وجع قلب
03-11-2017, 01:54 AM
حواديتي
الجزء الاول
انا محمد عمري دلوقتي 20 سنه بدايه الاحداث كان عندي 12 سنه ...
انا م قريه من قري المنصورة ... وكعاده الاولاد ف قري مصر كلها بنلعب ف الشوارع مع بعض وكان عندي صاحبي صابر وده اسمه اصغر مني بسنه صابر ده كان صحبي جدا كنا بناكل نشرب نلعب مع بعض .. صابر كان عنده اخت ف نفس سني و امه وابوة بس كده المهم طبعا انا كنت صاحبه الوحيد لان كان طريقه كلامه علوقي شويه او ابن ناس ف احنا بنقول عليه فرفور ومع بدايه تحولاتي الجنسيه كان صوتي بدا يخشن ويطخن ويكون زي صوت البقرة ههههههه صابر مكنش بيحب اني اخاصمه يعني لو خاصمته كان يعمل المستحيل علشان ارجع اكلمه تاني ف مرة كنت مخاصمه واحنا عندنا ف البيت ف اتخانقنا وخاصمته وهوا قعد يصالحني وانا ارفض واشتمه وهوا م اتكلمش المهم قلتله قول ع نفسك كلب قال .. قول ع امك كلبه قال وهكذا ف الاحتقار والذل ف فجأه لقيت زبي وقف ع اذلالي له ف قولتله لف واعطيني طيزك ... لف .. ضربته ع طيزه كده كاني بعاقبه متكلمش قولتله هصالحك بس ليا شرط ... قال ماشي قولتله تمص زبي فضل واقف متنح كده شويه وبعدين سالني يعني ايه ... علمته وعرفته هوا هيعمل ايه وفعلا مص زبي طبعا انا دقيقه ومقدرتش وكنت جايبهم ف بوقه طبعا اما مكنتش لسه اتفرجت ع افلام علشان اعرف ان فيه ناس بتشرب العشرة وهوا كمان ف جيبتله منديل يتف فيه قلتله اقلع وريني طيزك وحاولت ادخله بعدها اول م وقف وطبعا معرفتش قلتله اقعد مص تاني وفعلا فضا يمصلي شويع ... وف الفترة دي كنت صورته فيديو بموبايل الدمعه النوكيا القديم ده.. كان ظاهر ف الفيديو انه بيمص زب لكن مش جايب زب مين ... المهم هوا اتضايق وكده واتعصب وانا دخلت فيه شمال وقلتله اسمع يابن الشرموطه كل يوم تمصلي زبي وهنيكك تمام ي اما هعطي الفيديو لكل الشباب ودول هينكوك من فوق البنطلون .. طبعا هوا متكلمش صابر دة علشان نسيت اقولكم .. املس معندهوش شعر حتي ف طيزة وانا عرفت كده بعدين او يمكن عندة وبيحلق كل يوم بس ازا مشفتش فيه شعرايه هوا بشرته بيضااا فششششخ وطيزة نوعا ما كبيرة لانه رفيع ف بتبان من جسمه ومدورة وبيضا وجامدة فشخ كلها چيلي .. المهم عدت الايام وانا كل يوم صابر بيمصلي زبي واحاول احطه ف طيزة بس مبنعرفش وهوا كان فكر اني كده نيكته وانا كنت بتعلم اني ادخله لغايه اما بدات اقرا ان فيه طريقه معينه لاول نيكه ف الطيز ف جبتله فزلين الشعر وكده وفعلا اول مرة ادخله ف طيزة كنت فضلت ادخل صباع من صوباعي كام مرة وبدات طيزة تاخد وتستوعب حطبه راس زبي ع فتحه طيزة وبدات ادخل وهوا يصوت وفعلا كانت فتحه طيزة صغيرة وانا طبعا كنت ف قمه انتصابي لان دي اول مرة احس ب خرم زبي بيدخله وزبي وجعني بسبب كده بس كان بيته فاضي بحكم انهم اصلا4 افراد وكده نيكته ف اليوم دة اول نيكه ف حياتي وطبعا ملخقتش اخرجه ف نزلت ف طيز صابر وعوا متكلمش وبعدها مصلي زبي ونزلت روحت وتوالت الايام لمده اكتر من شهرين انيك صابر فيهم من طيزة كل يوم بالمعني الحرفي لكل يوم وانا الصراحه كان كل اللي يهمني اني انيك مين بقي وازاي متفرقش ف محاولتش ابص ع حد غير صابر و ف مرة كنت بنيكه ف بيتهم وطبعا ف اوضته بس نسينا نقفل الباب وانا نازل رزع وهوا واخد وضع الكلب بس رافع طيزة لفوق زيادة ولازق دماغه ف السرير وانا خلاص قربت ومسرع جدا وهوا شغال اهااااات وااااه واااه وهوب فجاه انا كنت هنزل ولقيت الباب اتفتح وهوب م الخضه زبي طلع من طيزة وانا بنزل وجيه ع هدوم اللي فتح الباب
.....
