Youssefjoo
10-04-2018, 12:15 AM
في البدايه دي قصه حقيقه حصلتلي ومش خايف من حاجه عمتا
انا شغال اوبر
سني 25 سنه وطولي 197 سنتي جسمي متوسط ولا تخين ولا رفيع ابيض وعيون ملونه انا بوصف نفسي مش غرور بس لان سبب الشكل حصلي الموقف دا
جالي ريكويست عادي خالص من حدايق الاهرام وريحه فيصل وصلت واتصلت وبلغتها بوصولي دا الطبيعي
نزلت ومعاها وحده
عيني متشلتش من عليها شعر اصفر وكاب فوقيه جسم ميلف بمعني اصح وشفايف تهيج لوحدها كل حاجه تهيج
سنها يدي لي 28 سنه كدا
ومعاها وحدا عاديه مش حلوه زيها وسنها 44 مثلا
المهم فضلو يتكلمو بصوت واطي انا من عادتي ولا ببص في مرايه ولا اصنت علي ال راكب معايا وسمعت كلمه انها وهيا بتغير وحده ست دخلت عليها فهمت علي طول انها شمال
قالتلي اقف اشتري سجاير من هنا معلش وبتقلي انزل هاتلي انا مردتش لان ردي كنت هقل منها
فهمت ونزلت واتاري مش بتنزل بسبب لبسها ال متخيلتش انه مبين جسمها كله ساعت منزلت كان الدنيا ضلمه سوتها باينه وكان شكلها ملفت فعلا
نزلت وجت لقيتها جيبالي شوكلاته وكانز رفضت ولما لحت ختهم منها
طبعا عايز اجر كلام معاها واشبط معاها وخصوصا انها بتطلع بي 3000 واكتر
في السكه كلمت وحدا وقالتها انها ريحه لاهلها في اسكندريه
وبعدها كان معاها تلفون وعايزه تصلحه وانا كنت شغال في موبيلات اصلا قولتها لو حابا اعمله انا هاتيه قالتي ماشي رقمك معايا هكلمك ورقم اكيد اتنسي منها
رقمها كان معايا انا خلصت وروحت وخت دوش
كلمتها علي الواتس اولتها لو حابا تروحي لاهلك صد رد عنيا هوديكي وفقت قالتلي ماشي بس عيزاك في مشوار الاول اولتها ماشي روحتلها وختها ودي كانت فرصتي بقي
بس لالسف انا اعرف حريم كتير وممكن انيك كل يوم بس مبحبش العلاقه ال بتبقي بفلوس او هيا تمتعني وخلاص دي اي شقه بي 100 جنيه بس انا بكره كدا
انا مثقف جدا وخبرتي في جنس كبيره دا مش رأي دا رأي ناس مارست فون وشات معاهم قالولي انت خلتني اجيب اكتر من 7 مرات وفون امال حقيقه هتعمل اي
انا متعتي غريبه شويه انا مبهداش غير لما امتع البنت وتنزل وتغرق الدنيا وعندي اساليب كتير نرجع لموضعنا قبلتها
وركبت قدام المرادي قالتلي مش هيبقي بخساره تسفرني رايح جي ومن غير متاخد حاجه اولتها لا دا رد للحاجه الساقعه والواجب ال عملتيه معايا قالتلي عشان جدعنتك دي انا هظبطك واروق عليك اولتها ازاي قالتلي هتعرف اكلمت في تلفون وكان شكلها تعبان فشخ وبتقول ااااه تخلي الحديد يسيح
زبي وقف وانا ديما ازنقه عشان بيبان خدت بالها وقالتي بتكتمه ليه قفلت موبايل
ولقتها مسكته من غير اي مقدمات انا مبحبش هيا ال تبدا انا ال ابدا وانا ال امتعها واخليها تصوت وبعدين امتع نفسي دا اسلوبي فضلت تلعب فيه وانا في دنيا تانيه وايديها نعمه فشخ تخليك تجبهم لو انت عنتيل بس انا بعرف اتحكم في نفسي باعد اعد ارقام واشتت زهني طلعته قالتلي ايييي دا يخربيتك منضفه ليه كدا ولمين بتقلي انت حرمجي اولتها ابدا قالتلي مقيش شاب بالنضافه دي واصلا من ساعت مشفتك وانا هايجه عليك لانك زي القمر وبقك احمر حبيته ولما شفت زبك جنني لازم امصه وانا في طريق اولتها طب اقف قالتي احا مش هستني انا عايز اوقفها عشان امتعها انا كان عندي ستاير