دخول

عرض كامل الموضوع : صدفة تحولت الى حياة


moonlight111
04-28-2018, 02:03 AM
احداث هذا القصة حقيقية حدثت بالفعل مع تغير بعض الاسماء والاماكن فقط وسارويها بلسانى انا
مفيش حد فينا عايش من غير جنس كلنا بنحبة جدا
انا احمد طبعتى انى بحب الجنس زى اى حد يمكن كل الى عرفتة كان من خلال زوجى وبعض الافلام قبل الزواج ولاكن مع مرور الوقت عرفت انى متجوز وحدة بردة تفكرها فى الجنس محدود دمغها عبارة عن البيت والاولاد وبس انا بشتغل محاسب فى شركة كويسة كانت زوجتى تحب انها تبات عند ولدتها يوم الخميس لانها مريضة وتحتاج للرعاية البلد الى هما فيها بعيد شوية وكنت متعود انى اوصلها واقعد مع اخواتها وارجع متاخر على واحدة بليل فى يوم وانا راجع لقيت بنت واقفة على الطريق وكانت الساعة تقريبا 1.5 والجو كان ممطر كانت بتشاور للعربيات وقفت انا بعربيتى وسالتها تحبى اوصلك فى الاول رفضت ولاكن مع التكرار ركبت وكانت هدومها مبلولة كانت لبسة عباية سمراء ومنقبة وواضح عليها انها كانت بتعيط كتير لان عنها كانت حمرة فعلا سالتها رايحة فيين قلتلى انها عوزة تسافر بلد بعيدة شوية عن المكان دة ومحتاجة تركب من الموقف وطلبت منى اوديها الموقف وفقت طبعا وطلعت بالعربية وانا ماشى لقيت سوبر ماركت فاتح قولت اوقف اجيب اى حاجة تكلها ومية نشرب فعلا نزلت وجبت حاجات وهية كانت خجلانة انها تاخد حاجة لاكن اخدت بعد كدة وابتدينا الكلام فهمت منها انها زعلت مع جوزها وانة اخد ابنها منها وطردها بصراحة كنت عاوز اسب الخول الى طرد مراتة فى الوقت دة لاكنى حولت اهديها الوقت كان قصير وصلنا الموقف لقيتة ظلمة ومفيش ولا عربية فضلت واقف شوية ورجعت قلتها مفيش ولا عربية اصلا وانتى شايفة قعدنا شوية فى صمت وانا ببصلها وهية عيطت وتقولى بعدين هعمل اية سعتها دارت فى راسى فكرة ان شقتى فاضة اخدها عندى تبات يمكن انام معها عرضت عليها الفكرة رفضت بشدة قلتها انتى زى اختى وليكى قوضة لوحدة ومتخفيش والكلام دة ووفقت بس بعد وقت طويل روحت الشارع بالفعل وركنت العربية واختها وطلعت فتحت دخلت بصت للشقة وقلتيلى على فكرة زوقك حلو قفلت ودخلتها قولتها معاكى هدوم فى الشنطة ولا اجبلك حاجة من جوة قلتلى ان معها هدوم وانها عوزة تدخل الحمام ورتها الحمام وطبطلها الدنيا ودخلت انا اعمل شاى وحظى الحلو ان كان معاية نص تمول اختة وشربت الشاى واستنتها تخرج طولت شوية وخرجت لبسة ترنج موف شكلة تحفة وكانت اول مرة اشوف وشها بجد زى القمر حلوة فعلا بصلتها وقلتها انها جميلة بجد ابتسمت ابتسامة بكسرة وقلتلى انت قلت انك زى اخويا ماشى قلتها ماشى جبيت اعمل عشا ليها قليلى لا بس هية عايزة شاى وفعلا عملت انا الشاى لية وليها وقعت جنبها على الانرية لاكن بعيد شوية ابتدينى