دخول

عرض كامل الموضوع : مريم وعائلتها - قصتي الأولي بنسوانجي


me ro
08-13-2017, 06:05 AM
اول قصه اكتبها هنا في نسوانجي يارب تعحبكو :)
اولا احب اعرفكو بشخصيات القصه
مريم بنت عندها 20 مش متفوقه اوي في الدراسه في سنه 3 جامعه شعرها بني طويل بيضه وعنيها عسلي
..
حسام اخو مريم عندوا 26 سنه مخلص الجامعه و متجوز عندو 3 عمارات في المعادي مرتاح ماديا وعندو عربيه شعرو اسود لونه قمحاوي فاتح عندوا عضلات وقوي
..
رانيا مرات حسام عندها 23 سنه شعرها اسود و بيضه و عنيها خضرا
..
مي صحبه مريم شعرها اسود قصير لونه قمحاوي فاتح شعرها ناعم مع مريم في الكليا
..
صلاح اخ حسام و مريم مش بيشوفوه كتير لأنه مشغول في شغله شخصيه مهمله و مقرفه بيشرب سجاير و صايع جدا بيخرج من الشغل 5 العصر يرجع البيت 1 بليل يدخل ياخد shower و يشرب سجاير و ينام
..
مصطفي خطيب مريم 22 سنه مخلص الجامعه من سنه شخصيه مهذبه و جميل جدا و مغرور شويه
..
نتعرف علي باقي الشخصيات في القصه مش حابه اطول عليكو اكتر من كدا :D
..
صوت فتح الباب
صلاح : كنتي فين يا هانم
مريم : انت ايه الي رجعك بدري كدا
صلاح : انتي مال اهلك انتي ارجع ولا مش ارجع انطقي كنتي فين
مريم : انت عبيط انت ازاي تتكلم معايا كدا
صلاح : كلمه تاني وهبهدلك يا شرموطه يا صايعه كنتي فين لحد الساعه 1 بليل يا شرموطه
مريم : انت عبيط ؟ انت جي تسكر عليا ولا ايه ؟ طب والل* لما بابا وماما يجو من السفر هقولهم انت شربت خمره
صلاح : طب و**** لأقطع الحزام عليكي يا متناكه
مريم : صلاح انت مجنون ابعد عني
بعد 6 ساعات كان الصبح طلع هربت مريم عند اخوها و مراته
صوت ضرب الجرس
رانيا : مين الي يخبط الوقت دا ... حاضر حاضر هفتح
..
رانيا : ايه دا مريم انتي بتعملي ايه هنا احنا الصبح اوي .. ايه الي عمل فيكي كدا ؟
( مريم عليها اثار الضرب بالأقلام و الحزام معلم علي جسمها و منزل دم ومنهاره من العياط )
مريم : رانيا الحقيني ;(
رانيا : ادخلي يا مريم استريحي علي السرير
مريم : فين حسام ؟
رانيا : مش عارفه مجاش انبارح بس هو بيعملها كتير
مريم : رانيا اخويا ضربني
رانيا : بطلي عياط بس .. ضربك ليه عملتي ايه ؟
مريم : كان سكران
رانيا : ايييه ؟؟ اخويا شرب :
مريم : انا مش هرجع البيت دا تاني غير لما بابا وماما يجو من السفر
رانيا : ايوه ياحبيبتي بس دول فاضلهم 3 شهور و يجو من السفر !!
مريم : مش مهم انا مش هرجع مع الحيوان دا تاني م
رانيا: بطلي عياط بس ثواني هجبلك منديل تمسحي بيه دموعك دي
مريم : رانيا انا خايفه
رانيا : خايفه من ايه يا روحي ؟؟
مريم : خايفه ارجع البيت اجيب هدومي
رانيا : متخافيش انا هاجي معاكي و كدا كدا اخوكي مش بيجي بدري البيت
مريم : رانيا انا مش قادره اتكلم
رانيا : خشي خدي shower و اول ما تيجي ما تلبسيش حاجة غير البانتي و البرا علشان اطهرلك جسمك و احطلك مرهم للجروح دي
مريم : ماشي
بعد 5 دقايق
رانيا : لحقتي ؟
مريم : الميه بتوجع جسمي اوي
رانيا : ماشي ياروحي خشي نامي علي السرير و انا هجيب المطهر
مريم : ماشي
