ضيف
06-03-2018, 04:45 AM
القصه دي شخصيه وبالنسبالي كانت اول مره أوقع فيها واحده وانام معاها قبل كده في سن ال18 كنت بجيب المزه بــ 50 جنيه بس مكنش بيبقي فيها متعه علشان بتبقي جايه علشان الفلوس مش علشان أكيفها وتظبطني الي هكلمكم عليها دي جت علشان تتمتع وأنا بقول تتمتع علشان هي فعلآ جايه علشان تتمتع نحكي القصه أو بمعني تاني نحكي حكايتي مع الوتكه الفرتيكه الصاروخ المكنه البطل الفرسه العود الفرنساوي المصري الي ملوش حل .
ـــــــــــــ
الحكايه بدأت اول ما ظهرت عندي في المنطقه كانت هي وجوزها هو بيكلمني وانا من عادتي مببصش في عين الستات علشان بينكسفوا وفجأه برفع عيني لاقيت بدر واقف جمب جوزها وعنيها بتضحك فلاقيت نفسي سرحت وف سرحاني ده كنت بتخيلها وفجاه لاقيت جوزها بيفوقني من سرحاني وبيقولي سرحان في ايه وانا بكلمك قولته مفيش جاني هبوط مفاجئ المهم خدوا الي خدوه ومشيوا وانا فضلت اقول في نفسي المكنه دي لازم اتكلم معاها بس هتكلم معاها اذاي وهي اول مره تظهر في المنطقه وممكن تكون جايه زياره لحد ومش هتظهر تاني قومت اشوف انا ورايا ايه في الشغل علشان اطلعها من دماغي علشان كده مش هعرف اكمل باقي اليوم والصراحه الواحد لبنه كان مجبس في زبي ومش قادر مرت ساعتين وفجاه لاقتها داخله عندي وكلها كسوف وعنيها بتلمع وحته بسكوته كده أنا الصراحه ركبي خبططت في بعضها قولت لالالالا مش ممكن المهم مساء الخير مساء النور محتاجه كذا جبتلها وبدات أمارس حيلي عليها انتي جديده معانا هنا في المنطقه ولا جايه زياره قالتلي لأ ساكنه هنا جديد قولت اللللعب سألتها اسمك ايه وعندك كام سنه سنها 24 سنه بقولها الي كان معاكي ده جوزك قالتلي أه قولتها فيه فرق كبير بين القمر وضيه ضحكت وقالت نصيبي كده قولت في بالي حلو الكلام عرفتها بنفسي وتكلمنا شويه وعمال افكر اطلب رقمها منها اذاي شويه وعملت فيها عبيط وعملت حركه عيال مفقوسه منها اخد الرقم ومنها تبقي لقطه مني للي عاوز اعمله وطلبه بعدين قولتلها معاكي تليفون قالتلي اه خير قولتلها عاوز ارن علي تليفوني مش عارف هو فين قالتلي اتفضل وفيه في عنيها لمعه غريبه كأنها بتقولي انتا هتصيع عليه المهم رنيت من رقمها علي موبايلي وبديها تليفونها وسله هتكلم قالتلي انتا كنت بترن علشان تسجل رقمي ولا مكنتش لاقي تليفونك فعلا !! قولتها لأ كنت برن علي نفسي علشان اسجل رقمك قالتلي مش خايف ازعل قولتلها الي يزعل بلاش منه انا امسح رقمك من عندي أهووو مسحته وانتي معاكي رقمي متمسحهوش وارهانك هتخرجي من هنا وبعد 10 خطوات انتي الي هترني عليه قالتلي انتا واثق اوي كده ليه من نفسك قولتلها انا كده من حبنا حبناه وصار متعنا متاعه ومن كرهنا كرهناه ويحرم علينا ردت وقالت أجتماعه قولت كويس انك فاهمه وحافظه سلام سلام.
خرجت وبعد خروجها بــ10 ثوان اتصلت ولاقتها بتقولي انا اتصلت بس علشان حاجه واحده بس قولتها قولي قالتلي عينك الخضرا دي دوختني وانا بكلمك ولولاها مكنتش كلمتك قولتها دي معاكسه قالتلي أه معاكسه المهم اتغزلت في عنيها وف جسمها وف وسط الكلام بقولها انتا جامده وحلوه ومكنه وجسمك ده جسم كرباج وحبت كلام من الي قلبك يحبه من الغزل ردت عليه وقالت بس كفايه انا ماشيه في الشارع ومش قادره اعصابي تعبت بقولها ليه قالتلي اول مره في حياتي حد يقولي كلام كده ولا يتغزل فيه انا جوزها بقالي سنه متجوزهاه مقليش كده قولتها انا لسه مقلتش حاجه عنك اسمعيني بس لحد ما أخلص كلام علشان علي الاقل ترتاحيلي ومتبقيش مكسوفه مني وانا بكلمك بعد كده قالتلي ماشي بس بلاش تقول كلام يتعبني قولتها ماشي وقولت في نفسي انا مش هتعب لوحدي وبدات اتكلم واول كلمه قولتها كانت كسك قالتلي يخربيتك انتا جريء قوي انا كبرت لكلامها وكملت نفسي انكيكك نفسي ارشقه مابين شفايفه والعب في الذنبور والحسه وانتي تمصيلي زوبري وبيوضي وانا ارضع بزازك وهووووووووب قفلت الخط أحااااااااااااااااه انا كده هنام بلبني اتصلت مره مرضتش قولت بلح كده ربع ساعه لاقتها اتصلت عليه رديت وانا هفرقع الوووووووووووو ايوه عاوزه ايه الي نازل عليها أنا اسفه اسفه بس اسمع قولتلها قولي قالتلي انا مقدرتش اسيطر علي نفسي وانا بكلمك انا قعت علي الرصيف في الشارع من كلام انتا تعبتني وكنت خايفه حد يلاحظ انا اترعشت جامد من كلامك وقفلت متزعلش متزعلش سكت انا وشويه ورديت علي كلامها قولتها انا لما بزعل بيبقي صعب انك تصالحيني واساسا عيب انك تقفلي الموبايل قولت اجيب ورا انا الي محتاجها ههههههههه قالتلي طب اصالحك اذاي بقولها