دخول

عرض كامل الموضوع : اخت تجعل من اخوها بنت كلها انوثه "تم قفله"


manal big booty
11-06-2016, 06:23 PM
الجزء الاول
انا اسمي ماهر 22سنه خلصت دبلوم وروحت اشتغل في العاصمه زي كتير من الشباب انا بنوتي جدا جدا و قصير طولي حوالي 147سم بحب البس كل حاجه تخص البنات جسمي بنوتي وناعم اووي طيزي كبيره جدا مدوره وبارزه لوراء ومرفوعه لفوق تثير اي راجل وانثى وراكي وفخادي من فوق تخينه وعريضه اوووي من فوق وملفوفه اختي دايماً كانت بتحسدني على رجليا وفخادي وطيازي وكانت بتقولي ان الجسم ده المفروض يكون جسمي انا وكانت بتعترض على جسمي وتقولي ازاي راجل وجسمك حريمي كده بصراحه انا كنت بسمع الكلام ده واكون مبسوط اووي من جوايا ولما كنت البس شورت او حاجه قصيره في البيت كانت اختي بتحب تحط ايدها على فخادي ورجليا وتتلمس نعومة جسمي كنت بتكسف من لمسات اختي لجسمي البنوتي حالتنا الماديه مش ميسوره كنت لازم اعتمد على نفسي واشتغل خصوصا بعد ما خلصت دراسه سافرت العاصمه ادور على شغل وسكن قريب من الشغل كنت بكلم نفسي بصوت واطي وبفكر وانا في طريقي للعاصمه ازاي الجسم البنوتي الرقيق ده يشتغل ويتعب ويشقى ولو اشتغلت هشتغل ايه بجسمي ده وكنت خايف على نفسي من الكلاب اللي ممكن تنهش في لحمي خصوصاً طيازي وفخادي ووراكي تخان ومربربين اوي المهم اتمشيت في شوارع العاصمه ادور على شغل وكانت منطقه راقيه من محلات وفلل وابراج وكنت بسأل في محلات الملابس على شغل دخلت كذا محل اسأل واصحاب المحلات يقولولي للآسف مفيش شغل ليك لغاية ما وصلت لغاية محل ملابس لانجيري ومكتوب ورقه على زجاج المحل بإن مطلوب انسه او مدام للعمل بالمحل بصراحه دخلت محل الملابس اللانجيري وانا فاقد الامل بس قولت اهي محاوله وخلاص دخلت ولاقيت صاحب المحل اسمه عم سامي عنده حوالي43سنه وابيض طويل وجسمه جامد اوي وقولتله بصوت ناعم وكله انوثه حضرتك مش محتاج لحد يشتغل عندك في المحل لاقيتو فتح بوقه وقالي طبعاً محتاج وهو بيبص على جسمي من فوق لتحت وحسيت انه راجل بيحب الشباب اللي زأيي كده واتأكدت من كده لما صاحب المحل اللي جاره قالي ان الراجل اللي اسمه سامي ده وسخ ونجس وبتاع عيال يابني روح شوف اكل عيشك بعيد عن الراجل ده قولت للراجل لا متخافش عليا يا عم المهم عم سامي قالي انت هتشتغل معايا هنا وبعد ما فرجني على البضاعه اللي عنده في المحل وكانت عباره عن بيبي دول وسنتيانات كيلوتات اشكال والوان ولعت وسخنت من الحاجات دي وهو قالي اسعارهم وفهمني طبيعة الشغل عنده وسألني ايه الشنطه دي قولتله: دي شنطة ملابسي قالي انت مش عندك سكن روحت قولتله بصوت مايص ودلوع بس غصب عني لان هيا دي طريقتي في الكلام مع اي حد بس واضح ان هو فهمني غلط: بصراحه لاء ياريت حضرتك تخليني انام في المخزن بتاع المحل راح قالي وعنيه بتلمع من الفرحه: ازاي هو انا معنديش قلب علشان اخليك تنام في المخزن وكانت عنيه بتقطع كل حته في جسمي وخصوصا على طيازي الكبيره اووي قولتله: يعني ايه انا مش فاهم قالي انت تيجي تنام معايا في الشقه انا عايش لواحدي قولتله بصوتي الناعم: انا مش عاوز اضايقك يا عم سامي وكنت بقوله عم سامي لانه اكبر مني بـ21سنه وميصحش اقوله سامي فقط لان مفيش حاجه قويه تربطني