دخول

عرض كامل الموضوع : زواج المتعة والعائلةالجزء الرابع والعشرون


ozozo63
08-03-2016, 12:31 AM
/ الجزء الرابع والعشرون

قالت الحكاية تبدأ من بعد ماخلصت الثانويه العامه واخي قالي لا تكملي تعليم اقعدي بالبيت لحين ما تتزوجي قولت ليه قالي ما ابغاكي تكملي تعليم والي انتي عاوزاه بانفذه كل شيء الا التعليم قولت بس انا عاوزة اكمل تعليم قالي وايش هيفيدك منه هتشتغلي عندك فلوس مالها حد ياله سيبك انتي من التعليم وقرفه وانتي البسي وفرفشي حالك وخليكي مع الاولاد بالبيت افضل لحد لما يجي ابن الحلال الي يتزوجك ويهنيكي قولت طيب الي تشوفه وكان وفر لي في غرفتي كل وسائل التسليه من تلفزيون لكمبيوتر لنت لكافة الاشياء ولو طلبت منه شيء ما يقولي بكرا الحين يكون عندي المهم جلست بالبيت وبدأت تتكشف كل الامور مين خرج مين راح وايش بيحصل وكده وفي يوم كان اسود غير معاني حياتي بمعني الكلمه كنت قبل كدا الجنس مش اعرف عنه غير الي اقراه واشوفه واسمع عنه بالنيت انما علي الطبيعه ما شوفت شيء وفي اليوم ده كانت زوجة اخي في البر لانها تحب دايما تخرج للبر هي والاولاد ولان اولادها في اجازة من المدارس كانت تروح تقعد في البر يومين وترجع البيت يومين وانا كنت اروح معاها بس حظي الاسود اني كنت تعبانه ومش قدرت اروح معاها وقولت ليها اني مش هاقدر اروح لاني حائض وتعبانه وهاتعب اكتر من الطريق قالت طيب خليكي علي راحتك ولو عاوزة تروحي للطبيبه بنروح قولت ليها مافي لزوم دا شيء طبيعي يومين ويروح لحاله خرجت مرات اخي في الصباح للبر وانا روحت لغرفتي اتنقل بين الكمبيوتر والتليفزيون لحد لما زهقت وكنا بقينا بعد الظهر دخلت السرير وقولت انام شويه المهم فوقت العصر من النوم وكنت حسيت بالجوع لاني مش اكلت من الصباح وقومت من مكاني اتوجهت للمطبخ علشان اقول للخدامه تحضر لي اكل علشان اكل مش لاقيتها قولت هي اكيد في غرفتها القريبه من المستودع في جانب من البيت مستقل يادوب زي شقه لحالها يفصل بينهم باب فقط روحت اشوفها هناك وفتحت الباب سمعت اهات وصويط ووحوحه قولت في عقلي ان اكيد السواق ابن الكلب ماسك الخدامه بينيكها قولت اروح براحه عليهم واظبطهم واخلي يومهم هباب وقربت بالراحه من باب غرفة نومها لحد لما شوفت الي صدمني لاقيت اخويا هو الي ماسك الخدامه بينيكها وكان ظهره للباب مش شافني وانا واقفه علي الباب كنت مذهوله من الي باشوفه كانت اول مره اشوف جنس مباشر وغير كدا شوفت اخويا هو الي بينيك الخدامه مش السواق استغربت اكتر ومبقتش عارفه اعمل ايه وحسيت جسمي كله بيقشعر ونار بقت تمشي فيه مش داريت بنفسي الا وانا بحط ايدي علي كسي الي كان غرق دم من الي شيفاه ووقفت اتفرج عليه وهو بينيكها لحد لما نزل في كسها وسحب زبه من كسها وقام وقف لسي بيلف وشه لاقني واقفه وشافني حاطه ايدي علي كسي وكانت شهوتي مسكاني معرفتش اسيطر علي نفسي وبقيت اتنهد بصعوبه من الي بينزل مني ومقدرتش اقف وقعت علي الارض لاقيته جاي علي يجري وقامت الخدامه من مكانها وشالني حطني علي السرير وقعد جنبي وكان عريان مش لبس هدومه حتي علشان يستر بيها نفسه وقعد يقولي مالك ايش فيكي تعبانه ولا ايه قولت ليه ايوة تعبانه من الي شوفته قالي وايش شوفتي قولت ليه ليش تنام مع الخدامه وانت عندك زوجتك احلي منها الف مرة قالي انا خلاص شبعت منها وعاوز اغير جديد قولت يعني ايه هتتجوز عليها قالي هو انا ناقص وجع راس لا مو هتجوز الخدمات كتير عندنا والي تعجبني اسوي معاها مثل ماشوفتيني باسوي مع الخدامه الحين قولت ومراتك قالي وبرده مراتي بنام معاها وايش المانع قولت زوجتك احلي لاقيته بيقولي انتي الاحلى اتكسفت من كلامه ولاقيته بيبص لناحية كسي الغرقان ومغرق الاستريتش الي كنت لابساه والتفت للخدامه وقال ليها تعالي نظفيها لانها تعبانه وقلعيها الهدوم دي وخديها الحمام اغسلي ليها قولت لا انا باروح لغرفتي اغسل والبس هناك قال انتي مش شايفه عملتي ايه في السرير والارض انتي غرقتيهم وهتمشي في البيت كدا طبعا هتغرقي الارض وانتي ماشيه قالت طيب اخرج بره قالي مكسوفه مني قولت ايوة استحي منك لاقيته مال علي ودني وقالي حبيبتي انا اشتهيكي واشتهي مكوتك من زمان وقام من مكانه وقف وقالي ادخلي الحمام اغسلي وبعدين روحي لغرفتك وانا هالبس واخرج للصالون قولت طيب وقمت من مكاني دخلت انا والخدامه الحمام وقفلته من الداخل وقلعت الاستريتش والكلوت وغسلت نفسي من تحت ونظفت كويس وخلصت ونشفت نفسي وقولت للخدامه تطلع تشوف اخويا لسي بره ولا خرج فتحت الباب وبصت في الغرفة وقالت لي دا خرج وانا خرجت النص من تحت عريان وعلشان مافيش حد في البيت واطمنت انه راح