مين اللي فتح الباب وايه اللي حصل هنعرف الجزء التاني ...
عارف اني متكلمتش ع احداث جنسيه بس انا بحكي اللي حصل مش عارف ازوق او ايه مهم وايه مهم ف بقول كله
...اها انا معرفش الجزء كده طويل ولا قصير ولا تمام ف دي لسه البدايه
القصه واقعيه فعلا وحصلت......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
الجزء الثاني
دخلت مني "اخت صابر" علينا وانا بنيك صابر ... مني بيضاء عيون ملونه صدر فلات تقريبا رفيعه جدا مفيش فيها غير طيز
ودي واخداها من امها ... طبعا مني اندهشت من الموقف واحدة عندها 12 سنة دخلت لقت اخوها بيتناك طبعا انا لبست هدومي وهيا فضلت تعيط ومش عارفة تعمل اية خرجت م البيت بعد م هيا طردتني طبعا بس اللي كنت متاكد منه انها مش هتقول لحد يعني هتفضح اخوها مثلا !!! بعدها بكام يوم قابلت صابر وعرفت منة انه فضل يتحيل عليها علشان متقولش لحد وان دي اخر مرة وانه معدش هيعرفني وهيا طبعا فضلت تنصحه انة راجل وان مينفعش كدة علشان هوا راجل بس طبعا صابر كان اتعود ع اللبن ف طيزة ف حتة راجل دي مش هتاكل معاة كتير وفعلا يومها هوا اللي طلب انة يتناك وانا تفننت ف اني اذلة لدرجة اني فاكر انة باس رجلي علشان انيكة نيكتة يومها عندنا ف البيت وتوالت الايام وانا بنيك صابر بس مش يوميا لان المفروض اننا ملناش علاقة ببعض علشان اختة وكدة ولاننا كنا مشغولين ف فرح ابن عمي انا مهتميتش بالموضوع دا غير اني زهقت من صابر وف مرة وبنت عمي رد"هند" عندنا ودي بنت عمي الكبيرة سمراا صدرها متوسط طيز متوسطه رفيعه مفيهاش اي حاجة عدلة غير انها بنت بس ... وكان عندها ف الوقت دة 20 سنة كان معاها موبايل صيني اول م نزل وطبعا كنت مهوووس بالالعاب و وانا بقلب ف المووب لقيت مقطع سكس ودي كانت اول مرة ف حياتي اعرف ان فية سكس ع الموبايلات طبعا انا ذهلت بس حاولت استجمع قدراتي علشان استفاد م الموضوع دة ندهتلها عندي ف الاوضه بحجه انها تبعتلي حاطات ع موبي ع البلوتوث وكدة ولما دخلت الاوضه قلتلها اني شفت السكس واني هقول لابويا وطبعا جملة زي دي يعني end of texst بالنسبالها ف طبعا ازاي ومش ازاي وبدات تزعقلي وهات الموبايل وطبعا انا مرضيتش قولتلها مش هقوله بس بشرط قالتلي ايه قومت مطلعلها زبي قلتلها مصيه طبعا هيا اندهشت مش علشان كان زبي كبير وازي دا اكبر من زب هرقليز والجو دة بس هيا اندهشت م الحوار كله قلتلها ي دة ي دة ع اساس اني هندة وكدة بعد شويه م التفكير تخللها بعض الشتيمة واني قليل الادب نزلت هند تمصلي زبي وطلعت محترفه فعلا ف المص كانت