دخول

عرض كامل الموضوع : انا ومدرس الا لعاب ....وازاى اغتصبنى


كوكى الخول
04-03-2015, 10:21 AM
هاى ازيكم على فكرة دى اول مرة ف حياتى اكتب ف اى موقع ياريت قصتى تعجبكم ﻻنها حصلت معايا فعلا
انا اسمى كوكى وعندى 24 سنة وانا طول عمرى من صغرى لحد دلوقتى وانا دلوع ومايص دا بحكم انى وحيد معنديش اخوات وكمان ﻻن جسمى فاضحنى انا مش تخين بس ابرز حاجة عندى هى بزازى وطيزى الى دايما فضحانى وخلت كل حد يشوفها ﻻزم يتحرش بيها وخصوصا ف المدرسة بتاعتى
المهم تبدا قصتى وانا عندى 13 سنة وانا ف اعدادية وكنت شاطر اوى وكنت رئيس الفصل بتاعى كمان كل المدرسين والطلبة كانوا يعرفونى وكمان بيحبوا يتكلموا معايا .
وكان ف عندنا مدرس العاب جديد اسمه كابتن عمر عنده حوالى 27 سنة مش متجوز وكان من بلد تانية غير بلدنا فكان واخد شقة قريبة من المدرسة بتاعتنا وقاعد فيها لوحده وكان متخرج جديد وجسمه جامد اوى طويل وممشوق وشعر صدره كتير دايما باين من القميص عضﻻته كلها باينة حاجة كده شبه لاعيبة كمال اﻻجسام .كان ف يوم عندنا حصة العاب ودى اول مرة يدخل الفصل عندنا عرفنا بنفسه وسال مين رئيس الفصل فوقفت وقولت انا يا استاذ قالى تعالى هنا روحت لعتده قالى اسمك ايه قولتله بدلعى المعهود اسمى كريم يا كابتن فراح ضاحك ضحكة خبيثة وقالى كريم وﻻ كوكى قولتله عادى اى حاجة بس عرفت اﻻسم دا منين قالى انا شفتك اول يوم
دخلت فيه المدرسة وسالت مين دا قالولى دا كوكى دلوعة المدرسة. روحت ضاحك بمياصة قالى دا انت سنتك سوده معايا وقالها وهو بيضحك طبعا بدورى كرئيس للفصل عرفته كل حاجة عنكل تلميذ مين الشاطر ومين الكسول وكده .المهم قالنا على الشروط انه ﻻزم كل واحد يجيب طقم رياضى شورت وفنلة علشان التمرينات الى هنعملها ف حصة اﻻلعاب وقالى الى مش هيجيب هيتعاقب بالضرب وبعدم اللعب كمان طبعا انا اول واحد اشتريت الطقم وابتدت تتوالى حصص االالعاب وف كل حصة نتعلم تمرين جديد لحد ف مرة وانا بعمل التمرينات حسيت بشد ف رجلى فروحت واقع على اﻻرض جالى كابتن عمر وقالى مالك يا كوكى قولتله رجلى بتوجعنى اوى قالى منين قولتله من هنا وشاورت على افخادى قالى دا تﻻقيه شد بسيط بس وانتى مستحملتيش يا بطة ..روحت ضاحك لما قالى كده وهو نزل على ركبته ومسك رجليا من فوق ووشه عند طيزى بالظبط وحسيت بنفسه بيخرم الشورت وداخل على طيزى مولعها وراح حاطط ايده تحت الشورت على افخادى من فوق وابتدى يدلكها وانا الرعشة هزت كل جسمى واستمر ف التدليك وايده تطلع عند طيزى كانه ميقصدش وانا سحت منه ع اﻻخر وابتديت اطلع اهات مكتومة هو حس بيها واخد باله وعرف انى بقوله كمل وانى موافق على الى بيعمله راح واقف وقالى بصوت واطى طيزك اقصد وراكك حلوة اوى يا كوكى وطرية كمان وراح ضاربنى عليها بس برقة وحنية انا قولتله انت كمان ايديك حلوة اوى وريحتنى وبصيت على زبره لقيته منفوخ وواقف على اﻻخر تحت البنطلون فضحكت وهو اخد باله .انتهى اليوم وخلصت الحصة وروحت البيت وانا حاسس انى خﻻص ﻻزم اخليه ينيكنى مهما كانت النتائج .