دخول

عرض كامل الموضوع : قصتي مع امي واختي


زبري ناااااااار
11-17-2017, 04:12 AM
أنا اسمي إسلام عندي 14سنه واختي منال 18 سنه وأمي عندها 45 سنه وابويا متوفي واحنا صغيرين وامي هيه إللي ربتنا ومفكرتش تتجوز خالص
واهتمت بينا لحد ما أنا بقيت عندى 14 سنه واختي منال
وأنا واختي كنا في مدرسه واحده كنت أنا في اعدادي واختي في ثانوي وكنا بنروح المدرسه لحد ما ماما مبقتش عارفه تصرف علينا احنا الاتنين
قلتلها يا ماما أنا هروح اشتغل واطلع من المدرسه وهخلي اختي تروح عادي قالتلي لاء يا حبيبي طبعاً هتكمل المدرسه ده مستقبلك قلتلها لاء يا ماما مستقبلي ميجيش علي تعبك انتي أنا يهمني راحتك قالتلي لاء يا حبيبي انتا لسه 14 سنه قلتلها لاء يا ماما عشان خاطري أنآ بقا هنزل اشتغل فضلت تعيط رحت حاضنها كانت ماما دايما بتلبس لبس قصير في البيت كان نص بزازها بتبان وطيزها كبيره اوووى وبيضه
حضنتها وقلتلها معلش يا ماما متعيطيش عشان خاطري بقا
وانا بحضنها وشي نزل علي بزازها حسيت احساس غريب اوي حسيت اني جسمي سخن رحت سايبها قلتلها أنا هدخل اوضتي يا ماما قالتلي ماشي يا حبيبي
أنا مكنتش اعرف حاجه عن الجنس وعمري متفرجت علي سكس ولا أي حاجة وفضلت وفصلت كام يوم كده مش علي بعضي المهم نسيت الموضوع ده ورحت دورت علي شغل
ولقيت كذا شغلانه لقيت شغلانه في سايبر يعني بتاع كمبيوتر وكده اشغل العاب للاطفال وكده
ولقيت ميكانيكي بس انا مقدرش اشتغل ميكانيكي والفلوس بتاعت السايبر قليله جدآ
وانا مروح مش عارف اعمل ايه رحت قابلت واحد صاحبي قالي إيه يابني مش بتيجي المدرسه ليه حاكتلو إللي حصل زعل وقاللي يعني لقيت شغل قلتله لاء لسه قالي أنا اختي شغاله في مطعم اكل إيه رأيك اكلمهالك قلتله فلوسها حلوه قالي جدا

قلتله ياريت تكلمهالي يسطا قالي ماشي عدي عليا بكره وانا هقلك قالتلي ايه قلتلو ماشي
روحت البيت علي الساعه 3 العصر لقيت أختي وامي بياكلو قلتلها ازيك يا ماما قالتلي تمام يا حبي وانتي يا منال بخير يا اسلام يا حبيبي أنتا عامل ايه
عملت ايه في الشغل قلتلها و**** لسه بكره صاحبي هيكلم أخته وهيرد عليا أختي ضحكت هههه
قالتلي هتشتغل إيه قلتلها في مطعم قالتلي مطعم إيه قلتلها أكل قالتلي فين قلتلها في وسط البلد أمي جات قالتلي بعيد اووى لاء طبعاً مش هتروح قلتلها يا امي هروح مع اخت صاحبي قالتلي ودي عندها كام سنه دي قلتلها معرفش يا امى بكره هقلك ودخلت نمت وماما صحتني الصبح قالتلي هتروح امتا يا حبيبي عند اخت صاحبك قلتلها علي العصر يا ماما قالتلي ماشي جه العصر لبست وخرجت رحت عند صاحبي