بيه قالي: بالعكس يا ماهر ده انت هتونسني خلصنا كلام وروحت مسكت الشرشوبه وبدأت امسح ارضية المحل وانا منحني شويه وظهري لعم سامي حسيت انه بيبص على طيزي لمحته وهو واقف ورايا وبيبص على طيزي وبيدعك بإيده في زبه من فوق البنطلون قولتله: حضرتك بتقفل المحل الساعه كام يا عم سامي راح قالي: انا عارف انك تعبان من السفر وانا اسف اني خليتك تشتغل من اول يوم وقالي خلاص اقفل اضاءة المحل و نقفل المحل دالوقت المهم قفلنا المحل وفي طريقنا انا وهو للشقه قالي استنى نجيب عشاء قولتله: اوك وقفت على الرصيف استناه وجه ومعاه شنط كتير قولتله: ايه ده يا عم سامي كل ده اكل قالي: اولا من هنا ورايح تقولي يا سامي بس روحت ضحكت بكسوف زي البنات وقالي: ثانيا انا بجيب اكل جاهز علشان انا مش بعرف اعمل اكل وكمان علشان مش ياخد معايا وقت في تحضيره روحت قولتله: اولاً انا ميصحش أقولك ياسامي فقط مع حفظ الالقاب وارجوك سيبني اقولك عم سامي لان ببساطه مفيش حاجه قويه تربطنا ببعض لانك اكبر مني بـ21سنه وكمان انت شكلك هتتعبني معاك اوووي قالي: ليه بس ؟ قولتله: ياعم سامي انت تجيبلي خضروات وحاجات انا اكتبلك عليها وانت تجيبهالي وانا هطبخلك قالي: انت بتعرف تطبخ ؟ قولتله: بعرف اطبخ حلو اوي قالي: يا سلام يا ماهر ده انت هترحمني من المصاريف الكتير دي وكمان نفسي في اكل بيتي اكل بتاع الستات ده قولتله بدلع : لا من هنا ورايح انا هأكلك كل يوم اكله جديده ومن اكلات الستات ياعم قالي: انت باين عليك مشكله دخلنا الشقه وحط الشنط على السفره وقالي تعالى افرجك على الشقه دخلت معاه فرجني على المطبخ والحمام واوضة النوم واوضين تانين فاضيين وقولتله: شقتك حلوه اوي ياعم سامي راح قالي دي هتبقى شقتك انت كمان يا حلوه ضحكت وحطيت ايدي على بوقي وانا بضحك وقولتله : انا حلوه قالي : ايوه حلوه وزي القمر روحت قولتله بمياصه : ميرسيه ياعم سامي راح قالي: ادخل خد شاور وغير هدومك وتعالى علشان ناكل علشان انا جعان روحت قولتله: ياعم سامي عاوز اقولك على حاجه سر علشان مش تفهمني غلط قالي: قول خير يا ماهر قولتله: انا مش بلبس ملابس داخليه رجالي قالي: اؤمال بتلبس ايه؟ قولتله: انا بلبس اندرات بناتي قالي: ليه؟ وهو بيضحك ضحكه خبيثه قولتله: الاندرات الرجالي بتوجعني اووي لانها ضيقه وبتعلم في جسمي لان جسمي تخين من تحت قولتله: في الاول مكنتش بلبس اندرات خالص لغاية ما اختي المتجوزه قالتلي خد جرب ده هيريحك وكان اندر بناتي من بتاعها وكانت قماشته ناعمه وطريه ولما لبسته فعلا ارتحت فيه شويه بس كان ضيق عليا لان جسمي من تحت تخين ومن ساعتها وانا بحب الاندرات البناتي بس كنت بشتري لنفسي على مقاسي لاني انا كنت اتخن من اختي عم سامي قالي : براحتك يا ماهرانت تلبس اللي يريحك ولوعجبتك حاجه من الكيلوتات او السنتيانات اللي في المحل خد والبس براحتك روحت ضحكت وحطيت ايدي على بوقي كالعاده وقولتله وانا بضحك بمياصه: لاء سنتيانات اللي البسها دلوقتي روحت مسكت بزازي وهما صغيرين وقولتله: دول لسه بدري عليهم السنتيانه وانا بضحك انا هو وكنا بنهزر وقولتله: فيه حاجه كمان ياعم سامي انا بحب البس في الشقه قمصان نوم بتاعت البنات لانها مريحه اوي في حركتها وانا نايم راح