دخول

عرض كامل الموضوع : شيزوفرينيا الجزء الثاني


زبي الحايح
08-29-2017, 05:46 PM
حسيت ان اميرة طليقتي اتكسفت من ردي وتذكرت سبب طلاقنا الحقيقي وبصيت لعلياء بنتي وقولتلها انا رايح البيت الكبير تعالي عشان تشوفي اخواتك وتتعرفي عليهم قالت لي ثواني واكون جاهزة نزلت تحت في مكتب المقاولات الخاص بي اسفل العماره وانشغلت مع بعض العمال في حساباتهم شويه ولقيت بنتي وامها نازلين ملابس رياضيه بصيت لهم قوي واتكسفت قدام العمال من لبسهم فانا معروف عني اني متدين و زوجتي منقبه واولادي بمعهد ازهري ناديت ع الفراش يفتح لهم العربيه و قولتله خد الهوانم ركبهم وجهز العربيه عشان طالع قالي حاضر يا حاج طبعا كل ده و اميرة طلقتي فصلتت المكان حته حته بنظراتها وانبهرت بديكور المكتب وشخصيتي القوة بين عمالي فلم تكن تتوقع هذا بعد مرور كل السنين دي المهم ركبت العربيه وقولتلها اميره بنتي وحتشوف اخواتها لكن انتي نزلتي معاها ليه اتكسفت وقالتلي لو عايزني انزل انزل ولو حابب ترجعني ع الموقف ارجع القاهرة براحتك قولتلها انا مقصدتش عموما انتي ضيفتي وصلنا البيت وولادي فرحم جدا بوصول اختهم الكبيره اللي يا ما سمعم عنها وشافوا صورها وهي لسه صغيره زوجتي استقبلتهم استقبال حافل واميرة تبوصلها من فوق لتحت وتنظر لي كما انها تقول هي دي ؟؟!! انا اجمل منها بكتير وانا كمان بصيت لها كما لو اني برد عليها دي اللي صبرت معايا واستحملت شقا السنين حتي لما تعبت واستاصلت الرحم هي نفسها اللي خليتني اتجوز عليها السكرتيره بتاعتي اثناء حديثنا الصامت المتبادل سالتني علياء ايه ده يا حاج خلفتهم امتي قولتلها عشان متبقيش وحيده في الدنيا زي ابوكي وابتديت اعرفها علي اخوتها ده هشام الكبير15 سنه وده باسم 14 سنه ودي نجوي 13 سنه ودي نورا 10 سنين ودي جيهان اخر العنقود 9 سنين و بصيت لي قوي بغل وابتسامه صفرا متصنعه طليقتي اميره ايه يا عم انت عامل فريق كوره قولتلها قولي ما شاء **** وشويه دخلت ام نادر زوجتي التانيه و كانت منقبه ومعاها نادر قولتلها دي ام نادر زوجتي التانيه شهقت من الخضه ااااايه ؟؟ وبصت لام هشام وقالتلها وانتي عادي كده قالت لها وانا وحياتك اللي مجوزهاله وعايشين زي العسل مع بعض وشتغل بقا شغل الحريم ام هشام رغم طيبتها لكن صعيديه لما بتقفل بتبقا صعبه ارتبكت اميره وقالتلي انا عايزه انزل اشم هوا واتفرج علي شرم الشيخ ولما اجي اروح حتصل بيك قولتلها ده الكارت بتاعي فيه عنوان المكتب اديه لاي سواق تاكسي حيوصلك للعماره واتفضلي نسخه من مفتاح الشقه خليها معاكي استغربت ان محدش مسك فيها تقعد معايا ولا حتي قولت لها حجي اخدك ونزلت بعصبيه من غير حتي ما تسلم ع الولاد ولا زوجاتي كنت مش عايز اعمل اي قلق لزوجاتي ولا لبنتي علياء و ضحكنا وسهرنا سوا في اليوم ده وانا مش مصدق ان بنتي خلاص رجعت لي و نبهت علي ام نادر ان علياء حتنام في شقتها اللي قصاد شقة ام هشام لاني محتاج اني اكون مع بنتي اليومين دول لوحدنا ونزلت بالليل روحت اشتريت عشا و طلبات للتلاجه عشان اوديه لام علياء في الشقه خبطت ع الباب محدش فتح فتحت الباب وناديت عليها مردتش دخلت المطبخ وانا بتحاشي اني ابص علي الصاله او غرفة النوم فتحت التلاجه لقيت ازايز كتير ID و كانزات بيرة ماليه التلاجه استغفرت وبنا ورجعت الصاله انده عليها مردتش خبطت علي باب غرفة النوم باستحياء فتحت وكانت المفاجاءة وللحديث بقيه



