دخول

عرض كامل الموضوع : الجماجم السوداء


Hematology 012
09-15-2019, 06:11 PM
الجماجم السوداء




[/COLOR][/SIZE]


( حصريا علي نسوانجي للكتاب Hematology 012 )
اولا المقدمة: دي هتبقا قصه مختلفة عن باقي القصص لأنها قصه تتمازج بين الرعب والجنس القصة من خيال الكاتب وأي تشابه بينها وبين الواقع بمحض الصدفة
التعريف بالشخصيات:
جمال( بطل القصة .. سني 21 سنة ومن عائله فقيره طوله 180 سنتي ووزنه 50 كجم وزبره 18 سنتي ويسكن في القاهرة ويشتغل في سوبر ماركت )

مينا( صديقي وهو من اسره متوسطة الدخل سنه.. 21 سنه وطوله 175 سنتي ووزنه 60 كجم ويسكن ابوه وأمه ف حي شعبي وزبره 17 سنتي ورفيع ويشتغل في صيانة المكيفات )
في يوم وانا شغال ف السوبر ماركت ولقيت واحد داخل عليا و معاه كتاب غريب
الراجل: في عندك سجاير
انا: اه في عايز سجاير اي
الراجل: عايز سجاير كيلوبترا
انا: اتفضل يا فندم والراجل طلع وساب الكتاب هنا جريت ورا الراجل علشان اديله الكتاب لقيته اختفي ورحت للكتاب علشان اعرف كتاب اي لقيته مرسوم عليه جماجم فتحت الكتاب ومش كان لازم افتحه وبعد ما فتحت الكتاب لقيت كلام غريب قعدت اقراء فيه ولقيت نفس عند وداني وقال: انتا قريت الكتاب لي كدا سيصيبك لعنه ولازم علشان تفك اللعنة تروح مكانات بعيده وألا سنجعل حياتك جحيم قلت له: فين الأماكن دي قال: بس لازم تتجوز جنيا قلت له: مش يحصل ال انتا بتقول عليه ومش أتجوز من الجن قال: دي نصيحه واحنا نقلب حياتك جحيم وأختفي الصوت ولقيت اصوات في المحل رحت قفلت المحل وأخدت الكتاب ورحت لمينا وانا في الطريق بسمع اصوات همس عن اوداني ووصلت بيت مينا علشان هو كان اجازه وخبطت علي باب بيته وفتح ليا
مينا: خش ياعم واقف لي ودخلت و حكيت لمينا كل حاجه
مينا: هتعمل اي طيب
انا: مش عارف ولهي الصوت قال لي نقلب حياتك جحيم اعمل اي طيب
مينا: طب اعمل ال قلك عليه علشان حياتك مش تبقا جحيم
انا: تجي معايا يا مينا
مينا: المكان فين طيب
انا: لسا مش عرفت بس نروح بكرا او بعده
مينا: تمام يا صاحبي لما تعرف ابقا قلي ماشي
انا: ماشي يا مينا سلام وعديت من بيت مينا ورحت البيت وشغلة التلفزيون ولقيت التلفزيون يقفل لوحده وبعدين يفتح ولقيت دم جي من الحمام وجماجم سوداء جريت من الحمام ورحت الاوضة لغايه بالليل وبعدين كنت عايز انا وأسمع اصوات بتتكلم كنت مرعوب لدرجة اني شخيت علي روحي وبعدين لقيت واحد كلمني وقال: تنفذ ال قلنا ليك عليه ولا حياتك تتقلب جحيم قلت له: انفذ الاتفاق بس عايز اعرف هروح فين
الصوت: تروح مكان صحراء وتلقي واحد زي البشر مستنيك في عربيه وصحبك لو عايز تجيبه جيبه
انا: بس عايز الحمام مش يجيب دم والتلفزيون مش يفتح ويقفل
الصوت: لما تنفذ الاتفاق الأول وبكرا الساعة 12 بالليل تروح انتا وصحبك واختفي الصوت وكملت نومي وفي منتصف الليل لقيت حاجه شبه الحيه اول ما بصيت لقيت شرار في عينها انا خفت و كنت اشخ علي روحي ومش قدرت انام قعدت صاحي لحد الصبح وبعدين نمت وصحيت الساعة 11.30 الصبح ورحت لمينا بيته وقلت له علي ال حصل
مينا: لي في منتصف الليل دا انا اموت من الخوف
انا: يسطا بس تعال معايا وانا اقعد عندك علشان الشقة بتاعتي بقة تخوف كلها
مينا: علشان انتا بس هروح معاك وخليك قاعد معايا وقعدت مع مينا ولقينا الحمام بدل ما يجيب ماء جاب دم ولقيت مينا طالع من الحمام يصرخ وقلت له: في اي يا مينا قال: كنت استحما والميا قطعت وشويه ولقيت دم نازل وجماجم شكلها يخوف قلت له: لسا بدري ياما تشوف يا مينا وقعدنا نلعب بالتليفونات شويه ومينا قال اخش انام شويه قلت له: تخش وبعدين تطلع تجري انا بضحك عليك يا مينا خش نام ودخل مينا نام وانا قاعد لوحد ومرة الساعات وبقينا الساعة 12 بالليل وقلت لمينا: اصحي يا مينا اصحي انتا يلا اصحي وقال: عايز اي ياعم سيبني انام شويه وقت له: تنام اي دي الساعة 12 يلا بينا علشان نحصل وقال: يا نهار اسود دا انا نسيت خالص وقلت له: يلا بينا طيب لحسن يقلبوا حياتنا جحيم ومشينا واحنا ف العربية مينا قال: هما عايزين منك اي وقلت
