دخول

عرض كامل الموضوع : كيف وصلت لنيك أمي


طنطاوي
05-13-2013, 08:27 PM
/ />



أحبتي الكرام

اليوم نعيش قصة من قصص نيك المحارم وهي فعلا حصلت لصديق وطلب مني أن أقصها عليكم .
والآن مع القصة كما رواها لي .

أنا أحمد عمري 25 سنة تعرفت على صديقة اختي وأحببتها وأردت أن اتزوجها ، عندها قالت لي اختي بلاش لأن مشيها وحش ، فلم أصدق أختي .
وعندما وجدتني مصمم على أن اخطبها فقالت لي بصراحة البنت دي على علاقة بأخوها . فقلت أتأكد بنفسي ، عندما حضرت هذه الفتاة لزيارة أختي طلبت من اختي تتركنا لوحدنا ، وعندها جلست معها نتكلم بأمور خطبتنا ومسكت يدها ، ثم عانقتها وقبلتها في خدها ولم تمانع ، ثم قبلت فمها وأيضا لم تمانع ، وعندها حضنتها وأخذت أقبلها في كل مكان ومسكت بزازها أعصرهم وهي متجاوبة معي ، ووقف زبي واخذ يضرب في كسها من فوق الملابس ، فوجدتها تمسكه وتضغط عليه وهي مغمضة عينيها ، فطلبت منها ان ترتاح على السرير التي بغرفة أختي ، ونيمتها وفضلت اقبلها في رقبتها وامص شفايفها ، ورفعت الجيبة التي كانت تلبسها ووضعت يدي على كسها من فوق الكلوت فوجدته غرقان من ماء شهوتها ، فمددت يدي داخل كلوتها ومسكت كسها وهي مثل المخدرة ، ووجدت نفسي انزع بنطلوني وكلوتي وأركب عليها بعد ما ساعدتني بنزع كلوتها ، وفضلت ادعك في كسها وهي تتأوه اااااااااه اااااااه ياللا ياحبيبي مش قادرة ، ياللا دخلو وأنا اقولها ادخل إيه ؟ تقول دخل زبك في كسي ، وانا مش سائل عنها وعمال أدعك في كسها وأمصمص في شفايفها ، وهي خلاص إستوت على الآخر ، وروحت مدخل زبي في كسها وفضل أيك فيها وهي تقول كمان نيكني ياحبيبي ، قطع كسي ، اهريه من النيك ، ااااااااه ياكسي احبك يا احمد ، نيكني جامد اموت في زبك ، وانا عمال انيك واطلع وادخل لحد ما جبتهم في كسها ، وفجاة لاقيت الباب مفتوح شويه وأختي بتبص علينا ، عملت نفسي مش شايفها وفضلت ابوس فيها بعد ماخلصت نيك ، وسألتها هوّ انتي مفتوحة ؟ قالتلي أصل انا كنت بلعب في كسي بخيارة ودخلت الخيارة غصب عني ، ومن ساعتها وانا مفتوحة .
صدقت كلام أختي إن اخوها بينيكها ، فقلت كويس أتسلى معاها وانيكها ، ومن ساعتها وانا بنيكها ، ووقتها واتغيرت نظرة اختي لي ، وبدأت اختي تتجمل ووتتكلم معي كلام جريئ ووجدت نفسي أميل لأختي وألاطفها ، وهي كذلك بدأت تتقرب لي ولكن بحذر ودائما تطلب رأيي فيها وفي جمالها ، وتقارن بينها وبين حبيبتي ، وشويه شويه إلى أن بدأت بالإحتكاك بي فعندما تمر بجانبي تتعمد ملامسة زبي بيدها تارة وبطيزها تارة أخرى ، ووجدت نفسي أقبلها في فمها وهي في غاية السعادة وتتطور الأمر إلى أن مسكت بزازها ولم تمانع واخذت في الدلال وانا في قمة هيجاني ، وبدات تنتظرني إلى ان ارجع من العمل وتدخل غرفتي وتسألني عن اخباري مع صديقتها ، وأمي تراقبنا وهي شاكة في الموضوع وباتت متأكده انه يوجد علاقة بيني وبين اختي .
وتقدم لأختي عريس ورفضته فطلبت مني امي ان أقنع اختي بالعريس وفعلا أقنعتها على امل اننا سوف نكون بحريتنا بعد الزواج ،

