دخول

عرض كامل الموضوع : عندما مسكت امى زبى وانا نايم كامل


ابو زب حينين
08-06-2018, 07:56 AM
اهلا انا لقيت إنى نزلت الصقة الحقيقية إلى حصلتلى فعلا مختصرة فى عضو قالى إنى ببالغ وإنها مش حقيقية عشان كدة
قررت انزلها كاملة عشان يعرف الحقيقةوبتافصيل اول تلت ليالى مع امى
[القصة]
انا بلعب چم وعندى عضلات جمدةاوى اما امى ست جميلة جدا طيزها كبيرة ومدورة وبزازها ملبن وجمدين او وشفايفها يتكلو اكل من حلوتهم اما انا من اول ما بلغت بتفرج على سكس وبصدفة قريت قصص سكس ولفتنى القصص المحرمة
خصوصا إن امى جميلة اوى وبدئت اهيج عليها وبعد ما ابويه إشتغل شغلة تنيا عشان يئمن فلوس وبئا بيبات فيها ومبيعدش فى البيت غير كام سعة وبينمهم بعد لما حصل كدا بشوية لقيت امى بدئت تعملنى بطريقةغريبة
طبعا انا مكنتش مهتم لحد ما فى مرة اعدة زعلانة وقلتلى انا مخنوقة قو لتلها كولنا مخنوقين قالتلى انا محدش بيحدنى ولا بيبوسنى سمعت الكبمة دى روحت رايح حاضنها اوى وملزق زبى فى كوسها وبوستها جنب بوقهاة بشوية قولتلها حلو كدا قلتى وهية مندمجه اه وتانى يوم لقتها بتقولى انا برتاح فى حضنك اوى رحت حضنها تانى وقولتلها ليكى عندى
كل يوم حضن راحت دحكة وقالنلى ماشى وبعدين مسمحتش الفرصة إنى احضنها ونسيت الموضوع بس الواضح بعد كدا إنها منسيتش ودوة على طريقة تنيا تبرد كوسها بيهة وده ينقنة للجزء الاحلة مرة بعد فترة من الكلام ده صحيت وانا وهى
وخوية الضغير كنا نيمن جمب بعد حسيت بئيد نعما بتلمس زبى وبضانى غتحت عنى برحه لقتها امى وبتلعب فى كوسها
ولما حستى صحيت إنسحبت اما انا كوت هموت من الفرحة لأنى عرفت إن امى بتفكر فيه زى منا بفكر فيها بس عمرها مهتخلنى انكها هى بتكتفى بكدة بس اما انا لا قولت انيم اخوية الصغير فى نفس إوضة اخويا الكبير عشان هو بينام عند التلفزيون وفعلن نجحت وقولت هتمسك زبى وامسكها بقى لقت حاجة تانية لقتها بتقرب منى عيزة تلزق فية روحت قربت منها بشوش لحد ما لزقت زبى فى طيزها الجمدة لقتها معملتش حاجة وطبعا مش هينفع امسكه كدا لأنها عملة نيمة وهتنكر
روحت حاكك فى طيزها ولمة سكتت رفعت رجلى على رجلها وتقريبن ركبتها وحست فيها برعشت نزول العسل من كوسها
وانا بعديها انا نزلت لبنى فى البوكسر واعت كام يوم على كده لحد مرجع اخوية الضغير ينام جنبنا تانى وبعد شوية
حولت هي تعوض ده ودى كانت فرصتى وحطيت إئيدى على إئدها وصحت عملت فيها مفزوع وبسرعة حطيت إئيدى
وقولتلها بصوت واطى فى عصبية روحى على الحمام وشوية روحت وراها لقتها خيفا وحطة وشها فى الارض قولتلها
بعصبيةوإيه إلى إنتى عملتى ده قالتلى انا اسفة قولتلها بلا اسفة بلا بتاع عملتى كدا ليه قالتلى انا ست وضعيفة وعيزا اتناك
وابوك علطول فى الشغل ومبينكنيش وراحت معيطة روحت وخدها فى حضنى وقولتلها خلاص خلاص بصطلى بصة كأنه عيلة صغير وفالتلى يعنى مشهتقول لحد ولا لأبوك قولتلها بشرط قالتلى إيه قولتلها اديكى إلى إنتى عوزاه قالت يعنى إيه
قولتلها انيك واطفى نارى ونارك قالتلى لأ طبعا دا حرام انا امك روحت ماسك وشها بقوة وقزلتلهايعنى إلى إنتى عملتى مش حرام هتعملى إلى بئولك عليه ولا اقول لأبوية وهى عرفة إنى علطول بقولو على كل حاجة فقالتلى وهية خيفة ماشى قولتلها اعدى على ركبك وفعلن نفزت روحت مطلع زبى واعت ادعكه فى بقها واقولها مصى قالتلى لا طبعا إيه الاقرف دا