انا: هما عايزين مني اني اتجوز بنت ملك الجن
مينا: احااااا بنت ملك الجن ايوا ياعم بدل ما انتا تضرب عشره تتجوز احسن ليك
انا: دي جنيا يعني اخلف منها جن مش بشر
مينا: عادي المهم تشبع نيك فيها ووصلنا الصحراء زي ما قال لي ولقيت عربية وقفا و واحد طلع منها وقال انتا جمال قلت: اه انا جمال قال: تعال اركب وسيب عربيتك وركبت معاه العربية انا ومينا ودخلنا في مكان عتما مفيش نور فيه خالص ووصلنا ونزلنا من العربية وانا ومينا كنا هنشخ في البنطلونات وبعدين تمالكنا نفسنا والراجل ال من تبع الجن قال هروح انادي الملك وراح وانا ومينا وقفين ولقينا واحد جي علينا وشكله وحش تقول جي من مقبره وقال: وهو يزعق اي ال جاب بشر هنا انا ومينا شخينا علي روحنا ووقفين زي التماثيل مش تحركنا من المكان ولقينا بنت عينها زرقا وشكلها جميل وتحس عندها 17 وقالت للمسخ ال كان قدامنا
البنت: انتا تعمل هنا ودول بتكلمهم كدا لي
قال: انا اسف ماكنتش اعرف ان هما جيين تبعك يا مولاتي وقالت له عقابا لك وقعدت تعمل بأيدها حاجات غريبه ولقينا المسخ ساح واتفتت ولقيت البنت بتقولي
البنت: انتا جمال صح
انا: اه انا جمال
البنت: طب تعالوا ورايا ورحنا وراها لغاية ما وصلنا قصر كبير وواحد قال اتفضل اهلا بكم ودخلنا وقعدنا شويه ولقينا الملك داخل علينا
الملك: اهلا وسهلا بيك يا جمال نورت
انا: دا بنورك يا ملك
الملك: شيل التكاليف وناديني حنجور
انا: ماشي بس من غير اللائق اناديك باسمك
حنجور: انتا متواضع علي الأخر يا جمال تعال اوريك القصر كله ورحنا وراه ولقينا العجائب لقينا اوضة فيها دهب وماس و اوضة فيها اكل من جميع الأنواع وقال عجبك دا كله: اه عجبني دا انا مبهور بدا كله ، انتا لسا شوفة حاجه تعال ورايا ومشيت وراه بس لقيت اوضة فيها جن يأكل ف اكل ديدان وحشرات بطني وجعاني ورحنا اوضة وحطوا لينا اكل بس اكل نضيف وقعدنا وقعدت اكل ولقيتهم يكلوا بأيدهم الاثنين مفيش غير البنت هيا الوحيدة ال بتأكل بأيد واحدة ولقيتها قعدة جنب مني وبتأكل فيا قلت لها: هو انتي بنت الملك قالت: اه انا بنت الملك وقلت لها ، بتأكلي فيا لي قدام ابوكي قالت: انتا ضيف لازم تاكل ، ماشي انتي اسمك اي: اسمي بس اسمي اسم عادي علشان انا نصفي انسانه ونصفي جنيا واسمي شرين علشان بابا كان متجوز ماما بس ماما من البشر علشان كدا نصفي انسانه ونصفي جنيا عرفت يا جمال وهمس في ودني وقالت انا بحبك انا انصدمت من قولت بحبك وقلت لها بهمس: انتي فعلا جميلا وألف من يتمني بس ابوكي مش هيوافق قالت ، بابا حبك يا جمال من اول ما جيت هنا قولي انتا بتحبني ولا لا قلت لها: طبعا بحبك بس مش عايزك تأكليني قدام ابوكي
شيرين: حاضر يا روحي
انا: يا ملك صاحبي مينا يتأخر عن بيته وأمه وأبوه يقلقوا عليه
الملك: طيب يا جمال بس انتا هتقعد معانا
انا: حاضر يا جلالة الملك وواحد خد مينا وعدا بيه وانا قعدت ولقيت شيرين جيا وقعدت جنب مني وأبوها ضحك لما شفها قعدا معايا
الملك: شكلك تحبي جمال يا شيرين وقالت شيرين
شيرين: لا مش بحبه ولا حاجه
الملك: مش تكذبي علشان انا عارفك مش عايزا تقولي علشان جمال قلك مش تقولي لبوكي
شيرين: كشفتني يا بابا بس مش تحرجني قدام جمال
الملك: ماشي يا بنتي
وانا مش سامع ال بيقولوا علشان صوتهم واطي ولقيت شيرين قامت ومشية وقعدت انا والملك وقال الملك
الملك: انتا بتحب بنتي بس عايزك تكون صريح معايا يا جمال حتي لو تحب بنتي عادي تتجوزها يا جمال علشان انتا امين ووفي لصحبك ولما قلتلك قلي باسمي مش رضيت تقول علشان كدا انتا راجل جدع
انا: الصراحة يا سمو الملك اه بحبها علشان طيبا وجميله وكل حاجه فيها وانتا اب شرف ليا اني اقابلك وهو ينفع اتجوزها يا سمو الملك