فتحلي واحده كده في ال25 اموره اوووى وشعرها طويل وبيضه وكانت لابسه عبايه بيتي وبزازها كبيره اوووي وبيضه وطيزها اوووف كبيره جدآ جسمها كسم الفجر
قالتلي نعم قلتلها عايز صاحبي قالتلي صاحبك مين قلتلها احمد لقيت أحمد طلعلي ودخلت سلمت علي ام احمد ست عندها حوالي 50 سنه بس جسمها اوووف ميختلف عن بنتها وكانت قاعده بالعبايه البيتي بردو طيزها أصغر من بنتها شويه وبزازها متوسطه ونص بزازها باينه احمد ابو متوفي
دخلنا قاعدنا في الاوضه بتاعت أحمد كان عنده لاب توب وعنده انترنت قالي قعت علي لاب قبل كده وفتحت نت قلتله لاء بصراحه عمري قالي احا يعني متفرجتش علئ سكس خالص قلتله يابني احنا عندنا 14 سته وانتا عارف الحاله عندنا ازاي قالي استنا أنا هوريك سكس هتموت علي نفسك دخل كتب سكس فاتحلنا موقع كبير مليان سكس انا مكنتش علي بعضي شفت بزاز كبيره اوووف افتكرت امي لما نمت علي بزازها أول مره اه اه عرقت اوووي وحسيت أن زبري بيقف شغل الفيديو والمتناكه بتصوت جامد بصوت عالي قلتله يخربيتك أمك واختك هيسمعو قالي لأء متخفش احنا الاوضه بعيده أوي عنهم قالي طلع زبرك والعب فيه زي كده قلتله لاء اخاف قالي متخفش منا هعمل زيك قلتله أنتا جربتها قبل كده قالي كتير رحت مطلع زبري ومغمض عيني وفضلت العب في زبري ومع الصوت فضلت نص ساعه لحد منزلت اللبن اححححح كان احساس غريب اوووى وكان جميل بطريقه بنت متناكه قلتله عايز أدخل الحمام وانا داخل الحمام شفت امو واختوا بجسمهم كأني أول مره اشفهم اه زبري هاج اوووى تاني دخلت الحمام وفضلت العب في زبري لحد منزلتها تاني رحت دخلت الاوضه عند احمد قالي كل ده قلتله أنا عملتها تاني جوه قالي بجد قلتله بجد فضلنا قاعدين واحنا بندور علي سكس لقيت مكتوب سكس ولد بينيك أمه واخته أنا استغربت ازاي يعني الكلام ده انا قلتله إيه ده يا احمد هو إزاي بينيك أمه واخته قالي يابني النت ده مليان سكس محارم كتير اووى قلتله يخربيتك أنتا عرفت الكلام ده كله منين قالي من النت قلتله يعني أنتا ممكن تنيك امك واختك قالي لا طبعاً بس بصراحه بهيج عليهم اوووى
قلتله بصراحه هما جامدين اوووى بصراحه قالي بجد قلتله بجد قالي إيه إللي عجبك فيهم قلتله اختك بزازها كبيره اوووى وبيضه وطيزها اوووف كبيره وشفايفها اووف قالي وأمي قلتله امك اجمد من اختك يا بختك اوووف قالي نفسي اووي انكهم وافشخ حلمه بزاز اختي وامي انكها في طيزها الكبيرة وهو بيقلي كده انا هجت اوووى قلتله أنا هروح بقا عشان مش قادر خلاص لو سبتني كده ممكن اطلع انيك فيهم راح ضحك ههههه
قالي تعالي بقا عشان اعرفك علي اختي

