دخول

عرض كامل الموضوع : الحكايه ابتدت بمرهم ..


the Dominant
01-27-2017, 11:30 PM
هذا موضوعي الاول في المنتدي وارجو أن ينال اعجابكم ..
اسمي لؤي .. عندي 25 سنه بحب الجنس جدا واكتر حاجه بحبها فيه هو جنس المحارم , قصتي هتبقي فيها شخصيات كتير منهم امي اللي هبتدي اتكلم عنها هنا في الجزء ده وباقي الشخصيات هتظهر بدايه من الاجزاء الجايه والقصه هتبقي فيها محارم وساديه وشيميل وسحاق ,
بدات قصتي لما كان عندي 18 سنه واعلنت المدرسه عن انها هتعمل رحله واللي عايز يطلع يجيب موافقه من البيت .. روحت وانا فرحان بالرحله دي وهعمل فيها ايه وهاخد معايا ايه وهشتري ايه من هناك .. فضلت افكر لغايه ما وصلت البيت , دخلت لقيت امي قاعده بتعمل الاكل وكانت لابسه جلابيه بيتي عادي بس اللي لفت نظري انها كانت كل شويه تقول اه اه فسالتها مالك يا ماما ؟؟ تعبانه من حاجه ؟ .. قالتلي اه يا حبيبي ضهري واجعني اوي ومش قادره ,قولتلها طب اخدك للدكتور قالتلي لا يا حبيبي انا عندي مرهم جوه بس مش قادره ادهن منه لوحدي ومش هقدر استني ابوك لما يرجع يدهنلي ,ادخل هاته وتعالي ادهنلي انت , قولتها حاضر ورحت جبت المرهم لقيتها قامت قلتلها رايحه فين قالتالي تعالي ورايا علشان مش هينفع تدهنلي هنا ,دخلنا اوضه النوم بتاعتها .لقيتها بتديني ضهرها وبترفع الجلابيه لفوق وبتنام على بطنها ,فجاه زبري قام وبقي واقف من اللي شوفته . امي جسمها متقسم اكنه مصبوب وخصوصا طيزها .كبيره ومتناسقه مع جسمها والكيلوت اللي كانت لابساه ومش عارف لابساه ازاي . صغير اوي مش عارف الطيز دي دخلت في الكيلوت ده ازاي ومكنتش لابسه سنتيان . فخوفت لاحسن تلاحظ حاجه بس ارتحت لما لقيتها لسه مدياني ضهرها .حاولت اهدي نفسي واطرد اللي بفكر فيه ده وبدات ادهن واروح واجي ايدي على ضهرها لغايه ما خلصت وقومت رحت غسلت ايدي من المرهم ورجهت لماما لقيتها اتعدلت ولبست هدومها ونايمه على ضهرها .سالتها كويسه دلوقتي يا ماما قالتلي اه تسلم ايدك يا حبيبي احسن دلوقتي .وعدا اليوم بس كنت عارف كويس ان اليوم ده كان فاصل في حياتي وبصتي لامي اتغيرت من اللحظه دي ..

انتظروني في الجزء الجديد علشان تعرفوا عملت ايه مع امي وحياتي كملت ازاي
=========
عايز رايكم في البدايه ولو حلوه هكمل الاجزاء اللي هتبقي غير خالص .

THE LEGEND
01-27-2017, 11:54 PM
بدايه موفقه لؤي
وسننتظر جديدك بكل تأكيد
فضلا لاتنس اضافه الأجزاء التاليه بردود بالموضوع هنا
لنتمكن من دمجهم لك سويا مستقبلاً

تحياتي لك عزيزي



انا وطارق. منتديات نسوانجيقصص سكس في الباص والتحرشقصص سكس بنت ١٣ سنه إحتوت كامل زبي بكسها/archive/index.php/t-25553.htmlرجلين اختي نسوانجينطنط بزازكبيرهقصص سكس عاوزة راجلقصة يمنية مثيرة للجنس مع حسان اخو زوجيصور البلدى الأسمر نسوانجىقصص نيك محارم مسيحي نسوانجيﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺯﻭﺟﻪ ﺍﺧﻲ ﺗﺨﺎﻑ ﻣﻦ ﻛﺒﺮ ﺍﻟﺰﺏ ﺍﻻﺭﺷﻴﻒنيك فىالكس الابيضصور سكس اجنبي التحميل المباشرWww.hekayat.neek.sabrine.comقصة سكس طالبات محرومات متسلسلةقصه قصتي مدام رشاالواد هاري البنت دعك ف بزازها مصري.سكس واحده طز كبيره مرهقه يموت في ن****جوجل سكس عايز قصص نيك جامد نسوان محارم ارشيفات نسوانجي واكساسروايات جنس محارم مومس عائلتي الفاجره site:forum.lazest.ruمااطعم نيك طيزي وانا مخزنصور محارمسكس عمو المخزنلماذا تقول الشرموطه لماتتركب اة كمان قوينيك في وظع خطيرقصص نسوانجي سلاح زوجةنسوان عراقيه في البيوت نسونجي site:bfchelovechek.ruتعارف شواذ المنصورة /archive/index.php/f-84.htmlقصص سكس انتكت بالفندققصص محارم امي والخلطه السريه مكتمله/archive/index.php/t-288831.htmlصورقنص نسوانجيقصص سادية نسوانجي متسلسلة site:forum.lazest.ruمحارم ايه الحلاوه ديه يا ماماقصة كيف ناكني بعنفقصص سكس ليبي صراخهل يحب البنات النيكقصص سكسيه ابنت اختي تذاكرقصص ﺟﻨﺲ ﺑﻨﺎﺕ ﻳﻤﻨﻴﺎﺕ ﻧﺴﻮﻧﺠﻲأدب أيروسي محجبه مارست معه الجنس اشتكت من كبر قضيبهصور نيك جميله وقوله سكس رجال مشعرينصور قنص طيز بالفستانقصص محارم ۛطويله مصري صعيديصور بنات بتضرب10 شيملتكفى لا تعورني متسلسله قصص سكس/archive/index.php/t-242149.htmlسكسي طلبةفي الرياضصورة راكب فوقهازوجتي تنام مع جاري أثناء السهرية الارشيفذكرياتي مع سامية نسوانجيتبادل النيك بين اتنين شيميل xxxسكس محارم اختى سميه site:foto-randewu.ruنيك مرات اخو مراتيقصص سكس نيك ام جهانقصص سكس اجباريهمحارم اختي سالب بنوتينيك العيله نسوانجيقصتي كيف اتناك من الحصان واتقبل هذا الزب المغوارنكني وعذبني قصة محارم جديده الست ام بتاع كبير جدا فشخ تهاني قصص سكس عائله نيك 24ساعهقصص سكس دياثة يفسح المجال لشقيقه بان ينيك زوجتهروايات سكس مولعصورنيك نسوان هديهقصتي دخل عليه اوضتيصورسكس بنات في الموصل نيكقصة نيك قوي جدا ومثيرقصص بعبصتنييامتناكه بزازك منفوخه