للصالون خرجت من عند الخدامه وروحت علي غرفتي علشان البس وهو كان منتظرني في المطبخ علشان مش اشوفه ولما شافني خرجت جه ورايا وكنت ماشيه مكوتي عريانه قدامه بتلعب لوحدها ولما وصلت للباب كان هو ورايا بالظبط وكان لسي عريان مش لبس هدومه وراح حضني من ورا لاقيت زبه دخل بين طيزي مش عارفه ازاي زي ما يكون كان بيفتح طيزي ويحط بينهم زبه انا اتنفضت وانا واقفه ومش عارفه اعمل ايه وقولت ليه ارجوك سيبني وبلاش نعمل الغلط انا لسي بنت قالي مش تخافي انا احافظ عليكي احنا هنلعب مع بعض بس وانا اشتهي مكوتك عاوز ابوسها والحسها واتمتع بيها وامتعك لاقتيني مش حاسه بنفسي ولا قادرة اقف راح فاتح باب الغرفه ودخلني الغرفه وهو حاضني من ورا لحد لما روحنا علي السرير وهو يهمس في ودني عاوز انيك مكوتك وانا خلاص مبقتش داريه بالي بيحصل ولفني وبقيت في وشه وراح يبوسني في شفايفي وحط زبه علي كسي وانا مقدرتش اقف من الي بيحصلي قعدت علي السرير وبقي زبه في وشي راح مقربه من بوقي وقالي موصيه وارضعيه قولت انا معرفش قالي حطيه بس في بوقك وانتي هتتعلمي ومسكته بايدي وحطيته في بوقي وهو كان بيتحرك كان بينيكني في بوقي وطلع زبه من بوقي وراح مقلعني البادي والستيان ونزل يرضع في بزازي جامد لحد لما سيبت نفسي ونمت علي السريروهو نام فوقي وكان بين رجلي بيحك زبه في كسي وانا مش قادرة هاموت من الي بيحصلي ورفع نفسه عني وخلاني اعمل وضع الفرس وخلاني احط راسي علي السرير وافنقص طيزي جامد وسألني عندك كريم قولت ايوه عندك هناك بس ليش عاوزه قالي هتعرفي الحين مش تستعجلي وقام بسرعه يجيبه ورجع مكانه وبقي يدهن طيزي ودخل صوبع لحد ما تتسع ويدخل التاني والتالت وبعدها قام حط زبه وكان بيدخله براحه لحد طيزي ماخدت عليه وانا كنت باصوط من الالم وكنت باقوله ارحمني مش قادرة وطلع زبه من طيزي ودهن طيزي تاني كريم ودهن زبه ورجعه تاني في طيزي وفضل ينيكني جامد وانا اصوط من الالم وكسي من المحنه بينزل دم مخلوط بلبني وغرقت السرير دم كأنك جيبت تيس ودبحته علي السريرلحد لما نزل لبنه في طيزي وطلع زبه من طيزي وراح للحمام يغسل نفسه لانه اتوسخ دم هو كمان ورجع تاني لي وقالي مبروك الليله كانت دخلتك وفتحت ليكي طيزك وانا نمت مكاني في الدم ومقدرتش اقوم قالي مالك قولت مش قادرة اقوم قالي استني اجيب الخدامه تدخل معاكي تغسلك قولت ليه مش خايف الخدامه تفضحنا قالي علشان ادفنها حيه وراح نده ليها وجات بسرعه وقال ليها ادخلي معاها نظفيها وبعدين غيري ليها فرش السرير وخليكي جنبها لو لاقتيها تعبانه اتصلي بي وانا اجي اخدها للمستشفي قالت الخدامه حاضر وجه علي باسني وقالي انا اسيبك اليوم ترتاحي ومن بكرا مش هاسيبك وخرج وسابني وانا قعدت مع الخدامه شويه وقعدنا ندردش وكنت عاوزة اعرف اخويا بينيكها من امتي وسألتها وقالت لي انه بينيكها من اول يوم وصلت فيه قولت ليها ازاي ده حصل قالت ان اخوكي جه اخدني من المطار اول ما وصلت وروحنا علي الاستراحه وكانت هناك خدامه تانيه فيلبنيه موجوده في الاستراحه ولما دخلنا قال ليها تحضر لي شيء اكله قالت حاضر وقالي روحي معاها اتغدي ولما تخلصي اكل انا قاعد هنا تيجي نتكلم شويه وتعرفي امور شغلك قولت طيب وروحت مع الخدامه وحضرت اكل لي واكلت وقعدت اسألها عن ظروف الشغل هنا وقالت لي لو سمعتي الكلام هتعيشي في جنه انما لو رفضتي يبقي هترجعي الليله الفيلبين سألتها انا هاقوم بعملي كويس ومن غير تقصير قالت مش العمل بس هنا المطلوب منك في حاجات تانيه هتعرفيها مع الوقت قولت ليها وايه الحاجات التانيه دي قالت هتعرفي لما تروحي تتكلمي مع الشيخ قولت طيب وسألتها الشيخ بيقعد فين قالت اصبري انا هاروح معاكي واخد ليه القهوة وحضرت القهوة وخدتها وطلعنا علي برا وروحنا علي غرفه كانت مفتوحه وكانت هي تمشي قدامي ودخلت هي الاول وبعدها انا لاقيت اخوك جالس عريان وقالي ادخلي تعالي قولت ليه انا هنا كويسه لاقيته بيقول شكلك كده هتزهقيني وتعصبيني من اولها وانا من غير ما انطق ولا اتكلم دخلت وحطيت وشي في الارض مش رديت ابص ليه قالي تعالي اجلسي هنا وشاور علي مكان قدامه بالظبط وكانت الخدامه التانيه بتناوله القهوة واخد منها القهوة وشاور ليها علشان ترضع في زبه وسألني وقال انتي متزوجه قولت لا قال عندك اولاد قولت ايوة اتنين ولد وبنت وعايشيين مع ماما قالي انتي عارفه لو سمعتي الكلام هتعيشي هنا احلي عيشه انما لو نشفتي راسك وزهقتيني هارجعك بلدك قولت انا جايه اشتغل علشان اولادي قالي كدا كويس وانا مش هاخلي اولادك يحتاجوا شيء لو بقيتي شاطرة وكويسه وبتسمعي الكلام قولت تحت امرك قالي تمام قوي كدا وطلب مني اقلع كل