ضحك وقالي: انت بتحب تهتم بنفسك اوي يا ماهر قولتله: طبعا ياعم سامي انا بحب اكون على حريتي وخصوصا اني ارتحتلك وواثق فيك انك مش هتعملي حاجه وحشه راح قالي : انا مستحيل اذيك او اوجعك يا ماهر انا هكون حنين عليك قولتله: بنظرة كلها اعجاب ميرسيه ياعم سامي انت رقيق اوي راح قالي: ادخل بقى خد شاور وغير هدومك وخد راحتك في الشقه وكإني مش موجود معاك قولتله: اوك وروحت اخدت الشنطه ودخلتها اوضة االنوم ورصيت هدومي البناتي في جنب لوحدي وطلعت اندر لونه احمر ومنقط بابيض على شكل 7 وطلعت قميص نوم قطن قصير لغاية نص فخادي ووضيق اوي على وسطي وطيزي ودخلت الحمام اخدت شاور وطلعت وانا لابس قميص النوم والاندر وجبت كريم تنعيم وترطيب للبشره ودهنت بيه جسمي كله في الحمام ولما طلعت من الحمام دهنت بيه رجليا الطريه الناعمه اللمفوفه من صوابع رجليا لغاية نص وراكي وقعدت قدام التسريحه اسرح في شعري الطويل حيث املك شعر يصل الي نص ظهري وجه عم سامي من المطبخ وكان بيجهز العشاء ولما شافني وانا بقميص النوم وقاعد قدام التسريحه بسرح شعري حسيته انه هاج عليا وكان بيبص على رجليا العريانه وفاتح عنيه اووي لان رجليا عامله زي رجلين البنات ملفوفه وتخينه وطريه ومش فيها شعر وبتلمع من نعومتها وهو بيبلع ريقه بالعافيه وقالي: يلا تعالى علشان تاكلي يا قمر وكان بيكلمني بصيغة المؤنث وكنت مكسوفه اوي منه وقولتله بصوت كله انوثه حاضر ياعم سامي لميت شعري وطلعت وانا ماشي قدامه وطيازي كبيره اوي وبتترجرج قدام عنيه وسمعته وهو بيقول بصوت واطي (تقيله اوي) معرفتش يقصد ايه بالكلمه دي بس بعد كده عرفت هو كان يقصد بيها ايه قليل الادب هههههه المهم وانا ماشي قدامه كان بيعاكسني وكإني بنت بجد وكان بيقولي قمر يالهوي على خطوتك يا بت وكنت طايره من الفرحه لانه حس بيا وباللي جوايا من مشاعر جميله وانا كنت بضحك بكسوف وقولتله: على فكره انا بتكسف من الكلام ده قالي: غصب عني اصلك انتي مش شايفه اللي انا شايفه قولتله بتعجب ودلع: ياسلام وشايف ايه ياعم سامي ؟؟ قالي: شايف قدامي بنوته حلوه زي القمر شايف جسم يهبل ويجنن العاقل قولتله : ايه ده كله كل ده شايفه فيا انا انت بجد لو شايفني كده يبقى انت كده هتخوفني منك واضطر انام في الاوضه التانيه لوحدي قالي: لالا ارجوكي نامي جنبي ومتخافيش مني وكمان انتي راجل وشكلك وحش وجسمك منيل ياستي بس ارجوكي نامي جنبي على السرير ضحكت ضحكة واحده شرموطه خبره وقولتله: وانت بتكلمني بصيغة المؤنث وشايفني بنت قدامك مش عايزني اخاف منك راح ضحك وحس انني فهمته وقولتله: انا هنام جنبك بس انا واثق فيك واوعى تعملي حاجه وانا نايم وإلا هسيبك وهمشي قالي: متخافيش يا قلبي ضحكت بمياصه وبعد ما خلصنا اكل مسكت الاطباق ودخلتها المطبخ وقولت لعم سامي اعملك حاجه تشربها ياعم سامي قالي:لا يا مهره قولتله : ايه مهره دي؟ قالي : بدلعك دلع ماهر ضحكت بدلع وقولتله: كمان بقيت مهره قالي : وفرسه عايزه تتركب كمان قولتله: وبعدين معاك انت شقي اووي وقولتله: ايه الازايز دي قالي: دي بيره انا بحبها اووي وكان جايبلي ازازه ليا قولتله: لا يا اخويا احسن اسكر وتبقى مصيبه وابتدا يكلمني عني ويقولي انتي بتتكلمي كده زي البنات ليه قولتله: واحد مربياه اخته وكمان اختي كانت بتهتم بيا اووي ومسئول منها وكانت بتهتم بجسمي وبشعري وكانت بتلبسني لبسها البناتي وكمان علمتني الطبخ والغسيل والكنس وكل حاجه تخص البيت لغاية ما خلصت دراسه وجيتلك علشان اشتغل عايزني اتكلم ازاي يعني قالي: يعني انتي بتعرفي تطبخي وتمسحي وتغسلي وكل حاجه تخص البيت قولتله: ايوه قالي: خلاص ياعسل انتي تشتغلي هنا في الشقه ومش هتنزلي المحل قولتله: مش هنزل المحل ليه؟ قالي: شغلك هيكون هنا في الشقه تطبخي وتغسلي وتكنسي وكمان ليكي مرتب كل شهراو كل يوم زي ما تحبي وكمان علشان تلبسي الملابس البناتي اللي انتي بتحبيها قولتله: يعني انت عايزني اشتغل خدامه عندك قالي: لا طبعا مش تحسبيها كده ده علشان انتي بتعرفي تطبخي وتغسلي وتمسحي وكمان يعني هو في خدامه تنام جمب اللي مشغلها ثم انا بغير عليكي من نظرات الناس ليكي ضحكت وقولتله: حاضر خلاص اللي تشوفه وراح قالي: خدي اشربي شوية بيره هتخليكي حلوه اكتر ما انتي حلوه قولتله: لا ياعم سامي انا مش عاوز اكون حلوه روحت قولتله: انا هدخل انام علشان تعبان اوي راح قالي: يلا بينا وبقى ماشي ورايا وكنت متأكد انه بيبص على طيازي ولحمي اللي بيترجرج قدام عنيه وكان بيخبط ايديه في طيازي وانا ماشي وكنت هضحك لكن مسكت نفسي وكانت تحرشاته لجسمي حلوه اوي ودمها خفيف ولذيذه ولما دخلنا اوضة النوم بدأ يقلع هدومه كلها بإستثناء البوكسر الرجالي وكان زبه بارز اوي وشكله كان واقف على طيزي لما كنت ماشيه قدامه عدلت وشي الناحيه التانيه بمياصه ودلع البنات وقولتله: بتعمل ايه ياعم سامي عيب كده قالي: انا مبعرفش انام الا بالبوكسر فقط قولتله: ياسلام!! لا انا اتكسف انام جمبك كده ياعم سامي قالي: انا متعود انام كده قولتله: اوك بس بشرط نحط بينا مخده قالي: انتي لسه خايفه مني انتي مش واثقه فيا ولا ايه قولتله: ما انا علشان واثقه فيك هنام جمبك بس هحط مخده بينا علشان انا بتكسف قالي هو بيضحك: لا انا زهقت من المخده ضحكت وقولتله: طالما ياعم سامي زهقت من المخده اتجوز ولما نمت جمبه على السرير قميص النوم اتعرى من على فخادي وطلع لغاية اول طيازي وكنت نايم على جمبي ومديله ظهري وحسيت بيه بيشيل المخده اللي ما بينا وبيقرب جسمه من جسمي وبدأ يلزق وسطه والمنطقه اللي فيها زبه في طيزي بصراحه انا حسيت بمتعه ولذه من تحرشاته لجسمي وحسيت بمتعه واني فعلا بنت بجد لما لزق زبه اللي وقف وبيحكه في فلقات طيزي الكبيره الطريه وانا عملت نفسي نايمه قصدي نايم علشان يستمر في تحرشاته اللي ولعت جسمي البنوتي الطري وصحيت انثى متفجرة الانوثه والنعومه وبقى يزق زبه ودلكلي طيازي الكبيره الطريه بعد ما عراها وقعد يلعبلي فيها بزبه لغاية ما حسيت بحاجه سخنه بتنزل منه على طيزي والكيلوت ونام وانا نمت ودي كانت اول ليله ما بينا وعدت بسلام لغاية كده صحيت الصبح طلعت قميص نوم ستان اسود قصير لغاية نص فخادي وكيلوت سبعه روز ودخلت الحمام اخدت شاورمن الحاجات اللي نزلها عم سامي على طيازي وانا نايمه وطلعت حطيت كريم دابراملا لشعري الطويل الناعم وسرحت شعري وقومت قلبت الشقه مسحتها مسحا حلوه ونضفت ورقت الشقه وبعد ما خلصت دخلت المطبخ احضر الفطار لعم سامي ودخلت صحيتو وفطرنا وعجبوا الفطار