احنا لسه متعرفين من ساعه الا ربع ولحقتي تزعليني اومال لما تكمل مع بعض هتعملي ايه قالتلي عمره ماهيحصل انتا متعرفش انا كنت محتاجه واحد زيك قد ايه قولتلها انتي للدرجادي عطشانه قالتلي يعني ايه قولتلها لألأ مفيش علشان عنيها متفتحش اكتر من كده وتفط عند حد تاني هههههههههههههه قولتلها لو عاوزه تصلحيني تعاليلي الشغل علشان تصالحيني قالتلي وبعدين قولتلها هتدخلي عندي وبعد كده تدخلي اخر المحل وانا هدخل وراكي فيه أوضه افتحي بابها واستنيني جوه المهم جت ودخلت وقبل ما تيجي كنت مجهز الموبايل حاطه في عليه صغيره كرتون وقاطع فيها علي قد عدسه الموبايل ووجهته علي المكان الي هثبتها فيه المهم دخلت وقالتلي ايه انتا جبتني هنا ليه وبعدين لو حد دخل هتبقي مشكله قولتلها قفلت الباب من جوه انا عاوز اتصالح قالتلي لألأ انتا مفكرني ايه انا لسه متجوزه من سنه وعندي بنت شهرين الي بتفكر فيه ده مينفعش قولتلها انا مش بفكر انيكك علي فكره علي الاقل مبفكرش انيكك هنا ممكن في شقتي اومال هنا مينفعش قالتلي اومال عاوز ايه قولتلها عاوزك تطلعي بزازك وانا هرضع فيهم وبكده تبقي صالحتيني وتمشي وانا مرضي بصتلي وقالت ماممكن تعمل كده وبعد كده تعمل حاجه تانيه قولتلها نفسي هموت وعمل الي في دماغك بس مش هينفع طلعي بزازك بقي خليني ارضعهم طلعت بزازها البز ياجماعه مش بز الصراحه كسم الافلام السكس جمب بزها بس الحلمات حمراااااااااااااااا دم عارفين يعني ايه ده والحلمه قد عقله صباعك الوسطاني والي هيخليك تجبهم وانا بتكلم دلوقتي اناها كانت بترضع وبزازها كانت مليااااااااانه لبن وانا فضلت ارضع في اللبن ده لحد ما ارتويت ونزلت بأيدي علي كسها بعد ما سخنت كس بن متناكه الزنبور نفس طول حلمه بزازها ومنزل عسل سخخخخخخخن جدآآآآآ المهم بعد ما رضعت منها وبقيت ابنها لاقتها فجاه فائت وعاوزه تروح استني قالتلي لألألألأ انا لسه عرفاك النهارده وعملت فيه كده اومال علي رأيك لو انتا بقي الي فضلت معايا لكام يوم قدام هتعمل معايا ايه انا هروح وهتكلم معاك لما ابقي فاضيه قولتها استني افتح الباب وأأمن علي المكان وبعد كده اطلعي .. اطلعي .. سلام .. سلام .
ــــــ
الي حكيته ده ياجماعه في نفس يوم معرفتي بيها وده يعتبر أول لقاء بيني وبينها لو عجبتهم الحكايه بتاعتي بلغوني علشان الحكايه فيها حوالي 6 ساعات نيك يعني ليكم عندي تكمله لما جبتها عندي البيت مرتين بعد كده البت أتناكت لما قالت كسم النيك الي اتناكته من قبلك وللعلم أنا أختصرت في الحكايه علشان تبقي لذيذه ومحدش يمل .
ـــــــ
حصل بالفعل لا شغل تسخين ولا محن وعجين نيك ولا تستناك ولا تعلم زبرك الكسل .
*********************-*
الجزء الثاني
*********************--
أولا شكرآ علي التفاعل وردودكم الغاليه نكمل مع بعض باقي الحكايه لما المزه جاتلي البيت بس أتمني تثبتولي الحكايه علشان اقدر اكملها للآخر وأكيد هيكون من دواعي سروري أن يكون ليه حكايه حقيقيه عندكم .
ـــــــــــــ
الجزء الثاني :
ــــــــــــــــــــــــ
طبعا بعد المقابله الاولي معاها مسبتهاش وبقينا نتكلم في الفون وهي حيحانه خالص وكسها مولع وعاوزه تتناك مني بأي طريقه بس المشكله ان شغل جوزها جمب الشقه بتاعتها ومش بتعرف تخرج كتير بس تقدر تخرج الصبح بدري علشان بيبقي جوزها في البيت فيقدر يقعد مع البنت الصغيره وغير كده مش هيشك فيها فجتني فكره جهنميه المخ لما بيشتغل في الحرام بيبقي بن وسخه المهم قولتلها تجيني الصبح الساعه (( 6 )) اليوم ده كان يوم خميس مولد سيدنا السرايري يوم النيك والمليطه قولتلها تقول لجوزها انها هتنزل السوق تجيب الخضار وما لذ وطاب للمطبخ وبالمره هتكون الساعه بقت 9 أو 10 يكون الكوافير فتح تعمل عنده سويت وبايكير ومانيكير وفشخ الحريم ده البت عجبتها الفكره ونفذتها ورتبنا الحوار يوم الاربعاء وكلمتني الساعه 6 الصبح علشان البس واطلع علي وأول الشارع عندي استناها الصراحه ياجماعه انا منمتش من يوم الاربعاء لحد ماجت ونكتها ومشيت كاني علي سفر ههههههههههههه المهم طلعت جبتها وخلتها تفتح هي الشقه وانا استنيت مدخلتش كنت مستني بعيد شويه دخلت هي أمنت المكان دخلت وراها علشان انا في منطقه شعبيه العيون فيها عدساااات عدسااااات بتجيب الي بيحصل قبل ما يحصل المهم كنت انا قبل ما هي ما تيجي مشغل الاب توب بتاعي ومعلي جوده الفديو علي الاخر وموجهه ناحيه السرير هوب دخلت وقال ايه انا مش مصدقه نفسي اني جتلك هنا برجليه قولت في بالي احــــــــــــــه ده انا الي مش مصدق وكونا متراهنين