هدومي وانا مابقتش عارفه اعمل ايه ولا اتحرك ولاقيت الخدامه بتكلمني وتقولي اسمعي الكلام ونفذي علشان تشتغلي وتكسبي كويس قولت ليه اني مش متعودة علي كده واني محرجه منه طلبت منه يسيبني اسبوع لحد ما اتعود علي المكان وعليهم وبعدين انفذ طلبه لاقيته بيشاور للخدامه تقلع كل هدومها وراحت قعدت علي زبه ومسكته ودخلته في كسها والتفت لي وقالي تنفذي الان ولو مش عاوزة بارجعك تاني المطار الحين واسفرك بلدك وسابني مش اتكلم معايا تاني وسكت وبقي مشغول مع الخدامه التانيه وقعد ينيكها جامد وانا قعدت افكر في اولادي وانهم محتاجين فلوس علشان تعليمهم ومصاريفهم بقيت مش عارفه اعمل ايه لو عاوزة اكمل واشتغل لازم انفذ كلامه واقلع واتناك منه دلوقتي ولو قولت لا يرجعني تاني بلدي من كتر التفكير وكمان انا باشوفهم قدامي وهو بينيكها وكنت بقالي فترة مش مارست الجنس مع حد حسيت بشهوة في جسمي ونار طلعت منه ومن غير ما احس لاقيت نفسي عريانه وروحت قربت منه اول ما شافني كدا ساب الخدامه التانيه وجه علي وقعد يبوسني ويلعب في جسمي وطلب اني ارضع زبه وبعدها نيمني علي الارض وفتح رجلي وقرب من كسي وكان ماسك زبه بايده وقعد يلعب في كسي بزبه وراح مدخله في كسي وكان وقتها كسي ضيق عورني في كسي لان زبه كان تخين وانا كنت ضيقه وفضل ينيكني جامد وانا مكنتش مستحمله وتعبت وهو عورني جامد في كسي وكنت بانزف كتير راح اتصل بتليفونه وكلم طبيب علشان يجي وجه الطبيب وخيط لي 5 غرز في كسي وحاسب الطبيب وخرج وجه علي وقالي بكرا تتعودي علي زبي وانتي هتقعدي هنا في الاستراحه لحد ماتخفي وكسك يشفى وبعدها نروح البيت التاني وزي ما انتي شايفه كل يوم اخوكي لازم يجي ينيكني حتي لو كان رايح ينيك مراته يجي علي الاول ينيكني وبعدين يروح ليها ودي الحكايه كلها ومراته عرفت بالكلام ده قالت ايوة عارفه ومش تقدر تتكلم وقبل كدا حاولت تزهقني وتشتمني وتتعبني في شغل البيت لدرجة اني في ايام مكنتش بانام فيها لحد لما تعبت ونمت في السرير واخوكي عرف بالكلام ده هدد مراته وخلاها تبعد عني ومش تعاملني كده وانه هيفضل ينيكني كل وقت واي وقت ولو اتكلمت هيخلص منها نهائي ويقتلها واكيد انتي عارفه اخوكي شديد وعنيف قد ايه مقدرتش مراته تعمل ليه شيء وخافت منه وسابته يعمل الي هو عاوزة اقولك سر بس مش تقولي لحد قولت قولي متخفيش قالت اوعديني ان مافيش حد يعرف الي هاقوله ده قولت اوعدك ياله اتكلمي قالت مرات اخوكي بتتناك من الحارس الي في المزرعه قولت يالهوي انتي قصدك الحارس السوداني قالت ايوة انتي مش شايفه كل يومين تروح البر وتقعد هناك وبعدين تيجي ولو تاخدي بالك لما يبقي عندها الدورة الشهريه مش تروح هناك لحد لما تصحي قولت طيب بينكها ازاي وفين قالت بعد لما تناموا تقفل باب غرفتها بالمفتاح وتخرج تروح ليه سكنه وتفضل معاه هناك لحد الفجر وترجع تاني مكانها بسرعه حتي تلاقيها اول واحدة تدخل علشان تنام واخر واحدة تصحي من النوم وانتي راقبيها وانتي هتعرفي كده اتوهمت من الي سمعته من الخدامه والي قالته وحسيت بالخيبه لحد ما انا مانمت مكاني والخدامه فرشت جنب السرير ونامت معايا في الغرفه دي ومن التعب الي انا فيه مش صحيت الا الظهر علي صوت اخويا بيصحني ويقولي صحي النوم يا عروسه قولت صحي بدنك يا خويا وسألني عامله ايه واني لو لسي تعبانه يروح معايا للطبيبه وكده قولت انا بقيت كويسه وكلها بكره وتروح الدورة وراح محسس علي طيزي وقالي وكيف حال مكوتك وخونك ( خونك يعني خرم طيزها ) قولت لسي تعبانين من امبارح قالي يعني مش ينفع العب معاهم اليوم قولت سيبني لحد لما اخف وانا هابقي اجيلك بنفسي وعندك الخدامه اعمل فيها الي انت عاوزة قالي طيب براحتك هاخليكي لما تخفي وتبقي كويسه وبعدها مش هاسيبك خالص وضحك وانا كمان ضحكت بس ضحكة خوف وقالي وانا باخليكي تتفرجي كيف انا بانيك الخدامه وامتعها علشان مش تخافي وراح جاب الخدامه وجه لغرفتي وقلع كل لبسه وناكها قدامي ومن غير ما اشعر حطيت ايدي علي كسي وقعدت العب فيه ومرت الايام وانا بقيت الشرموطه بتاعته مش يعدي يوم الا وينيكني فيه في البيت في المزرعه في الاستراحه في اي مكان بس اتناك منه لحد ما جه يوم مكنتش قادرة اتمالك اعصابي وكنت تعبانه وهيجانه وعاوزة اتناك وكنت معاه في المزرعه وكنت في قمة محنتي وهيجاني وخلاص صممت اني اتناك في كسي واتفتح لاني زهقت من نيك الطيز وكان نفسي اتمتع من كسي خليته ينام علي ظهره وانا قعدت امص وارضع في زبه بكل غنج ومحنه كأني هاكله وبعدها بليت كسي وقومت قعدت عليه ومسكت زبه وحطيته علي فتحة كسي وروحت قعدت عليه مرة واحده مقدرتش استحمل روحت مصوطه باعلي صوت واترميت عليه