وف يوم كانت عندنا حصة العاب وكانت اخر حصة ف اليوم اتمرنا عادى ولعبنا كورة كمان وكابتن عمر لعب معانا وخلصت الحصة وودعناه ومشيت مع اصحابى واحنا ف الطريق افتكرت انى نسيت الدرج بتاع الديسك بتاعى مفتوح ودا الى فيه كتبى وكراساتى وكمان سايب فيه فلوس فكان ﻻزم ارجع واقفله فقولت لصحابى حد يجى معايا قالولى يا كوكى احنا تعبانين ومش قادرين من كتر اللعب والتمارين فاضريت ارجع لوحدى ولقيت المدرسة كلها فاضية مفيش غير عم عبده الفراش قالى راجع ليه يا كريم قولتله نسيت حاجة فوق قالى طيب اطلع بسرعة وانت راجع استعجل كابتن عمر علشان انا مش عايز اتاخر قولتله هو فوق قالى اه ف غرفة المدرسين .قولتله حاضر ياعم عبده هروحله
انا طبعا اول معرفت كده كنت هطير من الفرحة والسعادة وحسيت ان دى الفرصة الى كنت مستنيها من زمان طلعت بسرعة قفلت الدرج ونزلت جرى وانا عمال افكر ازاى اوقعه واقنعه انه يفتحنى دخلت غرفة المدرسين بهدوء بس ملقتش حد اتصدمت وقولت يمكن سبقنى ونزل وفجاة لقيت صوت الماية وهو نازلة من الدش الى ف الحمام قولت اتسحب واروح اشوف واتصدمتلما وصلت عند الحمام الباب كان مفتوح وكابتن عمر هو الى تحت الدش والصابون والشامبو مالى جسمه كله انا شفته من هنا وجسمى كله اتنفض شكل المايه وهى نازلة عليه وعلىجسمه وشعر صدره وعوعضﻻت جسمه وكمان زبره الى شبه واقف خﻻص مقدرتش كان هيغمى عليا بدا يلعب ف زبره ووقف اكتر بقي زى الحديدة والعروق طالعة منه اوف .طبعا ﻻ شعوريا نزلت الشورت بتاعى وابتديت العب بصباعى على خرم طيزى ونسيت نفسى وابتديت اطلع اهات وصوتى على وفجاة سمعت صوت كابتن عمر وهو بيصرخ كررررررييييييم !!!!!!
انا اترعبت واتخضيت لبست الشورت وحاولت اجرى بسرعة لقيته طلع وجه ورايا ومسكنى وقالى بتعمل ايه هنا انا كنت ببكى ومش قادر اتكلم صرخ وقالى انطق بتعمل ايه هنا قولتله انا كنت جاى اناديلك علشان عم عبده عايز يروح قالى امال ايه الى انت كنت بتعمله دلوقتى معرفتش ارد ولقيته ضمنى جامد عليه ومسح دموعى وطبطب عليا وقالى بس اطمن متخافش وراح بايسنى على خدى وابتدى يخلعنى هدومى ويقولى انا كنت نفسى فيك من زمان ونفسى اتمتع بجسمك وراح ضاممنى لصدره اكتر وخلعنى خالص وراح بايسنى ف بوقى بوسة طويلة دوبتنى ع اﻻخر ومص لسانى وانا كمان مصيت لسانه وراح نازل على بزازى وقالى دول الى كان نفسى فيهم من زمان هقطعهم وارضعهم لحد ما اشبع طبعا كل دا وهو عمال يفعص ف جسمى كله وراح قالى لفى يا كوكى ورينى طيزك لفيت واول ماشلفهل راح ضربنى عليها جامد وراح شخرلى وقالى يا كسمك دا طيزك احلى من اى كس انا شفته ونزل لحس فيها وضرب لحد ما انا سحت خالص قالى انتى النهارده ملكى انا وبس وهتبقى مراتى وانيكك كل يوم قولتله وانا كمان نفسى فيك من زمان ونفسى ف زبرك امصه والعب بيه قالى تعرفى تموصى يا لبوة قولتله اه قالى انزلى على رجلك ونزلت تحته وفتح رجله وانا روحت مدخل راس زبره ف بوقى اوف طعمه يجنن وكمان حطيت لسانى ف خرم زبره ادوق طعمه هو اتجنن من الحركة دىوقالى دا انتى شرموطة بقي وراح رافعنى وشدنى ودخل بيا الحمام ونزلنا تحت المايه ورجع يبوس ويفعص فيا جامد وقالى الليلة دخلتى انا وانتى يا بطتى قلتله لا بتاعك كبير وهيعورنى راح زانقنى ف الحيطة وبايسنى جامد وقالى منا هوسعهالك اﻻول وراح مدخل صابع فيها انا صرخت قالى اهدى بقي علشان نتمتع انا وانتى وبعد شويه راح مدخل التانى وهو لسه عمال يبوس ويلحس ف جسمى كله وقام مدخل الصباع الثالث انا صرخت قوى قالى وطى صوتك يا متناكة هتفضحينا طبعا ابتديت اتوجع جامد وقوله بﻻش خلينى اروح وابتديت اعيط راح بايسنى وقالى معلش يا حبيبي استحمل علشان خاطر زبرى ادخله فيك وامتعك قولتله حاضر بس بالراحة قالى متخافيشى يا قطة .