ان مين فينا هيطلع عين التاني هي عاوزه تشبع نيك والواحد فينا كبيره ساعه وزبره بيفسي منه ومبيقمش تاني كنت رافع حبيتين ترامادول وضارب سيجارتين حشيش وراشش ليجنوكايين وضارب عشره بليل من الاخر خرتأت نفسي علشان اطول معاها المهم شقتك حلوه قولتلها الاحلي وجودك يا ملبن انتي ياملبن قومت شغلت التكييف وشغلت شاشه العرض وفيها الفلاشه ومتخرتأه أفلام سكس شغلت وهي اندمجت مسكتها قلعتها هدومها حته حته حته حته الدريل هنا والبدي هنا والبرا هنا والاندر اااااااااااه علي الاندر وروايحه برفع عيني لاقيت جسم مرسوم بريشه فنان وهي ضامه دراعتها علي بزازها وكفوفها مداريه كسها حاجه تسيح الحجر بقولها ايه الجحدان والجمدان والسيحان ده كله يخربيت اهلك كسمين أم جوزك اذاي ميدلعكيش وهوب اختها وسط دراعاتي وقمت لافف بيها وواقعين علي السرير وشفايفي علي شفايفها وبمشي ايدي ياجدعان لحد كسها لاقيته غرقان لألألأ عاااااااااااااااايم في بحر من عسل الهيجان ومغرق وراكها بقولها ايه ده ردت وقالت محرومه بقلها هو مش بينيكك قالتلي بينك بس براس زبره يادوبك يدخله من هنا ولبنه بينزل من هنا قولت استفسر يمكن زبر جوزها قصير قالتلي حاجه قد الدراع وتخين من الاخر السويدي للكابلات زنجي بن المتناكه وانا علي زوبري مش نفس مواصفات جوزها بس بن متناكه مروووووووحه مش دراع زيه لأ لامانه نص دراع بس علي وضعه محرااااااات قولتلها انا هخليكي تتناكي لحد ما تشبعي بس لازم نستمتع الاول جمت وعملنا وضع 69 هي بتأكل في زوبري وانا لاهط كسها وزنبورها وأأه لألأ براحه وانا مفيش اللسان جوه الكس وعضعضه في الزنبور وهي تلحس في راس زوبري وتمصه والبيوض وانا ابعبصها في طيزها وخلاص عاوز انيك كفايه تسخين قمت جايبها علي طرف السرير ورافع رجليها وجيت ادخل زوبري مش راضي يدخل أحـــــــه ليه يابن المتناكه ادخل ببص ياجدعان علي فتحه كسها لاقتها مضيقه فشخ عليه الطلاق صباعي ايدي كان بيدخل كسها بالعافيه جبت جيل ديوركس مجهزه عندي ويادوبك بيزحلق وبيدخل لاقيت صرخه انثي بنت وسخه طالعه من بين شفايفها تهد جبل مش تخليني اجبهم بس براحه براحه بيوجع مش كده علي مهلك وبقيت ادخله براحه وبشويش لحد ما دخل لاخره وبدأت اتعامل نيك هارد كور لحد ما شبعتها وشبعت كسها وهي كل الي طالع عليها براحه انا مش متعوده علي القسوه دي كسي بيوجعني مش قادره أه أه بجد براحه كسي مطلع سخونيه أه شفايف كسي جالها تسلخات مش قادره هاتهم جوه كسي علشان خاطري ارحمني ابوس ايدك طلعه شويه اه اه اه اه اه وقطعت نفس أغمي عليها جمت مايه ساقه وغسلتها وشها فاقت اخدتها الحمام علشان ناخد دش انا لسه مجبتهمش أحـــــه مش هتمشي دخلنا الحمام هي بقي انتا مفتري حرام عليك انتا فشختلي كسي وكمان بسببك اغمي عليه مشيني كفايه بجد قولتلها انا لازم اجبهم الاول مسكتها ياجدعان فلقستها في الحمام وشمطها حته نيكه علي الواقف ماسك دراعتها ورا ظهرها ومعدي ايدي وقافش شعرها وظيزها مأمبره ومفلقسه صوره Full HD++++ و أه اه اه اه اه اه اه اه اه هاتهم هاتهم أح كسي اه اه كسي اه اه بشويش وفجأه بوووووووووووووووووووم انزل بأيدي علي ظيزها طراااااااااخ وطيزها تفرقع تراااااخ وظيزها تفرقع مع ميه الدش ووجع الكس الدنيا بقت دمار زبري خلاص علي اخره بيشيط الماتور ولع وعمود الكردان هيسح وهوووووووووووب طراخ طراخ طرااخ زوبري عمال يحدف اللبن الي جواه في كسها وهي عماله تقول ناااار نااار ناااار شطه شطه طلعه طلعه أحــــــــــــ وأخدنا الدش ودخلنا أكلنا نص بطايه هههههههههههههههههههه .
ـــــــــــــــــــــ
أنا بنيك فيها من 7.3 صباحا لحد 12.3 الظهر روحت بيتها ومعاها كيس طماطم وكيس بطاطس وقالت لجوزها ان الكوافير زحمه وكل ده قاعده مستنيه دورها ... الي عجبته الحكايه الاولي ياريت يدعمني علشان للحكايه جزء أخير وأتمني تثبيت الحكايه بتاعتي لتعبي في الكتابه وأحقيتي لكونها قصه حقيقيه خالصه بيني وبين المكنه بتاعتي متنسونيش في التثبيت .
كس المرأه كالنفق مهما كان مظلم فأنت تمتلك زبرآ ينير لك تلك النفق فلا تبالي .
تحياتي .
الجزء الأخير (( الصدمه ))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ
مساء الخير علي كل النسونجيه الراجل والست الشقيه الزبير والي ليها كس مهلبيه تكمله لحكايتي وبما ان دي نهايه الحكايه ياريت الكل يحضر نفسه ويجهز زبره لضرب العشره الي هيه الحكايه المره دي بعد طول غياب وأكثر من 7 شهور المره دي الاثاره موجوده و****فه موجوده والـــ ماتيجو أحكيلكم أحسن يلا بيره .
