دخول

عرض كامل الموضوع : قصة الطبيب مع ست ريفية


sad baird
10-13-2013, 03:29 PM
تخرجت من كلية الطب وانتظرت التعيين في القاهرة ولكن الواسطة والمحسوبية رمت بي في الصعيد ورفضت طويلا ولكن لابد من العمل هناك سنة وذهبت لقرية صغيرة وبدات العمل في وحدة صحية صغيرة مهلهله ولا يوجد اجهزة ولا اي شيء سوى بعض الحاجات البسيطة المهم قلت فرصة اكمل ماجستر ومشيت الايام وكنت اسكن بيت صغير في اطراف القرية بعيد ان الناس والمرضى تتردد عليا في الوحدة من كل الحالات لان الطبيب الوحيد وفي يوم جائني رجل في الستين من عمرة وكشف واعطيت له العلاج فهو يعاني من هزال وضعف عام وانيميا حادة واوصيته بان يهتم بالاكل والغذاء فقال لي انا فقير ومتزوج من اثنتين وليس لدي عمل ياريت يا دكتور تساعدني تخلي مرتى الثانية تخدمك في البيت وتديها اي اجر تساعدنا ياعم انا لست في حاجة للمساعدة البيت صغير وانا وحدي ترجاني وقال نجية ( اسم زوجته ) هيا ال شارت عليا كدا وقالت الدكتور عايش وحدة وانا اخدمة ويساعدنا المهم وافقت وبعد الشغل جائت نجية وعم مغاوري جوزها للبيت وجلس معي وهيا بسرعة نظفت الشقة ولمت الغسيل لاني بصراحة كل حاجة مكركبة وبخلي الشغل لايام الاجازة والبيت ترابي والشارع ايضا ترابي ويطل على مزرعة كلها غبار المهم اظهرت انها بتشتغل كويس وعم مغاوري بعد ما جلس معي فترة اديتو مبلغ تحت الحساب وانصرف وقال شوف انتا واحد مننا وهيا خليها معاك لحد ما تزهق وترتب كل حاجة وكل يوم هتيجي ولو خايف على حاجة اقفلها بس هيا امينة جدا ونظيفة جدا وبتاعت شغل وفرصة تريحني طول النهار تجنني عاوزة تشتغل وتصرف على نفسها على الاقل لان يا بيه دي مش بتخلف انا تزوجتها على مراتي الاولي ام عيالي بس الحال ضيق الان
بعد ما مشي وهيا فعلا رتبت الشقة وجابت مية ورشت الشقة والشارع علشان الغبار وبدات تغسل طبعا يدوي ما فيش غساله وغسلت ونشرت الغسيل وانا كنت مجهز اكل طلبت منها تاكل رفضت يا بية شكرا قلتها يا نجية انتي من اليوم مسؤوله منى ولازم تسمعي كلامي وإلا مش هتستغلي عندي قالت طيب يابيه
وكلت وغسلت المواعين ولبست العباية السمرا ومشيت
تاني يوم جت معايا من الشغل لانها استنتني عن الوحدة القريبة من السكن ودخلت بسرعة وقال يا بيه نام شوية وانا هحضر لك الغدا سيبك من الاكل دا ومن بكرة هشتري خضار ولحمة وفراخ واعملك احلا اكل وبعدين كمان ما انا هاكل منه علشان ما تزعلش المهم نمت ساعتان ولقيها بصحيني والاكل جاهز احلا اكل وبصراحة اكلها يجنن ولذيذ بعد الغدا عملت الشاي وجلست معايا نتكلم بس احس انها دايما حزينة سالتها وعلى فكرة هيا في الاربعين من عمرها وجسم قوي وخينة شوية وطيزها كبيرة وبزازها كبار وانا يعجبني النوع