دخول

عرض كامل الموضوع : حكايتى الحقيقة الجزء الثانى...تم للدمج


medobasha1980
01-20-2017, 01:25 PM
وقفنا فى الجزء الاول على انى رديت عليها فلقتها بتتكلم بلهفة جامدة وبسرعة خايفة لاقفل السكة فى وشها فبتقوللى عمر لية بتعاملنى كدة انت اول واحد يلمسنى صدقنى انا معجبة بيك من اول يوم وباسلوبك وبشياكتك صدقنى انا كنت بموت بقاللى يومين مش عارفة عملت اية زعلك بس صدقنى انا مكنش قصدى ازعلك او اى حاجة عملتها ضيقتك منى انا مقصدهاش فرديت عليها انا كمان معجب بيكى بس انا لما جبتهم فى بقك كنت عايزك تبلعيهم وبعدين شغل العربيات دة مش بيمتع انا كان نفسى اخدك فى حضنى واكل صدرك واعضعضة واعصرة جامد واعمل حاجات تانية كتير بس العربية وجو الناس حوالينا دة مش بيخلينى اتمتع فسكتت قلتلها مالك ساكتة لية قالتلى خايفة قلتلها متخافيش انا عارف انك بنت وهحافظ عليها قالتلى طب تعالى واحدة واحدة قلتلها بمعنى مش فاهمك ردت يعنى تيجى عندى بس هتبقى قعدة بريئة نشرب شاى نتكلم المهم نكسر حاجز الخوف قلت مش مهم اهى خطوة بردة المهم رحت عندها كان ساكنة فى فيلا دورين دخلت ولقتها قمر فول ميكيب وحاجة تجنن بصراحة او ماشفتها قدامى لقيت زبرى كان هيفرتك البنطلون قلتلها اية الجمال دة قالتلى يابكاش قلتلها صدقينى مش مجاملة فسكتت وقالتلى اتفضل تشرب اية قلتلها اشرب اى عصير فجابت العصير وقعدنا نتكلم وانا بتكلم مركز على القمر اللى قدامى مركز على صدرها المتوسط والمدور الجميل اللى بتخيلة وهوة بين ايديا وانا بعصرة وباكل حلماتها الوردى الجميل وطبعا عرفت لون حلماتها لان شفايفها وردى بدون ميكيب شفتهم فى العربية وجسمها ابيض ملبن شوية انزل على طيزها وهيا ماشية تجيب حاجة فقلتلها تعالى نلعب حاجة ولو كسبتى اقلع انا حتة وانا لو كسبت اقلعى انتى حتة فقالتلى احنا مش اتفقنا انها بريئة قلتلها براحتك انا زهقت من الكلام عايزين نغير والا هقوم امشى فردت لا خلاص انا مش عايزك تمشى ابدا عايزاك تعيش معايا هنا قلتلها يبقى تسمعى الكلام ولعبنا بوكر واول مرة هيا كسبت فقلعت القميص وتانى مرة خسرت فقلعت البتطلون وبقيت بالبوكسر وزبى كان واقف زى ماقلتلكم فحسيت بنظرة الشهوة هتنط من عنيها ولعبنا وهيا لقتها بتلعب لعب غريب زى ماتكون قصدة تخسر وفعلا خسرت اول مرة قلعت البدى وتانى مرة البرا وانا هتجنن وهيا هاجت واحنا بنلعب الكوتشينة وقعت على حجرى لقتها مدت ايديها بسرعة ومسكت الكوتشينة وزبرى وبتفركة وانا مدقت رحت ماسك حلماتها وقعدت افركهم جامد وهيا غمضت عنيها وبدات تقرب من شفايفى تلقائيا وانا قعدت ارضع شفايفها المليانة اللى زى خبة الكريز وهيا مش سايبة زبرى وعمالة تلعب فية بغباوة وانا مش سايبها وايدى بتعصر بزازها وبتفرك حلماتها بين صوابعى ونيمتها وقعدت ارضع من بزازها كانى عيل صغير حاجة تجنن بصراحة وتولعك وتخليك متسبهمش وهيا بتصوت من الشهوة وبتشد راسي على بزازها جامد وجيت اقرب من كسها لقتها بعدت ايدى وقامت وراحت منيمانى على ضهرىوقلعت البنطلون والاندر الفتلة اللى يجنن اى زبروراحت قاعدة جنبى وطلعت زبرى وقعدت تمصة باحترافية وانا هتجنن ورحت قايم قاعد وهيا بتمص زبرى بشهوة وانا استغليت انها فى دنيا تانية وبدات ابعبص طيزها اول مالمستها ودخلت صباعى لقتها بتمص بجنون وتقريبا هتعض راسة رحت ماسكة من شعرها ولطشها بالقلم وقلتلها بالراحة وافتحى بقك شوية قالتلى على الاخر بس هوة كبير على بقى ورحت مدخل صباعى وقعدت العب فيها وشوية وبليت التانى ودخلتة وهيا كل مالعب تتجنن وجيت ادخل التالت لقتها قعدت مكانها من الوجع قالتلى مش قادرة قلتلها خلاص خدية بين صدرك وفعلا حطيتة بين صدرهاوقعدت تلعبة بينهم لحد ماقربت اجبهم رحت شايلة وواقف وقلتلها هاتى الفازلين اللى عندك قالتلى معنديش قلتلها بطلى كدة عندك وبتستعملية علشان خرم طيزك واسع واكيد بتلعبى فية بحاجة فبصلتى قالتلى انت عرفت كل الحاجات دى ازاى دانتا مصيبة قلتلها قومى هاتية يلا قامت جابتة وحطيت شوية على طيزها وشوية على تلت صوابع ودخلتهم صباع صباع وهيا بتصوت ووسعتلها خرم طيزها وطلعت صوابعى لقتها شهقت ولسة هتتكلم رحت حاطط زبرى دخلت راسة لقتها بتعض فى الكنبة وشوية ادخل جزء واقف لحد مابلعتة جوة طيزها وقعدت افشخ طيزها وارزع جواها بزبرى وبايدى السوعها من برة لحد مابقت حمرا اوى ووجبتعم جوة طيزها وهيا مش قادرة تقوم حتى تتعدل من الوجع وراحت الحمام وفضلنا كدة مع بعض لحد ما سافرت واتجوزت بس كل ماترجع لازم تكلمنى ونتقابل فى شقتى وتقوللى مافيش حتة ارتاح فيها زى حضنك انت بجد حضنك يجنن ولو حابين تعرفوا باقى العلاقات ياريت تردوا او تتوصلوا معايا على ميلى او على الاسكاى بى superman331980



