دخول

عرض كامل الموضوع : ابن عمي... متسلسلة...الجزء الثاني وصل


Esraa hany
12-03-2017, 08:49 AM
ابن عمى
الجزء الأول
انا منى من عائله محافظة تكبت شهواتى بداهل جسدى الذى يكاد يتفجر من الانوثة فأنا متوسطة الطول بيضاء وامتلك بزازى المدورة رائعة الحمال ذات الحلمات الوردية اما جسدى مثير متناسق ومع كل هذه الامكانيات مكبوته ومسجونه فى البيت فأمى وابى يخافون عليا من نظرات الرجال اما انا فأنا استمتع بنظراتهم واحلم دائما بأن اكون بين مجموعة من الرجال يقطعونى بازبارهم ثم يجعلونى اغرق فى لبنهم وظل هذا حلم بداخلى لم ولن يتحقق فنحن عائله محافظه لاأرى شبابا الا ابن عمى فهو يزورنا باستمرار فى المنزل فهو شاب قوى يلعب كمال اجسام يمتلك جسدا رائعا ارى كثيرا زبه وهو معلم فى بناطيل الترنجات بتاعته ولاكنى لا اقدر على ان انفرد به لان والدى معنا باستمرار ومرت الايام وانا احلم ان اكون بين يديه اتقلب فى احضانه واستمتع معه حتى جاء اسعد يوم فى حياتى استيقظنا فى هذا اليوم على صوت الهاتف مبكرا وعندما ردت امى على الهاتف وجدت خالتى تصرخ الحقى امك تعبانه الحقينا تعالى بسرعة وبسرعة ذهبت امى بصحبة ابى وبعد دقائق وجدت جرس الباب يرن فظننت انه ابى او امى ففتحت مسرعة ولاكنى وجدته ابن عمى فتوتر كثيرا لانى خرجت له شبه عارية بقميص النوم خفيف يكشف ما تحته تقريبا سألنى عمى فين قولتله الحكايه فقرر ان يذهب ويجى وقت تانى قولت فى نفسى الفرصة دى عمرها ماتتكرر فألحيت عليه يقعد معايه لأنى خايفة اقعد فى البيت لوحدى ارجوك فوافق وقعد معايا قولتله تشرب حاجة قالى اى حاجه منك حلوه فجريت على اوضتى ولبست روب مثير اوى على قمص النوم الى انا لبساه ورحت جبتله عصير وجيت علشان اقدمه ليه لقيت عنيه مش قادرة تبصلى قولتله انتا مكسوف منى ولا ايه قالى اصلك النهارده غير كل يوم قولتله مالى يعنى قالى حلوة اوى فقمت ضحكت ضحكة ساخنة وجيت امشى فرميت نفسى على الارض فجرا عليا فكرنى وقعت عملت نفسى مش قادرة اقوم فاشالنى بين ايده وزبه كان هيقطع البنطلون كان لازق فى طيزى اوى ولعنى وحطنى على الكنبه قالى ايه الى بيوجعك قولتله فخدى فمسكه وبدأ يعملى مساج وفجأه لقيته هجم علياوقعد يبوس فيا وفضل ينزل لغاية ماوصل لحلماتى قطعهم بأسنانه ولقيته فجأه هجم على كسى وقطعه بلسانه وسنانه لغاية ماجبتهم قام شايلنى وحطنى على زبه فضل ينيكنى وانا بصرخ لانه كان حاطط زبه فى طيزى ودى كانت اول مرة كنت حاسه بوجع جامد بس المتعه كانت اجمد وعيشنا معبعض اجمل لحظات حياتى ولقيته بيقولى اجبهم فى طيزك ولا تخديهم فى بقك قولتله هاتهم فى بقى كنت خايفة دى اول مرة بس حلاوة زبه التخين المنتفخ ورسه الحمراء الجميله خليتنى مسكته وقعدت امص فيه لحد ماجابهم فى بقى فضلت الحس فيهم من طعامتهم ماسبتش نقطة تروح منى قالى كفايه مش قادر وقام شالتى ودخلنا الحمام مع بعض استحمينا وانا ببوس كل حته فيه وهو كمان وخلصنا واتفقنا ان احنا نمتع بعض افضل عذراء وعدى اليوم ده وماما وبابا اتصلو عليا قالولى ماتفتحيش لحد احنا هنفضل عند جدتك للصبح وخلى بالك من نفسك فانمت وانا بحلم باليوم الملتهب ده وفرحانه اوى ومن ساعتها كل ماتيجى الفرصة بنمتع بعض اجمل حاجة بحبها الزبر التخين لما يكون لبنه كتير مممممم
يتبع...