ـــــــــــــــــــــ
اول مره كلكم عرفتوها ومن بعديها كنا مقضينها تليفونات وقعدنا علي الحال ده سبع شهور بحالهم في السبع شهور دول كانت الدنيا مكهربه بينها وبين جوزها ومكنتش عارف اقابلها خالص حتي لو صدفه بس في الاخر عرفت اصالحها عليه بس هي الي عرفت تخلع منه بطريقتها ماهي خلاص اتعلمت وبقت خبره والبركه في توجيهاتي المهم ظبط يومي معاها انها تجيني البيت وبالفعل جت وتغدينا مع بعض بس جت المره دي وهي (( حامل )) وبطنها قدامها أنا انصدمت ده انا ولا هو قالتلي لأ هو من اخر مره كنت عندك كنت حامل في الشهر الاول ومكنتش عاوزه الحمل ده فقولت لما اعمل كده معاك هينزل بس منزلش واديني حامل في الشهر الثامن ذي ما انتا شايف انا قولتلها احــــــه بس انا قولت في بالي الي خلاها تتناك من حد غير جوزها تعمل اي حاجه المهم قولتلها اومال جيتي ليه وانتي حامل كده مش خايفه يحصل حاجه قالتلي لأ وبعدين انا جايه اقعد معاك شويه علشان انتا وحشتني واهو بالمره لو مش هتناك امصلك زبرك ولعبلك فيه ودلعه وتنزل لبنك جوه بقي علشان انا نفسي اشرب لبنك ودوق طعمه أنا من جوايا الكلام بوظ اعصابي بس ردي كان عليها لألألأ ده كده انتي لا هتبسطيني ولا زفت احنا نأكل لقمه سوي وندخل ناخد دش علشان الجو حر وانتا حرانه ونطلع نجرب الي انتي هتعمليه هيبسطني ولا لأ قلعت ودخلنا تحت الدش دعك وتفريش وعض ومص وشويه وطلعنا طالعين زوبري لازق فيها من ورا ودخلنا الاوضه نمنا علي السرير وعملنا وضع 69 بس هي نايمه علي ظهرها وانا واقف قدام وشها بزوري مسكته حطيته في بقها وانا ميلت امص في الكس المهلبيه الي قدامي واه من هنا علي اح من هنا علي عسل ينزل من هنا علي شويه بعبصه في طيزها وانا بدخل صباعي في طيزها قولت ليه لأ مجربش نيك الظيز وهي حامل مش هتقول لأ فبقولها احيه علي خرم ظيزك يجنن قالتلي لأ ملكش دعوه بيه انا مش عاوزه الي حصل في كسي يحصل لظيزي قولتلها ماتيجي امصمصهالك قالتلي بس قولتلها عييييب كلمه الجدع عمرها ما تقع لفت وضع الدوجي وطيزها في وشي بدأت الحس كسها من تحت لحد فتحه ظيزها والعب بلساني في خرم البطيخه والف بلساني كدهو كده ايه رايك هي يجنن اول مره انتا معاك كل حاجه اول مره انا متجوزه لوح مش بني ادم مسكت راسي وظغطتها علي طيزها جامد وشي كله بقي جواها وبلساني لحس وتسيح علشان تلين وتوافق انكها من طيزها وانا بتعامل بقولها ايه رأيك بقي مش ناويه علشان نجرب قالت لأ مش هقدر قولتلها هنجرب براحه هدخل راسه بس لو وجعك مش هنكمل اييييه ماشي ضحكت وقالت موافقه جبت الديوريكس وحطيت منه علشان يساعد وبدأت أدخل راس زوبري كدهوت أه أه أه لأ براحه براحه لسه راسه مدخلتش يابت لا براحه بيوجع بيوجع لألألأ طب كده وقومت مطلعه كلعت منها حته أه ياجدعاان وانا بطلعه نزلت قصادها نقطت لبن كهربت الي خلفوني قولتلها نكمل بصت وهي بتتألم وهزت دماغها بدأت ادخل وأدخل وهي أه أه براحه حبه حبه بشويش انتا متعرفش بيوجع أد يه لحد متزفلط لوحد لوحده ورشق زحلقه وهي أه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه طلعه طلعه طلعه طلعه وانا بس خلاص خلاص سبيه جوه علشان لو طلعته هيوجعك اكتر اصبري فضل شويه جوه طيزها وطيزها مطلعه ياجدعاان لهيب لهيييييييييييييييب زوبري كان بيتشوي جواها وبدات بشويش أحركه لجوه ولبره لجوه ولبره وهي اه اه اه اه براحه براحه لحد ما فجأه لاقتها بتقولي حركه اكتر أكثر أكثر وبدات تنسجم معايا وكل ده في وضع الدوجي وهي عاجبها الوضع ومش عاوزه تغيره وانا ماصدقت الصراحه مسكت طيزها طلعت ميتين أهلها واحلي حاجه في النيكه بتاعت الطيز دي ياجدعان وانا برفع ايدي وانزل بيها علي طيزها طرااااااااااخ ضرب بعنف وهي تتاوه أهوووء عواء الكلبه وفضلت انيك انيك من الساعه 3 العصر لحد 7.3 بليل نيك متواصل وقفتها علي رجليها وسندت علي الحيطه وجبتها قدامي وقمت مشبط زوبري في خرم طيزها بعد ما وسع بقي الزبر يدخل يجري لوحده جواها ومسكتها من ظفاير شعرها وهاتك يانيك دب دب دب دب أنا بموت في نيك العنف وقومت ضاممها اكثر وماسك بزازها مسكه القبضه وبصوابعي وبعصر حلمات بزازها عصر ونيك بأفتري عطشان وماصدقت وهي بتجيب ميه من كل حته في جسمها ونزلت علي ودنها وبقولها هااا ايه رأيك يا متناكه طيزك اتكيفت ماهو الي ممتجيش بكسها تيجي بخرم طيزها قالتلي ارحم خرم طيزي ترحمني كفايه انا غلطانه قولتلها غلطانه طي علشان تبقي عارفه وتروحي وتيجي تاني انا مصورك علشان لو غيبتي عليه اتفرج علي الافلام الجاحده دي ردت بنت المتناكه وقالتلي طب بما انك بتصور نيكني أكثر انا عوزاك تطلع عين امي انا متناكتك انا شرموطك افشخني وهجيلك بعد ما اولد انا عاوزه اتناك منك كل يوم كل ساعه نار كسي كانت مموتاني دلوقتي نار طيزي وكسي هيقتلوني انا مش هسيبك تنيك حد غير افشخني اكثر اه اه اه اه اه اه اه اه اه انا خلاص خلاص مش قادر مش قادر قالتلي هاتهم جوه بقي ركزت علي الارض وفتحت بقها ومسكت زوبري وعماله تحركه لحد ما نطرت لبني جوه بقها وعلي وشها غرقت امها ومسكت زوبري عماله تلحس فيه وانا مع كل لحسه لزوبري يتكهرب وبعد ما خلصنا طلبت معاها تتناك تاني ومش عاوزه تمشي غير لما تتناك وانا كنت جبت اخري قولت نريح ونكمل كنت جعان أكلنا وسخنا بعض ومسكتها زنقتها في الحيطه لزقت وشها وبطنها المنفوخه بالطول في الحيطه ورشقت زوبري علي الناشف وخلتها تصرخ من كثر النيك ارجع بظهري ووسطي لوري واقوم داخل عليها رشق طراااااااااااااااااخ ترااااااااااخ تررررراااااااااخ ترراااااااااااخ وهي اه بيوجع يابن المتناكه براحه اححححححح أه اه اه وانا تراااااخ وفلقستها علي وضعها كده ومسكت لغد الوسط بتاع الظيز كنت عامل فيها ذي الشنيور الدقااق طقطقطقطقطقطقطق لحد ما فلقتها نصين وانا هيييجواا هيييجواا يانت المتناكه أه أه أه ونزلتهم في ظيزها أحححححححححح يالبن زوبري يااانا يانار الفرن بطلع زوبري من طيزها لاقتني عامل جحر ارنب في طيزها أنا ياجدعاان بتفرج علي الافلام بتاعتي دي وبقول علي نفسي انا بن متناكه جاحد انا لو مكانها أطلق من جوزي وأترهبن ومتنكش تاني طول عمر هههههههههههههههههههه
ــــــــــــــــــــــــــ
دي كانت نهايه الحكايه بكل تفاصيلها وعلي رأي المثل الجريمه لا تفيد ولاكن مادمت مجرم فلما لا تستفيد .