دا من الستات المهم سالتها مالك زعلانة لية يا نانا اتخضت قوي وقالت مين نانا دي يا بية قولتها دا اسم دلع ليكي نجية فرحت قوي وقعدت تدعيلي **** يخليك يا بيه تعرف ان انا اول مرة في حياتي اجلع ( طبعا دي لغة الصعيد ) ولا اسمع كلمه جلع من حد ولا امي ولا اهلي ولا زوجي الاول ولا مغاوري قلتلها خلاص يا ستي انا هجلعك من النهاردة فرحت قوي وقالت انا من االنهاردة هخليلك البيت دا جنة بس اديني المفتاح لو واثق فيا عملت ليها نسخة واديتها فلوس تشتري خضار ولحمة واي حاجة عاوزاها وكمان قلتلهل الباقي لو نفسك في حاجة ليكي اشتريها وتاني يوم جيت البيت لقيت البيت ريحت زي الفل من النظافة ومن الترتيب والاكل وكل حاجة زي الفل وهيا شكلها غريب ومتعفر ولبسها كله مية وتراب زعق ليها وقلتلها نانا لية عامله في نفسك كدا قالت من ترتيب البيت يا بيه والشغل معلش قلتلها شوفي انا احب النظافة واحبك كمان تكوني نظيفة انتي شغاله عندي ولازم تكوني زيي كدا يلا اخلي الحمام خدي دش وغيري هدومك وخليكي حلوة كدا لقيتها بتغالب الدموع فهمت قلتلها بس ادخلي الحمام على ما اجي نست حاجة في الوحدة وبسرعة رحت فية واحد بيبيع ملابس في بيتة قريب مني اشتريت ليها لبس داخلي طقمين وعبايتين وطرحتين صابون وشامبو وجيت وهيا في الحمام ندهت عليها وحطيت الحاجة على الباب وقلتلها خدي الهدوم والبسي ال على مزاجك وانا في غرفتي لما تخلصي نادي عليا نادمت عليا بالصعيدي طبعا وخرجت شفت ملكة جمال امامي وهيا مكسوفة وفرحانة قوي تصدق يا بيه اول مرة من 3 سنين حد يشتريلي حاجة انا هعيش خدامة تحترجليك طول عمري انتا النهاردة خليتني طايرة من الفرح نفسي ابوس رجلك وايدك على ايه يا ستي دا حاجة عادية وعاوزك اي حاجة نفسك فيها قوليلي انتي مسؤوله مني اتغدينا وشربنا الشاى وطول الوقت تدعيلي ونفسها تعمل اي حاجة ترضيني وانا تاقولها يا نانا سيبك من ****جة الصعيدي دي كلامها تقيل وما فيش فية حنية ولا رومنسية كدا انيت شكلك زي بتوع القاهرة ولا البندر
المهم انا احب اشوفك دايما جميله وتهتمي بنفسك ولبسك وانا هعمل كل حاجة . اسمرت كدا وفي يوم جاتني الوحدة تبكي ومضروبه اتفزعت قالت مغاوري جاني البيت وعاوز فلوس وبيقولي انتي معاكي فلوس وعماله تشتري هدوم وانا مش لاقي وعيططت قوي هديتها وقلتلها خلاص انا حتصرف
وبعت لمغاوري جاني وامامها زعقت معاه وقلت له دي شغاله عندي وانتا عارف واي اهانة ليها هتكون ليا ولو عاوز حاجة تعالى قولي انا وبعدين الهدوم دي انا ال اشتريتها ليها يعين مش هيا المهم اديتو الفلوس وحست ان مش مهتم بنها بتلبس ولا عندي كل همة الفلوس وقالي ان زوجته اللاولي متغاظة منها جدا ومش طيقة تشوفها اعمل اية لما خد الفلوس مشي وهيا رجعت البيت
