انا مبحبش الشعر الكتير في الراجل او بحبه بس انت شعر جسمك مقرف اوووي ومش نضيف
رافت : طب هشيله كله وابقي نضيف بس اديني فرصه ياساره انا بحبك اوووي
ساره : طب شيله وافكر

رافت : ها ايه رايك
ساره : هههههههههههههههه ايه اللي انت عامله في نفسك دا
رافت : شلت شعر جسمي كله اهوه
ساره : ههههههههه دا انت غبي بقي
شمس : دا مسخره فشخ
رافت : لو سمحتي ياشمس اتكلمي باحترام انا مسمحلكيش
ساره : جرا ايه ياخول هتعمل عليا راجل ولا ايه دي صحبتي تكلمها عدل
رافت : ماانتي شايفه بتقول ايه
ساره : امشي دلوقتي مش عايزه اشوف وشك غور

رافت : بحاول ارضيها باي شكل وهي مش بتحبني ياميكو
انا : ياعم الماتش دا بتاعنا احا .. ايه يارايق بتقول ايه
رافت : بحاول ارضيها باي شكل ياميكو
انا : اسبقوا انتو علي الملعب وانا هجيلكو علي هناك ... ايه ياصاحبي بتقول ايه
رافت : انت مش معايا متركز بقي
انا : طول ماانت بتقولي ياميكو مش هرد عليك احا مش علي اخر الزمن اسمعها من صوت دكر وبعدين ايه اللي انت عامله في نفسك دا كسمها
رافت : لو سمحت متتكلمش عنها كدا
انا : طب بص اتناك انت مع نفسك كدا اقولك اقعد اشرب في بيريل يمكن تنساها وانا في الملعب عندي ماتش مهم اصلي سلام
رافت : *بيشوف ساره * ساره لو سمحتي ممكن اكلمك
ساره : مش فاضيه رايحه اتفرج علي ماتش النهائي في الجامعه
رافت : طب ممكن اجي معاكي
ساره : لاء

رافت : مايكل ممكن كلمه
انا : ايه ياصاحبي متقعد ايه الاوفر دا
رافت : يعني بتقعدي مع مايكل وانا لاء
انا : ماانا بقعد مع بنات كتير عادي يعني فكك
ساره : وانت مالك اقعد مع اللي انا عايزاه
انا : متبصليش انا مالي انت راجل رد
رافت : طب قومي من جنبه
ساره : بس يالا قوم من هنا ولا اقولك احنا اللي هنمشي يالا ياميكو
انا : لاء انا قاعد شويه روحي وهجيلك متبصيش كدا بس **** يباركلك علشان لما اقولك حاجه تسمعيها بعدين يالا اتكلي علي ****
رافت : بتخوني ياصاحبي
انا : مفيش دبله في ايديك يعني انت مش خاطبها
رافت : بس بحبها
انا : قشطه بقولك ايه مبتحبكش انساها وسيبها
رافت : مش عارف انساها بحبها اووووي يامايكل
انا : انساها علشان كدا كدا هتنساها

رافت : *شاف ساره ومايكل علطول مع بعض وضحك وهزار وعلي الفيس بوك اخر انسجام ودلع وكل لما يكلمها يلاقيها وايتينج * ماشي يامايكل انت وساره انا هعرفكم مين هو رافت

قبلها 8 سنين


رافت : السلام عليكم انا لسا متخرج حضرتك من المحاماه وحابب اني اتدرب عند حضرتك في المكتب هنا
خالد : انت عارف انا عندي كام محامي شغال تحت ايدي
رافت : يزيدني شرف ياباشا اني ابقي واحد من رجالتك
خالد : هعملك اختبار صغير كدا بص ........ ظابط جيش اتمسك في كمين ومعاه مخدرات واتقبض عليه وعرضوه علي النيابه وانت المحامي بتاعه هتعمله ايه ؟
رافت : برائه في اقل من خمس دقايق للخطء في اجراءات الظبط والاحضار لان الشرطه ملهاش سلطه علي الجيش حتي لو قاتل قتيل
خالد : مذاكر بس دا سؤال سهل خد الاصعب لو جاوبته هتشتغل عندي انا بحب المحامي يبقي دارس القانون علشان يخرج عليه مش علشان يطبقه
رافت : تحت امرك ياباشا
خالد : الزوج راجع من الشغل دخل البيت لقي مراته بتخونه وبتتناك من واحد تاني راح اتعصب وغضب وراح للمطبخ جاب سكينه ورجع قتل مراته وعشيقها والقاضي هيديله برائه وانت محامي المجني عليها ( مراته ) وعايز تسجنه هتعمل ايه ؟
رافت : طالما راح المطبخ ورجع يبقي اصبح قتل متعمد لانه كان عنده فرصه يهدي ويفكر فبالتالي تعتبر قتل متعمد لكن لو كان قتلهم في لحظتها اول ماشافها يبقي براءه
خالد : تروح دلوقتي لسعد برا وهو هيدربك ويفهمك تعمل ايه مبروك
رافت : هتلاقيني عند حسن ظنك ياباشا


(قبلها ب 5 سنين )
فرح مايكل وساره


انا : هتموتي ياسوسو النهارده
ساره : هههههههههههه هتخربها
انا : امك موقفه المعازيم طابور علي البوفيه
ساره : هههههههههههههههه يخربيتك ياميكو ايه الفرح دا انا حاسه اني في القسم ايه كل الرتب والظباط دول كلهم
انا : احا انتي متجوزه وكيل نيابه قد الدنيا ونص الفرح اصلا معازيم ابويا
ساره : احلي وكيل نيابه في الدنيا كلها ...ربنا يخليكي عقبالك
انا : **** يبارك فيك ههههههههه اهوه نصيب بقي عقبالك ياحبيبي .......متيجي نطير صاروخ في الفضاء
ساره : هههههههههههه صاروخ واحد بس ... كنت هزعل لو مجيتيش بجد
شمس : مقدرش ياجزمه دا انتي اختي ....*ببضان* اهلا ازيك مبروك ياعريس
انا : **** يبارك فيكي عقبالك .... عزمتيها ليه
شمس : ماانت عارف انها صاحبتي وبعدين هي خلاص نسيت حواركو ...اضحك علشان بنتصور
رافت : مبروك ياعريس مبروك ياعروسه
انا : انا بشبهه عليك **** يبارك فيك بس انت مين
رافت : ههههههههههههه نسيتني ياميكو نسيت روفه
انا : يادين امي روفه *بحضنه * عامل ايه ياصاحبي واحشني فشخ فينك كدا وكنت مختفي فين وعرفت فرحنا منين وشكلك متغير خااااالص
رافت : هههههههه وانت كمان ياصاحبي مبروك ياساره
ساره : مبروك يارافت عقبالك
رافت : ههههههههه مينفعش فرح اخويا محضروش وكمان عاملك مفاجاه *بيمسك المايك * شكرا لكل الناس اللي موجوده في الفرح وشرفتنا ومعالي الباشا سياده العقيد والد صاحبي وصديقي وعشره عمري والساده الحضور الكرام احب اهدي العريس والعروسه هديه بسيطه كدا مش قد المقام بس اهي علي قدي شغل يابني الفيديو *بيشتغل الفيديو عليه عربيه مرسيدس موديل السنه متزينه بورد وبلالين * دي هديه بسيطه لاخويا وحبيبي مايكل لا معالي وكيل النيابه مايكل باشا *بيديني المفتاح * مبروك ياصاحبي *بيحضني *
المعازيم : *بتصقف*
ال DJ : بيشغل اغنيه صاحبي ياللي نسيت عشره زمان مان مان مان
انا : هههههههههههههه شفت بيشغل ايه ...مش عارف اقولك ايه يارافت انت اخويا فشخ هات رقمك وانا بعد مااخلص من الفرح هاااا الفرح هنتكلم ونقعد مع بعض
رافت : افرح واتبسط انت وعروستك ياعم وبعدين هنقعد ومنتكلم ونخرج ونفرح

قبلها ب 3 سنين


رافت : انا عندي اللي يخلصلك الشغلانه دي ياباشا في ساعه زمن ومش هتدفع جنيه
خالد : مين دا
رافت : واحد حبيبي اوووووووي بس ليا شرط ياباشا
خالد : مين دا وايه الشرط
رافت : دا وكيل نيابه
خالد : احاااااااااااا وكيل نيابه انت اتجننت عايز تودينا في داهيه
رافت : اسمع بس ياباشا وكيل النيابه مبيتفتش في الكماين يعني ساعه زمن المخدرات توصل ويجيبلك فلوسها من غير ولا مليم وشرطي انه ميعرفش اني معاك
خالد : وايه اللي يخليه يعمل كدا
رافت : معايا تسجيلات لمراته انها لامواخذه شمال شوف بقي وكيل نيابه مراته شمال خبر زي دا هيعمل قصاده ايه
خالد : دماغك سم من اول يوم جتلي فيه وانا عارف انك ابن وسخه
رافت : بس ليا طلب ياباشا
خالد : ايه هو
رافت : احسره علي مراته
خالد : دا الموضوع كبير اووووي بقي
رافت : اوووووي ياباشا
خالد : في ايه في دماغك
رافت : خطه بسيطه ومحكمه هنتهمه في قضيه قتل مراته بس مش دلوقتي قدام شويه لما ادرس كل حاجه واخليه يندم علي مراته وفي نفس الوقت يعيش طول عمره ورا القضبان ان مكنش ياخد اعدام فيها
خالد : اهم حاجه بعد مالعمليه تتم تعمل كل اللي انت عايزه
رافت : محتاج رجالتك ياباشا علشان مراته بحبها اوووووي الصراحه عايز عمليه متخرش المايه
خالد : زي السكينه في الحلاوه ههههههههههههههههههه

قبلها بسنتين


(نور 28 سنه مرات رافت غلبانه فشخ بزازها متوسطه بتلبس تيشرتات وبناطيل جينز شعرها اسود مفرود رافت اتجوزها صالونات )
انا : هههههههههههه جوزك ياستي مصمم اننا ننزل في الشاليه المعفن بتاعكو دا
نور : روفه جوزي حبيبي يعمل اللي هو عايزه
انا : ومين هيشهد للقرد طبعا
رافت : بقي انا قرد ماشي ياغزاله
انا : بس ياض يابضان ياض
رافت : ههههههههههه طب شوف بقي مين اللي هيخلصلك قضيه عماره الشروق
انا : جوزك دا مفيش احلي منه شوفي جميل ازاي وقمر
نور : هههههههههه جاب ورا
ساره : قاعده مع توم وجيري انا
رافت : ياشيخه اتنيلي متجوزه عضلات علي الفاضي فرحان بالبدله اللي لابسها وهو خول ولا عارف يتصرف من غيري
نور : اخس عليك ياروفه دا زي القمر مش زيك يابو كرش مدلدل انت
انا : عضلات علي الفاضي ايه ياروفه نسيت الجامعه ولا ايه هااااا لو سمحت ياكابتن كلمني باسلوب احسن من كدا هههههههههههههههه نسيت البنطلون اللي كنت بترفعه لحد صدرك ايه اتكلم وافضحك قدام مراتك
رافت : ههههههههههههه يادين امي انت لسا فاكر كانت ايام زباله كنا شباب اهبل دلوقتي عقلنا وكبرنا وبقينا ناس تقيله في المجتمع
انا : انا بقيت تقيل لكن انت لسا محامي حقير عليل زويل بتخش المحاكم علي قفايا محامي تقيل اه بس بتتحامي فيا في الاخر متنساش نفسك ياعرص
رافت : انا عرص ياعلق طب اوعي كدا هات طبق السيبط دا مفيش اكل كل مخلل بقي
ساره : ههههههههههههههههه مخلاص بقي يابضان انت وهو كل مره تناقرو في بعض كدا
نور : سيبيبهم والنبي ياساره انا بضحك من قلبي بجد لما مايكل يحكيلي روفه كان بيعمل ايه زمان ههههههههههه دا انت كنت مسخره ياروحي
رافت : سدو ودانكو بعد اذنكو علشان هشخرلها
انا :هههههههههههههههه ولع الدنيا ياعم بقيت بتعرف تشخر

قبلها بسنه



خالد : وبعدين معاك يارافت انا مش قادر اصبر فلوسي يارافت انا بضيع فلست يارافت
رافت : اتقل ياباشا هجيبلك فلوسك منه انا خططت وتكتكت هجيبلك فلوسك وفي نفس الوقت هنتقم من مايكل ومراته في يوم واحد
خالد : كسم الانتقام فلوسي يارافت وبعدين انتقم
رافت : ياباشا كله مدرو.......... انتي صاحيه
نور : معلش انا اسفه معرفش ان معاك ضيوف
رافت : لا دا قضيه كدا شغال عليها
خالد : طب استاذن انا لامواخذه ياست الكل قلقناكي نبقي نتكلم بعدين يارافت
رافت : اللي تشوفه ياباشا شرفتني ونورت

قبل الحادثه باسبوعين


خالد : مراتك هنا
رافت : مراتي بقالها اسبوعين مش لاقيها اختفت فجاه
خالد : طب مقولتليش ليه
رافت : مش مهم دلوقتي المهم اسمع الخطه ياباشا علشان خلاص هنفذ قريب اووووووي
خالد : فلوسي اهم حاجه
رافت : انا عرفت ياباشا مخبي الفلوس فين
خالد : فين لايمني عليها
رافت : الاول ياباشا هتساعدني اني البسه جريمه قتل
خالد : ماشي يارافت اللي تشوفه عايز تعمل ايه
رافت : انا مراقب تليفونه ومراقب حركاته بيخرج ويرجع امتي في يوم مراته هتبقي لوحدها وقبل مايروح هنكون قتلناها وهنكلم البوليس اكننا فاعل خير وبصماته معايا علي سلاح الجريمه عقبال مايروح يكون البوليس طب عليه متلبس اول ميتقبض عليه فلوسك تبقي عندك ياباشا
خالد : ايه المطلوب مني
رافت : راجل من رجالتك الشمال يخلص من غير مايسيب اثر ومفتاح الشقه وكل حاجه جاهزه ومتحضره هيخش يخلص ويخرج ولا من شاف ولا من دري والباب هيبان انه مفتوح بمفتاح يعني مايكل اللي قاتلها وخصوصا ان باب الشقه عنده قدامه باب حديد يعني صعب حرامي يخش ويطلع
خالد : وهتعمل الكلام دا امتي عايز الراجل يكون عندك امتي
رافت : كمان اسبوعين بالظبط يوم السبت يوم عيد جوازه علشان يفضل فاكر اليوم دا مينسهوش ابدا
خالد : فلوسي يارافت
رافت : متخافش ياباشا

يوم الحادثه


انا : رافت الحقني يارافت انا مقتلتهاش مقتلتش ساره يارافت الحقني متسبهمش يعدموني يارااااااااااااااااااااااافت
رافت : متخافش انا معاك مش هسيبك غير لما اطلعك متخافش انت فين
انا : انا في القسم الحقني يارافت

بعد الحادثه بيومين


خالد : فين الفلوس يارافت فين كسم فلوسي
رافت : ياباشا و**** قلبت عليها الدنيا مش لاقيها هو ابن المتناكه الوحيد اللي عارف مكانها
خالد : يبقي تعرف منه الفلوس فين وتجيبها ياكدا يااما تتشاهد علي روحك
رافت : مش هيقول ياباشا وبعدين مينفعش انا اظهر في الصوره
خالد : يبقي تطلعهولي براءه وانا اتصرف معاه بطريفتي
رافت : استهدي ب**** ياباشا اخرجه ازاي انا ملبسه قضيه مفيهاش ثغره لابساه لابساه اعدام من غير ماحد يفكر
خالد : هجيبلك مكانه يارافت وتقدمه للمحكمه انه القاتل الحقيقي بدافع السرقه ولما مرات مايكل صحيت راح قاتلها
رافت : حاضر ياباشا اديني فرصه بس وكله هيبقي تمام


فلاش بااااااااااااااااك ساره
قبلها ب 10 سنين


مشهد البيت

ساره : *قاعده علي السرير هي وشمس * احا يابت مبلاش منيكه بقي
شمس : ههههههه و**** اخر سيجاره معايا
ساره : طب خلاص بالنص ... ايوا ياماما جايه ...امسكي خدي اللاب علي حجرك عارفه لو رجعت لاقيتك شربتيها كلها هافشخك
شمس : ههههههههه حاضر
ساره : *راحت ورجعت * عارفه لو كنتي شربتيها مكنتش هسامحك .سيبي الموبايل يابت اوعي
شمس : ههههههه رافت الخول انتي مسجلاه كده ليه
ساره : *بتشد نفس من السيجاره * علشان عيل خول
شمس : طب ردي عليه
ساره : طب اسكتي ايوا ياحبيبي عامل ايه وحشتني اووووي *بتشاور لشمس تبطل ضحك * لا ياحبيبي كنت قاعده بذاكر وهخش اصلي دلوقتي وانام .... اه ياحبيبي كلت انت كلت ياروحي .بالهنا والشفا ياحبيبي كنت عايزه اقولك حاجه بس خايفه تزعل مني البنت شمس صاحبتي باباها جابلها سلسله هديه وبتعايرني بيها وانا مش معايا سلسله ...مواااااااااااه يخليك ليا ياحبيبي *بصوت واطي * طب انا هقفل دلوقتي علشان ماما بتنادي عليا سلام ياحبيبي بحبك ..... جتك القرف في تقل دمك
شمس : ههههههههههههههه حرام عليكي و**** مش دا رافت اول الدفعه
ساره : هو ياختي بغتتاته امه
شمس : حرام عليكي دا غلبان اوووي واهبل في نفسه كدا عارفه اميره بتقول عليه شبه الفلاح اللي جاي من تحت الجاموسه
ساره : دا هو الجاموسه نفسها سيبك منه اديني بقلبه في في اي مصلحه حظي زفت مش زيك واقعه علي واحد ابوه عقيد
شمس : هههههههههههه مايكل دا روحي روحي روحي بت اوعي يكون عينك منه
ساره : انا عيني منك انت ياقمر
شمس : لا اتلمي واحترمي نفسك لا اوعي و**** ابدا مش هنعمل حاجه المره اللي فاتت جسمي وجعني فشششخ
ساره : متبقيش بضان بقي وبعدين انتي عارفه انا بحب جسمك قد ايه *بتمشي بايديها علي رجل شمس * وبحب بزك قد ايه
شمس : ياساره بلاش علشان خاطري مش عايزه اتعود علي كدا انا عايزه ابقي طبيعيه علشان مايكل حبيبي
ساره : يابت عادي وفيها ايه منا بحب كدا وهتجوز عادي حد ينيكني
شمس : لا ياستي اااااااااه سيبي بزي بتقرصي جامد يابت اوعي امك تخش علينا
( ساره قاعده جنب شمس علي السرير حاطه ايديها علي فخدتها وبتبوس شمس في بوقها وبتمشي بايديها علي جسمها وبتقرص في بزازها وبتضغط عليها وبتبوسها في كل حنه في وشها )
شمس :اااه علشان خاطري بلاش
ساره : خخخخخخخخخخ خلاص ياكسمك قومي امشي
شمس : ياساره انتي عارفه اني بحبك وبحب اعمل كدا معاكي بس خايفه اتعود
ساره : ( ماهو دا اللي انا عايزاه علشان تبعدي عن مايكل ) لا انتي مش بتحبيني خلاص امشي
شمس : *بتبوسها في بوقها * دا انا بحبك وبعشقك وبموت فيكي *نامت في حضنها *
ساره : *بتبوس راسها * طب ينفع حبيبتك تبقي قاعد هايجه عليكي كدا
شمس : لا ياحبيبتي *بتبوسها في بوقها * ميرضنيش ياحبيبتي
( شمس بتبوس ساره في بوقها وايديههم علي بزاز بعض وبيسخنوا علي بعض وراحت شمس مقلعا التيشيرت لساره وراحت بايساها في بوقها ونزلت تبوس في بطنها حته حته وساره بتفك السنتيانه بتاعتها وبزازها خدو راحتهم راحت شمس ماسكه كل بز بايد وحطت واحد في بوقها بتمص وترضع فيه وهي نايمه علي ساره وبتلعب بلسانها في الحلمه وبتبص لساره وهي بتمص بزازها لقيتها بتتاوه بصوت واطي ومغمضه عينيها شويه )
ساره : *حطه ايديها علي راس شمس* ااااااااه براحه شويه علي بزي
شمس : بزك حلو اوووووي ياريت بزازي تبقي صغيره وحلوه كدا
ساره : ااااااه *سحبت ايد شمس وحطتها علي كسها من فوق الشورت * ادعكيلي في كسي
شمس : *بتلعب في كس ساره * كدا بتحبيني العبلك في كسك كدا
ساره : اووووووي ادعكي اوووووي
شمس : *بتدخل ايديها جوا الشورت وبتلعب في كس ساره * كسك سخن اوووووي *بتبوسها في بقها
ساره : اااااااااااه خلي بالك لتفتحيني بالراحه علي كسي *وبتفك لشمس السنتيانه وشمس شالت ايديها وبتقلع بنطلونها وبتقلع ساره الشورت والاندر *
( المشهد بقي الاتنين عريانين وساره فاتحه رجليها نايمه علي ضهرها وساره نايمه فوقيها اكنها بتنيكها وبزازها عند بوق ساره وايديها علي كس ساره وساره بترضع في بزاز شمس وايديها علي طيز شمس من ورا وبيحركو وسطهم كل واحده بتحك كسها في جسم التانيه )
شمس : ااااااااااااه براحه يابت علي بزي بتعضي اوووووي
ساره : ااحححححححح هيجتيني اووووي بزك يجنن اوووووف براحه علي كسي ادعكي بالراحه
شمس : *بتتاوه بصعوبه وبتقفل عينيها * مصي بزي التاني
ساره : اهوووووووه *بتمص فيه وبتضم شمس عليها اووووي *
( وفضلو يبوسو في بعض شويه وراحت ساره قامت ونيمت شمس علي ضهرها وراحت فاتحه رجليها الاتنين وبتبوسها في فخادها قريب من كسها وراحت لحست بلسانها كسها لحسه واحده وبصت لشمس )
شمس : *بتبلع ريقها وبتبص لساره * ايييييييييه كملي وقفتي ليه
ساره : عايزاني الحسلك كسك
شمس :*بتزق راس ساره علي كسها * اووووووووي اووووووووي بس خلي بالك لتفتحيني بلسانك
ساره : متخافيش * بتلحس في كسها وماسكه بايدها فخادها ومقضياها لحس في كسها من برا ومن زنبورها بترضعه وتشد فيه وتلعب فيه بلسانها وشويه وتدعكلها بصوابعها وهي بتلحس وشمس بتتاوه براحه علشان محدش يسمعهم وماسكه في شعر ساره من الوجع ووسطها بيطلع وينزل وبتتنفض من الهيجان وراحت ساحبه ساره لفوق خدتها في حضنها بتبوس فيها *
شمس : اححححححححح *بتبوسها* هيجيتيني نييييك مش قادره عايزه اجيبهم جيبيهملي بايدك
ساره : طب الحسيلي الاول انا هايجه اوووووووي
شمس: مش قادره عايزه اجيبهم *بتدعك في كسها *
ساره : *بتشيل ايديها من علي كسها * اوعي مش هتجيبي غير لما تلحسيلي الاول انا هايجه اوووووووي يالا بقي
شمس : *بتحط ايديها تاني علي كسها* لا استني هجيب اهووووه اااااااااااه احححححححححححححح
ساره : يالبوه
شمس : ارضعيلي بزي وانا بجيبهم علشان خاطري
ساره : *بترضعلها بزها وشمس بتجيبهم *
شمس : كمان كمان ارضعي اووووووووي قربت اجيب اهووه احححححححححح *بترفع ايديها والمايه علي صوابعها*
ساره : حطيهم في بوقك ابلعيهم
شمس : مممممممممممم طعمهم حلو اووووووي
ساره : يالا بقي الحسيلي كسي
شمس : *نامت بوضع 69 عكس ساره كل واحده بتلحس في كس التانيه وشمس بتهري كس ساره لحس وساره بتتلوي وبتصوت براحه وبتلحس في كس شمس اقووووي وبتلحس مايتها من عليه لحد اما ساره هاجت نيك وقربت تجيبهم )
ساره : اااااااااااااااااه متبطليش لحس كملي كملي هجيبهم مش قادره كملي كملي ااحححححححح يهربيتك اااااااااه براحه براحه هجيب اااااااااه *بتترعش وبتتفض ووسطها طلع لفوق وشمس بتلحس مش سايبه كسها في حاله * ااااااااااااااااه بنزل اححححححححححح
شمس : *بتلحس كل المايه اللي نزلت من كس ساره ولفت جسمها لساره بتبوسها في بقها وبتتف في بوقها عسلها * مممممم ايه رايك في طعم كسك
ساره : *بتاخد نفسها بالعافيه * اححححححححح حلو اووووووي
شمس : *بتحضنها اوووووي وبتبوسها * انا بحبك اووووووووي ياساره اووووووي احضنيني اووووي
ساره : *بتاخدها في حضنها وبتنهج شويه * وانا بموت فيكي ياروحي
شمس : بوسيني في بقي اوووووي عايزه احس بشفايفك
ساره : *بتبوسها بوسه عشاق* انتي بتهيجيني اووووي يالبوه انتي
شمس : نفسي اتجوزك اووووووي وابقي مراتك انتي
ساره : *بخبث* طب ومايكل مش بتحبيه
شمس : بحبه بس خايفه يعرف اني ليسبيان يسيبني
ساره : لو بيحبك بجد مش هيسيبك
شمس : مش عارفه بقي .... انا هقوم البس علشان الحق اروح وامك كدا هتشك فينا مواااااااااااااااااااااه ولو اني مش عايزه اقوم من حضنك خااااااالص