وراح جايب شامبو وحط على الخرم بتاعى وغرق ببيه زبره وقالى يﻻ فنسى علشان تاخديه وطيت لقدام ورفعت طيزى عليه وهو راح ماسكنى من طيزى وقالى افتحيها بايديكى عملت كده وهو راح زاقق زبره الراس بس هى الى دخلت ف اﻻول واول مدخلت صرخت جامد وقولتله شيله مش قادر قالى معلش هو ف اﻻول هيوجعك بس هيمتعك بعد كده وراح مطلعه وقالى قوم اقف وقفت وراح ضاممنى ليه ولفيت راسى وقام بايسنى جامد وفضل ماسك شفايفى وراح مدخل الراس تانى وزقه جامد لحد مدهل نصه انا حسيت انى اتقسمت نصين خﻻص وطيزى فعلا ابتدت تجيب دم وابتديت اعيط وقوله طلعه مش عايزه وهو يقولى دا دم شرفك يا حبيبتى خﻻص انا فتحتك وبقيتى مراتى خﻻص مبروك عليكى وعليا واراح مطلعه وقالى حقك عليا بس هو ف اﻻول بس هيتعبك لقيته بيغسلى طيزى وبيغسل الدم وهو ف قمة السعادة وفرحان وراح بايسنى ف الخرم وقالى معلش يا روحى وقام واقف وزود الشامبو على زبره وقالى يﻻ نكمل علشان منتاخرش قولتله مش هقدر قالى معلش استحمل وطلعنا من الحمام ونايمنى على اﻻرض وراح رافع رجليا على كتفه وقالى الوضع دا هيريحك شويه وراح مدخل راسه وسابه فتره لحد طيزى اتعودت عليها وابتدى يدخل اكتر واكتر لحد ما حسيت بشعرته بتلمس خرم طيزى عرفت انه كله بقي جوايا وهنا راح قالى اهو دخل كله جواكى يا لبوه انا مش هسيبك غير لما تبقي حامل وقتها الوجع واﻻلم اتحولوا لمتعة بجد وابتديت اطلع اهات واستمته بيه واقوله نيكنى جامد افشخنى انا مراتك ولبوتك ومع كل كلمه اقولها يضربنى على طيزى ويقولى دا انتى احلى من اى مره عرفتها انت هتفضل بتاعى على طول وابتدى يدخل ويطلعه على طول وحسيت ان سرعته زادت وابتدى يتمتم بكلام مش مفهوم ويقولى هجيب يا قلبي عايزهم فين قولتله خليك وهاتهم جوايا عايز ابقي حامل منك ومرة واحدة لقيت صوته انحول وبقي زى زئير اﻻسد وحسيت بلبن زبره السخن الدافئ وهو بيروى بطنى وطيزى وكان كتير اوى لدرجة انه ابتدى يسيل من خرمى على اوراكى .وراح نايم عليا وباسنى جامد ف بقي وقالى يخربيتك دا انت حامد اوى عنرى نا هسيبك يا كوكى وهتكون مراتى من النهارده .وراح مطلع بتاعه من جوايا وقالى يﻻ قوم نستحمى ونعمل كمان واحد قولتله لا مش هقدر خليها مرة تانية واحنا مع بعض على طول قالى ماشى يا حبيبي وباسنى واستحمينا ولبسنا هدومنا ونزلنا لقينا عم عبده بيبصلنا باستغراب انتوا ايه الى اخركوا كده انا انكسفت قالى اااااااااه طب عموما صباحية مباركة يا كريم .فعرفت انه فهم احنا كنا بنعمل ايه وطبعا ف المرة الجاية هكملكم باقي قصتى مع كابتن عمر وكمان عم عبده البواب
اتمنى القصة تعجبكم ومستنى ردودكم والى عايز ينيكنى انا موجود ودا اميلى [email protected]

