دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة انا و صديقة زوجتي


Crazy boy bob
08-28-2018, 12:30 AM
احب اعرفكوا بنفسي انا اسمي bebo انا شاب رياضي و بحب لعب الكرة و جسمي منسق بدأت احداث قصتي من سنة تقريبا عندما كنت احضر زفاف احد الاصدقاء في مدينة مجاورة لمدينتي و انا هناك وسط الفساتين الضيقة و القصيرة و رقص النسوان و البنات زوبري كان هايج علي الاخر و كنت عاوز اروح بسرعة علشان اعمل واحد تمام مع زوجتي بس للاسف مكنش ينفع امشي قبل ما اسلم و ابارك و انا مكنتش كملت ربع ساعة .
طيب احااااا ربع ساعة عملت كده امال لو قعد كمان هيحصل ايه ده انا ممكن اقوم اغتصب اي حد هنا و مره واحده و انا عمال افكر لقيت بودي و شوشو مراته داخلين عليا بودي ده كان صاحبي ايام الدراسة و مراته بطل فشيخة و كانت لابسة فستان فوق الركبة و لونوا اسود و بزازها كلها بره و انا شوفت بزازها زبي وقف اكتر بس كنت مدارية تحت الترابيزة شوية و لقيت سوسو داخلا علينا بتسلم سوسو دي بقي بطلة الابطال جسمها مليان شوية بس مش تخينة الي هو بطة من الاخر كده و سمرا شوية و عليها عيون كلها نيك و هي صاحبة مراتي قوي طبعا سلمت و انا قاعد مرتضتش و قعدت معانا
انا : عاملة ايه يا سوسو و جوزك فين
سوسو: الحمد**انا تمام ما انت عارف ( جمال و ده اسم جوزها ) علي طول مسافر بسبب شغله و كانت بتقولها و هي حزينة .
انا : ولايهمك هو مغفل انوا يسيب قمر زيك لوحدوا و يسافر هههههههههههههههههههه
سوسو : ميرسي علي زوقك يا بيبو
انا : علي فكرة مش بجامل ده انتي احلي من مراتي هههههههههههههههههههه
سوسو: بس بقي بدل ما اقولها هههههههههههههه
انا : لا خلاص الطيب احسن ،بس قوليلي جيتي ازاي و مع مين و انتي لابسة كده
سوسو : مالوا لبسي وحش هههههههههههه
انا : ابدا بس قصير شوية يعني ههههههه( هو كان قصير جدا مبين نص فخادها
سوسو : مفيش اخويا كان عندنا في المدينة و مروح اخدني معاه و مش عارفة هروح و لا ابيت عندوا و اروح الصبح
انا : خلاص لو كده نروح سوي المشوار كلوا ساعة
سوسو : طيب بس انا زهقت و كنت ناوية امش و انت شكلك لسه جاي
انا : انا كمان زهقت يلا نسلم و نمشي
و قمنا سلمنا و طلعنا جبت عربيتي و فتحت الباب و ركبتها و ركبت و بدأنا الطريق . الطريق كان ظلمة و مفيهوش عربيات لان المدينه الي احنا ساكنين فيها لسه تحت النشاء و طول الطريق بنكلم عنها و عن حياتها و جوزها لغاية لما بدئنا ندخل في الجنس هنا حسيتها حزينة و شوية و هتعيط قربت منها و انا سايق و طبطبط عليها و نيمتها علي كتفي هيا محستش بنفسها و غمضت عينها و انا بدئت احسس علي شعرها واخده واخده و نزلت علي صدرها براحة اول ما لمسته هي اتنفضت و برقتلي و قالتلي ايه الي انت عملتوا ده اعتذرت و قولت انوا مكنش قصدي و انتبهت للطريق شوية ولقيتها بتعيط عملت نفسي من بنها شوية و هي بتعيط جامد قالت : انا مش وحشة ولا خاينة بس انا بحبك من قبل ما تجوز صحبتي و و قبل ما انا اجوز و اترمت في حضني و هيا بتعيط و تقولي محتاجاك .
