الزبر الشديد
11-19-2015, 03:05 AM
دي اول قصه ليا ف المنتدي هتعجبكم اجيد لانهااا حقيقه انا تامر18 سنه وامي سهير44 سته انا طالب 3 ثانوي وامي تعمل مستشاره ف احدي المحاكم البعيده عن مدينتنا ونعيش انا وهي لوحدنا والدي توفي وانا ف عمر 6 سنوات امي ذات جسم ليس نحيف ولا مليان انا متناسق ولباسهاعادي جداا بالنسبه لمجتمعنا وف البيت تلبس قمصان النوم وفي احدي الايام وهي ذاهبه للعمل ف سيارتها اصدمت بها سياره ونقلت المستشفي وكانت هناك عده[/quote][/quote]كسور مكسمه عند الافخاذ والالايدي والارجل ولقد تم تجبيس جسمها ماعدا منطقه الصدر ولا كن كان من فوق الصدر ومن تحته مجبس لان ظهرها ايضاا يولمها ولا كن لايوجد به كسور ومنطقه الحوض والطيز لم تجبس مما منعها من ارتداء اي ملابس وخاصه اننا ف الصيف فبعده عده ايام نقلت الي البيت وانا كنت ارعها ولم اهيج ابدا عليها قبل ذلك ولا كن عندما نقلت للبيت نامت علي السرسر ورفعت رجليها الاتنين متاباعدتان ما كان كسا واضح تماما وهو مشعر وبزازها ايضا ظاهره امامي وطلبت من عدم الخل منها لانها مريضه وطلب مني ان انظفها ف مكانها ع السرير فكنت هائج من منظر كسها وصدرها فقمت احضرت كروانه بها ماء وصابون لتنضيفها وكن بطبيعتي اكون ف البيت بالشورت بس و عندما ربدات تنظيف اجزائها المكشوفه ووجهها كانت فشده الخل وانا ايضاا ولنكي كنت هائج من منظر الكس والبزاز فقومت بتنظيف صدرها وبدات حلماتها ف الانتصاب بعده نزلت الي فخزها وطيزهاا الكبيره وهذا الكس الذي لم اره من قبل وعندما لمستها احسست بها ترتعش وقالت لي اريد الذها ب للحمام فعدلتها واجلسته ع الكرس المتحرج وعندما وصلنا للحمام اجلستها علي التوالت وقالت لي افتح كسي بيدك واعدل ذنبور لكي ابول صدمت من هذه الجمله قالت لاتخجل انا امك ومريضه ويجب ان تساعدني وفقلت لها لست خجلاا ثم فتحت شفرات كسها بيدي وقالت ادخل لا تخجل مني حبيبي انا ماما وانت نزلت من رحمي من فضلك لانتخجل مني وقالت لي انزع سيابك لكي لا تتوسخ ولا تخل من فقمت ونزعت الشورت عني وزبي منتصب وفتحت شفرات كسا ثانيه لكي تبول ثم بالت واخذتها ع السرير وقالت لي حبيبي لاتخجل مني قلت لها لااخل ماما وقال انا اشعر بحكه قويه اسفل ظهري فقلت لها ماذا افعل ماما قالت اعدل جسمي حبيبي ونيمني ع بطني وحكلي ف المنطقه التي بها الحكه ولا تخجل ابدا انا ماما فعدلت من وضعيتها وانا مازال زبي منتصب ع اخره وصصدمت عندما عدلتها لتقول لي حكلي ع الخرق بالظبط بتاع طيزي حبيبي وانا زبي منتصب علي اخره وكن اقف امامها وزبي مقابل وجهها ويدي ع خرق طيزها ادلكه وتقول لي فجاه حبيبي ادخل الصبع الحكه جوه ف الداخل هات اصبع امصه ودخله وزبي يلامس شفتها ولسانها طول التدليك ع خرق طيزهاثم دلكت ه وادخت اصبعي فيه وانا اضغت لكي يدخ كله كان زبي يرتطم بوجهها وفجاه دخ في فمهاا وشعرت بسانها عليه ففزعت من مكاني واخرجته بسرع وبعدت عن مكاني فقالت حبيبي مو ذنبك داغصب عنك تعالا خلفي وكمل تدليك باصبعك
وانا رجعت وراها وها نايمه ع بطنها وقالت لي لازم حاجه اكبر الحكه بتوجعني قلتلها اعمل ايه قالتلي حط اي حاجه طويه وتخينه قلتلها اجيبب خياره قالت مش هتنفع وقلت طب اعمل اييه
قال تعاله قدامي وزبي ف وجحهها قالت دخل ذبك هو كبير وهيضيع الحكه وراحت حطاه ف بقها وهات يامص وبعدين قالت دخله ولان لااصدق ما اسمع ومزهولب ورجعت خلها وقمتوبتوسيع الخهم وادخات زبي وبدات انيك بها الي انا قذفت بداخل طيزهااا وقالت لي لاتخجل انا ماما وبعد مرور شهر من هذه الليله تماثلت امي للشفاء وفي يو م كن نائم وزبي واقف ولقت حاجه بتلعب فذبي وفجا بفتح لقيت امي بتمص ذبي ع الاخر فزعت قالت لي عندي حكه في خرق طيزي من الداخل ولا احرف احكها فقولت اعمل زي ماكنت تعبانهثم قمت ركبت عليها وادخاته ف طيزهاا وفجا قالت لي اسرع حبيبي نيكني انا شرموطه عايزه اتناك روحت مطلعه من طيزها وحطه فكسها بدات النيك الي ان قذفت فكسها منذ هذه الليله وانا انيكهاا بكل الوضعيات
وانا رجعت وراها وها نايمه ع بطنها وقالت لي لازم حاجه اكبر الحكه بتوجعني قلتلها اعمل ايه قالتلي حط اي حاجه طويه وتخينه قلتلها اجيبب خياره قالت مش هتنفع وقلت طب اعمل اييه
قال تعاله قدامي وزبي ف وجحهها قالت دخل ذبك هو كبير وهيضيع الحكه وراحت حطاه ف بقها وهات يامص وبعدين قالت دخله ولان لااصدق ما اسمع ومزهولب ورجعت خلها وقمتوبتوسيع الخهم وادخات زبي وبدات انيك بها الي انا قذفت بداخل طيزهااا وقالت لي لاتخجل انا ماما وبعد مرور شهر من هذه الليله تماثلت امي للشفاء وفي يو م كن نائم وزبي واقف ولقت حاجه بتلعب فذبي وفجا بفتح لقيت امي بتمص ذبي ع الاخر فزعت قالت لي عندي حكه في خرق طيزي من الداخل ولا احرف احكها فقولت اعمل زي ماكنت تعبانهثم قمت ركبت عليها وادخاته ف طيزهاا وفجا قالت لي اسرع حبيبي نيكني انا شرموطه عايزه اتناك روحت مطلعه من طيزها وحطه فكسها بدات النيك الي ان قذفت فكسها منذ هذه الليله وانا انيكهاا بكل الوضعيات