تحياتي للجميع وبالاخص زملائي النسوانجيه ونجمه بوسام الحب لكل مشرف ومشرف وياريت الايام تجمعني بيها تاني علشان انا وحداني .
تحياتي
ـــــــــــــ
الحكايه بدأت اول ما ظهرت عندي في المنطقه كانت هي وجوزها هو بيكلمني وانا من عادتي مببصش في عين الستات علشان بينكسفوا وفجأه برفع عيني لاقيت بدر واقف جمب جوزها وعنيها بتضحك فلاقيت نفسي سرحت وف سرحاني ده كنت بتخيلها وفجاه لاقيت جوزها بيفوقني من سرحاني وبيقولي سرحان في ايه وانا بكلمك قولته مفيش جاني هبوط مفاجئ المهم خدوا الي خدوه ومشيوا وانا فضلت اقول في نفسي المكنه دي لازم اتكلم معاها بس هتكلم معاها اذاي وهي اول مره تظهر في المنطقه وممكن تكون جايه زياره لحد ومش هتظهر تاني قومت اشوف انا ورايا ايه في الشغل علشان اطلعها من دماغي علشان كده مش هعرف اكمل باقي اليوم والصراحه الواحد لبنه كان مجبس في زبي ومش قادر مرت ساعتين وفجاه لاقتها داخله عندي وكلها كسوف وعنيها بتلمع وحته بسكوته كده أنا الصراحه ركبي خبططت في بعضها قولت لالالالا مش ممكن المهم مساء الخير مساء النور محتاجه كذا جبتلها وبدات أمارس حيلي عليها انتي جديده معانا هنا في المنطقه ولا جايه زياره قالتلي لأ ساكنه هنا جديد قولت اللللعب سألتها اسمك ايه وعندك كام سنه سنها 24 سنه بقولها الي كان معاكي ده جوزك قالتلي أه قولتها فيه فرق كبير بين القمر وضيه ضحكت وقالت نصيبي كده قولت في بالي حلو الكلام عرفتها بنفسي وتكلمنا شويه وعمال افكر اطلب رقمها منها اذاي شويه وعملت فيها عبيط وعملت حركه عيال مفقوسه منها اخد الرقم ومنها تبقي لقطه مني للي عاوز اعمله وطلبه بعدين قولتلها معاكي تليفون قالتلي اه خير قولتلها عاوز ارن علي تليفوني مش عارف هو فين قالتلي اتفضل وفيه في عنيها لمعه غريبه كأنها بتقولي انتا هتصيع عليه المهم رنيت من رقمها علي موبايلي وبديها تليفونها وسله هتكلم قالتلي انتا كنت بترن علشان تسجل رقمي ولا مكنتش لاقي تليفونك فعلا !! قولتها لأ كنت برن علي نفسي علشان اسجل رقمك قالتلي مش خايف ازعل قولتلها الي يزعل بلاش منه انا امسح رقمك من عندي أهووو مسحته وانتي معاكي رقمي متمسحهوش وارهانك هتخرجي من هنا وبعد 10 خطوات انتي الي هترني عليه قالتلي انتا واثق اوي كده ليه من نفسك قولتلها انا كده من حبنا حبناه وصار متعنا متاعه ومن كرهنا كرهناه ويحرم علينا ردت وقالت أجتماعه قولت كويس انك فاهمه وحافظه سلام سلام.
خرجت وبعد خروجها بــ10 ثوان اتصلت ولاقتها بتقولي انا اتصلت بس علشان حاجه واحده بس قولتها قولي قالتلي عينك الخضرا دي دوختني وانا بكلمك ولولاها مكنتش كلمتك قولتها دي معاكسه قالتلي أه معاكسه المهم اتغزلت في عنيها وف جسمها وف وسط الكلام بقولها انتا جامده وحلوه ومكنه وجسمك ده جسم كرباج وحبت كلام من الي قلبك يحبه من الغزل ردت عليه وقالت بس كفايه انا ماشيه في الشارع ومش قادره اعصابي تعبت بقولها ليه قالتلي اول مره في حياتي حد يقولي كلام كده ولا يتغزل فيه انا جوزها بقالي سنه متجوزهاه مقليش كده قولتها انا لسه مقلتش حاجه عنك اسمعيني بس لحد ما أخلص كلام علشان علي الاقل ترتاحيلي ومتبقيش مكسوفه مني وانا بكلمك بعد كده قالتلي ماشي بس بلاش تقول كلام يتعبني قولتها ماشي وقولت في نفسي انا مش هتعب لوحدي وبدات اتكلم واول كلمه قولتها كانت كسك قالتلي يخربيتك انتا جريء قوي انا كبرت لكلامها وكملت نفسي انكيكك نفسي ارشقه مابين شفايفه والعب في الذنبور والحسه وانتي تمصيلي زوبري وبيوضي وانا ارضع بزازك وهووووووووب قفلت الخط أحااااااااااااااااه انا كده هنام بلبني اتصلت مره مرضتش قولت بلح كده ربع ساعه لاقتها اتصلت عليه رديت وانا هفرقع الوووووووووووو ايوه عاوزه ايه الي نازل عليها أنا اسفه اسفه بس اسمع قولتلها قولي قالتلي انا مقدرتش اسيطر علي نفسي وانا بكلمك انا قعت علي الرصيف في الشارع من كلام انتا تعبتني وكنت خايفه حد يلاحظ انا اترعشت جامد من كلامك وقفلت متزعلش متزعلش سكت انا وشويه ورديت علي كلامها قولتها انا لما بزعل بيبقي صعب انك تصالحيني واساسا عيب انك تقفلي الموبايل قولت اجيب ورا انا الي محتاجها ههههههههه قالتلي طب اصالحك اذاي بقولها احنا لسه متعرفين من ساعه الا ربع ولحقتي تزعليني اومال لما تكمل مع بعض هتعملي ايه قالتلي عمره ماهيحصل انتا متعرفش انا كنت محتاجه واحد زيك قد ايه قولتلها انتي للدرجادي عطشانه قالتلي يعني ايه قولتلها لألأ مفيش علشان عنيها متفتحش اكتر من كده وتفط عند حد تاني هههههههههههههه قولتلها لو عاوزه تصلحيني تعاليلي الشغل علشان تصالحيني قالتلي وبعدين قولتلها هتدخلي عندي وبعد كده تدخلي اخر المحل وانا هدخل وراكي فيه أوضه افتحي بابها واستنيني جوه المهم جت ودخلت وقبل ما تيجي كنت مجهز الموبايل حاطه في عليه صغيره كرتون وقاطع فيها علي قد عدسه الموبايل ووجهته علي المكان الي هثبتها فيه المهم دخلت وقالتلي ايه انتا جبتني هنا