انا : اخدها في حضني و انا و قعدت اطبطب عليها و امسح علي شعرها لغاية ما وصلنا بيتها صمت اني اطلع اتعشا معاها و انها لسه منهارة و محتاجاني و انا كان زبي هيفرتك البنطلون و مش قادر قولت اطلع اشوف اخرتها يمكن اعمل واحد تمام ولا حاجه .
طلعنا و و كانت فيلا دورين و مفيش حد خالص قولتلها انتي عايشة ازاي هنا لوحدك
قالت: علشان تحس بيا و تعرف انا ليه قولتلك الكلام بتاع العربية
انا سكت و روحت قاعد علي الكنبة و هي دخلت غيرت هدومها و طلعت بعد عشر دقايق لابسة قميص نوم طويل و مجسم جسمها و مبين حز اللباس و مفيش سنتيان و بزازها طالعة و بدئت تحضر الاكل و بدئنا ناكل سوي و هيا قصادي و عيني ععلي بزازها فجأة قالتلي :عجبك
انا : هما ايه
سوسو: صدري
انا : اكيييييييييد
سوسو: ضحتك بشرمطة هي مراتك معندهاش منوا
انا: لا مراتي صدرها صغير و بتنام بدري لاكن انتي شكلك بتسهري زي
سوسو : ايوه بسهر كل يوم لوحدي في الفيلا الكبيرة دي
انا : طيب ما تيجي نسهر سوي ههههههههههههههههههه
سوسو : متخلنيش اندم اني طلعتك بس انا حبيت اعتذز و كمان تسليني شوية احنا لسه فس اول اليل
انا : اها طيب ما تيجي نتفرج علي التلفزيون
سوسو : ماشي
قامت فتحت التلفزيون و قعدت جمبي و شغلت فيلم اجنبي رومانسي
و من غير ما اعرف الي حصل لقيتها قاعدة علي زبي و شفايفها في شفايفي قومت قالبها علي الكنبة و مقطع القميص و مطلع بزازها و مسكت البز الشمال امص و الحس فيه و هي ارحمني ابوس ايدك مش قادرة و انا عمال امص و الحس في الحلمة و قمت شايلها و روحت بيها اوضة النوم و طبعا بحكم اني زرتها كتير مع مراتي انا عارف الفيلا كويس غير اني عملتلها شغل كتير فيها
و اول ما دخلت الاوضة قفلت الباب برجلي و شفايفي مقطعا شفايفها و صدرها و نيمتها علي السرير و قلعت كل هدومي و بقينا ملط و نمت جمبها و اخدتها في حضني و بدئت العب في شعرها و امص صدرها و نزلت علي سرتها و مسبتش حته في جسمها ما مصتهاش و كنت سايب كسها في الاخر و بعد كده بدئت امص في دواير و العب في زنبورها و افتح شفايفها بصوابعي و كان ضيق جدا من قلة النيك و محمر شوية و ناعم جدااااا و بعد كده يدئت افرشها و بمجرد ما زبي لمص كسها صوتت باعلي صوتها اهااااااااااااااا احوووووووووو احيييييييييييه حراااااااااااااااام عليك مش قادرة دخلوا بقي يا بيبوا قلتلها : ادخل ايه يا لبوة .
سكتك شوية قولتلها : ادخل ايه يا شرموطتي
قالت بصوت رايح : زبك
انا : ادخلوا فين يا لبوخ
هي : في كس لبوتك افشخني مش قادرة
و بدئت ادخلوا براحة بعد ما بليتوا بريقي و بعسلها الي بهدل السرير و دخلت الراس و شوية و دخلت نصوا و قمت نايم فوقها و زبي في كسها و قعد امص في بزازها بعد كده طلعت علي شفايفها و هي مش قادرة و مقضياها صويت اهااااااااا دخلوا جااااااااااامد يا دكرررررري ياااااا اسدي يا فشختيييييييييي و راحت في سابع دوغة قمت قالبها بوضع السجود و بقيت بدخل زبي في كسها خلفي و هي مش قادرة و بتقول : اهااااااااااااااا حرررررررررررام هاتهم بقي مش قادرة