ركبتها ولقتها هجمت عليه مص غررريب بتلعب بلسانها لعب جوه فظيع وانا مركز في سواقتي والمتعه متتوصفش بقها وشفايفها جمدين هيا صرفه علي نفسها بتقلي ال بتمصلك دي نص مصر نفسهم امصلهم لاني مبمصش لحد وخايف من طريق وان حد يشفنا اولتها طب اهدي ونحاول نطلع اي مكان كدا مينفعش قالتلي كسم المشوار هيا ديما تشتم وانا كنت قايل مبحبش الشقق بس دي علاقتها شبه ال انا بدور عليه الفرق ان ال بدور عليها تكون لوحدي وبس لاكن دي لا طبعا المهم شهوتي اتغلبت عليا وطلعنا شقه في فيصل و انا بقي جه دوري وهيجانها شجعني اولتها سبيلي نفسك خالص جيا تنام علي سرير اولتها لا خليكي وقفه
انا عايز اوقفها عشان احس بلبنها ولما تجيب
اعت ابوس فيها وزنقتها علي الحيطه بوووس والعب بلساني وهيا تلعب بيه وتمصه جامد وعماله تضمني كانت سخنه وحاسس بيها والغشيم ال يتسرع وينيك سخنتها اكتر مسكت رقبتها مص ولحس جامد وانا ديما بستخدم نفس سخن في بوسه بتهيج اكتر لقتها طلعت ااااه تاني وقف زبي حجر بس سبته وعماله تلعب فيه هيا مسكت ودنها ورقبتها ربع ساعه مص او اكتر قلعتها فوق بس حلمت بزها كانت وقفه مش لسه هلعب فيه ايدي مسكه رقبتها ونازل بلساني من رقبتها لحد صدرها حوالين الحلمه عشان اعزبها عمال الحس حوالين الحلمه وهيا تصوت والاهات دي شغاله وانا بعشق كدا 10 دقايق حوالين صدرها ومرا وحدا قومت عاضض بزها والبز التاني عصرته بايدي شهقت شهقه هيا من متعه سكته ومغمضه فضلت ارضع فيهم واعصرهم بايدي جامد كل كلامها يخربيتك كفايه هموت ارحمني يالهوي مش قادره كانت نزلت لانها اتهزت كدا بصويت نزلت بطراطيف صوابعي ودي تخلي اي وخدا تغير من عند صدرها لي سوتها وطبعا ببوس جسمها ومصه كله قلعتها تحت ونزلت ابوس فخدتها وكسها بان كان مرسوم زي الافلام وطبعا مطلع صهد بمعني كلمه وانا عمال ابوس فخدتها وتصوت ورفعت رجلها عشان امص كسها وانا بعزبها كل دا لقيت رجليها بتترعش وبتنزل تاتي صوتت برده واهااات لبونه ومغمضه عنيها وفي عالم تاني لما حسيت انها مش قادره تقف نيمتها وفتخت رجليها جبت جسمها من اوله لاخره مص وهيا اااااه يالهوي هموت دخله بقي طلعه هفرتكه مص قولتها اتنيلي انتي قادره تقفي ضحكت بصوت واطي
قامت مرا وحدا وانا بمص فخدها مسكت راسي وخلتني امص كسها نفس الشهقه تاتي يس مرادي برعشه جامده ونزلت تاني انا الكس دا لعبتي ممكن ساعه امص قيه ومزهقش
مصيت من فوق لتحت وادخل لساااااني جووه ومولع بيلسع بجد ومسكت بظر هريته وهيا تصوت وتمسك شعري وتلعب فيه وصوتها مش طالع كفايه كفايه انا خلاص هيغمي عليا
دخلت صابعي في جي سبوت اي هيا منطقه دي
تعتبر منطقه جوه الكس تخلي اي وحده تترعش من شهوتها وفعلا دا ال حصل اول مصباعي دخل ودخلت التاني وبلحس في بظر وصوابعي جووووه صوتت بقي عالي واترعشت وحسيت ان كسها قفل علي صوابعي كان مووولع نزلت وغرقت الدنيا وانا بمص مرحتمهاش خلصت مص هديت هيا طلعت فوقيها قولتها انتي خساره في ناس وطبعا كلام حلو حتي لو مش حببتي المهم جنس قولتها انتي ست البنات ياقلبي ومتعتك هيا متعتي واعت ابوس فيها كتير
ارتاحت قالتي دوري انا بقي وانا كنت خلاص مووووولع وماسك نفسي بالعفيه