The LoVeRz
04-03-2015, 05:32 PM
مستنين بقية قصتك ياكوكى

كوكى الخول
04-03-2015, 06:36 PM
حياتى انت شكرا لمرورك
اكيد يا روحى ...قريب اوى

BigBigBooty
04-04-2015, 02:16 PM
آآآآه يا بختك يا كوكي.نفسي في فحل راجل مشعّررياضي يخليني أحسّ زي اللبوة
/ 9321952463_n.jpg?oh=c69112308d1f101 515327a1ff93293dd&oe=55701C39

خول اوي اوي
04-04-2015, 04:52 PM
يا بختك يا كوكي
مبروك يا بطة

كوكى الخول
04-04-2015, 06:40 PM
آآآآه يا بختك يا كوكي.نفسي في فحل راجل مشعّررياضي يخليني أحسّ زي اللبوة
/ 9321952463_n.jpg?oh=c69112308d1f101 515327a1ff93293dd&oe=55701c39

متشكرة يا روحى ....
اكيد ﻻزم ﻻن جسمك لوز وﻻزم يتفشخ

كوكى الخول
04-04-2015, 06:42 PM
يا بختك يا كوكي
مبروك يا بطة

مرسيى يا قطتى
عقبالك يا قلبي

خول اوي اوي
04-04-2015, 07:14 PM
تسلمي يا بطة
بجد نفسي يحصلي زيك

كوكى الخول
04-05-2015, 04:52 AM
تسلمي يا بطة
بجد نفسي يحصلي زيك

متقلقيش يا حبيبتى
اوعدك لما اﻻقى دكر جامد هخليه ينيكنا احنا الاتنين مع بعض
على سرير واحد ف نفس الوقت

ana zobry gamed
04-05-2015, 06:28 AM
زبري جامد موووووووت[email protected]

خول اوي اوي
04-05-2015, 07:18 AM
متقلقيش يا حبيبتى
اوعدك لما اﻻقى دكر جامد هخليه ينيكنا احنا الاتنين مع بعض
على سرير واحد ف نفس الوقت

شكرا كتير يا امورة انتي

soso.love
04-05-2015, 02:58 PM
يا ىبختك ياكوكى وصباحيه مباركه

خول اوي اوي
04-05-2015, 03:13 PM
يا ىبختك ياكوكى وصباحيه مباركه

عقبالك يا قطة

الجاسور1
04-10-2015, 01:57 AM
تسلم الايااااااااااااااااادى

كوكى الخول
04-11-2015, 01:15 AM
تسلم الايااااااااااااااااادى

مرسيى ياقلبي
زوبرك حلوى اوى

kamikas23
04-12-2015, 02:47 AM
تعالى الى الجزائر ياكوكي نقطعك بالنيك

يوكى الامور
04-12-2015, 02:50 AM
هو في مصر بس وليا عشان اعزبه ضرب جميل هههه

كوكى الخول
04-12-2015, 03:00 AM
تعالى الى الجزائر ياكوكي نقطعك بالنيك

حياتى ياريت ينفع
انا اسمع ان بتوع الجزائر جبابرة نييييك

كوكى الخول
04-12-2015, 03:02 AM
هو في مصر بس وليا عشان اعزبه ضرب جميل هههه
حبيبي كلنا عرب وﻻزم نخدم بعض
وكمان كلها ازبار واحدة وكله لبن واحد

toutty
03-14-2016, 02:16 PM
على فكره أغلب مدرسين الالعاب بينيكو الاولاد فى المدارس الابتدائى والاعدادى ...وفى الغالب بيكون برغبة الاولاد دول بعد اثارتهم جنسيا