الملك: اه ينفع مش تفتكر اني كافر لا انا مسلم
انا: عارف ولهي يا سمو الملك علشان كدا انا طالب ايد بنتك انده ليها وقلها يا سمو الملك
الملك: يا شيرين خدي تعالي عايزك في كلمتين وجت شيرين وقعدت وبتقول لأبوها خير يا بابا كنت عايز مني اي
الملك: اقعدي يا بنتي جمال عايز يتجوزك انتي عايزا تتجوزيه
شيرين: * بفرحه عارمه * اه يا بابا عايزا اتجوزه
الملك: علي بركة **** وقام الملك وجاب المايك وقال لهم اسمعوني الناس كلها بصت ليه ( عزيزي القارئ / عزيزتي القارئة مش تستغربوا علشان ابو البنت وافق هو وافق علشان بنته بشريه مش من الجن )
الليلة فرح بنتي عن تتجوز جمال الناس كلها هيصت وبداء الفرح وشيرين مبسوطة وقالت
شيرين: يلا يا حبيبي نرقص بس خليك فاكر انا مش بختفي عند طلوع الشمس علشان تبقا عارف وهو انتا عندك بيت
انا: اه عندي بيت يا قلبي يلا نرقص وقعدنا نرقص وخلصنا الرقص وكله نام وصحيت الصبح لقيت كل حاجه مختفيه غير شيرين ال نايمه ف حضني وصحيت وقلت ليها
انا: هو كل حاجة اختفت لي يا حبي
شيرين: مش انا قلتلك كله هيختفي بس فين عربيتك
انا: اهي هناك ورحنا العربية وركبنا وطول الطريق وحطا رأسها علي كتفي ووصلنا البيت
انا: اهو البيت يا حبي بس اوعي حد يشوفك يكون رحة لمينا
شيرين: حاضر يا حبي ورحت لمينا وأول ما شافني اخدني بالحضن وقال
مينا: عملت اي ف بنت الملك
انا: اسكت خالص ومش تتكلم علي حبي تاني
مينا: لي اتجوزة بنت الملك ولا اختفت
انا: تعال معايا البيت هوريك حاجه ورحت انا ومينا وكانت شيرين بتجهز الأكل و ا تفاجأت لما لقت مينا وقالت
شيرين: مينا جيت حمدلله علي سلامتك ومينا مصدوم ان شيرين من الجن ومش اختفت معاهم
انا: مالك يا مينا علشان شيرين لا هيا من البشر مش من الجن علشان ابوها اتجوز امها من البشر وخلفوها نصفها انسانه ونصفها جن يعني تقدر تقول انسانه
مينا: انتوا الاثنين زي العسل اسيبكم انا وأمشي ومشي مينا وأكلنا انا وشيرين وبعدين دخلة تستحما وطلعت وقلت لها
انا: يا بنتي اي الجمال ده دا انا متجوز ملكة جمال العالم لقيتها انكسفت و وشها احمر من الكسوف وبعدين قلت لها تتكسفي مني يا قلبي ودخلت الحمام وطلعت لقيتها قعدا علي السرير ولبسا فستان يهيج الحجر وقعدت جنب منها وقلت ليها انا: دي ليلة العمر يا حبي
شيرين: عارفه بس بكسف علشان اول مره ورحت ليها وقربت شفايفي علي شفايف شيرين ودخلنا في احلي بوسه وأشفط شفايف شيرين وهيا منسجما معايا وبعدين رحت الحس ورا ودنها لغاية ما وصلت لرقبتها وقعدت الحس فيها وبعدين قلعتها الفستان وكانت لبسا بيبي دول احمر ونزلت علي بزازها وقعدت الحس فيهم وأخد الحلمة جوا بقي وهيا اهههه يا حبيبي براحه عليا علشان اول مره وقلعتها البيبي دول وانا قلعت ونزلت علي بزازها تفعيص فيهم وأخد الحلمة في بقي وأخد الثانية ونزلت علي كسها وقعدت الحس فيه وهيا اههههه يا حبيبي اححححح لحسك حلو اوي كمل لحس يا حبيبي وانا بلحس ولقيت شلال نزل علي وشي من كسها ورحة ابوس شفايف شيرين وأبوس وأشفط لسانها وقالت كفايا يا حبيبي دخله بس دخله براحة يا حبيبي وقعدت اعمل في دوائر بزبي علي كسها وأفرش كسها وهيا جابت مرتين ودخلته براحه وأدخل وأطلع اههههه يا حبيبي اححححححح اااااااااااه كمل يا حبيبي بسرعه نيك بسرعه اههههه اححححح اووووووف يا سلام يا حبيبي وانا انيك برومانسية وبعدين اطلع ابوس شفايف شيرين وهيا تمص ليا زبي ونزلت علي بزازها وأفرك في الحلمة وأمصها وأعمل بلساني دواير علي الحلمة وهيا مصك حلو يا حبيبي مص اكتر مص ونزلت علي كسها امص فيه وهيا بتزق راسي اكتر علي كسها ودخلت زبري في كسها ولقيت دم طالع من كسها قلت لها مبروك يا عروسه ضحكت بكسوف وكملنا نيك وجبت جوا كسها وهيا اححححححح اهههههههه يا حبيبي لبنك سخن اوي وبعد سنة خلفنا عيال وعشنا سعداء الي الأبد
تمت