انا : سمعت كلامها و هيجت اكتر و اكتر و بدئت انيك اجمد لغاية ما هي اترعشت تحتي و نامت و انا لسه فوقها و زبي في كسها قمت مطلعوا و قالبها و نيكتها في بقها و هي نايمة علي ضهرها و بعد كده حطيتوا بين بزازها و جبتهم علي و شها و صدرها و قمنا علشان نستحمي قمت شايلها و روحنا الحمام و بدئنا نحمي بعض حموم ساخن و انا ادعك جسمها و و بزازها و كسها و طيزها الي مجنناني من زمااااااان و هي دعكتلي زبي و مصتوا و لبست هدومي بعد ما اتفقنا اجيلها بكره بعد الشغل تاني .
هكملمكم الاحداث لو عجبكم القصة . :g014: :g058:

بعد ما نزلت من عند سوسو طلعت علي البيت علي طول و طبعا دخلت كانت مراتي في سابع نومه دخلت غيرت هدومي و انا بغير مراتي صحيت .
مراتي : انت لسه جاي يا حبيبي
انا : اها يا روحي كملي نوم انا اتعشيت في الفرح و هسهر اخلص شوية شغل
مراتي : طيب يا حبيبي .
و كملت مراتي نوم و دخلت انا عملت قهوه و طلعت البراندا و قعدت افكر في كل الي حصل و في الصدفة الي خليتني اعمل كده و ايه الي هيحصل بعد كده و كنت مضايق اني خنت مراتي لاني بحبها بجد و مجوزين عن حب و في نفس الوقت كنت خايف تعرف و اخسرها و هنا قررت اني مستحيل مراتي تعرف و اني لازم اامن نفسي و اصور سوسو و انا بنيكها علشان متفكرش في يوم توقع بينا و ساعتها قررت اكلم سوسو اامن عليها بكرة علشان انيكها بصراحة هيا جامدة قوي و مجرد ما بتيجي في خيالي بسخن و زبي بيقف عليها في ثواني ، المهم دخلت جبت الفون و كلمتها .
انا : الو يا لبوتي
سوسو : ايوه يا دكري
انا : وحشتيني يا لبوتي علشان كده قررت اجيلك بكره الصبح و هعتذر عن الشغل و اقضي اليوم كلوا بنيكك هههههههههههههههههه.
سوسو : (صوتها فرحان جدا ) بجد يا بيبو هتيجيلي الصبح
انا : ايوه يا لبوتي و هفشخك
سوسو : ده انا هعملك مفاجأة تحلف بيها طول عمرك
انا : مفاجأة ايه يا لبوتي انا مش بحب المفاجأت
سوسو : طيب و انا لو قولتلك هتبقي مفاجأة
انا : طيب لما اشوف اخرتها معاكي يا لبوة
سوسو : تحب البسلك حاجه معينة بكره
انا : لا يا بيبي اي حاجه علي ذوقك انا واثق في ذوقك يا روحي .
سوسو : طيب تمام هستناك الصبح .