وهو اتنفض وقالي ايش سويتي يا مجنونه بصيت ليه وقولت سويت الي نفسي فيه كان نفسي اتناك من كسي واخلي زبك اول زب يدخل في كسي يفتحني زي ما فتح طيزي وروحت عليه ابوسه بشغف وشهوة لحد ما لاقيته هاج علي من الي باعمله فيه وشالني نيمني علي الارض وفضل ينيكني من كسي لحد لما نزل فيه ونام فوقي وقعد يبوس في وبعدها قام بص لكسي وكان بينزل لبنه برا مخلوط بدم البكارة بتاعتي وقالي لازم نشوف حل علشان مش تحبلي وتبقي فضيحه قولت ما يهمني المهم لازم تمتعني ومش تحرمني منك قالي مش هاسيبك وهامتعك بس لازم اتصل بالدكتور ونروح لعندة في المستشفي ونشوف حل علشان مش تحبلي قولت اتصرف براحتك وانا معاك في اي حل وخلاني قومت علشان اخد دوش والبس هدومي وهو كمان اخد دوش ولبس ووكان اتصل علي الطبيب ينتظره وركبت معاه وقالي احنا هنروح الحين عند الطبيب قولت انت هتخلي الطبيب هو الي يكشف علي قالي ايوة لانه الوحيد الي بيحافظ علي سري وكمان انا باعطيه فلوس كفايه تخليه مش ينطق ولما بيحتاج شيء باعمله ليه علشان هو بيعمل الي انا عاوزة من غير ما يسأل ليه ولا علشان ايه بس لما نروح هناك ماتقولي انك اختي هتقولي زوجتي ماشي قولت طيب وبالفعل روحنا وكشف الطبيب علي وقال عاوز تحليل ضروري دلوقتي لاني مش دكتور امراض نساء وتوليد انا جراح عام ومش هاقدر اكتب ليكي علي شيء لمنع الحمل بس انا هاخد التحاليل واعرضها علي دكتور زميلي من غير ما يشوفكم ولا حتي يعرفكم يادوب هيشوف الاسم فوق وخلاص وده دكتور موثوق فيه علي ضمنتي مش تخافوا منه قاله اخويا ونخاف ليه دي زوجتي بس الحين ما نبغي الخلفه بنخليها لوقتها قال الدكتور دي حاجه بتاعتكم انا ماليش فيها انتم احرار بس انا باعمل الي علي وخلاص والي مش يحرجكم قاله اخي الي تشوفه صح اعمله راح علي التليفون واتصل علي الطبيب زميله وحكي ليه كل شيء والمريضه تعمل اي تحاليل علشان نعرف الوسيله الي هتستخدمها قاله الطبيب تعمل تحاليل بول ودم ومعرفش ايه نوعيه التحاليل من الدم وكدا المهم الدكتور قاله انتظر مني مكالمه بعد ساعه وقفل معاه وقال لاخويا انتظر هنا وانتي اتفضلي معايا هاخدك عند ممرضه علشان تعمل ليكي التحاليل اللازمه وبعدين هترجعك هي تاني هنا وانا هارجع اقعد مع الشيخ قولت ليه طيب واستأذن من الشيخ وخرجنا وروحت علي المعمل وكلم الممرضه وقال ليها نوع التحاليل وقال انه منتظر النتيجه علي طول في مكتبه مش تتأخر وانها توصل المدام لعنده في المكتب وسابني وخرج والممرضه طلبت مني تحليل بول واخدت تحليل دم من دراعي ووصلتني لمكتب الطبيب ورجعت هي وبعد تقريبا ساعه واحنا قاعدين مع الدكتور وكان اخويا يحكي معاه في امور عاديه مش محط انتباه لي وانا كنت ساكته مش باتكلم وبعد شويه الباب خبط ودخلت الممرضه ومعاها التحليل كامل شكر الممرضه وراحت خارجه من المكتب وقفلت الباب وراها وهو طلع تليفونه وصور التحاليل وبعتها لصديقه الدكتور من غير مايقراها ولا يعرف فيها ايه واتصل بيه وقاله انه بعت التحاليل يشوفها ويبلغه بنوع العلاج الي هاخده علشان منع الحمل وقفل معاه وبعد ما قفل المكالمه اخويا بيقله ما تخليه يجي يكشف عليها ويخلصنا وخلاص لو هو هنا في المستشفي ضحك الدكتور وقال لاخويا دا في مصر بعيد عن هنا حسيت بوجه اخويا الابتسامه والسرور وقاله طيب لما نشوف ورن تليفون الدكتور وفتح المكالمه وحسيت بوجه الدكتور اتغير وقولت في نفسي هو انا لحقت ابقي حامل مسافه الطريق من المزرعه لحد المستشفي ولا ايه وانتبهت للدكتور وهو بيقوله يعني مافيش اي امل او حل وبعد شويه شكر الدكتور زميله وقفل المكالمه وقال لاخويا انا اسف يا شيخ بس في خبر هيزعلك قاله في ايه فهمني قلقتني قاله الطبيب المدام مش هتخلف استحاله تخلف الا بامر من (........) قاله اخويا يعني ايه قاله الدكتور ان المدام عندها عيب خلقي في الرحم يمنعها من الخلفه مدى حياتها الا بمعجزه من عنده المهم انا حسيتها اتخنقت ومرة واحدة بكت وقعدت تعيط وانا قعدت اطبطب عليها واخفف عنها وجع ومرارة كلامها وروحت علي المبرد جيبت منه كوب عصير واديته ليها علشان تشربه وتهدي وبعدها اخدتها في حضني وهديتها وقولت ليها طيب اتجوزتي ازاي ابوخالد قالت اخويا جه في يوم وقالي انتي بتكبري في السن وفي ناس جات علشان تطلبك مني وانا رفضت وانتي عارفه ليه ولازم حد نثق فيه وكمان يبقي تحت طوعنا قولت طيب انت فيه حد قدامك قالي ايه رأيك في الشيخ ابوخالد قولت بس ده كبير وكمان انت بتنيكه قولت هو انتي كنتي عارفه ان ابوخالد بيتناك من اخوكي قالت ايوة عارفه وكمان عارفه ان نجود بتتناك منه وكتير شوفته وهو بينيكهم بس هما مكنوش يعرفوا اني باشوفهم