نرجع لأمي محور القصة ، امي بالمناسبة عمرها حوالي 46 سنة وأبي توفي وتركها في ريعان شبابها ، وابت أن تتزوج وهي بيضاء جميلة وجسمها ممتلئ بعض الشيئ ، ووجدت امي تتغير من ناحيتي وتتجمل وتبرز مفاتنها ، فعندما أغازلها واقول لها إيه الحلاوة والطعامة دي ترد عليا وتقول ما انت سايب الحلاوة ورايح تدوقها بره ، وهنا أحسست انا تفكر فيّ جنسياً ، فقلت في نفسي إتقل شويه ، فلاقيتها كل يوم تستحمه وتتزين وانا أغازلهاوهي ترد عليا بنفس الكلام ، إلى ان قالت لي اليوم اخواتك عند عمتك حا يباتوا هناك وانا قاعدة لوحدي تعالى اقعد شوية معايا تسليني ونسهر مع بعض بدل ما انا قاعدة لوحدي ، قلت آه يبقى ناويه على حاجة .

وفعلا روحت لأقيتها مستحمية ولابسة قميص نوم احمر ومن غير سوتيان ومنتظراني كأنها منتظرة زوجها ، فعندما شوفتها أطلقت صفارة وقلتلها ايه الحلاوة دي ، انتي مش أمي دانتي عروسة في ليلة دخلتها ، فابتسمت وقالت لما نشوف حاتعمل ايه في العروسة ، فضحكت وأخذتها في حضني وبوستها ، فقالت ياللا نتعشى الأول وبعدين نتكلم على راحتنا .
المهم اتعشينا وقامت تشيل السفرة ودخلت المطبخ علشان تعمل شاي دخلت وراها وحضنتها من ورا وكان زبي واقف على الآخر وطبعاً وانا باحضنها زبي دخل بين فلقتين اطيازها فضحكت وقالتلي ما تستعجلش الليل قدامنا طويل .
جابت الشاي وقعدت جانبي وانا باشرب قعدت اهزر معاها وامسك بزازها وهي عامله مكسوفة وخلصنا شرب شاي وقولتلها نفسي ارضع في بزازك زي زمان لما كنت صغير ، ضحت وقالتلي ياروحي انا وبزازي ملكك وارحت مطلعة بزها وقالتلي خد ياروحي ارضع وانبسط باين عليك مش جايبها البر الليلة ، واخذت بزها وحطيتو في بؤي وايدي التانية ماسكة بزها التاني ، وانا بارضع تقول ارضع ياروحي رضاعتك حلووة اوووي ، وبعدين قالتلي تعالى ندخل اوضتي علشان ناخد راحتنا .
دخلنا غرفة النوم وطلعت على السرير وقالت تعالى جانبي وطلعت نمت جانبها وروحت مطلع بزها وكملت رضاعة وهي وجهها لي ورجلي على فخذها وزبري راشق في كسها من فوق القميص ، لاقيها راحت ماسكه زبري وكلمته وقالتله إهدا شويه وما تستعجلش احنا ليلتنا طويلة ، قولتله آه يا أمي لو تعرفي هو مستعجل أد إيه ؟ كنتي عذرتيه ، فضحكت وقالت آه يا حبيب ماما تعالى ياحبيبي ، انا من اليوم مش ماما انا حبيبتك وعشيقتك وبس ، قولتلهاتعالي ياحبيبتي وفضلت ابوس فيها وامص شفايفها وامص لساني وهي خلاص استوت على الآخر .
وبعدين نزلتعاوز الحس كسها قالت استنى لما اقلع الأندر ده ونزلت لقيت أجمل كس كس حبيبتي وفضلت الحس فيه واعضعض فيه وامص زنبورها وهي ممحونه على الاخر احححححححححححح اووووووووووه كمان الحس كمان بؤك يجننننن ايييييييييييييييييييي مش قادرة وانا نازل لحس ومص ، وبعدين قالتلي نفسي امص زبك ياحماده روحت مغير الوضع ل 69 بقيت الحس كسها وهي تمص زبي وتقول ****** على زبك ماكنتش اعرف ان زبك حلو كده ااااااااااه حماده تعالى نيك حبيبتك انا خلاص مش قادرة ، كسي مولع قولتلها من عيون حبيبك ، وروحت رافع رجليها على اكتافي وقعدت ألعبلها شوية على اشفار كسها وزنبورها وهي مولعه ، وروحت مدخل زبري مرة واحده فشهقت اااااااااااااه ااااااااااااااااااااه حاسب شويه على حبيبتك كسي من زمان ماتناكش وانا مش سائل عنها وعمّال انيك كس مامتي حبيبتي وهي تصرخ وتقول حرام عليك فلقتني نصين ااااااااااااااااه احححححححححححححححح اووووووووووووووووه نيك كمان نيك جااااااامد بحبك انا حبيبتك انا عشيقتك انا لبوتك نيك ياحبيبي كسي عطشان ، كان بيحلم باليوم ده نيك نيك يا حبي قطع كسي إهريه من النيك وانا هايج زي الطور داخل طالع بقوة وبيوضي بتخبط فيها من قوة النيك واقولها خدي ياروحي خدي في كسك خدي كمان خدي جامد وفضلت انيك لحد مالقيت نفسي حانزل قولتلها حانزل ياروحي قالت نزل في كس حبيبتك كس حبيبتك عطشان ارويه من لبنك اااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااه بحبك ياروحي يا اجمل ماما وروحت منزل في كسها . وهي لافه رجليها حول ظهري لحد ما زبري نام ورحت نايم جانبها وراحت في بكاء شديد .
فضلت أبوس فيها واحضنها وأقولها ليه بتبكي مش ده اللي كنتي عاوزاه ؟ وهي تقول مش عارفه ده حصل إزاي ، وانا اطبطب عليها وابوس فيها واقولها خلاص ياروحي مش حاطلب منك تاني طالما ده حايزعلك ، انا كنت عاوز ابسطك ، وهي نازلة بكاء ، وفضلت أواسيها لحد ما هدئت وقامت أخدت شاور ، ولما طلعت من الحمام ابتسمت لي ، قولتلها نعيماً يا قمر ، عملت مكسوفة ودخلت أوضتها .
دخلت وراها وحضنتها وقولتلها هديتي ياروحي ؟ أنا ماليش إلاّ انتي وسرنا حايبقى في بير غويط ولا أحد حايدرا بأي حاجة من اللي حصلت وروحت بايسها من شفايفها لقيتها راحت واخداني في حضنها وقعدت تبوس فيا وانااححضنها ولقيت زبي وقف تاني قولتلها اهو انتي وقفتي حبيبك تاني قالتلي خليه واقف علطول اصل حبيبه مشتاقله اووووي . وارحت قايمة واخداه في بؤها وفضلت تمص فيه زي المجنونه ، وفضلنا طول الليل انيك فيها وبعد النيك تفضل تبكي شوية واقعد اطمنها لحد ما تهدأ ونعيد النيك تاني لحد الصبح .
ومن يومها واحنا عايشين مع بعض زوج وزوجته وهي اطمنت ووعدتها اني حاكون ليها فقط ومش حاتجوز لأنها فعلاً اصبحت كل حاجة في حياتي وخلاص نسيت موضوع البكاء بعد النيك ودايما بتكون سعيدة وهي تحتي وتقولي انا ما شوفتش السعادة إلا معاك وأنا فعلا مش حاسس إنها امي . بحس انا زوجتي وحبيبتي وكل حاجة ليا
ودي كانت قصة واحد صاحبي طلب مني أكتب قصته لكي يستفيد الجميع منها
هذا ولكم أطيب المُنى
محبكم
طنطـــــاوي
[email protected]