هحكلكو باقي تفاصيل وتفاصيل السفر بس لما اقضي لاني اول مرا اكتب ومعنديش وقت
انا شغال اوبر
سني 25 سنه وطولي 197 سنتي جسمي متوسط ولا تخين ولا رفيع ابيض وعيون ملونه انا بوصف نفسي مش غرور بس لان سبب الشكل حصلي الموقف دا
جالي ريكويست عادي خالص من حدايق الاهرام وريحه فيصل وصلت واتصلت وبلغتها بوصولي دا الطبيعي
نزلت ومعاها وحده
عيني متشلتش من عليها شعر اصفر وكاب فوقيه جسم ميلف بمعني اصح وشفايف تهيج لوحدها كل حاجه تهيج
سنها يدي لي 28 سنه كدا
ومعاها وحدا عاديه مش حلوه زيها وسنها 44 مثلا
المهم فضلو يتكلمو بصوت واطي انا من عادتي ولا ببص في مرايه ولا اصنت علي ال راكب معايا وسمعت كلمه انها وهيا بتغير وحده ست دخلت عليها فهمت علي طول انها شمال
قالتلي اقف اشتري سجاير من هنا معلش وبتقلي انزل هاتلي انا مردتش لان ردي كنت هقل منها
فهمت ونزلت واتاري مش بتنزل بسبب لبسها ال متخيلتش انه مبين جسمها كله ساعت منزلت كان الدنيا ضلمه سوتها باينه وكان شكلها ملفت فعلا
نزلت وجت لقيتها جيبالي شوكلاته وكانز رفضت ولما لحت ختهم منها
طبعا عايز اجر كلام معاها واشبط معاها وخصوصا انها بتطلع بي 3000 واكتر
في السكه كلمت وحدا وقالتها انها ريحه لاهلها في اسكندريه
وبعدها كان معاها تلفون وعايزه تصلحه وانا كنت شغال في موبيلات اصلا قولتها لو حابا اعمله انا هاتيه قالتي ماشي رقمك معايا هكلمك ورقم اكيد اتنسي منها
رقمها كان معايا انا خلصت وروحت وخت دوش
كلمتها علي الواتس اولتها لو حابا تروحي لاهلك صد رد عنيا هوديكي وفقت قالتلي ماشي بس عيزاك في مشوار الاول اولتها ماشي روحتلها وختها ودي كانت فرصتي بقي
بس لالسف انا اعرف حريم كتير وممكن انيك كل يوم بس مبحبش العلاقه ال بتبقي بفلوس او هيا تمتعني وخلاص دي اي شقه بي 100 جنيه بس انا بكره كدا
انا مثقف جدا وخبرتي في جنس كبيره دا مش رأي دا رأي ناس مارست فون وشات معاهم قالولي انت خلتني اجيب اكتر من 7 مرات وفون امال حقيقه هتعمل اي
انا متعتي غريبه شويه انا مبهداش غير لما امتع البنت وتنزل وتغرق الدنيا وعندي اساليب كتير نرجع لموضعنا قبلتها
وركبت قدام المرادي قالتلي مش هيبقي بخساره تسفرني رايح جي ومن غير متاخد حاجه اولتها لا دا رد للحاجه الساقعه والواجب ال عملتيه معايا قالتلي عشان جدعنتك دي انا هظبطك واروق عليك اولتها ازاي قالتلي هتعرف اكلمت في تلفون وكان شكلها تعبان فشخ وبتقول ااااه تخلي الحديد يسيح
زبي وقف وانا ديما ازنقه عشان بيبان خدت بالها وقالتي بتكتمه ليه قفلت موبايل
ولقتها مسكته من غير اي مقدمات انا مبحبش هيا ال تبدا انا ال ابدا وانا ال امتعها واخليها تصوت وبعدين امتع نفسي دا اسلوبي فضلت تلعب فيه وانا في دنيا تانيه وايديها نعمه فشخ تخليك تجبهم لو انت عنتيل بس انا بعرف اتحكم في نفسي باعد اعد ارقام واشتت زهني طلعته قالتلي ايييي دا يخربيتك منضفه ليه كدا ولمين بتقلي انت حرمجي اولتها ابدا قالتلي مقيش شاب بالنضافه دي واصلا من ساعت مشفتك وانا هايجه عليك لانك زي القمر وبقك احمر حبيته ولما شفت زبك جنني لازم امصه وانا في طريق اولتها طب اقف قالتي احا مش هستني انا عايز اوقفها عشان امتعها انا كان عندي ستاير ركبتها ولقتها هجمت عليه مص غررريب بتلعب