الجماجم السوداء

شوفوني
09-15-2019, 06:15 PM
تم الاطلاع واضافة لوجو المسابقة

ستضاف الى فهرس القصص المشاركة

نتمنى لك التوفيق
لجنة التحكيم

Hematology 012
09-15-2019, 06:26 PM
تم الاطلاع واضافة لوجو المسابقة

ستضاف الى فهرس القصص المشاركة

نتمنى لك التوفيق
لجنة التحكيم
حبيبي يا شوفوني

Sami Tounsi
09-15-2019, 07:34 PM
تم الاطلاع على القصه ..

حظا وافرا ..

*ESRAA*
09-15-2019, 07:47 PM
ايييييييييه الحلاوة دي يا هيما افحمتنا كلنا انا مش لاقيه كلام اقوله غير ربنا مع لجنه التحكيم ومعاك طبعا يا هيما :cry::D


مستنيين اخر ثمرة من ابداعك :99:




/ (/>

شوفوني
09-15-2019, 08:08 PM
ايييييييييه الحلاوة دي يا هيما افحمتنا كلنا انا مش لاقيه كلام اقوله غير ربنا مع لجنه التحكيم ومعاك طبعا يا هيما :cry::D


مستنيين اخر ثمرة من ابداعك :99:




/ (/ />
خلاص يا اسراء كفاية

قلوبنا الضعيفة لا تحتمل

ورانا شغل كثير غير هيما

Hematology 012
09-15-2019, 11:14 PM
ايييييييييه الحلاوة دي يا هيما افحمتنا كلنا انا مش لاقيه كلام اقوله غير ربنا مع لجنه التحكيم ومعاك طبعا يا هيما :cry::D


مستنيين اخر ثمرة من ابداعك :99:




/ (/ /> حبيبيتي يا اسراء

بكاء القلوب
09-16-2019, 01:40 AM
قصة جميلة ، بالتوفيق في المسابقة .