ولما رجعت لقيت ملكة جمال كانت اشترت مكياج وحطت وجهزت الاكل شفتها قلت فعلا انتي نانا بجد كدا انتي قمر فرحت قوي وقالت لازم النهاردة ابوس ايدك ورجلك ولو ما عملتش كدا هزعل منك انتا نصفتي امام مغاوري ورفع راسي ومسكت ايدي تبوس فيها ووطت على رجلي باستها بصراحة اول ما وطت وطيزها امامي انا هجت جدا وجيت اوطي معاها اشيلها لقيتني حاضنها وبدون ما نحس حضنتها وبوستها من خدودها وقلتلها خلاص وانا هبوسك قعدت بيوس في وشي في كل حت وايديا وانا حاضنها وحسيت زبي من البيجامة هيخرج وحاشر في بطنها وهيا مش عاوزة تسيبني مصيت شفايفها لقيتها ذابت خلاص وراحت في دنيا تانية وجسمها سخن قوي ومش قادرة تتكلم بس ماسكة فيا قوي وانا كمان حطيت ايد على ظهرها وحاضنها وبحسس على طيزها المربربة وبزازها هتخرم صدري وهيا حضنتني ومش عاوزة تسيبني وانا عمال امص في شفايفها ولسلني جوا بقها ولعابها سال وحسيت ان كسها عمال ينزل على رجليها حسيت بي على رجلي لاني كنت حاضنها قوي بدات اتكرك بيها على الحجرة بتاعتي وهيا ماشية زي السكرانة من غير كلام ودخلت على السرير نيمتها ومسكت بزازها وبدات امص فيهم وهيا هتجنن وتقولي انا بحبك انا هموت انا اول مرة احس بحب راجل انا عبدة ليك انا هكون تحت رجليك قلعتها العباية ولقيت الطقم الوردي ومن غير اندر تحت وبزاها هتنفجر مصيتهم كتير وطلعت زبي مسكته تبوس فية وتمصو كانها اول مرة تشوف زب ووانا بدات العب بصباعي في كسها ولقيتو نظيف جدا وطيزها تجنن وهيا شهوتها جت 3 مرات وانا خلاص مش قادر رحت مدخل زبي في كسها شمعتها بتشهق وتصرخ كتمت بقها وبدات انيكها وهيا في عالم تاني وجابت مرة كمان وحضتنتي قوي وخليتها لفت وبدات انيك من ورا وهيا بتقولي انا مكسوفة منك عاوز اصوت واتكلم انا محرومة من سنين ونفسي اتكلم بحب اتكلم وانا بتناك قلتلها خدي راحتك قوي بس من غير صوت عالي ممكن حد يسمعنا قالت طيب يلا ياسيدى انا خدامتك نكني يا سيدى انا متناكة انا لبوة اح اح احة هتجنن كسي نار اول مرة يتناك دخلو قوي نيك خدامتك انا كلبة ومتناكة وبنت وسخة نيك قوي قوي يلا يا سيدة طيزك كمان عاوزة تتناك شبعا انا بحب اتاك فيها يا سيدي دخلتو في طيوها سخة قوي وهيا تمسك علية في طيزها وتشخر جامد واقول نيك نيك نكني قوي اهري طيزي نيك كل حتة فيها نزلي فياها يا سيدى عاوزة اذوق لبنك في طيزي وفي كسي ونفسي في بقي كمان ااكتر من ساعة نيك وبعدين طلعتو من طيزها وقلتلها يلا مصى خلي اللبن في بقك يا لبوة حاض ياسيدي هات ومصت قوي ونزل كتير في بقها وهيا بتبلعو وتاخد من بقها وتمس بيه كيها وطيزها وبزازها خلصنا قامت ووطت تني تبوس رجلي وتقولي انا من النهاردة خدامتك وتعمل في ال انتا عاوزة يا سيدي :g014:

essamelged2
10-13-2013, 05:02 PM
بجد جميله جداااااااااااااااااااااااااااااا وعلى ما فيها من مقدار من حب واخلاص وعرفان بالجميل

شاطى العطش
10-13-2013, 05:02 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى
/ (/>

Hima HUnter
10-14-2013, 02:45 PM
بجد جامدة كلنا عوزين نانا

sad baird
10-14-2013, 08:22 PM
sad baird د خالد نفسية وعصبية واحب التعارف الجاد والصداقة ومستعد لمابعة و لعلاج اي حاله مهما كان وبسرية تامة [email protected]

شوفوني
10-14-2013, 08:55 PM
قصة ممتازة ...ويا ريت كل واحد فينا ليه نانا مثل نانتك

لعيب
03-26-2015, 03:20 PM
تســـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــلم الاليــــــــــــــــــــــــــــــ ـــادي

سكسا
03-29-2015, 02:59 AM
جميلة جدا القصة

استاذ نسوانجى
03-29-2015, 07:32 AM
نكني يا سيدى انا متناكة انا لبوة اح اح احة هتجنن كسي نار اول مرة يتناك دخلو قوي نيك خدامتك انا كلبة ومتناكة وبنت وسخة

سناء علي
06-03-2015, 01:02 PM
دكتووووووووووووووور

النييك المصرى
06-04-2015, 02:00 PM
قصة روووووووووعة

العضوالمنتصب
06-06-2015, 01:05 PM
رائعه جدا جدا جدا
شكراااااااا

طايو
07-25-2015, 11:57 AM
تسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلموااااااااااا ااااااااااا

العميــد
10-04-2015, 05:25 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

رضا عز
08-20-2017, 09:39 AM
/ (/ /> بجد القصه جميله الحرمان من الحنان شئ مش حلو
نفسي حد يحسسنى اني انثى مش ولد

الحالم10
08-20-2017, 10:23 AM
قصة جميلة
بس فين التكملة
كملها وتبق هايلة

ACK
08-20-2017, 10:37 AM
بجد جاااااااااااااااامده

محب العشق
08-21-2017, 09:12 AM
حلوه جدا بجد ابدعت

samrnapal
10-07-2017, 04:28 AM
جميله جدااااااااااااا

سي سي
10-20-2018, 08:35 AM
جميلة جدا جدا جدا

mandoaz
10-22-2018, 07:26 AM
شششششششششششششششششكرا

محترف101
10-24-2018, 06:41 PM
قصة جميلة بحب النوع دا من القصص جدااا

ااااالعاشق
10-26-2018, 05:46 AM
متعه لا توصف وانت تراها تتآلم من المتعه وهى بحضنى من المتعه والآثارة يصيبك الهيجان والآثارة بتلك النظرات والحرمان...بعيون زوجتك لكل زوج متحرر ..يبحث عن متعة مراته....ونشوتها...ويشعر برغبه...رؤيتها...ويسمع آهاتها بحضن راجل تانى...آحساس...رائع...انا من اسكندرية42 سنه.... آلبى رغبتك...وقادر على متعة....مراتك...لا تتردد بالآتصال...آهم شيئ الجديه...والرقى...والآحساس...لانهم. ..آهم عناصر المتعه.الحقيقيه.....بآنتظار آتصالك/01142992530

Squall Leonhart
11-03-2018, 10:32 PM
قصة فى غاية الروعة

ابوزب55
11-08-2018, 06:00 PM
قصة جنان وجميله اوووووووي وممتعة جداااا

نغم نغم
07-06-2019, 02:48 PM
:g014:امممممممممممممم ولا اطيب
مشكووووووووور:g014:♥️♥️♥️♥️♥️♥️💗🖕👌

زوبر جاهز
07-07-2019, 11:31 PM
مصدقك حصلت معايا من سنين فعلا هههههههههههههههههه

Sickdick21
09-12-2019, 02:50 AM
يسلمو يا حبيبييي

جمال عطا
09-16-2019, 04:54 PM
روووووووعة
ده رد الجميل فعلا روعة

طايو
10-19-2019, 08:21 PM
واووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووو

Lelian
10-19-2019, 08:40 PM
ممممم اه حلوة بس في هبد كتير المفروض تكون القصه واقعيه اكتر و بلاش خيال اوفر عشان تقنع الناس
في كذا تركه كدااا مينفعش تتعمل انت مسخل كل حاجة بطريقة غبية������عااااش اكيد هتتحسن فيما بعد وتكبر

ابراهيم خميس
10-22-2019, 12:10 AM
قصه فى غاليه الجمال
روووووووووووووووعه
مشكوووووووووووووووووووور

اسير الحب وجرح
10-26-2019, 01:24 AM
روعه مجهود ممتاز

zeby kebeeer
11-12-2019, 12:20 AM
قصه جامده اوى بس المفروض ما تكون في قسم المحارم