ساره : الو مش دا رقم مايكل
انا : ايوا انتي ساره
ساره : عرفت منين ؟؟
انا :ترو كولر عادي مش اختراع
ساره : هههههههه انا بس كنت عايز اشكرك علي اللي عملته في الجامعه يعني ودافعت عن صاحبك وكدا
انا : طب دا صاحبي انتي مالك
ساره : مش قصدي بس كان موقف شهامه وكدا
انا : طب تمام عايزه ايه بقي
ساره : انتي تقيل يعني وكدا
انا : لا تقيل ولا حاجه بس انتي حبيبه صاحبي وفي نفس الوقت صاحبت حبيبتي فالمساله معقده ولو في حاجه في دماغك هتبقي صاعبه فشخ يعني
ساره : لا مش قصدي انت فهمت غلط ههههههههه لا بجد اوعي تقولي اني افتكرت اني بحبك ههههههههه دا انت غلبان اوووووي
انا : فكرت بس .... دا انا بدور علي جوجل علي صور لبدله الفرح
ساره : ههههههههههه (ورغي في الموبايل )

ساره : انت انسان ابن وسخه مهزء غور ينعل ابو شكلك
شمس : مالك يابنتي في ايه ومين دا
ساره : دا واحد ابن وسخه كل شويه يتصل من رقم شكل ويقولي انا خول ومتناك وكلام وسخ زي امه
شمس :ههههههههههههه طب متعمليله بلوك
ساره : دا زهقني ابن الوسخه دا احا هي الرجاله جرالها ايه
شمس : طب روقي طيب وتعالي علشان محتاجاكي اوووي قبل امك ماتيجي
ساره : ناوليني سجاره حرقلي دمي


ساره : و**** يابنتي زي مابقولك طلع رافت هو اللي بيعاكسني
شمس : احاااااااا رافت مين رافت بتاعنا
ساره : اه و**** طب اسمعي كدا المكالمه دي
شمس : *بتسمع المكالمه * لا مش صوته هو قريب منه بس مش هو احاااااااااااااااا دا خول اووووي
ساره : برضو مش مصدقه طب بصي الفيديو دا
شمس : *بتتفرج علي الفيديو * يالهووووووووووي ايه دا ازاي بيعمل كدا دا ييعععععع بس اقفلي هرجع ايه الاشكال دي
ساره : هههههههههههههه زي مانتي بتحبي السحاق هما بيحبو يبقو خدامين ويتناكو
شمس : بس اسكتي هرجع اسكتي وهو ازاي سابك تصوريه اصلا
ساره : ههههههههههههه علشان خول تحبي اخليه يبعتلي فيديو وهو بيرقص بقميص نوم
شمس : بتهزرررررررري
ساره : طب اسمعي استني الووو ايه يامتناك عامل ايه
شمس : افتحي الاسبيكر
رافت : كويس انتي عامله ايه
شمس : اسمها عامل ايه ياستي ولا نسيت يامتناك
رافت : احححححح لا ياستي متناكك مبينساش
شمس : *مبرقه ومستغربه فشخ *
ساره : بتعمل ايه في زبرك ياخول
رافت : بلعب فيه ياستي
ساره : وانا قلتلك تلعب فيه سيب ايدك ياخول
رافت : مش قادر ياستي
ساره : اسمع الكلام ياخول والعب في طيزك يالا
رافت : اااااااااااااااااه حاضر ياستي
ساره : مدخل كام صباع في طيزك
رافت : واحد ياستي
شمس : *بتعيط وبتشاور لساره تقفل *
ساره : دخل صباعين ياخ... طب بص اقفل دلوقتي ماما جت هكلمك بعدين
شمس : *بتعيط * حرام عليكي ايه اللي بتعمليه فيه دا ليه كدا ياساره هو علشان غلبان يعني
ساره : عايزه الحقيقه مش عارفه يمكن علشان هو غلبان او اول مره اشوف كدا
شمس : بجد حرام عليكي تلعبي بمشاعره وبميوله كدا بجد حرام عليكي متعمليش كدا تاني معاه وسيبيه طالما مش بتحبيه سيبيه
ساره : ميصعبش عليكي غالي ولما اسيبه مين بقي هيجيبلي في هدايه وهيصرف عليا
شمس : براحتك ياساره بس هو صعب عليا فشخ بجد
ساره : طب فكك فكك اوووووف ايه القرف دا معاكي سجاير

مشاهد الجامعه

انا : مالك ياشمس الشموس مضايقه ليه
شمس : حوار كدا
انا : انجزي مش لازم احضر دكتوراه علشان اعرف مضايقه ليه
شمس : *بتضحك * بس متجيبش سيره
انا :اللي بعده
شمس : ساره بتعمل في رافت كذا كذا ومصوراه فيديو كمان
انا : احاااااااااااااااااا يابنت المتناكه دا انا هنيكها
شمس : لا اهدي هو عاجبه نفسه كدا دا مبسوط كمان ساره ملهاش ذنب
انا : وانتي عرفتي منين انها بتعمل كدا وازاي اصلا تتكلمو في حاجه زي كدا
شمس : عادي يعني كلام بنات
انا : انا هكلمه واعدل كسمه
شمس : لا وحياه امك بلاش علشان رافت هيفتكر ان ساره اللي قالتلك وساره هتعرف انه انا وهنخسر بعض
انا : خلاص انا مال كسمي هو عيل خول يشيل بلاويه لوحده


انا : ياعم انساها بقي عادي يعني
رافت : بحبها اووووي ياكيمو
انا : بس ايه التغيير دا ياعم مولع الدنيا وشايل شعر صدرك وظابط الاداء ايه كنت بتنيك ولا ايه
رافت : *متلغبط * لا دا شيلته علشان تغيير يعني وكدا بحاول ابقي روش زيك ياروش
انا : هههههههههههههه ايه ياشموستي عامله ايه
شمس : عايزاك ثانيه ..ازيك يارافت عامل ايه
رافت : تمام الحمد لله خليكو انتو انا هستاذنكو
انا : بتفهم و**** ... ايه ياحبعمري متزوقه كدا ليه بتحبي جديد
شمس : مايكل انا عايزه اعترفلك بحاجه بس برضو احنا صحاب مهما حصل
انا : هااااااااااا
شمس : انا مش هينفع اتجوزك
انا : كنت حاسس انك شيميل صح طلعتي بزبر مش بكس صح
شمس : لا ياخفيف انا بنت عادي
انا : طب ايه بزك مبينزلش لبن
شمس : ههههههههههه تعرف تسكت وتسمع
انا : انجزي
شمس : انا ليسبيان وبحب البنات وكدا
انا : وايه السهوله اللي بتتكلمي بيها دي محسساني انك بتقوليلي انا نباتيه مبكولش لحمه احااااااااااااااا انتي هبله يعني اجي اقولك انا خول مش راجل عادي
شمس : مش قصدي بس احنا متفقين ان العلاقه مابينا مفتوحه منخبيش علي بعض حاجه وانا قلتلك كدا علشان بحبك اووووي ومش هعرف اتجوزك لاني بصراحه مبقتش بحب الرجاله في السرير
انا : احااااااا رجاله في السرير يعني مش راجل واحد دا انتي شرموطه بقي
شمس : مايكل انا مبهزرش انا قصدي اني بقيت بحب انام مع البنات ولو اتجوزنا هيحصل مشاكل كتير بسبب كدا
انا : ومين بقي اللي بتنامي معاها
شمس : هيفرق معاك يعني في ايه اهي واحده وخلاص
انا : قشطه بمزاجك مش هجبرك علي حاجه مش هقولك حبيني بالعافيه واحنا صحاب زي ماحنا عادي دي حريتك انتي
شمس : بجد يعني انت مش زعلان
انا : قشطه مبضون لاني بحبك بس طالما انتي عايزه كدا خلاص هعمل ايه طيب
شمس : انا بحبك اووووووي وعايزه اقولك اني مش هنسالك الجميل دا انت مش عارف انا كنت قلقانه اني اخسرك ازاي
انا : متخافيش وكل اسرارك في بير مدفون بس قوليلي مين اللي بتنامي معاها
شمس : ساره
انا : كنت متوقع يالا مش مهم كدا كدا كلنا هنتخرج ومش هنشوف بعض تاني غير كل فين وفين


ساره : هو اللي غبي مبيحسسنيش بانه راجل ملو هدومه كدا زيك
انا : تقومي تعملي فيه كدا
ساره : بصراحه مش عايزه اكمل معاه وهو ريحته وحشه وانا بقرف مش زيك كدا ريحتك حلوه
انا : طب وشمس ريحتها وحشه برضو
ساره : هي قالتلك
انا : قشطه مش زعلان منها انا عارف انكو صحاب دي بتاعتكو انتو
ساره : اقولك علي حاجه
انا : هاااااااااااااااااااا
ساره : طب اعزمني علي حاجه
انا : كل واحد علي زب ابوه
ساره : ههههههههه انت بخيل بقي
انا : اه ارتاحتي
ساره :طب خلاص هعزمك انا
انا : حبه من فلوس الواد اللي نايكاه
ساره : دا انت عارف كل حاجه بقي ... ممكن اتنين قهوه زياده
انا : ماانتي كمان عارفه ان قهوتي زياده
ساره : الفيس بوك مخلاش حاجه منعرفهاش
انا : وعارفه ايه كمان
ساره : انك راجل اوووي ومبتحبش شمس
انا : علشان كدا خلتيها ليسبيان
ساره : علشان تبعد عنك
انا : بتحبيني
ساره : *بترجع شعرها ورا ودنها وبتبص في القهوه* حاجه زي كدا
انا : بس انا شاذ
ساره : مش مهم *عينيها بتلمع *
انا : انتي مش لسا سايبه الواد علشان خول وبتقولي عليا راجل اوووي انا بقي شاذ بحب الرجاله مبحبش البنات
ساره : مش مهم المهم ابقي معاك وهخليك تبطل وتبقي كويس ومتبصش لاي ولد وتبقي معايا انا بس
انا : دا ايه الثقه دي بقي
ساره : هتصدقني لو قلتلك اني بحبك انت من زمان واتعرفت علي رافت علشان اقرب منك واتعرفت علي شمس كمان علشان كنت عايزه اعرف عنك كل حاجه بتحب ايه بتكره ايه حتي استايل لبسي غيرته علشان يعجبك وتسريحه شعري كمان والبرفيوم اللي بتحب شمس تحطهولك انا حطيته وانت مش واخد بالك مني
انا : لا انا واخد بالي منك ومعجب بيكي بس انتي كنتي بتحبي صاحبي فمكنش ينفع وكنت بحب شمس
ساره : ودلوقتي شمس مش موجوده
انا : بسببك انتي اللي خلتيها كدا
ساره : متخيلتش نفسي مع حد غيرك
انا : انا كمان بحبك اكتر من شمس شخصيتك وحلاوتك وحاجات تانيه فيكي بحبها بس بحسك مستغله
ساره : لا ابدا و**** انا كنت بعمل كدا بس علشان اخلع من رافت بس هو اللي لازقه
انا : تقومي تعملي فيه كدا
ساره : مش قصدي هو اللي طلع لوحده كدا صدقني هو اللي قالي مش انا اللي طلبت منه
انا : اهم غارو ف داهيه هما الاتنين وبقيني لوحدنا
ساره : بس انت كدا هتخسر رافت
انا : كسمه بس كسبتك
ساره : *بتضحك بكسوف* امسك دي
انا : ايه دي
ساره : افتحها وانت تعرف
انا : يابنت اللعيبه دي تشرتايه الزمالك الجديده لا دا احنا نتجوز بقي
ساره : هههههههههههههههههههه

قبلها ب 8 سنين


ساره : مبروك ياقلبي بقيت وكيل نيابه قد الدنيا
انا : بس ايه رايك في الهيبه استني بصي النضاره دي
ساره : ههههههههههههه قمر ياروحي
انا : افتري بقي علي الناس شويه
ساره : ياعم اتنيل انت بتعرف حتي تفتري علي دبانه
انا : طب متيجي نجرب ونشوف هفتري عليكي ولا لاء
ساره :هههههههه اتلم لما نتجوز الاول
انا : انتي خطيبتي وبعدين شيلي الكوبايه من علي التابلوه هتدلق
ساره : *بتشيل الكوبايه رحت بايسها في خدها * ااااااه ياجزمه انت سافل
انا : طب وحياه امك لاوريكي * بشدها من ايديها ومسكت راسها وببوسها في بوقها *
ساره : *مغمضه عينيها ومستمتعه وشالت كف ايدي من علي خدودها وباسته * انا بحبك اوووووي
انا :*ببوس راسها* انتي احلي حاجه حصلتلي في حياتي *ببوسها تاني في بوقها *
ساره : اتلم بقي حد يشوفنا
انا : العربيه متفيمه ياهبله
ساره : *بكسوف* اذا كان كدا ماشي
( رحت مقومها ومقعدها علي حجري ومرجع الكرسي لورا شويه ومنيم الضهر وبقت قاعده زي الفرسه واحنا لابسين هدومنا وببوسها في كل حته في وشها وفي صدرها وخدودها وهي بتتاوه وبتبوس في راسي وسانده ايديها علي كتفي وعيينيها مغمضه وفي دنيا تانيه وكل شويه تنسك راسي تشدها تبوس فيا رحت ضاممها اوووي علي حضني ورفعتلها البادي اللي لابساه وطلعت بزها من تحت السنتيانه واول ماخدته في بقي لقيتها شهقت شهقه خفيفف وبتبوسني في راسي وضمتني اووووي علي بزها ومبتتكلمش خالص بتتاوه براحه بس فضلت امص في صدرها وزبري وقف علي اخره ولقيتها مش عايزه تسيب راسي وبتضغط اكتر علي بزازها بعديها بشويه لقيتها بترفع راسي من علي بزها وبتبوسني في بوقي بهيجان ورعشه وبتتنفس بسرعه اووووي وبتاكل في شفايفي )
ساره : اااااااااااااه انا بحبك اووووووي اووووووي ياميكو اوووووي
انا : وانا بعشقك اوووووووي ياروحي
ساره : هعملك كل اللي انت عايزه عارف هاخد حقن علشان اكبرلك صدري شويه وهخلي جسمي حلو كدا علشان اقدر ابسطك ياحبيبي
انا : شششش اياكلي تهببي حاجه انا عاجبني جسمك كدا فشخ وبحب بزك الصغير دا
ساره : *بتبتسم وبتحضني جامد * انا بحبك اوووووووووووووووي
انا : وانا بموت فيكي ياروحي اووووي
ساره : *بتبوسني في راسي * ربنا يخليك ليا ياحبيبي
انا : طب ايه بقي مش هنعمل شقلباظ في العربيه دا انا مرجع الكرسي ورا ومشغلك اغنيه يافاتنه ياللي انتي شيئ مش من هنا عايزه ايه تاني ياشيخه
ساره : ههههههههههههه لا لما نتجوز وابقي بتاعتك اعمل كل اللي انت عايزه علشان تحس اني حاجه جديده كدا لسا بالكرتونه بتاعتها
انا : دا علي اساس بزازك بس اللي مستعمله
ساره : ههههههههههههههههههههههه اتلم بقي
شخص غريب : ابقي شيل رجلك من علي الفرامل ياخرووووف
انا : ههههههههههههههههههه انزله دلوقتي اخليه نعجه متناكه
ساره : هو عرف منين ان احنا جوا
انا : لما بتدوسي علي الفرامل لمبه الفوانيس بتنور ياهبله
ساره : هههههههههههههههههههههههه ماانت اللي غبي يابطتي
انا : بحبك

قبلها ب 4 سنين


ساره : مايكل انا مش مطمنه لرافت دا استحاله ينسي اللي حصل بينا زمان
انا : انتي لسا فاكره دا زمان فشخ وهو بنفسه جالنا الفرح ومافيش في دماغه حاجه
ساره : طب ازاي يعني اقنعني في اقل من 5 سنين بقي غني فشخ طب جاب الفلوس منين دي العربيه اللي ادهالك هديه مش اقل من نص مليون
انا : تلاقيه كان بيتناك ولا حاجه بفلوس
ساره : قلبي واكلني اوووي وانت مامن له علي الاخر ومن ساعه فرحنا وانت مقضيها معاه شغل وخروجات وبزنيس وسايبله نفسك علي الاخر
انا : قلقانه من ايه بس دا اخول واحد في العالم انا حافظه اكتر من نفسه
ساره : مش عارفه انا من ساعه ماشفته في الفرح وانا قلبي واجعني وحاسه ان في مصيبه هتحصل
انا : هههههههههههه اومال فين قلبك الجامد بتاع زمان
ساره : بقيت جوزي يامايكل وحبيبي وكل دنيتي وخايفه يحصلك حاجه مش هعرف اعيش من غيرك لو حصلك حاجه زمان كنا عيال هبله وطايشه ومراهقين *بتعيط * دلوقتي انا بتمني الزمن يرجع ومكنتش هعمل اي حاجه من اللي عملتها زمان يامايكل فاهمني حاسس بيا
انا : *بحضنها وببوس راسها * طبعا فاهمك ياروحي فاهم انك لحد دلوقتي معملتيش الغدا
ساره : *بتضربني في صدري * انت بتهزر وانا خايفه
انا : يوم اجازتي وقاعد بالبوكسر بتفرج علي التليفزيون مش وقت نكد خالص بصي استني وانا راجع بكره من الشغل نكدي عليا
ساره : طب روح يارب تتحبس
انا : شوفي بس الاكل اللي شاط دا
ساره : يالهووووي الرز اتحرق
انا: ههههههههههههههه نسوان عره

قبلها ب سنتين


ساره : ممكن اعرف بقي العلاقه اللي بينك وبين نور دي ايه بقي انش****
انا : بحبها وهنتجوز قريب
ساره : انا مبهزرش علي فكره مش شايف انك زودتها معاها
انا : بصي كدا في ايدي دي دبله مين دبلتك ولا دبلتها
ساره : مش شرط علشان متجوزني يبقي مبتخونيش
انا : عيب عليكي لما تبقي متجوزه واحد عارفه انه بيحبك وتغيري من واحده متجوزه خول
ساره : ماهو علشان كدا اخاف لانها متجوزه خول لكن لو متجوزه راجل مش هخاف
انا : انا بحب مين ياساره
ساره : بتحبني انا
انا : *بقربها مني وبحط ايدي علي خدودها * ولما انتي عارفه اني بحبك انتي عايزه تتخانقي معايا ليه
ساره : *بتحط راسها علي صدري وبتحضني * علشان بحبك اوووووي ومش عايزه حد ياخدك مني
انا : وانا بحبك ياقلبي وعمري ماهخلي حد ياخدك مني
ساره : يعني انت مبتحبش نور دي
انا : لا بنيكها بس
ساره : انت ليه مصمم تحرق دمي
انا : طب هاتي بوسه
ساره : *بتضربني في صدري * لا روح خليها هي تديك بوسه
انا : *بمسكها من ايديها وببوسها بالعافيه * لا انا هبوسك انتي
ساره : ههههههههههه لا اوعي اوع....ممممممممممممممم . ..... بحبك اوووووي ياروحي