انا دخلت اكمل نوم و الصبح مراتي بتصحيني مكنتش قادر اقوم و عمالة يا حبيبي قوم هتتاخر علي شغلك و انا مش راضي اقوم و هيا طلع عينها و في الاخر صحيت متاخر قمت لابس و نازل من غير فطار قولتلها هفطر في الشغل يا قلبي و بوستها و نزلت علي الشغل ههههههههههههه، روحت الشغل ظبط الدنيا علشان مراتي لو اتصلت و عرفتهم اني مش هكمل اليوم و طلعت علي سوسو و انا في الطريق كلمتني
سوسو : فينك يا قلبي اتاخرت ليه
انا : معلش يا قلبي اصلي عديت علي الشغل اظبط الدنيا و كده
سوسو : طيب انا قاعدة مستنياك علي نار اول ما تيجي رن هفتحلك تطلع علي طول
انا : تمام يا قلبي
اول ما وصلت فعلا رنيت علي سوسو كنسلت طلعت لقيت الباب مفتوح دخلت ملقتش حد ندهت قالتلي انا هنا في اوضة النوم قمت داخل عليها و انا بقلع مش عاوز اضيع وقت ههههههههههههههههه دخلت اتصدمت من الي انا شوفتوا بجد لابسة لانجيري فاجر فشخ عبارة عن شبك في بعضوا و عريان من عند الحلمات و الكس و نايمة علي السرير و فاتحة رجليها انا هجت و نطيت عليها علي طول و قمت قافش شفايفها بشفايفي و ايدي بتقفش في بزها و ايدي التانية علي كسها بتلعبوا و هي اها اها اها براررررراحة بجد مش قادرة انت عامل كده لية يا مفتري حاسب طيب و انا ولا انا هنا كنت هجت و فقد اعصابي و نزلت لحس في حلماتها و عضعضة علي خفيف و قمت نازل علي كسها امص و الس في دواير و العب في زنبورها لغاية ما جابت في وشي استطعمتوا كان مر شوية بس ريحتوا تهيج بصراحة قامت جاية ماسكة زبي بتمص كأنها بتنتقم مني و تدعك فيه و تمص بضاني و تبصلي بمنياكة و تقولي بحبك يا سيد الناس و تمص جامد لغاية مقولتلها هجيب يا لبوتي و هيا ولا كاني سمعت و قعدت تمص لغاية ما جبت قي بقها و نزلت علي بزاوها ووشها و فشختها و قمت جاي شايلها و داخل الحمام قلعنا و بدئنا نستحمي و انا بحميها و المية نازلة علينا قمت جاي مخليها بوضع الدوجي علي البانيوا و نازل فيها فشخربع ساعة عمال اقفش في بزازها و زبي في كسها من ورا و هيا مفيش غير اها اها اها اح اح امممم اممممم حررررااااااممم حلووووو برررررراحه اها اها اممممم لغاية ما جابت مرتين و في المرة التانية جبت معاها و كملنا حمام و طلعنا ملط علي المطبخ كان في ترابيزة صغيرة عليها اكل متغطي بشوف ايه ده لاني كنت هموت من الجوع لقيتوا جمبري و سوبيا و سمك و استاكوزا و حاجات من الي عشاق الماكولات البحرية عرفنها قمت جاي قاعد انا و هيا اكلنا لغاية ما اتلكمت .
سوسو : عندي خبر هيضايقك
انا : مقدرش اضايق منك يا قلبي