نشرب وولعت انا سيجارة وقعدنا نتكلم عن الى حصل ابتدت تحكيلى ازى جوزها طرتها ولية ولقيت اثار ايدة معلمة على وشها وابتدت تعيط قربت انا منها واختها فى حضنى وهية كانت مستسلمة للحضن عادى سعتها عرفت انها محتاجة حد يحس بيها طولت انا فى الحضن وبوستها على قورتها الاول كانت هتعترض لاكن اخدت المسالة بعد كدة عادى قعت العب فى شعرها وزبى ابتدى يقف جدا كنت بحاول اعدل هدومى كل شوية علشان مش تاخد بالها وكان واضح انها ملحظة دة طول الوقت قولت اقوم افك القعدة شغلت اغانى رومانسية وطلبت منها نرقص سلوى كانت مكسوفة لاكن مسكت ايدها وابتدينى نرقص وزبى كانت واقف جدا كانت بيخبط فى كسها من على الهدوم كانت بتحاول تبعد لاكن كنت انا وخدها فى حضنى بعد شوية قربت وبستها تانى فى قورتها لقتها بتقولى وبعديين قولتها مفيش يا قمر بصتى وكانت مكسوفة قلت اقرب ابوسها فى شفيفها قربت فعلا لاكن هية بعدت وجريت على كنبة الانترية جريت ورها وقعت لازق فيها قعدت تقولى احمد مينعش قولتها بوسة واحد قلتيلى مينفعش علشان خاطرى انت مش قولت هتحافظ علية قبل ما تكمل قربت انا بسرعة وبحاول ابوسها كانت ممتنعة لاكن مسكت ايدها وبوستها كانت قفلة بوقها فى الاول مع التطويل ابتدت تفتح بقها دخلت انا لسانى فى بها وابتديت احركة حسيت انها جابت اخرها حطيت ايدى على صدرها من على الترنج حولت تشد ايدى لاكن كان خلاص ابتدت تسيح وفعلا مسكت صدرها من برة شوية وفتحت السوستة بتاعة الترنج ويالهوى على البياض بوست صدرها من فوق وشديت الستنيانة وخرجت صدرها وابتديت امص فى الحلمة وابتديت انا اسمع اهاتها كانت بتقول اةةةةةةةةةةةةة بطرية تجنن خرجت الفرة التانية من صدرها وابتديت العب فى واحد وامص فى التانى وهية مسكة فى شعرى وعمالة تشدة حركت ايدى التانية نحية كسها من جوة الهدوم وفعلا وصلت لكسعا الى كان غرقان اول ما لمستة اتجننت وكانها اول مرة تشوف جنس بجد قعت احرك ايدى من برة كسها الغرقان فى عسلة وهية كانت خلاص استوت قمت شيلها ودخلت قوضة النوه وقعت اق4لع فيها واحدة واحدة لغاية ما بقت من غير هدو مخالص
فتحت رجيلها سعتها وبصيت على كسها الى كان غرقان وابتديت امص فية وانا بسمع احلى واجمل اهات فى الدنيا كلها
قلعت انا كل هدومى وانا بمض كسها واصريت انى احسسها بزبى وهوة جوة فى كسها الاول وفعلا بعد شوية عدلتها جوة السرير وابتديت ادخل زبى فى كسها الغرقان وهية كانت وصلت لقمة هيجها ابتديت ادخل زبى فى كسها الى كان واضح انة كس نظيف واول مرة يناك من زب غريب وكانت واضح انة كس متنكش كتير دخلت زبى جوة وابتديت براحة احركة وشوية شوية وهية مالة تقول اةةةةةةةةةةةةةةةةة بصوت عالى بجد وانا فى عالم تانى وابتديت احرك زبى بسرعة ابتديت احس ان كسها غرق قوى يعنى هية