أجمل قصص جنسيه محارم أنيك خالتي سميرههايجات غنيمه سكس.comصور محارم جديده خطيرة المتصفح بروكسي نيك مصري حصان مع بنات/archive/index.php/t-157049.htmlقصص سكس مدرسات يمنيات مع الطلابقصص نيك بنات عم وبنات خالهسكس سليف معاقهسكس عربي نت نشيط منتديات بناتقصه مع ام ابراهيم الكبيره سكسيهبنوتي انتاك قصص جديدةسكس وتعريص نسوان العربwww.قصص سکس محارم مع أختي المتحررةجيران الهنا سكسقصة نيك نهلة متسلسلةصورسكس إغراء محجبات عربيات منزلي موقع نسوانجيﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺃﻧﺎ ﻭ ﺯﻭﺟﺎﺕ ﺍﻟﻤﺴﻨﻴﻦ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻧﺎﺕقصص سكس صديقى عشر امىناكوني وحملت من الرجال محارم سكس site:bfchelovechek.ruليش لمن نبعبص في الكس بنحس بي متعةالبوم سالب كامل صورهقصص سكس يخلي نسا تذوب/archive/index.php/t-169550.htmlصورسكس شوقيهقصص سكس سوالب علي الارشيفقصص سكس المراهقة والجنس site:bfchelovechek.ruاحبك.بجنون.صورسكسأجمل قصص سكس رومانسيةقصص محارم كامله ومحدثه اناوماما site:foto-randewu.ruنيك كس نعمةبنت عمتيقصص بنات هاجت ع اخوهاقصتي مع خالتي ام سعاد قصص سكس محارمقصت عشقي لنيك جارتيسكس قصص يمنيه الاخ مع زوجة اخوه محارميحشر زبره/archive/index.php/t-16371.htmlقصص سكس ذياثه علي المداماتنسوانجي مليف البوم قحبهصور شيميل مع الاسمصور اية يويو سكسصورسكي الهبدقصة ناكني سواق التاكسي اه اح اوف موقع نسوانجيقصص شيميل وسوالب /archive/index.php/t-83955.htmlsite:landsmb.ru "مراتك"قصة نيكة ف المصعدقصص نيك نسوانجي الداله عائلة زوجتينيك وطيز ثقيلقصص نيك جارتي واحلاطيزاجمل قصص اللواط من صفحات ارشيف منتدى نسوانجىتردد نسوانجىجارتنا سحاق بزبر صناعىصورسك فلوسقصص سكس ونيك وتبادل ازواج جديده من القاهرهقصة سكس محارم مع الجدمكتبة نسونجي للسكس العربيسكس خالتي تغريني ايطاليقصص سكس مع الحيوانات.comWww.hekayat.jenseya.jawaher.comافلام.سكس.على.الوسادهعراب مااجمل مزز تمص زبسكس اكساس مشتاقه للزبكان بيشرح لي فوائد شازلونج الرومانسيه وناكنيمراتي الشرموطه اتناكت واتعشرتصوراسكس محارم تعبانهتحميل قصه سكس حقيقه اليمن خزنت ومخرتي كبيرهقصص زوجتي وامها ونيك في غرفتينيك ما عديل شغول م صورزبي عريضقصص سكس زوجتي قدمت لي أختها"قصص" مدام سلمي في سجن عرب مليفشرح ال العربية كلمة friend fuckssite:landsmb.ru "الجامحة"سكس عرض مجموعة بنات لاكساسهنصور عسكري سكسصوره ملابس فزون فشخصور قصص سكس مصورة حقيقيةقصص سكس محارم بعد الحادث كاملهقصتي. حين. ابني. فتح. طيزي. بلغصبصور ارداف وبزازةسكس/archive/index.php/t-92102.htmlقصص سكس حريم عليتناافلتم سقس عوبب site:bfchelovechek.ruسكس مبادلاكس ان اكساكس