اخويا بس الي كان بيعرف قولت طيب اخوكي كان رده ايه قالت هو قالي ان الشيخ ابوخالد الوحيد الي بنثق فيه وكمان هيبقي تحت سيطرتنا مش هيقدر يتكلم والا انا ادمره قولت ومراته قالي ما انتي عارفه اني بانيكها ومستحيل ترفض لي امر قولت خلاص الي تشوفه بس انت هتقوله اني مش بنت واني مش عذراء قالي هافكر في الموضوع ده ونشوف حل قولت طيب شوف حل وانا هانفذه قالي طيب من هنا ليوم الخميس نشوف حل واصلا ابوخالد جاي يسهر معايا يوم الخميس ونشوف هنعمل ايه ونقوله ازاي قولت طيب وعدت الايام لحد يوم الخميس لاقيته بيتصل بي ويقولي وين زوجته قولت راحت علي البر قالي طيب كويس انا عاوزك تجيلي الاستراحه الحين قولت طيب انا هالبس واجي قالي بس عاوزك تلبسي لبس يهيج اتخن راجل قولت عريان يعني قالي لا البسي بادي حلو وكمان استريتش بس محزقين علي جسمك وكمان البادي يكون مفتوح صدرة علشان يظهر شويه من بزازك والبسي فوقهم العبايه وتعالي قولت طيب واستغربت من طلبه مع ان اللبس مش يهمه في شيء بس نفذت طلبه ولبست وخرجت ركبت مع السواق وروحت علي الاستراحه وكنا العصر وسألته في ايه قالي تعالي اقعدي وقعدت جنبه وقولت ليه فهمني في ايه قالي احنا هنعمل لعبه صغيرة علي ابوخالد قولت ازاي قالي احنا هنخليه يشرب لحد ما يسكر ونحط ليه في الخمره مخدر بس بطيء علشان مش ينام بسرعه وانتي هتبقي قاعدة معانا وانا هاقوله مش هانيكك اليوم علشان انتي هنا ومش ينفع وانك هتيجي تقعدي معانا وتسهري شويه معانا ولو انتي شربتي وسكرتي اكيد هتنامي ويمكن اعرف انيكه بعد انتي ما تروحي تنامي قولت وبعدين قالي بعد مايسكر والمخدر يشتغل وينام انا هانيكك وانزل في كسك بس انتي تنامي علي ظهرك وترفعي نفسك علشان اللبن مش ينزل من كسك لحد لما اروح اجيب ضب من الي عندي جوة واجرحه بحيث ينزل شوية دم علي زب ابوخالد وانتي تدخلي زبه في كسك بالدم ويبان انه فتحك وانا هابقي عامل نفسي نايم لاني سكرت وانتي كمان تنكشي شعرك وتعيطي وتقعدي تصحي فيه لحد لما يصحي وتقعدي تضربي فيه بالقلم علي وشه علي اساس انه ناكك لما سكرتي انتي كمان ونمتي ويبقي واضح ان زبه عليه دم ولبن في نفس الوقت زي كسك بالظبط فهمتي هنعمل قالت ايوة بس لما هنعمل كده هيبقي تأثير المخدر شغال وهيبقي صعب نصحيه قالي نبقي ننفذ الي اتفقنا عليه لما نحس انه قرب يفوق وانيكك بسرعه وانزل وانتي تلعبي في زبه لحد ما يقف وانا اعور الضبع واخليه ينزل دم علي زبه وبسرعه تدخليه في كسك قالت نفرض انه فاق وصحي من النوم وانا بالعب في زبه قالي وقتها بسرعه تدخلي زبه في كسك وسيبي الباقي علي وانا هاتصرف ماشي قالت طيب انت حر وبالفعل المغرب جه ابوخالد واخويا قاله انه مش هيعرف ينيكه دلوقتي لان اختي هنا ويمكن يعرف ينيكه لما هي انام وان اختي هتيجي تسهر معانا شويه وبعدين تطلع تنام وكده ونفذنا الموضوع بالظبط علي ابوخالد الي صحي من النوم لاقي نفسه نايم فوقي وزبه جوه كسي وانا متبهدله وناكشه شعري وباعيط ومش قادرة انطق لان هو نايم فوقي وكمان علشان اخويا الي نايم خايفه يصحي وانك قاعدة بتهزي في ابوخالد علشان يصحي مش عاوز ومش قادرة تزقيه من فوقك لانه تقيل وعامل زي الميت وهو نايم سكران وفضلت اضرب فيه لحد لما فاق وبيبص لاقي نفسه فوقي قام مرة واحدة من فوقي بفزع وانا قومت من مكان وباعمل اني مش قادرة اقوم من الي عمله ابوخالد في وكان همي اخليه يشوف كسي وهو عليه اللبن وكمان الدم علشان يعرف انه فتحني وقعدت ادعي عليه واقوله ضيعت شرفي وان اخويا لو صحي لاقاني كده هيقتله لانه اغتصبني وكده واتفزع جامد ابوخالد وحسيت انه جاتله هيستريا الخوف وصحي اخويا علي فزع ابوخالد وكلامه واستعطافه لي بانه هيستر علي وانه هيتجوزني بس اخويا مش يعمل فيه شيء ولما صحي اخويا وشافني باستر نفسي بالاستريتش المقطع واني مش قادرة اقف وكان ابوخالد قالع بنطلونه وزبه كله دم بص اخويا ليه وقاله انت عملت ايه قولت انا ليه ابوخالد اغتصبني وضيع شرفي قام اخويا وراح جاب خنجر من الدرج وجاي علشان يقتل ابوخالد وقفت انا في سكته وقولت لاخويا ارجوك بلاش تفضحني بعد ما تقتله انا هاتفضح وانت هتروح السجن ومافيش مخلوق هيرضي يبص لواحدة اغتصبت لازم يصلح غلطته ويتجوزني في اسرع وقت قالي اخويا لازم اقتله الكلب ده لانه لو خرج من هنا مش هنقدر نطوله تاني قالت خليه يكتب ورقه بخط ايده انه اعتدي علي واغتصبني وانه لازم هيتجوزني علشان يصلح غلطته قال ابوخالد بسرعه موافق اكتب الورقه واتجوز اختك اليوم بس انا في نصيبه دلوقتي قاله اخويا ايش هي النصيبه قال مراتي لو عرفتي دلوقتي هتبقي نصيبه وهيتخرب بيتي قاله اخويا يعني انت خايف علي