ليه وبعدين لو حد دخل هتبقي مشكله قولتلها قفلت الباب من جوه انا عاوز اتصالح قالتلي لألأ انتا مفكرني ايه انا لسه متجوزه من سنه وعندي بنت شهرين الي بتفكر فيه ده مينفعش قولتلها انا مش بفكر انيكك علي فكره علي الاقل مبفكرش انيكك هنا ممكن في شقتي اومال هنا مينفعش قالتلي اومال عاوز ايه قولتلها عاوزك تطلعي بزازك وانا هرضع فيهم وبكده تبقي صالحتيني وتمشي وانا مرضي بصتلي وقالت ماممكن تعمل كده وبعد كده تعمل حاجه تانيه قولتلها نفسي هموت وعمل الي في دماغك بس مش هينفع طلعي بزازك بقي خليني ارضعهم طلعت بزازها البز ياجماعه مش بز الصراحه كسم الافلام السكس جمب بزها بس الحلمات حمراااااااااااااااا دم عارفين يعني ايه ده والحلمه قد عقله صباعك الوسطاني والي هيخليك تجبهم وانا بتكلم دلوقتي اناها كانت بترضع وبزازها كانت مليااااااااانه لبن وانا فضلت ارضع في اللبن ده لحد ما ارتويت ونزلت بأيدي علي كسها بعد ما سخنت كس بن متناكه الزنبور نفس طول حلمه بزازها ومنزل عسل سخخخخخخخن جدآآآآآ المهم بعد ما رضعت منها وبقيت ابنها لاقتها فجاه فائت وعاوزه تروح استني قالتلي لألألألأ انا لسه عرفاك النهارده وعملت فيه كده اومال علي رأيك لو انتا بقي الي فضلت معايا لكام يوم قدام هتعمل معايا ايه انا هروح وهتكلم معاك لما ابقي فاضيه قولتها استني افتح الباب وأأمن علي المكان وبعد كده اطلعي .. اطلعي .. سلام .. سلام .
ــــــ
الي حكيته ده ياجماعه في نفس يوم معرفتي بيها وده يعتبر أول لقاء بيني وبينها لو عجبتهم الحكايه بتاعتي بلغوني علشان الحكايه فيها حوالي 6 ساعات نيك يعني ليكم عندي تكمله لما جبتها عندي البيت مرتين بعد كده البت أتناكت لما قالت كسم النيك الي اتناكته من قبلك وللعلم أنا أختصرت في الحكايه علشان تبقي لذيذه ومحدش يمل .
ـــــــ
حصل بالفعل لا شغل تسخين ولا محن وعجين نيك ولا تستناك ولا تعلم زبرك الكسل .
*********************-*
الجزء الثاني
*********************--
أولا شكرآ علي التفاعل وردودكم الغاليه نكمل مع بعض باقي الحكايه لما المزه جاتلي البيت بس أتمني تثبتولي الحكايه علشان اقدر اكملها للآخر وأكيد هيكون من دواعي سروري أن يكون ليه حكايه حقيقيه عندكم .
ـــــــــــــ
الجزء الثاني :
ــــــــــــــــــــــــ
طبعا بعد المقابله الاولي معاها مسبتهاش وبقينا نتكلم في الفون وهي حيحانه خالص وكسها مولع وعاوزه تتناك مني بأي طريقه بس المشكله ان شغل جوزها جمب الشقه بتاعتها ومش بتعرف تخرج كتير بس تقدر تخرج الصبح بدري علشان بيبقي جوزها في البيت فيقدر يقعد مع البنت الصغيره وغير كده مش هيشك فيها فجتني فكره جهنميه المخ لما بيشتغل في الحرام بيبقي بن وسخه المهم قولتلها تجيني الصبح الساعه (( 6 )) اليوم ده كان يوم خميس مولد سيدنا السرايري يوم النيك والمليطه قولتلها تقول لجوزها انها هتنزل السوق تجيب الخضار وما لذ وطاب للمطبخ وبالمره هتكون الساعه بقت 9 أو 10 يكون الكوافير فتح تعمل عنده سويت وبايكير ومانيكير وفشخ الحريم ده البت عجبتها الفكره ونفذتها ورتبنا الحوار يوم الاربعاء وكلمتني الساعه 6 الصبح علشان البس واطلع علي وأول الشارع عندي استناها الصراحه ياجماعه انا منمتش من يوم الاربعاء لحد ماجت ونكتها ومشيت كاني علي سفر ههههههههههههه المهم طلعت جبتها وخلتها تفتح هي الشقه وانا استنيت مدخلتش كنت مستني بعيد شويه دخلت هي أمنت المكان دخلت وراها علشان انا في منطقه شعبيه العيون فيها عدساااات عدسااااات بتجيب الي بيحصل قبل ما يحصل المهم كنت انا قبل ما هي ما تيجي مشغل الاب توب بتاعي ومعلي جوده الفديو علي الاخر وموجهه ناحيه السرير هوب دخلت وقال ايه انا مش مصدقه نفسي اني جتلك هنا برجليه قولت في بالي احــــــــــــــه ده انا الي مش مصدق وكونا متراهنين ان مين فينا هيطلع عين التاني هي عاوزه تشبع نيك والواحد فينا كبيره ساعه وزبره بيفسي منه ومبيقمش تاني كنت رافع حبيتين ترامادول وضارب سيجارتين حشيش وراشش ليجنوكايين وضارب عشره بليل من الاخر خرتأت نفسي علشان اطول معاها المهم شقتك حلوه قولتلها الاحلي وجودك يا ملبن انتي ياملبن قومت شغلت التكييف وشغلت شاشه العرض وفيها الفلاشه ومتخرتأه أفلام سكس شغلت وهي اندمجت مسكتها قلعتها هدومها حته حته حته حته الدريل هنا والبدي هنا والبرا هنا والاندر اااااااااااه علي الاندر وروايحه برفع عيني لاقيت جسم مرسوم بريشه فنان وهي ضامه دراعتها علي بزازها وكفوفها مداريه كسها حاجه تسيح الحجر بقولها ايه الجحدان والجمدان والسيحان ده كله يخربيت اهلك كسمين أم جوزك اذاي ميدلعكيش وهوب اختها وسط دراعاتي وقمت لافف بيها وواقعين علي السرير وشفايفي علي شفايفها وبمشي ايدي ياجدعان لحد كسها لاقيته غرقان لألألأ عاااااااااااااااايم في بحر من عسل الهيجان ومغرق وراكها بقولها ايه ده ردت وقالت محرومه بقلها هو مش بينيكك قالتلي بينك بس براس زبره يادوبك يدخله من