نزلت استمريت فى نكها وانا ببوس فيها علشان توطى صوتها و غيرنا الوضع للفرنساوى وابتديت اضربها على ظيزها واحاول احط صباعى على خرم طيزها كل شوية وادخلة بهدواء كانت مستجيبة لكل حاجة ولكل واضح مع الوقت قلبتها ودخلت زبى فى كسها كنت قربت انزل قلتها انزل برة قلتى لا نزل لبنك فى كسى قلتها فتحى عنيكى بصيلى وابتيت انا اسرع فى نكها وهية تبصلى وانا بقلها انزل يا قلبى وهية تقول نزل يا حبيبى فى كس حببتك نزلها بقة نزلة اةةةةةةةةةةةةةةةة وفعلا ابتديت انزل فى كسها سعتها حسيت ان فى بركان كانت فوهتة زبى نزلت كمية لبن كتير بجدفى كسها كانت هية مسكانى من درعاتى وعنيها فى عنية وبتصرخ اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة فصلت انزل جوة ونمت فوقها وزبى لسة جوة وبسعتها وقمت فى قوهيا بعد شوية وجبتها مناديل علشان اللبن مش يقع على الملاية اختها فى حضنى وبستها فى شفيفها المرة دى كانت هية الى بتبوس مش انا بعدها بشوية قلتلى انها عوزة تروح الحمام قمت معها ودخلت الحمام قلتلى اطلع برة قلتها لا قلتلى عايزة اعمل حمام قلتها وانا كمان قلتلى انها مكسوفة تعمل قدامى قومتها وحضنتها قلتها نعمل حمام مية شوى فى ناس هتشوف ان دة قرف لاكن بالعكس احساس رائع وفعلا حضنتها وعملنا حمام مع بعض واخدنا شور بعد كدة ولبسنا جزىء من هدمنا وروحنا تحت البطنية حضنا بعض قوى وابتدينا نتكلم قامت هية قاعد قدامى وتبص فى عنية وتقولى انت شقى النوم معاك حلو وزبك كمان حلو قربت وبوستها فى شفيفها وكانت هية بتوبسنى بمنيكة يعنى بوسة بتقوى نكنى كمان فهمت قلت اقوم اعمل قهوة علشان افوق اكتر وفعلا شربنا قهوة وقلعنا وابتديت انا اركب فوها ومكست هية زبى وحطتة فى كسها بايدها وهنا ابتدت تعمل حركات عمرى ما عرفتها مكنتس انا ببوس كنت بتباس بجد
بعد شوية نيمتنى على ظهرى وركبت فوت وبردة دخلت زبى فى كسها واحلى واجمل اهان فى الدنيا ابتديت انا احاول اسيطر عليها والمرة دى قررت انى انكها فى ظيزها غيرت الوضع للفرنساوى وقلتها نفسى ابوس ظيزها قلتلى اعمل الى انت عوزة وفعلا ابتديت ابوس خرم ظيزها الى كان بجد نظيف جدا وواضح انة لسة بكر ابتيت ابوس وهية كانت مستمتعة جدا وبليت ظيزها كويس وابتديت ادخل صباعى ودخلتة فعلا المرة دى من غير ما تمنعى عرضت غليها انى انكها فى ظيزها قلتلى هيوجعنى قلتها متخفيش وفعلا حولت لاكن الاول كان صعب جدا فدخلت فى كسها ونكتها شوية وكان كل تفكيرى انى ادخلة فى ظيزها كانت بتجتت اكتر لما اظبرها على ظيزها لحد ما قلتيلى عازة اتنك فى ظيزنى قلتها ضيقة قلتلى دخلة قولتها طب استنى جبت زيت زيتون وحطيت على زبى وعلى ظيزها وخلت صباعى علشان اخل شوية زيت جوة وابتديت ادخل زبى الى كان بدخل بصعوبة وفعلا دخل نصة كانت