بيتك ومش خايف علي بيتي من الفضيحه الي عملتها خلاص اريحك وهاقتلك وادفنك وادفن معاك الفضيحه قال ابوخالد بسرعه لا خلاص انا موافق بالي تقولوا عليه قاله اخي لو كان علي زوجتك انا هاخليها توافق وتقولك كمان اتجوزها علشان تطمن وراح اخي جاب ورقه وقلم وخلي ابوخالد يكتب اعتراف انه هو الي اختصبني وهتك عرضي وان انا بقيت في حكم زوجته الي ان يتم الزواج الشرعي ووقع عليها وحط رقم الهويه واخد اخويا الورقه منه وقاله قوم البس واخرج من هنا وخلال الشهر ده لو مش اتجوزت اختي يبقي اترحم علي نفسك قاله حاضر وقام ابوخالد بسرعه لم هدومه واخدها وخرج وبعد لما اتأكدنا انه مشي قعدنا نضحك عليه وقالي اخويا ايه رأيك كدا قولت كويس قالي ياله البسي علشان اوصلك البيت قولت ليه لا انا هادخل اغسل وارجع اقعد معاك عاوزاك تنيكني اليوم تاني عاوزة احس اني بتناك براحه وفرح وسعادة لاني خلاص هاتجوز واداري فضحتي قالي طيب روحي وانا روحت وغسلت ورجعت تاني ليه وفضل ينيك في لحد الصبح وبعدها قمت غسلت ولبست واتصل علي السواق يجي ياخدني علشان اروح البيت وعدت الايام وجات نجود وابوخالد علشان يطلبوا ايدي للزواج بس بشروط نجود وده كان اتفاق بينها وبين اخويا قولت ليها عارف كل الشروط وكل حاجه وبعدين حصل ايه قالت ابدا اتجوزنا وابوخالد اشتري بيت وكتبه باسم نجود وانا روحت علي بيته وادينا عايشيين لحد الان قولت يعني ابوخالد لحد الان لسي متصور ان هو الي ناكك وفتحك قالت ايوة قولت اه ياولاد الكلب خربتوا بيت الراجل قالت وانا اعمل ايه ماهو الي بيتناك قولت هو كان عارف انك عارفه انه بيتناك قالت ايوة انا عرفته ودخلت عليهم كمان في الاستراحه لما كنت عند اخويا بينيكني ولما خلص معايا جه ابو خالد وانا لبست عادي وكأن مافيش حاجه حصلت وبعد ما قعدنا شويه اخويا قالي سبينا لوحدنا عاوز اتكلم مع زوجك شويه قولت طيب انا اروح اعمل لنفسي قهوة وانتظركم في الصاله قالي طيب وقام اخويا مسك ابوخالد بالعافيه ناكه وكان ابوخالد بيقول ارجوك بلاش اختك هنا وهتشوفني كدا لحد لما خلاص ساب نفسه لانه خول ومتناك وكان اصلا يجي علشان يتناك وانا عملت القهوة وجيت علي الصالون وكان قريب من الغرفه الي بيقعدوا فيها وسمعت اخويا بينيكه وابوخالد بيغنج زي الحرمه قولت في نفسي دي فرصتي علشان اكسر عينه ومش يقدر يتكلم معايا لو شافني بتناك من حد لاني مكنتش باعرف اتحصل علي اخويا كتير بسبب نجود كل يوم كانت عنده ينيكها وتفضل قاعده معاه لحد مايجي جوزها ينيكه هو كمان وبعدين يخرج يشوف اعماله ومكنش قدامي غير السواق الهندي علشان اتناك منه روحت قايمه من مكاني وروحت عليهم في الغرفه لاقيت اخويا رافع رجل ابوخالد لفوق وحاطط زبه في طيزه وبينيكه وابوخالد بيغنج ويتأوه وانا قربت منه وبقيت جنب راسه واول ما شافني اتنفض من مكانه علشان يقوم بس مش عرف لان اخويا كان ماسك رجله وانا قولت ليه مالك هتقوم ليه انا عارفه انك خول وبتتناك خلاص كل حاجه تبقي في النور وواضحه وغمزت لاخويا علشان يكمل وينيكه جامد وابوخالد مش قادر ينطق من الي شايفه قدامه لحد لما اخويا قام ونزل لبنه علي وش ابوخالد وانا باقول لابوخالد اتمتعتي يا بيضه اشربي اللبن بقي علشان تتخني وتكبري وتقلبظي وسيبتهم ومشيت روحت علي البيت ومعرفش الحوار الي دار بينهم الا من اخويا وكان علي اساس ان ابوخالد خايف مني وخايف اكتر لاذله وافضحه وقعد ابوخالد شهر مش يجي لعندي لحد لما اتصلت بيه وكلمته انه يجي اتحجج بالشغل وكده قولت يعني مش هتيجي قالي هاحاول اجي بكرا قولت ليه لو مش جيت النهارده هاخرج لبرا واروح اتناك من اي حد يقابلني واجيبلك عار وفضيحه اكتر من الي انت فيها قالي طيب طيب انا هاجي الليله وقعدت انتظره علشان يجي واتصلت بيه قالي انه مش عارف يجي قولت طيب براحتك وانا هاخرج الحين اتناك من اي حد حتي ولو كان خدام وشتمته وقفلت المكالمه في وشه قعد يرن تاني علي وانا مش ارد عليه لحد لما قفلت تليفوني خالص وروحت علي غرفة السواق الي قريبه من مكان السيارات ولاقيته نايم صحيته وقولت ليه يحصلني علي البيت عاوزاه دلوقتي وسيبته وروحت علي البيت وانا الشر والغيظ هيموتني وبعد شويه جه السواق البيت وقولت ليه تعالي ودخلته لغرفة نومي والتفت ليه وقولت ليه اقلع قالي ليه قولت اقلع هدومك كلها ومن غير ماتسأل قالي انه خايف ابوخالد يجي ويشوفه كده يقتله قولت ليه بعصبيه وشتمته اقلع يا ابن الكلب كل هدومك وروحت عليه ضربته بالقلم من غير ما ينطق قلع كل هدومه وبقي عريان وانا كمان قلعت الروب الي كنت لابساه علي القميص وكمان قلعت القميص وكل حاجه وروحت عليه وقعدت قدام زبه مسكته العب فيه