رانيا : نامي علي ضهرك
مريم : حاضر
(ورانيا بتبص علي جسمها )
رانيا : جسمك حلو اوي يا مريم لولا الجروح دي و علامات ضرب الحزام كان زمان موزه اوي
مريم : مرسي
(مريم حست بحاجه غريبه لأان رانيا بتحسس علي جسمها مش بتدهن المرهم)
رانيا : جسمك طري
مريم : مش فاهمه ؟
رانيا : ولا يهمك خلاص
مريم في سرها : دي بتدهن دي ولا بتتحرش ؟ :D
مريم: رانيا خلاص ؟
رانيا : ايوه خلاص اقعدي شويه كدا ومتلبسيش علشان المرهم ميتمسحش بسبب الهدوم
مريم : ماشي
بعد ما خرجت رانيا مريم فضلت تحسس علي كسها من فوق البانتي متعرفش ان رانيا كانت بتراقبها
مريم : مع ان جسمي بيوجعني بس حاسه بمتعه رهيبه ياريتها ترجع تاني
بعد ساعتين نامت مريم ودخلت عليها رانيا اوضتها
رانيا : مريم انتي صاحيه ؟ مريم ؟
( مريم كانت صحيت من صوت فتح الباب بس عملت نفسها نايمه علشان تشوف هيحصل ايه)
رانيا فضلت تحسس علي جسم مريم بعدين لمست كسها من فوق البانتي و مسكت صدرها مريم كانت مستغربه هي بتعمل ايه بس كانت حاسها بمتعه و خايفه رانيا تفتحها من غير قصد راحت اتقلبت علي جنبها علشان رانيا تخاف و تمشي اول لما مريم عملت كدا رانيا خافت جدا و جريت و وقعت و فتحت الباب و قفلتو و دخلت اوضتها وهي خايفه
..
بعد ساعتين كان حسام جه
رانيا : حبيبي جيت اخيرا
حسام : وحشتيني يا روح قلبي
رانيا : انا بقي زبك هو ال وحشني :D
حسام : زبي كمان هيموت و يشوف كسك ♥ :D
قامت رانيا قلعت الهدوم و نسيت ان مريم نايمه في الاوضه
فضل حسام يلحس كس رانيا
رانيا : براحه لحسن تبلعو :D
حسام : انتي لسا شوفتي حاجة يا شرموطي
رانيا : اه اه اه اه
رانيا اتأوهت بصوت عالي لدرجة ان مريم دخلت عليهم الريسبشن
مريم : ايه دا !!
حسام اتخض من صوت مريم قام جري علي الاوضه بسرعه بس رانيا فضلت نايمه مكانها
رانيا : ايه يا مريم مش عيب تدخلي علي راجل و مراته ؟
مريم : انتو بتعملو كدا في الريسبشن !! وكمان انتي نسيتي اني موجوده ؟؟
رانيا : حبيبتي انتي لما تسمعي الصوت تفضلي في الاوضه علشان عيب تتدخلي علي راجل و مراته حتي لو احنا نمنا في الريسبشن
مريم : انتي هتفضلي عريانه كدا روحي البسي
مريم كانت مكسوفه منها بس حست بشهوه فظيعه بس جريت علي اوضتها علي طول
دخل حسام علي مريم
حسام : انتي ازاي هنا في الوقت دا انتي كنتي نادر اما بتجيلنا و بعدين الوقت بدري بس حلو انك جيتي اصلك وحشتيني
( مريم كانت بتبص علي زب حسام لأنه ظاهر من الشورت الي هو لابسه و كان نفسها تمسكه و تمصه )
حكت مريم لحسام كل حاجة حصلت معاها من اول اما جه صلاح لحد اما راحت عندهم
حسام : ابن الكلب الحيوان دا ور*نا لما اشوفه هخليه يمشي من البيت عريان و الجيران ينكوه بس لما اشوفه
مريم : شكرا :)
حسام : انتي هبله بتشكريني علي ايه :D
بصت مريم علي زب حسام لدرجة ان حسام حس بيها وهي بتبص عليه
حسام : انتي بتبصي علي ايه ..
كان نفسي اكمل القصه بس حصلت حاجة فا هكلمها بكرا او بعد 3 ايام ماتنسوش تقولو رأيكم عليها و ايه الي محتاج تعديل علي القصه و بوعدكو اني هطولها المرا الي جايه

