دخول

عرض كامل الموضوع : ريم والممرضه فادية " الحلقة الثانية "


Zobry Gamd
05-09-2013, 12:22 PM
دى سلسلة قصص
بتحكـى فيهـا ريـم مغـامرتهـا مـع الجنـس

ده لينك الحلقة الأولى
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=98946


أنـا مـروان
مـن المنصـورة
[email protected]

عرفنا الحلقة الأولى علاقة ريم بعمها يوسف
الحلقة دى هتكلم ريم عن علاقتها بالممرضه فادية

الممرضة فادية جارتنا وممرضه فى مستشفى بلدنا .. وهى كانت بتعتنى بماما وهى فى
المستشفى لآنها كانت دايما محجوزه لمرضها المزمن .. وكانت أوقات كثيره بتبات معايا
لما تكون ماما محجوزه بالمستشفى .. كانت شقتهم قصاد شقتنا .. وهى ساكنه مع مامتها
واختها فريده .. بعد ما أتطلقت من حوالى سنتين .. وهى كانت بتحبنى جدا .. كانت
بتبوسنى وتخضنى وهى بتقولى عاوزه أتجوزك .. كنت بأضحك من كلامها .. وأعتبره
هزار .. لكنها كانت على فكره مش بتهزر .. عرفت كده بعدين .. لما حا أحكيلكم .. عموما
كانت بتبات معايا علشان ما تسبنيش لوحدى لما بابا يكون بايت فى الشغل لآنه كان
بيشتغل جناينى وحارس لقصر راجل غنى وصاحب شركات .. وكان بابا بيبات فى القصر
. فى الاوقات اللى البيه بيكون بايت هناك وباقى الايام بيكون البيه مسافر او بايت فى
مكان تانى فييجى بابا يبات معانا .. فى يوم كان بابا بايت فى الشغل .. باتت معايا أبله
فاديه .. وكنت بدات أحس بغليان فى جسمى بعد كل مره ما باكون مع عمويوسف . على
فكره أبله فاديه كانت حاسه بأنه فيه حد بيلعب فى جسمى .. أحساس ستات .. المهم ..
دخلت ابله فاديه الشقه معايا وهى ماسكه أيدى .. وبتسألنى عاوزه تتعشى .. قلت لها
ياريت أنا حا أموت من الجوع .. بدأت تعمل لى سندوتشات من الكيس اللى كان معاها
وبعدين قالت لى أنا داخله الحمام أخد دش وبعدين ننام .. كان ألاكل محشور فى بقى ..
هزيت راسى يعنى اتفضلى .. وأنا مشغوله فى الاكل .. شويه وخلصت على السندوتشات
ودخلت الحمام أغسل ايدى .. كان باب الحمام موارب .. وكانت ابله فاديه واقفه بتمسح
جسمها بعد الحمام وكانت عريانه خالص .. وعلى فكره جسمها جميل .. بزازها مدوره
وكبيره .. لكن مش كبر بزازى.. وبطنها مليان شويه لكن جميل وبيلمع وكسها عليه شعر
أسود ناعم خفيف .. كنت بابص لجسمها .. لقيتها وهى بتضربنى على بزازى بحنيه
وهى بتقولى .. عاجبك جسمى ياطعم أنت .. ورميت الفوطه وبقيت عريانه ومسكت أيدى
باستهم وحطتهم على بزازها وهى بتقولى أمسكى بزازى كده .. مسكت بزازها
وعصرتهم جامد زى عمويوسف ما بيعمل فى بزازى .. أترعشت ومسكت بزازى هى
كمان وعصرتهم وقرصت حلماتى وهى بتقولى أح أيدك تجنن .. ما تتجوزينى بقى ...
ضحكت وأنا بأقول .. هوه أنا راجل.. هوه. فيه ستات بتتجوز ستات زيها لا ياستى أنا
بأحب أتجوز راجل .. شكل الرجاله حلو يجنن .. قالت طيب على راحتك .. لكن أنا بحبك
..ومش بأحب الرجاله .. علشان كده جوزى طلقنى .. كنت مش باطيقه ولا جنس الرجاله
كلهم .. لكن البنات الحلوين اللى زيك بأموت فيهم .. ومسكت أيدى وخرجنا من الحمام
وهى عريانه .. ووصلنا لآوضه النوم وهى بتقولى .. وشفايفها بتترعش .. عاوزه
أشوفك عريانه .. كانت بتترعش زى عمو يوسف .. ماأستنتش جواب وبدأت تقلعنى
هدومى .. وأنا مستسلمه لها مش عارف ليه .. كنت حاسه بهيجان من منظرها .. لقيت
نفسى عريانه خالص وهى سحبانى من ايدى وبتقعدنى على السرير .. لم أعترض .. كان
صدرها طالع نازل وبتتنفس بصوت عالى .. ولما قربت من رقبتى كان نفسها سخن نار
.. قعدت تمسح خدودى بضهر أيدها لغايه ما لقيتها هجمت على شفايفى بشفايفها
واترمت على بجسمها .. خلتنى أترميت على ضهرى على السرير وركبت فوقى وحشر
تفخدها بين فخادى .. وبقت تفرك ركبتها فى كسى جامد جامد .. وشفايفها بتقطع شفايفى
.. وايدها اليمين مسكت بزى تفركه وتعصره وتقرص حلماتى لغايه ما روحت فى دنيا
تانيه .. شويه وحسيت بيها فاتحه فخادى على أخرهم ودافسه وشها على كسى بتعض