قبلها بسنه يوم الحادثه


ساره : انت فين ياروحي
انا : نص ساعه وهجيلك يابطتي معلش اتاخرت عليكي كان عندي شغل
ساره : طب متتاخرش عليا ياحبيبي علشان هدلعك النهارده ولابسالك القميص الاحمر اللي بتحبه هاااااااااااا
انا : استنيني في اوضه النوم متتحركيش اقل من نص ساعه وهتلاقيني راشق في كسك
ساره : هههههههههههه لو اتاخرت هنيمك علي الكنبه
انا : مسافه السكه ياروحي مواااااااااااااااااااااه

انا : *بفتح باب الشقه بولع نور الشقه * بطتي انا جيت انتي ياوززززززززززززززززه فينك طب عامله مكسوفه ماشي *دخلت المطبخ * مش عامله عشا طيب اي حاجه انقنق فيها كدا ايه دا تفاح يالا مش مهم مصلحه ياسااااااره هي السكينه الصغيره فين عايز اقطع التفاحه مبتردش ليه دي براحتك انا هخليكي تصوتي لحد اما مصر كلها تسمعك *صوت سرينه الشرطه * ههههههههههه بتطلبيلي البوليس المفروض تطلبيلي المطافي ياقلبي علشان كسك اللي هيولع دا * بفتح الاوضه عليها وبفتح النور كانت نايمه متغطيه وشها للبلكونه وضهرها للباب يعني ليا ولابسه قميص النوم الاحمر * نمتي لا فوقي كدا دا انتي هتموتي النهارده ههههههههه انتي يابت ساره *بزوقها * احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ساره ساره *بضربها علي وشها وببص لقيت سكينه في بطنها رحت شايل السكينه من بطنها وسمعت صوت خبط الباب رميت السكينه ونزلت افتح الباب بصعوبه طبعا وايدي بتترعش ومبرق وهدومي كلها دم ورجلي مش شايلاني واول مفتحت الباب الظابط كان مبتسم عادي واول ماشاف الدم والسكينه في ايدي )
الظابط : *بيخرج مسدسه * ارمي سلاحك واقبضو عليه
انا : *مبتحركش *
الظابط : فتشولي الشقه بسرعه .. الو عمليات حول محتاجين اسعاف بسرعه محدش يلمس حاجه اقبضو عليه اوعي يهرب منكو .... عيب اوووي لما تبقي وكيل نيابه قد الدنيا ومش عارف ترتكب جريمه كامله خدو معالي الباشا علي البوكس هيشرفنا قد 25 سنه كدا خدووووه
انا : *مبتحركش ومتنح مبتكلمش *


فلاش باااااااااااااااااااااااااااااااك مايكل
قبلها ب10 سنين

مشاهد متقطعه في اماكن مختلفه بتسلسل الاحداث بناء علي شخصيه مايكل كما ذكرت في الاحداث السابقه

مشهد البيت

بابا : جرا ايه انت مش هتبطل سرمحه ووساخه انت ازاي ابني ابن العقيد مجدي الهرباوي
انا : يابابا وفيها ايه يعني لما اتدلع علي حسك
بابا : انا مش مخلف خول انا مخلف راجل لما تبقي بنت ابقي اتدلع براحتك دي المره رقم مليون اللي يتصلو بيا يقولولي علشان خاطرك ياباشا سيبناه
انا : دا هو اللي ابن وسخه كسر عليا بعربيته وبيقل ادبه
بابا : والبت اللي ابوها قفشك معاها
انا: اللي عنده معزه يلمها
بابا : *بيضربني بالقلم * اخرس ياخول مسمعش الكلام دا تاني اومال لما تتخرج هتعمل ايه هتدوس علي الناس
انا : يابابا مبدوسش علي حد انا بتعامل اني ابن عقيد مش واحد من عامه الشعب
بابا : مش علي اخر الزمن هخلف حته خول يبوظلي سمعتي لو حصلك حاجه تاني لا انت ابني ولا اعرفك وهسيبهم يحبسوك وتتعلم الادب
انا : ازاي يعني ابقي ابن عقيد واتحبس
بابا : ابوك عقيد مش فرعون وبعدين انا عمري ماافتريت علي حد ولااستخدمت سلطتي في اني ااذي حد بالعكس.......
انا : قشطه قشطه
بابا : طب يابن الوسخه انا غلطان اني دخلتك حقوق انجليزي علشان تبقي وكيل نيابه قد الدنيا من بكره هتحول عربي وتبقي زيك زي بقيه الناس
انا : لا يابابا وحياه ماما **** يرحمها عندك بلاش خلاص هتظبط بس بلاش عربي
بابا : كلمه واتقالت
انا : طب اديني فرصه تاني لو ماتعدلتش خلاص حولني عربي بس بلاش علشان خاطري عربي بلاش
بابا : لما نشوف غور من وشي

(كاتي شرموطه بس من عيله نضيفه جسمها كرباج شراميطي نيييك بزازها وطيزها كبار نييييك عندها 19 سنه مش مفتوحه وقمحاويه شويه وشفايفها شفايف لبناني حاجه شغل فنادق اعرفها من الجامعه هي في تجاره وكلبه مصالح نمت معاها 4 مرات قبل كدا )

انا : الو ايه ياكاتي انتي فين
كاتي : مطبقه من امبارح ولسا داخله انام
انا : احا تنامي ايه انا ابويا نزل والدنيا فاضيه وهو فاهم اني رايح الجامعه اخلصي بقي وتعالي
كاتي : تعبانه فشخ يامايكل مش قادره
انا : خلاص كسمك وشوفي بقي مين اللي هيطلعلك رخصه السواقه
كاتي : هههههههههه نص ساعه وهتلاقيني عنداك
انا : ماكان من الاول يالبوه
(بعديها بساعه )
انا : انجزي بكسمك كل دا بتيجي انا فاضلي ساعتين والمفروض اروح لابويا المديريه اخلصي بقي
كاتي : مالك مستعجل كدا ليه اهدي شويه المواصلات بنت وسخه
انا : طب خشي استحمي بسرعه
كاتي : احااااااااا استحمي ايه انا انضف من الفله
انا : طب يافله *بضربها علي طيزها * تعالي اعاين بنفسي والقطنه مبتكدبش
( ختها ودخلنا الاوضه هي بتقلع هدومها وانا بقلع هدومي وفضلت بالبوكسر بس وهي ملط وقاعده علي طرف السرير وانا واقف قدامها رحت موطي وبايسها في بوقها بوسه طويله ورحت واقف تاني )
انا : بصي واقف ازاي فشخ في البوكسر يرضيكي كدا
كاتي : حالا ياروحي هريحهولك
( وراحت ببقها بتبوس فيه من فوق البوكسر وتعض بسنانها براحه وبتقفش في بضاني بتدعك فيهم بايديها براحه وانا هايج منها علي الاخر وراحت براحه منزله طرف البوكسر وباستني في بطني وبتنزل حته حته لحد اما وصلت لشعر زبي الخفيف من فوق وبتبوس فيه وبتلحسه بلسانها وبتنزل البوكسر مره واحده زبري اتنطر قدامها واقف علي اخره )
كاتي : يخربيتك كل دا زبر احاااااااا
انا : عرصيلي اكتر
كاتي :هههههههههههه لا بجد دا طويل فشخ
انا : ابويا يبقي جوني سينس اخلصي بكسمك انتي هتتناكي ولا هتسطري بيه
كاتي : هههههههههههههههههههه طب متضحكنيش تاني
( نزلت علي ركبها و مسكت زبري بايديها رفعته لفوق وبتلحس بلسانها من اول البضان لحد راس زبري من فوق طالعه نازله عليه وبتشفط بضاني في بوقها بتمص مص فاجر نيك وبطرف صباعها بتلعب علي راس زبري من فوق عند الخرم وانا كل لما تلمس الحته دي اتنفض من الوجع سيكه وراحت تافه علي زبري ونزلته تحت شويه بقي خط مستقيم وحطته في بوقها وبايديها الاتنين شغاله مص ودعك بتدخله لاخر بوقها وانا بزق راسها عليه اكتر لحد اما تتخنق وتكح وكررنا الحركه دي اكتر من مره وهي وشها عرق وعينيها دمعت شويه ورحت نازل بايس شفايفها وحطيته تاني في بوقها )
كاتي : كفايه بقي بقي وجعني من المص
انا : شفايفك حلوه نييييييييك انتي في المص عالميه
كاتي : طب تعالي الحسلي شويه بص انا منضفاه ازاي
انا : لا لحس ايه احنا بتوع الشغل علطول *بوقفها علي حيلها وبضربها علي طيزها * لفيلي كدا وفلقسي
كاتي : لا هتعمل ايه انا لسا بنت
انا : كسمك وهي دي اول مره يعني فلقسي بس واسندي بايدك علي السرير
كاتي : طب استني اقعد علي السرير
انا : لا سرير ايه خليكي علي الواقف كدا
( رحت لابس كوندوم و تافف علي زبري وبايدي علي خرم طيزها ومسكت زبري من عند الطرف وبدخله في طيزها وبصباعي علي راس زبري بشوف خرمها فين الاول علشان ادخله صح واول مالقيت طيزها رحت مدخل زبري سنه سنه وشايل صباعي ودخل معايا بسهوله فشخ بس مش اووووي لحد اما دخلت قبل الاخر بحاجه بسيطه )
كاتي :*بتشهق ورفعت راسها لقدام * اااااااااااااه براحه براحه يامايكل
انا :*بضربها علي طيزها * براحه ايه انتي طيزك اتعودت علي النيك
كاتي : ااااااااه ورحمه امك براحه طيب وبعدين اعمل براحتك ااااااااااه يامايكل يخربيتك براحه بيوجعني فشخ انت مش حاسس
انا : *بنيك بالراحه شويه * هااااااا كدا حلو
كاتي : اوووووووف اااااه كدا حلو اووووي خليك كدا بس اخد عليه الاحححححح يخربيتك اااااااااااااااااااه اهدي طب شويه عليا
انا : *بضربها علي طيزها وماسكها من وسطها وبنيك فيها بسرعه فشخ * اوووووووف علي طيزك بنت وسخه وهي بتترج بتهيجني اووووووي ورحت مهدي في النيك تاني
كاتي : ااااااااااااااه براحه انت بتعمل بسرعه اااااااه لو فلت ودخل كسي هتفتح براحه براحه هصوت و**** والم علينا الناس اااااااااااااااه
انا : خلاص براحه اهووووو ه
كاتي : *بتنهج وبتتاوه * طب انام علي السرير انا رجلي وجعتني
انا : *بدوس علي ضهرها * نزل ضهرك دا شويه وارفعي طيزك لفوق
كاتي : اهووه ياحبيبي علي اخره صدقني اااااااااه *بتتاوه علي مراحل متقطعه *
( رحت مزود في السرعه نيييييك لحد اما حسيت اني قربت اجيبهم رحت مطلعه من طيزها وقالع الكوندوم ولافف وشها مقعدها علي السرير )
كاتي : احححححححح انت متخلف ليه
انا : مصي زبري اخلصي
كاتي : طب اخد نفسي طيب
( رحت مقرب بزبري عند بقها وهي مسكته و بتمص فيه فضلت تمص شويه وانا حسيت انهم هيجو رحت ساحبه من بوقها وبوستها شويه في بوقها ونيمتها علي السرير مسكت بزازها بعض في الحلمه و بمصهم وهي بزازها كبيره فشخ وبضربها علي خفيف علي بزها لحد اما احساس اني هجيبهم راح شويه رحت قايم من عليها لبست كوندوم تاني ودعكت زبري في كسها من برا فرشتلها وكان كسها مغري وسخن نييييييك اني افتحها وهي بتبصلي وخايفه وساكته وايديها عند كسها علشان لو فكرت ادخله رحت رافع رجليها وخليتها تمسك رجليها عند صدرها وتفيت علي خرم طيزها وبزبري بدعك التفه علي الخرم بالظبط ورحت مدخله في طيزها علطول مره واحده )
كاتي :اااااااااااه لا كدا لاء بيوجعني
انا : صوتك لو طلع هنيك كسمك
كاتي : طب ماانت بتنيك جامد براحه اااااااااااااااه
انا : فين دا انا بدخل كدا *بدخله مره واحده * وبطلعه كدا * بطلعه مره واحده *
كاتي : اااااااااااااه لا بلاش كدا بتوجعني اوووووووووووي نيكني عادي بلاش دي بتتعبني اوووووووي ااااااااااااه
انا : طب وكدا وكدا وكدا
كاتي : اححححححححححح حلو اوووي كدا اووووي خليك كدا ااااااااااااه كمان كمان استني استني استني خليك شويه جوا متحركووووش عايزه احس بيه اااااااااه
انا : *ابتديت ازود في السرعه * هجيبهم خلاص مش قادر عايزاهم فين
كاتي : اااااااااااااه براحه براحه اااااااااااااااه هاتهم في اي حته ااااااااااه براحه جيب جيب هات كله هااااااات اححححححح
انا: جبتهم في طيزها في الكوندوم ورحت سايب زبري شويه ونايم عليها ببوس فيها وزبري بيشد ويرخي بيجيب كل لبنه * اوووووووف يخربيت طيزك متعبه
كاتي : انا برضو دا انت وسخ ههههههههه
انا : *بطلع زبري من طيزها وبشيل الكاندوم من عليه وبرميه *
كاتي : لا مترميهوش هاته هاته
انا : هتعملي بيه ايه
كاتي : هات بس * بتاخده مني وبتشمه *
انا : انتي بتشمي ايه ياهبله انتي دا بيتبلع مش بيتشم
كاتي : انت مالك انت انا بحب اشمه
انا : طب يالا قومي البسي علشان الحق انزل

مشاهد الجامعه

انا : عم نوفل حبيب ميتين امي
نوفل : مايكل باشا اتفضل
انا : والنبي ياعم نوفل متخليش بتوع حقوق عربي يخشو عندنا المدرج او الحته بتاعتنا كسم التسول وحاجه قرف
نوفل : ماانت عارف الجنينه ماشي لكن المدرج صعب حد يخشه كله بالكارنيهات
انا : طب تعالي كدا بص دي اشكال انجليزي
نوفل : طب اعمل ايه قولي كل واحد ساحبلي شرموطه من عربي وداخل بيها وانت عارف كلهم وسايط مش هعرف افتح بقي
انا : بالحب بقي ياراجل ياطيب
عمر : *بيشيل الهاند فري من ودنه * ايه ياكيمو امك عامله ايه
انا : بتسلم علي مرات اللواء هات ولاعه وحياه امك ولاعتي بايظه بقالها سنين
عمر : ههههههههههه لا احا اولعلك انا دي رابع ولاعه تتاخد مني... ياسطي استنضف بقي كسم عربي اللي بتقعد عندهم دول جرابيع نيك دول بيجو الجامعه بشباشب وبناطيل ملونه وبادي كارينا بكم
انا : هههههههه بس كرابيج يالا مش البلاستك ابن الوسخه اللي عندنا بتكتب بالشوكه والسكينه اكسكيوز مي دكتور بليز ممكن تعيد البارت دا تاني علشان مش لحقت اكتبه
عمر : ههههههههه انت مسخره نيك
انا : مسخره !!!! طب اتكل علي **** ياعمر اومال فين الواد وكيل
عمر : بيشقط من عربي
انا : فل عليك بقولك ايه مفيش مصلحه علينا انا زبري تاعبني نيييك ونفسي في ياسمين
عمر : في مصلحه بس ياسمين مش هتنفع ابوها وكيل نيابه وهينيكنا ...الحق صحبك الاهبل اهوه هخلع انا علشان بتبضن منه
انا : ايه ياروفه عامل ايه يارايق
رافت : فينك ياعم خد عايز اعرفك علي واحده اتعرفت عليها وبحبها
انا : احاااااا فين دي
رافت : تعالي معايا اوريهالك .... اهيه اللي قاعده هناك دي
انا : اتعرفت عليها ولا بتحبها في خيالك
رافت : مش هتصدق هي اللي جات اتعرفت عليا كمان
انا : تبقي اشتغاله ياعم اسمع مني انت ببنطلونك دا محدش يبصلك
رافت : طب تعالي هثبتلك .... ازيك ياساره
ساره : ازيك يارافت
انا : *بسلم عليها * انا مايكل صاحب رافت
ساره : *مبتسمه * ازيك اتشرفت بمعرفتك
انا : ايه الكلام القديم دا
رافت : ههههههههه معلش هو بيحب يهزر
شمس: انت هنا وانا قالبه عليك الجامعه ومبتردش ليه علي موبايلك
انا : ابلعي ريقك كدا يافنانه في ناس منعرفهاش
شمس : سوري معلش هاي انا شمس
ساره : انا ساره
شمس : كنت فين بقي سيادتك
انا : كنت بضرب عشره
شمس: متستهبلش
انا : طب هنستاذن احنا علشان الدم هيبقي للركب دلوقتي سلام
ساره : *بابتسامه خبيثه * دا صاحبك اووووي ولا تعرفه كدا عادي
رافت : *زي الاهبل* لا دا صاحبي اووووي اعرفه من زمان
ساره : تماااااااااااام

ساره : انتي بتحبي مايكل من زمان
شمس : مش زمان اوووي بقالنا يجي سنه مثلا بس اكني بحبه من زمان
ساره : ممكن نبقي اصحاب انا ماليش صحاب هنا غير قليلين
شمس : طبعا يابنتي انتي بتقولي ايه انتي صاحبتي واختي كمان
ساره : حبيبتي دا العشم
شمس : عشم ايه الكلام القديم دا لا فكي كدا
ساره : ههههههههه مايكل جاي اهوه
انا : ايه ياشمس الشموس ازيك ساره صح
ساره : اه
انا :اووووووووووي
شمس : اتلم انا قاعده
انا : انتي انانيه اوووووووي
شمس : ليه بقي انش****
انا :يرضيكي كدا ياساره عايزاني لوحدها بس مش عايزاني انتشر واحب واتحب تتبقي انانيه ولا لاء
ساره : ههههههههههههه سيبيه يابنتي يعيش ويتعايش
انا : اهو دا الكلام المظبوط بقي
شمس : طب اتلم هااااا اتلم


انا : ياعم كلت دماغ كسمي ساره ساره ساره كسمها مفيش غيرها
رافت : لو سمحت متشتمهاش بعد اذتك
انا : طب ياعم معالي سمو سفيره جميله كرباج وزيره معالي الجمال ساره هانم استريحت كدا
رافت : يامايكل بحبها اوووووي
انا : طب بص في هناك اعلانات الجامعه روح اكتب عليها بحبك ياساره او اقولك هات ازازه اكتب عليها ساره وحطها في طيزك علشان تحس بحبها ليك
رافت : ياعم بطل بضان بقي وحس بيا معرفش مالها بقت بتنفضلي ليه كدا
انا : ارجل شويه وهي هتحبك متبقاش مدلوق كدا استني الو ايه ياشموستي اخلصي الماتش هيبدا كمان نص ساعه ودا النهائي
شمس : جايه انا وساره اهوه في الطريق اشوفك في الملعب
انا : متتاخريش بقي

انا : مالك ياشمس متغيره ليه كدا
شمس : مفيش بس تعبانه شويه
انا : متضايقه مني في حاجه
شمس : لا ابدا بس مشاعري متلخبطه شويه
انا : ايه بتحبي حد غيري
شمس : ايه الهبل دا هات بق قهوه اعدل دماغي
انا : فعلا القهوه مفيده علشان تظبطلك مشاعرك
شمس : ههههههههههه بحبك بقي
انا : لحقت مشاعرك تتعدل
شمس : *بتشرب بق قهوه تاني وبتبتخه في وشي وهي بتضحك * ههههههههه سوري مش قصدي و****
انا : ابو امك قرفك امسكي منديل امسحي الخرا دا


انا : لو مبتحبيهوش سيبيه
ساره : مين قالك كدا
انا :مفيش واحده بتحب واحد طول القاعده بصه علي حد تاني
ساره : عادي يعني
انا : طب وتليفوناتك معايا معناها ايه
ساره : عادي بنضحك وبنهزر مش كلنا اصحاب
انا : عايزه ايه ياساره
ساره : مش عايزه حاجه انا بس بعتبركو صحابي كلوكو
انا : طب تمام

مشاهد البيت

ساره : دي شمس ياماما زميلتي في الجامعه
ام ساره : اهلا وسهلا ياحبيبتي اتفضلي معلش بيتنا مكركب مش قد كدا
شمس : لا طبعا ياطنط دا بيتكو زي العسل
ام ساره : طب اقعدي استريحي تشربي ايه
شمس : ميرسي مش عايز اتعبك ياطنط

ساره : خشي انتي غريبه
ام ساره : مين ياساره
شمس : انا ياطنط
ام ساره : اتفضلي ياحبيبتي نورتينا هقوم اعملك حاجه تشربيها
شمس : وانا غريبه ياطنط شاوريلي بس علي المطبخ وانا هخلصلكو علي كل حاجه
ساره : ههههههههههه طب علي الاوضه ياختي
شمس: براحه طيب ياجدع بتزق ليه


ساره : يخربيتك بتشربي سجاير من امتي
شمس : *بتولع السيجاره * من بدري تجربي
ساره : ومايكل عارف
شمس : دا هو اللي معلمني السجاير
ساره : معلمك!!! ازاي هو مش بيحبك
شمس : عادي يابنتي مايكل دماغه اوروبيه شويه يعني اعملي اللي نفسك فيه بس في المعقول
ساره : اااااااااااااااااه قولتيلي طب هاتي اجرب

شمس : يخربيتك انتي بقيتي حريقه سجاير
ساره : ههههههههههه اشمعنا انتي يعني
شمس : كنت عايزه اسالك سوال
ساره : قولي
شمس : هو انتي ليه حطه صوره علي اللاب بتاعك بنتين بيبوسو بعض
ساره : علشان انا بحب البنات
شمس : طب انا بحبهم برضو بس مش بحط صورتهم
ساره : بجد بتحبي السحاق
شمس : يعني ايه سحاق ؟؟ انا بحبهم عادي صحباتي وكدا
ساره : اااااااااااااااه هفهمك بصي ياستي انا بحب انام مع بنت مش مع ولاد
شمس : يخربيتك وامك عارفه
ساره : احاااااااااااا دي كانت تدبحني انتي هبله انا بس بعمل كدا في السكس لكن لسا منمتش مع بنت طبيعي
شمس : يخربيتك طب رافت
ساره : قشطه عادي بحبه بس ايه دا انتي بتعرقي كدا ليه ههههههههه
شمس : مش مستوعبه اللي بتقوليه
ساره : طب اهدي تعالي هوريكي فيلم


