دخول

عرض كامل الموضوع : مودى وطيزه الممحونة الجزء الثالث


salab
07-10-2017, 07:23 AM
طبعا بعد ما بعبصتنى عدلات ام مرات اخويا اتمتعت اوى عدى حوالى شهرين على الموضوع ده روحنا انا و اصحابى فرح اخو واحد صحبى كنا 3 اشخاص وقعدنا طبعا طربيزات عليها بيرة وحشيش بس انا مشربتش وكانو جايبين 3 رقاصات بدء الفرح طلع النبطشى بتاع الفرح وسخن الفرح شوية عدى وطلع مغنى فضل يغنى ساعة طلعنا انا واصحابى نرقص مع صحبنا واخوه العريس وفجاة لاقيت النبطشى شغال يبصلى النبطشى ده كان حوالى فى الاربعينات كان اسمر شوية وشنبو تقيل وله كرش كده وطوله متوسط انا بصتله فجاة راح غمزلى ونزل من على المسرح انا من فضولى نزلت وراه لاقيته ماشى ورا المسرح وفى حتة كده متدارية محدش يقدر يشوفنا مكانفيها حاجات الرقصات وكده دخلنا مسكنى قولتله انت عايز ايه قالى عايز انيكك قام مسكتنى بوس فى رقبتى وتقفيش فى طيزى وانا بحاول اهرب منه وهو مسكنى جامد من طيزى وبيقول ما تصبر ياخول هنعمل واحد ونطلع انا هجت منه ومقاومتى ضعفت قام فتح سوستة بنطلونة لاقيت زبر صاروخ كان لونه اسمر وطويل وحجم عريض شوية انا تنحت مسك راسة وخلانى امص زبره فضلت امص يجى 5 دقايق قام مسكنى وادى وشى للحيطة وطيزى له انا كنت زى العجينة فى ايده قلعنى بنطلونى وكلوتى راح شخرلى وقال ده انت طيازك طيز بت لبوة بل زبره وتف على خرمى وفضل يدخل زبره واحدة واحدة لحد ما دخله للاخر وانا حاسس طيزى اتشقت نصين فضل يرزع ويهبد فيا وخايف صوت الخبط فى طيزى حد يسمعه وهو بينيكنى عمال يفتح فلقة طيزى اكتر علشان زبرة يدخل للاخر
وانا مش قادر اقف على رجلى وهو يقولى خلاص اهو قربت يا متناك وانا وفى قمة متعتى صوت ضحكة واحدة شرموطة ببص لاقيت واحدة من الراقصات ورانا هو اول ما سمع قام طلع زبرة وقالها كسمك يا صباح خضتينى كنت قربت هجيبهم قالتلو قربت تجيب ايه يا راجل انت لازم كل فرح تركب حد يا صابر قالها معلش يا صبوحة الزبر كان قايم وبعدين الخول ده مكنة بصراحة هى بصتلى من فوق لحد وضحكة تانى قربت منى وضربتنى على طيزى وقالت طب اخلص علشان انت هتطلع لان النمرة اللى فوق قربت تخلص قالها طب امنى المكان لحد ما اجيبهم طلعت استنى راح قالى يلا زى ما احنا قام مدخل زبره تان وفضل ينيك فيا وبعد خمس دقايق جابهم لبست هدومى وطالع وصباح بتبصلى وانا ومعدى قدامها راحت اديتنى بعبوص رجعت الفرح واصحابى كانو واقفين مع راقصة منهم اول ما شافونى قالو كنت فاين يا ابنى قولتلها كان معايا مكالمة راحو قالو احنا ساعة وماشيين هنطلع بيت سامح ( سامح ده صحبى اخو العريس ) قولتلهم ليه قالولى هننيك الوحش اللى هناك ده ببص لاقيت واحدة ف الاربعينات حاجة وحش فعلا عاوزالها واحد زنجى قولتلهم انا مش طالع قالولى لا هتطلع وفضلو يزنو عليا قولتلهم لما اشوف عدت ساعة لاقيت سامح ادنا المفتاح وطلعنا انا واصحابى قالو يلا لعنا روحت دخلت الحمام اتشطفت وطلعت قعدنا شوية مفيش 10 دقايق لاقينا سامح والراقصة كان اسمها صافى بس طول بعرض انا اول ما شوفتها خوفت هيحصل ايه لما ادخل معاها دخلت هى الاوضة ومعاها سامح