/>

امجداحمد
05-14-2013, 12:39 PM
رووووووووووووعه والاروع امك الفنانه

eftekasa
05-14-2013, 02:23 PM
يسلمووووووووووووووووووو
دينا مع اخوها
/ (/>

ايام وبنعشها
05-17-2013, 06:58 PM
تسلم ايدك
تحفة واكثر من راااااااااائع

عاشق الحسسس
05-26-2013, 01:43 AM
رهيببببببببببببببببببة توللللللللللللللللللع

احلى عير
05-31-2013, 12:00 PM
حلوووووووووووووووووووووووووووة

Mezoo Moz
06-05-2013, 12:49 AM
موضوع رائع جدا

طنطاوي
06-09-2013, 09:28 AM
أشكركم جميعاً على مروركم الراااائع
الذي أنار متصفحي
مـــودتـي

el3atfy
04-16-2015, 04:18 PM
جاااااااامده جداااااااا

زيزو النيك
04-16-2015, 08:47 PM
قصة جميلة بس مع الام صعبه جدا لو مع واحده غير الام كان تبقى اجمل

soso.love
04-17-2015, 11:03 PM
يابختك بأمك وأختك راحت فين

ِAl BoB
04-20-2015, 07:02 AM
روعه يسلمووووووووووووووا

طيب سات
05-18-2015, 11:19 PM
حلوووووووووووووووووووووو وروعة يابطل

darklove
05-19-2015, 03:20 PM
قصة روووووووعة.........

aldorg
07-17-2019, 01:24 AM
تسلم ايدك
تحفة واكثر من راااااااااائع

Squall Leonhart
07-21-2019, 08:50 PM
يا باختك بامك
بس اختك راحت فين ؟؟؟!!!