فيه بسنانها بالراحه وبنعومه وبتبوسه .. شفايفها كانت نار نار .. وكمان مدت أيديها
مسكت حلماتى بصوابعها تفركهم بالجامد.. بدأت أترعش و كسي يتنفض وهو بينزل ميه
شهوتى .. الا وأحس بلسان أبله فاديه بيخبط فى شفرات كسى بيلحس الميه اللى نازله
وهى بتزوم وتتنهد .. لغايه ما حست بأن مش قادره أتحرك كأنى مغمى على .. قامت
نامت جنبى على السرير وهى بتخضنى وبتقولى بأحبك وبأموت فى جسمك ..بزازك
وكسك .. يامراتى ياحبيتى .. كنت مش قادره أرد عليها .. كنت حاسه بلذه جامده قوى ..
وعاوزاها تعمل كده تانى .. الظاهر أننا نمنا وأحنا على الحاله دى .. بعد شويه بدأت
أصحى .. وأتحرك من جنبها .. حست هى بيا منعتنى من أن اأقوم وهى بتقولى حبيبى
رايح فين ؟ قلت لها رايحه الحمام .. قالت لى أستنى جايه معاكى.. وقفنا نتسند على بعض
من التعب لغايه الحمام .. المهم عملت ببيه وغسلت كسى وابله فاديه بتساعدنى فى
غسيله وهى بتقولى .. أغسليه حلو علشان أمصه .. صرخت فيها بلبونه .. حرام عليكى
.. حا تمصيه تانى .. حا تموتينى .. قالت لى طيب سيبيه يريح شويه وتعالى مصيلى كسى أنت ..
أمسكت أبله فاديه بايدى وهى ترتمى على السرير فى ميوعه وشهوه فنامت على
ظهرها وفتحت فخذيها وهى تشير الى بصابعها .. بمعنى أقتربى .. وهى تقول يلا
ورينى المص واللحس عاوزا كى تموتينى.. أقتربت من وسط فخذها شوفت كسها عن
قرب كان منتفخا مبللا ويلمع ولونه كالدم .. لمسته باصبعى أكتشفه .. تأوهت فاديه
وهى تضم فخذيها على يدى .. كنت فى الحقيقه اشعر بقرف من مصه اولحسه ..
ولكن مع أقترابى منه شممت منه رائحه عطريه جميله شجعتنى ان اقترب منه وأشمه
.. كانت تتأوه من كل حركه أقوم بها فكانت هايجه جدا .. قالت لى تستعطفنى يلا ياريم
أرجوكى .. دخلى صوابعك جوايا .. تشجعت من كلماتها وبدات أدس أصبعى متردده
فى كسها .. فكانت تتنهد وتتأوه مشجعه ومستمتعه .. تشجعت أكثر ودخلت اصبعين
وثلاثه .. فجلست وهى تمسك بيدى وتعصرهم فى كسها وهى تقول جامد جامد ..
قطعيه ... فقمت بقرص شفراتها باصابعى بقوه .. فأنزلقت شفرتها من بين اصابعى
.. وصرخت فاديه وهى ترتفع عن السرير وتسقط بظهرها وهى ترتعش وتنتفض
وتتراقص وتهمهم بكلمات غير مفهومه ... فبدأت أمسح كسها بباطن يدى بقوه كأننى
أمسح زجاج فكانت تتمايل وتضم افخاذها على يدى وترتعش وترجونى .. ايوه ياريم
ياحبى كمان كمان .. أيدك حلوه .. دخلى صوابعى جوه جوه خالص .. الحسيلى
بلسانك .. أقتربت بفمى فى تردد .. رائحه كسها عطره .. بدأت الحس كسها كقط
يمسح شعره وينظفه .. وهى ترتفع وتنخفض وتتمايل وتصرخ وتتأوه .. وبدء كسها
يدفق سائل لزج غزير .. مسحته بيدى أوزعه على كسها لتبرد حرارته.. كان يجف
بسرعه من لهيب كسها .. وهى تزرف غيره.. وهى تتشنج حتى أنها مالت لتنام على
وجهها من المتعه كاشفه عن طيازها الجميله كقبتان مستديرتان .. مدت يدها ووسعت
فلقتاها وهى تقول .. دخلى صباعك فى خرم طيزى بالراحه .. حبه .. حبه .. لامست
فتحه طيزها الساخنه وبدأت أحاول أدخال عقله أصبعى .. وجدت صعوبه فى اول الامر
.. وبعدين بدء خرمها يوسع حتى أختفت عقلتين .. قمت بتحريك اصبعى بالراحه
وهى تتأوه وتتراقص .. وهى تقول بحبك يامراتى بحبك ياريم بموت فيكى .. كمان
كمان .. وكسها يدفق شلال من سائلها اللزج ... أنتفضت واقفه وهى تترنح وامسكت
يدى ودفعتنى على السرير فنمت على ظهرى فمالت تنام فوقى بالعكس .. فأصبحت
راسى بين فخذيها وراسها بين فخذاى وقالت وهى ترتمى فوقى .. أعمليلى زى ما حا
تحسى أنى بأعملك .. كانت تمسح على كسى وهى تمصه وتبوسه وتلحسه .. فكنت
أعمل فيها كما تعمل فى كسى .. حتى أصبح السرير يهتز كأن رجل يقفز فوقه ..
وهى تتأوه وانا مثلها .. ووجهى مبلل من سائلها .. وأشعر بكسى يذوب ويدفق ماء
ساخنا على فمها وهى تمصه كانها تمص فى كوب عصير .. شعرت بأننى سيغمى على
من المتعه .. وهدأت حركتى .. وشعرت بحركتها تهمد .. ونمنا ..
وجسدينا يرتجفان من النشوه كأننا نرتعش من البرد

