دخول

عرض كامل الموضوع : قصتي انا وعمتي ساخنه جدا


sexnak
09-02-2018, 10:37 AM
امرأة في عمر 45سنة و أرملة تكبرني بعدة سنوات و هي ذات وجه جميل و قوام مشدود و جسم ممتلئ في غير بدانة و صدر شامخ و مؤخرة رائعة مثيرة لا ترهل فيها و هي جارتنا تسكن قرب بيتنا و لديها ولد واحد يعمل ببلد أجنبي و هي الصديقة المقربة لزوجتي و دائمة الزيارة لنا و قد إعتدت عليها و على الحديث معها و كلما أتت لزيارتنا آكلها بنظراتي دون أن تشعر و خاصة عندما تلبس الجنز .

جسمها متفجر الأنوثة رغم تخطيها الـ 45 من العمر و صوتها فيه غنج و رقيق عندما تجلس و تضع ساقا على ساق أتجنن على أفخاذها الممتلئة و المعبرة عن كس ملظظ و شفايفها ممتلئة ما يؤكد حلاوة و طعامة كسها ..

عندما أتحدث معها أنظر لعينيها و أجد فيهما الجوع الجنسي بالرغم من عدم حديثنا في الجنس ..فلقتي طيزها يترجرجان و يتخبطان فيما بينهما فيقتربان و يتباعدان ككرتي بندول عند السير و كأنهما يسكبان لبن شهوات الرجال كقنينة ذات فتحة ضيقة ..نفسي أنيكها حتجنن عليها..

دائما شاغلة تفكيري فمثلها يروي ظمأ الشرقان ..نفسي أمارس معها كل ألوان الجنس "الفموي و الشرجي و المهبلي "و لكن كيف السبيل ؟ قلت لازم أقتحمها و الإقتحام خير وسيلة لغزو كسها و طيزها..كانت دائما ترتدي الجينز فأرى تفاصيل كسها و طيزها فأصر على إقتحام هذه القلعة الحصينة..

و جاءتني الفرصة عندما سافرت زوجتي و أولادي لزيارة جدهم الذي يعيش بمدينة ساحلية و منزله على البحر و لم يكن لدي رصيد أجازات من عملي و أصرت زوجتي على السفر عند والدها لتغيير الجو و لشدة الحرارة بمدينتنا فسافروا لوحدهم و لم أكن برفقتهم ..و قلت يا واد جاتلك الفرصة ..