بلسانها لعب جوه فظيع وانا مركز في سواقتي والمتعه متتوصفش بقها وشفايفها جمدين هيا صرفه علي نفسها بتقلي ال بتمصلك دي نص مصر نفسهم امصلهم لاني مبمصش لحد وخايف من طريق وان حد يشفنا اولتها طب اهدي ونحاول نطلع اي مكان كدا مينفعش قالتلي كسم المشوار هيا ديما تشتم وانا كنت قايل مبحبش الشقق بس دي علاقتها شبه ال انا بدور عليه الفرق ان ال بدور عليها تكون لوحدي وبس لاكن دي لا طبعا المهم شهوتي اتغلبت عليا وطلعنا شقه في فيصل و انا بقي جه دوري وهيجانها شجعني اولتها سبيلي نفسك خالص جيا تنام علي سرير اولتها لا خليكي وقفه
انا عايز اوقفها عشان احس بلبنها ولما تجيب
اعت ابوس فيها وزنقتها علي الحيطه بوووس والعب بلساني وهيا تلعب بيه وتمصه جامد وعماله تضمني كانت سخنه وحاسس بيها والغشيم ال يتسرع وينيك سخنتها اكتر مسكت رقبتها مص ولحس جامد وانا ديما بستخدم نفس سخن في بوسه بتهيج اكتر لقتها طلعت ااااه تاني وقف زبي حجر بس سبته وعماله تلعب فيه هيا مسكت ودنها ورقبتها ربع ساعه مص او اكتر قلعتها فوق بس حلمت بزها كانت وقفه مش لسه هلعب فيه ايدي مسكه رقبتها ونازل بلساني من رقبتها لحد صدرها حوالين الحلمه عشان اعزبها عمال الحس حوالين الحلمه وهيا تصوت والاهات دي شغاله وانا بعشق كدا 10 دقايق حوالين صدرها ومرا وحدا قومت عاضض بزها والبز التاني عصرته بايدي شهقت شهقه هيا من متعه سكته ومغمضه فضلت ارضع فيهم واعصرهم بايدي جامد كل كلامها يخربيتك كفايه هموت ارحمني يالهوي مش قادره كانت نزلت لانها اتهزت كدا بصويت نزلت بطراطيف صوابعي ودي تخلي اي وخدا تغير من عند صدرها لي سوتها وطبعا ببوس جسمها ومصه كله قلعتها تحت ونزلت ابوس فخدتها وكسها بان كان مرسوم زي الافلام وطبعا مطلع صهد بمعني كلمه وانا عمال ابوس فخدتها وتصوت ورفعت رجلها عشان امص كسها وانا بعزبها كل دا لقيت رجليها بتترعش وبتنزل تاتي صوتت برده واهااات لبونه ومغمضه عنيها وفي عالم تاني لما حسيت انها مش قادره تقف نيمتها وفتخت رجليها جبت جسمها من اوله لاخره مص وهيا اااااه يالهوي هموت دخله بقي طلعه هفرتكه مص قولتها اتنيلي انتي قادره تقفي ضحكت بصوت واطي
قامت مرا وحدا وانا بمص فخدها مسكت راسي وخلتني امص كسها نفس الشهقه تاتي يس مرادي برعشه جامده ونزلت تاني انا الكس دا لعبتي ممكن ساعه امص قيه ومزهقش
مصيت من فوق لتحت وادخل لساااااني جووه ومولع بيلسع بجد ومسكت بظر هريته وهيا تصوت وتمسك شعري وتلعب فيه وصوتها مش طالع كفايه كفايه انا خلاص هيغمي عليا
دخلت صابعي في جي سبوت اي هيا منطقه دي
تعتبر منطقه جوه الكس تخلي اي وحده تترعش من شهوتها وفعلا دا ال حصل اول مصباعي دخل ودخلت التاني وبلحس في بظر وصوابعي جووووه صوتت بقي عالي واترعشت وحسيت ان كسها قفل علي صوابعي كان مووولع نزلت وغرقت الدنيا وانا بمص مرحتمهاش خلصت مص هديت هيا طلعت فوقيها قولتها انتي خساره في ناس وطبعا كلام حلو حتي لو مش حببتي المهم جنس قولتها انتي ست البنات ياقلبي ومتعتك هيا متعتي واعت ابوس فيها كتير
ارتاحت قالتي دوري انا بقي وانا كنت خلاص مووووولع وماسك نفسي بالعفيه
هحكلكو باقي تفاصيل وتفاصيل السفر بس لما اقضي لاني اول مرا اكتب ومعنديش وقت