شمس : الو ايوا يابنتي بقولك ايه ابعتيلي فيلم تاني علي النت علشان مش عارفه ادور
ساره : اي فيلم يابنتي اكتبي ليسبيان هيطلعلك
شمس : لا انتي زوقك حلو ابعتيلي انتي
ساره : طب هبعتلك اللينك علي الواتس اب
شمس : ماشي
ساره : احفظيه علشان هنطبقه عملي
شمس :ههههههههههههههه اتلمي ياسافله

مشهد القهوه

رافت : بتبيعني ياصاحبي
انا : كسمك متعيش الدور انا ياما قلتلك مبتحبكش انت اللي مبتسمعش
رافت : تقوم تحبها انت
انا : انا او غيري كدا كدا كانت هتحب حد غيرك هتفرق بقي مع كسمك انا ولا غيري متافورلهاش بس
رافت : ياخساره ياصاحبي
انا : لا متنساش نفسك وتخلي الخيال ينيكك انا اللي بصرف علي كسمك انا اللي عملتك بني ادم
رافت : بتعايرني ياصاحبي
انا : صاااااابر قهوه وشيشه وحياه امك تشرب حاجه ياروفه
رافت : *بيبصلي بغيظ * لا انا شربت كتير اوووي
انا : اداءك هااااايل يافنان سبنا بقي نتفرج علي الكلاسيكو متفصلناش

قبلها ب 8 سنين


بابا : اخيرا شفت اللحظه اللي بقيت فيها وكيل نيابه قد الدنيا
انا : عيط والنبي يابابا علشان الموقف يبقي مؤثر اكتر
بابا : *بيضربني بالقلم * اخرس يابن الكلب بتتريق علي ابوك
انا : تتعب نفسيا لومضربتنيش بالقلم
بابا : هههههههههه عايزك كدا علطول راجل ملو هدومك وهقولك حاجه بسيطه تحطها حلق في ودنك
انا : طب ينفع سلسله في رقبتي علشان الحلق دا للنسوان
بابا : هتتبسط لما ارزعك قلم تاني
انا : طب خلخال في رجلي
بابا : بيضربني بالقلم * ايه رايك في قلم علي وشك
انا : كدا فل اوووي اتفضل يابابا كمل
بابا : اياك والافترا متفتريش علي حد الافترا وحش يابني
انا : حاضر
بابا : انت دلوقتي مش محتاج توصيه ولا حد يشيل بلاويك اللي هتعمله هتلبسه في ملفك طول خدمتك في النيابه
انا : عارف يابابا وبالمناسبه دي كنت عايز اتجوز البت ساره زميلتي في الجامعه وكدا
بابا : ظبط نفسك الاول في الشغل وهجوزك اللي انت عايزها بس اعمل اسم الاول
انا: حاضر يابابا

قبلها ب5 سنين
يوم الفرح

انا : مالك يازرزورتي مش مبسوطه ليه كدا
ساره : بالعكس دا اخيرا حلمي اتحقق وبقيت مراتك بس معرفش ليه قلبي وجعني لما شفت رافت في الفرح
انا : اتقلي كدا وخلي قلبك جامد انتي نخدتيش بالك من المعازيم في الفرح عاملين ازاي نسيتي جوزك دلوقتي ايه
ساره : عارفه ياحبيبي ومن غير كل دا عارفه انك راجل اووووي بس مش عارفه خايفه ليه
انا : متخافيش طول ما اتا جنبك اوعي تخافي *بحضنها وببوس راسها * لا من بعيد علشان المكياج والبدله وحياه امك
ساره : ههههههههه مايكل هتفضل تحبني علطول ومش هتزهق مني في يوم
انا : لا طبعا ايه اللي بتقوليه دا اكيد هزهق منك في يوم
ساره : بطل رخامه بقي يعني حتي بعد ماعرفت عني كل حاجه والحاجات الوسخه اللي عملتها ايام الجامعه
انا : كلنا بنغلط عادي مش هتفرق انا غلطت وانتي غلطتي كلنا واحد وبعدين انا باصصلها بايجابيه انتي عملتي كل دا علشان بتحبيني
ساره : *بتدمع * انا بحبك اوووووي وبتحضني وراسها علي صدري
انا : عااااااااااا البدله يابنت المتخلفه
ساره : ههههههههه يعععععععع مش عيب لما تبقي كبير وشحط كدا وهدومك مبقعه
انا : حاضر يابنت المبقعه *ورحت شايلها وداخل بيها علي اوضه النوم *
ساره : ههههههههه سبني يامتخلف انت اوعي اوعي مش هتجوزك
انا : *بقلع جاكت البدله وبفك الببيونه * دا عند امك هناك في الجنينه دلوقتي لك **** يامصر
ساره : هههههههههه *بتداري وشها * طب خلاص بس بتعمل ايه بلاش قله ادب
انا : *قلعت هدومي كلها معادا البوكسر والشراب ولبست الببيونه تاني ومسكتها من ايديها وهي بصه في الارض ورحت بايس راسها * بحبك اوووووي *ورحت واخدها في حضني*
ساره : *اتنهدت تنهيده طويله ولفت ايديها ورا ضهري وبتحضني اوووووي * وانا بحبك اوووووي وعمري مهخليك تزهق مني انت عارف انا .....*بترفع راسها فوق شافتني بالببيونه علي اللحم * هههههههههههه انت ايه اللي انت عامله دا هههههههههههه
انا : مش وكيل نيابه لازم ابقي عظيم في نفسي حتي وانا قالع
ساره : هههههههههههههه طب اقلع اقلع كسفتنا
( وبتبص تحت لقيت زبري واقف في البوكسر وبصتلي في عيني وبتبلع ريقها بصتلها في عينيها شويه ورحت مقرب بشفايفي علي شفايفها براحه ورحت بايسها في بوقها مش بوسه عاديه بوسه بالشفايف بس ببوسها كذا بوسه ورا بعض صغننين وراسي بتتحرك بالراحه يمين وشمال ببوس في كل حته في شفايفها ومثبت راسها بايدي وهي عينيها مغمضه وبتتاوه براحه والصوت طالع من جوا قلبها وبتتنفس من مناخيرها بسرعه ونفسها عالي وايديها حطاها علي ايدي وبتترعش سنه بسطه وكل شويه تفتح عينيها تبصلي في عيني وتغمض تاني وتسرح في البوسه وعينيها كلها حب وعشق ولمعان وبتبلع ريقها بالعافيه رحت بالراحه بايسها في خدودها ورقبتها لقيتها بتحرك رقبتها علي هدودي وبتحك خدودها في خدودي ومتشعلقه في دراعي رحت باصص لها في عينيها لقيتها بتعض علي شفايفها بكسوف وبتبص بنص عين لتحت كدا ومسكت ايدي رفعتها علي خدها ومشيت بكف ايدي علي خدودها شويه وباست ضهر ايدي وكف اايدي من جوا وراحت مدت راسها ونايمه في حضني رحت ضاممها عليا اووووي وبايدي علي طيزها بزوقها عليا وهي بتحضني جامد اوووووي وزبري بيخبط في الفستان تخين نييييك رحت لاففها وفكتلها السوسته بتاعت الفستان من الضهر وببوس في كل حته في رقبتها وضهرها وانا بنزل بالسوسته وهي مشبكه ايديها في بعض وبتترعش شويه رحت منزلها حماله الفستان وببوسها في كتفها ورفعت ايديها من تحت الحمالات بقلعهولها وببوس من اول كتفها لحد كف ايديها وهي جسمها ساقع فشخ وبتترعش وبنزلها الفستان شويه لقيتها حطت ايديها علي صدرها وبصتلي بخوف وشفايفها بتترعش رحت شايل ايديها من علي صدرها وبوست ايديها وراسها *متخافيش* هزت دماغها وباصه علي صدري ورفعت راسها لفوق وهي بتترعش وعينيها خايفه وبصتلي في عيني بخوف بسيط وبتبلع ريقها رحت بايس راسها تاني وخدتها في حضني لقيتها حضنتني جامد اوووووي ونفسها بيعلي وعامله زي الطفل اللي خايف ومتشعلق في امه فضلت امشي علي ضهرها بايدي واهديها واطبطب عليها وابوس في راسها لحد ماهديت شويه ورحت بالراحه منزلها الفستان وباصصلها لقيتها مغمضه عينيها وبتبلع ريقها بالعافيه لحد اما نزلتلها الفستان كله علي الارض وسبت الاندر بس عليها وانا علي ركبي ببوسها من اول فخدتها في كلحته في فخدتها وطالع لحد كسها ببوسها بالراحه من فوق الاندر وبحك دقني عليه وهي رجليها بترعش شويه وايديها في الهوا عايزه تحطها علي راسي ومش عارفه وببوس فوق كسها وبطنها لحد اما طلعت لصدرها وهي واقفه مبتتحركش بطنها بتعلي وتنزل وبتتنفس بسرعه رحت بايسها حوالين بزازها الاتنين وطلعت لساني بلحس حوالين البز نفسه ولقيتها بتقفل علي ايديها وماسكه نفسها وبتترعش رحت براحه لاحس حوالين الحلمه في كل بز وهي بتتنهد بس رحت لاحس الحلمه بلساني لقيتها شهقت وسكتت رحت واخد بزازها كلها في بقي بمص وبرضع فيهم وهي ابتدت تتجرأ وتحط ايديها علي ضهري براحه فضلت ارضع في كل بز شويه وطلعت علي شفايفها ببص عليها لقيتها وشها سخن وبتنهج وشفايفها بتترعش شويه رحت بقرب عليها ابوسها لقيتها هجمت علي شفايفي وبتبوس فيا بهيجان وبتتاوه اوووووي وهي بتبوسني وانا ضاممها علي حضني وشفايفنا بتقطع بعض وببوسها في رقبتها وفي ودنها وكل حته في وشها ورحت شايلها وهي لفت رجليها حوالين وسطي وبقيت ببوس فيها وايدي علي طيزها من تحت ساندها ورجعت بيها سندت ضهرها علي الحيطه وببوس فيها بعشق وبشغف لقيتها رفعت ايديها وفردتهم علي الحيطه اكنها مستسلمه وببوس فيها وروحت راجع بيها علي السرير وانا ببوسها ونزلتها علي ضهرها بالراحه وانا فوقيها ورحت قالع البوكسر بسرعه وهي سايبه نفسها خالص وتعبيراتها هيجانه علي الاخر وروحت مقلعها الاندر وببوس في كسها وبلحسه بالراحه وهي بتشهق وبتتاوه بالراحه وماسكه في الملايه ورافعه راسها بتبص عليا وانا بلحس في كسها ورحت بايس كسها ونيمتها علي جنبها ونمت وراها ضهرها في حضني وبايسها في قفاها وبراحه بليت زبري ومشيت علي كسها بايدي ولسا هدخل زبري لقيتها بتلفلي )
ساره : *بتترعش وهيجانه * افتحني وانا في حضنك بصالك عايزه اشوفك وانت بتفتحني *وغمضت عينيها وبتبوسني في بوقي بالراحه *
انا : حاضر ياروحي
( هي في حضني وشها في وشي ورافع رجليها الشمال علي رجلي وايدي تحت راسها والتانيه علي زبري بحركه علي كسها من برا وايديها الاتنين واحده تانياها علي صدرها والتانيه ماسكاني مكلبشه فيا من عند وسطي وباصالي في عنيا نظره انتظار وشغف وبتبلع ريقها وبتتاوه بالراحه وبتترعش وكل شويه صوت تاوه يطلع منها بيهيجني اكتر واكتر ويادوي بدخل راس زبري في كسها )
ساره : *بتترعش وماسكه فيا جامد * مايكل انا خايفه اووووي
انا : متخافيش ياحبيبتي شكه دبوس براحه اوووي اهووووه مش هتتوجعي *بدخل زبري براحه سنه سنه *
ساره : *بتهز راسها * حاضر ياحبيبي ااااااااااه اااااه اااااااااااه *بتدوس علي سنانها جامد *
انا : اهدي ياحبيبي مفيش حاجه بالراحه اهوه *بدخل زبري سنه كمان *
ساره : *شهقت اوووووووي * ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ايه دا اااااااااااااه لا لا بيوجع بيوجع بيوجعني اووووي طلعه
انا : *بطلع زبري بصيت لقيته في دم * خلاص ياحبيبتي اهدي مبروك يابطتي بقيتي مدام مايكل
ساره : *بتتاوه بدلع * بيوجعني اووووي لا مش عايزه كدا لااااا دا وحش اوووووي ااااااااااه انا حاسه بهوا اووووي تحت
انا : معلش مشغلين التكييف
ساره : *بدلع * انت بتهزر وانا بتوجع
انا : *ببوسها في راسها * يابطه قلبي من جوا انتي بتدلعي ياروحي يالا اجهزي للمعركه
ساره : لا ورحمه امك بجد بتوجعني طب خلينا بكره طيب بجد بجد حاسه بوجع اووووي
انا : طب قومي اقعدي في مياه دافيه ونص ساعه والوجع يروح
ساره : مصمم يعني تصدق انت جزمه وانا مش بحبك
انا : بقالي قرن مستني اللحظه دي انسي ياروح قلبي
ساره : *بدلع ولبونه *حاضر ياروحي
(بعديها بساعتين )
انا : ايه يااخره صبري دا انا لو بلف حوالين قناه السويس مش هقعد الوقت دا كله
ساره : هههههههههههههه يابني انت فاكرها سهله انا لسا واجعني اووووي
انا : طب تعالي وانا هفكهولك قومي بس
(رحت منيمها علي ضهرها ونايم فوقيها وابتديت ادخل زبري بالراحه في كسها )
ساره : اااااااااااااااه لا بجد بجد بيوجعني مش قادره بجد
انا : اصبري هتتعودي عليه سيبي نفسك بس واهدي
ساره : *بتدمع شويه وبتعض علي شفايفها وماسكه في دراعي اوووي * حاضر ياحبيبي
انا : اهدي اهووووووووه براحه اهوووه
ساره : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه *وراحت ميلت راسها علي جنب وبتعضني في ايدي بالراحه وعينيها بتدمع * اااااااااااااااه
انا : *طلعته من كسها * ايه مالك يابطه في ايه
ساره : *بتبصلي وعينيها غرقانه دموع * بيوجعني بحد ياحبيبي بجد مش قادره استحمله بجد
انا : *ببوس راسها ونمت جنبها خدتها في حضني * خلاص يابطتي اهدي حلاص حقك عليا انا فاكرك بتدلعي معرفش انه واجعك اوووي كدا *بطبطب عليها * خلاص ياحبيبي اهدي خلاص ننام وبكره هفشخك عادي الايام جايه كتير
ساره : *بتضحك وهي بتعيط * غصب عني ياحبيبي انا عارفه انك نفسك فيا بس بجد واجعني اووووي
انا : ياعبيطه بهزر معاكي خدي وقتك كدا كدا هتتناكي يعني هتتناكي
ساره : انت جزمه وحيوان وانا غلطانه اني اتجوزتك

مشهد القهوه

رافت : مبروك ياعريس ايه رفعت راسنا
انا : مش لما ترفع راسك انت الاول
رافت : ههههههههههههه انت لسا لسانك طويل
انا : حاولت اقصره بس الترزي قالي مش هينفع
رافت : طب تشرب ايه
انا : انت صاحب القهوه يعني والنبي لتخرس
رافت : بس ايه رايك في التغيير اللي حصلي بقيت ابن متناكه فاجر صح
انا : ابن متناكه اه لكن فاجر دي معتقدتش
رافت : هههههههههه علي حق ياصاحبي وانت عامل ايه في النيابه انا سامع انك عامل شغل عالي
انا : سيبك مني انا وقولي ايه اللي غيرك كدا في وقت قليل اووووي متقنعنيش ان المحاماه بتجيب الفلوس دي كلها
رافت : اكلمك كصاحبي ولا كوكيل نيابه
انا : كلمني كاني صاحب القهوه اخلص ياعم بيضه
رافت : هههههههههههههه بص في الاول اشكرك علشان لولا اللي عملته فيا في الجامعه مكنتش وصلت للي وصلتله
انا : ياعم لا شكر علي واجب ابقي تعالي كل يوم
رافت : هههههههههه بعديها لما لاقيتك انت وساره بتحبو بعض قلت كسم الحب المهم مستقبلي وفكرت اني اشتغل في مكتب محامي تقيل ....شيشه وقهوه وانت تشرب ايه
انا : قهوه زياده بس
رافت : بس ياعم اشتغلت مع المحامي دا وكبرني وكبرت معاه وكله بالشمال ياصاحبي
انا : يعني شرموط من الاخر
رافت : لا مش شرموط بشغل دماغي
انا : علي الفقرا والمساكين والغلابه
رافت : او ولاد الوسخه اللي فاكرين ان البلد بتاعتهم
انا : بس فلوسك حرام ...تسلم ياباشا شيل موبايلك علشان المايه متجيش عليه
بتاع الشيشه : الشيشه هنا
رافت : لا هنا ياباشا حبيبي تسلم مفيش مبسم
بتاع الشيشه : اتفضل ياباشا
رافت : تسلم ياحج لا سالكه وحلوه هااااااا كنا بنقول ايه
انا : الشيشه سالكه وحلوه
رافت : ههههههههههههه
انا : متبطل يالا الضحكه السمجه دي
رافت : بس ياعم دي قصه حياتي كلها واتجوزت من سنه بنت حلال كدا بنت غلبانه وطيبه وشايلاني في عينيها
انا : *قربت عليه وبصوت واطي * هي عارفه انك خول
رافت : هههههههههههههههههه انت لسا فاكر ياااااااااااه دي كانت حاجه وراحت لحالها
انا : جاي تتمنظر ولا تنتقم ولا جاي تعمل ايه
رافت : جاي اطمن علي صاحبي اللي جمايله مغرقاني من زمان اللي لحم كتافي من خيره
انا : رافت انا وكيل نيابه فاهم يعني ايه وكيل نيابه ولا مش مستوعب
رافت : انا جايلك علشان كدا
انا : هات من الاخر
رافت : انت عارف في شغلي محتاج توصيات كتير علشان اسلك فلو كارت من بتوعك معايا هينجزني فشششخ وهسلك بسرعه
انا : بس كدا عايز توصيه
رافت : توصيه دي كتير انا بس محتاج الكارت بتاعك
انا : *بدور في جيبي * المحفظه في العربيه هبقي اديك دسته كروت ياعم
رافت : حاجه كمان علشان اريحك انا مسامحك علي اللي عملته فيا انت وساره زمان وصافي يالبن
انا : ههههههههههههههههههههه دا انت علي نياتك اووووي كويس انك سامحتني دا انا مش عارف انام بليل حاااااسب الساعه
رافت : خير خير محصلهاش حاجه شويه مياه بس
انا : طب خد منديل امسحها
رافت : *بينفض الساعه من المايه * مش مستاهله سليمه اهيه

قبلها ب 3سنين


مشهد عندي في المكتب

خالد : معالي الباشا اهلا وسهلا * بيسلم عليا * معاك خالد الفيشاوي المحامي *بيديني الكارت بتاعه *
انا : اهلا وسهلا اتفضل
خالد : اتمني اني معطلش معاليك هاخد بس من وقت معاليك عشر دقايق لو تسمح يعني
انا : اتفضل تحت امرك خير
خالد : كان في خدمه كدا ياباشا وطمعانين في كرم سعادتك
انا : تحت امرك لو بايدي مش هتاخر
خالد : هي حاجه بسيطه كدا بس معايا شويه حاجات كنت عايزك توصلها لناس تانيه وبما انك باشا كبير فعربيتك مبتتفتش في الكماين وكدا ياباشا
انا : *برجع ضهري لورا وبولع سيجاره * حاجه ايه بقي
خالد : مخدرات ياباشا وهتاخد 2 مليون جنيه
انا : اديني 3 اسباب اني محبسكش دلوقتي حالا
خالد : ههههههههه 3 بس انا ممكن اقولك عشره
انا : كفايا 3 علشان وقت البرنامج
خالد : الاول ان المبلغ مش قليل والحوار كله مش هياخد في ايدك ساعه زمن
انا : والتاني
خالد : انا محامي شمال وشمال اووووي كمان ومهما كنت فانت لسا وكيل نيابه صغير مش فاهم حاجه يعني بالبلدي كدا احنا اللي بندور الدنيا مش انتو
انا : مجهود عظيم تشكرو عليه والتالت ايه
خالد : ربنا يخليلك الست هانم
انا : تحب اتعصب عليك واحبسك ولا تاخد بعضك من سكات ومش هقولك لو شفتك هعمل فيك ايه ولا تحب تشوف زبري طوله قد ايه
خالد : خد وقتك ياباشا وفكر بس مبلغ زي دا في ساعتين زمن حلو اووووي
انا : شرفتني الشويه الوسخين دووول


خالد : معالي الباشا
انا : انت تاني
خالد : كلمه ياباشا وهمشي خلاص
انا : لا تشرب حاجه ميصحش
خالد : هو ياباشا النيابه تعرف ان مراتك سحاقيه
انا : لا لسا ميعرفوش
خالد : طب كويس انك قولتلي الحق اقولهم بقي وهما يتصرفوا اصل في واحده بنت حلال اسمها شمس او قمر قالتلي ان مراتك سحاقيه ومعاها تسجيلات قديمه علي البرنامج دا اسمه ايه
انا : فيس بوك ولا واتس اب
خالد : عليك نور الواتس اب دا يالا مش مهم النيابه بقي تتصرف في الشواذ اللي ملو البلد دول
انا : او اقولك حاجه احلي استني انا هكلملك حد من القسم تروح تفتح محضر علطول
خالد : هههههههههههههههههه لا سيبها عليا انا دي