Hematology 012
09-16-2019, 01:48 AM
قصة جميلة ، بالتوفيق في المسابقة .
حبيبي ولهي تسلم بس اديني اعجاب

ليل بدون احلام
09-16-2019, 02:46 AM
روووعاتك ي هيما

بالتوفيق لك وباقي المشتركين ف المسابقة

/ (/>

Hematology 012
09-16-2019, 05:47 AM
روووعاتك ي هيما

بالتوفيق لك وباقي المشتركين ف المسابقة

/ (/ حبيبي يسطا

Hesham Farag
09-16-2019, 06:19 AM
تسلم ايدك يا هيما

اكيد مستواك بيتطور يا هيما

ودايما بتطلع لادام وسط الزحام يا هيما

لكن نصيحة لو عاوز تكسب بدون مجاملة يا هيما

من حق المشاركة بثلاث قصص فبالتوفيق فالتالتة ياهيما

وخود بالك التالتة تابتة يا هيما

Hematology 012
09-16-2019, 06:27 AM
تسلم ايدك يا هيما

اكيد مستواك بيتطور يا هيما

ودايما بتطلع لادام وسط الزحام يا هيما

لكن نصيحة لو عاوز تكسب بدون مجاملة يا هيما

من حق المشاركة بثلاث قصص فبالتوفيق فالتالتة ياهيما

وخود بالك التالتة تابتة يا هيما
حبيبي يا هشام

asad_alq8
09-16-2019, 07:01 AM
افضل من سابقتها ولكن تحتاج الى قصة اخرى ان اردت الفوز حسب رأيي المتواضع
قد يكون رأيي المتواضع من احساسي بأن القصة يجب ان تلامس الواقع حتى لو كتبها الكاتب من خياله.
اتمنى ان تكون الفكرة وصلتك

معلم جامد
09-16-2019, 07:03 AM
صراحة لست من هواة الرعب والغموض الزائد
لكن احسنت ... أتمنى لك التوفيق

Hematology 012
09-16-2019, 08:45 AM
افضل من سابقتها ولكن تحتاج الى قصة اخرى ان اردت الفوز حسب رأيي المتواضع
قد يكون رأيي المتواضع من احساسي بأن القصة يجب ان تلامس الواقع حتى لو كتبها الكاتب من خياله.
اتمنى ان تكون الفكرة وصلتك حبيبي تسلم علي نصيحتك

Hematology 012
09-16-2019, 08:46 AM
صراحة لست من هواة الرعب والغموض الزائد
لكن احسنت ... أتمنى لك التوفيق حبيبي تسلم

A1234567890
09-16-2019, 02:08 PM
اتمنالك التوفيق وانشاء **** تكسب

Hematology 012
09-16-2019, 02:26 PM
اتمنالك التوفيق وانشاء **** تكسب حبيبي تسلم

Ahmed yasser 74
09-16-2019, 03:54 PM
جميل يا هيما بس كتابت الرعب صعبه

Hematology 012
09-16-2019, 04:12 PM
جميل يا هيما بس كتابت الرعب صعبه مش صعبا يا صاحبي انا بتفرج علي افلام رعب كتير

احمد1235
09-16-2019, 06:31 PM
الفكرة جميلة و الاسلوب حلو
جميلة اتمنالك التوفيق:g058:

Hematology 012
09-17-2019, 12:16 AM
الفكرة جميلة و الاسلوب حلو
جميلة اتمنالك التوفيق:g058:
حبيبي يا صاحبي

mado alm2db
09-17-2019, 02:36 AM
قصة جميله جدا جدا من كاتب راااااائع

Hematology 012
09-17-2019, 02:37 AM
قصة جميله جدا جدا من كاتب راااااائع وقصتك برضه رووعه يا صاحبي حبيبي يا مادو

فهووووووووود
09-17-2019, 02:24 PM
للكاتب هيماتولوجي 12
انا بتابع قصصك من زمان
انت كنت عملت قصه زي الخرا كده بس انت نهيتها دلوقتي
اتحسنت في قصه سحاق بقيت احسن شويه
عكيت شويه في قصه مسابقه الاولي
وانا افتكرتك برا المنافسه
بس دلوقتي انت رجعتلها في ثوب جديد وقصه جديده
تقبل اشد التحيات واعطرها اخوك فهد

cinnabon2020
09-17-2019, 02:34 PM
بصراحه القصه شدتني جدا

تسلم ايدك بجد

واتمني لك التوفيق

Thanks for you
09-17-2019, 02:44 PM
مش تزعل مني فيها حاجات وتفاصيل كانت ممكن تبقي احسن من كده
شخصيه مينا صحبك دوره ايه انه كان معاك بس
الراجل اللي اشتري منك سجاير دوره ايه تاني غير كده
ولما انت مطلوب من الجن عشان تتجوز منهم كانوا بيلعبوا
عليك ليه من الاول ما كانت ظهرتلك عادي وانت حبيتها عادي
كان ايه لازمتها كل اللفه دي
ثم تعالي هنا هو فين الرعب هههههههههههههههههههه
علي العموم قصه حلوه وممتعه وهااااااااديه جدا
تحيااااااااااأاااتتتتتي ليك
:99::99::99::99::99:

Hematology 012
09-17-2019, 02:53 PM
مش تزعل مني فيها حاجات وتفاصيل كانت ممكن تبقي احسن من كده
شخصيه مينا صحبك دوره ايه انه كان معاك بس
الراجل اللي اشتري منك سجاير دوره ايه تاني غير كده
ولما انت مطلوب من الجن عشان تتجوز منهم كانوا بيلعبوا
عليك ليه من الاول ما كانت ظهرتلك عادي وانت حبيتها عادي
كان ايه لازمتها كل اللفه دي
ثم تعالي هنا هو فين الرعب هههههههههههههههههههه
علي العموم قصه حلوه وممتعه وهااااااااديه جدا
تحيااااااااااأاااتتتتتي ليك
:99::99::99::99::99: ولهي دا كله علشان الاحداث ومينا هو دوره كان كدا والراجل الي اشترا مني السجاير دا مش راجل دا واحد من الجن

Hematology 012
09-17-2019, 02:55 PM
للكاتب هيماتولوجي 12
انا بتابع قصصك من زمان
انت كنت عملت قصه زي الخرا كده بس انت نهيتها دلوقتي
اتحسنت في قصه سحاق بقيت احسن شويه
عكيت شويه في قصه مسابقه الاولي
وانا افتكرتك برا المنافسه
بس دلوقتي انت رجعتلها في ثوب جديد وقصه جديده
تقبل اشد التحيات واعطرها اخوك فهد انا لسا منهتهاش لسا السلسلة التانيه هتعجبك وخليك متابع اشد التحيات ليك يا فهد

Hematology 012
09-17-2019, 02:56 PM
بصراحه القصه شدتني جدا

تسلم ايدك بجد

واتمني لك التوفيق و****ي اسعدتني بجد يا صديقي اتمني ليك يوما سعيدا

جاسر221
09-20-2019, 10:02 PM
ياهيما يا عظيمه روووووووووعاتك

Hematology 012
09-20-2019, 10:33 PM
ياهيما يا عظيمه روووووووووعاتك حبيبي يا جاسر بس عايزك تقول اي عيب ف القصة

سالب طنطاوي
09-21-2019, 09:44 AM
حلووووووو يفااااجر انت :eek: استمر ي حب كتاباتك جادة وفي خياال واسع شوية بس حلووو :g058::g058:

Hematology 012
09-21-2019, 09:46 AM
حلووووووو يفااااجر انت :eek: استمر ي حب كتاباتك جادة وفي خياال واسع شوية بس حلووو :g058::g058: حبيبي تسلم

شرموطه متناكه15
09-22-2019, 10:21 AM
بص يا هيماتولوجي012
قصتك مفيهاش مشهد جنسي حلو
انا كا واحده متناكه بخش علي المشاهد الجنسيه وبتخيل نفسي اني بتناك كده وبدعك بأيدي في كسي
وممكن لو عجبني اوي اجيب رجاله ونمثل المشهد ده
انت قصتك مخلتش كسي يتبل اصلا
ينفع كده
يهون عليك كسي 😢
ممكن قصه تانيه عايزه افشخ كسي دعك!
انا واثقه انك هتقدر تكتب حاجه حلوه ومشاهد جنسيه كويسه
سلام
شرموطه العالم

Hematology 012
09-22-2019, 12:26 PM
بص يا هيماتولوجي012
قصتك مفيهاش مشهد جنسي حلو
انا كا واحده متناكه بخش علي المشاهد الجنسيه وبتخيل نفسي اني بتناك كده وبدعك بأيدي في كسي
وممكن لو عجبني اوي اجيب رجاله ونمثل المشهد ده
انت قصتك مخلتش كسي يتبل اصلا
ينفع كده
يهون عليك كسي 😢
ممكن قصه تانيه عايزه افشخ كسي دعك!
انا واثقه انك هتقدر تكتب حاجه حلوه ومشاهد جنسيه كويسه
سلام
شرموطه العالم دا علشان الاحداث مينفعش الجنس قبل الاحداث تحياتي ليكي

المنصرم
09-25-2019, 08:28 AM
تمت مراجعة القصة .. بالتوفيق
============
==========
========
======
====
==
=