Mariio
12-02-2019, 08:58 PM
شكرا علي مجهودك

ضيف
01-07-2020, 09:06 AM
قصة جميلة و اسلوبك راااائع برافو

bigteto
01-07-2020, 05:04 PM
رووووووووووووووووووعة

نسونجي وزبير
01-07-2020, 06:18 PM
قصة جميلة بيتفكرني ف بداية حياتي السكسية



قصص نيك اقارب اليمنقصص سكس نسوانجي الصفحه269هشام وعائلته البسيطه قصص جنس محارم نسوانجي مكتوبهديوث يعرص مدينة نصرقصص نيك عمو جار نا/archive/index.php/t-401908.htmlNeswengy. Net Waite heartمراهق ديوث سوري قصص سكسقصص سكس ام شرموطه قليل الادب /archive/index.php/t-3106.htmlقصص سكس عايله ام واخت site:bfchelovechek.ruقصه مديحه الجزء السابع/archive/index.php/t-527350.htmlقصة شيميل و سالبقصص انيك ظسكسي بتمب كتير لمنقصيص سكس لواط من الابداءقصص سكس نيك كسي أنا وأخواتي متسلسله محارمسكس فشخ كسها مزقو/archive/index.php/t-303853.htmlصور بنات جميلات نسوانجيبتقولة لاءة يا دسوقى فيلم سكسقصص سكس انا وعزارى بنت اختى الجزء الثانىقصص سكس متسلسله القطه اكله الازباركيف تخلي شبح ينيككصور شهوانيات وافخادمليانة مربربهقصص نيك فى الكس قصة رباب/archive/index.php/t-30940.htmlقصص نيك محارم نار اه اححححححح موقع نسونجيقصص سكس عربي منوكه ومتناك قصص امي تنتاك مع الحمارسميحه اللبوهسالب بيدلع بطيزو/archive/index.php/t-516335.htmlاعترافات ونقاشات ساخنه سكس عشاق المحارم نسوانجيقصص سكس+عشقى للدياثةصور كس لنساء اجسام ملبن وطيز رومانسيهقصص جنس مع بنت وخالها/archive/index.php/f-84-p-57.htmlصور سكس زوجتي شرموطة/archive/index.php/t-64425.htmlقصص الملكة أختي الساديةسكس مدام تمص لبنقصص نيك سوداني واي ذبك حار كتلنيقصة مع والد زوجي العجوز وكيف ناكنيصورسكس بنات عرب لابسه لانجيري منتديات نسونجي site:bfchelovechek.ruWww.hekayat.neek.cherine.comقصص سودانيات فى الجنسكسي مولع وعايزه لي زب جامدينيكنيقصص نيك ثريا الشيطانه كاملهفديوهات نيك ‏jpg‏ مسربةقصص نيك الهندسه هي الاساس site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-544400.htmlقصص سكس ونيك من الويلىقصص نيك طيز صديقتيبنات مخطوفة يعلموها النيكسالب وموجب الزقازيقصور سكس مربربه عربي منتديات نسونجي تحوي الداله مصريه ارشيف نسوانجي قعدني علي زب م site:landsmb.ruقصص نيك محارم علي في الاوضهبحب اتبعبص من مراتيقصص سكس انا وحماتي منديات نسوانجي"XNXX" قصص نيك علي عرب مليفصوراطياز خرافي اجنبيافلام سكس مترجم عربي/archive/index.php/t-179545.html/archive/index.php/t-546739.htmlخدامك المطيع فيسقصص متسلسله مثيره للجنس امهات زوجة عربية هايجة تغري صبي "عيل" سكس عربي منزليصور جنس ساحق نيكيني حبيبتي/archive/index.php/t-306222.htmlقصص سكس محارم نكت امي بعد حرمان طويلنكت بنات جارنا الاتنينقصص سكس نيك أخته تنام جنب وزب كبير محارم/archive/index.php/t-378918.htmlصاحبتي ناكتني بالعافية واتجوزتني الجزء الثاني/archive/index.php/f-9-p-606.html