ساره : مالك يامايكل فيك ايه
انا : انتي ليكي علاقه بشمس اللي كانت معانا في الجامعه ولا سبتيها
ساره : لا سبتها من زمان ياحبيبي ليه بتقول كدا
انا : كنتي بتبعتيلها فويس علي الواتس اب
ساره : *بخوف* اه بس بس دا من زمان اوووي و****
انا : طب هي فين دلوقتي
ساره : معرفش عنها حاجه اخر حاجه اعرفها انها راحت تقدم في مكتب محامي اسمه مش فاكراه بصراحه وكانت عايزاني اجي معاها بس انا مرضيتش
انا : فاكره العنوان
ساره : تقريبا في وسط البلد بس مش فاكره فين
انا : طب تمام انتي

انا : الو خالد المحامي معايا
خالد : ايوا مين
انا : معاك مايكل كان بس في قضيه لواحد جاري وبيدور علي محامي فلقيت اسمك علي النت فقلت اتصل بيك
خالد : مايكل باشا اهلا وسهلا
انا : اهلا بحضرتك فاضي حضرتك امتي علشان اوريك القضيه
خالد : تقدر تشرفني في مكتبي
انا : مبحبش قعده المكاتب في قهوه في وسط البلد ممكن نتقابل عليها
خالد : تمام الساعه 7 هكون عندك

مشهد القهوه

خالد : متخافش موبايلي مبيسجلش مكالمات ولا مكتبي في كاميرات بقولك انا شمال هحط كاميرات وافضح نفسي يعني
انا : المطلوب مني ايه
خالد : هتاخد البضاعه في شنطه العربيه توصلها هيدوك فلوس هتديهاني شكرا كدا تاخد نصيبك
انا : والتسجيلات
خالد : يبقي مفيش نصيبك ماهو ياالفلوس يالتسجيلات
انا : مينفعش الاتنين
خالد : لا للاسف بقي معلش مره تانيه
انا : طب مش محتاج تقولي ان اي حركه غدر انا هتفشخ
خالد : تعجبني دماغك
انا : متعرفش محل ساعات هنا قريب بفكر اشتري ساعه لا ياعم ساعتك ايه انا عايز حاجه حريمي
خالد : في واحد في الشارع دا وفي اتنين في الشارع اللي ورا
انا : طب تمام لما تجهز قولي

مشهد المكتب عندي

خالد : فين الفلوس ياباشا
انا :فلوس ايه
خالد : متستهبلش انت عارف فلوس ايه دول 100 مليون مش هيكفيني فيها رقبتك
انا : متنساش انك في حضره النيابه يعني تتكلم عدل علشان منيكاكش
خالد : انت بتلعب بالنار ياباشا
انا: تشرب قهوه ولا شاي
خالد : هتشربها انت قريب اوووي
انا : ابقي اضرب عشره علي التسجيلات اللي معاك
خالد : هنشوف مين اللي هيضرب عشره علي مين
انا : خد الباب في ايدك

قبلها ب سنتين


ساره : يامايكل حرام عليك انا مش عارفه الحراسه دي كلها ليه بقالك سنتين معيشني في رعب
انا : انا غلطان اني خايف علي بطتي قطتي
ساره : بس انا اتخنقت بخرج بحراسه وباجي بحراسه انا حاسه اني مخنوقه مش عارفه اعيش
انا : حقك عليا يابطتي بكره هتفرج
ساره : امتي بس دا انا ولا اكني في سجن
انا : مخلاص ياساره هي شغلانه
ساره : انا كان قلبي حاسس من ساعه مارافت دا ظهر وانت خايف منه
انا : عيب لما تقولي كلمه زي دي لما تبقي متجوزه خول تبقي تقولي كدا
ساره : يوووووووووووه بقي انا زهقت
انا : برطمي اكتر يابنت بائعه الفجل برطمي
ساره : ياعم اسكت بقي زهقتني


رافت : قولي ياصاحبي لو حد مضايقك انيكهولك انت عارف اني تقيل فشخ
انا : عيب عليك ياخول لما تقول كلمه زي دي
رافت : ههههههههههه قد الدنيا ياصاحبي طب ايه رايك تجيب مراتك وانا ومراتي ونصيف مع بعض اهو تغير جو
انا : فكره حلوه فششششخ وبقالي كتير مخرجتهاش بصراحه اهو تغير جو برضو
رافت : مراتي هتحبها اوووي غلبانه وطيبه علي نياتها
انا : ياعم كلهم صنف واحد
رافت : هههههههههههه علي رايك

قبلها بسنه



انا : انتي فين ياروحي
ساره : قاعده مع نور في كافيه كدا
انا : طب سلميلي عليها وبوسيهالي من هنا ومن هنا
ساره : ههههههههههه بيسلم عليكي ياستي
نور : اديهوني ....ايه ياواطي مبتسالش عليا ليه
انا : انتي مين وانا اعرفك اصلا روحي يابت اندهي ستك ساره من جوا
نور : هههههه بقي كدا ماشي ياعم خد اهيه بس شوف مين بقي اللي هيعملك مكرونه بالبشاميل تاني
انا : اتنيلي عيكي وعلي امك اديني ساره
ساره : ايه يابطتي
انا : لما تروحي طمنيني عليكي انا لسا قدامي شغل شويه وهروح
ساره : حاضر ياحبيبي تيجي بالسلامه


انا : نور انتي سكرانه فوقي
نور : هو انا وحشه طيب
انا: انتي كرباج بس انا بحب مراتي مينفعش اخونها
نور : ياريتني كنت مراتك
انا : بلاش اوفر والنبي انتي معاكي راجل عشره علي عشره زي الفل وغير دا كله يبقي صاحبي فتحلي بيته وعرفني علي مراته فمينفعش
نور : هههههههههههه عرفك علي مراته دا خول وعرص
انا : دي حاجه بينك وبينه برا عني انا
نور : *بتعيط * بيبعني يامايكل بيبع شرفي بياجرني لناس انام معاهم
انا : اثبتي قضيه زنا واتطلقي
نور : وفكرك هعرف اهرب منه
انا : سامحيني مش هقدر اساعدك ولا هقدر اعمل معاكي حاجه
نور : شكرا يامايكل بس عايزه اقولك حاجه زنبي في رقبتك انت
انا : وانا مال كسمي حد قالك تتجوزيه
نور : انت اول واحد اختاره انام معاه بمزاجي مش غصب عني
انا : لا بمزاجك ولا غصب عنك لما تفوقي هتبقي كويسه وزي الفل وانا فعلا بحبك زي اختي مقدرش اعمل معاكي حاجه
نور : عارفه علشان كدا كان نفسي فيك
انا : اغسلي وشك كدا وانزلي قبل مامراتي ترجع من عند امها وتشبشبلنا انا وانتي
نور : مايكل
انا : بتنادي ليه ماانا واقف جنبك
نور : رافت ناوي علي حاجه انا مش عارفه ايه هي بس اللي اعرفه انه بيكرهك
انا : دا انتي الخمره مضيعاكي خالص يالا ياوليه انزلي انتي بقيتي تهبلي في الكلام
نور: افتكر اني قلتلك الكلام دا ولعلمك هو مش باعتني ولا يعرف اني جايالك اصلا
انا : روحي يانور استحمي ونامي

قبلها باسبوعين

مشهد في مكتبي

انا : ايه الدوشه اللي برا دي في ايه يااحمد
احمد : *معالي الباشا الست دي بتقول انها تعرفك وعايزاك
انا : انتي مين ياست
نور : انا نور يامايكل باشا
انا : نور مين
نور : *بترفع النقاب*
انا : انتي فين دا رافت قالب عليكي الدنيا
نور : *بتبص يمين وشمال وبتبلع ريقها * طب ممكن نتكلم جوا
انا : طب اهدي بس اهدي هاتلها ليمون يابني
نور : مايكل انت لازم تهرب انت وساره رافت هيقتلها
نور : يامايكل مش مصدقني برضو طب اسمع التسجيل دا
انا : دا تسجيل ايه
نور : اسمع بس
احمد : الليمون يامعالي الباشا
انا : شكرا يااحمد متدخلش عليا حد .. اشربي الليمون واهدي
نور : اسمع بس
انا : *بسمع التسجيل لخالد ورافت في شقه رافت * وانتي سجلتي الكلام دا ازاي
نور : شكيت في لقائهم كتير وسمعتهم قبليها بيقول مايكل وهنتقم فاشتريت ريكوردر صغير وحطيته في اوضه المكتب وسبت البيت من حوالي شهر ومكنتش عارفه اعمل ايه ولا اروح فين وكل لما اكلمك في الموبايل مبتردش عليا ولا بترد علي ارقام غريبه
انا : طب اهدي طيب اهدي
نور : يامايكل بقولك هيقتلو ساره اهدي ايه
انا : عارف انه مراقب موبايلي وعارف انه ناوي علي حاجه وعارف انه معاه نسخه من مفتاح شقتي وعارف انه هيقتلها يوم جوازي وعارف انه عرف مكان الفلوس وعارف كل حاجه
نور : ولما انت عارف ساكت ليه
انا : انا عايز كل حاجه تتم زي ماهو عايز بس بالتسجيل بتاعك دا ضيعتيلي كل اللي خططتله وهخططله من تاني
نور : مش فاهمه
انا : انا هفهمك قبل تسجيلك دا كنت ههرب ساره قبليها بيومين من غير مايعرف وطبعا هو هيبقي مستني لحظه القتل وهيكون ساعتها عند مكان الفلوس بيطلعها وهياخدها ويهرب علشان هو وسخ وعايز ينصب علي خالد بس ساعتها هيلاقيني هناك مستنيه بقوله ابتسم للموت
نور : طب ولما جيه التسجيل دا هتعمل ايه
انا : اول حاجه انتي لازم تختفي خالص بعد ماانا انزل دلوقتي بعديها بساعه هكون بعتلك راجل عجوز تنزلي معاه اكنك مراته وهو هيوصلك لمكان امن تقعدي هناك متتحركيش غير لما اجيلك
نور : مايكل انت عرفت منين كل دا
انا : حاجات كتير رافت دا اصله غبي فاكر اني عبيط وهصدق بسهوله انه نسي اللي عملته فيه ابسط حاجه ان الخول جوزك لابس ساعه زي اللي لابسها خالد بالظبط والساعه دي مفيش منها غير 10 اصدارات منهم 3 في مصر تاني حاجه من 3 سنين لما لاقيت خالد دا شرف عندي في المكتب ولابس نفس الساعه عرفت ان رافت عايز يعمل حاجه وساعتها اتفقت انا ومراتي ان كلامنا كله واتس اب والموبايل تفاهات بس 3 سنين مستني اليوم دا وبالنسبه لمفتاح الشقه سبتله المفتاح مره هنا في المكتب وخرجت اجيب حاجه ورجعت لقيت فعلا مفاتيحي متغيره من مكانها سبته يبلع الطعم وكنت عارف انه يوم جوازي لانه قبلها قالي وسط الكلام هسيبك ياعم تحتفل انت ومراتك وان كان لينا عمر تاني يوم هعملك حته احتفال انت ومراتك بمناسبه جوازكو هتحلف بيه طول حياتك ورافت عمر مقال لو كان لينا عمر دي ابدا ففهمت انه هيعمل حاجه يوم عيد جواززززي
نور : انت متخلف مفكرتش ان ممكن في اي وقت يقتلها يتهجم عليها
انا : هههههههههههههههههههههه متخافيش انا ببقي في البيت كل يوم الساعه 4 العصر وليله جوازي هو هياخرني برا علشان جايبلي هديه قيمه اديها لساره وقالي انه هيستلمها يوميها فمش هيجري حاجه لما اتاخر علي مراتي شويه وبكدا يبقي انا برا البيت وقبليها بساعتين يسيبني ويخلع يروح اي مكان يثبت وجوده هناك مستشفي بقي او اي حاجه وبكدا يبقي جريمه متكامله بس اللي ميعرفوش اني مكنتش هروح البيت كنت هطلع علي مكان الفلوس اللي مش موجوده اصلا وهتغدي بيه وولا من شاف ولا من دري
نور : طب والفلوس مكانها فين
انا : في تربه امي **** يرحمها بس حاليا مش موجوده
نور : مش خايف اني اكون معاه وعامله عليك حوار
انا : انتي اتفهه من كدا ومتنسيش اني وكيل نيابه يعني اقدر اعرف اللي بيكدب من اللي بيقول الصدق بصي حوار كبير بس بعد التسجيلات دي اللي جبتيها انا هنيكه صح المهم انتي دلوقتي تنزلي زي ماقلتلك متتحركيش من هناك غير لما انا او ساره نكلمك
نور : حاضر

يوم الحادثه



انا : ياعم اخلص بكسمك بقالنا ساعه مستنيين فين الراجل دا
رافت : اصبر علي الهديه مالك مستعجل كدا ليه
انا : ياعم عايز الحق مراتي
رافت : هههههههههههههه هتلحقها متخافش هي هتطير يعني اهوه جيه
انا : احااااااا مخليني قاعد ساعتين علشان في الاخر تجيبلي سلسله دهب
رافت : دي معموله عموله عليها اسمها واسمك علشان تبقي فاكراك طول العمر
انا : يحرق كسم بضانك غور ياعم
رافت : خد يامايكل خد ..............هههههههههههه بالسلامه ياصاحبي

ساره : انت فين ياروحي
انا : نص ساعه وهجيلك يابطتي معلش اتاخرت عليكي كان عندي شغل
ساره : طب متتاخرش عليا ياحبيبي علشان هدلعك النهارده ولابسالك القميص الاحمر اللي بتحبه هاااااااااااا
انا : استنيني في اوضه النوم متتحركيش اقل من نص ساعه وهتلاقيني راشق في كسك
ساره : هههههههههههه لو اتاخرت هنيمك علي الكنبه
انا : مسافه السكه ياروحي مواااااااااااااااااااااه

في مشهد اخر في نفس اللحظه

رافت : ايوا ياباشا لسا قافل معاها حالا قدامه نص ساعه
خالد : تمام الراجل طالع حالا هيخلص واديك تليفون
رافت : تمام ياباشا انا في مستشفي حكومي بقالي ساعه هناك بخيط علي جرح في ايدي وهطول هناك لحد بعد مايخلص
خالد : تمام عشر دقايق وهبلغ البوليس
رافت : تمام ياباشا يتقبض عليه وبكره هتلاقي الفلوس عندك
خالد : احا ايه صوت البوليس دا *بيكلم السواق* اطلع بسرعه اطلع
السواق : طب والراجل اللي فوق
خالد : كسمه اطلع بدل ميتقبض علينا

وقتنا الحاضر في المصنع المهجور


خالد : ....ايه الصوت دا شوف في ايه يارافت عقبال مخلي ابن المتناكه دا يعترف
الحكومه : محدش يتحرك من مكانه كله ثابت مكانه كله يرمي سلاحه
خالد : في ايه ياباشا معاك اذن نيابه اصلا
الظابط : اذن نيابه ههههههههههههههههههه انت متهم بقضيه قتل وكمان اختطاف وكيل نيابه دا انت مش هتشوف الشمس تاني
رافت : انت بتتكلم كدا ازاي انت مش عارف احنا مين ولا ايه
بابا : *بيخش من باب المصنع * انتو اللي مش عارفين دا يبقي ابن مين ياخول منك له ولولاه انا كنت قتلتكم هنا خدهم ياصفوت باشا وهيتحاكمو محاكمه عادله
انا : شوف الزمن بقي المحامي اللي بيطلع وكيل النيابه من قضيه القتل يبقي هو القاتل ههههههههههههه حلوه اووووي دي خبر الموسم
بابا : *بيضربني بالقلم * اخرس ياخول كل دا بسببك وبسببب نجاستك
انا : طب نعيد المشهد دا تاني علشان انا كدا بتهزق اقسم ب**** ياعم احترمني شويه انا بقيت وكيل نيابه بقي مش كدا
بابا : و**** لو بقيت امبراطور هديك برضو بالجزمه
خالد : اوعي نزل ايدك انت مش عارف انا مين دا سوء تفاهم وهخرج وهحبسكو كلوكو
انا : دا لو بقي
رافت : انا مش فاهم حاجه
انا : ابقي خلي الساعه تنفعك ياخول ياغبي
خالد : *بيتف علي رافت * اصل انا بشغل معايا خولات
انا : اتقالت في زبين فيلم قبل كدا شوفلك حاجه جديده
رافت : ههههههههههههههههه مش مهم المهم اني حرقتلك قلبك علي مراتك
انا : *ببتسم * انت صح
رافت : يابن المتناااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااكه

بعديها بيومين

( انا وبابا بنفتح باب الشقه اللي موجوده فيها نور وساره واول مفتحنا الباب )
ساره : *بتجري عليا وبتحضني * وحشتني وحشتني اوووووووووووووووووووووووووووووووووو ي *بتعيط وبتبوس فيا وانا ببوس في كل حته فيها *
انا : وحشتيني اووووي اوووووي اوووووي اااااااااااااااااااااااااااااه يخربيتك بحبك اوووووووووووووووي
ساره : انا اللي بحبك اووووووي *بتعيط * قلبي وجعني عليك اوووووووي وانا شايفاك في السجن وخايفه يعدموك ياحبيبي
انا : متخافيش يابطتي اااااااااااااااااه خليكي في حضني شويه
ساره : في حضنك علطول مش هسيبك ابدا ابداااا ياحبيبي *بتبوس في وشي وانا ببوس فيها *
انا : بس ايه رايك وحياه امك وانا لابس بدله السجن
ساره : بعد الشر عليك ياحبيبي ايه اللي بتقوله دا
نور : شكرا يامايكل
انا : لا شكرا ايه انتي اللي شكرا *بحضنها * ايه متبوصليش اختي وبحضنها
ساره : وانا كمان هحضنها معاكو
بابا : وانا مش هحضن انا كمان
انا : قطعت تذكره طيب
بابا : *بيضربني بالقلم * اخرس ياحيوان
انا : سلام انا بقي كملو القصه مع نفسكو
نور : خد هنا تعالي خلاص عمو مش هيكلمك تاني صح ياعمو
ساره : لا صح ايه انا بحب اشوف عمو وهو بيضربو بياخدلي حقي منه
نور : طب مش هتشرح للناس ازاي ساره اتقتلت وازاي عايشه دلوقتي
انا : خمنوا بقي انا تعبت من الكتابه
ساره : وحياتي عندك يامكموكتي
انا : هههههههههههههه هتدخلي الروايات في بعض طب ياستي لا عايزين نظام اقعدو جنب بعض كدا ايوا واللي مشغل اغاني يطفيها ونركز بقي في الحته اللي جايه دي مش هعيد تاني
نور : اخلص ياعم طه حسين متتعبناش
بابا : القلم جاهز اهوه
ساره : انا قاعده ساكته مؤدبه وحطه ايدي علي بقي
انا :شاطرين اسمعو بقي

(بعد ما نور جابتلي التسجيلات بين خالد ورافت ودا كان قبل الحادثه باسبوعين اول حاجه عملتها اني رحت علي المدافن عند قبر المرحومه امي وكنت بخش اقعد جوا يجي نص ساعه واطلع علشان ااكد لرافت ان لسا الفلوس جوا وانا عارف انه بيراقبني دا بس اول حاجه علشان اخليه يتاكد ان خطته ماشيه صح تاني حاجه كلمت ابويا قلتله واحد اتنين تلاته قالي مش هينفع تعمل حاجه بالتسجيلات دي مفيش جريمه اصلا يعني تلبسها في طيزك طب وايه العمل يابابا قالي لازم يبقي في جريمه علشان يبقي في متهمين طب نعملها ازاي يابابا يقتلو ساره ..ازاي بس يابابا ... يقتلو المقتوله ساره
انا : لا اهدي كدا وفهمني
بابا : انت طبعا مش هتهرب ابني وانا عارفك وبدل ماتقتله والخطه الهبله اللي انت حاطيتها دي اسمع بقي واتعلم ساره مش هتبقي موجوده اصلا في الشقه واللي هتبقي موجوده واحده غيرها
انا : لا طبعا وذنبها ايه اللي هتتقتل دي
بابا : افهم ياخول احنا هنجيب جثه مكانها القاتل هيطلع يقتلها ويبقي بكدا قتل جثه مقتوله
انا : طب خطوه خطوه معلش افرض شاف وشها وطلعت مش هيا او حس انها مقتوله وهنجيبها منين اصلا
بابا : بص ياسيدي اولا هنجيب جثه من المشرحه وحبايبنا كتير اوووي وهنجيب واحده تكون لسا معدي علي حاله الوفاه وقت قليل يناسب وقت الحادثه بحيث تكون لسا بلحمها وشكلها ومتبانش قدام الطب الشرعي
انا : طب بالنسبه لبصمه السنان وبصمه الصوابع وال DNA وشكلها كل دا ايه بوش يعني
بابا : منا قلتلك حبايبنا في الطب الشرعي انت ليك ايه في التقرير غير انه يتكتب وقت ارتكاب الجريمه والتاكد من هويتها والسلاح المستخدم في الجريمه دا لو اتعرضت طب شرعي
انا : طب والاسعاف والمستشفي اللي هتاخد الجثه هتبقي باينه اوووي انها واحده ميته والاسعاف اصلا مبتنقلش جثث ميته
بابا : الاسعاف والمستشفي ملكش دعوه بيهم ولو مستشفي يبقي وفرنا كتيررررر وهتبقي مستشفي تبع الشرطه
انا : طب تمام خلصنا من الجثه بالنسبه للقاتل بقي
بابا : الاول انت لو قاتل هتطلع لحد شقتكو تدخل لحد اوضه النوم في قد ايه
انا : من باب العماره من غير اسانسير قول 5 دقايق
بابا : غشششششششششيم وغبي ليه لان انت قاتل يعني حركتك بطيئه مش هتحاول تعمل صوت حتي بخطوات رجلك تاني حاجه هتفتح الشقه ولسا هتدور علي الاوضه اللي المجني عليها نايمه فيها يعني هتتاخر شويه وعقبال متقتلها يعني لو حسبناها * نزلت انا وابويا نحسبها بالدقايق طلعت بتاع 8 دقايق لحد اما وصل لاوضه النوم قدام الجثه * زود بقي عليهم 15 ثانيه عقبال ميطلع السكينه ويطعنها وايده علي بوقها
انا : هاااااااااااا وبعدين
بابا : يجي دوري بقي انا ساعتها هبقي مستخبي ومراقب مدخل العماره اول مايطلع اعد 8 دقايق واشغل سرينه عربيتي الملاكي من وانا جواها الحرامي يسمعها يتوتر وينجز بسرعه ويهرب وفي نفس الوقت لو حد بيراقب العماره يخاف ويهرب ولو قلبه جابه وقرب من عربيتي هيبص مش هيلاقي حد جوا يبقي اشتغلت لوحده
انا : حلوه دي شغل مافيا ..كله كدا كويس ايش ضمنك بقي ان رافت هيجي يطلعني من القضيه
بابا : 100 مليون مش مبلغ قليل مش هيسيبك غير لما يعرفو هما فين لو علي جثتك وجثه عيلتك كلها ولو مطلعكش واتحكم عليك بالاعدام نستانف وساره مراتك تظهر وتبقي فشخت الواقع
انا : بس كدا هنبقي نيكنا كل اللي عرصولنا
بابا : مش انت اللي ابن متناكه وعايز تعملي فيها فشيخ زي مابتقول
انا : علي حق يابا ماشي اتحبست ورافت طلعني فكرك هيسبني يعني
بابا : هراقبك انا وهتابعك عيني عليك وفي نفس الوقت هكون قدمت التسجيلات في النيابه وفتحت القضيه من جديد وبتهم رافت وخالد وعلي اتصال يالقيادات ويتقفشوا متلبسين
انا : طب لو اي حاجه جلت في الموضوع
بابا : ياتدعي لمراتك يامراتك تدعيلك بقي ياانا ادعيلكو انتو الاتنين
انا : ههههههههههههههه طب كدا ساره قدام القانون والبلد شخص مش موجود اصلا
بابا : باسبور حلو مزور وتطلع بيها برا البلد وانا كل فتره هحطلك مبلغ في البنك احولهولك لحد منخلص المبلغ كله
انا : تصدق انا خايف انت اللي تغدر بيا
بابا : *بيضربني بالقلم * عيل خووووول

انا : هاااا فهمتو ولا اشرح تاني
بابا : *بيولع سيجاره*
انا : ياعم قول انك عايز ولاعه استني * بدور علي ولاعتي * مش لاقيها ساره ممكن تشوفي ولاعه في المطبخ ولا حاجه
نور : متتعبيش نفسك اتفضل ياعمو ولع بولاعتي
انا : حلوه ولاعه علي شكل دبدوب لا جديده هههههههههههههههههههههههههههههههههه



الأســـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــطوره

معاك فى اى حاجه
10-20-2018, 07:34 AM
الاسطوره ابو مايكل هههههههه

ضيف
10-20-2018, 08:09 AM
هى كده قصة قصيرة ؟!!