سوسو : طيب انا هسافر يومين عند اخويا علشان مراتوا تعبانة و عاوزني اقعد معاها شوية انت عارف هيا يتيمة
انا : احا بقي و انا هقعد من غيرك ازاي (بيني و بين نفسي بقول مصلحة علشان مراتي متحسش )
سوسو : يا حبيبي منا هريحك فون
انا : فون ايه بس انا بتاع فون (و انا عامل نفسي مضايق )
سوسو قامت قعدت علي حجري : طيب خلاص لو عاوزني مروحش مش هروح و هعتذر باي حاجه
انا : لا يا قلبي روحي علشان اخوكي ميزعلش منك و ميشكش في حاجه بذات انوا عارف انك مش شغالة و فاضية علي طول
سوسو : طيب مش هنقوم تودعني يا قلبي
قمت جاي شايلها و رايح اوضة النوم و اول ما دخلت نيمتها علي السرير و نمت جمبها و وشي في وشها و رجلي بين رجليها خابطة في كسها و زبي خابط في معتدها و ايدي بتقفش في بزازها و ايدي التانية علي طيازها و شفايفي مقطعا شفايفها و عمال الحسلها لسانها و هي تفرك برجليها و تخبط كسها في رجلي و قمت جاي قايم و منيمها علي ضهرها و نايم فوقها و مديها زبي تمصوا و بنيكها في بقها و قمت نازل امص بزازها و الحس سورتها لغاية ما وصلت لكسها قعدت امص فيه شوية و قمت مطلع زبي مفرشها بيها و هي
سوسو : اها اها امممم اممممممم اجمد اها اها مش قادرة
انا : بزمجر و اشخر و اشتمها و قمت جاي منيمها علي بطنها و مدخل زبي في كسها خلفي و عمال افشخ فيها نص ساعة
نيك متواصل في كسها و بين بزازها و مص و لحس و هيا داغت و جابت ٤ مرات تقريبا و مبقتش قادرة تكلم خالص لغاية منامت و انا نمت ف زبي في كسها و هي في حضني و صحيت علي صوت الفون بتاعي كانت مراتي رديت طبعا .
انا و انا مدروغ : الو يا روحي
مراتي : اتاخرت ليه يا قللي و مال صوتك انت تعبان
انا : هموت من التعب الشغل كان كتير و مش قادر اقف علي العموم انا جاي في السكة
مراتي : طيب يلا مستنياك تعالي بسرعة و انا هريحك علي اخر هههههههههههههههه
انا : بجد اذا كان كده انا جاي طاير هههههههههههه (انا اصلا مش قادر و عمال اقول هعمل ايه في الورطة دي )
مراتي : طيب باي يا قلبي
قفلت مراتي و قمت جهزت نفسي كانت سوسو بدئت تفوق بتقولي انت نازل قولتلها اها و سالتها هتروح لاخوها ازاي قالتلي هتروح مواصلات اتفقت معاها اوصلها بكره للموقف علشان اسلم عليها و نزلت و انا بالي مشغول بمراتي و بالي انا داخل عليه .
منتظر ردودكوا علشان اكمل القصة لسه في مغامرات كتير مش هحرقها . :g014: :g058:

شاطى العطش
08-28-2018, 01:08 PM
تماااااااااااااام

Sami Tounsi
08-28-2018, 01:19 PM
مجهود مشكور

عاشق البنات الم
08-28-2018, 02:06 PM
مشكووووووووووووووووووور

شوفوني
08-30-2018, 05:18 AM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة

*******************

شكرا للكاتب لمشاركتنا القصة

Crazy boy bob
09-16-2018, 11:48 PM
الجزء الثالث انا و صديقة زوجتي 17/9/2018
اسف علي التاخير طبعا كان عندي مشاكل كتير و ده لاني مراتي عرفت كل القصة و ده هتعرفوا في الاجزاء القادمة .
للاسف الجزء ده مفيهوش احداث جنسية بس مهم لربط الاحداث كلها لاني فعلا الي حصل مكنش علي بال ولا علي الخاطر .
بعد ما سوسو عشيقتي سافرت لاخوها و انا اتنقل كل اهتمامي الجنسي لمراتي بس للاسف مكنتش بحس معاها بلاحساس الي كنت بحسوا مع عشيقتي بالرغم من انها مكنتش بتقصر معايا باي شكل من الاشكال و كانت دايما بتلبس اكثر الملابس اثارة علشاني المهم عدا يومين كاملين كنت بتهرب فيهم من كوكي بسبب اني خوفت علي علاقتي بمراتي لغاية في يوم جاتلي رسالة علي الواتس من كوكي بتقول فيها لو مردتش عليا هتصل بمراتك . طبعا انا قلقت لاني جنون الكس ممكن يعمل اكتر من كده. بكتير كلمتها و اول لما اتصلت دار الحوار الاتي .
سوسو : عاش من سمع صوتك
انا : معلش يا روحي بس كان في مشاكل كتير في الشغل و كنت بحاول اخلصها قبل ما ترجعي علشان افضالك
سوسو : مشاكل برضوا ولا شوفت واحدة تانية ما انت عينك زايغة
انا : تصدقي هزعل منك بجد انا عيني زايغة برضوا (صوتي طبعا متغير هنا )
سوسو : انت هتزعل بجد ولا ايه انت شكلك بتتلكك
انا : ايوه زعلت بجد لاني انا بعمل كل ده عشانك ده انا مش بطل تفكير فيكي ولا في حضنك و حنيتك عليا
سوسو : يغني بجد بتحبني و مكنتش بتتهرب مني
انا : ايه العبط ده لا طبعا مكنتش بهرب منك ده انا مستنيكي بفارغ الصبر
سوسو : طيب تعالي ليه بكره انا راجعة و جيبالك مفاجئة هتبوسني عليها
انا : انا هقطعك بوس من غير مفاجئة ههههههههههههه
سوسو : لما نشوف هتقدر علي مفجئتي ولا لا
انا : ده انا هخلي حبيبي يعيط للصبح يا لبوتي ههههههههههعهه
سوسو : لما نشوف يا سيد الناس ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
انا : اجيلك امتي ؟
سوسو : هستناك الساعة ظ¢ كويس علشان اكون ارتحت من السفر
انا : اوك يا روحي مستنيكي علي ناااااار
سوسو : اوعي النار تمسك فيك طيب ههههههههههه
انا : ماشي يا لبوة النار دي مش هتمسك غير فيكي انتي و كسك
سوسو : يا ماما هتخوفني ليه منك ههههههههههههههههه
انا : انتي لازم تخافي ده انا بقالي يومين مولع
سوسو : هيا مراتك مش بطفيك ليه طيب
انا : ابقي علميها تمسك الطفاية هههههههههههههه يلا بقي علشان الشغل الي ورايا
سوسو : ماشي يا روح قلبي و سيد كسي ï؟½ï؟½ باي
قفلت من هنا و كلمت مراتي و قولتلها اني بكرة مسافر شغل و انا ممكن ابات في السفر علشان تجهزلي شنطة السفر و قررت اروح لكوكي و افشخها لاني بصراحة حاولت ابعد عنها و التزم مع مراتي بس مقدرتش كان دايما في حاجه بتشدني لكوكي و طبعا تاني يوم روحت لسوسو في الميعاد بس اكتشفت اني في مفاجأة رهيبة هتغير حياتي و مجري احداث القصة كلها .
هحكيهالكوا الجزء القادم .

مشتاق لبنت
09-18-2018, 05:49 PM
حلوة واسلوبك في السرد حلو
وكمان بتتكلم باللغه البيضاء لا هي عاميه ولا فصحه واسلوبك شيق
استمررررررررررر

love for you
09-21-2018, 01:10 AM
القصه حلوه بس محتاج تركز شوى وانت بتكتب
يعنى فى الجزء الثالث شوى تقول كوكو وشوى تقول سوسو
هى حاجات بسيطه بس محتاج تركز عليها علشان القارىء ميتوهش منك