قلت:أرن عليها فردت بنعومة و رحبت بي بعد أن عرفتني ..
قالت :إنت ما سافرتش مع مراتك ؟
قلت : الشغل منعني و ليس لي رصيد أجازات على الإطلاق
قالت هي مراتك حتغيب كتير عند أهلها ؟
قلت :انت عارفة ان الجو حر و هي و العيال مش طايقينه و قالت زوجتي:آخد الأولاد طوال الأجازة الصيفية 3شهور عن جدهم و يستمتعوا بالجو و البحر هناك..
قالت:ياه دي هتمضي 3 شهور مرة واحدة ..دي هتوحشني أوي!!
قلت :خلليها تستمتع بالبحر هي و الأولاد ..
قالت:و انت هتفضل بعيد عنهم كل الفترة دي؟
قلت:هحاول أروح لهم كل جمعة و سبت أجازتي الأسبوعية..
قالت: إنت كدة يا عيني عليك سابوك لوحدك !!
قلت :الصراحة ..دي أول مرة تحصل معايا و مايكونش لي رصيد أجازات..
قالت:و أكلك و غداك و غسيل هدومك ..هتعمل فيهم ايه؟
قلت:أكلي و غدايا هيبقى سوقي و غسيلي هخده معايا و أنا مسافر..
قالت:هو انت ما تعرفش تطبخ ؟
قلت:الصراحة بعرف و شاطر كمان..عشان كدة مراتي سابتني و هي مطمئنة على إني مش هضيع!!بس عشان لوحدي أكيد هكسل و آكل في المطاعم أو دليفري..
قالت: يا حرام!!
قلت:صعبان عليك مش كدة؟
قالت:انت متعوِّد على وجود مراتك معاك و هي آيمة على خدمتك..
قلت: أكيد هتعب أوي..خاصة و أنا مش متعوّد على كدة
قالت:يا عيني عليك
قلت:صعبت عليكي؟
قالت: أكيد ..
قلت:ممكن أطلب منك طلب؟
قالت:عينيا الإتنين..
قلت:للدرجة دي أنا عزيز عليكي؟
قالت:دي عشرة سنين معاك انت و مراتك و ما شفتش منك و لا منها أي حاجة وِحشة..ودايما شايفاك لما بآجي عندكو بتهتم بيا و براحتي و ماعنتش أقدر أستغنى عنك و لا على مراتك ..دا انتو أقرب الي من أهلي..
قلت: انت واحدة كل قلبك حب و حنية و أنا كمان حبيتك و صداقتك مقدرش أستغنى عنها و بعدين انت واحدة جميلة يساع كل الناس..
قالت: كلامك حلو ..أنا متشكرة على الكلام الحلو دا..
قلت:الصراحة أنا اتعودت على وجودك عندنا و وجودك في وسطينا و اليوم اللي ما شوفكيش فيه بحس اني ناقصني حاجة..
قالت:إيه هو طلبك ؟
قلت:أنا مرعوب و خايف تكسفيني و ما تلبيش طلبي؟
قالت:أنا أكيد بحبك و مش هأخر ليك طلب بس ياريت يكون طلبك في الإمكان تحقيقه!!
قلت:هو سهل أوي و ما فيش فيه صعوبة و لحبي فيك و معزتك عندي أكيد هتلبِّيه..
قال:فهمتك!!
قلت:فهمتي إيه؟
قالت:عاوز تستغلني كوني أرملة و مراتك مش موجودة ..ما هي مالهاش معنى غير كدة!!
قلت:و ليه ماتقوليش إني محتاجك و محتاج تراب رجليكي..هي الحياة مش كلها جنس و بس..أنا محتاجك في وحدتي و آكل من طبيخك.
قالت:يعني تيجي تقعد معايا في بيتي؟
قلت:انت اللي تقعدي معايا كأنيسة في وحدتي و تشاركيني لقمتي ..و عشان ما حدش من الجيران ياخد باله ..تيجي بالليل النهاردة و تقعدي معايا و لما تزهقي ترجعي بيتك..لو اني عارف ان عمرك ما هتزقي مني أبدا..
قلت ""بتلعثم و إرتباك"" أنا مشغول بيكي و نفسي أبقى معاك لوحدنا
قالت و ده كلام يصح يطلع من بقك؟
قلت :غصبن عني أرجوكي ما تزعليش مني أنا مش هيجيني نوم بالليل من غيرك و بأفكر فيك ليل ونهار
قالت :يا راجل يا كبير دا إنت متجوز و عندك عيال و أنا كبيرة في السن زيك يعني مش مراهقين عشان تقول الكلام ده !!و تفتكر إنك سيَّحتني و خلاص حجري عليك أطفيلك لوعتك..
قلت: أرجوك ما فيش داعي للسخرية.. دي أحاسيس جوايا ..و مش قادر أموتها!!و حاولت نسيانك و فشلت ..أرجو ألا أكون قد أزعجتك ..
و ساد صمت بيننا و هي ما زالت على الطرف الآخر من الخط بعدها ردت بتلعثم و ارتباك و...
قالت :عيب دا إنت جوز صاحبتي الأنتيم و كمان كنت فاكراك زي أخويا !!وبعدين أنا أرملة و أنت فاجأتني بكلامك ده !! إنت عاوز مني إيه ؟تنام معايا زي المتجوزين !!مراتك مش مكفياك !!!
قلت :زاهدة الجنس و أكيد بتحكيلك ..
قالت: آه بتحكيلي و ما كنتش مصدقاها ..بس أنا صدقتها دلوقتي عشان كدة لما بقعد معاك و أكلمك بأحس إنك بتاكلني بعينك و بتجردني من هدومي ..أرجوك عيب كدة ما يصحِّش مع السلامة ..