رحت سلمت عليها اسمها ايمان قالتلي ازيك قلتلها تمام قالتلي انتا عايز تشتغل إيه بقا قلتلها أي حاجة قالتلي ماشي عدي عليا الصبح قلتلها ماشي ورحت مروح علي الساعه 7 المغرب كده
دخلت لقيت ماما ومنال بيتعشو ماما بصيت عليهم يا لهوي كأني أول مره اشفهم في حياتى الاتنين لابسين قمصان نوم صغيره هما علي طول بيلبسو كده بس انا عمري ما فكرت فيهم جنسي غير بعد احمد ما عرفني كل حاجه انا مكنتش علي بعضي رحت دخلت الحمام نيمت زبري ورحت طالع قالتلي كل ده قلتلها معلش يا ماما كنت بتفق علي شغل زعقتلي كل ده يا كلب بتتفق علي شغل
رحت زعلت ودخلت الاوضه منال قالتها حرام عليكي يا ماما منال دخلتلي الاوضه وهيه دخله حسيت أن عروسه دخله علي عريسها
أول ما جت عملت نفسي زعلان قالتلي معلش يا اسلام ماما خايفه عليك يا قلبي
راحت حضناني اوف أنا زبري وقف أول ما حضنتني رحت قلتلها خلاص ماشي مش زعلان
راحت خارجه وجت ماما قالتلي حبيبي متزعلش مني انتا عارف انى بخاف عليك أوي قلتلها يا ماما رايح مع اخت صاحبي قالتلي ماشي يا حبيبي هات بوسه عشان اعرف أنك مش زعلان راح زبري هاج اوووى بس أنا كنت متغطي هيه مش هتشوف حاجه قلتلها لاء قلتلي عشان خاطر ماما بقا قلتلها ماشي رحت بوستها قلتلها تصبحي علي خير بقا راحت مشيت واستنيت لما ناموا بليل ورحت عند أوضت ماما هيه بتسبها مفتوحه لقيتها لبسه قميص نوم شفاف وكسها باين وبزازها باينه اووى كنت خايف اووي عشان نومها خفيف رحت لمست بزازها بأيدي ورحت راضع من بزازها بسرعه ورحت داخل اوضتي بسرعه وأنا خايف رحت مطلع زبري وفضلت العب في زبري نزلت لبن كتير اوووي ورحت نايم مكاني من التعب ونسيت امسح اللبن ولا البس الشورت بس كنت متغطي راحت جات بتصحيني الصبح يا اسلام يلا قوم عشان الشغل قومت شفتها قدامي حسيت أن هيغما عليا كانت لسه واخده دش وطالعه ولابسه الفوطه بس علي جسمها صحيت قلتلها إيه الحلاوه دي يا ست الكل حلاوه بردو يا بكاش قلتلها انتي قمر يا قلبي قالتلي ماشي يا حبيبي قوم بقا عشان اروق سريرك وقوم عشان تفطر وتروح الشغل قلتلها ماشي يا حبيبتي قومت وفطرت وافتكرت اللبن إللي علي السرير يا دين أمي ماما هتشوف اللبن لقيتها بتنده عليا قلتله نعم يا ماما قالتلي تعالي رحتلها بتقلي هو السرير ملزق كده ليه ورحته غريبه اتلجلجت في الكلام قلتلها مش عارف يا ماما قالتلي مش عارف بردو أنا مامتك علي فكره وكبيره وفاهمه كل حاجه و**** وكبرت يا اسلام
رحت مكسوف قلتلها مش زعلانه مني يا ماما قالتلي لاء يا حبيبي طبعاً مش زعلانه منك انتا خلاص بتكبر وهو ده سن المراهقة بستها من خدها وقلتلها ربنا يخليكي ليا يا احلي ماما في الدنيا قالتلي بس اوعى الموضوع ده يتطور يا حبيبي قلتلها ازاي يعني يا ماما قالتلي يعني اوعي تعمل كده مع بنات أخرك إللي أنتا بتعمله بأيدك بس قلتلها حاضر يا حبيبتي يا اغلى ام في الدنيا قالتلي بس بقا اهم حاجه لما تعملها ابقا نزل البتاع اللي بتنزله بعيد عن السرير قلتلها هو سمه إيه يا ماما البتاع ده قالتلي يا وسخ يعني أنتا متعرفش قلتلها لاء و**** قالتلي إسمه لبن يا حبيبي قلتلها لبن زي إللي بنشربه الصبح ضحكت هههه
قالتلي لاء يا حبيبي ده مختلف
يلا بقا كفايه بقا عشان تروح الشغل قلتلها ماشي يا حبيبتي رحت لبست ونزلت وانا مبسوط اوووووووي رحت عديت علئ إيمان عشان نروح الشغل خبط عليها الباب اتفتح اتصدمت إيه إللي شايفه ده

انا اول مره في حياتي اكتب القصه دي لو عجبتكم وعايزيني اكمل ياريت تقولولي:g014:

محب العشق
11-17-2017, 02:23 PM
حلوه اوى اوى تسلم ايدك مستنى الباقى بسرعه

AHMED GABER 20
11-17-2017, 03:46 PM
حلوة وشيقة جدا

زبري ناااااااار
11-17-2017, 06:10 PM
شكرا ليكم واللي جي امتع:wink:

الحالم10
11-17-2017, 11:57 PM
قصة جميلة جداا

zalzalmara
11-18-2017, 12:20 AM
حلو بجد مستنيين الجديد

Tafa3102
11-18-2017, 01:14 AM
تسلم ايدك اسلوبك جميل جدا في كتابة القصه و اتمني ان تكتب باقي قصتك