قولتلها قرف إيه يا شرموطة مصى فتحت بوقها وحدة وحدة ودخلت زبى واعت احركه لحد مبقا زى الحديد وقومتها من الارض قلتلى خلاص كدا روحت قولتلها لسة وضربطهة على طيزها وقولتلها يلة إسند على الحوض ورفعت جلبيتها ونزلت كلوتها وتخلت زبى فى كوسها وحسيت بدفة ورعشة كنى ومنه وحطيت إئيد على بوقها علشان الصوت وعت انيك فيها لحد
ملبنى نزل يامة فى كوسها وطلعت زبى غسلتو وروحت نمت انا وهى وتانى يوم صحيط لاقتها اعد مع ابويا مبتكلمش وكل ما ابوية يقولها مالك تقولو تعبانة شوية وبعد شوية ابوية راح الشغل واخواتى نزلو الشارع وانا اعت جنبها قولتلها جونتى
جمدة اوى يا شرموطة دربطنى بلقلم وقلتلى إخرس وقامت تغسل الموعين وروحت وراهاولزقت زبى فى طيزها ومسكت
بزها وكوسها واعت ادعك فيهم واعت تقولى إبعد إبعد إلى حصل إمبارح مش هيقرر تانى قولتلها إنتى إل بدئتى إستحملى بقى قالتى انا كونت ببرد نارى بس قولتلها ولو لقتها بتقول اه اه اه وكوسها إتبل روحت لففها وحضنها واعت ابوس فيها وانزل على رقبتها وروحت مطلع بززها واعت امصمص فيهم ببوقى وإئيدى مسكة طيزها بزوق كوسها على زبى ولما لقيت
حلمات بززها وقفو روحت شايلها زى العروسة وقولتلها إنتى عروستى وحطيته على السرير وسحبتهة على طرفه وقلعته
الجلبية ورفعت رجلها وقلعتها الكولت وحطيت لسانى بيت شفرات كوسها وعت الحس فى وهى زقت دماغى على كوسها
وطلعت زبى حطيتة جوه كوسها واعت انيك فيها وبعد كدا قلبتها وخلتها تعمل وضع الكلب وات انيك فيها وهى تقول
اه اه اه نيك كمان نيك عروسكه يا عريس اه اه اه اه ه ه وروحت منزل لبنى تقريبن بعد ما نزلت عسلها بحجات بسيط ودخلت إستحميت وطلعت لقيتا لبست واعد سكتة جه اخوية الكبير بيقولى مش هنروح الچم قولتله لا انا تعبان النهردة
واعد يتفرج على التلفزيون رات امى قالتلى فى ودنى لسة هتتعب تانى الايام الجية كتير
تالت يوم
روحت مشوارللشغل وفشل جت نمت مصحتش غير لما لقيت امى بتصحنى بتقولى إوم البيت فضى قومت لقتها لبسة اميص نوم احمر قوصير من نحيت الكوس لحد تحتى بصنتى ونازل لحد قبل الركبه بس من ورة وبززها بينا وضهر اميص
النوم مفتوح ومش لبسة ولا كلوت ولا سنتيانا قلتلى روح إغسل وشك روحت ولما رجعت
لقتها اعدة على السرير بشرمطة وتقولى في عريس يسيب عروستة يوم الصبحية كدا قولتلها اسف هعوضهالك داوقتى
قلتلى لا المرضى علية انا وراحت نزلت قدامى على روكبها وطلعت زبى وحطيتة على خدها وقالتلى ده إلى هينكنى النهردة
قولتلها ده هيفشخك يا مكنه رحت حطاه فى بوقها وعدت تمص فيه وتحرك لسنها حوليه وبعد ما خلصت مص قلتلى حلو المص دا زى ما علمتنى قولتلها دا إنتى إوزتازا راحت دحكة لفتهة وهية وقفة وقولتلها فنسى شوية فنسن روحت
رافع اميص النوم واعت الحس فى كوسها إلى كانت مزبطا هلى شانى واعت تقول اه اه اح إلحس جامد بعد ما خلصت إمت روحت بايسها كنر وبفعص فى بززها والعتها قميص النوم ومنيمه على السرير ودخلت زبى واعت نبك فيها وهى تقول اه اه اه ولفت رجلها حوالن وصطى وبعد شوية حطيط رجلها على كتفى وقومت معلقه علية وعت انكها على المتعلق
وشوية غيرما الع نم انا وهية اعدت على زبى واعدت تنطط لحد ما نزل لبنى اكتر من كل مرة وانا وهى طلعنة اهات الزة مع بعض وراحتوإترمت فى حوضنى واعدنة نبوس بعد يامة وبعد ين إسحمنة مع بع وغيرنة هدومنة واعدنا وقولتلها شكر اعلى اليلة الجميلة دى قلنلى همتعك وتمتعنى كل يوم