فضلت أنا وعمو يوسف وابله فاديه لمده تقريبا سنه ونص وأنا اروح عند عم يوسف
تقريبا يوميا وهو يبوسنى ويفرشنى ويمص بزازى وحلماتى .. وأنا أدلك له زبه المنفوخ
لغايه لما يجيب لبنه ويستريح .. كان بقى مدمن ريم .. كنت ساعات أتقل عليه , ألقاه زى
المجنون .. داخل خارج من المحل يبص عليا .. زى المجنون .. ولما تقع عينيه عليا
يبقى كأنه وجد كنز ..ينسى الدنيا لما بأروح عنده وأدخل محله ..كنت مبسوطه بلهفته
وهيجانه .. وأنه ملكى أنا ... أما أبله فاديه فكانت حكايتها حكايه .. بعد فتره من ممارستها
معايا .. لقيتها جايه وهى بتتكلم جد جدا .. وماسكه خاتم فى علبه .. وبتقولى ..البسى
شبكتك .. ولبستنى الخاتم فى صباعى وهى بتبوسنى على شفايفى .. وهى سعيده وقالت
لى مبروك يا مراتى .. بس فاضل الدبل .. وأخذتنى المستشفى معاها .. ودخلنا على
دكتوره شابها فى مكتبها وهى بتقدمنى ليها بصوت واطى ..دكتوره هبه .. أقدملك ريم
مراتى .. أبتسمت الدكتوره ..كأنها عارفه كل حاجه عنى وعن ابله فاديه .. بصت لى
وقالت لى .. بتحبى فاديه يا ريم ؟ .. فأشرت برأسى بمعنى أيوه .. مسكتنى من ايدى
وهى تسحبنى ودخلنا من باب ملحق بمكتبها وابله فاديه ماشيه ورانا .. شعرت بان
الدكتوره هى كمان .. بتحب الستات زى فاديه بالضبط .. المهم بصت الدكتوره لفاديه
وهى بتقول .. معاكى الدبل يافاديه .. أخرجت ابله فاديه من جيب البالطو بتاعها كيس
صغير وهى بتقول .. أيوه معايا أهم .. أخذتهم الدكتوره منها .. وقالت لها أقفلى الباب من
جوه أحسن حد يدخل علينا .. ونظرت لى وهى تقول .. يلا ياعروسه اقلعى الكيلوت
وأطلعى على سرير الكشف .. كنت مش فاهمه حاجه ,, وشعرت بالخوف والرعب ..
وقلت وأنا بأموت من الخوف .. حا تعملوا فيا ايه ؟


