دخول

عرض كامل الموضوع : قصتي مع نيك الشباب


Ahmedsexxy
06-30-2017, 05:35 AM
سمير كان شاب يمتلك من الجمال الوجه الخفيف ويمتلك الكثير من خفه الدم
ام بخصوص الجسم فهو يملك الجسم الذي له جمال غير ظهر ويمتلك القدره علي سمع اي شي بدون التركيز فيه
يعني اي كلام يعتبر سر في بيرء وانا مع كثره المشكل كونت بحب اتكلم كثير وهو يسمع واستمرت العلاقه انا وهو سنه
انا اتكلم وهو يسمع وفي الاخر طلب مني نتقابل وانا ليس في عقلي اي شي عن الجنس غير بقعد اشوفه علي النت وضحك عليه
وبالعفل بعد سنه تقبلنا انا وسمير في الاهرمات وفي الهواء النقي الجميل والهدوء وخاصه ان احنا كونا في الشتاء
ارتح ليه جدااا ليه سمير وانا كمان ومع كتر الكلام عارف سمير ان مشكلتي في زبري وعوز اتجوز والشقه تحت التجهيز
قالي في موزه جامده اوي اسمها سوسو كلمها علي النت بس مش بتحب تتعارف وتخرج واخدت اميلها
وبدات اتكلم معها مش كونت مرتاح ليها اوي بس كانت بتخلني انفس عن شعوري
بس كانت هي تظهر هو يختفي وده شي انا مش فكرت فيه واستمرت العلاقه شهرين شات جنس ومع الوقت خارجت مرتين مع سمير
وكان بسال عن راي في سوسو في مره بهزار قالت ان اسلوبك احلي منها ضحك وهنا حست بشي غريب طلب مني يتفرج علي شقتي وانا وفقت دون تفكير واخدتوه الشقه وكان فرحان جدااا بس كانت خليه بدون قالي شقتك حلوه فين غرفه النيك وضحك وقالت مش تفكرني عشان تعبان علي الاخر وممكن اعملها معاك وهنا لقت ضحكه من نوع خاص مختلف وبكسفوف شديد وقال وتعرف تقدر عليه وانا ضحكت وقالت سيل نفسك انت بس ومفيش اي مشكله وضحكت زاد سمير في الاستفزاز وقال فين السرير قالت ياروحي مفيش اي مشكله سمع كلمتي روحي واتغير تمام قالي بجد انا روحك يا حماده قربت منه وقولت اكيد بصوت وطي اوي وهنا زبري وقف وبداءسمير يحس بي زبري قالتعالي ننزل ونتطلع تاني فين قال تعالي وذهبنا الشارع واشتري ليه سجاده جميله جدااا وقال ده هديه مني الي حبيبي وانا بداء قلبي يدق زاي مكان معايه واحده وهنكها وانا ماشي افتكرت ان اشتري شي مهم خد هو السجاده وطلع وانا اتخرت شويه دخلت الشقه لقته نايم علي الارض قال جبت ايه معاك قولت خد ده حتها تحت راسك قال انت ولد شقي قولت يهمني راحتك وطبعا الكل عرف ان انا اشترت مخدتين ونمت جانب سمير وهنا بداء سمير يفتح قلبه ليه اول مره بصراحه وعرفت ان اسم الشهره علي النت هو سوسو وكان بيحبني اوي هو بيتكلم وانا مشاعري تزيد لهفه ومع حديث سوسو الجميل مش كونت بدرك ماذا بفعل معقول سمير بقي ملط معايا ومسك زبري لم ادرك كم من الوقت اخذت لم ادرك ماذا فعلت ولكن كل ما اتذكر ان احنا الاثين كونا في قمه السعاده لم احس فتره وهو تحت مني انوه شاب حتي وهو معايا في الحمام لقد استوعبت كل شي ولم اصدق حين لبس سمير الملابس وعادت الحياه تاني بس سمير كان عادي ولم يتخلي عني وهناك قصتين مع سمير حتي ذهب عني منذو سته شهور ايه راي حضرتكم