Hematology 012
09-25-2019, 12:25 PM
تمت مراجعة القصة .. بالتوفيق
============
==========
========
======
====
==
=
حبيبي يا فارس

Soso sucking
09-25-2019, 06:46 PM
أخي الحبيب اعتذر لك جدا جدا جدا
فالقصة لم تعجبني أبدا
ومن النقاط التي لم تعجبني على سبيل المثال قولك في المقدمة
(قصه مختلفة عن باقي القصص لأنها قصه تتمازج بين الرعب والجنس)
وأنت لم تذكر أي مشهد يدخل في نفسي الرعب ، اقرأ مخطوطة ابن اسحاق لحسن الجندي وستعرف معنى الرعب الحقيقي

وقولك
( القصة من خيال الكاتب وأي تشابه بينها وبين الواقع بمحض الصدفة)
جعلتني أظن أن القصة تميل للواقعية ، وهي أبعد ما يكون عن الواقعية

وفي وصفك للأشخاص قلت
(مينا صديقي وهو من اسره متوسطة الدخل سنه.................. وزبره 17 سنتي ورفيع )
وصفت صديقك كشخص له دور بالقصة وذكرت حجم زبه فجعلتني أظن أن له دور جنسي بالقصة رغم أنه سنيد البطل

اكتفي بهذه الأمثلة ، لأن هذه أراء فردية
وآسف جدا جدا على وجهة نظري ، فهي وجهة نظر لشخصي المتواضع
ولك كل الشكر والتقدير

Hematology 012
09-26-2019, 02:34 AM
أخي الحبيب اعتذر لك جدا جدا جدا
فالقصة لم تعجبني أبدا
ومن النقاط التي لم تعجبني على سبيل المثال قولك في المقدمة
(قصه مختلفة عن باقي القصص لأنها قصه تتمازج بين الرعب والجنس)
وأنت لم تذكر أي مشهد يدخل في نفسي الرعب ، اقرأ مخطوطة ابن اسحاق لحسن الجندي وستعرف معنى الرعب الحقيقي

وقولك
( القصة من خيال الكاتب وأي تشابه بينها وبين الواقع بمحض الصدفة)
جعلتني أظن أن القصة تميل للواقعية ، وهي أبعد ما يكون عن الواقعية

وفي وصفك للأشخاص قلت
(مينا صديقي وهو من اسره متوسطة الدخل سنه.................. وزبره 17 سنتي ورفيع )
وصفت صديقك كشخص له دور بالقصة وذكرت حجم زبه فجعلتني أظن أن له دور جنسي بالقصة رغم أنه سنيد البطل

اكتفي بهذه الأمثلة ، لأن هذه أراء فردية
وآسف جدا جدا على وجهة نظري ، فهي وجهة نظر لشخصي المتواضع
ولك كل الشكر والتقدير انا احترم وجهة نظرك شكرا علي النصيحة

THE LEGEND
10-26-2019, 03:23 AM
قرأتها كامله :rolleyes:
شـوف هي القصه ..... مختلفه ..بس كدا.


ليك مني لايك وقلب :g058:

Hematology 012
10-26-2019, 03:28 AM
قرأتها كامله :rolleyes:
شـوف هي القصه ..... مختلفه ..بس كدا.


ليك مني لايك وقلب :g058:

سيد ليجند بنفسه يعلق علي قصتي دا شرف كبير ليا يا اسطورة المنتدي

تحياتي يا سيد ليجند الغالي

احمد زيدان
11-28-2019, 11:38 PM
جميله جدا تسلم ايديك يا اخويا

Hematology 012
11-28-2019, 11:48 PM
جميله جدا تسلم ايديك يا اخويا

حبيبي يا احمد تسلم علي مرورك العطر يا صديقي الغالي
تحياتي ومودتي

ts6053
11-29-2019, 12:28 AM
الجماجم السوداء




[/COLOR][/SIZE]


( حصريا علي نسوانجي للكتاب Hematology 012 )
[COLOR="red"]اولا المقدمة: دي هتبقا قصه مختلفة عن باقي القصص لأنها قصه تتمازج بين الرعب والجنس القصة من خيال الكاتب وأي تشابه بينها وبين الواقع بمحض الصدفة
ا وبعد سنة خلفنا عيال وعشنا سعداء الي الأبد
تمت

الجماجم السوداء


حلوه وجديده بس على كده انت خلصت على الحريم كلهم ودخلت على الجن

Hematology 012
11-29-2019, 08:27 AM
حلوه وجديده بس على كده انت خلصت على الحريم كلهم ودخلت على الجن