وبكـده عـرفنـا حكـايـة ريـم وعمهـا يـوسف
وكانت الحلقة الأولى وده لينك الحلقة
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=98946

وعرفنا فى الحلقة التانية
حكاية ريم والممرضة جارتها ابله فادية
هنعرف الحلقة الجية حكاية الدبله والدكتورة هبه

للتـواصـل معـايـا
[email protected]
والفيـس بـوك بنفـس الإيميـل

ايام وبنعشها
05-09-2013, 03:50 PM
تسلم ايدك
قمة فى الإبداااااااااااع

Zobry Gamd
12-20-2013, 10:15 AM
لعشاق الجنس بأنواعه
بإحتـرام وسـرية تـامـة
أنـا مـن المنـصورة

[email protected]
[email protected]

Zobry Gamd
02-28-2014, 12:49 AM
تسلم ايدك
قمة فى الإبداااااااااااع



نـورت التـوبـك بـجد :99:

Zobry Gamd
06-17-2014, 05:06 AM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

المشاكس المصري
06-18-2014, 10:43 AM
جميله جدا جدا
مشكور تعبك

Zobry Gamd
01-17-2015, 12:07 AM
جميله جدا جدا
مشكور تعبك


المهم تتمكن

Zobry Gamd
04-14-2015, 02:20 PM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

Zobry Gamd
04-30-2015, 12:04 AM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

Zobry Gamd
06-03-2015, 10:57 PM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

Zobry Gamd
07-16-2015, 11:41 PM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

Zobry Gamd
07-27-2015, 11:17 PM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

Zobry Gamd
08-01-2015, 01:47 AM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

Zobry Gamd
08-04-2015, 01:31 AM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

Zobry Gamd
08-14-2015, 10:54 PM
أنـا مـوجـود الـوقتـى
[email protected]
أنا مروان من المنصورة
/>

شاطى العطش
08-15-2015, 12:06 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

أفندينا
08-15-2015, 07:39 AM
ااااااااااااااااااااح

Zobry Gamd
08-17-2015, 01:07 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