هنا ولبنه بينزل من هنا قولت استفسر يمكن زبر جوزها قصير قالتلي حاجه قد الدراع وتخين من الاخر السويدي للكابلات زنجي بن المتناكه وانا علي زوبري مش نفس مواصفات جوزها بس بن متناكه مروووووووحه مش دراع زيه لأ لامانه نص دراع بس علي وضعه محرااااااات قولتلها انا هخليكي تتناكي لحد ما تشبعي بس لازم نستمتع الاول جمت وعملنا وضع 69 هي بتأكل في زوبري وانا لاهط كسها وزنبورها وأأه لألأ براحه وانا مفيش اللسان جوه الكس وعضعضه في الزنبور وهي تلحس في راس زوبري وتمصه والبيوض وانا ابعبصها في طيزها وخلاص عاوز انيك كفايه تسخين قمت جايبها علي طرف السرير ورافع رجليها وجيت ادخل زوبري مش راضي يدخل أحـــــــه ليه يابن المتناكه ادخل ببص ياجدعان علي فتحه كسها لاقتها مضيقه فشخ عليه الطلاق صباعي ايدي كان بيدخل كسها بالعافيه جبت جيل ديوركس مجهزه عندي ويادوبك بيزحلق وبيدخل لاقيت صرخه انثي بنت وسخه طالعه من بين شفايفها تهد جبل مش تخليني اجبهم بس براحه براحه بيوجع مش كده علي مهلك وبقيت ادخله براحه وبشويش لحد ما دخل لاخره وبدأت اتعامل نيك هارد كور لحد ما شبعتها وشبعت كسها وهي كل الي طالع عليها براحه انا مش متعوده علي القسوه دي كسي بيوجعني مش قادره أه أه بجد براحه كسي مطلع سخونيه أه شفايف كسي جالها تسلخات مش قادره هاتهم جوه كسي علشان خاطري ارحمني ابوس ايدك طلعه شويه اه اه اه اه اه وقطعت نفس أغمي عليها جمت مايه ساقه وغسلتها وشها فاقت اخدتها الحمام علشان ناخد دش انا لسه مجبتهمش أحـــــه مش هتمشي دخلنا الحمام هي بقي انتا مفتري حرام عليك انتا فشختلي كسي وكمان بسببك اغمي عليه مشيني كفايه بجد قولتلها انا لازم اجبهم الاول مسكتها ياجدعان فلقستها في الحمام وشمطها حته نيكه علي الواقف ماسك دراعتها ورا ظهرها ومعدي ايدي وقافش شعرها وظيزها مأمبره ومفلقسه صوره Full HD++++ و أه اه اه اه اه اه اه اه اه هاتهم هاتهم أح كسي اه اه كسي اه اه بشويش وفجأه بوووووووووووووووووووم انزل بأيدي علي ظيزها طراااااااااخ وطيزها تفرقع تراااااخ وظيزها تفرقع مع ميه الدش ووجع الكس الدنيا بقت دمار زبري خلاص علي اخره بيشيط الماتور ولع وعمود الكردان هيسح وهوووووووووووب طراخ طراخ طرااخ زوبري عمال يحدف اللبن الي جواه في كسها وهي عماله تقول ناااار نااار ناااار شطه شطه طلعه طلعه أحــــــــــــ وأخدنا الدش ودخلنا أكلنا نص بطايه هههههههههههههههههههه .
ـــــــــــــــــــــ
أنا بنيك فيها من 7.3 صباحا لحد 12.3 الظهر روحت بيتها ومعاها كيس طماطم وكيس بطاطس وقالت لجوزها ان الكوافير زحمه وكل ده قاعده مستنيه دورها ... الي عجبته الحكايه الاولي ياريت يدعمني علشان للحكايه جزء أخير وأتمني تثبيت الحكايه بتاعتي لتعبي في الكتابه وأحقيتي لكونها قصه حقيقيه خالصه بيني وبين المكنه بتاعتي متنسونيش في التثبيت .
كس المرأه كالنفق مهما كان مظلم فأنت تمتلك زبرآ ينير لك تلك النفق فلا تبالي .
تحياتي .
الجزء الأخير (( الصدمه ))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ
مساء الخير علي كل النسونجيه الراجل والست الشقيه الزبير والي ليها كس مهلبيه تكمله لحكايتي وبما ان دي نهايه الحكايه ياريت الكل يحضر نفسه ويجهز زبره لضرب العشره الي هيه الحكايه المره دي بعد طول غياب وأكثر من 7 شهور المره دي الاثاره موجوده و****فه موجوده والـــ ماتيجو أحكيلكم أحسن يلا بيره .
ـــــــــــــــــــــ
اول مره كلكم عرفتوها ومن بعديها كنا مقضينها تليفونات وقعدنا علي الحال ده سبع شهور بحالهم في السبع شهور دول كانت الدنيا مكهربه بينها وبين جوزها ومكنتش عارف اقابلها خالص حتي لو صدفه بس في الاخر عرفت اصالحها عليه بس هي الي عرفت تخلع منه بطريقتها ماهي خلاص اتعلمت وبقت خبره والبركه في توجيهاتي المهم ظبط يومي معاها انها تجيني البيت وبالفعل جت وتغدينا مع بعض بس جت المره دي وهي (( حامل )) وبطنها قدامها أنا انصدمت ده انا ولا هو قالتلي لأ هو من اخر مره كنت عندك كنت حامل في الشهر الاول ومكنتش عاوزه الحمل ده فقولت لما اعمل كده معاك هينزل بس منزلش واديني حامل في الشهر الثامن ذي ما انتا شايف انا قولتلها احــــــه بس انا قولت في بالي الي خلاها تتناك من حد غير جوزها تعمل اي حاجه المهم قولتلها اومال جيتي ليه وانتي حامل كده مش خايفه يحصل حاجه قالتلي لأ وبعدين انا جايه اقعد معاك شويه علشان انتا وحشتني واهو بالمره لو مش هتناك امصلك زبرك ولعبلك فيه ودلعه وتنزل لبنك جوه بقي علشان انا نفسي اشرب لبنك ودوق طعمه أنا من جوايا الكلام بوظ اعصابي بس ردي كان عليها لألألأ ده كده انتي لا هتبسطيني ولا زفت احنا نأكل لقمه سوي وندخل ناخد دش علشان الجو حر وانتا حرانه ونطلع نجرب الي انتي هتعمليه هيبسطني ولا لأ قلعت ودخلنا تحت الدش دعك وتفريش وعض ومص وشويه وطلعنا طالعين زوبري لازق فيها من ورا ودخلنا الاوضه نمنا علي السرير وعملنا وضع 69 