بتمص راس زبي وتفضل تعمل عليها دواير بلسانها وتعض عض خفيف كدة ع الراس وتنزل بلسانها ع طول زبي لغايه البيوض وتبدا تمص كل واحظة لواحدها طبعا انا كنت ف عالم تاني م المتعه بس فقت مرة واحدة ع العشرة بتاعتي بتنزل ف بقها انا متكلمتش واستنيتها تتكلم لقيتها طلعت منديل وتفتهم فيها وجات تقوم قلتلها لا كملي شويه كمان كملت وطبها زبي مكانش راضي يقف وبعدها بفترة وقف وانا زي م عملت مع صابر عملت مع هند صورتها وهيا بتمص زبي وبعد شويه قلتلها خلاص واعطيتلها الموب بتاعها وقلتلها انا عاوز اشوف كسك قامت شخرالي وقالت يلا ي كسمك من هنا طبعا انا كنت متوقع كدة قمت موريها الفيديو بتاعها وهيا بتمص زبي طبعا هيا مش اتصدمت هيا حرفيا اغمي عليها بعد م فاقت انا طبعا م اتكلمتش لان العيلة كلها اجتمعت وخلاص تمام كل واحد راح لحال سبيله فضلت شهر ونص انيك صابر واتفرج ع سكس علشان اتعلم وكل شويه ابدء ازهق من صابر وف مرة كبرت ف دماغي اني انيك هند ف طيزها طبعا كنا عندهم قبل الفرح بيومين وقلتلها انا عاوز انيكك قالتلي انت اتجننت قلتلها بص هنيكك ودخلنا شقه العريس وبدات تقلع هدومها وانا الصراحه قرفت ابوسها وقامت مشاورلي ع طيزها وقالتلي من هنا بس بدات ادخل زبي بعد شويه صغيرين لقيته دخل وبكل سهولة وحلاوة طبعا انا موقفتش عند النقطه دي كتير وبدات انيكها بكل قوه وافعضدص ف بزازها لغايهواما لقيت قفا نازل عليا خبطني ف الحيطة ....
هنعرف مين صاحب القفا دة الجزء التالت.....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
الجزء الاول
انا محمد عمري دلوقتي 20 سنه بدايه الاحداث كان عندي 12 سنه ...
انا م قريه من قري المنصورة ... وكعاده الاولاد ف قري مصر كلها بنلعب ف الشوارع مع بعض وكان عندي صاحبي صابر وده اسمه اصغر مني بسنه صابر ده كان صحبي جدا كنا بناكل نشرب نلعب مع بعض .. صابر كان عنده اخت ف نفس سني و امه وابوة بس كده المهم طبعا انا كنت صاحبه الوحيد لان كان طريقه كلامه علوقي شويه او ابن ناس ف احنا بنقول عليه فرفور ومع بدايه تحولاتي الجنسيه كان صوتي بدا يخشن ويطخن ويكون زي صوت البقرة ههههههه صابر مكنش بيحب اني اخاصمه يعني لو خاصمته كان يعمل المستحيل علشان ارجع اكلمه تاني ف مرة كنت مخاصمه واحنا عندنا ف البيت ف اتخانقنا وخاصمته وهوا قعد يصالحني وانا ارفض واشتمه وهوا م اتكلمش المهم قلتله قول ع نفسك كلب قال .. قول ع امك كلبه قال وهكذا ف الاحتقار والذل ف فجأه لقيت زبي وقف ع اذلالي له ف قولتله لف واعطيني طيزك ... لف .. ضربته ع