ولما طلع وشاف الشقه عجبتوا اوي وقالي: تسلم ايدك يا قمر قولتله: ميرسيه ياعم سامي قالي: انا نظرتي فيكي كانت في محلها لما قولتلك تقعدي هنا في الشقه لانك ست بيت هايله قولتله: لا ولسه يلا بقى انزل افتح المحل وبطل دلع وقبل ما تيجي بساعه اديني تليفون علشان اجهزلك الاكل قالي: اوك بس اهدي عليا لما افوق قولتله: طيب بس انجز وكنت كل ما اتحرك قدامه عنيه كانت بتطلع على طيازي ورجليا ولما كنت بلاقيه بيبص على رجليا او طيازي كنت بقوله بدلع ومياصه وانا بضحك: عينك بتبص على ايه ياقليل الادب كان بيرتبك ويقولي: بابص على حلاوتك وجمالك وعنيكي الحلوين اوي قولتله: بهزار انت هتفوق عليا انا انزل شوف شغلك واتلم وبلاش سفاله ولبس وننزل راح المحل وانا روحت غسلتلوا ملابسه ونشرتها في البلكونه وجهزت الاكل وكان على التسخين وبعد ما خلصت شغل البيت وخدت شاور وقعدت اسرح شعري قدام التسريحه زي اي بنوته وقعدت افكر في مغازلة عم سامي لجسمي وعيوني فقررت احط كحله لعيوني واهتم بنفسي اكتر لاني كنت عاوزه احلو اكتر في عين عم سامي ولما جه عم سامي من الشغل وشافني وانا حاطت كحله في عيوني اتجنن على جمال عيوني وابتديت مغازلاته ليا بصيغة المؤنث وكإنه بيكلم بنت وبصراحه انا مبقتش مستغربه لانه بيكلمني على اني بنوته لاني انا فعلا بقيت بنت والاحساس ده كان بيزيد معايا لما كل يوم يغازل حاجه جديده في جسمي او في وجهي كنت بهتم بالحاجه اللي يغازلها او يمدحها عم سامي في جسمي بعد ما قعدنا انا وعم سامي نتعشى قعدنا ندردش مع بعض وقالي: على فكره ياماهر انا مش هقولك ياماهر تاني ضحكت وقولتله: اؤمال هتقولي ايه ياعم سامي؟ قالي: انا هسميكي منال بنوته يعني ..ضحكت بكسوف وقولتله: ليه اشمعنى؟ قالي:علشان انا شايفك بنت وانتي كمان شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان اتكسفت وابتسمت بخجل وقولتله: يعني انا هيبقى اسمي منال قالي: ايوه يا لولا ولما عم سامي اتأكد إني لما بيغازلني بحاجه في شكلي بأهتم بيها اكتر كان كل ما يحتاج مني اهتم بحاجه في جسمي كان بيغازلني بيها وقتها كانت حواجبي تخينه ومش مهتمه بيهم وقالي في نفس اليوم اللي حطيت فيه كحله لعيوني غازلني بحواجبي وقالي: حواجبك حلوه اوي يا منال وبقيتي بنوته مزه بجد اتأكدت وقتها انه عايزني اعمل حواجبي وارفعهم زي البنات اتكسفت وقومت من جمبه وقبل ما ادخل المطبخ علشان اغسل الاطباق قولتله: اعملك شاي ياعم سامي قالي: لا انا هشرب بيره قولتله: طيب انا هدخل اغسل الاطباق قالي: طيب انا هاجي اساعدك يا منال قولتله: لا ياعم سامي خليك دي حاجات ستات مش هتعرف تغسل قالي هساعدك علشان ما اقعدش لوحدي وهو ماشي ورايا وهو بيأكل طيازي بعنيه وهي بتترجرج وبتلعب قدامه هيا وجسمي كله لاني كنت مربرب وطري وناعم اوي ولما دخلنا المطبخ كان بيتحرش بيا وبيحك جسمه في طيازي وراكي لان المطبخ كان ضيق اوي وصعب فيه الحركه وقتها عرفت واتأكدت ان عم سامي جه معايا المطبخ مش علشان ميقعدش لوحده لا ده علشان يتحرش بيا ويحك جسمه وزبه في جسمي وطيازي الكبيره الطريه الناعمه وبصراحه هو كان معذور لان طيازي كبيره ومغريه وعايزه يتلعب فيها انا كنت مبسوطه وفرحانه بتحرشاته لانه مش قادر يقاوم جمالي