بس هي نايمه علي ظهرها وانا واقف قدام وشها بزوري مسكته حطيته في بقها وانا ميلت امص في الكس المهلبيه الي قدامي واه من هنا علي اح من هنا علي عسل ينزل من هنا علي شويه بعبصه في طيزها وانا بدخل صباعي في طيزها قولت ليه لأ مجربش نيك الظيز وهي حامل مش هتقول لأ فبقولها احيه علي خرم ظيزك يجنن قالتلي لأ ملكش دعوه بيه انا مش عاوزه الي حصل في كسي يحصل لظيزي قولتلها ماتيجي امصمصهالك قالتلي بس قولتلها عييييب كلمه الجدع عمرها ما تقع لفت وضع الدوجي وطيزها في وشي بدأت الحس كسها من تحت لحد فتحه ظيزها والعب بلساني في خرم البطيخه والف بلساني كدهو كده ايه رايك هي يجنن اول مره انتا معاك كل حاجه اول مره انا متجوزه لوح مش بني ادم مسكت راسي وظغطتها علي طيزها جامد وشي كله بقي جواها وبلساني لحس وتسيح علشان تلين وتوافق انكها من طيزها وانا بتعامل بقولها ايه رأيك بقي مش ناويه علشان نجرب قالت لأ مش هقدر قولتلها هنجرب براحه هدخل راسه بس لو وجعك مش هنكمل اييييه ماشي ضحكت وقالت موافقه جبت الديوريكس وحطيت منه علشان يساعد وبدأت أدخل راس زوبري كدهوت أه أه أه لأ براحه براحه لسه راسه مدخلتش يابت لا براحه بيوجع بيوجع لألألأ طب كده وقومت مطلعه كلعت منها حته أه ياجدعاان وانا بطلعه نزلت قصادها نقطت لبن كهربت الي خلفوني قولتلها نكمل بصت وهي بتتألم وهزت دماغها بدأت ادخل وأدخل وهي أه أه براحه حبه حبه بشويش انتا متعرفش بيوجع أد يه لحد متزفلط لوحد لوحده ورشق زحلقه وهي أه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه طلعه طلعه طلعه طلعه وانا بس خلاص خلاص سبيه جوه علشان لو طلعته هيوجعك اكتر اصبري فضل شويه جوه طيزها وطيزها مطلعه ياجدعاان لهيب لهيييييييييييييييب زوبري كان بيتشوي جواها وبدات بشويش أحركه لجوه ولبره لجوه ولبره وهي اه اه اه اه براحه براحه لحد ما فجأه لاقتها بتقولي حركه اكتر أكثر أكثر وبدات تنسجم معايا وكل ده في وضع الدوجي وهي عاجبها الوضع ومش عاوزه تغيره وانا ماصدقت الصراحه مسكت طيزها طلعت ميتين أهلها واحلي حاجه في النيكه بتاعت الطيز دي ياجدعان وانا برفع ايدي وانزل بيها علي طيزها طرااااااااااخ ضرب بعنف وهي تتاوه أهوووء عواء الكلبه وفضلت انيك انيك من الساعه 3 العصر لحد 7.3 بليل نيك متواصل وقفتها علي رجليها وسندت علي الحيطه وجبتها قدامي وقمت مشبط زوبري في خرم طيزها بعد ما وسع بقي الزبر يدخل يجري لوحده جواها ومسكتها من ظفاير شعرها وهاتك يانيك دب دب دب دب أنا بموت في نيك العنف وقومت ضاممها اكثر وماسك بزازها مسكه القبضه وبصوابعي وبعصر حلمات بزازها عصر ونيك بأفتري عطشان وماصدقت وهي بتجيب ميه من كل حته في جسمها ونزلت علي ودنها وبقولها هااا ايه رأيك يا متناكه طيزك اتكيفت ماهو الي ممتجيش بكسها تيجي بخرم طيزها قالتلي ارحم خرم طيزي ترحمني كفايه انا غلطانه قولتلها غلطانه طي علشان تبقي عارفه وتروحي وتيجي تاني انا مصورك علشان لو غيبتي عليه اتفرج علي الافلام الجاحده دي ردت بنت المتناكه وقالتلي طب بما انك بتصور نيكني أكثر انا عوزاك تطلع عين امي انا متناكتك انا شرموطك افشخني وهجيلك بعد ما اولد انا عاوزه اتناك منك كل يوم كل ساعه نار كسي كانت مموتاني دلوقتي نار طيزي وكسي هيقتلوني انا مش هسيبك تنيك حد غير افشخني اكثر اه اه اه اه اه اه اه اه اه انا خلاص خلاص مش قادر مش قادر قالتلي هاتهم جوه بقي ركزت علي الارض وفتحت بقها ومسكت زوبري وعماله تحركه لحد ما نطرت لبني جوه بقها وعلي وشها غرقت امها ومسكت زوبري عماله تلحس فيه وانا مع كل لحسه لزوبري يتكهرب وبعد ما خلصنا طلبت معاها تتناك تاني ومش عاوزه تمشي غير لما تتناك وانا كنت جبت اخري قولت نريح ونكمل كنت جعان أكلنا وسخنا بعض ومسكتها زنقتها في الحيطه لزقت وشها وبطنها المنفوخه بالطول في الحيطه ورشقت زوبري علي الناشف وخلتها تصرخ من كثر النيك ارجع بظهري ووسطي لوري واقوم داخل عليها رشق طراااااااااااااااااخ ترااااااااااخ تررررراااااااااخ ترراااااااااااخ وهي اه بيوجع يابن المتناكه براحه اححححححح أه اه اه وانا تراااااخ وفلقستها علي وضعها كده ومسكت لغد الوسط بتاع الظيز كنت عامل فيها ذي الشنيور الدقااق طقطقطقطقطقطقطق لحد ما فلقتها نصين وانا هيييجواا هيييجواا يانت المتناكه أه أه أه ونزلتهم في ظيزها أحححححححححح يالبن زوبري يااانا يانار الفرن بطلع زوبري من طيزها لاقتني عامل جحر ارنب في طيزها أنا ياجدعاان بتفرج علي الافلام بتاعتي دي وبقول علي نفسي انا بن متناكه جاحد انا لو مكانها أطلق من جوزي وأترهبن ومتنكش تاني طول عمر هههههههههههههههههههه
ــــــــــــــــــــــــــ
دي كانت نهايه الحكايه بكل تفاصيلها وعلي رأي المثل الجريمه لا تفيد ولاكن مادمت مجرم فلما لا تستفيد .
تحياتي للجميع وبالاخص زملائي النسوانجيه ونجمه بوسام الحب لكل مشرف ومشرف وياريت الايام تجمعني بيها تاني علشان انا وحداني .
تحياتي