ابن عمى الجزء 2
وبعد اجمل ماحدث لى فى حياتى مع فارس ابن عمى ظللت طوال الليل احلم به وانا اتقلب بين زبره القوى وحضنه الدافئ وولسانه الذى يلحس كسى وكل جسدى يمر الليل انتفض من سريرى المبتل من كثر ماء شهوتى واذهب لاستحمى وابدء يوم جديد وانا تحملنى السعادة واحلق فى السماء من الفرحة اتخيل طول الوقت زب فارس امامى وانا اكله والحس لبنه الدافئ الذيذ وما ان انتهيت من الاستحمام حتى وجدت الباب يفتح وامى وابى يدخلان البيت فأسرعت وسألتهم عن جدتى فقالو انها اصبحت افضل ولاكن الطبيب طلب منهم ان يصطحبونها الى مكان هادء ولا يجعلونها تتعصب اوتنشغل بشيئ حتى يكتمل شفاؤها ففرحت وقلت لها الى اين ستذهبين قالت سنأخذها الى البحر ونصيف بالمرة ففرحت وقولت لها احبك يا أمى امتى يا أمى الاسبوع المقبل ودخلت امى الى غرفتها لكى تبدل ثيابها ثم ضرب جرس الباب ففتحت لأجد فارس حبيبى ابن عمى على الباب فنظر لى نظرة وكأنه يحتضننى ويعصر كسى بعينيه فلم يترك منطقة فى جسدى الى قبلها بعينيه فنادة امى من على الباب يامنى فقلت لها امى انه فارس ابن عمى فقالت امى خليه يتفضل ان جايه اهو وفضل ساكت ولم ينطق بكلمة فعينيه قالت كل الكلام وانا انظر الى زبه المنتفخ المنقوش على ملابسه دخلت امى ازيك يافارس فرد فارس بخير المهم جدتى عامله ايه قالتله بقت كويسه فقال ده انا كنت عايز اشوفها قالتله يوم السبت الجاى هنطلع رحله وهى معانا ابقى تعالى يافارس انت ومامتك سلملى عليها واشكرها على وقفتها معانا وامى تعبانه فلمعت عينى فارس وانا بالفرحة ومرت الايام واتى يوم الرحله ووصلنا الى شرم متعبين من الرحله ووصلنا ال. الشاليه فما إن دخلنا قلت لامى عايزه اتفسح واستمتع بشرم الجميله فردة وقالت مش قادرة انا تعبانه بكرة فصرخت وقولتلها بكره بكره ايه هنضيع يوم فى النوم لأ فرد فارس وقال انا اعرف شرم كويس اناحافظها فردة امى وقالت خلاص روحى مع فارس هو هيفسحك خد بالك منها يافارس قالها ماتخفيش ياطنط وخدنى ومشينا فسحنى شويه فى الملاهى وبعدين خدنى فى حته فيها جبال وصخور وفجأه لقتنى جوه مكان جميل لوحدنا وبعدين لقيته طلع تلفونه وقعد يصور فيا وانا بقلع هدومى لغاية مابقيت عاريه فترك التليفون وانقض عليا كالاسد يلتهم شفايفى ثم ينزل لبزازى وفضل ينزل لما وصل لكسى وحينها دوبت فى يديه واصبحت كالعبه يفعل فى مايشاء ليتنقل بين كسى وبزى وكل حته فى جسمى الى ان وضع زبه فة كسى فمتلكنى واصبح يقلبنى بين يديه يضربنى فى طيزى بزبه حتى وجعنى جدا ولاكنه متعنى متعة قوية وفجأه اخرج زبه الكبير المنتفخ بلبنه ووضعه فى فمى ليغرقنى بلبنه الساخن الذيذ الممتع فلم اتركه وظللت الحسه واعضه لغاية ما لفيت واديته كسى على فمه وانا اخذت زبه وفضلت امصه لغاية لماجابهم وقعد يصرخ من المتعه فقمنا ولبسنا وبعدين قعدنا نهزر ونجرى لماوصلنا الشاليه وانا فرحانه امى قاتلى اتبسطى. قولتلها شرم جميله قوى وفارس فسحنى فكل حته ودخلت اوضتى وانا فرحانه نمت وكأن فارس معايه مستمتعه بأجمل نيك فى الدنيا
مستنيه تعليقاتكم وتشجيعكم

حوده جه
12-03-2017, 11:30 AM
جميله. جدا

علياء علي
12-03-2017, 11:58 AM
قصه حلوه تسلم ايدك استمر

Tafa3102
12-04-2017, 02:45 AM
تسلم ايدك بدايه موفقه

محب العشق
12-04-2017, 07:51 AM
قصه جميله اوى بس كان احسن انك تحكى ازاى بدء يلعب فى جسمك و ازاى ناكك فى طيزك علشان دى اول مره تتناكى و ازاى دخله يعنى محتاجين تفاصيل اكتر علشان تبقى مثيره اوى القصه استمرى

amr55
12-04-2017, 02:02 PM
روعه يا اسراء

madmado
12-05-2017, 01:52 PM
حللوه تسلم ايدك بس خلي القصه اقرب للواقع شويه عشان الخيال الواسع شويه بيخليها تهرب من اللي بيقراها حتى لو ده حصل فعلا بس في الاخر بالنسبه للي بيقراها هتلاقي كتير منهم بيقولك لا وسعت دي و خيالها واسعكل ما تبقى اقرب للواقع المفروض في منطقتنا الشرقيه هتكون احسن

بالتوفيق

عصر يوم
12-05-2017, 07:52 PM
تسلم الأيادي.....