وانوثتي المتفجره مش بس في جسمي ده كمان في صوتي وطريقة كلامي البنوتي الناعم وكمان انا كنت سيباه يعمل فيا اللي هو عايزو بس بحدود وميتمداش في اكتر من اللي انا عاوزه اخليه يعملو خلصت غسيل الاطباق وقولتله: انا هدخل انام ياعم سامي قالي: وانا كمان عايز انام وكنت ماشيه قدامه وهو بيغازل وبيمدح فيا وفي جمالي وقالي: يخربيت جسمك يامنال اموره اووي يا بت قولتله وانا مكسوفه: على فكره ياعم سامي وانت بتكلمني بصيغة المؤنث انا صدقت اني بنت بجد قالي: ما انتي فعلا بنت يا منال انا عمري ما شوفت جسم راجل بالنعومه والملبن ده ولا وجه ولد بالجمال والحلاوه دي ضحكت وقولتله: طيب نام ياعم سامي علشان انت شكلك تعبان وحرارتك مرتفعه ضحك عم سامي وقالي: اه انا سخن اوي يامزتي نمنا وحطيت مخده تفصل بينا وكالعاده بعد ما بنام او اعمل نفسي نايم يشيل المخده ويلزق في جسمي من وراء ويحك ويدلك زبه بين فلقاتي لغاية ما يغرق طيازي والكيلوت لبن وينام صحيت تاني يوم اشوف طلبات البيت واروق الشقه واحضرالفطار ودخلت جبت من شنطتي ملقاط الشعر وبدأت ارفع حواجبي وخليتهم زي حواجب البنات بالظبط وبعد ما عملت حواجبي دخلت اخدت شاور ولبست اندر اسود ومنقط موف وقميص نوم ستان لونه اصفر قصير لغاية نص فخادي وفيه فتحه من قدام على وراكي وبعدين حطيت كحله في عيوني وكان شكلي حلو اوي لما ظبطت حواجبي وبقيت بنت بجد وسكسيه كمان لإني جسمي البنوتي عريان قدام راجل وكمان بهتم بنفسي جدا علشان اعجب عم سامي مش عارف كنت بعمل كده ليه هل وقعت في حبه المهم صحيت عم سامي ودخل اخد شاور وانا حضرت الفطار ولما طلع من الحمام وشاف وجهي وحواجبي ضحك وقالي: ايه يا بت القمر ده حواجبك وعنيكي يهبلو ياحبيبتي وانا ساكته مش بتكلم من كسوفي وبعد ما خلصنا فطار قالي: ااااه شفايفك تجنن يامنال قولت في نفسي: وحياتك لما تيجي بالليل هخليك تتهبل على شفايفي نزل راح المحل وعند ما قرب يجي روحت حطيت روج روز غامق في شفايفي المتورمه وحطيت كحله وحدت حواجبي بقلم الحواجب ولما جه وشافني قلع البنطلون والقميص في الصاله وبقى بالبوكسر وزبه قرب يقطع البوكسر ويطلعلي وانا شوفت زبه واقف غميت عنيا بمياصه ودلع وقولتله: بتعمل ايه ياقليل الادب وجريت من قدامه على المطبخ وانا بتقصع وبهز طيازي الكبيره الطريه وبتترجرج زي الجيلي وكلمته وانا واقفه في المطبخ وقولتله بصوت الانثى اللي جوايا: احضرلك العشاء دالوقتي ياعم سامي جالي المطبخ وقالي: ايوه وجيت اساعدك كمان وكان جاي يدعك ويهري ويتحرش في جسمي مش جاي يساعدني وجه لزق زبه اللي واقف زي السهم بين فلقات طيازي قولت: اااااااي لا ياعم سامي روح اقعد على السفره وانا هحضرالاكل لوحدي لانه زق زبه جوه طيزي جامد في الاول وهو بيدخل زبه بالراحه بين فلقاتي كنت بستهبل واعمل نفسي مش واخده بالي ومش حاسه باللي بيعملو زبره في طيازي الكبيره لكن هو زقو جامد بين فلقاتي علشان يحسسني بزبه وانه بيتحرش بيا قالي: ايه يا منال عايز اساعدك ضحكت وقولت: اااااااه اااااااااي لا مش عاوز مساعدتك دي وعرف اني فهمت هوعايز يساعدني ليه وقالي: طيب انا هقعد بره بس متتاخريش عليا علشان بتوحشيني يا حبيبتي وانا بتحرك وبمشي في الشقه عنيه بتكون على طيزي الكبيره