تقبل مرورى

profmax
09-21-2018, 01:35 AM
كمل تسلم ايدك
رائع



قصص سكس محارم مخفي نيك زب قضيب موجب بيلعب سكس قصص نسوانجي حمار ينيك مؤخرةسكس متزوجه ام الجنز ضيقناكني جارنا من طيزي في الاسطبلصورازبارتخينه مواضيع تحتوي الدلاله م نسوانجيسكس قصص منتدى زنا محارم العاءلة محومة نسوانجي/archive/index.php/t-6595.htmlقصص سكس متسلسله الجز 15سكس.عموت.بتولقصص سكسي في القطار منتدياب نسونجي/archive/index.php/t-439838.htmlقصص سكس امي تعلمني نيك زوجتيسكس 9صاحبك ينيك مراتك يا عرص يا شرموط.com/archive/index.php/t-422930.htmlقصص سكس متسلسلة قصة هيامقصص سكس نيك انقذني من الغرققصص سكس محارم الأرشيف نسوانجي قصص نيك ف الجامعه زبري هايجسكس نيك عربيات ممتلئات بالطيز/archive/index.php/t-587338.htmlقصص سكس مساج مرت عمي site:bfchelovechek.ruقصه.مع.امراه.خمسينيه.سكسيهناك لدكتورة مرتي/archive/index.php/t-177808.htmlقصص جنسيه نسوان شبراانطونيو شيميلسكس اختي و امي يتناكن من اصدقاي الخمسهقصة لامراة تمارس العادةقصص سكس طلاب اهاتأحلى صوار سكس عربيهصورجنس اغرأ بناب بتلبس كولتاتقصص سكس انا ومرت اخي انا ومرت عمي انا وعمتي وخالتي متسلسلةاسخن واحدث قصص النيك المكتوبه متسلسلات من عده اجزاقصص سحاق متسلسله أم رؤىصورسكس مترجم ‏pirn piceتحممني ‏neswangyبزازي مدلدله عملالي مشكلهقصص جنس مصورة ماما تعلمنا الجنس انا واختيقصص سكس عربي فضفضة محارمكلام سكس امجد ينيك امه الجزء الاول حقيقيقصةنيك بنت المنوفيةقًصّصّ نَيَكِ اسِتْاذَتْيَ وَكِيَفَ فَتْحُتْ طِيَزُُهاقصص نيك محارم أول مرة تسرد قصص سكس انا وعشقي/showthread.php?t=84882&page=3اغرب قصص سكس اغتصاب فتياتقصص نيك محارم زوجة عمي site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-218162.htmlمنقول ماما لم تتحمل منظر زبري الكبير وعشقته ـ أثني عشر جزءصورسكس فلاغبتتشكيلة طيز عربيةرواية حبيبي فشخني في المسبحقصص لواط ام تنيك ابنها وصديقه وجارتهم في الارشيفقصص سكس مصورة ملام مارجومتسلسلة الظليم مكتملة landsmb.ruصور سكس مصورة ميلفنسوانجى صور هاند جوبفضيحة مريكا فروسكو سكسقصص سكس شايف يا معرصارشيف نسوانجي طيزى زبها الصناعي م site:landsmb.ruمحارم ودياثه واعترافات وفضفضه/archive/index.php/t-105487.htmlسكس مصري طازه وكلام سكسقصص سكس عربي منتديات نسوانجي الصفحة رقم ١٦قصص سكس ممتعه كتابهقصص محار مع زوجة اخيهبعبصينى ستو هنامدير صورة النيك في جملكصور سكس كونان وامهقصص احب انتك في كسياجمل واكبر صورت طيز بدينهالقواعد الاربعون للنيكقصص السكس في لحظة منتديات عرب نارسكس محارم قليوبي قصص/archive/index.php/t-451879.htmlجوزي عايزني ابعبصةقصص سكس زوجتي والتحرر متسلسلهصور قحاب قبل وبعد النيك نسوانجيقصص سكس محارم الأرشيفصورسكس ايه كافوري site:forum.lazest.ruشراميط دشناصورساخنه ولدبنوتيثكث مني فاروققصة محارم انتقمت من اختيسكس يبانى نيك كس منتوف بكل الاوضاععاريه افريقي توت كس بلدان جزرصور نيك خادم البيت من الست البيتطيز خيالي عربيﻗﺼﺺ ﺳﮑﺲ ﻣﺼﻮﺭﻩ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻋﻮﺩﻩ ﺍﻻﻥ ﻟﯿﻨﺘﻘﻢ ﻻﻣﻪ ﻭﯾﺘﻤﺘﻊ ﺑﻬﺎ ﺍﻟﺠﺰﻭ ﺍﻟﺮﺍﺑﻊفضائح سكس هيفاء وهبي مع اسعدي/archive/index.php/t-161645.htmlاحساس الزوجة بكسها اثناء الجنس