وارضع جامد لحد لما لاقيته بيتأوه ونزل لبنه في بوقي وانا طلعت زبه وبقي يكمل تنزيل علي بزازي وبصيت ليه وقولت لحقت تنزل يا كلب قالي اسف مدام اصلي مش عملت جنس من يوم جه هنا ومش استحمل الي باعمله فيه سيبته والتفت لزبه تاني وقعدت ارضع والعب فيه تاني لحد لما وقف واتصلب وكنت سمعت باب البيت بيتقفل حسيت ان ابوخالد جه مسكت السواق من زبه وشديته علي السرير ونمت وخليته ينام فوقي ويدخل زبه في كسي وامرته ينيكتي جامد وانا بقيت اصوط واوحوح واقول كلام لحد لما لاقيت السواق هاج اكتر وبقي ينيك في بعنف وسرعه والتفت لاقيت الباب بيتفتح وكان ابوخالد داخل منه واول ماشافني كدا لاقيته بيشتم السواق ويشتمني والسواق اترعب منه وحاول يقوم وانا منعته وقولت ليه يكمل وينيكني والتفت لابوخالد وقولت ليه بعد كدا لما اقولك تيجي يبقي تيجي والا هاخلي الكلاب تنيكني قدامك قال ابوخالد انا هاقول لاخوكي قولت روح قوله وكمان قوله انك هاجرني بقالك شهر ومش بتيجي لعندي عاوزني اعمل ايه انتظر سيادتك لما تحن علي وتيجي تنيكني وانت بتروح تتناك قالي انتي عارفه ليه قولت طيب نتكلم بعدين اخرج انتظرني برا في الصالون لحد لما اخلص واجي اقعد معاك نتكلم قالي لا خالي السواق يخرج قولت لا مش هيخرج الا لما يخلص معايا وينيكني ولو عاوز تتفرج اقعد اتفرج ولو عاوزه ينيكك تعالي اقلع وهاخليه ينيكك وقف ابوخالد مكانه وانا التفت للسواق وامرته ينيكني جامد السواق كان خايف من ابوخالد روحت عليه رفعت نفسي وروحت ضرباه بالقلم وقولت نيكني يابن الكلب انا الي بامرك هنا وبقي السواق ينيكني جامد لحد لما نزل في كسي وبعدها قولت ليه ياله اخرج بس لو فتحت بوقك بكلمه مش هارحمك ولا هاخليك تعيش دقيقه واحده انت فاهم قالي ايوة فاهم ومش هتكلم وقام السواق اخد هدومه في ايده وخرج عريان وانا التفت لابوخالد وقولت ليه ايه رأيك ارتحت دلوقتي لما تخليني اتناك من الخدام قدامك قالي مكنتش قادر اجي واشوفك بعد ما شوفتي اخوكي بينيكني قولت عادى انت بتتناك هاعملك ايه وانا كمان عاوزة اتناك وانت مش مكفيني وهتناك من غيرك في حضورك في غيابك قالي انتي كده هتفضحيني وتفضحي نفسك قولت متخفش مش هتناك غير من السواق وبس طول ما انت غايب عني وقولت ليه تعالي اقلع هدومك وتعالي انا عاوزاك وواحشني بقالي شهر مش اتناكت منك بص لي وقالي انتي مش شايفه نفسك عامله ازاي قولت مالي يعني قال انتي غرقانه لبن من السواق وشكله ناكك مرتين ولسي مش شبعتي قولت تعالي حبيبي نفسي اتناك منك وكمان علشان تدوق لبن السواق انا عارفه انك هيجان وعاوز تتناك تعالي لما انيكك بصوبعي في طيزك البيضه يا حلوة وقلع هدومه وجه علي السرير وبقي بين رجلي وانا قولت ليه دوق حبيبي لبن السواق من كسي ونزل علي كسي يلحس ويمص ويشفط لبن السواق منه وانا كنت هيجت تاني وروحت شداه علي علشان يلحس اللبن الي علي بزازي وكان زبه وقف وانا اتعدلت تحته لحد لما دخل في كسي وروحت بايدي العب في طيزه وهو بيبوسني ودخلت صوبعي في طيزه وقعدت العب فيها جامد لحد لما حسيته هاج جامد وبقي ينيكني بعنف عرفت ان طيزه هي المنشط وبتهيجه جامد وناكني بعنف وكانت اول مرة اتنك منه كده لحد لما نزل في كسي ونزل نام جنبي وانا قومت العب في زبه وارضعه وايدي علي طيزه بادخل صوبعي تاني فيها لاني عرفت سر هيجانه وعرفت ازاي اخليه ينيكني ويمتعني جامد ونمت فوقه بوضع اخليه يرضع ويلحس في كسي وانا بارضع والحس زبه وكمان بالعب في طيزه وكان هو بتزيد هيجانه وحسيت اني عاوزة اعمل حمام ميه وخوفت اقوم من مكاني يسيبني ويمشي وقولت استحمل لحد ما يخلص وبعدها اروح الحمام ومقدرتش امسك نفسي من كتر لعبه في كسي لحد لما الشهوة مسكتني وبقيت عاوزه انزل مقدرتش امسك نفسي واندفعت ميتي من كسي في بوقه وعلي وشه بغزارة وانا بقيت اصوط واتشنج من الي بيحصل لي هاج هو جامد علي كدا وسحب نفسه من تحتي وفضل يتيكني بعنف ويقلبني بكل الاوضاع لحد لما نزل وانا كنت مش قادرة اتحرك من التعب قام هو راح اخد دش ولبس وجه علي باسني وقالي انا هاخرج الحين وبكرا هاجيلك قولت طيب وراح خرج ومشي من قدامي وانا نمت مكاني من التعب لحد الصبح وفضلت علي الحال ده لحد لما شوفتك قولت ليها يعني ابوخالد كان عاوز الزب الجلد علشان تنيكيه بيه قالت ايوة لانه بعد ما يتناك يقوم ينيكني بطريقه حلوة مش حسيتها منه قبل كدا قولت طيب انا هاديكي الزب الجلد بس بعد ماتخلي ابوخالد يقول لنجود علشان انيكها قالت بس صعب ابوخالد يقول ليها قولت متخفيش هتوافق قالت ازاي قولت وانتي مالك بقي المهم انك تقنعيه يقول ليها وهي هتوافق وبعدين هيجيبها ويجيبك هنا وانيكها قدامه قالت انت