وتسلم لمرورك



قصص افلام سكس مكتوبه كلام سافلقصة شاب إستغل عجوزة وناكهاقصه أنثي من نارامى قبضنى انيك صحبتها قصة نيك.بدي شوف بزاز وكس ريم السواسطيز ابويا المشعرقيصر نسوانجيقصة سكس مرت خالي وبزازها السكسية هيجنيطيز ونيك حلو مبادلقصص رايت ماما تتناك متسلسلهالبومات صور سكس نيك كسات بنات مراهقات حالياتاخ.ينيك.عمتة.وهي.نايمة.يملص.ملابسها.ويدخل.زبةماما من كامل الحترام الى العهرمنتديات نسوانجيقصص سكس مكالمه نسوانجي متسلسلهقصص نيك ورع جميل الارشيفقصه نسونجي فشخ ريف/archive/index.php/t-191672.htmlمنتديات نيك سعوديقصص محارم مراتي والبواباكبر منتدئ قصص نيك طيز حماتي احححححححسكس عربي قديم فيديو خاصجنس في الحي الشعبي قصص سكس الارشيف site:landsmb.ruالحديدة سكسقصص محارم بائعة السمك مكتملة الأجزاء site:foto-randewu.ruقصص نيك وهي خجلان وخاىفةنسوانجي مين بتحب يتحرش بيها دردشهفلم سكس فيديو ورعان بيشسكس نيك امى من فنى الثلاجات قصهسكسي هايج على أدددقصص سكس أرشيف عائلةاجمل مقاطع سكس نسا نحيفات ارامل سعوديات تنتاك اباحيتمتع وتلذذ صور محارمقصص محارم انا سالب و مراتي بتنكني هي و امهاﺗﺼﻮﻳﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻓﻰ ﻛﺄﻧﻪ ﻓﻴﺪﻳﻮ ﺑﻴﻦ ﺩﻳﻮﺙ ﻭﻣﺮﺍﺗﻪ الجزء الرابعقصه تحرش و نيك اخت صحبيسافيتا في محل الملابس الداخليه سكس مصورقصص نيك حماتي علي شط البحرقصص جنسيه أدب أيروسي صور أزبار كبيره جدا محجباتقصص نيك محارم نياكه في الطفولهقصص،سكس،نيك،شيماءاصبحت عبد للمسترس قصص نسوانجيصورسكس جديدمكتبة��� ��� ����� �������� ������� روبن هودسكس اكس فيديو/archive/index.php/f-9-p-398.htmlقصص محارم أنا سوسن طيزي كبيرة و/archive/index.php/t-487382.htmlقصه نسونجي رحله ألهندايري بكسك يفوت لجوا في المسبحقصص نيك يمنيه زوجي زبه صغيرمصارعة سكس اجنبية سكس بنت و اراجيلاح صور مريومة القحبةقصه مع زوجي وابني اني ممحونه في اطيز كن زوجي نيك طيزي ولكن بعد كن ينام لايشبع رغبتي كنت اذهب علا غرفه ابني نيك طيزفون شرموطه 012قصه نيك مدام سلميقصه سكس مصوره الجده كاترينا مع حفيدهاالجزءالثانيقصص نيك اخته/archive/index.php/t-536494.html/archive/index.php/t-87442.htmlقصص سكس مصوره اخر مانزلسكس عربي يضربو السيجارة ويرزع في كسها فشخقصص جدو بيلحس كسيقصص شواذ خمسيني مشعرنيك صريحقصص سكس يمنية مخزنه منقولة وقصيرةقصص جنسيه محارم عربيقصص سميره الشرموطه مصرقصص سكس طيزي كبرت سالبقصص سكس عن طياز مشعرةقصتي اني يمنبه وكان اخي يلحس طيزيالنجار والمهمه المستحيله سكس محارمظربة معلم قصص سكس متسلسلهقصص سكس ارجوك كفايهاحلى كحاب قصص محارم امي وجدي وجدتي وخاليانيك اثرايلى قصص سكسمحارم ارشيفقصص سكسي في القطار منتدياب نسونجيقصص جنسيه يمنيه شهرزادراحت لخطيبه البيتwww.صور خرم لواط ينقطقصص سحاق عنيفه مع بائعه الاحزيهقرص شفرات الكسقصص جنسية تحولت الي سكسي بين الحبيبين site:bfchelovechek.ruسكس. لبنيلقصص سكس نسونجي عدة اجزاءمراهقة عربية تخلي حبيبها يحك كسها بزبو حقيقي مسرب/archive/index.php/t-141151.htmlفيديو مكتمل التنزيل ليله دخله يفتح سريعصور نيك عاهرةقصتى مع المنقبه السحاقيهنيك بنت بنوت مصري عشان ميفتحاشقصص محارم انا وخوتي في المصيفاناسالب ناكني فئ المخزنقصه طويله سكس نيك كيف نكت عائله صديقي أنيك أم صديقي وأخت صديقي طيز وكس اه اه انيك طيزها قصه طويله زوجه البواب قصص site:bfchelovechek.ruمرتي المنتاكة واخوهاشرمتوطهسحاااااق نارﺟﻮﺍﺯ ﺻﺎﻟﻮﻧﺎﺕ ﻣﻠﺤﻤﻪ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﺮﻳﺔ قصص سكس قصص سكس ناكني وزوجي غايب