بتتالم لاكن انا كنت مصر ادخلة ودخلتة فعلا صرخت بصوت عالى لما دخل وكانت بتحاول تمنعى من دة لاكن كان خلاص زبى دخل جوة وبعد شوية خرجتة كان علية دم لاكن كنت عارف انها اول مرة ودة طبيعى دخلتة تانى بعد ما حطيت علية شوية زيت وابتديت انها بشويش علشان مش تتعور وفضلنا كدة شوية وخرجتة من ظيزها انها بجد تعبت نيمتها على ظهرها ودخلتة فى كسها الى كان غرق واستمريت فى نكها مع الوقت قلتها عاوز انزل فى ظيزها وفقت وكانت مستنية لبنى فى ظيزها حطيت زيت تانى وفعلا دخلتة وابتديت اخرجة وادخلة بسرعة وهية ببتلوى معرفش من الوجع ولا من المتعة واستمريت انا فى نكها فى اجمل طيز شفتها فى حياتى كلها وانا بكها صرخت ولقيت لبن بينزل منها بغزارة عرفت انها شهوتها اتجننت انا اكتر وسرعت اكتر وهية ابدت تنزل تانى لحد ما نزلت لبنى فى ظيزها ونمت فويها شوية وقمت بعدها حضنتها وهية كانت خلاص طقتها خلصت انا كنت بس فايق شوية عنها كانت مش عوزة تقوم خالص قومتها وشربتها عصير ونما احنا الاتنين مصحناش الا الصبح الساعة 10 صحيت لقتها بتلعب فى منخيرى وبتقولى صبحية مباركى يا قلبى بجد كان يوم جميل مكنش ينفع مش نعمل واحد خاصة وانى قمت وزبى واقف قلبتها على ظهرها وبليت زبى ودخلتة وعملنا واحد كان ممتع جدا بعدها قومنا اخدنا شور ولبست بعد ما اخت تلفونها والفيس بتعها ونزلنا وصلتها وهية كانت مش عوزة تمشى
دة الجزىء الاول اتمنى اشوف رددوتكم للاكمال

mk333
04-28-2018, 02:38 AM
قصه جميله مشكووووووووووور

شوفوني
04-28-2018, 06:27 AM
الدليل المفيد لإضافة جزء جديد

تكون الإضافة على شكل رد على هذا الموضوع

اذهب الى أيقونة اضافة رد
https://img1.uploadhouse.com/fileuploads/25981/259810418deb0e826d07b4dd0c7c24dac2a ab832.jpg (/ />
اضغط عليها وضع الجزء الجديد في المساحة المخصصة للرد
بامكانك تنسيق النص على الشكل الذي تريد من حيث اللون وحجم الخط
اضغط على إرسال الرد
عليك بعد ذلك إعلامي بذلك أو تخبر الزميل sami tounsi لنقوم بدمج الجزء الجديد في رأس الموضوع متسلسلا
يرجى الالتزام بذلك مع الاحترام



قصص سكس امي عزة الكوافيره ومرات عمي وعمي دكر العائلة جميع الاجزاءص نيك حتة شرموطة اكس موفيزسكس نيك مع شرب الشيشهقصص بنات مع كلاباقزام.com.comدياثه.comسكسصور سكس محجبات تستعرض جسمها نسوانجيامهات قراءه معرصقصص سكس مكتوبه بين مدرس وطالبته التناكه تهيجقصص سكس طالبات متسلسلهقصص سكس زوجة أخي المربربة المحرومةقصص سكس "ارحمنى"قصص سكس خالد ومشيره site:landsmb.ruفلم سكس فتأه بغأريهصورنيك بنت من زوج امهايعاقبهاصورنيك كس بنات ملتهبه شهوانيه سكسسكسي نيك عديل عايد رياضشرموطه تعرض كسها الممحونسكس مصورة البنت وصديقها وأمهاقصه لواط اتناك من