الفنان_البوهيمي
12-05-2017, 10:43 PM
تسلم ايدك ع القصه وياريت ماتحرمناش من ححاتك الحلوه دي

يمني يحبكم
07-16-2019, 11:33 PM
مبروك عليك المتعه

بس لو كان حكيتي فيها تفاصيل الخاص بالطيز كان افضل لانو اول مره تنتاكي بطيزك

احمد زيدان
07-19-2019, 07:08 PM
روووووعه استمرى تسلم ايديكى

anmos
07-20-2019, 10:45 PM
قصة رائعة اخي عاشت الايادي

anmos
07-20-2019, 10:49 PM
قصة رائعة جدا يسلمو

anmos
07-20-2019, 11:29 PM
:g030:قصة فوق الوصف سلمت الايادي

يمني يحبكم
08-05-2019, 08:48 PM
ياريت كنتي شرحتي بالتفصيل من اين بدأ وكيف طلب منك يدخل زبه في طيزك وكيف كان احساسك لابد من التفاصيل الدقيقه حتى يعيش القارئ اجواء النيك

سلمت يداك

hervé
08-06-2019, 02:46 AM
روووووووووووعة



سكس محارم نسونجي ناك اختي وانا قدامهقصص سكس عالريققصص سكس وأحلي أهات/archive/index.php/t-189354.htmlقصص سكس نيك كس هيامقصص سكس لواط السواق الخاص الأرشيفأقوي السكس تقطع /archive/index.php/f-41-p-217.htmlقصص نيك نيك بلاثمنقصصي. يمني. نيك. ممحونات. اجزا/archive/index.php/t-138703.htmlسكس تخون زوجها في بيتوقصص سكس محرمات متسلسله كامله منتديات نسونجيالمتشرد نسوانجيقصص نسوانجي محارم العاءلة وامهات محرومةWww.hekayat.neek.fatheya.com/archive/index.php/f-9-p-18.htmlقصص سكس كتابه مع عمي في السعوديةﻣﺨﺘﺎﺭﺍﺕ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺍﻟﻤﺤﺎﺭﻡ landsmb.ruناكني فطيزي البنوتي site:bfchelovechek.ruتحميل افلام سكس روز مونرو مع الحلاقجيران الهنا سكسجميع افلام سارالوف افلام سكس مترجم عربيزوجي عاقر وجاري ناكني وحبلنيقصص سكس محارم عمتي سبب فجرالعيلةانا محمد امي عمرها 40 سنه نكتها طسز قصتيقصص سيكس مراهقين نار حتى الموتقصص طيز الامسكس محارم قاهري قصصbrazzers اجسام غريبةقصص سكس دياثه كاملة الاجزاءعربيقصص سكس [اﻷرشيف].index.phpبالبدايه كان ينيكني سوفت وانامستمتع قصص "نيك" "مدام" في منزل أسوان عرب ميلفالبوم علياء منتدى نسوانجىسكس قصه صاحب النبوبه الغازقصص سكس في التليفونقصص جنسية مراتي و الدكتورة ايناس و زبي الكبيرصوراحلى نيكقصص دياثة بدأت بالتخيلسكس بنت نيكه وأرمأنه/archive/index.php/t-506191.htmlمحارم كاملةاﻻجزاء اختىقصص نيك طيز في الجامعه متسلسلصورةكلسون بوسخهقصص سكسيات صنعانياتقصص جنسية مكتوبة ابوعلي حسن/archive/index.php/t-498772.htmlقصة سكس سالب ممحون اوي اويقصص سكس سادي ركوب نسوانجي مكتوبسالب القاهرة فونقصص لواط بلبس حريمي منتديات جديدهقصه طويله سكس نيك محارم جزائري نيك طيزها اااه اه قصه طويلهقصص سكس اه نار مولعة نيك.صور سكس فيزونات ديقةقصة حلاق سيدات نسوانجي نيكتعا فتحني سكس نجوميالتجميعه الكامله تحرش/tags.php?tag=111/archive/index.php/t-170931.htmlصورنار نيك سالبقصة سكس فتح كسي السائق وزوجني ابيسكس قصص مقوم عراب يرهزنيقصة نيك امير لسهير واختاsite:landsmb.ru "فحل فلسطيني"جديد قصص نيك محارم انا واختي ووجعتهاانا انيك عائلتي في رحلة قصصاكساس واطيازجاهزةللنيكانيك بنت خالتي انا وابي وقتح كسهاقصص اناوزوجتي واختي متسلسلةصور بزاز ايفا ادمزWww.hekayat.neek.malake.comقصة بنت بتتناك طول الليل