وقتها بحس على أد ما بكون مبسوطه من نظراته دي على اد ما بكون مكسوفه اوي لاني بحس اني عريانه ملط قدامه وكنت كل ما يجي يبصلي ويبص على فخادي وراكي او على صدري كنت ابصله بكسوف واحاول انزل قميص النوم شويه استر وراكي على أد ما اقدر او احط ايدي على صدري واسترهم من نظراته الشهوانيه اللي كانت بتحرقني لانه لما كان بيبصلي في عنيا ويبص على جسمي كإنه بيقولي بعنيه لابس عريان علشان تغريني طيب انا ببص على جسمك العريان الملبن اهو ويفهمني غلط اويقول عليا اني ولد مش تمام وعلشان لسه فيرجن ومحدش لمسني لازم احافظ على نفسي حتى من نظرات الرجاله ليا المهم بعد ما خلصنا وأكلنا قعد يمدح فيا وفي جسمي زي كل ليله وكانت عجباه اوي شفايفي المتورمه اللي حاطتلها روج لونه روز وكنت بتكسف من كلامه ونظراته وكنت ابص في الارض من كسوفي واعض على شفايفي وقالي: متعضيش على شفايفك سبيهم ليا انا همصمصهوملك قالي كده وانا ولعت وهيجت اوي وجريت على اوضة النوم ونمت على السرير وجه هو نام جمبي وعملت نفسي نايمه وعمل فيا اللي بيعملو في طيازي كل ليله وقومت لاقيت عم سامي نايم جمبي وزبرو طالع من البوكسر وكنت اول مره اشوف زبه كان مرتخي وشكله كبير اوي اؤمال لما بيوقف بيكون شكله ايه بصيت لنفسي لاقيت عم سامي قلعني الكيلوت لغاية نص وراكي وطيازي عريانه وغرقانه لبن جف لانه بقاله اكتر من 5ساعات موجود على طيازي بس مفيش ألم جوه طيازي او في خرمي لاني افتكرت انه سلب مني اعز ما املك وفض بكارتي ، اخدت شاور بتاع كل يوم الصبح من العسل بتاعه اللي بيسيبه على طيزي وينام وطلعت لبست قميص نوم ضيق اووووي على وراكي وطيازي وكان قرب يفرتك ويتقطع من جسمي المربرب التخين سرحت شعري وقعدت حطيت كحله وحددت حواجبي بقلم الحواجب وروج احمر غامق وحطيت مناكير احمر غامق لضوافر رجليا وايديا الناعمه الطريه صحي من النوم عم سامي ولما شافني وانا حلوه ووجميله وطريه ونااعمه اتهجم عليا ورفع قميص النوم لفوق وعرى طيازي وهو بيحضني منها اوي وانا بحاول اتملص منه واقوله لا ياعم سامي عيب كده بس بقى يا قليل الادب ولفني وخلى وجهي بمواجهه وجه ومسك شفايفي في بوسه دوختني من اثرها كنت خلاص هستسلمله لكن لما حاول يقلعني الكيلوت زقيتوه وجريت على اوضة النوم وقعدت اعيط لانه كان عايز هيغتصب... شكرا للمتابعة واتمنى إن الجزء الاول من قصتي نال على اعجباكم واسف للاطاله بس انا شايفه ان التفاصيل مهمه جدا في أي قصه وعلشان انزل الجزء الثاني لازم اسمع تعليقاتكم الجميله

تيمو t v
11-07-2016, 01:10 AM
تسلم ايدك ياحلي واجمل بنوته منتظرين باقي القصه

medo_elkabeer
11-07-2016, 02:07 AM
بجد قصه تجنن منتظرين الباقي

manal big booty
11-07-2016, 06:37 AM
تسلم ايدك ياحلي واجمل بنوته منتظرين باقي القصه
ميرسيه يا تيمو تسلم قلبك وعنيك يا بيبي

manal big booty
11-07-2016, 06:38 AM
بجد قصه تجنن منتظرين الباقي
ميرسيه يا ميدو سلامتك من الجنان ياقلبي

mrla1000
11-07-2016, 03:24 PM
روعه روعه روعه رهيبه تخبل تجننن

manal big booty
11-07-2016, 08:23 PM
روعه روعه روعه رهيبه تخبل تجننن
ميرسيه يا marla زوقك هو الاجمل ياقلبي

عصر يوم
11-09-2016, 09:31 AM
تم القفل للدمج ....