الجارصورتي ونأبنيك افلام سكس 2019 تغافل جوزهاصورمنقبه شراموطهارشيف نسوانجي امي وام site:landsmb.ruناكنى اخى ونحن نلعب عريس وعروسهقصص سكس أه لأ تفحنيقصص دياثه الاسكندريهتجسس على اهلكقصص سكس محارم بيت العيلة مكتملة الاجزاء منتديات نسوانجيايه ومديحة قصص سكس العين بالعين site:landsmb.ruسكس يدوي شاب يحلب زبرع بالصابونقصص سحاق نيكيني واشتمي اميقصص نيك مثيره مصورة نسوانجيقصص سكسي انا وصديقي نمص ازيارنا ونعشق محارمنارقص مغريي خالاعيصور خالتي تركب زبي وتتناك عربيكيف اضيق كسي نسوانجياه يا معرص جوزى يا خول ساديهليه طيز السالب بتاكله/archive/index.php/t-573619.htmlقصص سكس صاحبي من الريف و عائلتيبحب زبك كل يوم فتيات لاثاره سكس ونيك سوريبنتين مصريين مع بعض عالسرير وفاشخين نفسهم لعب وتفريش وبعبصه فبعضقصص سكس كان عاوز يرضعصور جسم بلدي طياز نارينيكني الدجالشرميط ورمنسي سودانيXNXX قصص"عرب مليف مدام الاء نيك قصص نيك انا وجدتي2020ألبوم كامل تجميع صور تحرر زوجي تبادل زوجي منتديات نسوأنجيقصة نيك كس زبي الكبير و بلت حاج نعمان الأرشيف /archive/index.php/t-440935.htmlﺳﻼﺡ ﻣﺮﺍﺕ ﺧﺎﻟﻰ ﺍﻟﻔﺘﺎﻙ .. ‏( 35 ‏) ﺟﺰﺀﺍ .. ﺍﻟﺠﺰﺀ 22 ﻭ ﻣﺎ ﺑﻌﺪﻩ ﻓﻲ ﺍﻟﺼﻔﺤﻪ ﺍﻟﺜﺎﻧﻴﻪ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺍﻟﻤﺤﺎﺭﻡ site:foto-randewu.ruقصص سادية سافلةسكسي عراقيةترضع جديدصورشيميل فرنسا كيف اقنع زوجتي أن تتناك من رجل أحب اشوف مراتي تتناكDorcel مترجمسافرت للراحة فعاشرت 5رقصصجال سكسقصص نسونجي صوره عليها كتابهقصتي ناكني بعنف نيك قحبتك اشتمني قطعني قصصقصص نيك عرب "ميلف مدام عطياتصورنيك البزازالضخمه حقيقيقصص سكس مدام مع ابن اخيها site:forum.lazest.ru/archive/index.php/t-312728.htmlقصص جنسية صديقة زوجة نسوانجينسوانجي قصص سكس بنت الجامعةقصص سكس محمود يختصاب امةصور بنت تنتاك من صديقها في بيتهااح صور مريومة القحبةlandsmb.ruقص محارم صديقتي الكويتيهقصص نيك سايق نسوانجيقصص نيك ف بنغازي مع سباك مصريقصص جنس اوفر نيونیك السكرتير فی الغرفهاختاري الزب اللي بريحكقصة نيك متحتقصص سكس محل الموبايلات مكتملهقصص سكس انا وصديقة زوجتيالبوم صور سكس مدام اميرهجيب عايزه ابلعه سكس عربنسوان عراقيه مواضيع الداله نسونجيﻗﺼﺺ ﻧﻴﻚ . ﻧﺴﺎﺀ ﻣﻦ ﺍﺯﻭﺗﺠﻬﻦ ﻟﺼﻐﺮ ﺯﺑﻬﻢقصص نيك عماتي وبناتهم متسلسلهقصص سكس عدنزجتي وبن خاليصور سكس مكتب x HDقصص نكت الخادمة وبنتهاقصص نيك نساء مظلومات من النيكقصص سكس عايده رياض/archive/index.php/t-159028.htmlقصص سكس نسوانجى قصة نساء على نارصوركسAbbeyBrooksقصص سكس حراميغصص جنس أطياط ساخنهقصة لواط جذبته site:bfchelovechek.rusite:landsmb.ru "من الواقع"قصص نيك اغتصاب معزب وممتعبناء المنصورة برونو سكس