معاك فى اى حاجه
10-20-2018, 09:07 AM
هى كده قصة قصيرة ؟!!
انت فهمت قصه قصيره غلط
الفكره انها تكون متكامله مش على اجزاء متسلسله

شاطى العطش
10-20-2018, 09:31 AM
فصه جميله جدا

Sami Tounsi
10-20-2018, 11:31 AM
تم الاطلاع على القصه المشاركه في المسابقه ..

تمنياتي لك بحظ وافر ..

تحياتي ..

محمد ألسيد
10-20-2018, 11:35 AM
من احلي القصص اللي قريتها بجد شابووووو مني ليك 👌🍻

Michael magdy
10-20-2018, 12:01 PM
الاسطوره ابو مايكل هههههههه

تصدق المفروض نسميها ابو الاسطوره :D

Michael magdy
10-20-2018, 12:01 PM
هى كده قصة قصيرة ؟!!

مش فاهم يعني انت معترض ولا عاجباك طيب :D
يعني هي طويله ولا قصيره قولي فضفض باللي جواك :D

Michael magdy
10-20-2018, 12:02 PM
انت فهمت قصه قصيره غلط
الفكره انها تكون متكامله مش على اجزاء متسلسله

قوله والنبي يامعايا في اي منكش :cool:
برضو مفهمتش هو زعلان ولا مبسوط :D

Michael magdy
10-20-2018, 12:04 PM
فصه جميله جدا

حبيبي تسلم
نورتني :g058:

Michael magdy
10-20-2018, 12:06 PM
تم الاطلاع على القصه المشاركه في المسابقه ..

تمنياتي لك بحظ وافر ..

تحياتي ..


حظ اوفر دي يعني انا سقطت :(:(
حظ وااااااافر طب متقولي حظ سعيد اسهل واحلي انت بتعمل فينا كدا ليه :D:D
علي راسي من فوق و**** :g058:
نورتني

Michael magdy
10-20-2018, 12:07 PM
من احلي القصص اللي قريتها بجد شابووووو مني ليك 👌🍻

شابوووووه مني ليك انت انك ضيعت وقتك وقريت القصه :D
علي راسي من فوق :g058::g058:

*ESRAA*
10-20-2018, 12:10 PM
ههههههههه يهددك يا مايكل :eek:

انت الي عرفك معني القصه القصيرة فشخ افكارك يابني :cry:

انا اتخضيت من القصه ايه كل دا :ehh:

بص انا سنتين تلاته اقراها واجي اقولك رايي :D

انت وربنا مسخره :rolleyes::D

سيد الزبير
10-20-2018, 12:25 PM
قصه جيده ولكنها لا ترقى للمشاركه في مسابقه
الاحداث متتداخله واستعمال الفلاش باك خاطيء
العقده الرئيسيه وهي قتل ساره اتلافها المؤلف باعادتها للحياه
الاحداث الجنسيه قليله ومن المفروض انها قصه جنسيه

ليلي احمدد
10-20-2018, 12:26 PM
حلوة وجميلة بس قليل اللى هيفهم اسلوبك:g030::g030::g030::g030::g030 :

Michael magdy
10-20-2018, 12:31 PM
ههههههههه يهددك يا مايكل :eek:

انت الي عرفك معني القصه القصيرة فشخ افكارك يابني :cry:

انا اتخضيت من القصه ايه كل دا :ehh:

بص انا سنتين تلاته اقراها واجي اقولك رايي :D

انت وربنا مسخره :rolleyes::D

:D:D:D
والنبي ياختشي معرف هما اللي قالولي ورقه A4 من الحجم الكبير نزلت سالت في المكتبه اللي علي اول الشارع قالي هي دي طبعا انتي مش شايفاها بس هي كبيره حاجه قد النعامه كدا :D

اذا كان برد علي الكومنت بتاعك في 30 سطر مش عايزاني اكتب قصه قصيره 300 صفحه لا خليها400 علشان في 3 كتير في الكومنت :cool::cool:

معاكي ربنا بقي عقبال متخلصيها :wave::wave::wave:

اختي الاخ الدب طخ :cool::cool:

Michael magdy
10-20-2018, 12:32 PM
حلوة وجميلة بس قليل اللى هيفهم اسلوبك:g030::g030::g030::g030::g030 :

العباقره بس اللي هيفهمو اسلوبي
مش انتي فهمتيه اطمني انتي كدا عبقريه :D:D

Michael magdy
10-20-2018, 12:37 PM
قصه جيده ولكنها لا ترقى للمشاركه في مسابقه
الاحداث متتداخله واستعمال الفلاش باك خاطيء
العقده الرئيسيه وهي قتل ساره اتلافها المؤلف باعادتها للحياه
الاحداث الجنسيه قليله ومن المفروض انها قصه جنسيه

احييك علي رايك :up::up:
بالنسبه لانها لاترقي للدخول في المسابقه ..... هيفتحوا باب التصويت للجمهور ساعتها تقدر تقيمها بصفر
الفلاش باك خاطي اازاي ؟؟؟
يبقي مفهمتش القصه لان العقده الرئيسيه مش قتل ساره القصه محورها في انقاذ ساره وعدم قتلها والانتقام من البطل
مين اللي قال انها المفروض قصه جنسيه ؟؟؟؟
مش شرط علشان منتدي جنسي او مسابقه جنسيه يبقي ابد القصه بنيك واوووف احححح لحد اخر سطر نيييك واوووف اححح
القصه الجنس فيها علي قد الحبكه الدراميه ولو زاد عن كدا القارئ هيتوه مني

الزبير 3
10-20-2018, 12:49 PM
خلصت فيك كل الكلام
بس وكلاء النيابة مش كلهم أذكياء كدة
معظمهم بهايم

HSPL
10-20-2018, 12:58 PM
وانا مش هاحضن معاكو :D
احسن حاجة العقيد مجدي وهو بيقول الا الافترا
وهو جاب جثه ومثل بيها وزور في أوراق رسمية وكان هيلبس اللي عرصوله في الحيط
عاش يا مجدي :99:

العصابة فخورة بيك يابني :D:D

Michael magdy
10-20-2018, 01:00 PM
خلصت فيك كل الكلام
بس وكلاء النيابة مش كلهم أذكياء كدة
معظمهم بهايم

احنا علي الهوا ياعم :D:D
اهم حاجه عند وكيل النيابه البدله والساعه الرولكس :wink:
في منهم جامدين فششششخ :cool::cool:
زي مايكل بيه اللي في القصه:D:D

الزبير 3
10-20-2018, 01:02 PM
احنا علي الهوا ياعم :D:D
اهم حاجه عند وكيل النيابه البدله والساعه الرولكس :wink:
في منهم جامدين فششششخ :cool::cool:
زي مايكل بيه اللي في القصه:D:D

انت فاكرنى بخاف ولا ايه
لا ماتقلقش ليا وضعى بردو
احنا جامدين اوى

Michael magdy
10-20-2018, 01:02 PM
وانا مش هاحضن معاكو :D
احسن حاجة العقيد مجدي وهو بيقول الا الافترا
وهو جاب جثه ومثل بيها وزور في أوراق رسمية وكان هيلبس اللي عرصوله في الحيط
عاش يا مجدي :99:

العصابة فخورة بيك يابني :D:D

انت ضحكتني نييييييييييييييييييييك بالكومنت بتاعك دا يافتارين ياخوياااااااااااااا:D:D:D
احلي قصفايه لحد دلوقتي في القصه :cool::cool::cool::up:
جايبلي الكلام يامجدددددددددددددددي :D
فين بقيه العصابه يعني ابعتلكو ال swat fight تجيبكو من قفاكو يعني :D

Michael magdy
10-20-2018, 01:04 PM
انت فاكرنى بخاف ولا ايه
لا ماتقلقش ليا وضعى بردو
احنا جامدين اوى

بس ايه رايك في مرافعه المحامي اللي في الاول دي
مرافعه محامي عقر :cool::cool::cool:
متلاقيهاش في اي حته
منوررررررررررررررررررررر ياعرضحالجي :D:D

الزبير 3
10-20-2018, 01:09 PM
بس ايه رايك في مرافعه المحامي اللي في الاول دي
مرافعه محامي عقر :cool::cool::cool:
متلاقيهاش في اي حته
منوررررررررررررررررررررر ياعرضحالجي :D:D

عرضحالجى
ماشى يابقال

محب العشق
10-20-2018, 01:31 PM
جامده يا مكاميكو ههههههههههههه ههههههههههههه ههههههههههههه ابدعت و طول عمرك مبدع يا فنان

Mohamed Elmahdy
10-20-2018, 01:40 PM
كسم العظمة ي عم قصتين ف يوم واحد دا كتير ههههههه
القصة جامدهه نيكك شابوهه ليك ومتأكد أنك هتفوز :wink::g058:

شريف زيزو
10-20-2018, 02:00 PM
مبدع كالعاده لكن كتر الفلاش باك بيتعبنا معاك

Amr Zico
10-20-2018, 02:43 PM
جامد يا ميكل يا فاشخ الواقع

Sarah hanm
10-20-2018, 02:45 PM
ع حق يابرو قصصك كالعاده فاشخه الواقع امووووووووواه

ضيف
10-20-2018, 08:03 PM
قصه جميله جدا وبما اني دارس للقانون فهي بمثابة الجريمه الكامله المتكاملة الاركان..سلمت يداك يا مايكل.

همومي دموعك
10-20-2018, 08:52 PM
قد الدنيا عالمي
محاكاة للواقع و لفلم أجنبي ممتاز لك يا مايكل انا منتظرك في منصة تقديم الجوائز :99:

WOLVERINE
10-20-2018, 09:01 PM
Yet again you I have to comment on your story
And you have good way to attract your fans
Note
I have a thought that this story could be series of it own cause at the end the lighter gave me some chill or it's just my thoughts

Nader_Nour
10-20-2018, 10:17 PM
تمت قراءة القصة كاملة .. وجارى تقيمها بناء على لوائح المسابقة .. بالتوفيق لك

احلام منسيه
10-20-2018, 10:23 PM
اولا كقصه قصيره دى طويله شويه

الحوار كتير اوى

اللغه واضحه والاخطاء الغويه تكاد تكون مش موجوده

المفروض انها مسابقه للقصه الجنسيه القصيره

الحبكه كويسه

اتمنالك الفوز

هبداوي
10-20-2018, 10:40 PM
بص يصحب فيه غلطة ف القصة ف البداية و هي ازاي من 10 سنين فلاش باك و قالت يارفاعي يدسوقي
سوري بس انا بحب شغل المنيكة دا 😂😂

الحالم10
10-21-2018, 12:19 AM
قصة رائعة وجميلة ولمسات مايكل واسلوبه المفاجئ بالتنقل عبر الاحداث واضح واعطى القصة رونق جميل وسلسل,,
هو انا دخت شوية بس بعدين مع كاس صحصحت وفصفصتها على مهل..؟
هي غير جنسية ولكن نكهة الجنس واضحة بدون وحوحة..
والخلط بين الميول بدون شذوذ ممتع ومكمل معاك ...؟
واسلوبك الضاحك والمرح له حضوره...؟
وكأني بك انقذت البطلة لتثبت ان الحب ينتصر ولا شيئ يعلو على الحقيقة والباطل دائماً خسران؟؟؟!
وان الغيرة بين الاصحاب قد تفعل اكثر من ذلك

قصة ممتعة وجميلة وتستحق التقدير....
ربنا يوفقك ويكون اسمك من الفائزين:g030::g030::g030::g030:

Kawarshi
10-21-2018, 02:03 AM
روووعه بجد عجبتنى ياا اسطوره فعلا كاتب برتبة وكيل نيابه بتوفيق يا ميكول

متابع مارفل
10-21-2018, 04:31 AM
بص انت عالمى و صراحتا انا مقريتش غير دى ومارفل بفتح كل كام يوم كده اشوف الجديد بتاعك بس هى مارفل هتخلص امتا 😅احناا دخلين على ال40

Michael magdy
10-21-2018, 05:44 AM
عرضحالجى
ماشى يابقال

:D:D:D:D:D:D
عرضحالجي قد الدنيا يرضو :D

Michael magdy
10-21-2018, 05:46 AM
جامده يا مكاميكو ههههههههههههه ههههههههههههه ههههههههههههه ابدعت و طول عمرك مبدع يا فنان

حبيبي يامحب منورني و**** في كل حته :g058::g058:

Michael magdy
10-21-2018, 05:47 AM
كسم العظمة ي عم قصتين ف يوم واحد دا كتير ههههههه
القصة جامدهه نيكك شابوهه ليك ومتأكد أنك هتفوز :wink::g058:

لا الفوز دا شيئ اساسي انا متاكد منه :cool:
اي خدمه ياعم مدلعك اهوووووه :D:D
ياعم **** يكرم اصلك و**** :g058::g058:

Michael magdy
10-21-2018, 05:49 AM
مبدع كالعاده لكن كتر الفلاش باك بيتعبنا معاك

شريف اخويااااااااااااااا:g058::g058:
غلشان قصه بوليسيه لازم ابدا بالجريمه / شرح الدوافع لارتكابها / الحل في الاخر
جرب كدا تخيلها بحكي واحنا في الجامعه وبعديها الجريمه طب فين الممتعه وفين الساسبنس
هتلاقيها قصه دراما

Michael magdy
10-21-2018, 05:50 AM
جامد يا ميكل يا فاشخ الواقع

عموووووووووووووووووور
ياجدع عيب متقولش كدا دا احنا فشخنا الخيال :D:D:D

Michael magdy
10-21-2018, 05:51 AM
ع حق يابرو قصصك كالعاده فاشخه الواقع امووووووووواه

قد الدنيا يا sis
مش انا اللي كاتبها لازم تفشخ الواقع :cool:
حبيبتي الدراجون جيم :D :D

Michael magdy
10-21-2018, 05:52 AM
قد الدنيا عالمي
محاكاة للواقع و لفلم أجنبي ممتاز لك يا مايكل انا منتظرك في منصة تقديم الجوائز :99:

سمعه منورني
فيلم اجنبي بنكهه مصريه
احاااااااااااااا نسيت احط مشهد لرقاصه واغنيه علشان الفيلم يكتمل :D:D

همومي دموعك
10-21-2018, 05:56 AM
سمعه منورني
فيلم اجنبي بنكهه مصريه
احاااااااااااااا نسيت احط مشهد لرقاصه واغنيه علشان الفيلم يكتمل :D:D

يعينك ده خليه لوحدك معانا الهبد و بس خلينا من سبنسة الجنس برضو
على فكرة ما تخليها متسلسلة بس راح تأثر على قصة مارفل أو لا خلي فيها مشاهدة تدمجهم مع بعض يعني ده قصة و تلك قصة بس في الأخير أو في أجزاء تكون فيه لقاءات مع الأبطال هههههههههههههههه راح تكون الاروع

Michael magdy
10-21-2018, 06:02 AM
Yet again you I have to comment on your story
And you have good way to attract your fans
Note
I have a thought that this story could be series of it own cause at the end the lighter gave me some chill or it's just my thoughts

pleasure to see ur comment every time yeah it's gonna be a series but at the end of this contest ,it's mind fucking story must be resumed

Michael magdy
10-21-2018, 06:08 AM
تمت قراءة القصة كاملة .. وجارى تقيمها بناء على لوائح المسابقة .. بالتوفيق لك

حبيبي يافاااااااااااااااااارس:g058:
تاعبينكو معانا :D

Michael magdy
10-21-2018, 06:11 AM
اولا كقصه قصيره دى طويله شويه

الحوار كتير اوى

اللغه واضحه والاخطاء الغويه تكاد تكون مش موجوده

المفروض انها مسابقه للقصه الجنسيه القصيره

الحبكه كويسه

اتمنالك الفوز

نورتيني جدااااااااا

بالنسبه لانها طويله لازم اشرح كل واحد ازاي وصل للي هو فيه
بالنسبه للحوار كتير لو قللت الحوار مش هتعرفي ازاي ساره بقيت ليسبيان ولا ازاي ساره سابت رافت وا ازاي مايكل وساره اتقابلو وحاجات اكتر
الحبكه عالميه :cool:
ميرسي لذوقك علي راسي من فوق :g058:

Michael magdy
10-21-2018, 06:13 AM
روووعه بجد عجبتنى ياا اسطوره فعلا كاتب برتبة وكيل نيابه بتوفيق يا ميكول

**** يكرمك اكوارشي اخوياااااااااااااااااااا فشخ :g058::g058:
كفايه انك ضيعت وقتك وقريتها :D
خلاص متكسفش ايدي انا فتحتها
وغلاوتك لتشرب عيب بقي متصغرناش

Michael magdy
10-21-2018, 06:15 AM
قصة رائعة وجميلة ولمسات مايكل واسلوبه المفاجئ بالتنقل عبر الاحداث واضح واعطى القصة رونق جميل وسلسل,,
هو انا دخت شوية بس بعدين مع كاس صحصحت وفصفصتها على مهل..؟
هي غير جنسية ولكن نكهة الجنس واضحة بدون وحوحة..
والخلط بين الميول بدون شذوذ ممتع ومكمل معاك ...؟
واسلوبك الضاحك والمرح له حضوره...؟
وكأني بك انقذت البطلة لتثبت ان الحب ينتصر ولا شيئ يعلو على الحقيقة والباطل دائماً خسران؟؟؟!
وان الغيرة بين الاصحاب قد تفعل اكثر من ذلك

قصة ممتعة وجميلة وتستحق التقدير....
ربنا يوفقك ويكون اسمك من الفائزين:g030::g030::g030::g030:

**** يكرمك ياحاااااااااااااااااااالم :g058:
لازم تتدوخ وتلف وتيجي انا نفسي وانا بكتب دوخت :D:D
شذوذ هادي كدا من غير مبالغه علي الرااااااااايق
لازم البطل يفوز مع اني كان نفسي افشخ التوقعات بس يالا مش مهم
الغيره تودي في داهيه :D
المهم انك اتبسطت والقصه عجبتك دي اهم حاجه :g058::cool:

الاشرس
10-21-2018, 06:19 AM
]ااااااالغااااااااالي طبعااااااااااااااا
راي انتاااااااااا سمعتوااااااااااا
صوتي وكااااااااان
نااااااااااقص نعمل بية بث

مباااااااااااااشر

احلاااااااا حاااااااااااجة بجد
حااااااجتين
الاختلاااااااااف

اسلوب كتابة مختلف ومش هكون كذاب لو قلتلك

اول مرة اقراء بالاسلوب دا لكاتب معين

نظام روح وتعالي :D يعتمد علي القاااااري الصاحي
الفايق ولو نام الاسلوب بجد هيصحية

بجد شابوة ليك يا مااااااااايكول تسلم دمااااااااغك

لا وكمان الا اداك الخمس ساعات وسابك ومن غير ما بقطعلك حبل افكارك

ومش هقول سابك فين لحد يفهمنا غلط كمان

بس بقولك اية الساعة الا مفيش منها دي تلزمني

وحلاويات لو حد جه جنبها ااااحتمااااااال ابيعك
في سوق مش عاااااااارف يوم اية اهو سوق وخلاااااااص بقي

احنا هنتعب نفسيناااااااااا لية

بجد بحيك علي الاسلوب والسرد وطريقة الكتابة

الوضوح والصدق مع القاري لتوضح له بالتفصيل

كل كبيرة وصغيرة

انتا متميز مش هقول اكتر من كدا

تسلم صديقي
عااااااااااااااااااااش اااااااااااااااااااااوحش
صباحك صباح الورد والفرح ]

Amira mero
10-21-2018, 06:51 AM
اسلوبك مميز كالعادة
بس عندي شوية تساؤلات يعني كده مايكل وأبوه أخدوا الفلوس صح

ليه مبلغوش من البداية
تاني حاجة هما جابو الفويس من شمس ازاي
ثالث حاجة مش الولاعة اللي في الاخر دي بتاعت عمر اللي كان معاه في الجامعة
وفي الاخر لازم تهبد هبد ملهوش زي

Michael magdy
10-21-2018, 07:32 AM
اسلوبك مميز كالعادة
بس عندي شوية تساؤلات يعني كده مايكل وأبوه أخدوا الفلوس صح