قصص نيك في المنتزه مقاطعقصص س محاقصه بنت تقبض على أمها بتتناك من جارهمقصص محارم نسونجي الخياره ريحتها خرا من طيز خالتيبزار كبيرصور سكس صور ازبوب جديدهقصص نيك ليلة الدخله وهي بتصرخ من الالم مكتوبهقصص نيك وسادية واستعباد امرآة محارم متسلسلة منتدى نسوانجيسكس واوتحويل فيدو أفللم سكس زكرقصص سكس لواط محارم نسوانجيقصص سالب بنوتي اختي/archive/index.php/t-315816.htmlقصص سكس نيك واغرا محارمي متسلسلهصور طيز مشدوده ماقد عرفت النيكقصة.الجدة.الهائجةقصص سكس+دياثة +طيز+محللقصص نيك بنات حجة معا شباب سكس/archive/index.php/t-8108.htmlصورسكس امه واابنهافي الحمام/archive/index.php/t-105980.htmlصور سكس صدر وحليبنيك بلا رحمهقصص سكس نيك امهات اصحابيقص سكس دلدول مراتي الخبرةقصص سكس نيك جماعي متخررين قصة زوجتي الممحونه المدمنه بزباب سود ااااااح ااااهقصص جنسيه نسوانجي قفشتهاعايزه اتناك واتلحس من كسيقصه نيك العائله المتناكه من القيصر site:foto-randewu.ruسكس دالة بلدىصور طيز ورع مكوه/archive/index.php/t-289824.htmlمقاطع سكس محارم ام وابنتها هايجي ع بعض/archive/index.php/t-40321.htmlsite:landsmb.ru "الام"قصص سكس لواط شواذ الشرطيسكس ام فيزون ذهبيشيميل تستدرج صديقتها و تنيكاقصص نسونجي في المطبخ/archive/index.php/t-211837.htmlقصة مراهقه ناكها عشيقها وحملت منهقصص نيك بنت اختيالموقع الاول لافلام النيكفديوهات سكس لشرموطه اسمها هبه من قليوب البلدأفﻻم سكس نيك موت قصص جنس مصورة سحاقيات نار سكس نيك خالات قصص خالته لولو site:landsmb.ruطرق نيك الطيزقصص جنس محارم ممتعهسكس نيك ام شرموط نيطسكس شرموط نايمه محارم اماعترافات جنسية نساء متزوجات تخونقصص سكس ناكني بعد لافايد من المقومه/archive/index.php/t-328433.html/archive/index.php/t-430319.htmlقصص سكس مثيرهانت ناسيه مدبلج عربي كسجديد معطي شرمطيtestingقصص جنسيه محارم 2019 طياظ ابوياقصص سكس اه نار مولعة نيك. كيف احصل على صلب او .طيز كبير وجذاب/archive/index.php/t-538834.htmlسكس مزه بعيون دبلانه/archive/index.php/t-168398.htmlقصص سكي إلا شيف منتديات نسونجيقصص سكس خيانةودياثه الأرشيف العام.comصور سالب سوداني من نيوانجيقصص سكس يمني محارمسكس مع مرات عم وانا بفشخها بحطها على ز** بطيازها الكبيره ويعني عمال اتفرج عليها وهي بتستحمى في علم الحمامقصص جنس عسولهفلم سكس مصريه قديمة٢٠١٣سالب بنوتي اقل من 20سنه من الهرمصور مقربه كس زين نيك حليتصاویرسکسی باسن بزرگ کمرباریک دختران تهرانیسحاقيه فاجرهقصة بزازي خطيب بنتي خالدموقع سكساوي صور للشرموطه صباح اليمنيه