سامح قال كل واحد هيدخل هيقفل الباب بالمفتاح علشان عارفكم اوساخ.
انا قولت انا اخر واحد فعل كله بدء يدخل وربع ساعة ويطلعو لحد ما جه دورى انا داخل وركبى بتخبطى فى بعض دخلت وقفلت الباب بالمفتاح بلف وابص وحش نايمة على السرير بصتلى وقعدت تضحك وبتقولى وانت هتعرف تنيك بجسمك ده ده انت متختخ يا ابنى تعالى تعالى كله يهون علشان الفلوس ركبت جمبها كانت لابسة قميص نوم قصير اوى مسكتنى فضلت تبوس فيا فتحت سوستة بنطلونى اول ما شافت زوبرى راقعة ضحكة لحد ما اصحابى سمعوها وسمعهم بيقولو اوى يا مودى يا وحش يا مدلعها واحنا وجوه هى قالت احا مدلع ايه بس ووحش ايه ايه الزبر ده هتعرف تدخله وعمال تلعب فيه فضلت تمص فيه وهو مش راضى يقف اوى قالتلى احا بقى ايه يا معرص مالك طب تعال نامت على ضهرها وقربت زبرى ما كسها وانا عمل افرش ليها بزبرى مسكتنى تبوس فى شفايفى وهى عمالة تدعك فى ضهرى وايدها عمالة تنزل تنزل لحد ما مسكت طيزى فضلت تدعك فيها وبتقولى كسم طيزك ده كبيرة اوى نزلت فضلت تدعك بصبعها فى الحتة اللى ما بين زبرى وطيزى شوية بشوية حسيتها عمالة تدور على خرمى بصباعها حطت صباعها وقربت من ودن وقالتلى انت واسع ليه كده انا دلوقتى فهمت ليه انت عطلان كده بصتلى وقالتلى مش هقول اصحابك متخفش وقالتلى لازم امتعك واديلك حقك طالما ملكش فى النيك وعطلان وبتاخد فيها خلاص هديلك فيها وتاخد حقك قربت صباعها ودخلته فى خرم طيزى اول ما دخلت قولت اه (بصوت واطى ) قالتلى اه ايه يا لبوة صباعى فشخك ولا ايه عليك طيزى قامت ومسكتنى وخلتنى افلقس فتحت طيزى وعمالة تلحس فى طيزى فجا مسكت علبة كانت معاها اتارى العلبة فيها كريم دهنت ايدها ودهنت خرم طيزى وقالتلى مش عاوزة صويت احسن اللى بره بسمعوك دخلت صباعين فى طيزى وفضلت تلفهم فضلت تدخل لحد ما دخلت اربع صوابع فضلت توسعهالى وتلف وتحرك فى صوابعها وانا كاتم صوتى فى السرير تدخل الاربعة وتحركهم من جوه وانا حاسس ب ايدها ونعومتها كانت خبرة بت الكلب طلعت صوابعها طلعت مناديل من شنطتها وخلتنى امسح طيزى علشان مفيش حاجة تبان ف بنطلونى مسكتنى فى تبوس فى شفايفى وتلحس لسانى يجى 5 دقايق وقالتلى كفاية يلا بس طيزك حلوة اوى اوى طلعت ونزلنا انا واصحابى وروحنا وانا طول الطريق معقول الصاروخ دى تبعبصنى فى طيزى