ليه مبلغوش من البداية
تاني حاجة هما جابو الفويس من شمس ازاي
ثالث حاجة مش الولاعة اللي في الاخر دي بتاعت عمر اللي كان معاه في الجامعة
وفي الاخر لازم تهبد هبد ملهوش زي

علي راسي من فوق ياميرو :g058::g058:
كفايه انك منوراني في كل حته
بصي ياستي لا بتبصي فين ركزي معايا هنا

1- الفلوس مع مايكل وابوه صح
2- مبلغوش من البدايه علشان ابو مايكل قالو هتبلغ ازاي ومفيش جريمه اصلا تمت يعني معاك تسجيلات لخالد ورافت انهم عايزين يقتلو مراتك بس مفيش جريمه يعني مراته متقتلتش فهتبقي شروه في قتل يعني كام سنه سجن وهيطلع
3- في نص الكلام مايكل بسال ساره بيقولها انتي كنتي بتبعتي فويسات لشمس زمان قالتله اه قالها طب ليكي علاقه بيها قالتله اخر مره زمان كانت رايحه تقدم علي شغل في مكتب محاماه اللي هو مكتب خالد يعني شمس بتشتفل في مكتب خالد ورافت باساليبه القذره يقدر ياخد منها الفويسات بسهوله
4 - الولاعه كانت مع رافت جوز نور في اول مشهد خااااااااالص لما مايكل طلع من السجن
5- لو بطلنا نهبد نموت :D:D:D:D
فهمتي ولا بتهزي راسك وخلاص يووووووووووه يابنتي ركزي معايا تعبتيني :D

Michael magdy
10-21-2018, 07:38 AM
]ااااااالغااااااااالي طبعااااااااااااااا
راي انتاااااااااا سمعتوااااااااااا
صوتي وكااااااااان
نااااااااااقص نعمل بية بث

مباااااااااااااشر

احلاااااااا حاااااااااااجة بجد
حااااااجتين
الاختلاااااااااف

اسلوب كتابة مختلف ومش هكون كذاب لو قلتلك

اول مرة اقراء بالاسلوب دا لكاتب معين

نظام روح وتعالي :D يعتمد علي القاااااري الصاحي
الفايق ولو نام الاسلوب بجد هيصحية

بجد شابوة ليك يا مااااااااايكول تسلم دمااااااااغك

لا وكمان الا اداك الخمس ساعات وسابك ومن غير ما بقطعلك حبل افكارك

ومش هقول سابك فين لحد يفهمنا غلط كمان

بس بقولك اية الساعة الا مفيش منها دي تلزمني

وحلاويات لو حد جه جنبها ااااحتمااااااال ابيعك
في سوق مش عاااااااارف يوم اية اهو سوق وخلاااااااص بقي

احنا هنتعب نفسيناااااااااا لية

بجد بحيك علي الاسلوب والسرد وطريقة الكتابة

الوضوح والصدق مع القاري لتوضح له بالتفصيل

كل كبيرة وصغيرة

انتا متميز مش هقول اكتر من كدا

تسلم صديقي
عااااااااااااااااااااش اااااااااااااااااااااوحش
صباحك صباح الورد والفرح ]

اشررررررررررررررررررررروسي :g014::g014::g014::g014:
وانا اقول الموضوع منور ليه اتاريه انا اللي هنا مش انت :D
محدش يتوووووووووقعني :cool::cool:
انت رايك كان فشيخ فشخ اقسم ب**** :up:
اراهنك علي اللي انت عايزه ان معظم المؤلفين في المنتدي هيغيرو اسلوبهم في الكتابه ويخلوه شبه اسلوبي :cool::cool:
عاااااااااااااالمي
كسم الغرور اللي راكبني دا :D:D
شابوووووووووووووه ليك انت يااشروس احا دا انت قلب نسوانجي النابض الصاحي الفاشخ الحالم بص ارزع اي حاجه نفس القافيه مش هنزعل :ehh::ehh:
في الحمام ياصاحبي كنت باكتب القصه وانا في الحمام ودي معلومه حصري لبرنامجك:rolleyes::rolleyes:
الساعه للاسف مع رافت في السجن عدي عليه قوله خالتي بتسلم عليك
الحلويات بعينك تعرف مكانها دا انا اقتل مجدي فيها :cool:
ياعم **** يكرمك و**** انت اللي متميز وعلي راسي من فوق منورني ومشرفني ياعم احا بقي مبعرفش اقول كلام حلو متنتعبنيش والنبي :D
عاااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااش يارااااااااااااااااااايق:g058::g058 :
صباحك عنااااااااب الدراجون جيم :g058::g058:
اخويا الاخ الدب طخ :g030::g030::g030:

Amira mero
10-21-2018, 08:39 AM
علي راسي من فوق ياميرو :g058::g058:
كفايه انك منوراني في كل حته
بصي ياستي لا بتبصي فين ركزي معايا هنا

1- الفلوس مع مايكل وابوه صح
2- مبلغوش من البدايه علشان ابو مايكل قالو هتبلغ ازاي ومفيش جريمه اصلا تمت يعني معاك تسجيلات لخالد ورافت انهم عايزين يقتلو مراتك بس مفيش جريمه يعني مراته متقتلتش فهتبقي شروه في قتل يعني كام سنه سجن وهيطلع
3- في نص الكلام مايكل بسال ساره بيقولها انتي كنتي بتبعتي فويسات لشمس زمان قالتله اه قالها طب ليكي علاقه بيها قالتله اخر مره زمان كانت رايحه تقدم علي شغل في مكتب محاماه اللي هو مكتب خالد يعني شمس بتشتفل في مكتب خالد ورافت باساليبه القذره يقدر ياخد منها الفويسات بسهوله
4 - الولاعه كانت مع رافت جوز نور في اول مشهد خااااااااالص لما مايكل طلع من السجن
5- لو بطلنا نهبد نموت :D:D:D:D
فهمتي ولا بتهزي راسك وخلاص يووووووووووه يابنتي ركزي معايا تعبتيني :D

أنا أقصد حوار الفلوس مش القتل ليه مبلغش من البداية وحصن نفسه
مركزة معاك بس كده يعتبر كلهم بيلعبوا على بعض

Michael magdy
10-21-2018, 08:45 AM
أنا أقصد حوار الفلوس مش القتل ليه مبلغش من البداية وحصن نفسه
مركزة معاك بس كده يعتبر كلهم بيلعبوا على بعض

هو كدا كدا محصن نفسه لانه وكيل نيابه
بس وكيل النيابه مبيبقاش فاهم وواعي بالشمال والوساخه زي المحاميين وامناء الشرطه لو شفتي فيلم هي فوضي هتلاقي الفنان خالد صالح كان فاشخ عمر الشريف ( وكيل النيابه ) لانه شمال
فمايكل لو كان بلغ اه هيتقبض علي خالد وكل حاجه بس هيطلع وهيفشخ مايكل وكمان مايكل خايف علي مراته من الفضيحه
ودلوقتي خالد اتحبس حتي لو طلع التسجيلات بتاعه ساره ساعتها مش هتفرق لانه ببساطه المحكمه هتتهموا بقضيه تانيه انه بيتبلي علي واحده ميته ( حرمه الموت في القضاء المصري ) فبالتالي مايكل حب يفشخ العصافير كلها بزلطه واحده

Amira mero
10-21-2018, 08:55 AM
هو كدا كدا محصن نفسه لانه وكيل نيابه
بس وكيل النيابه مبيبقاش فاهم وواعي بالشمال والوساخه زي المحاميين وامناء الشرطه لو شفتي فيلم هي فوضي هتلاقي الفنان خالد صالح كان فاشخ عمر الشريف ( وكيل النيابه ) لانه شمال
فمايكل لو كان بلغ اه هيتقبض علي خالد وكل حاجه بس هيطلع وهيفشخ مايكل وكمان مايكل خايف علي مراته من الفضيحه
ودلوقتي خالد اتحبس حتي لو طلع التسجيلات بتاعه ساره ساعتها مش هتفرق لانه ببساطه المحكمه هتتهموا بقضيه تانيه انه بيتبلي علي واحده ميته ( حرمه الموت في القضاء المصري ) فبالتالي مايكل حب يفشخ العصافير كلها بزلطه واحده

ونعم الزلطة يا ريس شكرا للايضاح

ali lover
10-21-2018, 09:06 AM
تسلم ايدك ياجميل

القصه طبعا رائعه ومميزه كالعاده

انت فعلا اسطوره نسوانجي هههه

كل الامنيات لك بالتوفيق

Eng. Shahinaz
10-21-2018, 09:15 AM
قصة رائعة في مجملها

القصة مش طويلة ولا حاجة بالعكس هي قصة قصيرة ومعتمدة على عقدة واحدة

الحبكة كويسة والتشويق واثارة القارئ موجودة وخيال الكاتب في فك لغز القصة كويس

ترابط الاحداث ممكن يتوه القارئ لكن الكاتب قاصد يستخدم الفلاش باك عشان يخدم قصته ويزيد عنصر التشويق لكن كثرة استخدامه معجبنيش اوي

الحوار كثير وده مش عيب لو الكاتب واخد القصة على مبدأ المسرحي او قصة حوارية وديه بتكون في القصص القصيرة لكن المشكلة في اغفال جانب الوصف المهم جدا سواء المكان او تعابير الشخصية او نفسية المتكلم نفسه ووقع الكلام على المخاطب وده الشيء اتمنى تضيفه بعد كده هيفرق جامد

اللغة عامية سليمة (جرب تكتب بالفصحى مرة كدا او تخلي الحوار بالعامية والباقي فصحى جرب)

بالتوفيق 😊

اهم حاجة بقى انت زمالكاوي ؟!🙈 كدا يبقى انا حبيتك وتكسب على طول 😂😂😂

ابو سيز
10-21-2018, 09:31 AM
انا كدا محتاج 6 ايام عشان اقرا قصتك
ههههه
بس هقراها عشان انته الي كاتبها

Shehab999
10-21-2018, 05:28 PM
عاش فشخ موهبة استثنائية فى الكتابة الواحد مشافش منك 3 بجد مش نفخ وربنا بس فعلا دماغك فشيخة لو هقيم بدون تطبيل معتقدش هتقل عن 9.6 من 10 عاااااااش فشخ والمسابقة بتاعتك ومحسومة ع ما اظن

amr55
10-21-2018, 07:00 PM
يابنى ام الافلام البولسيه الى واكله دماغك


ياض القارئ هيلسع منك كده


عاوزين قصه رومانسيه وجنسيه وتكون مولعه


كنت دخلت بقصة بين السما والارض


وكنت عيدت سياغتها من جديد


وبعدين فين تكملة حقنة شرجيه


وتكملة بين السما والارض

lala land 20
10-21-2018, 08:52 PM
عاش يا مايكل و من تقدم لتقدم
و مستني رأيك في قصه الخدعه علشان تعرف انك مش لوحدك اللي بتعرف تهبد :D

ضيف
10-22-2018, 04:56 AM
هي جامده نيك بس بوليسيه اكتر منها جنسية و كنت هقولك قالب على احمد السقا لولا اني سفت فيلم خطة بديلة لخالد النبوي

عاش ابو مايكل انت اي حاجه هتكتبها هنقراها و هنقول عشرة على عشرة كده زي ما كانو بيقولو الفانز بتوع عبد الحليم لو غنى السح الدح امبو هيقولو اللللللللله

طارق

Michael magdy
10-22-2018, 05:11 AM
ونعم الزلطة يا ريس شكرا للايضاح

حبيبتي اي خدمه :up:

Michael magdy
10-22-2018, 05:12 AM
تسلم ايدك ياجميل

القصه طبعا رائعه ومميزه كالعاده

انت فعلا اسطوره نسوانجي هههه

كل الامنيات لك بالتوفيق

حبيبي ياعلي نورتني فشخ
**** يكرم اصلك ياحج
بالتوفيق ليا وليك ياصاحبي:g058:

Michael magdy
10-22-2018, 05:18 AM
قصة رائعة في مجملها

القصة مش طويلة ولا حاجة بالعكس هي قصة قصيرة ومعتمدة على عقدة واحدة

الحبكة كويسة والتشويق واثارة القارئ موجودة وخيال الكاتب في فك لغز القصة كويس

ترابط الاحداث ممكن يتوه القارئ لكن الكاتب قاصد يستخدم الفلاش باك عشان يخدم قصته ويزيد عنصر التشويق لكن كثرة استخدامه معجبنيش اوي

الحوار كثير وده مش عيب لو الكاتب واخد القصة على مبدأ المسرحي او قصة حوارية وديه بتكون في القصص القصيرة لكن المشكلة في اغفال جانب الوصف المهم جدا سواء المكان او تعابير الشخصية او نفسية المتكلم نفسه ووقع الكلام على المخاطب وده الشيء اتمنى تضيفه بعد كده هيفرق جامد

اللغة عامية سليمة (جرب تكتب بالفصحى مرة كدا او تخلي الحوار بالعامية والباقي فصحى جرب)

بالتوفيق 😊

اهم حاجة بقى انت زمالكاوي ؟!🙈 كدا يبقى انا حبيتك وتكسب على طول 😂😂😂

احييك علي رايك ياشاهي :g058:

1- الفلاش باك علشان دي جريمه قتل وعقده واحده زي ماوضحتي ولو مزجت بين حاضر وفلاش باك هتوهي اكتر
2- هو طبعا عندك في نثطه الوصف والتعبيرات بس لو ضفتها هتطول القصه اكتر وهتملي من القرايه فعوضتها بجكل تؤدي المعني
3- الفصحي تقيله علي القارئ ومش كل رواد المنتدي مثقفين او يقدرو يستوعبو معاني الكلمات في الفصحي
4- بالتوفيق ليا وليكي وشابووووه علي نقدك البناء العسليه دا:D

حبيبتي فششششخ بنت ناديا بنت تيمي بنت كلمه من 7 حروف بتهز كياني :g058:

Michael magdy
10-22-2018, 05:20 AM
انا كدا محتاج 6 ايام عشان اقرا قصتك
ههههه
بس هقراها عشان انته الي كاتبها

ابو جبببببببببببببببببببببل
اخوك ياجدع
تقعد تقرا 6 ابام بلياليهم وتقولي في الاخر عااااااش
ايه دا انت قولتها في كومنت تاني :D
اخوياااااااااااااااااااااااا:g058:

Michael magdy
10-22-2018, 05:21 AM
عاش فشخ موهبة استثنائية فى الكتابة الواحد مشافش منك 3 بجد مش نفخ وربنا بس فعلا دماغك فشيخة لو هقيم بدون تطبيل معتقدش هتقل عن 9.6 من 10 عاااااااش فشخ والمسابقة بتاعتك ومحسومة ع ما اظن

شهااااااااااب
علطلاق اخويا فشخ الدراجون جيم :g058:
كدا كدا محسومه :cool::cool::cool:
اخويا فششششششششخ المهم انها عجبتك بعيد عن الدماغ الرايقه

Michael magdy
10-22-2018, 05:23 AM
يابنى ام الافلام البولسيه الى واكله دماغك


ياض القارئ هيلسع منك كده


عاوزين قصه رومانسيه وجنسيه وتكون مولعه


كنت دخلت بقصة بين السما والارض


وكنت عيدت سياغتها من جديد


وبعدين فين تكملة حقنة شرجيه


وتكملة بين السما والارض



عموووووووووووووووور اخويا :g058::g058:
بص ياصاحبي اهم حاجه القارئ يلف حوالين نفسه
بالنسبه لحقنه شرجيه فاضلها جزء واحد طويل وخلصت
بالنسبه لبين السما والارض هكملها بعد مارفل
مارفل فاضلها سلسله وتخلص اخرها 50 جزء

هفاجئك :cool::cool:

Michael magdy
10-22-2018, 05:24 AM
عاش يا مايكل و من تقدم لتقدم
و مستني رأيك في قصه الخدعه علشان تعرف انك مش لوحدك اللي بتعرف تهبد :D

حبيبي نييييييييييييك:g058::g058:
هخش اشوفها واديك رايي في الهبد
اصبحت عدوي من الان:ehh::ehh:
لا عدوي ايه وقرف ايه :D اخويا وكدا كدا المسابقه محسومه :cool::cool:

Shehab999
10-22-2018, 08:18 AM
شهااااااااااب
علطلاق اخويا فشخ الدراجون جيم :g058:
كدا كدا محسومه :cool::cool::cool:
اخويا فششششششششخ المهم انها عجبتك بعيد عن الدماغ الرايقه

حبيبى فشخ وربنا :g058:
بقولك ايه متنزل بقصتين فى المسابقة دى كمان وتاخد اول 3 مراكز :D:D:D

ابو سيز
10-22-2018, 11:54 AM
يخرب بيتك يا مايكل مش لاقي
كلام اوصف بيه مدي انبهاري بموهبتك
و اعجابي بيك
المسه بتاعة الولاعه الي بداة بيها القصه و ناهتها بيها مبدعه
دا غير انك خليت الحدث الاساسي هو الي في المصنع القديم
و باقي الاحداث فلاش باكس للابطال
طريقا مبهرااااااااااا
للقارئ و تخليه دائما صاحي معاك و عاوز يعرف التفاصيل
انما في نفس الوقة طريقا صعبااااااا
للكاتب الصراحه انا كنة مستني اي هفوا منك او انك تقع او تخلط في الاحداث
لكن ال..م لا حسد مبهر و منسق و قفشاتك الي في نص المواقف فظيعاااا
فعلا انا فخور انك فرد من العصابه
و علي رايك فعلا انتا اسطورا فشخخخخخ

Michael magdy
10-23-2018, 11:31 AM
قصه جميله جدا وبما اني دارس للقانون فهي بمثابة الجريمه الكامله المتكاملة الاركان..سلمت يداك يا مايكل.

حبيبي ياصديقي
سيبك من القصه كلها انا اللي عاجبني المرافعه بتاعه المحامي بس كدا :D
رايك علي راسي من فوق :g058:

Michael magdy
10-23-2018, 11:33 AM
بص يصحب فيه غلطة ف القصة ف البداية و هي ازاي من 10 سنين فلاش باك و قالت يارفاعي يدسوقي
سوري بس انا بحب شغل المنيكة دا 😂😂

كدا انت صاحي ومركز هي فعلا غلطه
بس متنساش انه وكيل نيابه يعني اي حد يغلط في القصه عادي سواء هو او اصحابه :D:D:D:D

Michael magdy
10-23-2018, 11:34 AM
بص انت عالمى و صراحتا انا مقريتش غير دى ومارفل بفتح كل كام يوم كده اشوف الجديد بتاعك بس هى مارفل هتخلص امتا 😅احناا دخلين على ال40

مارفل اخرها الجزء ال 50
في قصه جديده نزلت اسمها احلام الفتاه الطائشه
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=386731

Michael magdy
10-23-2018, 11:39 AM
هي جامده نيك بس بوليسيه اكتر منها جنسية و كنت هقولك قالب على احمد السقا لولا اني سفت فيلم خطة بديلة لخالد النبوي

عاش ابو مايكل انت اي حاجه هتكتبها هنقراها و هنقول عشرة على عشرة كده زي ما كانو بيقولو الفانز بتوع عبد الحليم لو غنى السح الدح امبو هيقولو اللللللللله

طارق

:D:D:D:D:D:D:D:D
ابوطاااااااااااااارق اخويا اللي مشرفني ومنورني النهارده:g058::g058:

انت صح في خالد النبوي بس هي تعتبر زي فيلم الحفله لاحمد عز مع اختلاف النهايه + فيلم اجنبي مش هقول اسمه مع اختلاف الطريقه :D
ههههههههههههههههههه متقارننيش بالعظماء زي عبحليم ممكن تقارني مثلا بحاجه بسيطه زي شكسبير:cool::cool:
اقري دي طالما انت متابع اسمها احلام الفتاه الطائشه
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=386731

Michael magdy
10-23-2018, 11:40 AM
حبيبى فشخ وربنا :g058:
بقولك ايه متنزل بقصتين فى المسابقة دى كمان وتاخد اول 3 مراكز :D:D:D

لو ينفع كنت عملتها بس للاسف المشترك بينزل بقصه واحده بس :ehh::ehh::ehh:

Michael magdy
10-23-2018, 11:43 AM
يخرب بيتك يا مايكل مش لاقي
كلام اوصف بيه مدي انبهاري بموهبتك
و اعجابي بيك
المسه بتاعة الولاعه الي بداة بيها القصه و ناهتها بيها مبدعه
دا غير انك خليت الحدث الاساسي هو الي في المصنع القديم
و باقي الاحداث فلاش باكس للابطال
طريقا مبهرااااااااااا
للقارئ و تخليه دائما صاحي معاك و عاوز يعرف التفاصيل
انما في نفس الوقة طريقا صعبااااااا
للكاتب الصراحه انا كنة مستني اي هفوا منك او انك تقع او تخلط في الاحداث
لكن ال..م لا حسد مبهر و منسق و قفشاتك الي في نص المواقف فظيعاااا
فعلا انا فخور انك فرد من العصابه
و علي رايك فعلا انتا اسطورا فشخخخخخ

ابو جبببببببببببببببببببببببببببببببببب بببل :g058::g058:
طب براحه كدا ودور هتلاقي كلام يوصفه عادي يااوفر :D:D:D
الولاعه دا شغل مخرجين كبار عالميين :cool:
مستني مني اي هفوا طب اقف انتباه ياعسكري :cool:
اخووووووووووووووويا ابو جبل انت الللي اسطوره انا انسان غلبان فقير :cool::cool:

lala land 20
10-23-2018, 02:31 PM
لو ينفع كنت عملتها بس للاسف المشترك بينزل بقصه واحده بس :ehh::ehh::ehh:

مسموح لك ب 3 يا ميكول اقرا الشروط تاني:D بس ما تنساش مارفل علشان انت اهملتها الفتره اللي فاتت :mad:

Michael magdy
10-23-2018, 02:46 PM
مسموح لك ب 3 يا ميكول اقرا الشروط تاني:D بس ما تنساش مارفل علشان انت اهملتها الفتره اللي فاتت :mad:

مسموحلك ب 3 قصص بس بتختار واحده فيهم اللي تنزل بيها المسابقه في الاخر

M_Hamdy
10-23-2018, 02:53 PM
دي قصة بوليسية، ايه علاقتها بالمنتدى هنا؟!