طيزه كده كاني بعاقبه متكلمش قولتله هصالحك بس ليا شرط ... قال ماشي قولتله تمص زبي فضل واقف متنح كده شويه وبعدين سالني يعني ايه ... علمته وعرفته هوا هيعمل ايه وفعلا مص زبي طبعا انا دقيقه ومقدرتش وكنت جايبهم ف بوقه طبعا اما مكنتش لسه اتفرجت ع افلام علشان اعرف ان فيه ناس بتشرب العشرة وهوا كمان ف جيبتله منديل يتف فيه قلتله اقلع وريني طيزك وحاولت ادخله بعدها اول م وقف وطبعا معرفتش قلتله اقعد مص تاني وفعلا فضا يمصلي شويع ... وف الفترة دي كنت صورته فيديو بموبايل الدمعه النوكيا القديم ده.. كان ظاهر ف الفيديو انه بيمص زب لكن مش جايب زب مين ... المهم هوا اتضايق وكده واتعصب وانا دخلت فيه شمال وقلتله اسمع يابن الشرموطه كل يوم تمصلي زبي وهنيكك تمام ي اما هعطي الفيديو لكل الشباب ودول هينكوك من فوق البنطلون .. طبعا هوا متكلمش صابر دة علشان نسيت اقولكم .. املس معندهوش شعر حتي ف طيزة وانا عرفت كده بعدين او يمكن عندة وبيحلق كل يوم بس ازا مشفتش فيه شعرايه هوا بشرته بيضااا فششششخ وطيزة نوعا ما كبيرة لانه رفيع ف بتبان من جسمه ومدورة وبيضا وجامدة فشخ كلها چيلي .. المهم عدت الايام وانا كل يوم صابر بيمصلي زبي واحاول احطه ف طيزة بس مبنعرفش وهوا كان فكر اني كده نيكته وانا كنت بتعلم اني ادخله لغايه اما بدات اقرا ان فيه طريقه معينه لاول نيكه ف الطيز ف جبتله فزلين الشعر وكده وفعلا اول مرة ادخله ف طيزة كنت فضلت ادخل صباع من صوباعي كام مرة وبدات طيزة تاخد وتستوعب حطبه راس زبي ع فتحه طيزة وبدات ادخل وهوا يصوت وفعلا كانت فتحه طيزة صغيرة وانا طبعا كنت ف قمه انتصابي لان دي اول مرة احس ب خرم زبي بيدخله وزبي وجعني بسبب كده بس كان بيته فاضي بحكم انهم اصلا4 افراد وكده نيكته ف اليوم دة اول نيكه ف حياتي وطبعا ملخقتش اخرجه ف نزلت ف طيز صابر وعوا متكلمش وبعدها مصلي زبي ونزلت روحت وتوالت الايام لمده اكتر من شهرين انيك صابر فيهم من طيزة كل يوم بالمعني الحرفي لكل يوم وانا الصراحه كان كل اللي يهمني اني انيك مين بقي وازاي متفرقش ف محاولتش ابص ع حد غير صابر و ف مرة كنت بنيكه ف بيتهم وطبعا ف اوضته بس نسينا نقفل الباب وانا نازل رزع وهوا واخد وضع الكلب بس رافع طيزة لفوق زيادة ولازق دماغه ف السرير وانا خلاص قربت ومسرع جدا وهوا شغال اهااااات وااااه واااه وهوب فجاه انا كنت هنزل ولقيت الباب اتفتح وهوب م الخضه زبي طلع من طيزة وانا بنزل وجيه ع هدوم اللي فتح الباب
.....
مين اللي فتح الباب وايه اللي حصل هنعرف الجزء التاني ...