امجداحمد
07-07-2017, 12:18 PM
قصة حلوة عاشت ايدك

فاشخ حريم 2018
07-07-2017, 01:00 PM
لو انتي محتاجة علاقة بسرية تامه كلميني علي الفيس وده الرابط />

BlackMagic
07-07-2017, 09:40 PM
في انتظار الكمالة
وشكرا ليك

ميدو انا 98
07-08-2017, 01:48 PM
[email protected]
كلمني ياهو



قصص سكس طيزصعيديةقصة أختمرتي قاتلي نيكني ارجوكقصص نيك الارشيفبنت تنزع بكارتها يوم دخلتها/archive/index.php/t-591479.htmlودخل البواب عند تهاني وزنقها في المطبخ قصة محارم جديده طرطور /archive/index.php/t-230096.htmlقصص محارم داخل الاسرهقصص عرب ميلف مدام رواسب وابنهاقصص جنسية تحررومنتديات نسوانجيقصص سكس لبن بزاز بنت تاجرة المخدراتمش حاتقدر علي قصص سكسسكس عالشاطى دوله عربيهقصص سحاق هيجاناتقصص نيك قويxnxx قصص نيك محارم ودياثة السقوط نسوانجيقصص نيك بالكيلوت الارشيفقصص سكس بنت تحكي متع انيك معا خطيب اختهقصص سكس مترجمه ومصوره حصريا site:bfchelovechek.ruWww.hekayat.neek.heda.comبدي صور نيك قحبة شرموظه سكسقصص سكس شيميل مع اختيقصص سكس خالد وخالات/archive/index.php/t-202205.htmlجمل جمل السكسالنيك المبرحسكس هدير الهادىسيلفي مصريه مواضيعالداله نسونجي انتقام نيك قصتي سكس راصور اطياز وازبارقصص جنسيه مثيره مع زوجه مثيره وممحونه جنسيه نار منتديات حلماتقصص سكس بنات تحكي كيف ناكها اخوه مثيره site:bfchelovechek.ruقنص محارم تصوير منزليقصص نيك ممارسة الجنس كس بلزبصور حنه العروسه اليبيه علي ضيزي وسكس عودة صور بنات تمص زب تحدي كرسي الاعتراف النسوانجي السكسي للمتزوجات Nقصص سكس يمنيه محارمفادي والعائلة فا قصص محارمقصص لواط في صيفصور كس مدام هبهقصص سكس انا واستاذ الجامعة وصديقتيقصص سكس حماتي تذلني وتأمرني بلحس رجليها وبنت حماي تراقبسكس بالصور الحقيقيه مع الفنانه يسراقصص سكس سائق التكس والضيفقصص مصوره برونوالاخت بيضاء دسم وجار اسود دش ‏XXXصور سكس كس افريقي سوداني منتديات نسوانجيسكس متحرك صورنيك سمايل سكسﻣﺪﺍﻡ ﻣﺎﺭﻳﺎﻥ ﻭ ﺷﺎﻟﻴﻪ ﺍﻟﺴﺎﺣﻞاطياز نسوانجينيك عربي مشعر وزن ثقيل/archive/index.php/t-229366.html قصه سكس مصوره سلوي وجلال قصص محارم عراقية متسلسلة القصة الخامسةقصص سكس احب رائحة ابط بنت عميصورسكس اريافقصص محارم ميرفت وعصاماه اه او اخ كسي يقذفسكس نسوانجي افندينا سودان/showthread.php?t=422358قصص يمنية نسوانجيقصص سكس شراب سحريصور شرميط سكسمنتديات قصص سكس المخارم/archive/index.php/t-420177.htmlنيكت مرات خالي وسلفتهاسكس اجنبي على مهيج باقي الدولقصص سكس ليبياقصه صور سكس ساميه/archive/index.php/t-139136.htmlقصص سكس محارم سب شتمصور اكساس بسقصة زبي والقلبصور سكس جسم فاخرقصص سكس عاهرة تحب نيك طيز