متأكد قولت خليه يجرب ولو حصل العكس عرفيني وانا اتصرف ماشي قالت طيب اقوله واشوف ايه الي هيحصل والتفت لي وقالت انا قولت ليك كل شيء بس ارجوك بلاش تفضحني ولا تفضح اخويا قولت متخفيش طول ما انا في امان انتوا كمان في امان من الفضيحه قالت بشرمطه طيب مش نفسك تنيكني النهاردة قولت تستاهلي تتناكي بعد الي قولتيه ده وروحت عليه وقعدت ابوس فيها المهم نيكتها جامد لحد لما نزلت في كسها وبعدها خليتها تلبس وتمشي ووصيتها تنفذ الي قولت عليه قالت طيب وراحت علشان تخرج وهي علي باب الغرفه ندهت ليها وقولت عاوز اسألك علي شيء قالت انت تأمرني قولت هيا عامله ايه لاقيت وشها اترعب وقالت خليك بعيد عن هيا قولت ليه قالت كده وخلاص سيبها في حالها قولت بس انا عاوز اعرف ايه وضعها قالت بلاش احسن حسيت انها مخبيه شيء عنها وقولت بكرا تيجي وتحكيلي حكاية هيا لاني عاوز اعرفها قالت هافكر وارد عليك قولت من غير ماتفكري بكرا الصبح تيجي وهاكون منتظرك قالت طيب وخرجت الهنوف وانا قعدت افكر هي مش عاوزة تقولي علي موضوع هيا ليه ومش عاوزاني اعرفها اكيد في سر والشرموطه دي مخبياه ولازم اعرفه.........؟؟؟؟؟؟؟

el gokr
08-03-2016, 09:27 PM
ايه الجمال والتشويق ده شابوه جامده

Kingegy74
08-03-2016, 11:18 PM
ممتاز جدا اسلوب رائع بس رجاء عدم التأخير فى الاجزاء القادمة



إغتصاب بنوتي/archive/index.php/t-223659.htmlافلام سكس ام ايادصورميلف تجنن/archive/index.php/t-296857.htmlصور ازبار منتصبه ممحونه وتقفذف وقصص نيك اجملقصص عرب مليف مدام مشاعل نيكتنزل قصة جنسيه نيك محارم للكتاب شوفوني تنتف شعر كسهاتجسست عليهم وهو ينيكها وتقول اي اي اه قصهارشيف نسوانجي زبر حبيبي م site:landsmb.ruقصص نيك نسوان سمراء تخينةسكس.مولت.المؤخرة.الكبيرة.امام.اعين.زوجيها/archive/index.php/t-531487.html/showthread.php?t=182829&page=149قصص سكس نيك ام جهان/archive/index.php/f-9-p-351.htmlصورسكس BBW COSMID قصص نيك مصوره مدام منال والخيانه الزوجيهninaelle ساديةزب حصانينيكك زوجته تحت البطانية في الضلاممقاطع سكس شمحطيهقصص جعلوني شرموطة نيك المتسلسةxnxxسكس شدقصة ينيكني لواد الشقي لفحلاجمل قصص الاثاره محارم سكس/archive/index.php/t-258688.htmlأغلقته.طيز ماسك.روب.النومقصص زبي يحفر طيزها واحنا واقفينمارست الرديله والنيك من طفولتي كنت ممحونه قصتي متسلسلهصور كس اشفارة كبيرة بجودةقصص سكس محارم اصتدم زبي بطيزة صورسحاق منحركه.سكس سهير هاني رقم 6سكس شيميل مسيطر وعنيفقصص سكس من الارشيف قصه ماجدهصور سكس اه براحه علي مهلك انت وراك حاجهسكس انا ذبري مش بيقف عاوذ انيك نفسي في كس يوقفو/archive/index.php/t-146921.html فدي هدت طؤلي سكسقصص.نيك.الهانم/archive/index.php/t-236254.htmlقصص سكس اكتشفت اني ابن حرام كاملهاحلي قصه لست كبيره انتاكت مع صبي دلوع/archive/index.php/t-482495.htmlقصه مكتوبه صنعانيه زوجي يلحس دبرها امامي ﻭﻗﻠﻌﺖ ﻛﻞ ﻣﻼﺑﺴﻲ ﺍﻟﺒﻨﻄﻠﻮﻥ ﻭﻛﻠﻪ لنيك طيزيموفع.سكس.سنه16/archive/index.php/t-446003.html احدت قصص منتديات نسونجي للنيك الساخنقصص سكس نسونجي اغتصاب عائلهقصص.سكس.مصوره.الخدامه.اللبوهقصص سكس أيام زمانبنت سورية تلعب بي طيزهقصص روايات وحكايات قصص سكسيه مع خولتي وانا ابن اختهن يمنيهسكس نساء في سوق الخضار قصص واحدقصص سكس مكتوبة ام يوسفكس نيك بنات كفيفي البصر عربي تحميل سكس ولد مع مراءتين في غاية الروعة brezzer قصص عرب "مليف" ناهد وابنهاقصص سكس زوجات لسيداتسكس مسجون في الخرصهtesting قصص سكس نيك محارم اخوات مزوجات اجزاءمتسلسله جدألبوم صور صفحة نسوأنجي عالم الصور نيك المحارمقصص جنس نيك الجدة تنتاك من مجموعة رجلنيك طيز مرتك نايمه نيك اشاركك زبي قايم سكس مؤخرة نساء مغروراتقصص سكس حنان المحرومه متسلسلهقصص سكس لواط قذف البروستاتا سكس مصري مطابقة شرميطxXxXقصص نيك طيز مدام قحبةنسوانجي قشطةصورعيني سكسفخذ طيز/archive/index.php/t-48659.htmlسالب محترم كبير تريد تتناك وتخفاف عشان اول مرهزبي هايجاقوى قصص السكس المصورة والمدبلجةاه بحبك نيكني سمره معلقات والجنس معااميقصص سكس الخياره في طيزي ف السوقصورشباب طرابلس بتحب النيك الحلوقصص سكس يمنيه عميقصة المتعه رجال مع رجال سالبين امام زوجاتهم صور سكس الام وابنها برش في الحوش وناكها/archive/index.php/t-436791.htmlسكس بنات الحوضن صور سكس الزوجه مع الدكتور صور سكس واكساس واطياز حلو.ه وجامده شديدارشيف نسوانجي طبز ماما م site:landsmb.ruمعرض صور سكس تاكسس/archive/index.php/t-553773.htmlقصص نيك اخوات نسوانجيقصص نكت طيز اختيشرمطة لوطي فيس