/archive/index.php/t-539565.htmlبتحسس على فلقه طيزى متناكﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻭﻧﻴﻚ ﻣﻊ ﻧﺴﻮﺍﻥ ﻗﺮﻳﺒﻰ ﻭﻛﺎﻧﻮ ﻧﺴﻮﺍﻥ ﻛﺒﻴﺮﻩ ﻭﻛﺎﻧﺖ ﺧﺎﻟﺘﻰ ﻣﻌﺎﻫﻢقصص سكس مصورة فيلاما جزا 37بنت بتشلح شوف طيز ناعمهﻭﻟﺪ ﻣﻨﻴﻮﻙ ﻳﻤﺎﺭﺱ ﺍﻟﺠﻨﺲ ﻣﻊ ﺍﺑﻮﻩالاخ الغبي والاخت المنتاكة قصص سكس عربي.comقصص سكس نار في الفندقxnxx حيحانه مصريصور سكسي في مكتبة قصةسكس ام تجوزابنهجاري ناكني لواط زبه كبير وشتايم وكلام متعsks mutarjim amihat fi almatbakh/archive/index.php/t-285823.htmlقصص العادة السرية nswangiقصت سكس نيك اختي في الباصقصص سكس تعريص محجبات نسوانجي قصص سحاقيات فتح اكساس فتياتصور سكس نيك بنت هلوتياطياز تجننقصة النيك مع حاتم و فريد والماماكاملةنيك طيز محجبات في مكان مهجورقصص سكس محارم اغتصاب الارشيف 3نيك الترزي في ألمحل عبدو وابقصص سكس روعه مجنونهنيك محارم هندي في غياب الاسرهقصص لواطي محارم الارشيفسكس بنات جمعة المنصورةسكس نيكبظرالكس النافر لخارج الشفرتينقصص محارم انا وعمتي إجزاء site:foto-randewu.ruمتحررين عرب لمحارمهم حقيقه نسوانجيقصص نيك ضابطهقصة نيك في ألوأديقصة نيك كاملة بكل اوضاعهاقصص نيك محارم مدللة اخوهاقصص جنسيه انا وديناقصص سحاق ممرضات حار فشخنيك كس مولع بي زب واقف قناكسيييييييييييي/archive/index.php/t-193435.htmlسكس مصري مربربين تجيب لبن كتيرصورسكس هلا بالخميستعارف موجب زبيرصور سكسكس ايفا نوتي brazzerصورسكس٢٠٢٠جديدXXXاختي غير رايئةرواية جعلوني عاهره كاملة خادم تحت أقدام landsmb.ru/archive/index.php/t-214957.htmlقصه الام الحاضنه الكرتونيه الجزء الثامنقصص نيك نار عايلة جاريصؤىسكس في جمايجارتي سندس جعلتني خول ألجزء ألثانيقصص نيك وسكس بالعنف مبرح منتدياتقصص نيك عرب "ميلف"ميساءقصص اغتصاب عربيقصص نيك تستعجل على زب كبيرقصة طيز ولد تخينمدام نفسي أتناك بجدقصه سكس انا وام صحبي في المصيف متسلسلهقصص سكس زوجت صديقي اخذت امص شفايفا واضمها الى صدري قصص سكس لواط في القطارقصص نيك مع الزنوجقصص سكس متسلسله الشرمطه وراثه.سكس ساقيت مكا قصص نيك خولات وموجب وسالب نسونجيصور محارم البنت المسكينه اتناكتوسكس ونيك زوج وزوجته وديوت/archive/index.php/t-413820.htmlسكس نورهان ناهدقصة البنوتي ابوطيز وامه واخته تبعبصقصصسكسمحارم جديدةبالصورصور قنص محارم في شغل البيتصور شيميل متحرك موقع نسوانجي