me ro
08-13-2017, 06:08 AM
سوري علشان القصه صغيره جدا بس حصلت حاجة وكان لازم انهيها بس اوعدكو الجزء الي جاي هيكون اطول من دا 3 مرات :g030:

THE LEGEND
08-13-2017, 06:47 AM
أهلا بك ميرو وشكرا لمشاركتنا القصه
لا تحرمنا جديدك

تحياتي

شريفف
08-13-2017, 07:37 AM
منتظرين التكمله
لعل المانع خير

me ro
08-13-2017, 08:15 AM
أهلا بك ميرو وشكرا لمشاركتنا القصه
لا تحرمنا جديدك

تحياتي

اهلا بيك :blush:

me ro
08-13-2017, 08:15 AM
منتظرين التكمله
لعل المانع خير

هو المانع مش خير بس ماشي :D

محب العشق
08-13-2017, 01:49 PM
بدايه موفقه كملى

يوسف.6
08-13-2017, 02:25 PM
بداية مثيرة
بانتظار باقى القصة

me ro
08-14-2017, 04:29 AM
بدايه موفقه كملى

هي بدايه مطلقه مش موفقه بس ميرسي :D:wink:

asad_alq8
08-15-2017, 07:46 AM
مشروع قصة جميل وبداية حلوة
واضح من رودك انك تتمتع او تتمتعي بروح فكاهية جميلة ممكن تضفي على القصة لمسة جمالية
لي رأي حبذا لو افضتي بالشرح والتصوير للقاء في الاحداث القادمة حتى لاتكون القصة كخبر يتم سرده بنشرة اخبار
لك كل التحية وننتظر القادم

max222
08-15-2017, 04:54 PM
مشكووووووووووور كمل

عازف علي اوتار
08-16-2017, 04:31 PM
يعني انتي بتشدينا وتسبينا كده مش بحب التعليق ده ولو عندك اي مشاكل ومحتاجه حد جنبك انا في الخدمه وتحت امرك



site:landsmb.ru متسلسلة حياة أسرةقصص تجسس خالات معا ازواجهنكيف تم فتح طيزي من صديقي وهذهي قصتي بدايتي بالانحرافسكس لوف سودانياووف افتحلي رجلي والعب في كسي اه اح براحة/archive/index.php/t-553662.htmlنسوانجي قصة بنوتي منيوك جديدةصور سكس لواط سالب بنوتى اسيوىشيميل أدخلت زبها في طيزيقصص سكس اهات جامدهنيك اكساس مشعرجامدهقصص سكس المنقبه الشرموطه عفاف/archive/index.php/t-183394.htmlقصص نيك جنسيه مدام تتناك من عشيقها في شقتها قصص مثلي اتناك في الاسكندريةقصص نيك مدأم روأنقصص سكس صاحبه مراتي شيشهجاب ضهرو جوا بزازهاصور شيميلات ميلفسكس بنت الذوات المصريهقصص نيك زوجت نسيبيصور عن اللواط والسحاقنقاشي كيف تهيج اختك نقاش محارماختي قحبتي مصورةأرغم بأنت شرميطقصه محارم مش قادر اصبرصوره طيز اختكقصص سكسيه لمدام حوريه عاشقة الجنسسكس عربي صفحة 559 خرا شيميلقصه سكس تورمت مشافر كسهاقصص نيك طيز بزوبر زنجينيك كس كبير فى السن ومكرمشﺍﻧﺎ ﻭﻣﻴﻨﺎ ﻭﺍﻣﻪ ﻭﺍﺧﺘﻪ ﻭﺯﻭﺟﺘﻪ الجزء22اكبر وافخم واروع صورسكس طياز وبزاز نسوان شراميط محارم العرب2020قصص نيك عند السودانيوناختي شافتني بتناكقصه نيك المغتصبونقصتي وانا مرهقة مع صاحب الدكان قصص سكس عربقصص سكس زوجه ابي دفعت لي فلوس انيكهامتسلسلهقصص سكس الفرصه الاخيره كوكتيل شراميط نسوانجىقصص سكس محارم الجزء site:bfchelovechek.ruسكس المدام الشرموطه منتدى نسوانجي site:sathdtv.ruقصص جنسية المحترمةقصص نيك اخوات زوجتي معا الصورصباح النيك يا مزهاختي والفرصه المناسبه قصص محارمقصتي معااخي من ارضعه نكني بزبهسكس فلم مع مطلقه جزء 3 مترجم عربيعاهره شوي يامحمودمقاطع سكس الحب الحرامقصص سكس تذوب اغتصبني فعجبنيسكس مزه تغتصب وتحاول تهرب مني/archive/index.php/t-208850.html/showthread.php?t=176424&page=2اه ياكسي نار قصصضحك علي وناكني قصص مصورهمدينة.المخرم.سكسقصص جنسيه نسوانجي عمو البياع/archive/index.php/f-9-p-7.htmlصور سكس سحاق بالغابة8قصص نيك عنيفكلام محارم سافل تانجو سكس نيك خالتكقصص نيك نساء في "فيلا" عرب ميلف جديدةtestingسلاح مرات خالي الفتاك السلسله الاوليقصة نيك مدام رهفقصص جنس ام هاني نسونجينسوانجي صور بقمصان النوم سودانيهقصص نيك ام جوديازبار من 2011/archive/index.php/t-177641.htmlصور نسوان طويله وعريضه ومربربهصورزب عربي منتديات نسونجينكت قريبتي خمسينيةقصص سكس الشغاله هانمقصص سكس عربي مصوره ومدبلجهقصص سكس مولمه مصوره