امجداحمد
03-15-2016, 12:17 AM
الف الف الف مبروك للعروسين

darklove
03-31-2016, 10:54 AM
قصة رووووووووووووووووووووووووعة......

shehab.1112
04-11-2016, 02:56 AM
كوكى عاوزك تكلمنى خاص عاوز اتعرف بيك وى ممكن تبقا فيه علاقة بينا

زوبر22يجنن
04-18-2016, 01:55 PM
ا ى انسان جاد فعلا ويحب يتمتع بزوبرى الهايج الكبير مص ونيك يجيلى على الايميل نتكلم ونتفق ازاى نتقابل وفى لحظات يكون فى حضن زوبرى وناره يطفيه ويتمتع بيه وعندى المكان فاضى وامان مع السريه التامه طبعا ايميلى فى التوقيع مع العلم انى شاب من ضواحى اشمون المنوفيه بجوار القناطر الخيريه ابلغ من العمر 41 سنه محترم بين الناس لاكن عشقى للمتعه ملوش حدود طبعا مع الانسان السالب النضيف اللى يحافظ على السريه التامه [email protected]

كوكى الخول
10-03-2016, 12:07 AM
قصة رووووووووووووووووووووووووعة......
مرسيى يا رووحى دا من زوقك

توتا رورو
10-03-2016, 01:42 AM
رووووووعة قووووي يا اختي، بجد شجعتيني اكتب يوم ما اتفرقعت من رضا.

GameD neeek
10-03-2016, 07:46 AM
abdala.abdala27
سكايب كاميراااا

كوكى الخول
10-04-2016, 12:27 PM
abdala.abdala27
سكايب كاميراااا

معنديش سكايب يا حبي

كوكى الخول
10-04-2016, 12:28 PM
رووووووعة قووووي يا اختي، بجد شجعتيني اكتب يوم ما اتفرقعت من رضا.

حياتي يا توتا وماله يا اختي اكتبي واتمتعي حقك يا بطتي

كوكى الخول
10-04-2016, 12:30 PM
على فكره أغلب مدرسين الالعاب بينيكو الاولاد فى المدارس الابتدائى والاعدادى ...وفى الغالب بيكون برغبة الاولاد دول بعد اثارتهم جنسيا

معاك حق لان اغلبهم اجسامهم بتكون حلوة وانا بموت ف كده علي فكرة واستمتعت بيه جدا

Samy.hany
09-02-2017, 09:57 AM
اخ على الهيجااااااان 😍😍

رضا عز
09-03-2017, 06:40 AM
جميله اوى
نفسي اتناك اوى

Ayman ana
03-06-2018, 04:20 PM
يابختك نفسي اتفتح واتناك بجد واحس بدخلته وبسخونتهم جوه طيزي
اااااااااااه

كوكى الخول
03-11-2018, 03:31 PM
يابختك نفسي اتفتح واتناك بجد واحس بدخلته وبسخونتهم جوه طيزي
اااااااااااه

حياتي الرجاله موجودين كتير اوي انت بس تقشري يا قطه

كوكى الخول
03-11-2018, 03:32 PM
جميله اوى
نفسي اتناك اوى

حياتي انتي اتمني تلاقي الدكر الي نفسك فيه

كوكى الخول
03-11-2018, 03:33 PM
اخ على الهيجااااااان 😍😍

هيجان ايه بس يا سمسم دا انت عليك طيز توقف الحجر يا بختك بيها يا روحي

كوكى الخول
03-11-2018, 03:36 PM
كوكى عاوزك تكلمنى خاص عاوز اتعرف بيك وى ممكن تبقا فيه علاقة بينا