تسلم علي مرورك العطر
كنت بجرب حاجة جديدة
بس عجبتك ولا مقرتهاش ؟

تحياتي



قصه نيك طيزك ياحماتي هو مناتي سكسي النيل عبيات جديدقصص مكتوبة يتجسس من المطبخقصه نيك الام بالصدفه اثناء الزلزال/archive/index.php/t-420804.htmlقصة سعوديه سحاقيهقصص سكس نيك انا وعمتي وبنتهاسكس عربي مع مراته اللبوهقصص سكساويه ناكني بالرياضسكس ابجنانقصص نيك دكتورة تناسليةقصص نسوانجي الارشيف قرفسكس جميلۃ نامية زب دخل/archive/index.php/t-520420.htmlقصص عن الكس والبزلز site:bfchelovechek.ruقصة حمايا المريض مصوره نسوانجيتنزيل افلام سكس شميلxxxnاستسارات زوجية ديوثة عاى زوجيزنق امه وشرم كسه مترجمقصص محارم نيك الاختقصص نيك انا واخي نسونجي site:bfchelovechek.ruنقاش عن ملابس المحارم نسوانجىسالب صوري بالكلوت الحريميقصص سكس متسلسله نيران كسي/archive/index.php/f-9-p-614.htmlقصص سكس موخرات بلديه ناضجهقصص منتدى نسوانجي العاءلة المحرومةقصص محارم من الفقر في طيز site:foto-randewu.ruطيب لما تفتح على سلفه سكسصور سكس لبنات الدعاره في مصرلعبة العريس والعروس قصص لواط/archive/index.php/t-39303.htmlزوجتى والرجال نسوانجىقصص سكس الام تعلم ابنها النيك متسلسلهصوراكساس عربيةاصيلةقصص سكس بزازي يا حبيبينغري سباك بعبايه ظ لينيكهاصور سكس حريم شراميط جامده مسيطرات ممحونات نارقصص سحاق متسلسله أم رهفمنقذتي xnxxسكسى شرمطة مناشراميط/archive/index.php/t-5960.htmlقصص سكس ﺍﻡ ﺍﺣﺴﺎﻥسكس. تسلم يا بيه/archive/index.php/t-334841.htmlسيكس حيرنيزوجتي جربت زب العبدشاب جزائري ينيك عاهرة في احد الفنادق الدعارةقصص نيك أمهات أصحابي البلدي منتدي نسوانجيانا شاب سالب عاوز اعمل مساج سكس الان في مدينة الشروققمصان نوم نسوان مواضيع نسونجي قصتي السكسية مع الحسناء المحرومةقصص سكس في درس الاحياءسكس لوط الود مرسهقصتي مع بنت جارنا القاصره ومحنة طيزهاقصص بضمان نهر العطش/archive/index.php/t-13551.htmlقصص اختي تحلب زبي بيدهاelostora69سكس عربي للتحميل بجودة عاليةXNXX قصص عرب "ميلف" ""عبير شغالة/archive/index.php/t-591509.htmlقصص سكس نسونجي منقب.سعوديهسكس خالد يوسف ورناتاستمنيت زبه المنتصبقالي في طيزك دوده تعالي انيككsite:landsmb.ru "عصر يوم"قصص forum neswangy سهام سكس site:foto-randewu.ruارشيف نسوانجي كس امي م site:landsmb.ruقصص سكس عائلة الحاج نعمان قروبات بنات شهوانيهاثارني ارتخيت وناكنيقصص سكس طالب جامعه مع صاحب السكن وعائلته الطريه مكتملهقصص سكس زوجات مطلقات و محلل واحد نارقصص جنس مكتوبة مراهق والمربيةقصص بنات انيك بعد القاتهري سكس صور/archive/index.php/t-471190.htmlرغبات مكبوتة كاملة نسوانجيانيكها وتعطيني هداياصورسكس عشق محارم دلعشراميط بالحجاب وبدوناقراقصص.زوجي.ديوثي.احبل.من.اصحابهقصص سكس انا وجارتي العروسةقصص سكس مع بنت الاميربنت تحكي سكسقصص محارم الأرشيف نسوانجينفسي أتنك ونيكقصص سكس نيسوان بتقول لصدقته زوجي نياكقصص سكس محارم كفيف قصص سكس اﻷخت الكبرى متسلسل/archive/index.php/t-533419.htmlصو ر سكس مصري بذاذ قبي رةكس.مولع.بعذابمنتديات قصص سكس يمنيورع يجلخ زبهقصه عيلتي المتناكه المغفلانيقصص مكتوبه من ارشيف نسوانجي سحاققصص سكس يمنيه من منتديات نسوانجي