وليد الدمياطى
11-18-2017, 01:38 AM
حلوه حلوه حلوه حلوه

ميتو12
11-18-2017, 02:07 AM
حلوه جدااااا استمر

E.Loma
11-19-2017, 02:21 PM
تحفه ياريت تكمل

نسوانجي253
11-20-2017, 06:12 AM
مثيره

استمر

Squall Leonhart
12-10-2018, 10:19 PM
بصراحه قصه روعه ومثيره جدا



أرشيف قصص سكس نيك محارم جديدهقصص نيك ورعان لواط في المنتزهصور مدام سكسصور سكس اثنين ازبار وواحده قشطه/archive/index.php/f-9-p-654.htmlاحلي نيكه وانالابس حريميافلام نيك كساويهقصة نيك الهانم وإبن اختهاالحيحانه ااااااه اااااااه أى اى آه أم اح اخخ اووووفتح كسها.بنت صقيرة اهقصص سكس مصوره نسوانجي مرات الابانا واميرة قصص سكسقصص نسوانجي حقيقية امراة تمتع إبن زوجها جنسينصور سكس نسونجي مليف مربربسكس ميلف موخره وأردف جزابه بيضاءسكس مرعاه بنات مع ورعانكيف ينيك معتز زوجتي قصص عربيه سكسقصض زوجات انتاكت من غير زوجها جبا بالزب الكبير جداقصة عربني ولحس طيزي انا بنت من احدى محافظات اليمنقصص سكس نيك المديرة من الخفيرصور سكس افا نوتي صور نيك في جسم طريسكس اجنبي ساخن/cfake/archive/index.php/t-189267.htmlقصص جنس عاهره زادت شهوتي مع ارقص احقصص سكس انا وعائلتي امىانيك كسهاوانزل لبنهاسكس مصرى قصة حب اتنين صحابفضفضة وتجارب منشط جنسي للأخت منتديات نسوانجيقصص جنسية فتحني فيس بوكقصتي مع الدياثة من جزئين ارشيفسكس نيك بنات لبسة سنسل وساعةالكسلان قصص سكس متسلسلهمراتى وأختها وأمى يتناكوا جماعى قصه جنسيه/archive/index.php/t-362656.htmlما اذا افعل اذا وصلت حد ذروه الانتصاب والهياح الجنسي وانا غير متزوجسكس نك مثحي قي طيزهقصص سكس كسي انهر من زبك ارحمنيفیلاسکسی جدیدقصص جنسية نسوانجى البشمهندس مازنقصص سكس مصوره الابن ينيك أفراد العائلة ويخليه حواملقصص جنس يمنيه محارمقصص سكس محارم عربي ودولي منتديات نسوانجيقصة أخت وأختها يتبادلن الأزواج في نيكهم من طيز site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-325564.htmlقصص لواط فاجرةنيكني يلااااقصص سكس من اجزاءقصص محارم الارشيفقصص سكس صديقي ينيك اختيقصص سكس نيك الزوجه جماعيسكس ونيك خالات عمالقهقصص سكس محارم سعودي اثنا السواقه.comقصه نيك طيزي من الزبال في الخرابهقصص سكس محارم نكت العائلة الكريمةقصة مين يقدر ع امي كامله قصه سكس تحرش ام شافت ابنها خارج من الحمام وزبه كبير جدا تحرشت فيهيوميات زوجه شرموطهخرقي متحركفلم سكس فتأه بغأريهزوجي قالي مش قادر وطلعلي زبه وناكني/tags.php?tag=%C7%E1%DF%C7%E3%E1%E5صور اكساس ينزل من الكسابو زوجي ينكني وانا في غرفة زوجي ونحن في شهر العسل مثيره جداlandsmb.ru nattقصص سكس ليبيمنتديات,نسوانجي,قسم,الكتبات,قصص,سوالب,وشواذ,الارشيفشكس شواذ نيك ورعان وهومستلقي علا بطنه/archive/index.php/t-494594-p-41.htmlشرمطة نيوزيﻻنديةقصص سكس شافتني مراتي بدخل صباعي في طيزي وناكتنيقصص مقروءه نيك وفشخ المطلقات والأرامل/archive/index.php/t-228073.htmlنيك متحركه لو طي