Nam Itha
07-10-2017, 02:30 PM
رائعــة جدا ولا تتاخر علينا في باقي الاجزاء

احمد المنيوك
07-10-2017, 03:39 PM
كمل مستنيك

Teez gamda
07-10-2017, 04:17 PM
جميلة بانتظار الباقى



/archive/index.php/t-55377.htmlﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻣﻦ ﺭﺟﻞ ﺿﺨﻢقصص جنسيه متسلسله محارم الزوج ينتاك من عشيق زوجته امامهاقعد يبوس ف شفايفي ويمص ف رقبتيصور اخرام الطیز المنیوکه قصة شهوتي تفضحنيصورطىزسالب ملبنسكسيلواطة.منيوك..نيكسوالب وشواذ دكرنسصور نيك بنت مع عجوز بي الاوطاعنسونجي الام/archive/index.php/t-299059.htmlفضفضة واعترافات جنسية جريئة نيك محارمقصص سكس نيك مع شفت زوجة خالي تنتك من شريك زوجهاقصص سكس شواذقصص مغامرات جنسية مصرية وشتيمة قحبةامي تتناك من السواق قصص نسوانجي نيك عارضة أزياء مع المصور والمديرتصوير موابيل سحاقيات اردني مدام شاهنده سكس جامد site:foto-randewu.ruقصص يمنيه سكس ذوبتني اختيقصص سكس نكت مرات جارنا منتديات نسوانجيسكسي يهيج ذبنا/archive/index.php/t-152706.htmlقصص سكس دخلتهصور سكس للكبار فوق 30 سنةقصص جنسيه نيك ونصب واحتيال ارشيف نسوانجي الارشيفعرب نار قصه العروسه المحرومه جميع الاجزاء قصص كتابهصورسكس الراقصه دعاء سيف الدينطياظ كرفى في الحمام تستحمي بالشامبوالولد الحلوخلاني بقيت سالب قصص لواطقصة زوجتي تتناك من زوج أختها وأنا أنيك أخت زاوجتينيك بمتعهبنات العرب سكس مع شايب الفندق/archive/index.php/t-438319.htmlقصة بنت تنيك اخوها بزب صناعيقصص نيك سكس مدام هاجر/archive/index.php/t-564442.html/archive/index.php/t-36741.htmlنهودها نيكني قحبتي/archive/index.php/t-311281.html/archive/index.php/t-559856.htmlقصص تحرر الجنسيقصه نيك فادي وخالتيسكس محارم بزب كبيرقصص سكس طيزي وطيزمراتيسكس فصه اف اج شخر محارمسكس محارم أرشف منتديات نسوانجي قصص جنسية مثيرة أم وإبنها نياكة حارةصورنيك عالواقف نسوانجيقصص سكس زوجتي تنتاك من غيريقصص سادي نسوانجيقصص عرب "مليف" نيك جديدة شادية في عمارةجلست بطيزها وانزلق زبي داخل طيزها/archive/index.php/f-55-p-2.htmlقصص سكس انا واخواتي جديدهقصص مودي الخول نسوانجيقصص سكس ضرب وتعذيب سطورقصص سكس بت وصديقهاسكس دبل دبل دبل طيزروايات سكس الأرشيف نسوانجي مصورة فيلامانزعت سوتيانها وبوست بزازهازوجتي مع صحبي وسكس في لبحربيعشر مراته من لبنهقصه‎:)‎ممحونه‎:)‎من‎:)‎المنصورهحكايه نيك ارهزقصص متسلسلة جنونة في الجنس ولشهوة site:bfchelovechek.ruصورسکس.کتیر.اویاحب اشارك في نسوانجيصديقي ينيك امي قصصسكس بنات ١٨نيك جامدقصص جنسية مثيرة مع اخت الزوجة/archive/index.php/f-6-p-2.htmlبحث قصص جنسيه محارم مغريه هذه القصه كامله 34 جزاءقصص سكس مش بيمتعنىارشيف نسوانجي ضربني م site:landsmb.ruشويه ازبار حلوهالالبوم الرابع محجبة تستعرض جسمها قدام المرايا جسم نار وعود اصيلسكس رهيب 2020متسلسلة شرموط مرتي من نسونجي قصص نيكقصص نيك بنات مكتوبه منتديات نسوانجيقصص سكس كاملة الاجزاءقصص ميولي الجنسيه اكون انثىقصص سكس اﻟﻄﻴﺰﻱ ﻳﺘﺤﺴﺴﻪ وابعصني ﻳﻨﺘﺼﺐ ﺯﺑﻪ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮقصص بنات تتناك من حصانأطيزه وكسسه ونيك جبارWww.hekayat.jenseya.madame.samira.comقصص سكس شواذ مع الصبي الدلوع