عارف اني متكلمتش ع احداث جنسيه بس انا بحكي اللي حصل مش عارف ازوق او ايه مهم وايه مهم ف بقول كله
...اها انا معرفش الجزء كده طويل ولا قصير ولا تمام ف دي لسه البدايه
القصه واقعيه فعلا وحصلت......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
الجزء الثاني
دخلت مني "اخت صابر" علينا وانا بنيك صابر ... مني بيضاء عيون ملونه صدر فلات تقريبا رفيعه جدا مفيش فيها غير طيز
ودي واخداها من امها ... طبعا مني اندهشت من الموقف واحدة عندها 12 سنة دخلت لقت اخوها بيتناك طبعا انا لبست هدومي وهيا فضلت تعيط ومش عارفة تعمل اية خرجت م البيت بعد م هيا طردتني طبعا بس اللي كنت متاكد منه انها مش هتقول لحد يعني هتفضح اخوها مثلا !!! بعدها بكام يوم قابلت صابر وعرفت منة انه فضل يتحيل عليها علشان متقولش لحد وان دي اخر مرة وانه معدش هيعرفني وهيا طبعا فضلت تنصحه انة راجل وان مينفعش كدة علشان هوا راجل بس طبعا صابر كان اتعود ع اللبن ف طيزة ف حتة راجل دي مش هتاكل معاة كتير وفعلا يومها هوا اللي طلب انة يتناك وانا تفننت ف اني اذلة لدرجة اني فاكر انة باس رجلي علشان انيكة نيكتة يومها عندنا ف البيت وتوالت الايام وانا بنيك صابر بس مش يوميا لان المفروض اننا ملناش علاقة ببعض علشان اختة وكدة ولاننا كنا مشغولين ف فرح ابن عمي انا مهتميتش بالموضوع دا غير اني زهقت من صابر وف مرة وبنت عمي رد"هند" عندنا ودي بنت عمي الكبيرة سمراا صدرها متوسط طيز متوسطه رفيعه مفيهاش اي حاجة عدلة غير انها بنت بس ... وكان عندها ف الوقت دة 20 سنة كان معاها موبايل صيني اول م نزل وطبعا كنت مهوووس بالالعاب و وانا بقلب ف المووب لقيت مقطع سكس ودي كانت اول مرة ف حياتي اعرف ان فية سكس ع الموبايلات طبعا انا ذهلت بس حاولت استجمع قدراتي علشان استفاد م الموضوع دة ندهتلها عندي ف الاوضه بحجه انها تبعتلي حاطات ع موبي ع البلوتوث وكدة ولما دخلت الاوضه قلتلها اني شفت السكس واني هقول لابويا وطبعا جملة زي دي يعني end of texst بالنسبالها ف طبعا ازاي ومش ازاي وبدات تزعقلي وهات الموبايل وطبعا انا مرضيتش قولتلها مش هقوله بس بشرط قالتلي ايه قومت مطلعلها زبي قلتلها مصيه طبعا هيا اندهشت مش علشان كان زبي كبير وازي دا اكبر من زب هرقليز والجو دة بس هيا اندهشت م الحوار كله قلتلها ي دة ي دة ع اساس اني هندة وكدة بعد شويه م التفكير تخللها بعض الشتيمة واني قليل الادب نزلت هند تمصلي زبي وطلعت محترفه فعلا ف المص كانت بتمص راس زبي وتفضل تعمل عليها دواير بلسانها وتعض عض خفيف كدة ع الراس وتنزل بلسانها ع طول زبي لغايه البيوض وتبدا تمص كل واحظة لواحدها طبعا انا كنت ف عالم تاني م المتعه بس فقت مرة واحدة ع العشرة بتاعتي بتنزل ف بقها انا متكلمتش واستنيتها تتكلم لقيتها طلعت منديل وتفتهم فيها وجات تقوم قلتلها لا كملي شويه كمان كملت وطبها زبي مكانش راضي يقف وبعدها بفترة وقف وانا زي م عملت مع صابر عملت مع هند صورتها وهيا بتمص زبي وبعد شويه قلتلها خلاص واعطيتلها الموب بتاعها وقلتلها انا عاوز اشوف كسك قامت شخرالي وقالت يلا ي كسمك من هنا طبعا انا كنت متوقع كدة قمت موريها الفيديو بتاعها وهيا بتمص زبي طبعا هيا مش اتصدمت هيا حرفيا اغمي عليها بعد م فاقت انا طبعا م اتكلمتش لان العيلة كلها اجتمعت وخلاص تمام كل واحد راح لحال سبيله فضلت شهر ونص انيك صابر واتفرج ع سكس علشان اتعلم وكل شويه ابدء ازهق من صابر وف مرة كبرت ف دماغي اني انيك هند ف طيزها طبعا كنا عندهم قبل الفرح بيومين وقلتلها انا عاوز انيكك قالتلي انت اتجننت قلتلها بص هنيكك ودخلنا شقه العريس وبدات تقلع هدومها وانا الصراحه قرفت ابوسها وقامت مشاورلي ع طيزها وقالتلي من هنا بس بدات ادخل زبي بعد شويه صغيرين لقيته دخل وبكل سهولة وحلاوة طبعا انا موقفتش عند النقطه دي كتير وبدات انيكها بكل قوه وافعضدص ف بزازها لغايهواما لقيت قفا نازل عليا خبطني ف الحيطة ....
هنعرف مين صاحب القفا دة الجزء التالت.....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