عاسق للرومنسية
11-11-2020, 02:06 AM
جامدة جدا جدا

nahned
11-11-2020, 03:32 AM
حلوة تسلم ايدك

محمد العىبي
11-12-2020, 07:09 PM
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=560206

aldorg
11-19-2020, 10:02 PM
رووووووووووووعه

gad ali
12-23-2020, 04:21 PM
حلووووه كثير ورايعه



ناكني اخو زوجي وكان يعطيني قات اخزنقصه انا وجاري في غرفة واحدة تبادل زوجاتقصص جنس جيران تنظفشرموطة سودانية دايرة شاب وسيمقصه شاب ينيك اخت جارهم في طيزهاقصص سكس محارم متسلسلهكيف انقضيت علا بنت اخي المراهقهسكس مفاجىء فالمساج فديونياك بنات مرتي فيزونقصص سكس محارم جد وحفيدته قديمهانا انيك خالتي نبيلة زوجة ابي الجزء الثامن صورارشيف. متحررين نسوانجيقصص سكس محارم ارشيف 2007 site:forum.lazest.ruش***** منقبه تبع عبص في نفسها وتضرب سبعه هايجه جدا وكلام م*****قصص سكس مصورة ومدبلجة من عرب نار امه حب تساعده في دروس فشخهاقصتي انا ومينا وعائلتةاختي والحقنة في الطيز/archive/index.php/t-76126.htmlنيك عايدة رياض تتناك قصص نيك عائلي مستلسله مكتمله/archive/index.php/t-71261.htmlWww.hekayat.nekha.jarati.com site:landsmb.ruبدايه فيلاماالنسوان وقعدة الفسحهافلام سكس واجب اللي تجي الدورهقصص سكس محارم الجزء site:bfchelovechek.ruسكس بلكفترياقصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ruقصص نيك واي براحه كسيsite:landsmb.ru "عصفور من الشرق"سالب خول سكس فونقصص فتحت طيز زوحي بزب صديقييقصص امهات مطلقة وارملة ومكرومة تمارس مع ابنه قصص نسوانجيقراء افلامسكس دكتور مع ممرضه براحهانا والحارس اثناء دوريتيشريموطهﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻳﻤﻨﻴﻪ ﻣﻜﺘﻮﺑﻪ ﻧﺴﻮﺍﻧﺠﻲقصص نيك نااار اهات نار اححححححح اففففففففففقًصّصّ سِكِسِ حُصّلُتْ صّدِفَُهsite:landsmb.ru "عبور امن"مقطع سكس أهداء لزوجتينيك مؤخرة كبيرة انال بوزننيكوليت شيا بتنيك استاذ بنتهاقصص سكس متسلسله ارشيف نسوانجي.ناكني خطيب بنتي"XNXX" قصص رغبات مكبوتة عرب ميلفقصص مساج المثيرةصورسكس محارم من موقع القيصرقصتي وانا اعصر بزازها/archive/index.php/t-297478.htmlقصص سكس متسلسله رحله الهندزوجتي تهاني نكتنيقصص جنس انا ومرات عمي واختها قصص سكس الزوجةفايزةالسكس السمين لفيفي عبدههريت كسها نيك/archive/index.php/t-127218.htmlهواتف شباب فحوله موجب بدها تنيك سوالبسكس مكأرم وجبلي وندهقصص بنات هاجت ع اخوهافطومة لبوة الجزيرةزوجتك قحبه قصتي/archive/index.php/t-340621.htmlقصص جنس وبوس وكلامقصص نيك جارتنا ايمانقصه سكس انا واصحابي وزوجي في لعبهقصص نيك مطلقه فاجرهقصص محارم الاب الحارصورسكسيات عربيات موقع نسوانجي مدمنه سكتصوير موابيل سحاقيات اردني قصص سكس الأبن يتلذذ بجسد امهقصص سكس ساخنة أححح مصورةسكس اختصاب علانيقصة المطلقة مع السالبطىز منىوكه site:bfchelovechek.ruقصص سكس ولد فرفور وام زانيه عيمن صوراجنبي سكسيسكس.نيك للشرميط الغردقهقصص عرب "ميلف"مدام سيدة وابنها في غيط نيك قحب وساريتةصور سكس بورن ستارس شيمل