هالو حبي اتمني لو انت جاد انا تحت امرك

Doolaa
03-15-2018, 01:23 AM
انا سجلت في المنتدي مخصوص عشان اكلمك عاوز اتعرف عليكي يا بطة عشان طيزك موتتني

كوكى الخول
03-15-2018, 08:27 AM
انا سجلت في المنتدي مخصوص عشان اكلمك عاوز اتعرف عليكي يا بطة عشان طيزك موتتني

حياتي انا وطيزي تحت امرك يا قلبي

caliente
03-16-2018, 09:18 PM
قصتك حلوة يا بختك حبيبي اعشق طيز الممحونين زيك

كوكى الخول
03-17-2018, 01:26 AM
قصتك حلوة يا بختك حبيبي اعشق طيز الممحونين زيك

خدامتك وتحت رجليك يا قلبي

سالب المنصورة
03-17-2018, 10:30 AM
روعه يابختك



قصص محارم انا وامي محرومين/archive/index.php/t-557333.htmlشاف بزها بالصدفة صور نسوانجىXNXX قصص زوجاتقصص سكس مع اشجانwww.sixsحيوانات كلاب مع نساقصص نيك زوجة اخي في الريف اوالقريهصورسحاق لاتكس site:forum.lazest.ruقصص سكس نسوجي عبودصورسكس بيتك في امهيطلب مساعدة الكلب سكس 2018قصص محارم ناكني السواقسكس مترجم محرومين بلبسه اسقصص نيك مدامات عمارة عرب "مليف"/archive/index.php/t-168487.htmlانا موجب سكسقصص سكس ونيك.مريمقصص ميك المنيوكة الجميلة الضيقةقصيدة الطالبة المصرية عن الزبقصتي زبه مجنني/archive/index.php/t-504410.htmlسالب بورسعيدقصص سكس انا وجوزي زوجي والشحاتةقصص سكس سحاق لحسي كسي يا شرموطةقصص سكس أختي المتزوجة بعد سنواتقصص نيك مصري زنبورقصص نيك حقيقة مع زميلات امي ونساء الجيرانافلام. سكس. اجنبي. مترجمة عربي. كل. افلام. النجمه. الاباحيه. ريجان. فوكيتجارب وفضفضه محارم تخيلات وشتائم الزوجه/archive/index.php/t-374917.htmlفديوهات نيك بنات ترضعكقص سكس الورطةسكس اجنبي صني صورأرقام هواتف سالب محارم المنصورهميس حمدان سكسسكس قصص شميل تنيك اخوهانيك انسي جرب/archive/index.php/t-460161.htmlقصص سكس وبوس ومص فى المطبخ دير سكس خواجةقصص سكس محارم مصورة عشان ياخد الترقية لازم مراتة الحلوة تتناكقصص طويله متسلسله نسوانجي شوكلاهسكس هايووقصص سكس الدياثة والقوادة قصص دعارة عائليةسكس قصه من البديه مصوره مترجمه site:bfchelovechek.ruنيك جديد صباحقصه بنت يمنيه انتكت بزب تاجرقصص محارم اخ وامه نجوىقصص جنسية جيران الهنا site:landsmb.ruسالب بنوتي بحب اتناكاجمل جسم محجبهقنص طياز محجبات نسوانجيقصص سكس الارشيف ليلة شتويةقصص سكسية مكتوبة محارم عرب الارشيف صفحة 5قصص متكوبه من ارشيف نسوانجي سحاق/archive/index.php/t-295166.html/archive/index.php/t-424332.htmlقصتي سكس الكشاف طيز"XNXX" قصص نيك علي عرب مليفقصص سكس اندر ايدج اختى شافتنى بضرب عشرهسكس مترجم اوصل لها الطلب وطلب منها ان تمص زبهاروع ماقرأت سكس طيز قصص جنس حقيقي مدام وشاب في الصعيدقصص شيميلالجزء الرابع من قصة سكس شيطان العمارةمواضيع الداله شراميط ياقحبة يامتناكة افتحي رجلكصورسكس عربي الارشيف/archive/index.php/t-145854.html