شوفوني
09-02-2018, 11:24 AM
هيا عمتك والا جارتكم ،،،،؟؟ حيرتنا معاك !!!!!!!
والا اقول لك سيبك من كل ده وخليك بالمهم ....
ما تبقاش تسرق قصص الناس وتنزلها باسمك ....
قصتك مكررة وعنوان القصة مضلل وغير دقيق ولا يعكس مضمون القصة
الموضوع للغلق بسبب التكرار

//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=199932



قصص سكس المثليةوالشيميل شتم وسب نسونجيعاوز موجب من طنطاقصص.سكنسوانجي قصة كيف اصبح سالبرقص نیک نقبات نسوانجیقصص محارم قدمينقصص سكس نيك من حارس المدرسهقصص سكس مثيره اون لاينقصص سكس نيك ام شاديةقصص نياكه مكتوبه في القرىقصص نيك ادهم الارشيف منزل الشيطان site:landsmb.ruهايجه عزبك ياروحي قصتيقصص سكس سادي مع بنت بنوتقصه يحكها شاب كيف ناك مرت اخواه قحبه/archive/index.php/t-170924.htmlمأهي الحركأت تجعل ألمدأم مرتأحه متكيفه ذأت الصله سكسقصه مطلقه بتتناك من ازبارقصص نيك مع الدكتور/archive/index.php/t-119707.htmlقصص لواط حمدي ذو ١٤سكس نسوانجي قصص بنوتى site:forum.lazest.ruصور سكس جنزيsite:landsmb.ru متسلسلة زبي بطيز اختيعايز رقم بنت الحس فى كسهاvBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2019, Jelsoft Enterprises Ltd. Translated By vBulletin®Club.com ©2002-2019قصص نيك جمالات متسلسله site:foto-randewu.ruضربني علي طيزي و قالي يا مزه site:landsmb.ru/archive/index.php/t-219193.htmlافلام سكس مهات صاكة والد يموت اب ويتحرش بمة اجنبياحلي واجمل قصه سكسقصص شراميط كسهم مولعصور نودز سكس مدام سمر نسوان بلدي مصريات نيكفلاحه شرموطه site:bfchelovechek.ruقصص محارم الشهوة والحرمانقصة كفاح السلسلة الرابعة نسوانجي الأرشيف site:landsmb.ruصباع راشق فى كسى/archive/index.php/t-94776.htmlوضع تليفون اكتشاف زوجته تناك من عامل الصيانهسكس نيك الصياز الكبيره شعبي/archive/index.php/t-174118.htmlقصص سكس ناكني من طيزي البارزه تخرشقصص سكس ريان الهايجهقصتي في نيك اناوحبيبي في سينماقصة سكس سماح متسلسلةارشيف نسوانجي خلاني م site:landsmb.ruقصص سكس نيك مراهقة/archive/index.php/f-15-p-5.htmlصورالكس السمين للتخان أوي مكبرهبمجم ال سكسموقع نيك مجو عت سكسسكس خمسياتانابدي اعمل تبادل زوجات لزوجتيروايات وقصص ﺩﻳﺎﺛﻪ ﺍﻷﺳﺮﺓ ﺍﻟﻔﺎﺟﺮﺓ ﺍﻟﺴﻌﻴﺪﺓ/archive/index.php/t-244291.htmlمنتاكة بطيزهاقصص سكس تعزيهصور سكس 2020 Archives - كسكوسقصص اختي القحبة واصدقائيقصص اغتصاب شذوذ وهي تعيط منتديات نسوانجيتحميل صور نيك كساس بنات وقذف لشهويصور سكس سقر وسمر بنانيقصص تعال نيكني ياجاريصورسكس مدام غادةوهى ملطموقع عرب نار شواززب تامرسيدقصص سكس تبادل متسلسلةقصص سكس غيره زوجتين/archive/index.php/t-322412.htmlشرامسط سودانياتقصص نسولف مكوه مكوتي الأرشيف 2020شقراء تتالم من اكبرزب في العالمانا ومینا وامه واخته وزوجته منتدی نسوانجیلحس/كسس/بنت/مولع/كتره/بسقصص سكس أمي بتشتمني يا خول يا وسخقصص حقيقيه نسوأن سودأنيأت يحبون ألقضيب ألطويل