ولسة هحكلكو يام ملى حصل بنا بس هية متعرفش إمى بكتو هحاول لقنعها تكتب وعاية بعدين

شاطى العطش
08-06-2018, 10:33 AM
شكراااااااااااا

elqysser mizo
08-06-2018, 10:37 AM
عندك اخطاء املاء كتير اوى

شوفوني
08-06-2018, 11:03 AM
هو انتا كل يوم والثاني ترجع لما لنفس الموضوع
للغلق بسبب تكرار النشر وكثرة الاخطاء



صور سكس مصري بالفيزونقصص سكس مكتوبه امهات متسلسلينيك زوجت خالو وخالو مريضقصص مصوره ممارسة الجنس مع كس اختي 18سنه في المنتزه.comصور سحاق2020حكايات نيك عنيف من الارشيف/archive/index.php/t-164892.html/archive/index.php/t-230224.htmlانيك بنت صديقي وهي نيكني ياعموصور قبلة في فرجك ونهديكقصص محارم يمنية/archive/index.php/t-528419.htmlقصص سكس مثيرة مع مرت عمهقصص سكس نساء متزوجات عند جارهم الفحل/archive/index.php/t-214656.htmlسكس.صور2قصص سكس حبلني ابن خالتي بي اراتيناكني عشان يكسر عيني قصص سكسسكس زوجتي عاهره مترجمقصص سكس مصوره الام مع اصدقاء ابنها الجزء السابعقصة البنت تتمحنقصتي مع محارم نيك مص مساج طيز امي بتضحك بالكلسون فاتح في كسها ساخنروايات سكس محارم من الرشيف الصفحه 12من نسونجيانا وزوجتي نتخيل ازباب ورعان اثناء الجنسقصص سكس الحارس قصص سكس لواط رجال الارشيفسكس جماعي نساء مع نساء مع نساءدخلت علي أخوها وهو بشوف سكس بورن محارم عرض في المطبخ عرضسكس امهات سكس تشكيله من افلام السكس القويهسكيس شبات مرهق لوط شباب نعم جمل ص نيك حتة شرموطة اكس موفيزسكس الام تاممحونة احلا جسمقصص سكس مع الحيونات ناك كلبه وحماره وغيرهانيك سالب فون وتس/showthread.php?t=10675&page=219قصص نيك مزز مصريهمحمد زيدان سكسقصص نيك طيز الجدة واختها محارم من الارشيفسكس امهات وبنتها امام الديوث وهو يتكلم معاياقصص سكس محارم في منتهى اللذة نسوانجيقصص سمحت لأبني ينيك طيزي/archive/index.php/f-5-p-14.htmlانا.فحل.موجب.بدي.دبوثقصص نيك صنعاءقصص محارم عموقصص نيك امراه علا جمر الشهوهموجب اعشق نيك الطيزالعيلة الوسخة قصص سكسقصص سكس زوجات في الغربة الارشيفدرس خصوصي لمحجبه قصه جنسولد يحنك بنت جيرانو وينيك في الغرفه قصصقصص نسوانجي فلاحه شهوانيهWww.hekayat.sex.nawara.comقصص سكس تقعد علي حجرهنسوانجي زوجتي و المدربصور كس صور كس بنات مغريه تهيج سكسانيقصص هيجني ابني النياك مع زوجتهنيك مدام السنبلاوينقصص سكس باللهجه الذماريهبتحب واد بيضحك عليها ويخليها تصور له ملطاتمص زب زميلها في الفصلفيدوهات نيك مع ابن والومموقع كس قصير لحس كس موليع نار قصص بنتاك بمصاري لواطتعشق الاهانة و سادية متناكةمنتددالنسونجي قصص سكس محارم فوق الصطوحنيك بت راكبه في الزبقصص نيك طيزي والرقيصقصص سكس شتايم اخ هايج علي اختهقصة نيك الخطوبةالسائق المتحرش قصص سكسجنس في الحي الشعبي قصص سكس الارشيف site:landsmb.ruخرم طيز ورده/archive/index.php/t-220345.htmlقصص اتنيكت انا اختيقصتك مكتملة وأجزاء مع أختك الأرملة متسلسلة محارمصور سكس كابلز يمني منتدياتقصص سكس خلوني رقاصهقصص سكس جعلتني عبدقصص جنس بنتها ممحونه متسلسلةقصص سكس رجال متشردين فى الشارعيبقى مقاطع سكس هندي الممثلات الهنود