Michael magdy
10-23-2018, 03:11 PM
دي قصة بوليسية، ايه علاقتها بالمنتدى هنا؟!

فيها سكس --- دي علاقتها بالمنتدي

lala land 20
10-25-2018, 02:36 AM
فيها سكس --- دي علاقتها بالمنتدي

انت بتسأل اسأله غير منطقية

Michael magdy
10-25-2018, 06:07 PM
انت بتسأل اسأله غير منطقية

قولو والنبي :D:D

My lover
10-26-2018, 04:57 AM
انا من زمان بستمتع بالقراءة بالمتدى بس ولا مرة فكرت اني سجل اشتراك
وصدقا بس قرأت الاسطورة سجلت كرمال اعطيك رأيي
بالفعل قصة ولا أروع
ومارح بالغ لو قلت انو تاني احلى قصة بقرأها

Michael magdy
10-26-2018, 08:02 PM
انا من زمان بستمتع بالقراءة بالمتدى بس ولا مرة فكرت اني سجل اشتراك
وصدقا بس قرأت الاسطورة سجلت كرمال اعطيك رأيي
بالفعل قصة ولا أروع
ومارح بالغ لو قلت انو تاني احلى قصة بقرأها

**** يكرمك
رايك علي راسي من فوق اقسم ب**** :up::up:
لو قراتي قصتي التانيه مارفل هتقولي ان مارفل احلي قصه قريتيها في الدنيا كلها :cool:
دا اللينك بتاعها //landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=372922

Yasmineee
10-26-2018, 11:25 PM
جامدة فششخخ اسلوبك حلو اوي انضف قصة اقراها استمر :g030::g030:

The-Sniper
10-26-2018, 11:56 PM
قصة فشيخة يبني برافو عليك
دي تتعمل فيلم 👏👏👏👏

masrawee
10-27-2018, 01:26 AM
ايوة كدا يا ميكي معيشنا اللحظة

قصة جميلة بجد و احداث ممتعة

حسستنا انك لسة قادر علي الكتابة و الابداع استمر

عااااااش ميكي عاااااااش

الساحر الابيض
10-29-2018, 02:30 AM
فشخت الواقع فعلا ف القصه ي مايكل بس شخصيه مايكل هنا زي مارفل ي ريت يكون ف اختلاف بس القصه سيناريو وفكره جامده استمر ي نجم و ي ريت يكون ليك قصص تاني اكتر وتخخلصلنا مارفل بقي عشان الواحد تعب من كتر ما هو مستني ������

ضيف
10-29-2018, 11:54 AM
يسلموووووووو يامايكل

Michael magdy
10-29-2018, 12:47 PM
قصة فشيخة يبني برافو عليك
دي تتعمل فيلم 👏👏👏👏

اخويا القنااااااااااااااااااص
منورني علي راسي من فوق
عرضتها علي السبكي قالي مفيهاش رقص فمش هتنفع :D:D

Michael magdy
10-29-2018, 12:48 PM
ايوة كدا يا ميكي معيشنا اللحظة

قصة جميلة بجد و احداث ممتعة

حسستنا انك لسة قادر علي الكتابة و الابداع استمر

عااااااش ميكي عاااااااش

اخويا المصراوي
منورني في اي حته

عندما يجف قلمي حبره يخلص فاعلم اني لن اكتب
بص انسي اللي فات دا كنت عايز اعمل فيها بتاع وفشلت :D:D

عندك نقض علي القصه ؟؟

Michael magdy
10-29-2018, 12:50 PM
فشخت الواقع فعلا ف القصه ي مايكل بس شخصيه مايكل هنا زي مارفل ي ريت يكون ف اختلاف بس القصه سيناريو وفكره جامده استمر ي نجم و ي ريت يكون ليك قصص تاني اكتر وتخخلصلنا مارفل بقي عشان الواحد تعب من كتر ما هو مستني ������

هي النقطه الوحيده ان البطل اسمه مايكل دا انا قصدته علشان معظم اللي بيقراها جاي من مارفل وحابب شخصيه مايكل في مارفل فهيبقي عارف القصه طريفتها او اسلوبها ازاي
مارفل باذن **** هتنزل النهارده واي حاجه بخصوصها هرد عليك في الكومنت بتاعك هناك
منورني ومشرفني
مستني رايك في قصه احلام الفتاه الطائشه

Michael magdy
10-29-2018, 12:51 PM
جامدة فششخخ اسلوبك حلو اوي انضف قصة اقراها استمر :g030::g030:

حبيبتي فشخ
انضف قصه ازاي !!!!:ehh::ehh:
فعلا انضف قصه لحد دلوقتي انا شامم ريحتها من هنا :D:D

اعقلوا الكلمه ياجدعان مش كدا :D

masrawee
10-30-2018, 05:41 PM
اخويا المصراوي
منورني في اي حته

عندما يجف قلمي حبره يخلص فاعلم اني لن اكتب
بص انسي اللي فات دا كنت عايز اعمل فيها بتاع وفشلت :D:D

عندك نقض علي القصه ؟؟

بصراحة لا قصة جميلة اوي

Michael magdy
10-31-2018, 03:39 PM
بصراحة لا قصة جميلة اوي

حبيبي فششششششششخ
مايكل مبيكتبش غير القصص العظيمه :cool::cool::D

Yasmineee
11-02-2018, 10:53 PM
اسلوبك مميز و افكارك كلها جديدة و تجنن استمر

Yasmineee
11-02-2018, 10:53 PM
بجددد ابهرتننني اييه الجمال ده

Michael magdy
11-02-2018, 11:09 PM
اسلوبك مميز و افكارك كلها جديدة و تجنن استمر

منوراني فشخ حبيبتي و****
في اي نقد ليكي علي القصه ؟؟؟

عاشق الجنس4
11-04-2018, 11:34 AM
ايً حكايت الولاعه الي بدبدوب دي انا شاكك فيها !!

شوفوني
11-08-2018, 02:47 PM
رد اداري
لغايات الرفع
امنياتنا بالتوفيق

Michael magdy
11-10-2018, 11:13 PM
ايً حكايت الولاعه الي بدبدوب دي انا شاكك فيها !!

هي دي بقي معزي القصه او التشويق بتاعها :cool:

Michael magdy
11-15-2018, 08:59 PM
بجددد ابهرتننني اييه الجمال ده

حبيبتي **** يكرمك
بلاش اوفر بس **** يباركلك :D:D:D:D

Soso sucking
12-02-2018, 07:50 PM
قصة بوليسية رائعة جدا جدا
وتخيلت كل أحداثها وكأني أراها
ولكن ضايقني شخصيا استخدام الالفاظ الجنسية في الحوار العادي بين الأشخاص وهذا رأي شخصي لا يقلل من روعة القصة
وضايقني موافقة الأب على أخذ المال الضخم ومساعدة ابنه على ذلك ، ولكن خالد ورأفت يستحقان أكثر من ذلك
تحياتي على لخبطك ليا ولخفنة مخي في ترتيب الأحداث اللي مقدرتش أسيب القصة إلا لما خلصتها

Michael magdy
12-13-2018, 09:32 PM
قصة بوليسية رائعة جدا جدا
وتخيلت كل أحداثها وكأني أراها
ولكن ضايقني شخصيا استخدام الالفاظ الجنسية في الحوار العادي بين الأشخاص وهذا رأي شخصي لا يقلل من روعة القصة
وضايقني موافقة الأب على أخذ المال الضخم ومساعدة ابنه على ذلك ، ولكن خالد ورأفت يستحقان أكثر من ذلك
تحياتي على لخبطك ليا ولخفنة مخي في ترتيب الأحداث اللي مقدرتش أسيب القصة إلا لما خلصتها

شكرا ليك ولرايك ونقدك الجميل البناء

بالنسبه لاستخدام الالفاظ الجنسيه فالشباب كلها بتتكلم كدا واوسخ كمان من كدا
موافقه الاب .. حط نفسك مكانه ياابنه يموت او مرات ابنه اووو يعملو الخطه دي

اخوياااا منورني فشخ

شوفوني
12-14-2018, 08:42 AM
رد اداري

لغايات الرفع

Michael magdy
12-24-2018, 01:46 AM
رد اداري

لغايات الرفع



شكرا علي المجهود

قارئة الفنجان
12-24-2018, 02:43 PM
منكرش كتابتك بحبها
وبحب اعيش القصة كلها
عجبتني دماغ الحج ف القصة ودماعك لا تقل اهمية عنه
بس مستجدعنكش قصدي بطل القصة لما اخد صاحبة صاحبه
ع قلة بنات
ع قد ما هو خول بس عجبني لما ع اقل حاول ياخ
بتاره
هتقولي عملت كده عشان بتحبني
هقوله هيا استغلته عشان توصلك
وانت طلعت معاه خازوق وخدتها
كنت عايزو يعمل ايه

Shiny star
12-26-2018, 06:42 AM
علي راسي من فوق ياميرو :g058::g058:
كفايه انك منوراني في كل حته
بصي ياستي لا بتبصي فين ركزي معايا هنا

1- الفلوس مع مايكل وابوه صح
2- مبلغوش من البدايه علشان ابو مايكل قالو هتبلغ ازاي ومفيش جريمه اصلا تمت يعني معاك تسجيلات لخالد ورافت انهم عايزين يقتلو مراتك بس مفيش جريمه يعني مراته متقتلتش فهتبقي شروه في قتل يعني كام سنه سجن وهيطلع
3- في نص الكلام مايكل بسال ساره بيقولها انتي كنتي بتبعتي فويسات لشمس زمان قالتله اه قالها طب ليكي علاقه بيها قالتله اخر مره زمان كانت رايحه تقدم علي شغل في مكتب محاماه اللي هو مكتب خالد يعني شمس بتشتفل في مكتب خالد ورافت باساليبه القذره يقدر ياخد منها الفويسات بسهوله
4 - الولاعه كانت مع رافت جوز نور في اول مشهد خااااااااالص لما مايكل طلع من السجن
5- لو بطلنا نهبد نموت :D:D:D:D
فهمتي ولا بتهزي راسك وخلاص يووووووووووه يابنتي ركزي معايا تعبتيني :D
عايزه اعرف الولاعة راحت ازاي من رأفت لنور و نور المفروض هربانه منه. موضوع الولاعه ده مجنني يا مايكل

Michael magdy
12-26-2018, 10:18 AM
منكرش كتابتك بحبها
وبحب اعيش القصة كلها
عجبتني دماغ الحج ف القصة ودماعك لا تقل اهمية عنه
بس مستجدعنكش قصدي بطل القصة لما اخد صاحبة صاحبه
ع قلة بنات
ع قد ما هو خول بس عجبني لما ع اقل حاول ياخ
بتاره
هتقولي عملت كده عشان بتحبني
هقوله هيا استغلته عشان توصلك
وانت طلعت معاه خازوق وخدتها
كنت عايزو يعمل ايه

حبيبتي فشخ
نقدك علي راسي من فوق
1/ هو حاول ياخد بتاره واتحول من خول لراجل انتي عندك حق بس انا حبيت اوصل معلومه
( ان الميول الجنسيه حاجه والحياه الطبيعيه حاجه تانيه يعني مش شرط علشان خول يبقي مايص او علق في نفسه
حبيت اوضح الفرق مابين الرجوله والذكوره )
2/ بالنسبه لساره ( هي استغلاليه فعلا هي كانت بتبحث عن الكمال يعني فلوس منصب رجوله برا وجوا برستيج .....الخ )
3/ بالنسبه لمايكل ( شخص اتولد معاه سلطه اللي هي ابوه ومعاه فلوس ومتدلع هو اه راجل وكل حاجه بس فكرك هتفرق معاه اتجوز شرموطه او عاديه هو لولا ابو مايكل انه بيقسي عليه وانه بيربيه صح مكنش بقي عدل

4/ بطل القصه ابو مايكل وليس مايكل كما ظن معظم القراء

Michael magdy
12-26-2018, 10:21 AM
عايزه اعرف الولاعة راحت ازاي من رأفت لنور و نور المفروض هربانه منه. موضوع الولاعه ده مجنني يا مايكل

بالراحه كدا يافنانه وركزي معايا
1 / نور راحت حكت لمايكل علي كل حاجه صح
2/ مايكل خبي نور عنده
3/ الولاعه بقت مع نور

نستنتج ايه
نستنتج يااما نور بتشتغل مايكل ولسا مع رافت علشان تعرف مكان الفلوس فين
يااما رافت حاطط حاجه في الولاعه زي مثلا ريكوردر او GPS من غير مانور تاخد بالها وادي لنور الولاعه هديه لانه عرف انها بتخونه
او اخر استنتاج ان المؤلف بيهبد اي حاجه علشان يجنن القارئ :D:D:D

جاسر221
12-27-2018, 07:44 PM
فصه جميله جدا

عاشق زمن فات
12-31-2018, 11:04 PM
قصة بفكرة مسروقة

و فى النهاية اتوصفت بكاتب

Michael magdy
12-31-2018, 11:52 PM
قصة بفكرة مسروقة

و فى النهاية اتوصفت بكاتب

طالما شايف انها مسروقه اسرق زيها واكتبها بسيطه جدا :cool::cool:

عاشق زمن فات
01-01-2019, 12:03 AM
طالما شايف انها مسروقه اسرق زيها واكتبها بسيطه جدا :cool::cool:

و هو انا زيك بسرق

Michael magdy
01-01-2019, 12:04 AM
و هو انا زيك بسرق

حاول يمكن تعرف تبقي زيي :cool::cool:

عاشق زمن فات
01-01-2019, 12:14 AM
حاول يمكن تعرف تبقي زيي :cool::cool:

انت فاكر نفسك حاجة
عشان انا اكون زيك
بالعكس انت واحد بتسرق افكار و مفيش عندك اى ابداع و لا اسلوب
يبقى عاوزنى انزل لمستواك وابقى زيك انت
للأسف انت موهوم انك كاتب و انت فى الحقيقة ما حصلتش عرضحالجى

Michael magdy
01-01-2019, 12:20 AM
انت فاكر نفسك حاجة
عشان انا اكون زيك
بالعكس انت واحد بتسرق افكار و مفيش عندك اى ابداع و لا اسلوب
يبقى عاوزنى انزل لمستواك وابقى زيك انت
للأسف انت موهوم انك كاتب و انت فى الحقيقة ما حصلتش عرضحالجى


وايه كمان ؟؟؟؟؟؟

*ESRAA*
01-01-2019, 12:22 AM
انت فاكر نفسك حاجة
عشان انا اكون زيك
بالعكس انت واحد بتسرق افكار و مفيش عندك اى ابداع و لا اسلوب
يبقى عاوزنى انزل لمستواك وابقى زيك انت
للأسف انت موهوم انك كاتب و انت فى الحقيقة ما حصلتش عرضحالجى

كل سنه وانت طيب ومبروك عليك الترقيه للعضويه المتميزة :wink:

سنه سعيده عليك بس دي قصته مينفعش تعمل خناقه هنا لانه بالمنظر دا عضويتك هتترقي ف يوم تاني يوم هتتوقف :cry:

السنه الجديده هلت علينا بلاش نبداها بمشاكل :g058:

سنه سعيده عليك :wave:

عاشق زمن فات
01-01-2019, 12:27 AM
كل سنه وانت طيب ومبروك عليك الترقيه للعضويه المتميزة :wink:

سنه سعيده عليك بس دي قصته مينفعش تعمل خناقه هنا لانه بالمنظر دا عضويتك هتترقي ف يوم تاني يوم هتتوقف :cry:

السنه الجديده هلت علينا بلاش نبداها بمشاكل :g058:

سنه سعيده عليك :wave:

للعلم حضرتك أنا طالبت باغلاق جميع قصصى
و ان كنت عاوزها تتحذف من المنتدى كله

و بخصوص العضوية المتميزة . . فأنا رفضتها

عموما شكرا لكى عزيزتى اسراء

كاتبة جنسية
01-01-2019, 12:31 AM
الف مليوووووون مبروك فوز قصتك

كاتبة جنسية

Michael magdy
01-01-2019, 01:19 AM
الف مليوووووون مبروك فوز قصتك

كاتبة جنسية


شكرا ليكي :up:
منوراني و**** ومشرفاني
مستني نقدك علي القصه علي احر من الجمر

هابي 2019

كاتبة جنسية
01-01-2019, 01:29 AM
شكرا ليكي :up:
منوراني و**** ومشرفاني
مستني نقدك علي القصه علي احر من الجمر

هابي 2019

نقد اية مستحيل دا انت عديت من لجنه فيها اساتذة كبار زي شوفوني و سامي و كسبت يبقى عن أي نقد تتحدث

انا هقرأها و. اكيد هتبقى حاجة حلوة

كل عام و انت بالف خيز

كاتبة جنسية

Soso sucking
01-01-2019, 08:14 AM
الف مبروك على فوز قصتك البوليسية الرائعة
أتمنى لك كل السعادة
Happy new year

Michael magdy
01-02-2019, 01:24 PM
نقد اية مستحيل دا انت عديت من لجنه فيها اساتذة كبار زي شوفوني و سامي و كسبت يبقى عن أي نقد تتحدث

انا هقرأها و. اكيد هتبقى حاجة حلوة

كل عام و انت بالف خيز

كاتبة جنسية


رحم **** امرء عرف قدر نفسه
احييك علي تواضعك بس دا برضو ميمنعش من اني مستني نقدك مش هتهربي برضو :D

حبيبتي تسلميلي وكل سنه وانتي طيبه :up:

Michael magdy
01-02-2019, 01:25 PM
الف مبروك على فوز قصتك البوليسية الرائعة
أتمنى لك كل السعادة
Happy new year

**** يبارك فيك
ومبروك صديقي العزيز علي فوز قصتك ايضا في المسابقه
ومن تقدم الي تقدم باذن **** :g058::g058:

وكل سنه وانت طيب

جاسر221
01-04-2019, 01:54 PM
جميله جدااااااااااااا يعجبنى اسلوبك ككاتب محترف

Michael magdy
01-05-2019, 10:33 AM
جميله جدااااااااااااا يعجبنى اسلوبك ككاتب محترف

حبيبي ياجاسر منورني ومشرفني و****
انا مبسوط جدا ان القصه عجبتك
ياريت لو عندك اي نقد في القصه متبخلش عليا بيه :up:

sipes9090
01-21-2019, 06:14 PM
كان نفسي تاخد الجائزه الاولي



نسوانجي متسلسله محارم اخت كلام مغريسكس ام المصريين محارم وخولات موجب وسالب نسونجيقصص نتف سحاق مع الكوافيرة/archive/index.php/t-464707.htmlاب يلحس كس بنتهقصص سكس متعة نسونجيسكس نيك نار طيارصورسكس بنات اكابر/archive/index.php/t-581157.htmlقصه ﺑﻨﺖ ﺗﻘﻮﻝ اوف اوف اه اه اه ﻧﻴﻜﻨﻲ ﺍﻓﺸﺨﻨﻲ ﺍﺷﺘﻢ ﻟﺒﻮﺗﻚ ﺍﺷﺘﻤﻨﻲ ﻗﺼﺺlandsmb شراميط قصة حريم عيلتنا نيكني يا حبيبي site:landsmb.ruالبوم شرموطه جديد من نسوانجينيكتحميلصور نسوان عرب من ع واتس للتعارف داله نسوانجي/archive/index.php/t-235213.htmlقصة نيك وزعلWww.hekayat.neek.chadeya.comقصص سكس مذكرات مراهقة في العشرين السلسلة الثانية site:landsmb.ruكلمات سيكسيه تهيج/archive/index.php/t-269301.htmlقصه السكس المصورة ريم مع اخوهاجلع ودلع وبوس وتقفيشأجمل قصص جنسيه محارم أنيك خالتي سميرهقصص سحاق مثيرة مولعة نارقصة نيك عهودقصص سكس خيانه ماماتخون بابقصص سكس مترو الغلابه متسلسلهصورسكس خواصرسالب.الزقازيق.2019.نسوانجي site:bfchelovechek.ruاجمل لحظات الدياثة يحكيها ديوثين عرب نارمدام سلوى قصص سكسصور سكس مثيرة لنزول الشهوةببببززصورسكس نساء مليانه وضحهقصص جنس صدفه بالسفر site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-406346.htmlقصص سكس بنت لبسه عبايه في البيتﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻓﻴﻼ ﺍﻟﻤﺤﺎﺭﻡ ﻛﺎﻣﻠﺔ ﺍﻻﺟﺰﺍﺀ ﻣﻨﺘﺪﻳﺎﺕ ﻧﺴﻮﺍﻧﺠﻲافلام سكس سيده عجوز تدلع امام الخدام شهوتهاقصص سكس محارم الخاله وابن اختهاارشيف نسوانجي خطيبتي م site:landsmb.ru قصة نيك رامي واخته المتزوجة/archive/index.php/t-508285.htmlمايقال المرأة اللي محششة على النيكنيك لواط نسونحي قصصمعا احلا سكس العبائه وبدون سروال صور بعابيص ونيك زوجةقصص سكس مصوره اغتصاب الزوجة الممحونة/archive/index.php/t-40348.htmlقصتي انا وحارس البيت حتى الجز السابع والسبب زوجي ضعيف جنسينمنى الغضبان سكسlandsmb محارم نيكني يا حبيبي site:landsmb.ruقصص سكس محارم العائله الشرموطه site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-27092.htmlمتسلسلة الحب قبل الجنس الجزأ 18قصص بنات تقول نيكني اشتم قحبتك اشتم البوتك قصص site:bfchelovechek.ruقيصص سكس المراه وتخيلاتها للمحارم قصص سكس محارم متسلسله جديده site:bfchelovechek.ruسكس نيك المتسولين في البرازيلقصص سكس محارم مصوره چو وفكرة كاميرات التجسس جميع الاجزءسكس قراه محترفقصه نيكني يابابا بجب زبك اووي رمزي واختي/archive/index.php/t-19143.htmlفلوس منيوك بذب كبيرملبن قصص نسوانجي المحرومةقصص نيك الطيز المربرب منتديات نسوانجيقصص نيك في المسرحقصص سكس مصوره نسوانجي نكتارقصاص سكس ودياثه نسونجيقصه نيك وتنطيط في الزبمجموعة صور طيز لسالبلواط عندما اتفتحت في السجن قصص سكسنيك متحرك أسليقصص نيك مكبوتة نوالقصص سكس مصورة حقيقيةقصص نيك طيز مصريقصصسكس مصورةشريك السكن الغير مرغوبفيه (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=578385)